Meta van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! En Felicee: ik hoop dat je gauw iets van Pris hoort, begin me zorgen te maken
Hier nog niets van Priscilla gehoord, zodra ze smst kom ik het posten! @Marry, wat super lief dat je midden in de nacht het nieuws over Meta kwam brengen. Vervelend wat de stuwing, wel een beetje te doen. Geloof dat het best druk is twee kids.. Dat is toch ook niet normaal zoveel verschillende..je zou bijna zeggen dat ze maar weg konden blijven. Wat je zegt, voor Naomi is dit zo niet fijn. Welk bureau heb je? Kun je geen klacht indienen en zeggen dat je hier niet mee akkoord gaat? @Odess, wat sneu..geen oorsteking (pijn al ze gaat liggen)? Fijn dat je man thuis is...kun jij misschien even bijtanken of niet? @Sandra, leuk zeg een fotoshoot, ben erg benieuwd. Enne meteen een mooie dag om de doek uit te proberen. @Sweetbel, ze is in die 2,5 jaar al 6x naar de kapper geweest. Kun je nagaan hoe lang het was als ik het nooit had laten knippen Lekker hè zo'n goede nachtrust, hier ook al. @Kiwi, wow 41 weken al. Hoop dat al die krampen toch iets op hebben geleverd. Succes straks! Ben benieuwd of je nog een mei of toch een juni mama gaat worden. Hier ook een heerlijk nacht gehad. Tot ruim 9:30 uur geslapen. Straks naar de Fysio en verder niets. Zo te zien is het erg mooi weer dus ga nog wel even lekker naar buiten. We hebben gisteren voor mijn dochter een fietsje gekocht, echt super leuk. Krijg ze als van de baby als het is geboren. Ga nog even zo'n bloemenslinger voor om het stuur scoren
dag meiden, kom ook weer eve in breken. @meta gefeliciteerd met je kleine meid, heerlijk!!! nu lekker genieten!!! Hier blijft het slapen echt een drama, blijf maar spugen snachts van het brandend maagzuur. Overdag gaat het wel maar dan heb ik weer vreselijke last van me rug. Dus rommelt hier lekker aan. Van het weekend met me man alle laatste spullen voor de babykamer gehaald en die is nu af. Op de lamellen na die moeten nog eve op gehangen worden maar dan is het echt klaar, ben er zo blij mee!! Van het weekend heeft hij me ook lekker geholpen met schoonmaken dus me huisje is lekker aan kant.Nu is me man weer tot donderdag weg Maar hij blijft wel lekker in nederland tot dat ik moet bevallen dus dat is wel weer een geruststelling, dat hij binnen max 3 uurtjes thuis kan zijn. Alleen was het eve een domper dat ik een klapband kreeg met me brommer en me fiets is ook kapot dus had eve geen vervoer. Maar heb van me moeder eve haar fiets kunnen lenen. Vanmiddag voor het eerst eve met me zoontje fietsen dus hij op zijn eigen fiets en ik ernaast, knijp hem nu al hahahaha. HIer nog een foto van me toeter en het kamertje!! Voor alle dames hier, hoop echt snel dat het een beetje door zet, en snel meer baby nieuws hier. En hopen dat het vandaag niet te gek wordt qua temperatuur, zit hier alleen te typen en zweet breekt me al uit!! Zei al tegen me man: wedden als er een hitte golf komt ga ik bevallen weet het zeker, me moeder is van mij ook tijdens een hittegolf bevallen dus dat zal mij ook wel gebeuren. Nou ja we wachten af he!
Bloesem Zou ik ook niet echt leuk vinden hoor, man met kater in huis. Mijne drinkt wel gewoon wijntjes met visite, maar niet zodanig dat hij raar gaat doen ofzo. Je merkt aan hem ook niet zo snel als hij teveel drinkt.. (Gelukkig!) Anders zou ik denk ik wel zeggen dattie ff moet dimmen.. Een vriendin van ons die wilde niet dat haar man dronk tijdens haar zwsh. Dit vond ze maar oneerlijk dus hij mocht ook niet! Kijk das dan weer het andere uiterste! Sandra Ach je kan de halfzachte eitjes gewoon nog inhalen joh! Ik krijg er meteen trek in maar dan zal ik toch eerst boodschapjes moeten doen! Het is idd de Italiaan geworden hoor! Was lekker! Kiwi See you at noon staat genoteerd!! Ik zou vrijdag toch met een vriendin uit eten gaan die in DH woont, dus kunnen we misschien daarheen! Thanks! Ik ben gek op Thais! Hier ook hardlopen na de bevalling! Dat werkt ontzettend goed bij mij, ik merk dan echt dat ik een strakker figuur krijg!! En ik vind het heerlijk! Hier ook (nog) totaal geen striae.. En? wordt je opnieuw gestript?? Ik lees van je weeen... Spannend!! Kibbeling De Italiaan was in mn hometown! En das zeg maar kwartiertje bij Rdam vandaan! Dus het was of Italiaan, of Azzia in Rdam! Het kenbaar maken was niet zo'n probleem! Mijn lief is erg 'flexibel' wat betreft uit eten gaan! En nu kan het nog zonder oppas te hoeven regelen he...... Sweet Ja ik vind champoepel ook feestelijk ja, ik ben ook 'pro' hoor!! En heb 8 mnd al niets meer mogen drinken! Niet druk maken over spugen enzo. Dat was ook echt bij de 'ernstige aanvallen'. Lang niet altijd dus!! Maar nogmaals; mocht je vragen hebben; any time. Judith Haha WOW wat een toeter!! Die steken waren echt minder, maar die voel ik niet zo erg meer. Wel voel ik die druk die ze zet! Momeera Ja rolstoelen zouden ze in meer gelegenheden moeten hebben staan! Ik denk dat je ze wel gewoon bij thuiszorgwinkel kan huren maarja voor die paar weken doe je dat ook niet zo snel.. Plus dat het zo 'invalide' voelt!! Odess Ja ik heb nu ook niet echt last.. De pijn in mn liezen blijft wel.. Ik ben pas een uur uit bed en voel me nu alweer moe...! Mijn maag is ook vaak zo rommelig. Maar dat komt misschien vrnl door ruimtegebrek...? Als ik vol zit (na uit eten gisteren) dan voelt dat ook niet fijn! Fijn dat je lief niet ver weg gaat! Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet graag ver van huis ben.. Misschien deze week nog wel, maar na week 37 ben ik liever ook wat dichterbij! En we hebben wel vrienden en familie verder weg wonen, maarja die komen dan maar naar ons! Dinkie Pff kan me voorstellen hoor dat dagen zp lang duren.. Ik heb het soms nu al een beetje. Ik zeg bijna dagelijks; laat maar komen! Meta Ooooeeehhh spinaziekroketjes en aiolie heeeeeeeeerlijk!! Was zeker bij EP!? Box Staat hier ook al hoor!! Zomaar Hahah helemaal de weg kwijt in zn kleden!! Cute! Felicee Ja zalig! Gooische vrouwen is voorlopig nog in de bios. Ach en anders later de dvd toch! Aaahhhh wat een leuke foto zeg!!! Meta GEWELDIG!! Ik kreeg er even kippetjesvel van!! GEFELICITEERD!! Klinkt als een voorspoedige bevalling!!!!! *Jaloers* Marry 4 verschillende mensen.. jee.... das niet leuk inderdaad hoor!! Pff.. Klaag maar lekker hoor! Als je er maar niete in blijft hangen en kan genieten straks! Miranda Goeie toeter hoor Miranda! Ja, vreemd hoor van Pris.. Als ze lekker ligt te genieten is het top, maar niets horen is wel een beetje eng.......
Odess: wat fijn dat Elise opgeknapt is van een paracetamolletje. Misschien idd hoofdpijn oid. Hopelijk blijft het goed gaan. Felicee: klinkt heerlijk dat uitslapen! En een lekker rustig dagje, fijn hoor. Kaj is vandaag gewoon thuis, maar dat is niet erg. Hij vermaakt zich altijd heel goed alleen, ik heb eigenlijk geen kind aan hem. Ik hoef alleen te zorgen dat hij af en toe iets te eten en te drinken krijgt. Net zei hij zelf dat ik maar even moest gaan slapen op de bank. "Ga maar even slapen, mama. Je bent moe". Papa heeft hem namelijk vanochtend goed geinstrueerd. Hij moest extra lief voor mij zijn Mendie: gisteren dus lekker naar de Italiaan geweest. Heerlijk hoor. Je moet idd de laatste weken zoveel mogelijk uit eten nu het nog spontaan kan Mooie buik hoor. Miranda: leuke foto's!
meta van harte gefeliciteerd d8 ik kijk ff snel. kraamzorg ff na de huisarts. rowan is nu 2440 gram. 70gram gegroeid sinds gister. hij doet onwijs goed en is rustiger thuis dan ziekenhuis.. gaan straks na het eten een stukje lopen met hem hopelijk reageert pris op je smsje... dit is erg lang dat ze niet reageert zeg... hopelijk is alles goed... maak me wel wat zorgen zo. lees wel steeds bij maar niet echt de tijd nog om te reageren.... succes dames.... moet nog minimaal 2 beebs bij voor juni hoor hahahahah succes
Ja dat zal wel wennen zijn, dat uit eten.. Dat doen we nu echt regelmatig! Gelukkig hebben we wel oppas-kandidaten Wat schattig zeg van Kaj!! Eigenwijsje!
Felicee, wat super dat je zo lekker geslapen hebt! Ik hoop dat Pris reageert, blijf het bijzonder vinden! Succes met je speurtocht naar een slinger voor het stuur, leuk dat ze die krijgt na de geboorte van haar broertje of zusje Miranda, mooie buik! Fijn dat je man in NL blijft! Mendie, jij ook mooie toeter! Pijn in liezen heb ik ook, dat hoort idd een beetje bij het einde Gewoon nog wel lekker de hort op gaan hoor, het kan nog wel even duren en die baby valt er gelukkig niet zomaar uit Misschien dat wij vandaag ook nog wel even weg gaan, dat vind ik niet zo eng maar het is vooral de combinatie dreumes/ snelle bevalling vorige keer (5cm in een uur)/ manlief op 2,5 uur rijden die ik nu iets lastiger vind. Maar goed, jij moet natuurlijk doen wat voor jou het beste voelt Kiwi, ach gosh jullie ventje is wel echt te lief Heb je alweer rust in de buik?
Mendie: goed dat je oppaskandidaten hebt! Ik moet zeggen dat wij nog steeds regelmatig uit eten gaan en andere dingen. Mijn ouders willen wel elke dag oppassen als je het aan hun overlaat. En mijn zoon is gek op zij opa en oma en wil daar graag regelmatig logeren. Dus hier nog steeds volop leuke dingen. Gelukkig houdt je leven niet op na het krijgen van kinderen Odess: ik heb geen krampen meer zoals vannacht, maar de buik is nog steeds heel onrustig. Nou ja, we zullen zien. Denk niet dat ik vandaag beval. Ergens binnen nu en een week
hallo dames hier ben ik weer eens een keertje. sorry dat ik jullie zo verwaarloos. weer druk weekend gehad. de kids (lees 2 druktemakers) waren er dit weekend weer. en jaaaa de tuin is helemaal af. moeten alleen nog een paar planten extra in maar dat komt wel in de loop van de week. heb mn vriend ff goed duidelijk gemaakt dat ik gewoon niet alles meer kan en dat ik ervan baal dat ik alles aan hem moet vragen en dat hij het dan niet doet. dus nou heeft hij gister uit zichzelf alle afwas gedaan. de planten die we al hadden gekocht in de tuin gezet. de stofzuiger gepakt en hij wou gaan stofzuigen alleen vond een kabel in zn auto belangrijker omdat alles vandaag weer in zn auto word gezet nadat het eruit was gejat vorige week dus ik mocht niet gaan stofzuigen van hem. maar heb het stiekem wel gedaan. de keuken, de woonkamer, de vensterbank, nog kast verplaatst. moest alleen nog ff onder de keukentafel en andere kant van de kamer. maar dat gaat hij vanavond doen. denk dat wij zo ff lekker buiten gaan zitten. van de tuin genieten. straks weer ff een was doen en dan mooi ff buiten ophangen. droogt het wat sneller. xxx @meta gefeliciteerd met jullie dochter marenthe saar. mooie naam
Odess wat lief van je man dat hij nu toch in de buurt blijft. Het gaat er nu toch ook wel een beetje om spannen bij je. Kan me voorstellen dat het je een geruster gevoel geeft als je weet dat hij in de buurt is. Misschien heeft je kleine meid iets onder de leden? Judith de harde buiken waren er niet zo veel meer vannacht, maar kreeg last van steken in mn lies/buik en last van rugweeën Pris ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat. Hopelijk heeft ze het zo druk met de kleine dat ze ons gewoon even vergeten is.. Meta succes in het ziekenhuis!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Mooie naam ook en blij dat alles goed is gegaan.. Marry hoop voor je dat Hadassa en jij nog wel wat geslapen hebben vannacht? Lees net dat je niet veel geslapen hebt en dan ook nog de ellende met je kraamzorg!! Dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op! Dikke knuffel!! Sandra laat even weten of dat dooky handig is. Ik heb zelf namelijk ook zitten verzinnen wat handig zal zijn en zeker als we straks naar amerika op vakantie gaan. Ik heb namelijk ook ruzie met zon parasol.. Leuk dat je iemand gevonden hebt waar je fotos van Lucas kan laten maken. Kiwi of het lag aan al die knoflook in het spaanse eten?? Ook al zon lieve man die zijn rooster omgooit. Hoop voor je dat het bij de vk goed nieuws gaat brengen en dat het strippen ook echt wat gaat uithalen vandaag!! Duim Duim Duim!! Felicee wat leuk dat de baby grote zus een fiets cadeau geeft. Zal ze vast blij mee zijn Miranda wat een super lief kamertje! Mooie kleur ook. Mendie nu kan je idd nog gemakkelijk zonder oppas regelen uit eten gaan. Blij dat het gesmaakt heeft. Zomaar fijn dat rowan het zo goed doet. Het is mooi weer dus lekker met hem genieten buiten. Love heb jij die kast even verplaatst?? Wel voorzichtig met jezelf zijn he? Hier vannacht onwijze last van rugweeën gehad, maar ze waren wel dragelijk. Het heeft denk ik echt een uur aangehouden ofzo. Ik kon ze wel in bed verdragen en ben dan ook wel weer in slaap gevallen. Ik heb nog 3 dagen tot ik officieel 40 weken ben.. Maar ik heb wel zoiets van kom maar kleintje het mag wel . Mijn zus belde gisteren nog op en die zei Woensdag he??
Ja ik vind het enger om alleen weg te gaan en dat ik dan wel een uur van huis ben. Met zn 2en vind ik dan weer minder eng. Tis meer dat je dan in de auto zit en je hebt pijn en je eigenlijk niet/moeilijk verder kan rijden, niet dat ik alleen in de auto moet bevallen Verder ben ik gelukkig nog lekker buiten te vinden Kiwi Nee ik ben ook na het krijgen van een kind van plan zelf een leven te hebben! En je moet je huwelijk/relatie ook fijn houden zeggen ze
@metaProficiat met jullie dochtertje marenthe saar Wat fijn dat het zo snel en goed gegaan is, geniet ervan!!!!! Ik ga weer snel verder met werken
Mendie: als het moment zover is dan heb je over het algemeen een hele lange tijd zwakke weeen. Soms kan het een dag duren. Je hebt dan echt meer dan genoeg tijd om normaal naar huis te rijden. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, maar over het algemeen begint het heel erg langzaam en niet heel pijnlijk. Maar als het voor je niet goed voelt, dan moet je zeker niet alleen weggaan. Kibbeling: jij ook al lekker aan het rommelen. Woensdag dus, volgens je zus! Wie weet, heeft ze gelijk!
Je hebt ook wel gelijk hoor! Tis meer dat ik een beetje 'schrok' na zaterdag.. Wat ik voelde was ineens wel heftig en even schoot door mn hoofd dat het ineens begon... En toen was ook elke stap teveel. Maargoed was gewoon het indalen en is al wel rustiger! Ik zal me niet opsluiten, ok? En thanks
mendie ik snap je wel hoor. Ik had vorige week ook een dag dat ik niet alleen de deur uit durfde. Het ligt er ook aan hoe je je die dag voelt. Maar je hoeft je zeker niet opte sluiten. Ik had het er van de week met mn mams over en die zei ook je bent snel weer thuis. Zodra je denkt ik moet naar huis moet je ook gewoon gaan. kiwi mijn zus is er nog steeds van overtuigd dat de kleine hier woensdag komt. En ik moest daar vannacht ook echt aan denken.. Zo raar... misschien krijgt ze wel gelijk...