@ sweetbel zeker weten maar heb nu nog 1 aan droogrek dan en dan nog boxkleed enzo en beetje was weg hangen maar niks pas meer op het rek.ik dacht kap er nu mee ook al kan ik meer doen.rust is ook wel eens lekker ben allang blij dat ik alleen maar ff gestreken heb en boven gestofzuigd heb en was gestoft want wij hebben een bed waar je zo het stof op zie zitten en kastjes.dus morgen weer verder.nu beentjes gestrekt ennuh ik heb dat ook als ik geslapen heb dat ik veel moeier ben als ik wakker wordt.
@ Sandra, indrukwekkend bevallingsverhaal, mooi opgeschreven trouwens. Lucas ziet er goed uit met het neusdingetje. Kan me voorstellen dat dit een stuk prettiger is voor je andere zoons om ernaar te kijken.
Sweet, wat een leuk kado!! Zie het helemaal voor me Babyschaal in de bak geen optie? Hester, fijn dat alles goed was!! Melk is herkenbaar, B&J ijs yumyum Geen wonder dat je groeit, hihi!! Miranda, mooie buik Pris, fijn dat het rustig is gebleven in de buik! Hier had ik net mega zin in de mac en heb dan ook lopen bunkeren Had ik nog niet gehad, maar moest nu gewoon, oeps!
@sweetbel: Daarom typ ik mijn reacties altijd in word, dan is de kans iets kleiner dat je alles kwijt raakt. Ik kan daar ook niet tegen. @Ivje: Was vast wel schrikken niet, die harde buiken? Gelukkig dat het nu weer rustig is. @Zomaar: Oei wat betekent dat dan zo weinig vruchtwater ineens? Kan me voorstellen dat je in de stress zit. @Felicee: Ik wil ook een bad, heerlijk is dat als je zwanger bent toch? Behalve eruit komen dan hahaha. Toen ik ging bevallen van mijn dochter ben ik in het ziekenhuis even in bad geweest en ze hebben me met zijn drieeen eruit moeten halen want dat lukte niet meer hahahaha, toen had ik heel erg medelijden met mezelf achteraf lach ik erom. @Kiwi: Leuk op de speelboerderij? En die tas komt morgen wel. Hoop voor je dat je niet ineens van te voren bevalt maar ja je weet het natuurlijk nooit. @Meta: Lekker opruimdagje gehad? @MendieC: Oh voelt dat zo? Dan heb ik het ook gevoelt denk ik. Ik vroeg me steeds al af wat dat was en waarom ik nooit de hik had gevoelt. @Lan: Vreemd dat je toch naar huis mocht met zon hoge bloeddruk. Ik volg het ook niet meer helemaal. Maar ja het ziekenhuis zal het wel weten denk ik. Sterkte. @Kiwi: Ben benieuwd wat er uit de allergietest zal komen. Ik denk erover om het misschien bij Ameera ook te laten onderzoeken. Zij heeft allerlei rare huidproblemen. Met name veel jeuk en je ziet bijna niets. Behalve rondom haar ogen, daar zie je echt plekken. @Odess: Leuk een eigen gemaakte knuffel. Vooral als je dochter er daarna zo blij mee is, was toch je eigen creatie J @Kiwi: Ik hoop ook dat ik niet ingeleid zal worden deze keer. Vond dat niet zo heel leuk. @Meta: Ongelofelijk wat een poetsdrang!! En ik trots omdat ik 1 wasje had opgevouwen, en nu last van mijn rug daardoor. @Odess: Foto verwijderd? Welke foto en waarom is die verwijderd? Ikke zien! Leuk dat je lekker crea bezig bent. Ik kan niet eens naaien, hoe erg is dat? Als er een knoop van mijn kleren af is ren ik naar mammie of naar mijn man (die kan het wel) @Zomaar: Hou vol meid!! Wat zal je je onzeker voelen.. @Kibbeling: Die ongikrampen heb ik ook regelmatig en heb het vandaag even aan de gyn gevraagd en ze zei dat het erbij hoort en dat het niks is om je zorgen over te maken. Wat een mooie beschaafde buik. @Kiwi: Ik ga zo even kijken naar je topic. Ik weet nog dat jullie een tijd geleden de naam Tara hadden en die vond ik zo leuk maar dat was bijna niemand met me eens hihi. Dus weet niet of ik een goede raadgever ben. @Odess: haha augurken. Ik lust ze niet, zelfs nu niet. @kiwi: Ik heb ineens ook een liefde voor bepaalde geuren. Maar echt niet normaal, het voelt bijna akelig alsof ruiken alleen niet genoeg is en ik het wil opeten. Bijvoorbeeld chloorlucht (vond ik altijd zo stinken) als ik het nu ruik wil ik een heel zwembad opdrinken en mijn zeep waar ik nu mee douche, heeerlijk. Eerder had ik alleen geuren waar ik van over mijn nek ging dus vind dit wel wat beter @Sandra: Wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Misschien is het wel goed dat het er nu een beetje uit komt. Je hebt wel aardig wat meegemaakt en moet dit toch verwerken. Ik denk niet dat google de manier is, maar snap wel dat je het doet, soms is het moeilijk om het niet te doen. Wel erg fijn dat het met Lucas heel goed gaat. Dat geeft toch goede hoop. En over 10 dagen naar huis is sneller dan ik verwacht had eigenlijk. Wat een vechtertje zeg! @Judith: Ik hoop op een snelle mooie draai van de kleine. En ik zou de therapie proberen, wie weet helpt het. @Felicee: Heb dat programma nooit gezien, is dat leuk? Aangezien ik meestal dezelfde programmas als jij leuk vind. @lovely: Pake en Beppe, klinkt net zo lief als dat mijn opa en oma zijn. @Hester: Joepiiieee goed nieuws! En ach dan mag het zoveel uitlopen als het uiteindelijk goed blijkt maakt het je niet zoveel uit. @sweetbel: Leuk een bakfiets! Mijn zus heeft die ook en de kleine vindt het leuk om daarin te zitten. Oh bah ook nog hooikoorts, alsof je aan alleen zwanger zijn niet genoeg hebt. @Miranda: Hey wat leuk je weer even te zien. Vervelend lijkt me dat als je man nu naar het buitenland moet. Ik zou er nu ook niet aan moeten denken. Dolfinarium, dat vind ik zooooo leuk. Al geniet mijn kind er niet van dan doe ik het zelf wel. Hoop voor je dat een ruggenprik straks wel gaat lukken. Die commode vind ik erg mooi!! En daarbij is het mooi dattie al zolang in de familie is, maakt hem extra bijzonder. @Felicee: Toch nog aardig productief geweest na je slaapje! @Pris: Jij maakt me altijd weer aan het lachen. Bij jou is niks doen net zoveel als veel doen bij mij hahaha. @Odess: ach 1 keer Mac is niet zo erg. Mag best.
Goooood evening! Zo, wij zijn officieel uit de namen! Bedankt voor jullie bijdrage trouwens. Felicee: toch nog een beginnetje gemaakt met je badkamer. Goed hoor! En ook nog even gelegen. Heerlijk! Hester: fijn dat de CTG goed was! Sweetbel: sterkte vanavond met je zwangerschapsgym (waarschijnlijk al achter de rug) of ben je niet geweest? Dat tussendoor lekker tukken vind ik ook heerlijk. Nu ik verlof heb is het echt zo'n luxe om even je oogjes dicht te doen (op de dagen dat zoontje op het kdv is) wanneer het je uitkomt. Miranda: mooi je buikfoto. En heel leuk je kamertje. Pris: goed dat je buik zo rustig is gebleven en je strijk is weg, heerlijk! Odess: zie het al voor me, een bunkerende Odess. Ach, je doet het zo netjes en je bent nog helemaal niet zoveel bijgekomen. Af en toe lekker schransen kan prima!. Was het achteraf ook nog steeds lekker? Dat heb ik altijd met mac: soms kan ik er zo'n zin in hebben (niet tijdens mijn zwangerschap, want nu juist afkeer), maar achteraf vind ik het toch niet lekker. Ik heb tegenwoordig trouwens naast een gezonde rucola sla verslaving een ongezondere verslaving, namelijk Doritos chips Sweet Chilli! Manlief is nu op pad om een zakje te halen. Ach, ik stel mijzelf gerust met het feit dat die maischips iet s gezonder zijn dan de aardappelchips
Zo dat was mijn boek. Het wordt steeds langer met al die actievelingen hiero Nou vanochtend dus naar het ziekenhuis. Eerst echo en alles was helemaal in orde. Kindje loopt gewoon lekker op schema. Was lekker aan de wiebel. Hij ligt nog steeds hetzelfde hoofdje ondering en rugje links. En het hoofdje is waarschijnlijk nog niet helemaal ingedaalt maar ze kwam er al wel moeilijk bij. Nog steeds duidelijk een jongentje. Ze probeerde nog even 3d maar er lag teveel voor, zoooo jammer. Daarna nog even naar de gyn en dat is de reden dat ik me de hele dag al druk maak. Ze zei tegen me dat bij het laatste onderzoek teveel bloedplaatjes in mijn bloed zaten. Ok stress begon al in mijn hoofd. Dus de gyn vroeg of ik ziek was geweest en ik vertelde over de oorontstekingen. En de gyn zei dan zal het daardoor komen maar dan wil ik nog een keer je bloed laten onderzoeken. Dus ik zei: wat kan dat dan betekenen want anders ga ik me daar zorgen over maken. En toen zei ze: Zal niet veel betekenen. Pas als je helemaal niet ziek bent en je hebt het dan moet je je zorgen maken. Mhm haar gerust stelling heeft me niet echt geholpen. En ook ik ging aan de google ermee. Nooit goed natuurlijk. Het schijnt wel heel weinig voor te komen dat iemand hier echt last van heeft dus ik probeer me daarmee gerust te stellen. Maar nu kan ik toch wel erg goed merken dat ik een angststoornis heb en is het moeilijk om niet in paniek te raken en reeel te blijven denken. Woensdag belt ze me met de uitslag dus ik moet nu even sterk zijn tot woensdag.
Momeera: hh man, je begrijpt me helemaal!! Ik zeg vanochtend nog tegen mijn man dat ik een geurdoekje met de vochtige kelderlucht zou willen om maar de hele dag te kunnen ruiken. Het is zooo intens dat ik er best veel voor over heb om het te kunnen ruiken. Is toch raar?! En wat betekent dat te veel bloedplaatjes? Wat heb je gevonden op het internet? Je weet dat je nooit moet googlen omdat je vaak alleen maar enge verhalen tegenkomt. Maar je gyn heeft niets voor niets gezegd dat je je niet druk moet maken als je ziek bent geweest. En dat ben je, zeg! My goodness, die oorontstekingen van je die maar niet overgingen.:x
@ odess oh mac donalds dit weekend me vriend maar eens aansporenennuh ja vind raar dat me buik rustig bleef normaal niet.denk toch te veel wil doen in een week. @ momeera hahahaha ik moet soms ook om me eigen lachen ken dan dubbel liggen dat ik er bijna in stik haha @ kiwi nou morgen sta er weer strijk te roepen zal morgen eens een foto makenoh je man op pad sturen als ik dat tegen me vriend zeg zeg die je wacht maar tot morgen @ momeera mooi dat alles goed was. @ hier zo heb net ff alles opgeruimd ramen dicht gedaan zo lekker douche morgen roep de afwas mij en even vlees halen bij de slager want wou vlees eten haal uit diepvries en stinken.toen maar een pizza met groente gegeten
@ felicee, bedankt voor het zetten op de lijst. Ik ben nu 28 dus dat mag erbij als je wil, hoeft niet hoor. @ sandra, ziet er meteen een stuk prettiger uit ja dat neusbrilletje! Hij doet het echt goed zeg, toppertje die Lucas. Hoe is het vandaag gegaan? Is er zicht op de termijn dat hij nog in het ziekenhuis moet blijven? @ zomaar, jeetje het vruchtwater zoveel achteruit gegaan, wat nu dan? Kan me voorstellen dat je je zo rot voelt. Gelukkig ben je in het ziekenhuis en kunnen ze snel ingrijpen als het nodig is. Probeer uit te rusten meid! @ kiwi, jij dus nu echt op de 37 weken "veilige grens" Spannend hoor! @ lan, dus bij jou deed de beeb het goed maar jij dus wel een hoge bloeddruk. Een onderdruk van 100 is de grens toch? Maar nu dus over 2 dagen weer ctg en over 4 dagen echo. Is dat dan weer een groei-echo? Is er bij jou een reden dat de baby te klein is? @ judith, wat een eigenwijsje, in stuit dus! Doen ze dat niet standaard na een bepaalde periode dat draaien? @ kibbeling, mooi buikkie hoor! En je eerste verlofdag gehad dus, lekker!!! @ sandra, lees nu je andere berichtje, gooi het er maar lekker uit, is niet niks hoor! Kan me voorstellen dat je daar heel erg verdrietig van wordt en tja internet is soms niet even handig. Je leest daar vaak een hoop spookverhalen en lang niet altijd de positieve verhalen. Probeer vertrouwen te hebben, dat Lucas het tot nu toe zo goed doet is al een heel goed teken toch? En hopelijk dus over iets meer dan een week mee naar huis. Ik hoop het voor jullie. Gaat het met jezelf qua herstel van de keizersnee wel goed? @ hester, gelukkig was jou ctg goed! Komende donderdag alweer terug dus. Spannend allemaal zeg. @ momeera, gelukkig een goede echo dus. Alleen nog even afwachten van het bloedprikken. Vervelend is dat dan als je in onzekerheid zit! Zo ik heb geloof ik iedereen of zo'n beetje alles gehad. Jullie schrijven wel een boel hoor. Weet niet of ik het altijd zo goed bij ga houden maar zeker in mijn verlof vind ik het wel erg leuk. Lekker baby en zwangertalk!!
Dinkie: je merkt dat het hier drukken wordt naarmate meer dames met verlof gaan. Met mooi weer is het ook weer een stuk rustiger en makkelijker bij te houden.
@mom; het wordt en is hier ook druk... Wel fijn dat jij ook last hebt van ongi achtige krampen en dat het erbij hoort. Dat het voor ons niet helemaal lekker aanvoelt is een ander verhaal. Ik hoop voor je dat de uitslag woensdag je gerust zal stellen. @hier niet veel gedaan vandaag. Vanmiddag samen met manlief de bodschappen gedaan en stiekum toch een te zware tas in handen gehad. Moest het gelijk bekopen want de kleine strafte me af. Verder nog steeds een beetje zeurderig ongi krampachtig gevoel in mn buik. Zelfs een kop thee kon geen wonderen doen vanavond. Houd me dus maar lekker rustig, ook een beetje last van maagzuur.... pffff Net toch ook maar kleertjes mt 50 gezocht voor in de koffer. Ik weet per slot van rekening niet hoe groot de kleine man is als hij geboren wordt. Beter mee verlegen dan om verlegen zeggen ze!! Zo maar ff gezond een appel eten, want al die koekjes van vanmiddag zijn ook niet goed.. kussssssssssss
ff update. vanaaf weer echo gehad, en vruchtwater was weer dubbele. heb halfuur gezeten en hij heeft alles wat er te bekijken viel bekeken. en dat van een nutty professor. beetje verstrooid omdat ie doof is. gave man. hij vroeg of er al iets gepland was ivm keizersnee. zei met 36 week volgende week woensdag en daar kunnen we ook ongeveer vanuit gaan hij verwacht dat de ctg's vanaf donderdag minder gaan worden dat wat ze nu zijn zo nu ga ik slapen me kop barst bijna uitelkaar en me buik heb ik al weer 2 bulten in zo straks zit het. sorry dat ik niet op jullie reageer.
Kiwi: gefeliciteerd met je 37 weken! Wel weer een mijlpaal toch? Momeera: weet je zeker dat hij bloedplaatjes heeft gezegd? Niet (witte) bloedcellen - oftwel leukocyten? Die gaan namelijk omhoog bij een ontsteking, zoals al die oorproblemen van je. Gewoon even opbellen om het te vragen, voordat je je voor niets zorgen maakt! Kibbeling: lekker relaxen dan maar vanavond!
Ga zo even bijlezen...maar is er iemand van jullie die op het werk ook met ADP (verlofregistratie) werkt?
@Kiwi: Bizar die geuren idd, ik heb dit nog nooit eerder gehad. Op google vond ik dat het heel erg zeldzaam is maar dat het kan komen door kanker, ernstig ijzertekort of door een ziekte waar de persoon aan dood kan gaan. Dus daar word je niet echt vrolijk van. @Pris: Goed om om jezelf te kunnen lachen, dat relativeert de boel een beetje. @Dinkie: welkom nog, leuk dat je ook mee komt kletsen. En het geeft niet als je het niet altijd bij kan houden dat we hebben we allemaal wel hoor. @Kibbeling: gek is dat eigenlijk. Als we klachten hebben dan wordt de baby onderzocht als het daarmee goed gaat dan mag je weer gaan. Who cares about dat ding wat er om de baby heen zit? Hihi maar ja uiteindelijk willen we zelf ook dat het met de baby vooral goed gaat. @Zomaar: Ok dus toch een beetje beter nieuws. Hopelijk ga je de 36 weken in ieder geval halen. @Hester: Uhm dacht zeker te weten dat ze bloedplaatjes zei maar begin nu prompt te twijfelen. Het kon in ieder geval wel omhoog gaan als je ziek was geweest dus misschien heb je wel gelijk .. @Felicee: Nee nooit eerder van gehoord zelfs.
Hoi allemaal Bedankt voor jullie lieve woorden. @Hester: Fijn dat de CTG goed was! @Zomaar: Wat raar dat er zoveel verschil is in vruchtwater? @Momeera: Ook lekker aan de google @Google: Gelukkig ben ik niet de enige. Kreeg vandaag al van de verpleegkundige op mijn kop. Ze zei ik heb gehoord dat moeders heeft lopen Googlen, moet ik niet meer doen want er staan inderdaad alleen maar vervelende verhalen op internet. De arts en de verpleegkundige kunnen mij geen garanties geven voor de toekomst, maar zoals hij het nu doet en hoe goed hij het allemaal oppakt, ziet het er wel positief uit. Ook de echo van zijn hersens liet niks raars zien. Misschien dat ze nog wel mri scan maken in het sofia, op zich zou ik dat wel fijn vinden, dat geeft net weer wat meer zekerheid. Verder gaat het mijn herstel wel goed, ik mag natuurlijk niet veel ivm de keizersnee en dat vind wel heel erg moeilijk. Mijn handen kriebelen zou zo graag zelf de stofzuiger door het huis halen. Maar goed, je moet echt 6 weken heel rustig aan doen, niet tillen enz. Nou verder heb ik alles gelezen hoor, maar ik ga nu mijn bedje opzoeken. En morgen weer snel naar onze kleine kanjer!!
Oh men...had ik op iedereen gereageerd, komt internet met een foutmelding...aaaaahhhhhh Morgen maar weer proberen...
Bedankt voor alle leuke berichtjes over Naomi's kamer! Wauw Sandra, wat een heerlijk mannetje zeg! Fijn ook dat het voor Thomas nu wat minder eng is met het neusbrilletje. Ach, ik lees dat het met jou wat minder gaat vandaag. Het is allemaal heel logisch meid, je hebt iets ontzettends heftigs meegemaakt en dat leg je niet zomaar naast je neer. Hopelijk word je gerustgesteld door de medici om je heen en door de ontwikkeling van je kleine ventje natuurlijk. Felicee, ik moet na de meivakantie nog twee dagen werken, 10 mei is de laatste werkdag. Het meeste werk is al gedaan dus het wordt waarschijnlijk vooral twee dagen 'aanwezig zijn'. Uiteraard voor de klas staan maar geen administratiewerk meer. Geen probleem dus, haha! Nog toegekomen aan al je huishoudplannen? Ah, haha niet echt lees ik verderop. Heel herkenbaar, maar aan jezelf 'werken' doort uit te rusten is ook belangrijk toch?! Ivje, wat een narigheid, zo in het ziekenhuis met harde buiken! Gelukkig dat het niet heeft doorgezet. Wat naar voor je man dat hij waterpokken heeft! Is hij er erg ziek van? Het is meestal voor volwassenen erg heftig! Kiwi, whoehoe 37 weken! Het mag gaan gebeuren nu bij jou al vind je het misschien ook niet erg om nog even 'rust' te hebben. Ahh, arme Kaj! Wel een stoere vent zeg! Hopelijk weten jullie snel wat er aan de hand is. Meta, heerlijk even de 'tent' voor jezelf! Hopelijk heb je ervan kunnen genieten en een beetje op kunnen laden. Mendie, ah leuk een nieuwe fiets uitzoeken! Het fietsen gaat hier niet meer zo makkelijk (krijg heel snel last van m'n kont) maar zou echt zin hebben in een fietstocht met dit mooie weer! Lan, tjonge jij blijft ook 'lekker' op en neer reizen zeg! Voelt het goed om nu een datum te hebben om naar toe te leven? Niet een precieze datum natuurlijk, maar toch ongeveer.. Odess, leuk een eigengemaakte knuffel! Vooral als je kleine meid er zo blij mee is, heerlijk! Ah helaas, zie dat ik de foto gemist heb! Oe augurken! *loopt naar de koelkast.....* Kiwi, lucht van kelders en metro's? Jakkes! Haha! Hmmm, ik heb een pakje met plakken oude kaas in de koelkast liggen, eigenlijk voor in een gerecht wat ik morgen wil eten..... *loopt nogmaals naar de koelkast.....* Lovely, doe je een beetje rustig aan? Al die steken en pijnen klinken niet echt best! Zomaar, ach meid toch, het zit niet mee hè?! Al die emoties ook! Hoop voor jou dat uk nog lekker even blijft zitten en dat de emotionele achtbaan een beetje langzamer gaat, want dit klinkt niet echt fijn voor jou. Judith, balen zeg dat uk nog steeds in een stuit ligt! Naomi draaide nog vanuit een dwarsligging met ruim 36 weken (spontaan), dus het kan op zich nog wel! Kibbeling, mooie buik! Ik heb ook wel regelmatig last van steken maar ik word er niet wakker van! Hester, fijn dat de ctg zoveel beter was! Jammer dat ukkie niet gedraaid is maar die goede ctg is in ieder geval heel positief! Sweetbel, wat leuk een bakfiets! Lief van je vriend dat hij er zo mee aan kwam fietsen. Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt in de zwangerschapscursus, dat had ik op het laatst (de vorige keer) ook. Miranda, mooie buik zeg! Gaaf dat zo de commode en de wieg 'hergebruikt' worden, mooie gedachte! Ik hoop voor je dat de ruggenprik toch gaat lukken, ik kan me voorstellen dat je dat wilt na zo'n heftige ervaring. Priscilla, haha jij ook aan de strijk geweest?! Gelukkig dat je buik rustig is gebleven. Momeera, haha jij ook al zo dol op bepaalde luchtjes? Ik heb dat niet echt. Vind chloor trouwens altijd al erg lekker ruiken. Het doet me denken aan zwemmen en daar ben ik dol op! Fijn dat de echo goed was! Wat vervelend dat je nu in onzekerheid bent en moet afwachten tot woensdag. De gyn heeft vast niet voor niks gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken en inderdaad: je bent behóórlijk ziek geweest!! Sterkte met wachten meis. Senna, hè bah balen! Zo irritant is dat als je net alles hebt getypt! Alles goed met je? Zo, dat was mijn boekwerk weer voor vandaag. Tjonge, jullie hebben behoorlijk gekletst zeg! Ik 'gun' mezelf de rust nog even niet overdag, soms erg vervelend moet ik zeggen, word er zo moe van, haha! Maar goed, vandaag wel lekker die hééééle grote berg was weggestreken en de luierzak en het hemeltje van de babykamer gemaakt (waren allebei een beetje stuk). Nu is de babykamer in principe klaar, er moeten alleen nog wat spullen uit die naar de zolder moeten. Vandaag hebben schoonpa en manlief de logeerkamer behangen en morgen en overmorgen gaan we 's avonds die kamer inrichten. Dan kan de troep eindelijk ook van de eerste verdieping naar de zolder, heerlijk lijkt me dat! Ik heb bedacht dat ik eind volgende week, dus voordat ik 37 weken zwanger ben, klaar wil zijn met de grote dingen van m'n 'lijst'. Dan is het alleen nog maar bijhouden, ook niet altijd leuk maar wel een stuk minder energie- en tijdrovend. Morgen staat 'project keuken' op het programma dus duik nu maar eens m'n bed in. Oh ja, ik heb vanavond het grootste deel van de ziekenhuistas ingepakt. Pfff, zeg maar gerust 'ziekenhuishutkoffer'. Ongelofelijk wat ik allemaal met me mee wil gaan sjouwen, haha! Trusten!
@zomaar Wat vreemd die vermindering in vruchwater..En wat gaan ze nu doen? @Odess Oh Mc Donalds! Verslavend!! OEPS! Ah heb ik de foto gemist..maar leuk dat je een knuffeltje hebt gemaakt! @Momeera Ik kan daar echt pissed van worden, als mijn tekst ineens weg is... @Kibbeling Die krampen herken ik ook wel, af en toe best pijnlijk! Mooie buikfoto! @hester Fijn dat de ctg goed was! @Sweetbel Wat een gaaf cadeau heb je gekregen!! @Miranda Fijn dat de babykamer zo verder vordert! Mooie commode en buikfoto! Fijn dat alles goed gaat, behalve met je rug dan..das echt balen @Kiwi Fijn dat jullie uit de namen zijn! @Momeera Fijn dat de echo goed was! Hopelijk de uitslag van het bloedprikken ook! @Dinkie Het gaat wel hard he, hihi, nu helemaal bijna iedereen verlof heeft! @zomaar het vruchtwater was nu weer goed? Wat apart zeg! Dus waarschijnlijk volgende week woensdag de keizersnede? Spannend! @google Ik goolge ook iets te vaak...moet ik echt mee ophouden @Sandra Wat lijkt me dat moeilijk om rustig aan te doen, en niks te mogen...hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij zodat je zelf weer wat kan doen @Marry Ja hier gaat het wel goed alvast succes met de keuken schoonmaken! Moet hier ook eigenlijks, en de douche ook hiih