Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marry81

Marry81 Niet meer actief

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Kiwi, wat betreft de speen.
    Ik vind het ding afschuwelijk en heerlijk handig :D.
    Afschuwelijk als ik oudere kinderen ermee zie rondlopen en er dus geen normaal woord uit komt. Maar hier is ie ook handig voor Eef. Ze slaapt er nog mee en heel af en toe in de auto als we wat langer moeten rijden. Ze is wel heel rustig dan.
    Ik heb nog geen zin gehad om hem helemaal af te pakken. Ik zie er denk ik dan ook niet te veel kwaad in, zolang het zich beperkt tot 's nachts.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh Marry, wat een beauty! Echt een heel mooi kindje. Ik wil ook zo'n leuk meisje:) Fijn dat alles goed gaat en dat Hadassa zo lekker rustig is. Logisch dat het voor Naomi wennen is. Het zal wel even een paar daagjes duren, maar dat mag wel. Ik ben ook heel benieuwd hoe het hier zal gaan met mijn zoon.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Marry, wat een prachtig meisje! Heerlijk dat je weer thuis bent en heel logisch denk ik dat het best vermoeiend is met nog een peuter erom heen. Geniet van elkaar en je kras week. Laat je maar goed verwennen!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Meta: Hahaha lekker verhaal!! En ook mijn spare ribs zitten er nog in.

@Speen: Hier wel een speen. Maar ik laat ze er s'nachts niet mee in slaap vallen. Thomas die heeft tot 6 weken een speen gehad en heeft toen zelf de speen ingeruilt voor zijn duim, helaas want duimen leer je iets minder makkelijk af.
    Jasper had aan het begin wel een speen, maar nooit fanatiek gebruikt, dus na een half jaar geen speen en ook niet duimen (gelukkig)
    En Lucas die is wel dol op zijn speen, maar ik gebruik hem niet om mee in slaap te laten vallen. Dus alleen voor de extra zuigbehoefte.

@Odess: Ook nog niet bevallen, het wordt niets met mijn voorspelling van deze week.

@Priscilla: Ben wel erg benieuwd hoe het met je is.

@Dinkie: Dat mis ik niet hoor, 100 keer je bed uit om te plassen.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Marry, wat leuk om jullie meisje te zien! Wat een plaatje! Fijn dat je man Naomi even over kan nemen, die zal ook even moeten wennen inderdaad. Hopelijk gaat dat snel goed!

7. sandra

sandra Fanatiek lid

@Marry: Wat een mooi meisje!!

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 154673
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie1981 - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 12
    Meisjes: 11

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1
    07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3
    11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5
    18-05-2011 Hester -Valentijn 3515 gram - 38+1
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje -4040 gram - 38+2
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano - 3780 gram - 52 cm -38+2
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa - 2960 gram - 38+3

Jongens: 5
    Meisjes: 2

Afspraak:
    1 juni miranda- controle gyn
    1 juni Bloesem - controle gyn
    1 juni Felicee - controle vk
    3 juni Sweetbel - controle vk
    6 juni KellyAernoudt - controle gyn
    9 juni Sandra - Nacontrole gyn.
    23 juni KellyAernoudt - controle gyn
    5 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    31 mei Lucas - Consultatiebureau
    1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte)
    6 Juni Lucas - MRI scan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Marry, wat een mooi meisje!

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesem, leuk high tea! Slaap lekker..

@Hester, gaat het wel goed met je? Dweilen en stofzuigen??? Leuk de kraamvisite…las net dat er in het weekend veel minder kinderen worden geboren..dus ben ook erg benieuwd.

@Kibbeling, hij wil niet vliegen met zo’n kleintje. Elke keer weer spannend hè wat de nacht ons allemaal gaat brengen.

@FireRose, wat ontzettend fijn dat jullie worden beloofd voor het doorzetten van de bv. Hoop dat F. snel zonder de fv kan en genoeg heeft aan je bv.

@Kiwi, fijn dat jullie zo’n leuke avond hebben gehad! Moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd behoorlijk anti-speen ben geweest. De kraamverzorgster zei bij onze dochter na 3 dagen dat ze zoveel zuigbehoefte had dat we een speen moesten geven. Zo gezegd zo gedaan, maar dat gaat dit keer niet zo maar gebeuren. We hebben het haar met 1,5 jaar vrij snel ‘afgeleerd’ en moet toegeven dat het ook wel eens ‘makkelijk’ was, maar we gaan deze keer echt proberen om niet aan een speen te beginnen. We haalden ook altijd de speen uit haar mond als ze sliep en hebben het nooit ’s nachts terug hoeven te geven.

@Dinkie, wat leuk zeg..lijkt me heerlijk om zo’n plekje te hebben waar je even het vakantiegevoel kan ophalen.

@Meta, vervelend dat soort kwaaltjes! Haha schattig je zoontje, ze hebben toch altijd meer door dan wij denken of willen. Hier kijken we ook op zaterdag jongens de meisjes en dit was nieuws :D

@Odess, oeeh gatsie…je toetje omschrijven zet mij bijna aan het overgeven haha… Wel fijn dat jullie lekker even hebben genoten. Hoe is het met je buik?

@Marry, wat een plaatje!!! Lekker geniet van je kleine meisje. Voor papa en Naomi maar wat vaker quality time ;) heb je een beetje een leuke kraamverzorgster?

Net lekker ATWT gekeken..ga nu pitten. Mijn buik is echt ontzettend onrustig..

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!
    Vandaag echt geen puf om te reageren op alles dus ik pik morgen wel weer in :)

Heb wel een paar mooi baby's zien voorbij komen, nog gefeliciteerd aan die dames! :D

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik strooi even wat wee-opwekkende middelen het topic in,.....
    Dan wurm ik mij los van zp en ga toch ook maar eens onze baby streng toespreken dat mama haar tenen weer wil zien, wil slapen en het belangrijkste,...hem wil vasthouden!!!
    Dus slaap zacht allemaal :)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Met de honden en de kleine gaat het super! De kleine was nog maar net geboren en de kraamverzorgster deed gelijk de bench open om ze te laten kijken en snuffelen aan hem. En ze zijn nu al helemaal gewend aan hem

Oh lekker! Dat is lang terug dat ik die gehad heb..Jammie! :D

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Meiden ik reageer morgen weer ff verder, zal nu weer ff op de bank hangen, met de kleine man (heeft was last van krampjes..)

Tot morgen en natuurlijk welterusten

15. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Kibbeling: Ik ben dus gewoon echt nog niet klaar hier in huis dus wat dat betreft moet ik nog wel geduld hebben.
    Waarschijnlijk ben je na zo’n korte nacht over je slaap heen en komt de moeheid er dan pas later uit.

@Elise: Oh bah bekkenpijn is niks he? Ga je ook naar een fysio? De massages geven hier wel wat verlichting dus misschien ook iets voor jou? Met mijn bekken gaat het niet goed maar fysio helpt wel een beetje. Al met al is het toch volhouden totdat de kleine er is.

@felicee: Oh je man gaat voetbal kijken? Die van mij hoeft dat gelukkig meestal niet te zien en zo wel dan heb ik altijd nog mijn uitzending gemist ;)

@Bloesem: Altijd leuk een high tea met vriendinnen. Welterusten dan maar.

@Zomaar: Au wat moest je doen bij de tandarts?

@Hester: Foei stofzuigen!! Schandalig. Pas nou wel op meis, ze zeggen het niet voor niks (*doet moederpet weer even af*)
    Dat klopt ja mensen vergeten altijd hoe klein dat is. Ik merk dat nu ook, Ameera was niet zo heel groot en als ik dan die kleertjes zie en de foto’s enzo dan denk ik dat kan nooit. En het voelt dan toch weer een beetje eng om vast te houden.

@Senna: Stofzuigen en dweilen wil je man nu toch wel doen? Gelukkig dat het verder wel goed gaat.

@FireRose: wat goed dat het nu toch lukt met de borstvoeding. Goed en knap dat je doorgezet hebt.

@Kiwi: dat lijkt me wel fijn dat je gewoon nog afleiding kan zoeken. Dan denk je er even niet aan dat moet toch schelen.
    Hahaha nee baby je mag niet ik moet eerst eten..
    Ehm over spenen. Ik ben absoluut niet anti. Natuurlijk moeten ze het op een gegeven moment afleren maar het is altijd nog beter dan duimen. Beter voor de mond en de speen kun je afpakken, dat is met de duim lastiger. Als je kind verder geen zuigbehoefte heeft dan zou ik het uiteraard wel zonder speen doen.

@Dinkie: Dat is denk ik waarom je er als vrouw zoveel mee bezig bent op het laatst. Er veranderd nog al wat na de bevalling en de bevalling is ook aardig iets en het kan toch elk moment gebeuren.

@Meta: Hihi wat een leuk plastisch verhaal. Ik moet zeggen dat ik dat niet ken dat de baby op de achterkant ligt. Mijn baby vindt het leuk op de blaas. Klinkt vervelend in ieder geval.

Wat een hoop dames uit eten vandaag hihi.

@Odess: Ik vond het al spannend met het rommelen van vanochtend dacht ik dadelijk lig je gewoon stiekem te bevallen. Wat zijn we ongeduldig met zijn allen he?

@Speen: Mijn dochter gebruikt de speen nog wel maar alleen maar om in te slapen. Dan valt hij uit haar mond. Als ze dan ’s nachts wakker wordt dan wil ze hem wel weer hebben. Lastig want ze vallen vaak achter haar bed. We hebben nu een tasje aan haar bed hangen met een paar spenen erin zodat we er niet uit hoeven midden in de nacht (ik kan nu trouwens ook niet onder het bed een speen zoeken met die dikke buik hihi).
    Ik geef toe handig is anders maar overdag doet ze het heel goed zonder speen en ’s nachts mag ze er van mij er wel eentje hebben. Hij ligt er toch zo weer uit.

@Marry: Wat een mooie meid zeg!! Wow! Ben blij dat het nu achter de rug is voor je en dat je weer lekker thuis bent. En Naomi vindt het natuurlijk hartstikke spannend, ik snap haar wel, fijn dat je man haar een beetje kan afleiden als het jou teveel wordt. Geniet er lekker van en maak je niet druk om het reageren op iedereen. Dat zullen we allemaal wel even niet doen als we net een baby hebben.

@Felice: welterusten!! Hopelijk gunt je buik je wat slaap

@Senna: Hopelijk trekken de krampjes snel weg. Ik vind dat altijd zo zielig voor die kleintjes.

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Stil hier. Kan niet slapen, stom!

17. YellowButterfly

Het eten was heerlijk, helaas geniet ik nu nog na ;) Onze meis is ook al 3x gekomen, heb net melk met haar gedronken hoop dat ze nu lekker kan slapen! En ik zo ook weer, we zijn alweer 1,5 uur in touw...

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoop dat je nog even kunt slapen odess! Ik Ben nog steeds wakker, net maar kopje thee gemaakt en nu weer in bed met Ipad.

19. YellowButterfly

Nope... Zit nu met madame aan het ontbijt beneden na een nacht van wel 3 uur slaap. Manlief kan nu nog even lekker slapen en dan straks wisseling van de wacht zodat ik hopelijk ook nog wat uurtjes kan pakken! Ik hoop dat jij nog wel even geslapen hebt!

Meta, jij ook goeiemorgen :)

20. YellowButterfly

Ow vandaag uitgerekende datum volgens mijzelf, verbaast me niets dat ik het gehaald heb maar toch weer apart dat je al die tijd naar die dag toeleeft en dan is het ineens zover! Zonder beeb uiteraard, maar ik ga me pas 'zorgen' maken als die er zaterdag nog niet is ;)

Deel Deze Pagina