Meta van harte gefeliciteerd met je mooie dochter met ook al zo'n mooie naam. Ik ben blij dat het zo goed gegaan is. Geniet er lekker van! Priscilla!! Eindelijk dan meid. Van harte gefeliciteerd met Jayden! Ik hoop dat het goed met hem en met jou gaat en dat jullie nu echt lekker kunnen genieten met het hele gezin. Excuus dat ik verder even niet reageer. Het gaat even niet goed hiero. Niks ernstigs het heeft met mijn angststoornis te maken dus ik kom er wel overheen. Voel me alleen ff heel ziek erdoor. Ik heb trouwens ook last met ademen, de baby ligt aardig in de weg terwijl hij toch al is ingedaald. Ze konden met de echo niet goed het hoofdje in beeld krijgen. Bij de gyn was trouwens alles goed. Echo was perfect en bloed en urine was ook goed. HB nog wel ietsje aan de lage kant maar niets ergs. Ik kom snel weer op iedereen reageren. Dames sterkte met al het gerommel..
Mom, dikke knuf!! Felicee, met de kiwi?? Ik niet snap? Meta, wat een knapperd! Die heeft al wat voorraad, super! Snelle bevalling zeg! En je dochter, heeft die haar zwemdiploma gehaald? Marry, mooi verhaal thanks dat geeft de burger moed! Hier voelt het allemaal erg naar onderin, alsof hij eruit wil Bedtijd!
Het is allemaal erg frusterend al die onderzoeken en brengt hoop stress mee. Vandaag moest er ook weer een fysio komen kijken. voor de motoriek en die komt deze week nog wel vaker zei ze om te kijken hoe en wat... Ik slaap meestal in ziekenhuis behalve als er geen oppas is voor djayden dan ga ik even een nachtje en halve dag naar huis. NU ben ik ook weer boor nacht thuis en morgenvroeg om 11 uur ben ik weer terug in ziekenhuis Het is heerlijk zonder sonde en hij is ook weer niet terug erin gegaan!
Woow meiden die bevallen zijn gefeliciteerd @ hier al wakker paar uurtjes geslapen zal vandaag wat uitgebreider reageren moet internet op me laptop doen ga zo douche en 8 uur me kleine man voeden
@Meta, dat is dus allemaal vlot gegaan..kijk je er zelf ook positief op terug? Wat een poppie..en een leuk pakje! @Lovely, knap hoor van je dochter! @Momeera, vervelend dat je je zo voelt. Irritant dat ademnood gevoel hè, ik heb dat af en toe als ik lig, net alsof je keel dicht geknepen wordt. Fijn dat alles goed was bij de gyn, toch een hele geruststelling of niet? @Odess, kiwi is een kleine vacuümpomp Hoe is het gegaan vannacht met jullie dochter? @Priscilla, fijn dat je er weer bent Hoop niet dat je mijn smsjes vervelend vond. Hoe gaat het? Hier echt slecht geslapen..continue misselijk en buikpijn. Ben er maar vroeg uit gegaan, misschien dat ik dan vanavond beter slaap. Wat een weer vandaag hè als je kijkt naar gisteren.
Pris, van hart gefeliciteerd met Jayden! Eindelijk is hij er dan! Meta, wat schattig! Ooooh, kan niet meer wachten. Je beveling klinkt ook super, geweldig. Marry, mooi opgeschreven, je verhaal. Hoop dat vannacht its beter hebt geslapen. Mom, sterkte! Hoop dat het snel beter met je gaat. Odess, en, baby?? Hoe lekker ik gisteren heb geslapen, hoe beroerd vannacht. Heb net in bed een broodje gegeten, ga nu nog even proberen te slapen.
Felicee, oooow... Oke ik had geen idee! Hier ook veel last van mn maag, raar he! Sweet, hopelijk slaap je nog ff lekker! Pris, goed om wat van je te horen! Hier heeft ons meisje vannacht doorgeslapen, jippie! Wij dus ook, dus zijn zo brak als wat haha! Rust in buik is redelijk wedergekeerd.
Priscilla gefeliciteerd met de geboorte van Jayden. hebben meer meiden hier last van een rustige baby? Als ik echt op mijn buik druk krijg ik wel reactie maar verder al 2 dagen geen eigen bewegingen. Zou ik toch de gyn moeten bellen?
Ivje, ja bellen! Laat ze maar even kijken of de kleine het nog naar zijn zin heeft. Onze dochter was ook rustig, meerdere ctg's gehad toen - better safe than sorry!
@Odess, super dat ze goed heeft geslapen. Vroeg me vannacht steeds af of het nou zou beginnen of toch weer niet, erg irritant. @Ivje, als het helemaal niet uit zichzelf beweegt zou ik zeker bellen..je zou je daarover geen zorgen hoeven maken! Hier de kleine wel rustiger de laatste week dan voorheen. Niet zozeer in de kracht van beweging maar wel in de frequentie. Denk omdat het minder ruimte heeft, maar voel het nog wel genoeg. Jullie plannen vandaag?
Goedemorgen allemaal!! Wie gaat er bevallen vandaag?? Ik heb zin in babynieuws @Ivje: Inderdaad even bellen hoor! @Priscilla: Fijn om van je te horen. @Odess: Fijn dat je meisje heeft doorgeslapen. Ga nu naar het consultatiebureau, kijken of die kleine man gegroeit is. Fijne dag allemaal!
@Pris: Gefeliciteerd met JAYDEN! Sorry dames, vinden jullie het erg als ik hier weer inpik? Heel mijn bioritme is naar de maan.. Sinds enkele dagen geraak ik gewoon niet in slaap voor 's morgensvroeg, maar laat net dan zoonlief opstaan voor school natuurlijk. Dus ben echt zo uitgeput. Ik ga nu even bijslapen en dan kom ik terug wat bijlezen Fijne dag iedereen!
@ Meta, wat een droppie en wat een voorspoedige bevalling. Moest je trouwens in het zkh bevallen? Of wilde je dat zelf graag?
yeeaaah ben zo blij. komt de buurvrouw gister naar ons toe (waarvan we de wasmachine lenen) vraagt ze of de wasmachine goed bevalt. dus ik zeg hij bevalt super goed. zegt ze hou hem maar. mn zoon had alweer een andere voor hun. haha zo liefffff. dus zal vanmiddag en anders deze week haar even een bos bloemen of een plantenbak brengen. xxxxx
PRIS eindelijk!!!!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen, wat heeft hij lang op zich laten wachten. Ben benieuwd naar je verhaal. Ivje: zou ook ff bellen hoor Meta: mooi opgeschreven! Hier: alles voorspoedig, wat hebben wij toch een lief babytje gekregen Hij drinkt goed, groeit ook eindelijk en wordt al wat warmer, dus dat gaat allemaal de goede kant op. Echt genieten hoor, zo'n ukje. Zijn grote broer is er zo lief mee en dat is heerlijk om te zien . Overigens wordt grote broer morgen al 4! Dus vandaag de traktaties regelen en cadeautjes. Het herstel na de keizersnede is trouwens supergoed gegaan bij mij! Heb al dagen eigenlijk geen pijn meer en kan zo'n beetje alles weer doen wat ik deed voor de zwangerschap. (Alleen nog een beurse rug van al die prikken en MOE van al het bloedverlies, maar dat zal vanzelf weer bijtrekken met de ijzerpillen ). Zware dingen tillen doe ik niet, maar huishoudelijke klusjes gaan prima.
Meta, gefeliciteerd met Marenthe! En wat een schattige foto, dat pakje was ook F.'s eerste pakje! Priscilla, gefeliteerd met Jayden! Ook ik ben benieuwd naar je verhaal!