Felicee Ja hoor ik vind m wel de moeite waard! Tis eigenlijk net zo leuk als de serie vind ik, alleen dan langer! Pris Pfffff waar blijf bericht vn Pris nou...!!
Hoi meiden, ben thuis!!!! Marenthe was iets zwaarder dan op de lijst stond: 4520, lengte 53 cm..hoofdomtrek 36.5... maar: heb maar 8 minuten over uitdrijven gedaan.. klein beetje gescheurd (maar 5 hechtingen) !!!!! Was een topbevalling! Heb nog niet terug gelezen ga, ik nu doen, later meer!!!
Jee, meta. Meer dan je dacht dus, een 9 ponder! Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen. En wat onverwachts ook, aangezien jij gisterenavond nog lekker bij de Spanjaard hebt gegeten! Heb medelijden met je vk gezien al die knoflookwalmen All: ik ben terug van de vk, de strippoging is weer mislukt. Ze komt er niet goed bij. Morgen om 12:00 uur heb ik een afspraak met het ziekenhuis voor een CTG-scan. Dit gezien mijn termijn. Hierna wordt direct een afspraak gemaakt voor het inleiden. Ik zal sowieso dus ergens deze week bevallen, natuurlijk of gepland. Ik ga nog even over nadenken of ik de afspraak zo laat mogelijk deze week plan of dat het al woensdag mag zijn (meestal kan het de volgende dag). Ik kom in ieder geval in een kraamsuite te liggen waar mijn man gewoon bij mag blijven slapen. Dat is wel heel lekker en ontspannen. Spannend dus!
Kiwi, spannend meis! Jammer dat strippen niet lukte! Hopelijk is morgen de ctg goed (vast!) en dan kan het dus al snel gaan...! Meta, 9 pond wowie! Fijn dat je zo'n topbevalling hebt gehad! Ik ben heel benieuwd naar beeldmateriaal Geniet er lekker van!! Senna, gekkerd geniet er lekker van joh, tuurlijk ben je hier niet veel Hier de hele middag al een kramperige buik en een meisje dat inmiddels koorts heeft Hopelijk is ze er snel weer vanaf, want vrolijk is ze wel!
Een TOPbevalling zelfs.....!! Waauuuuuwww doe mij er ook zo 1!! Pfff nu ben ik echt jaloers!! :x Genieten!! En niet vinden dat je hier te weinig bent, al worden we graag op de hoogte gehouden mede middels foto's
Senna fijn dat je lekker kan genieten met het mooie weer!! Felicee woensdag gaan we er samen voor Die rugweeën voelde ook alles behalve lekker aan moet ik zeggen. Ik had eerder alleen maar weeën in mn buik gehad. Ga er denk ik ook maar rekening mee houden dat ik rug weeën kan krijgen tijdens de bevalling.. Meta je hebt een flink kleintje op de wereld gezet en dan maar 5 hechtingen!! Wel fijn dat je al weer lekker thuis bent! Kiwi wat ontzettend balen dat het strippen weer niet gelukt is vandaag. Hopelijk komt de bevalling als nog vanzelf op gang en wordt het inleiden je bespaart. Wel fijn dat je in een kraamsuite terecht kan waar je man bij je kan zijn. Odess wat vervelend dat je kleintje toch koorts heeft gekregen. En dat je buik ook maar blijft rommelen zonder echt door te zetten.. Hier net even met vriendin op stap geweest en was blij dat ik met de warmte weer thuis was Nu lekker op de bank wachten tot manlief zo binnen stapt!
Meta, klinkt echt goed, een topbevalling! Fijn dat de schadenfreude ook is meegevallen, en dat met het gewicht! Ben ook wel benieuwd hoe de kleine eruit ziet. Odess, ik hoop dat het nu echt snel gaat doorzetten, kan bijna niet anders als je het zo hoort he? Kiwi, jammer dat het strip pen weer niet gelukt is. Ik hoop dat het toch nog natuurlijk op gang komt, misschien eten bij de spanjaard vanavond! Ga nu mn paardje douchen, Ben er vanavond weer even!
@meiden Gelukkig maar @Meta wauw wat een supersnelle bevalling! Ben heel erg benieuwd hoe ze eruit ziet! @Priscilla Hoop dat alles goed gaat! En dat je nou heerlijk lig te genieten! @Kiwi Balen dat het strippen niet gelukt is...
Even voor de volgende voeding proberen bij te lezen hier! Uiteindelijk is het vandaag gelukkig erg meegevallen. Vanmorgen zaten de (kraam)tranen erg hoog, was ook echt moe na afgelopen nacht. De kraamverzorgster van vandaag (en morgen) is gelukkig erg aardig en zorgt goed voor ons. Waarschijnlijk krijgen we een dagje extra en hebben we dus tot en met vrijdag zorg. Dat zou echt fijn zijn. De verloskundige moet er morgen alleen nog even voor tekenen. Ik heb vandaag behoorlijk last van stuwing, m'n borsten lijken wel meloenen!! Met wat koude compressen is het echter wel te doen. (alleen even niet toen Naomi heel enthousiast bovenop me dook vanmiddag. AU!!!!) Met Hadassa gaat het prima, ze is wel wat afgevallen (geboortegewicht was 2960, vanmorgen woog ze 2820) maar dat komt vast snel goed want ze drinkt prima. Ze is al echt wat wakkerder dan in het begin, ligt nu ook vaak tussen de voedingen door om zich heen te kijken. Ze heeft wel behoorlijke zuigbehoefte en vooral 's nachts is dat dus best lastig. Want die pink zit aan mij vast en ik wil ook slapen (toch wel, haha) en de speen valt nog iedere keer uit haar mondje. Nou ja goed, als dat alles is hebben we niet echt klagen niet waar? Naomi vindt Hadassa geweldig, ze speelde gisteren al echt de grote zus. Hadassa probeerde in haar mouw te happen en Naomi zei: 'Dassa, kanne niet shirt opete!' Vervolgens probeerde ze het armpje bij het gezichtje weg te duwen wat Hadassa natuurlijk niet echt leuk vond en de eerste 'zussenruzie' was een feit... Alle vreemde gezichten in huis zijn wel moeilijk voor Naomi, gelukkig was ze vanmorgen op peuterspeelzaal wat dan toch iets bekends is. Goed, ik ga even voeden, kom ik straks om te reageren op iedereen. Tot later!
marry gelukkig heb je dan toch een vriendelijke kraamhulp. Zou fijn zijn als zij die dag extra ook nog bij jullie kan zijn. Wel grappig dat de 1e zussenruzie al een feit is Goed dat het naomi met haar zusje lijkt mee te vallen.. Hier manlief komt thuis en vraagt na hallo is de kleine nou nog niet onderweg?? Lief he?? Net gegeten, had mijn bord vandaag maar niet zo vol geschept, als hij dan leeg is ben je net als een klein kind nog trots dat je bord leeg is ook
Marry, aaw smelt Klinkt echt te lief! Fijn dat het meeviel met de kraam! Kibbeling, manlief is ongeduldig Lief! Hier ligt meisjelief zonder huilen op bed! Hopelijk nu een goede nacht, ze doet goed aan - duimduim! Net even samen gedouched en tijdens het afdrogen zei mijn buik 2x op een hele rare manier plop? Heel eng, alsof de beeb in het gedrang was? Maar dat kan niet neem ik aan, dus adem in adem uit!
odess manlief is heel ongeduldig! Nadat ik een kusje kreeg kreeg ook de buik een kusje!! Dus ja voor hem heeft het lang genoeg geduurd!! nu ook beetje last van rommelende darmen (al 2x naar de wc geweest)... En harde buiken...
Helaas nog geen nieuws van Priscilla… @Sweetbel, beetje kunnen slapen vanmiddag? @Meta, wat heerlijk dat je bevalling zo hebt ervaren, en echt een prachtige naam!! Welke wordt nou de roepnaam van jullie meisje? @Kiwi, balen dat het niet lukt. Is er een reden waarom het strippen niet wil lukken? Nou kun je wel een mooie datum ‘uitkiezen’ en alles regelen qua oppas. Zo’n kraamsuite is echt super, hebben wij de eerste keer ook gehad. @Odess, gelukkig lijkt het beter te gaan met je meisje. Een goede nachtrust zou fijn zijn. Wanneer moet je weer naar de vk? @Marry, fijn dat Hadassa het zo ontzettend goed doet en dat het voeden goed gaat ondanks die vreselijke stuwing. Leuk dat Naomi zo reageert op haar kleine zusje! @Kibbeling, het is nog te vroeg hè! Allemaal deze bloedhete doorgekomen? Wel fijn dat het morgen wat minder warm is, denk ook voor de kleine beebs onder ons of niet? Manlief zegt net dat hij het zo heerlijk vindt dat het huis elke dag zo netjes is. Geniet nog even, want dat duurt niet lang meer haha. Verder geen bijzonderheden…blijven lekker wachten!
felicee nee het is nog geen woensdag..... We moeten nog 2 nachtjes slapen En hier is het huis ook elke dag opgeruimd!!
Even een korte reactie, zit csi enz te kijken. Afgelopen nacht echt zo slecht geslapen, dan heb ik het s'ochtends echt helemaal gehad.... waarom duurt wachten zo lang. Zeker als je ieder uur meemaakt van de dag! Vandaag was mijn moeder hier en hebben we lekker relaxdagje gemaakt, was ook veel te warm om wat te doen en alles is ook wel klaar hier dus was wel lekker zo. Nu weer avond en dan denk ik wel, zou het aankomende nacht beginnen? Ik probeer een paar dagen vooruit te denken en het kan nu nooit lang meer duren maar vind het soms wel lastig hoor. @ marry, ohh wat is dat erg hè die stuwing, ik kan me dat nog heel goed herinneren. Succes ermee, verder klink je super hoor, als een hele trotse mama!! @ kiwi, balen dat het strippen niet gelukt is. Wat rot dat ze er zo slecht bij kan dan. Ben benieuwd hoe het morgen in het ziekenhuis is en wat je gaat bepalen. Bij mij gaan ze morgen iniedergeval een afspraak voor het strippen maken voor volgende week dus ik denk maar niet verder dan dat maar ik weet het niet of ik het dan zo snel mogelijk wil of nog zou afwachten. Zal iniedergeval afhangen van de conditie van het kindje. Succes morgen met de keuze en ben benieuwd!! @ meta, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam en wat een flinkerd zeg. Je bevalling klinkt super en 5 hechtingen valt ook reuze mee. Nu genieten meid. Heel veel geluk met je gezinnetje!! Helaas nog geen bericht van priscilla, ben toch wel erg benieuwd hoor.... Hoop maar dat alles goed is. Ik kom morgen weer uitgebreid reageren. Morgen is Sanne weer naar kdv en ik moet om half 2 naar de verloskundige. Verder geen plannen dus. Fijne avond en misschien weer een beebje vannacht??
@MendieC: Wauw mooie buik! @Senna: Wat fijn dat het zo goed gaat met de honden, hier gaat het ook erg goed. James (de reu) is wel erg beschermend en hij houd er niet van als het bezoek met Lucas op schoot zit (net als ik) Hij doet niets maar wordt erg onrustig. Choco vind het allemaal wel best. @Kibbeling: Haha ben benieuwd of je woensdag gaat bevallen. Wauw ook al zo'n mooie buik. @Odess: Wat fijn dat je een stuk minder bent aangekomen, ik ben trouwens ook minder aangekomen, maar ja mijn zwangerschap was nu een stukje korter Beterschap met je meisje! @Felicee: Je dochter gaat vast heel blij zijn met zo'n mooie fiets. @Meta: Wat heerlijk dat je thuis bent! En maar vijf hechtingen super gedaan! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. @Kiwi: Ahhh balen dat de strippoging weer mislukt is. Ik hoop zo voor je dat ze nog uit zichzelf gaat komen. En de kraamsuite zijn zo ontzettend mooi, zeker de linkerhelft dan heb je een geweldig uitzicht. Niet dat je daar mee bezig bent als je moet bevallen, maar toch @Marry: Gelukkig voel je, je weer wat beter. En wat superlief de eerste zussen ruzie haha. @Dooky: Heb hem vanmorgen gekocht en vanmiddag gelijk gebruikt, ideaal. Heel klein pakketje en hij zit zo op je kinderwagen. Het enige wat jammer is dat je, je kindje niet meer ziet. @Priscilla: Begin ook een beetje ongerust te worden @Hier: Alles gaat z'n gangetje eigenlijk, weinig bijzonders te melden.
Odess: fijn dat ze wel vrolijk blijft ondanks de koorts en is lekker gaan slapen! Marry: fijn dat de kraamverzorgster zo aardig is en wat leuk dat Naomi zo gek is met haar zusje! Het is even zoeken en wennen he zo de eerste dagen. Ik weet dat ik bij Kaj na 3 weken het idee had dat het allemaal op rolletjes liep en alles weer een stuk rustiger en voorspelbaarder. Kibbeling: mooie buik! Kibbeling: ben benieuwd of je zus gelijk krijgt! Zou top zijn. Felicee: raar dat er nog geen bericht is van Priscilla. Ik geniet ook zo van het nette huis, hopelijk is het straks goed bij te houden voor ons! Ik vind ook eigenlijk steeds fijner idee om de bevalling te plannen. De baby is over de 41 weken en er helemaal klaar voor, dus daar hoeven wij geen zorgen om te maken. Qua regelen van oppas is het natuurlijk ideaal en ook het feit dat je straks rustig naar het ziekenhuis kan. Ik zie er dus ook niet meer tegenop. Het strippen lukt niet omdat de baarmoedermond iets naar achteren staat. Als het al heel rijp is dan staat het naar voren en dan kunnen ze er makkelijker bijkomen. Het is dus nog niet rijp genoeg. Ik ga vanavond vroeg naar bed, ben echt heel moe aangezien ik de afgelopen nacht nauwelijks heb geslapen door de krampen. Morgen om 12:00 uur de CTG en dan weet ik ook wanneer mijn baby uiterlijk geboren wordt! Weltrusten!
buik dank je wel voor het compliment! sandra wel fijn dat je hond je mening deelt over lucas op schoot hebben.. Dooky is dus wel een succes, alleen onhandig dat je je kleintje niet ziet... kiwi veel succes morgen in het ziekenhuis bij de ctg en slaap lekker voor straks!