Priscilla, eindelijk! Gefeliciteerd met Jayden! Wat heb je ons toch lang in de spanning gehouden. Geniet van jullie kleintje! Marry: bedankt voor je uitgebreide verhaal. Wat mooi opgeschreven. Je bevalling was dus heel kort maar wel heel heftig! Felicee: balen van zo'n slechte nacht. Heel herkenbaar wat je zegt over de twijfel of het zou beginnen of niet. Dat had ik laatst ook heel erg. Daardoor kun je ook niet meer in slaap komen. Hopelijk de komende nacht een goede nacht voor jou. Odess: fijn dat Elise goed heeft doorgeslapen! Jullie hebben ook goed geslapen, maar wel zo brak als wat? Haha, hoe kan dat? Mom: wat vervelend. Dikke knuffel, meid. Wel fijn dat met de beeb alles goed is. Hester: wat goed dat alles zo naar wens gaat. Is L. al helemaal gewend aan zijn kleine broer of ging het direct al heel goed? Ben benieuwd hoe het hier gaat. Hier: straks de afspraak met het ziekenhuis. Ik bereid mij in mijn hoofd voor een gesprek met ze. Als ik ingeleid moet worden, dan wil ik alles en alles weten. Gisteren neigde ik nog naar de eerst mogelijke datum om ingeleid te worden, vandaag vind ik het ineens te snel gaan als het morgen moet gebeuren. Ik laat het even afhangen van mijn gevoel van straks. Maar spannend is het wel, dames! Ik kom straks vertellen hoe het gegaan is.
Hester, wat fijn dat het allemaal zo super is en dat jij je zo goed voelt! Kiwi, ken je dat niet, dat je een paar nachten slecht slaapt en dan er dan niet zoveel aan de hand is, maar dat je na de eerste goede nacht je heel moe voelt? Nu is er niets meer aan de hand hoor, maar opstarten is dan altijd ff lastig Heel veel succes zometeen, ik zou ook alles willen weten!! Fire, hoe is het met jou en F. meid? Hier net even de hele bovenverdieping gezogen, alle hoekjes en gaatjes dus we zijn weer een hoop stof armer Zal eens een foto maken van de babykamer voor jullie, had ik nog niet gedaan! Ennuh, nog even een buikfoto, hopelijk de laatste deze zwangerschap
hebben gister ook de box en het badstandaardje bij mn ouders mee weg genomen. daar stond alles namelijk nog op zolder. en de laatste dozen met kleertjes van mn dochter hebben we nu ook hier. daar zaten ook nog wat neutrale kledingstukken tussen. sorry dat ik op niemand reageer maar ben zo ontzettend moe. slaap zo slecht. pfffff xxx knuff voor iedereen die dat nodig heeft
Goedemorgen, Zo hier een rustig dagje voor de boeg. Straks naar de verloskundige dus daarna nog wel even een update maar nu even proberen wat te reageren. @ lovelyengeltje, knuf terug, vervelend als je zo slecht slaapt hè! Dat is hier ook het probleem hoor. Vannacht redelijk geslapen en voel me meteen vrolijker/energieker! @ odess, gefeliciteerd met je 40 weken! Ga jij het vandaag nog presteren op je uitgerekende datum? De bovenverdieping is weer helemaal schoon dus. @ kiwi, ben benieuwd naar je beslissing straks. Spannend!! @ hester, klinkt goed dat je je zo goed voelt en alvast gefeliciteerd met je andere zoontje die morgen jarig is! @ kellyaernoudt, en heb je al een beetje kunnen bijslapen? @ sandra, en is Lucas goed gegroeid? @ ivje, ik zou ook bellen, hier is ze juist nog erg aanwezig en bezorgd mama blauwe plekken van binnen. Had het toevallig met mijn moeder erover dat ik wel blij ben dat ik haar nog zoveel voel want het lijkt me ook niks als je onzeker wordt als je het niet goed voelt. Ik zou het even checken meid, beter 1 keer teveel bellen zeggen ze toch altijd! @ momeera, even een knuf voor jou @ meta, wat een heerlijke foto, het blijft toch zo mooi om zo'n pasgeboren kindje te zien!! En wat een superbevalling, althans zo klinkt het wel zeg. Doe mij ook maar zo.... @ marry, mooi bevallingsverhaal, balen dat die ontsluiting eerst niet kwam maar uiteindelijk dus een positieve ervaring en wat is het cliche maar wat ben je het snel vergeten als je je kleine wondertje ziet hè! Geniet maar lekker van allebei je meiden. @ priscilla, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk gaat alles goed. Volgens mij was dit het wel tot gisteren waar ik ongeveer was gebleven, de dag daarvoor redt ik niet meer hoor, wordt zoveel geschreven. Vanmiddag ben ik er weer.
Pris gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayden!! ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je bij kan komen van de lange dagen! marry toch nog wel even kunnen genieten dus van je kraamhulp. Gelukkig maar en ook fijn dat je waardevolle tips hebt gekregen. Dank je wel voor het compliment en ik hoop ook op woensdag.. Wat heb je je verhaal mooi omschreven!! felicee ja we hebben afgesproken woensdag dus ja dan zullen dit de laatste fotos zijn voor ons Vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad!! meta wat een lekker poppetje om te zien Je bevalling is wel erg snel gegaan zeg jeetje!! Love daar kan je ook trots op zijn!! Dat is lief van de buuf! Mom dikke knuffel!! Hopelijk voel je je nu iets beter? Lan kan me voorstellen dat het een zware tijd voor je is. Dikke knuffel voor jou!! En wel lekker dat hij nog steeds zonder sonde is! Ivje ik kreeg ook het advies bij twijfel bellen!!! Dus ja ik zou wel bellen als ik jou was! Sandra jij met je baby nieuws!! Het is nog gene juni Veel succes bij het CB met de kleine grote man! Kelly slaap lekker nog even!! Hester fijn dat je zelf zo snel bent opgeknapt na je keizersnede. En ook fijn dat de kleine het zo goed doet. En je andere man alweer bijna 4!! Jeetje wat gaat de tijd toch snel! Kiwi heel veel succes straks bij het gesprek en zorg ervoor dat je je gevoel volgt en alles kan vragen wat je wil!! Odess dat klinkt echt zo herkenbaar als je dan ineens een goede nacht hebt dat je je brak voelt.. Je bent al wel erg actief geweest deze ochtend!! Wat een leuke commode en mooie buik!! Hier een rare korte nacht achter de rug. Veel wakker geweest om te plassen en kon me draai in bed niet helemaal vinden (lag ook te denken van gaat de bevalling beginnen of toch niet??). De kleine man was vannacht ook nog eens mn buik aan het verbouwen .. Straks maar eens mn mams opbellen kijken wat ze vandaag gaat doen en/of ik even langs ga. Ze is bij mn neefje oppassen dus .. gelijk even lekker kroelen met de kleine
@Lovely: Wat ontzettend lief van je buurvrouw. Heel veel wasplezier!! @Hester: Alvast gefeliciteerd met je zoon! Gaat hij nu ook al naar de basisschool of start hij na de grote vakantie? @Kiwi: Succes vandaag! Ben benieuwd naar wat je gaat doen. @Odess: Wat een mooie babykamer! En ook een mooie buik, geniet er nog maar even van. Soms mis ik die trappeltjes best in mijn buik. @Dinkie: Succes bij de VK! Lucas is goed gegroeit!! Hij weegt nu 3800 gram en is 52 cm!!! Gelijk een nieuwe afspraak over drie weken voor zijn eerste prikjes. Ik zei dan mag je daarna met hem gaan zwemmen toch? Zegt ze dat mag nu al hoor, veel zwembaden hanteren vanaf het eerste prikje, maar als die zich goed warm kan houden kan je met hem zwemmen. In het zwembad (Pijnacker) zeiden ze dat ook al tijdens het zwangerschapszwemmen. Nou ik vraag het volgende week nog even aan de kinderarts en als die ook zegt dat we mogen zwemmen dan ga ik volgende week donderdag (dan mag ik zelf ook weer zwemmen) met Lucas babyzwemmen.
hoi meiden, Pris: eindelijk!!! Gefeliciteerd met Jayden en wat superfijn dat hij al uit de couveuse is! ben erg benieuwd naar je verhaal! Meta: gefeliciteerd met je kleine meisje; wat een poppetje! Odess: mooi beschaafd buikje hoor! Heb het idee dat de mijne een stuk groter is. En wat een leuke babykamer! Sandra: leuk, babyzwemmen! Heb ik met Luca ook gedaan. Volgens mij zijn de richtlijnen per zwembad verschillend; bij de een is het vanaf 6 weken en bij de ander vanaf 4 maanden. Hoe gaat het verder met jouw herstel! Hester: ik word echt jaloers van jouw verhalen, haha! het klinkt allemaal als 1 grote blauwe wolk bij jullie! Geniet er maar lekker van! Kiwi: succes in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je het naadje van de kous wil weten, zou ik ook willen! Ivje: goed dat je gebeld hebt. Hier voel ik de baby ook volop. Succes straks! Kibbeling: balen he, dat slechte slapen?! Hier ook hoor! Veel plezier met je mams en je neefje! De rest die ik vergeten ben: hallo en sorry! Ik lees steeds bij op mijn telefoon, maar reageren gaat dan zo irritant, maar ik leef met jullie mee hoor! Hier straks naar de vk. Vannacht echt bagger geslapen; steeds wakker om te plassen en dan deden mijn heupen weer zo zeer dat ik niet wist hoe ik moest gaan liggen, pfff! Werd moeier wakker dan dat ik naar bed ben gegaan... Heb net mijn kleine man bij mijn moeder gebracht; kan hij daar lekker zijn slaapje doen terwijl ik naar de vk ben en haal ik hem straks weer op. Heb net mijn auto ook maar even helemaal afgetankt; manlief kwam van de week thuis en zei dat hij hoopte de pomp om de hoek te halen, zo leeg was zijn tank en toen kreeg ik het gelijk op mijn heupen, haha! Dus nu zit mijn auto in ieder geval vol met benzine voor het geval de bevalling begint en we naar het ziekenhuis moeten en hij weer te lui is geweest om te tanken met zijn auto.
Priscilla: geweldig nieuws, meid! Even snel een up date van mijn afspraak in het ziekenhuis. Een echo gehad + CTG. De beeb doet het prima, er is voldoende vruchtwater, hartslag is prima etc etc. Zij heeft er dus nog reuze naar haar zin. De gyn wilde morgen al gaan inleiden, ze vinden namelijk in dit ziekenhuis dat 41 weken de max is. Ik heb echt heel duidelijk moeten aangeven dat ik dat heel kort dag vind en liever nog een paar dagen wil geven. Met pijn en moeite hebben wij een afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag. Ik moet mij om 8 uur melden en er wordt dan gekeken of ik al ontsluiting heb. Bij geen ontsluiting wordt een tablet ingebracht om ontsluiting te krijgen. Als ik al wel ontsluiting heb dan worden de vliezen gebroken en weeen opgewekt. Ik heb mij in ieder geval heel goed laten voorlichten over alle bijkomstigheden van inleiden en heb nu wel een ontspannen gevoel. Ik heb ook de kraamsuites gezien en jemig (Sandra, je zei het al) het zijn net hotelkamers! Zo ontzettend mooi, dus dat scheelt al. Dus dames, ik heb nog 2 dagen om spontaan te bevallen (heb niet het gevoel dat het gaat gebeuren) anders ben ik hopelijk vrijdag of anders zaterdag trotse mama van een meisje. Ok, nu ga ik met mijn man nog even shoppen. Die heeft de hele dag vrij genomen, de lieverd. Tot vanavond!
@Hester, wat heerlijk dat het zo goed gaat met jou en je ventjes! Genieten of niet? @Kiwi, fijn dat alles goed is uitgelegd en dat je er een rustig gevoel bij hebt. Mooie dag toch vrijdag of zaterdag. Nu heb je misschien ook nog wat meer kans dat je in ieder geval iets ontsluiting hebt. Shop ze samen! @Odess, mooie rustige babykamer! Commode is echt mooi, van de Ikea toch? Huis weer schoon, je meisje weer de oude..zou zeggen waar wacht hij nog op?! @Sandra, wat doet Lucas het goed of niet? Hier bij het zwembad mag je vanaf 10 weken zwemmen maar ze adviseren vanaf 12 weken omdat ze dan meer mee zouden krijgen. Wel leuk babyzwemmen, wil ik straks ook gaan doen. @Priscilla, goed nieuws!! @Ivje, succes straks, hoop dat alles goed is. @Elise, wel handig een volle tank, daar zorgen we hier ook standaard voor. Succes bij de vk. Hier echt schandalig maar heb twee uur in bad gelegen!! Verveelde me dood en ben zo moe...dacht warmte doet goed en aangezien ik nog steeds zeg dat ik morgen ga bevallen Zo meteen de laatste deur ophalen voor in huis (hadden voor het toilet de verkeerde besteld) en dan maar weer 'vrolijk' afwachten.
Meta ik weet niet zeker of ik jou gefeliciteerd had met jullie dochter. dus bij deze nogmaals gefeliciteerd!!!!!! @ pris eindelijk jullie zoon. ook van harte gefeliciteerd!!!!! @ bloesem ivm keizersnee mag je 6 week niet in bad dus zwemmen ook niet. dit ivm fluxus of andere infecties zeiden ze.. heb namelijk ook veel zin om in bad te gaan rust @ hier kraamzorg is net weg wat een leuk mens. houden zo ook contact woont vlakbij heb haar weegschaal ook nog die ik een tijdje mag gebruiken morgen komt jgd langs, en dan word afspraak gemaakt voor de prikken en de gehoor test. morgen vroeg om 10u is ze hier en nu..................... heel veel bijtanken begin nu te merken hoe alles mij nog meer gesloopt heeft. dus als ik weinig hier ben slapen we heerlijk.... ben echt kapot ben alleen maar aan het janken weer. zucht
Hoi meiden, even bijgelezen, geen puf om te reageren, komt wel weer.. gaat hier allemaal heel goed, Marenthe is een tevreden kind, ben weer helemaal verliefd op mijn man die is zooo lief nu.. echt werelds.. Kraamhulp kon leuker... ff 1 reactie: Kiwi: je weet het he: ailioli halen in de Dorpsstraat!!!! Vandaag M. aangegeven hier in de stad: zal je even pb-em wat we gekrgen hebben, ms ga je dan toch liever naar het LL dan Franciscus Duim voor je dat het spontaan begint!!! (M. had nog veel huidsmeer ed dus zij zag er ook veel 'jonger' uit dan 40.4 ... hoewel ik er miet aan moet denken als ze nog een weekje in mn buik gegroeid had....)
Ivje, verstandig meid! Pris, wat goed nieuws!! Alles goed met jou? Kiwi, jeetje dat is ook niet niks als ze zeggen dat ze het morgen al willen halen! Kan me voorstellen dat je daar nog niet helemaal aan toe bent, ik zou me ook even voor moeten bereiden. Spannend hoor, vrijdag gaat het gebeuren! Maar hopelijk net als bij Kaj nog vantevoren!
Felicee, heerlijk toch! Geniet er ff lekker van! Ben benieuwd of jullie kleintje morgen komt, haha Ja die van ons mag hoor! Zomaar, kalm aan meid het is ook allemaal niet niks. Meta, dat had onze dochter destijds idd ook bij 40+6, we hebben gewoon fijne buiken denk ik Hier net de bestelling van kleertjes.com binnen, direct met de hand gewassen en het hangt al buiten. Echt TE LIEF allemaal
Jeeeej pris!!! Proficiat met jullie zoontje en broertje jayden!! wat fijn dat hij al uit de couveuse is. Hopelijk voel jij je ook goed! Geniet ervan! @ meta, wat een moppie! Zooooo lief en mooi! En wat ongelooflijk snel is het gegaan zeg. Ben ook helemaal verbaasd hoe jullie het voor elkaar krijgen om al zo snel weer actief mee te kletsen. echt knap hoor! @Felicee, fijn dat je na die zware nacht even lekker uit heb kunnen rusten in bad, vooral aangezien je morgen bevalt . @mom, wat balen dat je je zo rot voelt. Weet niet of je het wilt vertellen en misschien heb je het al eens verteld maar waarvoor ben je bang? En Hoe gaat het met jouw bekken? Ik heb hard geroepen dat het goed gaat maar ik ben vandaag naar huis moeten gaan. Kon niet meer zitten op het werk. Sinds zaterdag is het er ineens heel heftig en het is niet meer over gegaan. Zo vreemd! Ik hoop dat ik snel weer kan gaan werken want ik moet mijn werkoverdracht nog doen en met de ontslagen die er hws gaan vallen wil ik alles goed gaan afronden om nog een plus achter mijn naam te kunnen krijgen.
@ivje, hopelijk alles goed bij de ctg. Je zult er nu wel aan liggen of al klaar zijn. @all, excuus dat ik nog altijd alleen maar korte reacties geef en geen boekwerken waarbij ik op iedereen reageer. Ik heb nog altijd alleen mij iPhone om te internetten thuis dus het is niet heel erg praktisch. Ik ben er wel al redelijk aan gewend op deze manier maar hele boekwerken gaat me niet lukken . Ik probeer zo veel mogelijk belangrijke dingen te reageren, dus sorry als ik iemand vergeet of niet vaak op je reageer.