hihi... ja ze is een beetje raar. Ken je het programma Two Fat Ladies? Van die heeeeule dikke Britse dames, zwaar rokend, die elke keer zeggen, lovely, rich, lovely, rich, echt allemaal suuuuuuuuupervette engelse kost... (wordt volgens mij niet meer uitgezonden... misschien zijn ze allebei wel al dood) Er is een nieuw kookprogramma op de BBC Two Greedy Italians, dat vind ik ook erg leuk.. en lekker (en iets gezonder dan Nigella)
Marryyyyyyyy GEFELICITEERD!!!! Wauw genieten geblazen!!! Sweetbel Migpriv ken ik niet. Wel oa imigran. Ach ik weet het niet eens, ik heb zoveel gehad als aanvalsmedicatie. Ik kreeg va neuroloog ook 6-7 verschillende onderhoudsmedicaties (niet tegelijk!) Ik wil je 1 tip geven: je mag gewoon een verwijzing vragen voor neuroloog (naar keuze). Als je veel aanvallen hebt (1x per maand is bijvoorbeeld veel) vind ik dat het niet meer aan een huisarts is om te behandelen. Hou er rekening mee dat een neuroloog adviseert om onderhoudsmedicatie te gaan proberen (met helaas vaak bijwerkingen). Als je meer wil weten kun je me altijd vragen maar ik weet uit ervaring dat advies soms irritant kan zijn! Dus ik houd het even kort Wat heb je voor de hooikoorts gekregen? Dan weet ik of je wat mag gebruiken en ga ik ook de HA contacten! Leunen, hangen, zitten: Ik grijp alles aan voor deze doeleinden! Bijna alles zit lekker als je weet dat de andere optie staan is! Kiwi Maar dan heb je je ex wel vet overruled door een kind te krijgen op die datum! Kijk je moet toch iets bedenken voor het geval het inderdaad deze dag wordt he!! Wat ontzettend schattig van je zoontje zeg!! Wat zijn ze dan opeens 'volwassen' he!! Lovely Das lief van je, ik heb vanmiddag al nummers uitgewisseld met Odess! Maar thanks anyway!! Kelly Vluchtkoffer.. Ja die moet ik ook in gaan pakken.. De tas hangt al heel heel gezellig aan de deurklink boven! Alleen nog leeg Even het juiste lijstje erbij pakken... Ik ga al nadenken over wat ik aan 'wil' tijdens het bevallen.. Een ruimzittend shirt ofzo.. Of toch een leuk jurkje Ik denk dat ik gewoon een shirt van mn man jat, ik heb nl geen grote shirts! > Iemand nog een tip voor wat je ECHT mee moet nemen of wat fijn is? Even los van wat er standaard op het lijstje staan dan he!??
Zelf vond ik het fijn om iets te trakteren te hebben voor de kraamvisite die in het ziekenhuis langs kwam. Anders lig je daar ook maar een beetje: "Ja, pak een stoel. Ik heb niets te eten en drinken" En ook was ik heel blij met een lekkere koek in mijn nachtkastje, want ik had om 4 uur 's nachts ineens ZO'N honger! Het eten is daar niet altijd zo lekker 's avonds Verder had ik mijn eigen always maandverband meegenomen (grootste maat), want ik haat maandverband (ik gebruik altijd tampons, maar dat mag na een bevalling niet) en zo kon ik z.s.m. stoppen met die enorme kraamverbanden van het ziekenhuis.
Love vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk heb je vandaag nog ergens een dutje kunnen doen? Felicee we hebben een huisje/villa in Orlando, Florida. We verblijven hier 3 weken. We gaan dan naar Disney en allerlei andere uitstapjes ondernemen. Denk ook wel dat we gewoon lekker in het huisje zullen verblijven een aantal dagen. We hebben een huis met zwembad!! Wat fijn dat je kleine meid zo weinig last lijkt te hebben van de waterpokken! Zijn de fotos nog een succes geworden? Kiwi die kastjes van jouw zijn een doorn in je oog he? Heb je je er vandaag wel toe kunnen zetten?? Lees net dat je je er niet toe hebt kunnen zetten Leuke tuin dingetjes kopen is ook helemaal leuk!! En ja we gaan er gewoon voor, we zien wel hoe het gaat lopen in Amerika. Mendie leuk om te lezen dat je het leuk hebt gehad in Maastricht. Nog wel wat leuks kunnen kopen.. En winkelen is idd een hele opgave (het wordt nog erger..) Ben benieuwd of de kleine goed ligt nu? Lees net idd dat ze mat haar hoofdje naar beneden ligt, wat een goed nieuws. Meta hoe was het strippen bij de Vk? Heb je het een beetje overleefd? Lees net dat je niet gestript bent, maar wel een goed gesprek met je vk hebt gehad. Gelukkig ben je nu wat gerustgesteld door haar. Bloesem ik ben ook echt super blij!! Sweet ook al zo actief geweest in huis! Odess je denkt alvast aan na je dikke buik Zomaar dat ik helemaal goed nieuws!! Nu duimen dat de bloeduitslagen goed zijn en je zoon eindelijk mee naar huis mag!! Ivje het zit je wel erg tegen. Succes nog even de laatste loodjes! Marry gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!!! Ineens is het snel gegaan, gaat alles goed met jullie allebei?? Sandra wat gaat de tijd dan snel he met je grote mannen?? Alweer naar de 3e klas.. Hier vandaag lekker met mn mams op stap geweest. Even naar de stad maar wat een drukte zeg!!! Snel daar weg en naar huis waar het rustig is Vanavond naar een verjaardag toe en hopelijk op tijd naar bed en hopen op iets meer uren slaap dan afgelopen nacht!! Kussssssssssss
*** Nieuws van Priscilla*** Ze smste rond 16:00 uur dat ze 4 cm ontsluiting heeft. De weeën komen regelmatig dus ze hoopt dat ze snel babynieuws kan brengen. **************************
Mendie, nee ben juist blij met je advies, want als dit ritme zo doorgaat, heb ik na de bevalling geen leven meer! Ik ben er best wel een beetje bang voor, nu kan ik bij een aanval nog gaan liggen en slapen, maar straks heb ik toch een klein meisje waar ik voor moet zorgen, en er zal niet altijd a la minute iemand zijn die de zorg kan overnemen! Gelukkig heb ik een hele goede huisarts, echt een topwijf, die niet moeilijk doet met doorverwijzingen, dus ik denk dat ik over niet al te lange tijd wel bij een neuroloog zit. En qua bevaltastip: ik las ergens dat het wel handig kan zijn om een zwembroek voor je man in de tas te gooien, zodat hij, als je onder de douche staat in het ziekenhuis om de weeen op te vangen, je tegendruk kan geven. Ik heb m er in ieder geval in, en als we hem niet gebruiken, jammer dan. Vergeet je champagne niet! Wij hebben de roze Moet al klaarstaan haha. Hester, vind het wel een goeie, een traktatiedingetje! Zal is kijken of ik wat leuks kan vinden. Felicee, thanks voor de update. Spannend voor Pris, hoop dat het niet zo lang meer gaat duren voor haar! Kibbeling, veel plezier op de verjaardag. Dat je daar nog zin in hebt... Ik heb echt helemaal nergens meer zin in haha. Dat vluchten van drukte doe ik ook al, blegh! Slaap lekker vannacht! Waar ga je eigenlijk heen in Amerika? Heel erg, zit naast me met de snoeppot. Man is steeds zo laat thuis, ik heb dan gewoon honger haha.
hier is mn vriend alweer weg nadat hij een half uur thuis is geweest. moet zn kids weer ophalen uit brabant. dus hij is weer laat thuis. alle was is in ieder geval opgevouwen. zo nog ff een wasje aanzetten en afwassen @pris succes en zet hem op he. xxx
@Marry, wow kan het nog sneller?? Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Hadissa. Bijzondere naam zeg. Moet eerlijk zeggen dat ik bij jou echt het gevoel had dat het een jongen was.
@Odess, zou wel handig zijn in het weekend moet ik eerlijk zeggen. Ik heb inderdaad nog 1 juni in mijn hoofd maar niet dat het dan perse gebeurd. Heb eigenlijk geen flauw idee meer. @Kiwi, oh echt..wat ontzettend lief en gevoelig. Dan zou ik ook echt spontaan gaan janken haha. Ik zei gisteren nog tegen mijn dat ik deze bevalling zeker ga huilen in tegenstelling tot de vorige keer. En denk niet om de baby maar op het moment als onze dochter de kleine voor het eerst gaat zien. Die keukenkastjes gaan hem niet meer worden of wel? @Hester, wat heerlijk dat je man de komende dagen thuis is. Valt het een beetje mee twee kids tot nu toe? V. was inderdaad best veel afgevallen, maar gelukkig gaat het nu de goede kant op. Fijn weekend samen! @Sandra, mmm nee dat begrijp ik ook niet echt. Nou ja, ik vind toch altijd dat je je erg kan verzinnen in mensen in zulke situaties. Ja ze is hobbyfotograaf. Wow groep 3 al, daar gaat je kleine mannetje naar een grote vent. @Sweetbel, balen zeg dat ze niets kunnen. Had je het voor je zwangerschap ook al dan? @Meta, stuur je even een stukje naar me op? @MendieC, wat super dat ze goed ligt!! @Kibbeling, klinkt echt fantastisch zeg…wat zul je genieten straks in Amerika. Wel super stoer hoor..manlief vindt Griekenland nog te ver met een baby. Hier vanmiddag door de huisarts gebeld of ik met spoed bloed wilde laten prikken omdat het voor de baby echt gevaarlijk kan zijn als ik de waterpokken nog niet had gehad. Dus snel naar Utrecht en binnen het uur had ik de uitslag…ik heb de antistoffen…gelukkig! Waarschijnlijk heb ik het vroeger net zoals onze dochter nu gehad. Ze heeft echt maar 1 plekje (met korstje)…echt een wonder! Ben zo gerustgesteld nu.. Verder was de fotoshoot erg leuk, ben zo benieuwd hoe ze zijn geworden.
Kiwi, aaaw wat ontzettend lief van Kaj Zouden we dan beide op 2 juni Die datum is dan direct mooi toch? Helaas kunnen we niet kiezen Sandra, wat sneu idd voor je man. Het is wel zijn broer dus ik zou het denk ik wel bij hem laten en hem laten reageren etc. Ik hoop dat er snel een actie komt vanuit die hoek! Hester, lekker je man om je heen dus! Fijn dat V. groeit! Hier vanmiddag een verrassing - manlief was vroeg thuis We zijn even lekker de stad in geweest, heb gewoon nog zelf gereden enzo voel me fit. Na de hele stad doorgebanjerd te hebben is dat wel iets minder hoor, lig nu lekker op de bank We hebben nog een bak koffie gedaan in de toko waar wij de vorige keer 1 dag voor de bevalling ook zaten, hihi, kreeg even een flashback
Meta, lekkerbek Kibbeling, hopelijk lekker tukken vannacht! Dat hoop ik ook te doen Mendie, bevallen in een jurkje haha! Ik zou een witte kanten aanbevelen Sweet, hopelijk is het bij jou zwangerschapsgebonden! Moet er niet aan denken, hoop dat je er snel vanaf bent! Waaaat spannend van Pris, mocht ook wel eens natuurlijk, arme meis ze is al even bezig! Zet em op Pris!! Felicee, wat super dat je wel antistoffen hebt! Wat zal dat een opluchting voor jullie zijn!
Felicee, wat goed dat je toch antistoffen hebt! Jeeeee! Zal wel een opluchting zijn denk ik he! Odess, haha, zal wat zijn als je bevalling vannacht begint.. Gezellig dat je man eerder thuis was. Grrr, over mannen gesproken, die van mij zei dat hij een uurtje weg zou zijn. Ik lag op bed, dus had de wekker gezet. Hij is nu al bijna tweeenhalf uur weg! Hij smst net dat hij rond 8 uur thuis is, omdat ik dan aan het eten kan beginnen, nou, hij bekijkt het maar. Zit ik met mn suffe hoofd steeds op hem te wachten, hij zoekt het maar lekker uit! Migraine, ik had het helaas voor de zwangerschap ook al, nu alleen een stuk vaker. Ga gewoon meteen als het weer gebeurt als ik ben bevallen naar de dokter, en dan wil ik de dikste pillen die er zijn!
Odess: lekker hoor met je man thuis! Felicee wat fijn van de antistoffen joh Pris: succes zet m op!!!!!
@Priscilla: Jeee 4 cm, hopelijk gaan die laatste 6 cm lekker snel, je bent al zolang bezig. Zet hem op hoor! @Sweetbel: Wat ontzettend vervelend die migraine aanvallen @Felicee: Jippie wat een opluchting dat je antistoffen heb!!
marry van harte gefeliciteerd. en wat een snelle bevalling @ pris veel succes...... @ hier de hond heeft zijn voor en achter poot verdraaid daar lijkt het op. wel ruimte in zijn knieband maar dit was het eerst niet... nu op pijnstilling maandag neit beter. bellen en dan foto's hopelijk gaat het beter dan net mijn pakketje van otto binnen gekregen dus heb nu wat kleren die passen. wat shirts en 1 broek. andere broek valt over de navel das enorm kut. hahaha verder probeer ik volgende week meer te reageren zodra kraamzorg en couveuse nazorg weg is. en als rowan ook echt thuis is. verwaarloos jullie met alleen onze verhalen. sorry nu me haar in de verf kleren in de was dus zondag fotogeniek hahaha hopelijk dan. mooi foto met rowan hebben dan tot gauw en rommelende buiken rommel eens door. wil nog meer beebs zien rowan heeft net 70cc gedronken ipv 50cc wij enorm happy onze topper morgen dus roominn inn heb der zin in en dan duimen dat ie zondag mee gaat. nog steeds geen dip mooi zo houden dus.
@Felicee: Nee ik weet echt nog niks. Ik heb as maandag een groeiecho en hopelijk hoor ik daarna wat meer. Maar ik denk dat ze gewoon af gaan wachten tot het zelf komt. @Zomaar: sterkte met slapen in het ziekenhuis, daar is inderdaad niet veel aan, maar je bent wel lekker bij je mannetje dat is wel super natuurlijk. Mag je echt naast hem slapen dan? @Meta: Verdorie nog niet.. Hopelijk begint het snel. @Kibbeling: Oh goede tip van de wibra ga ik daar ook eens kijken. En super dat Amerika door gaat! @Sandra: Dat is een mooi cadeau van je schoonouders zeg!! @Kelly: Haha ja je moet wel leven in huis maar alles gelijk weer vies lopen is natuurlijk het andere uiterste. Kan me voorstellen dat dat nogal frustreert. @Felicee: Ze kunnen inderdaad een lichte vorm krijgen. Wie weet heb jij dat ook wel gehad en hebben je ouders het nooit gemerkt, zou ook nog kunnen. Laten we het hopen!! @kiwi: Keukenkastjes zijn erg om schoon te maken altijd. Sterkte daarmee. Het zou hier ook wel mogen maar ik ga het niet eens in mijn hoofd halen. Bij jou schiet het wel op 41 weken alweer. Ik hoop dat de bevalling snel spontaan wil beginnen. @Meta: Sterkte met strippen. @Odess: Leuk nieuwe kleren voor straks. Ik durf het eigenlijk nog niet aan om kleren te kopen voor straks want vraag me serieus af welke maat ik zal hebben. Ben bang dat het tegen gaat vallen. @Zomaar: Goh wat dubbel gevoel zal jij hebben. Blij met hoe goed het gaat met Rowan, wat natuurlijk wel MEGA super is. En dan een kapotte auto, zielige hond met zere knie en tandenproblemen. Sterkte daarmee en geniet van Rowan. Ik ga nog maar eens duimen (misschien heb ik daarom zere handen van al het duimen haha) @ivje: Oooh bah dat zit niet mee. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt want je hebt al aardig wat meegemaakt zo deze zwangerschap. Laten we hopen dat de baby dan zichzelf maar snel aandient. Sterkte meis. @mendieC: Joepieee geen stuit meer. Dat gaat de goede kant op dus. En inderdaad dat van buitenaf draaien lijkt me echt niks, beter dat de baby het zelf doet. @Meta: Toch maar niet gestript. Wel goed dat je erover gepraat hebt want dat lucht vaak toch wel op niet? Joepieee Marry Van harte gefeliciteerd met je dochter Hadassa!! Mooie naam!! Geniet er maar lekker van! @Kiwi: Oh zo irritant vind ik dat als ik de hele dag thuis moet blijven voor een stom pakketje. En toen presteerde de wehkamp een tijd geleden ook nog twee keer om wegens omstandigheden niet te komen, AAARGH. @Senna: Geniet van je visite en je gezinnetje. @Meta: Wow 8,5 pond das niet mis. @Sandra: Groep 3 alweer. Dan gaat ie leren schrijven. Heeft hij er wel zin in? @sweetbel: Daar ben je ook mooi klaar mee met paracetamol tegen de migraine. Volgens mij heeft dat niet echt zin of wel? @felicee: ah dus had ik goed gehoopt dat je ouders het misschien nooit hebben gemerkt dat je het gehad hebt. Gelukkig maar. Schrok je niet van dat telefoontje? @Sweetbel: Dan hoop ik maar voor je dat je geen borstvoeding gaat geven anders krijg je dat weer dat je daardoor ook nog allerlei medicatie niet mag hebben. Ach arme Pris, ik heb wel te doen met haar, hoe lang ze nu al bezig is en dan na een zwangerschap waarin het ook al een paar keer spannend was. Hopelijk gaat het nu echt opschieten. Hier net weer gemasseerd door de fysio dus helpt wel een beetje gelukkig. Verder ging het vandaag met de vermoeidheid overdag wel iets beter alleen ben nu wel weer erg suf. Dadelijk hopelijk nog wel wakker genoeg om X-factor te kijken. Ik ben druk aan het strijken, babykleertjes. Ik dacht ik leg maat 50/56 en maat 62/68 in de kast. Maar ik heb zoveel maat 62/68 het past niet haha. Dus moet toch even iets anders verzinnen. Trouwens op iedereen reageren wordt ook steeds meer een bevalling, gaat hard joh hihi
Zomaar, het geeft toch niet dat je veel vertelt over Rowan en wat jullie meemaken. Ik kan me voorstellen dat je geen puf hebt om op anderen te reageren. Dat heb ik ook al niet echt, en ik moet nog bevallen . Felices,..gelukkig heb je de antistoffen. Aan dat soort dingen wi je idd niet denken nu. Hopelijk valt het allemaal mee voor je meisje. Sweetbel, ooh wat irritant. Ik zou ook echt niet meer gaan koken dan. Odess,... Zou mooi zijn als je dejavu compleet wordt,..... Hier rustig dagje. Geboorteaankondigingen voorbereid. Wij hebben niet echt een kaartje, maar een alternatief zeg maar. Bij Evy hadden we een puzzel. Nu dus ook iets anders. Dus vast ingepakt en dan hoeft er alleen nog de final touch bij zodra de baby er is. Enveloppen van etiketten voorzien etc.
hier hebben we nog steeds geen kaartje. heb ook nog steeds geen "vluchtkoffer" klaar staan. en het bedje van de beeb staat nog vol met "troep" xxx wasmachine staat aan. nu druk bezig aan de afwas.