Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Odess: oh ja, het kamertje is echt heel mooi geworden! Ik had het behang al wel gezien eerder, maar nu ook echt af. Superstoer.
    En wat een schattig blousje! Zoiets hebben dus vandaag ook voor zoontje gekocht, alleen de mannelijk versie uiteraard. Heel erg stoer.
    Ben ook benieuwd of ze je willen strippen. Ik denk dat als je erom vraagt, ze het wel willen doen hoor. Maar ik weet niet of je het wil.

Kelly: ik heb mijn tas ook nog niet helemaal klaar hoor. Er zijn toch altijd dingen die je op het laatste moment in doet, zoals je toilettasje en dat soort zaken.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Super ik had al gereserveerd en felicee wilde met me mee!! En begreep van Dinkie dat zij ook morgen mee wil. Misschien krijgen we wel groepskorting met z’n 3-en??

Felicee morgen gaat je dag al snel, ja gaat toch bevallen?

Kiwi wel apart ik was 2 weken geleden bij de vk en toen vroeg ik van joh wat als hij er met 40 weken nog in zit en toen zei ze ook van lekker laten zitten tot 42 weken. Alleen dan wel met extra controle voor mij en de kleine om te zien of de kleine het nog naar zijn zin heeft.
    Ik kan niet wachten tot ik kan kroelen met mn eigen ukkie. Tot die tijd idd maar lekker kroelen met mn neefje.
    Lief dat Kaj een cadeautje krijgt van je omdat hij mama zo goed geholpen heeft tijdens de zwangerschap.
    Wat zal je trots op hem zijn dat hij zo snel al helemaal zindelijk is overdag!!

Kelly ik wist niet dat je op de bijbel zat te wachten?? Wel vervelend van je vriendin..
    Vanavond dus maar vroeg naar bed?

Odess wat een super lieve blouse!! Snap dat je dan glunderend langs het wasrek moet lopen!!

Hier vanavond zo af en toe een harde buik als ik maar een kort stukje loop of als ik buk…
    Dus maar rustig aan en hopen dat het vannacht door gaat zetten en we snel onze kleine man in onze armen kunnen houden!!!!
    Manlief kijkt er ook helemaal naar uit en ik wordt nu al gek van iedereen die belt en vraagt en hoe gaat het, is het al begonnen??? Ja hoor alsof ik de foon op neem als ik aan het puffen ben…..
    en dan de volgende vraag; bel me als het zover is!! Ja alsof ik iedereen ga bellen!! Niet dus!! Ja mn mams en zus, de rest hoort het wel als ik daar aan toe ben en niet als het hun uit komt!

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @marry: wat een verhaal mooi geschreven. en wat ee snelheid!
    @meta: wat een schatje!!!
    @hester: fijn dat het zo goed gaat met jullie, wel beetje rustig aan doen hoor, je lijf heeft toch rust nodig
    @kiwi:spannend! ippricipe als alles goed gaat mag je nog even wachten toch? als de eerste spontaan is gekomen komt de volgende meestal ook wel..
    mij zoon zat ook tot 41.5 en was blij dat ikniet ingeleid hoefde te worden maar ja alles heeft zo zn voor e tegens
    ah lees u van je afspraak spannend, hopelijk gebeurd het og spontaan, fijn dat die kamers zo mooi zijn! dsat is ook niet overal
    @odess: mooi!, mooie buik ook
    @ivje: goed dat je hebt gebeld beter een keer te veel controle dan ongerustheid, fijn dat alles goed was!
    @priscilla: joehoe wat fijn
    @zomaar: aaaahhhh

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Kibbeling: het verschilt gewoon per vk of ziekenhuis. Zo werkt het met alles volgens mij. De ene wil strippen, de andere niet. De ene wil kijken of je al ontsluiting hebt, de andere vindt dat onzin. Bij mijn vorige vk (had bij mijn zoon een andere) deden ze ook niet aan strippen en in het ziekenhuis waar ik beviel deden ze ook niet voor 42 weken inleiden. Hier gaat het toch heel anders.
    Hopelijk zet het bij jou snel door, meid! Je bent er echt aan toe, volgens mij.

Martine: hoe gaat het eigenlijk met jou??

Odess: ik zie dat je 40 weken bent. Gefeliciteerd!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    kiwi ik hoop echt dat mn zus gelijk gaat krijgen en dat de kleine morgen komt. Ik heb de kleine gezegd mama zou het erg fijn vinden als je er voor vrijdag uit bent want het gaat erg warm worden! Manlief vindt ook dat het lang genoeggeduurd heeft :D

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@ivje: Fijn dat alles goed was!

@Pingu: Ook jij succes met laatste loodjes!

@Kiwi: Wat knap van Kaj, logische dat je heel erg trots bent.

Alle dame's die morgen gaan bevallen succes!!!!!!!!!!!:D

Hier gaan we morgen naar het Sophia voor de dubieuze uitslag van de hielprik, vind het nu wel een beetje spannend worden. Hopelijk is morgen alles goed;)

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Kibbeling succes met bevallen morgen (als je zus tenminste gelijk krijgt)

@ ivje, gelukkig geen gekke dingen op de ctg te zien.

@ Felicee, ja op zich nog best wel wat werk. Zoontje gaat nog naar zolder verhuizen welke we nu gebruikten als was en rommel kamer. Dus de spullen die hier stonden moeten een nieuw plekje in huis krijgen. Ben dus het hele huis grondig aan het uitsorteren om ruimte te winnen. Badkamer en zoontjes nieuwe kamer zijn klaar, maar de baby kamer/woonkamer en onze slaapkamer zijn nog een chaos. Dus nog even doorwerken hier.

@ kiwi inderdaad lekker als ik iets kan afstrepen, moet ik alleen niet steeds dingen erbij verzinnen haha. Wat is het snel gegaan ineens met de zindelijkheid. Dat is best fijn straks alvast 1 uit de luiers!

@ Kelly, ons huis is nu in mijn ogen rommelig omdat we opbergruimte tekort hebben waardoor niets een goede vaste plaats heeft en het snel chaos is. Zeker nu we zoontje nog moeten verhuizen en we weinig opbergruimte overhouden. De nesteldrang zorgt er bij mij bijv voor dat ik wil dat elke kastje en elk laatje uitgezocht en netjes opgeruimd is. Dit heb ik uitgesteld tot aan mijn verlof dus nu moet het wel en voel ik die druk ineens. Maar vind het niet erg hoor, is goed dat het een keer grondig wordt gedaan.

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 155488
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie1981 - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 11
    Meisjes: 11

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3780 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken

Jongens: 6
    Meisjes: 3

Afspraak:
    1 juni miranda- controle gyn
    1 juni Bloesem - controle gyn
    1 juni Felicee - controle vk
    3 juni Sweetbel - controle vk
    6 juni KellyAernoudt - controle gyn
    9 juni Sandra - Nacontrole gyn.
    23 juni KellyAernoudt - controle gyn
    5 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte)
    6 juni Lucas - MRI scan
    21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje)
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

9. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Supermom, vervelend zeg zulke angsten..wel goed dat je daarvoor straks in therapie gaat. Eerder gedaan?

@Kiwi, lekker dagje gehad dus en dan ook nog eens uit eten donderdag..lekker hoor! Zou me dan ook niet meer laten strippen, als het komt dat zie je het wel en anders op naar vrijdag toch. Super goed van Kaj zeg!! Hoop binnenkort ook zulk nieuws te kunnen vertellen.

@Odess, die is leuk..en zeker voor dat geld. Vind de jongens Noppies collectie wat minder (fel blauw, groen en geel), daarentegen is de meisjes collectie weer super leuk.

@Kibbeling, ooh bah herinner me dat nog van de eerste zwangerschap. Vond het zo irritant als mensen steeds belden om te vragen hoe het ging. Heb er tot nu toe nog geen moeite mee gelukkig.

@Sandra, succes morgen..ben benieuwd. Snap dat je er een beetje zenuwachtig voor bent.

@Bloesem, dat zijn inderdaad grote klussen. Nou maar hopen dat je niet binnenkort gaat bevallen.

Ga hier weer eens een poging doen om te slapen...heb alweer buikkrampen (denk van de koffie).

Onze kleine meid was vandaag erg bijdehand. Ze zei in de auto 'Kijk papa een paard' dus mijn man zei 'Nee, dat is toch een koe' (was ook een koe, maar ze voor de gein iets anders)...zegt ze 'Ach, wat jij wil...dat zegt mama ook altijd'. (en het klopt ook nog!!) Toch maar wat meer opletten :D

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Meiden, heb alles wel gelezen, maar geen puf om te reageren.
    Ik merk dat ik het zat begin te worden. Wil gewoon weer leuke dingen kunnen doen ipv die dikke buik rondzeulen ;).

Morgen is het juni, dus ik vind het gezegend, laat die babyboom maar beginnen. Ik wil wel weten wie er al die tijd in mijn buik heeft gewoond. :) wachten duurt lang!!

Zo, zeurmodus weer uit. Nog even lezen en dan weer op naar een slapeloze nacht. Zucht.

Sorry voor dit zeurbericht.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Judith, knuf!

Felicee :D Tuurlijk heb je krampen je gaat bevallen! Hier ook veel krampen, zou het :p Heb een super lief polootje van ducky beau gekocht voor een jongetje, die is zoooo *zwijmel* :D

Sandra, hopelijk morgen goed bericht!

Goed we gaan kijken wat de nacht gaat brengen :)

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ben erg benieuwd wie er vannacht bevallen zijn! En anders vandaag.
    Het is juni! Succes meiden.

13. Hester

Hester Niet meer actief

Jaaaaa!! De maand juni is begonnen!
    Vandaag is mijn grote zoon 4 geworden.
    En mijn kleine zoon precies 2 weken :)

Nu eens zien wie hier vannacht bevallen is of vandaag gaat bevallen...

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Nou, hier zit beeb nog in de buik maar heb een onrustige nacht achter de rug. Hoef maar iets te doen of mijn buik is keihard. Vanochtend vk, ben benieuwd wat die er van zegt.

Hester, van harte met L! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben :)

Felicee en Kibbeling - mogen we jullie feliciteren? :D

15. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MendieC: over de maat kleertjes: M is 9 pond en 53 cm, ze pas nog in 50/56 (maar over een weekje niet meer ;)), 62 is wel erg ruim dus als je meerdere setjes 50/56 heb is het volgens mij altijd goed. M kon haar roze geboortesetje maar even aan: om 8 uur had ze alles al ondergepoept en ging ze in de tummie…. Oooo wat keek ze boooooos… zal nog wel fototje spammen…

@Kibbeling: die vrije dagen waar je recht op hebt ivm bevalling moet je binnen 4 weken opnemen dus als de werkgever een beetje coulant is kun je ‘m gewoon achter het hemelvaartweekend opnemen…Mijn man is vandaag weer naar zn werk: ma en di is ie thuis geweest, had 2 dagen+paar uurtjes aangeven+1 dag bevalling… Hij is vandaag gaan werken omdat hij vanaf maandag 14 dagen later begint zodat hij de kids eerst naar school kan brengen. En morgen en vrijdag vrij want de school is natuurlijk dicht..

@momeera: ook van mij nog een (verlate) knuffel!!!! Herkenbaar die angst. Ik heb een tijdje nadat m’n zoontje geboren was hele erge angsten gehad en m’n man begreep dat niet, bleef net zo relaxt als altijd, en dat heeft ons bijna ons huwelijk gekost. Merk nu dat het soms de kop opsteekt maar ik kan het nu goed ‘wegrationaliseren’… Heb tijdje ook kattenfobie gehad… is van ene op andere dag overgegaan (nl op 11 september 2001!!! Zat met mn hoofd bij de Twin Towers toen er een kat langsliep…) Ik weet niet of het bij mij ook aan een stofje lag, maar ik had echt heftige lichamelijke reacties als die angst er was..

@pingus: thanx, lief van je, jij ook sterkte!!!!!

@felicee: ach… ik ben nog steeds hormonaal he, dus die boze gezichtjes komen vast nog wel weer… hahaha, ik weet nog steeds dat de basis goed is, en dat is wel weer lekker….

Hier: kraamhulp kan elk moment komen, heb lekkere nacht gehad, voel me fit, o daar is ze al... later meer!!!!

16. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kibbeling; Poging vroeg in bed gewaagd, maar niet geslaagd :( Sliep weer pas tussen 2-3u en was alweer wakker om 6u.
    En dat is volgens mij echt het vervelendste op het einde, iedereen die vraagt of je al bevallen bent..

@Sandra: Succes vandaag met de uitslag van de hielprik!

@Bloesem: Dan valt mijn nesteldrang héél erg mee blijkbaar, alles moet supernetjes blijven maar schuiven ofzo allemaal gaan goedleggen ben ik zelf nog niet mee bezig :p (NOG niet..)

@Felicee: Wat gewéldig van je dochter die opmerking! :D

@Judith: Iedereen mag wel eens zeuren, ik ben nog geen 34 weken ver en mijn buik al goed zat hoor! Dus dan heb jij zeker dat recht je buik ff zat te zijn ;)

@Hester: Gefeliciteerd met je beide zoons! :D

Hier: Ik kruip der nog ff in, kan amper mijn ogen open houden!
    Hoop straks babynieuws te lezen hé ;)

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hester, gefeliciteerd!

18. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen,

Nou het is nu echt juni hè meiden, nu mogen we echt!!
    En vandaag mijn uitgerekende datum. Gek idee. Zeker omdat het bij Sanne de geboortedag was. Ik werd vanochtend/vannacht wel wakker van de krampen, moest ook nodig naar de wc dus misschien daardoor. Hoop dat het meer is en dat het straks terugkomt maar goed afwachten maar weer....

@ bloesem, jij dus flink aan de nesteldrang. Die hebben we hier al gehad ja. Is wel lekker als het klaar is, dan kun je nog even van de "rust" genieten, vooral in je hoofd is dat wel erg fijn!!

@ kibbeling, ahhh was je neefje net flink gevallen gisteren!
    En ja, het liefst ga ik er vandaag voor maar ja, valt niet te plannen hè. Hoe is het nu bij jou?

@ zomaar, hihi wat een klein ding in zo'n wipstoel. Leuke foto!!

@ ivje, gelukkig was uiteindelijk alles goed met de ctg en zie je wel, volgende keer dus gewoon eerder bellen!

@ pingu, hallo jij dus morgen uitgerekend! Jij ook veel succes!!

@ felicee, jij ook vandaag bevallen dus. Krijgen we het nog druk. Hoe is het bij jou dan?

@ kiwi, ja hier komt de verloskundige thuis voor de strippoging. Omdat het wat ongemakkelijk kan voelen daarna en wat bloedverlies enz. Ik vind het wel een lekker idee. En natuurlijk hoop ik de afspraak niet te halen maar het wachten is nu beperkt tot 1 week dus wel te doen. Bij jou al iets aan het rommelen? Nog max. 2 dagen meid, gek dan toch wel denk ik als het zo "gepland" wordt.

@ odess, jij nu ook al overtijd. Voor mijn gevoel komen er altijd veel kindjes later dan de uitgerekende datum. Wat houden ze ons in spanning hè!

@ kibbeling, ik zag net ook dat het vrijdag alweer 28 graden wordt. Wat dat betreft kan het dan beter vandaag of morgen zover zijn...

@ sandra, ben benieuwd wat je vandaag te horen krijgt in het sophia. Succes!!

@ judith, erg hè als je zo ongeduldig ben. Ik word gek van mezelf af en toe maar nu gaat het wel weer. Soms moet je het even relativeren en die laatste weken kom je ook echt wel weer door. Succes!!

@ hester, gefeliciteerd met je zoontje, 4 jaar alweer, dan mag hij dus naar school....

@ odess, lees dat jij zo naar de verloskundige moet. Succes, ben benieuwd wat bij jou het vervolg is nu?

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hester, gefeliciteerd met je zoon!
    4 jaar, dus weer een hele nieuwe fase. Gaat hij vandaag naar school?

Odess, ik hoop voor je dat dit het begin is. Mag nu ook wel gebeuren hè.

20. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Felicee
    Aahhh ok.. Ik wist niet dat dat zo heette joh!! :cool:

Kiwi
    Haha wij gaan vrijdagavond!! (Tapas)
    Ik verwacht op zich ook wel een maatje 56.. Maargoed neem ook 50 mee!
    Wat goed dat jouw lief even belt met de buurman zn telefoon! Ja stel dat er wel wat was...!
    Pff dan zou je idd 3x gestript zijn zeg...!
    Geweldig van je zoontje!

Kibbeling
    Ik merk dat mijn schoonmoeder ook al nerveus begint te worden. Dit wordt haar eerste kleinkind. (mijn ouders hebben er al 6!)
    Smst ze sochtends: lekker geslapen?
    Dus die zit alleen maar te peilen.
    Ja alsof je iedereen gaat bellen dan!!

Hester
    Gefeliciteerd met je zoontje!

Meta
    Hahahaha was ze boos omdat ze dr mooie kleertjes niet aan kon!! Ja foto!
    Ik heb idd genoeg van 50-56. 62 zal dan echt te groot zijn!

Hier
    Pfff ik heb weer lekker steken onderin.
    Denk dat ik vandaag maar eens even rustig ga doen. Heb al 2 dagen meer pijn dan anders waardoor ik dan ook moet huilen omdat ik het gewaggel en het vooruit slepen van mn lichaam wel een beetje zat ben... :(
    Ben ook laatste 2 ochtenden wat duizelig en dan moet ik echt gaan zitten.
    Nu ook dus ga zo denk ik nog ff liggen...
    Vandaag is de schoonmaakster uitbundig de kinderkamer ah schoonmaken. Daarna zal ik fotos maken en posten
    Ik voel aan mn water dat er nu juni-mamas liggen te persen!!

Poepen in vruchtwater
    Weet je wat ik opeens bedacht (nadat ik er volgens mij over had gedroomd);
    Poept een baby pas in het vruchtwater als het geboren gaat worden (als het dat al doet natuurlijk)
    Want als je water verliest moet je altijd kijken.. maar zou dat niet al een week (bijv) voor de geboorte kunnen? :(
    Ik hoop het natuurlijk niet maar vraag me af hoe dat zit..

Deel Deze Pagina