Goedemorgen! 2x wakker geweest vannacht en net om 5.30 kon ik al niet meer slapen... idd wat meer van jullie al schreven: je voelt je best fit na zo'n 5a 6 uur slaap... Vanmiddag maar weer een dutje doen... Heb in bed lekker nog even een aflevering Grey's gekeken: kan nu beginnen aan seizoen 4, die heb ik vrijdag gehaald.... Dacht ik ga lekker alleen even naar beneden om 06.15... nog lekker rustig in huis en ik had honger... nou voordat ik m'n boterham klaar had hoorde ik m'n dochtertje al naar beneden komen.... na 5 minuten gevolgd door m;n zoontje...jammerrrrrrrrrrrrrrrrrr gedaan met de rust Heb een poging gedaan om ze aan een dvd-tje te zetten van Lady & de Vagebond, als ontaarde moeder, maar ze willen liever de hamster in z'n hamsterbol laten lopen ...... inmiddels stommelen ze de trap alweer op om met de treinbaan te gaan spelen...oei... daar gaat de hele bak met onderdelen .... hopelijk geen boze buren straks .... (I@)_*#(*^!&*&*()()J had m'n man gevraagd of hij ze even wilde wilde zeggen dat ze rustig moeten doen... niet dus... LAPZWANS GGGGRRRRR.......... ben boos naar boven gebeend omdat ik niet wil dat we ruzie met de buren krijgen, ligt ie in bed 'ja ik heb er wat van gezegd maar hij zei ik hoor je niet...:x:x:x:x:x:x' Moet ik weer de boe-vrouw spelen... nu zit mn zoontje dus voor straf 8 minuten naast me op de bank.....(pff wat als ie 15 is???) ... en ik heb weer buikpijn. Fijn.
1 dag maar Man o man, ik heb de nacht bijna doorgetrokken Maar goed ben nu redelijk fit, kan straks hopelijk nog ff plat. Zo komt die baby echter nooit Nu nog steeds last van mn maag na gisteravond, maar even niet meer uit eten Hopelijk houdt iedereen bij jou zich nog ff gedeisd
euhm heb een dode tand. gat in gemaakt zo dat pus en ontsteking weg kan. en morgen eigen tandarts bellen voor wortelknaal behandeling denk ik zo maar. zo ik ga rowan in bad doen en wegen. bloedprikkers komen daar dan maar. en hopen dat we na huis gaan
Goedemorgen, Zo heb voor mijn gevoel redelijk geslapen. Gewoon iets van 5 of 6 keer naar de wc maar daarna telkens weer zo in slaap. Lekker zeg. Nu wasje wegstrijken, straks mannetje aansporen om huisje te stofzuigen en dan toch stiekum hopen dat de dag weer snel voorbij is.... Heb zin in babynieuws meiden, kom op, zo de laatste week van mei had ik toch wel wat juni-beebjes verwacht!! @ zomaar, ik hoop dat jullie straks lekker thuis zitten met de kleine Rowan! @ marry, wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen zeg. Daar smelt ik dan weer van..... @ meta, wat vervelend dat je kinderen ook meteen wakker zijn dan. Hier liggen man en dochter nog steeds plat.... @ odess, jij dus aangekomen bij de uitgerekende datum voor jezelf!! Gek eigenlijk dat je er zo naar toeleeft, het klinkt heel ver weg en nu zijn we er ja. Ergens vind ik het ook wel weer "knap" van mezelf dat het blijkbaar zo leuk in mijn buik is dat de baby tot het eind blijft zitten maar toch mag ze eruit hihi... @ speen, wordt hier straks lastig. Sanne had in het begin wel een speentje maar werd zelf een duimelotje. In de buik al trouwens, Sanne duimde op de 20 weken echo en ook op de pretecho, alleen na de geboorte moest ze even de weg vinden. Ons nieuwe meisje mag na de eerste operatie (na ong. 3 maanden) 3 weken lang niet zuigen op een speen of drinken uit een normale fles. Ze mag wel uit de borst drinken als ze dat zou kunnen of uit een speciale fles waarbij je de melk zelf met de hand in haar mond druppelt. Dus als je voor die tijd een speentje aanwent zullen ze dan 3 weken lang de speen niet mogen. Daarom wordt het afgeraden maar ben benieuwd hoe dat straks zal gaan. Ga het natuurlijk wel proberen maar weet van Sanne dat zij echt wilde zuigen, alleen de voedingen waren niet genoeg. Fijne dag iedereen.
Oh Sandra dat is een goede tip! Dat g ik ook doen. Ik hoop niet dat V. Mijn stofzuig- en dweilactie van gisteren verklapt
omg net geschrokken. vroeg me af of het klopte. donderdag was rowan 2250gram en nu 2370 ahhhhhhh wat een topper zeg. ligt nu te slapen na zijn bad en fles. bloedlab nog niet geweest. duurt me veel te lang. wil na huis. zat hier alweer koppijn rot lucht... maja nog ff geduld. verder nog geen beebs geboren.. kom op ladies
@marry, wat een prachtig meisje!! @all waar blijven jullie beebs?? Pris? Ik hoop zo dat je al aan het genieten bent. @hier, ik heb de babybox weer opgezet met allemaal leuke spulletjes. En ik moet zeggen dat ontroerd me wel hoor om dat weer allemaal in de kamer te zien staan. Manlief was er ook van onder de indruk en zei dat hij er nu echt steeds meer naar uitkijkt. Aaaah sweet. Zoonlief vindt de babyspullen ook leuk want die maken allemaal muziekjes dus hij danst al de hele morgen door de kamer! Hahaha Fijne dag allemaal en als ik vanavond of morgen terug kom wil ik babynieuws
bloed geprikt... fingers crossed. uurtje ongeveer.. zusters kregen na 2x prikken niet voor elkaar. en zijn kinderarts 1x en raak... spannend. willen na huisssssssssssssss
doe niks anders dan naar de wc lopen om te plasse... zoveel zenuwen heb ik nu ook al weet ik dat het wel goed is. maja kunt nooit zeker weten... tijd wil nu ook niet meer voorbij. paps heeft thuis de slingers al beter neer gehangen.. en nu wachten of de ballonnen erbij komen
Superspannend Zomaar. Hoe laat hoor je het? Jij zit straks gewoon in de auto naar huis, samen met Rowan! Meta, grrrr, mannen!!
@ Marry, mooi meisje en lekker dat jullie al thuis zijn. Heeft je man aankomende week vakantie zodat hij je kan helpen met Naomi? Of gaat de kraamverzorgster dat doen? Ik ben ook benieuwd hoe dat straks met mijn zoon gaat, hij is zo een ondernemende handenbindende peuter waar ik nu al mijn handen vol aan heb. Laat staan met een baby erbij haha.
Sandra doe je na je 6 weken dan niet ineens te veel in ene keer? Fijn dat je spare-ribs lekker waren! Ja je voorspelling gaat het niet meer worden of vandaag moeten er ineens veel tegelijk komen Firerose wat fijn dat het met de kleine meid goed gaat. En ook helemaal super dat je bv goed op gang is gekomen. Hoop voor je dat ze straks helemaal aan de borst drinkt en je niet meer ook hoeft te kolven.. Senna je zou idd verwachten dat het andersom is, maar helaas Kiwi stom is dat he dat we het met zo weinig slaap tegenwoordig beter lijken te hebben. Ik denk dat ons lichaam zich al heel erg aan het voorbereiden is op weinig slaap Die nachten zonder te gaan plassen zijn heel schaars!! Dinkie normaal slaap ik ook niet zo lang achter elkaar. Ik moet er echt minstens 1 á 2x uit om te plassen.. Meta wat kan je de dingen weer heerlijk omschrijven Gezellig dat je met je zoontje naar de last airbender hebt gekeken en dan vooral mooi hoe hij iedereen omschrijft. Je zoontje is ook wel een schatje met zn opmerking over dat hij toch wel kan zien dat het begonnen is of niet Lees net dat je alweer een hectische ochtend achter de rug hebt. Balen zeg!! Odess dat ijsje klinkt wel erg lekker moet ik zeggen Spannend vandaag dan. Hoop je dat de kleine wel snel komt of denk je blijf nog maar even zitten? Marry lekker weer thuis lees ik!! Wat een mooi meisje om te zien die kleine meid van jullie! Bekend mutsje Felicee ja dan houdt het op als hij met de kleine niet wil vliegen.. en ja elke nacht en dag is een verrassing voor ons Judith heeft je toespraak geholpen?? Mom dat duurt dan wel een paar dagen voor het er uit komt en dan stort ik ook in want dan ben ik echt een nacht compleet knock out! Ook wel eens lekker zon nacht alleen ben ik dan vaak de andere dag helemaal brak.. De dag na zon nacht voelt een beetje als wanneer je bent wezen stappen en je wordt wakker en je voelt je brak.. Zo iets is het ongeveer Wat wil je allemaal nog in huis doen dan dat je nog geduld moet hebben? Nachtbrakers het was weer druk vannacht las ik. Grappig ik was ook wakker, had last van maagzuur en voetballende benen!! Daarnaast was manlief aan het spoken toen ik bijna in slaap was gevallen. Spelen met het licht en kletsen in zijn slaap Ik dacht echt ik ga zo in het logeerbed liggen Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen? Zomaar wat groeit hij goed en snel in gewicht zeg!! Hopelijk zijn ze onder tussen al bloed wezen prikken bij hem en weet je al of jullie naar huis mogen samen!! Hier een korte nacht achter de rug, veel plassen, last van restless legs en maagzuur Vervolgens nog last van een spokende man . Pfffff Vandaag dan maar een dag rustig aan doen.. De kleine is vandaag wel wat rustig, maar mn 1e harde buik al gehad vandaag!!
Goedemorgen allemaal!! @Zomaar: Spannend hopelijk ben je onderweg naar huis!! @Nachtbrakers: Hopelijk kunnen jullie vandaag nog wat bijslapen. @Hester: Ik hoop ook voor je dat V. het niet verklapt haha. En dan morgen snel een swiffer kopen, ideaal! @Supermom: Zozo jullie zijn snel met de box, maar wel superleuk om er zo mee bezig te zijn, heerlijk van genieten. @Hier: Vandaag mijn uitgerekende datum, best wel maf met een kindje van al ruim een maand, een heel gek idee dat hij nog in mijn buik had kunnen zitten. Ik wil een fotoshoot laten maken van Lucas, nu hij nog zo heerlijk mini is. Maar ik hou niet van die standaard babyfoto's. Weet iemand hier een goede fotograaf in de regio zuid holland? Iedereen fijne dag, ik lekker ontbijten, want mijn man, Lucas en ik hebben uitgeslapen tot 10.00 uur (wel af en toe eruit voor een flesje) en daarna heeft Lucas lekker getubd! Hij ligt nu weer te slapen, dus wij aan het ontbijt. Lekker broodjes filet, rosbief en een heerlijk halfzachtgekookt eitje!! Sorrie dit is gemeen, ik weet het!
Oh sandra,... Ik ben jaloers,... Nee de toespraak heeft niet geholpen. Ik heb wel pijn trouwens, maar helaas niet in de vorm van weeen. Mijn heup/rug rechts is behoorlijk pijnlijk. Geen idee, maar denk toch iets te veel gedaan. Dus eigen schuld dikke bult. Ik zit vandaag alleen op de bank. Niet erg hoor. Maar bevallen lijkt me dan vandaag geen pretje. Morgen dan maar