Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!!

Jaaa het is juni!!! En het is woensdag en zullen er vandaag 3 bevallen toch:D?

@Hester: Gefeliciteerd!!

@Odess: Succes bij de VK!

@Dinkie: Hopelijk komen de krampen straks terug, zou wel heel bijzonder zijn twee keer op de uitgerekende datum bevallen;)

@MendieC: Lekker rustig aan doen vandaag, hopelijk voel je, je snel beter. Ben benieuwd naar je foto van de babykamer.

@Kledingmaat: Lucas was 2970 gram en heeft tot nu in maat 50 gezeten, vandaag voor het eerst 56 aan nog wel een klein beetje oversize maar het gaat, hij weegt nu 3800 gram. Dus ik denk 50-56 is echt wel goed om mee te nemen.

Vanmiddag gaan we dus naar het sophia, ik hoop zo dat ze m'n mannetje niet weer gaan prikken, hij heeft in zijn korte leventje al zoveel prikjes gehad:( Maar ik vrees dat hij wel geprikt gaat worden.

Vanavond komt mijn zusje mijn haren verfen/ knippen. Eigenlijk stond die afspraak op 26 april, maar ja daar kwam ineens iets anders tussendoor hih.

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Meiden ons mannetje mag naar de kamer en als die het goed blijf doen mag die morgen mee naar huis!!!!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sandra veel succes in het sophia ziekenhuis!! De dag is nog jong he Sandra?

Bloesem je bent nogal wat van plan in huis. Succes met alles op zijn plek te krijgen!

Felicee je mag jezelf echt gelukkig prijzen dat je er nog geen last van hebt!! Ik weet wel dat als ik nog een keertje zwanger raak ik zeg dat ik 3 weken later uitgerekend ben!! Misschien dat dat helpt??
    We gaan er nog voor he samen vandaag??

Judith het is geen zeurbericht, ik denk dat de meeste er hier zo over denken.

Odess hebben je krampen doorgezet vannacht?? Lees net dat je last hebt van harde buiken en zo naar de vk moet. Beeb zit hier ook nog binnen L

Hester gefeliciteerd met je grote zoon die alweer 4 jaar is en met je kleine zoon die alweer 2 weken is!!

Meta dank je wel voor de info. Dan heeft manlief dus een lekker lang weekend als de kleine zich vandaag aandient!! Zal wel wennen zijn nu je man weer aan het werk is..

Kelly vervelend dat je weer een slechte nacht achter de rug hebt. Ik hoop voor jou dat het vragen je bespaard zal blijven!

Dinkie ik wil er ook graag voor gaan vandaag. Ik ben net al lekker bezig geweest in huis, ik dacht veel bewegen wie weet werkt het. Wel wat last van krampjes maar nog niet echt groot te noemen. Mijn zus belde al vanmorgen en ik zei nee hij is er nog niet.. Nee zegt maar hij kan onderweg zijn :D Ik zei we houden contact. Ze heeft tegen mn ma gezegd ik zie je vanavond in het ziekenhuis :D
    En ja we mogen idd het is JUNI!!! Ik heb de kleine ook weer gezegd kom maar het gaat veeeeels te warm worden komende dagen!!

Mendie de vraag of je lekker gesplapen hebt dat kan dan nog wel. Maar bij zijn het echt mensen die ik normaal niet veel hoor zeg maar…. Daar wordt je dan wel moe van L

Hier een redelijke nacht achter de rug, wel 3x eriut om te plassen. Nu na de keuken soppen af en toe last van een krampje. De kleine vanmorgen nog even toe gesproken dat hij er wel uit mag want het wordt veeeeeeeeeels te warm komende dagen!! We zullen het zien.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    wat een goed nieuws!!

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemorgen!

Hester: gefeliciteerd met L! Wat een grote jongen al. Gaat hij deze week al naar school?

Odess: succes met bij de vk. Ben benieuwd wat ze zeggen over overtijd lopen van jou.

Meta: je klinkt lekker opgewekt! Fijn! Hoe vinden de grote broer en zus hun kleine zusje?

Dinkie: gefeliciteerd met je 40 weken!

Mendie:eek:h lekker. Jullie gaan in Den Haag toch eten? Y mucho mas misschien? Zeker aan te raden!
    Wel een goede van jou, ik heb eigenlijk geen idee waneer ze allemaal kunnen poepen! Ben ook wel benieuwd.

Sandra: veel succes in het Sofia!

Kibbeling: vandaag is de D-day voor jou:D Ben beniewd:)

Priscilla: oh dat zou tof zijn! Hoop het voor je.

Hier: heerlijk geslapen! Ga zo even goed bedenken wat ik de laatste 2 dagen nog allemaal moet doen.
    Over krampen gesproken. Ik heb het al weken lang elke dag, vaak ook regelmatige voorweeen. In het begin dacht ik steeds dat het weleens zou beginnen, maar werd een beetje moe van het feit dat het dan toch niet doorzette. Dus nu denk ik helemaal niks meer. Ik ga echt niet meer vanuit dat ik spontaan ga bevallen, heb mij helemaal ingesteld op a.s. vrijdag.:)

Hier nog de allerlaatste buikfoto.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    kiwi wat een moooi buikje heb jij ook!!

Als het aan mijn zus ligt is het vandaag echt D-day!!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Kiwi: mooie buik! En spannend hoor, vrijdag uiterlijk is het zover.... jeetje! Ben je er een beetje klaar voor?

Sandra: succes met Lucas, hopelijk is het niets ernstigs. Het was maar licht verhoogd als ik me het goed herinner?

Odess: hoe was het bij de VK?

MendieC: volgens mij kunnen ze al wel eerder in het vruchtwater poepen, maar doen ze het alleen wanneer ze 'in nood' zijn en dus meestal vlak voor / tijdens begin van de bevalling. Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.

Hier: L is nu 4 maar gaat pas na de zomervakantie naar school. Dat zijn de regels van zijn school en ik vind het wel prima: hij heeft al heel wat beleefd de laatste tijd ;)
    Er hangen hier slingers en hij is nu op het KDV om te trakteren, vrijdag vieren we zijn verjaardag hier thuis met een beetje visite.

Vanmorgen vroeg hij wel 10 keer: "Mama, ben ik nu écht vier??" Zo lief.

Oh! Ik hoor een hongerig babytje! Tot later :D

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee!

Mendie, verrot zeg, dat je zo'n last hebt van je lijf. Tijd voor beebje om mama te verlossen! Ik heb drie pakjes in de tas, 50-56, maar per merk is het ook weer verschillend, dus ze moeten dan maar kijken wat het beste is.

Kiwi, mooi buikje hoor! Spannend dat het dan toch echt vrijdag aat gebeuren.

Sandra, heel veel succes in het ziekenhuis. Ik denk echt dat er niets aan de hand is , het is een ijzersterk ventje. Hoop dat hij niet geprikt hoeft te worden!!!

Kibbeling, en is het al begonnen? Haha, echt leuk dat je zus er zo over denkt, ik hoop dat ze gelijk gaat krijgen.

Pris, goed nieuws!! Ik hoop dat hij morgen lekker mee naar huis mag. En fijn dat je ons nu weer zo op de hoogte houdt!

Odess, succes bij de vk. Jouw baby mag ook wel vaart gaan maken, wordt tijd!

Judith, niks geen zeikberichtje, ik voel me ook vaak zo. Ik vind het vooral zo vervelend dat, dat had ik tenminste, je vanaf die 37 weken zo zit te wachten, want dan 'mag' het. Die termijn van 5 weken is gewoon veel te lang!!

Ik ben alweer moe, ga eventjes snel iets in huis doen en dan de bank op. Ben het zwanger zijn vandaag best wel zat. Zenuwen spelen ook op, het is juni, en aan het einde van de maand ben ik sowieso mama! Ik weet het natuurlijk al heel lang, maar hoe dichterbij het komt, hoe echter het wordt. Logisch... Maargoed, vind het gewoon zo leuk en spannend allemaal!

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pris, wat super!

Kiwi, mooi buikje :)

Sweet, blijft een gek idee he! Vind ik ook hoor, ondanks dat het de tweede is!

Hester, aw... Na de zomer naar school, tis nu ook nog maar zo kort he!

Sandra, hopelijk plagen ze hem niet teveel! En wat is ie al veel gegroeid :$

Zo hier naar VK geweest en ze gaf zelf aan dat ze wel even wilde voelen als ik dat goed vond, helemaal niet verwacht ergens! Dus prima - blijk ik al 3 cm ontsluiting te hebben en ze heeft me gestript. Ze verwacht dat het wel snel door zal zetten omdat het vannacht ook al zo rommelde en mijn baarmoedermond er helemaal klaar voor was, maar garantie krijg je nooit natuurlijk. Haar dienst gaat vanavond in om 5 uur tot vrijdag, dus dat zou helemaal mooi zijn want zij heeft de vorige bevalling ook gedaan en ik heb haar als heel prettig ervaren. Ze zei dat ze het erg leuk zou vinden als ik zou gaan bevallen :D Nog wel uitgesproken dat ik er tegenop kijk en dat heeft me wel goed gedaan, tis een chaoot maar ze kan heel goed vertrouwen geven dus we wachten rustig af :)

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    om half 12 vanmorgen heeft mn vriend op het gemeentehuis ons mannetje erkend.
    dus dat is ook maar weer klaar.
    morgenavond gaan we voor geboortekaartje kijken op internet.
    en het weekend gaan we samen echt alles in orde maken.
    heb gezegd dat ik het allemaal niet alleen kan en dat het nou echt moet en dat we het ook "netjes" moeten houden (niet dat het nu een bende is hoor)
    maar dan leggen we heel makkelijk ff de schone was in het ledikantje zo van vouwen we straks wel op.
    maar 3 dagen later ligt het er nog.
    dat soort dingen.

half 5 bij de vk zijn.
    kijken wat die zegt.
    daarvoor nog ff over de kermis want dorp verder op (waar ik ook naar de vk ga) is kermis
    en mn meisje wou graag naar de kermis.
    ze is wel weer ziekjes.
    heel verkouden en veel slapen.
    9 uur vanmorgen kwam ik op haar kamer lag ze wakker in haar bed.
    (anders als ze wakker is komt ze altijd naar onze kamer)
    dus ik haar bij me op bed gelegd, nog even geknuffeld en zou haar schone luier geven.
    zegt ze dat ze moe ik.
    dus ik leg haar naast me neer sliep ze om half 10 weer tot 11 uur.

dus rond half 3 mn moeder ophalen even over de kermis en shoppen dan half 5 bij de vk zijn.
    mn moeder weer thuis brengen en wachten tot mn vriend thuiskomt.
    die was 11 uur vrij maar moest rond 2 uur bij zn oude werk zijn (defensie)
    krijgt hij een tegeltje (haha) en word er nog verhaaltje verteld
    4 uur gaat hij weer naar huis (als het goed is) en is dan hopelijk half 6 thuis.
    daarna naar mn zusje toe want die is jarig en we eten daar.
    dan niet zo laat naar huis want krijg steeds meer overal last van.

xxxx
    wie zal de eerste juni mama zijn???

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    spannend odess

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Kiwi hoop dat jij snel aan de beurt ben met bevallen

Odess jij ga vanavond bevallen haha.ik ga zo maar eens plassen en spoelen heb wel hb dus slik ijzer tabletten.nou meiden morgen show ik ons mannetje.

13. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, ducky beau is inderdaad super leuk voor kleine baby’s. Hier ook geen baby hoor…wel veel buikpijn vannacht en vandaag, we zien het wel. Wat een goed nieuws…je had toch ook de 2de in je hoofd. Dat moet vast helemaal lukken. Heel veel succes!! Denk aan je hoor..

@Hester, hartelijk gefeliciteerd met je oudste zoon! Lekker dat hij na de zomervakantie gaat, komt nu inderdaad ook wel beter uit.

@Meta, super dat je je zo goed voelt! En laat die gezichtjes maar komen hoor.

@Dinkie, we hoppelen gewoon verder de maand juni in ;). Gefeliciteerd met je 40 weken! Niet gedacht dat je dat zou halen of wel?

@MendieC, wat heerlijk dat je een schoonmaakster hebt! Doe inderdaad maar rustiger aan, de grootste klus komt nog.

@Sandra, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Leuk vanavond weer een nieuwe coupe. Nog steeds niets van je zwanger en vrienden gehoord?

@Priscilla, wat een goed nieuws!

@Kibbeling, erg hè..de vorige zwangerschap was ik met 38 weken ook al echt een grotbewoonster! Gordijnen dicht, telefoons uit…

@Kiwi, mooie buik! Snap dat je je nu richt op vrijdag..zou ik ook doen. Wel een geruststellend idee of niet?

14. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na een beroerde nacht met veel buikpijn gewoon weer een vrolijk dagje. Net bij de vk geweest...ze gaan volgende donderdag strippen en anders met 41 weken naar de gyn en dan een afspraak maken om in te leiden.
    De vk van net heeft de eerste bevalling ook gedaan en heeft dienst t/m zondag dus zou het erg fijn vinden als het deze week zou komen. Afwachten maar..

15. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 155579
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie1981 - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 11
    Meisjes: 11

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3780 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken

Jongens: 6
    Meisjes: 3

Afspraak:
    3 juni Sweetbel - controle vk
    6 juni KellyAernoudt - controle gyn
    9 juni Sandra - Nacontrole gyn
    9 juni Felicee - controle vk + strippen
    23 juni KellyAernoudt - controle gyn
    5 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte)
    6 juni Lucas - MRI scan
    21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje)
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

16. Hester

Hester Niet meer actief

Odess, Felicee: fijn is dat als je dezelfde VK zou treffen!
    De gyn die mijn keizersnede deed, had ook de bevalling van onze oudste gedaan! En ze wist het nog, ook al is het (vandaag) 4 jaar geleden. De andere gyn die assisteerde kende ik ook via mijn werk, dus dat was erg gezellig :)

17. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

pris wat een goed nieuws zeg. zou fijn zijn en dan lekker na buiten af en toe met hem ;)

hoe groot en hoe zwaar is hij. ik denk dat ik dat gemist heb

oei spannend rommelende buiken. kop op ladies :)

@ hier rowan aangemeld voor ggd zijn langs geweest. gehoortest is meneer ook door gekomen joehoeeeeee

ow ja kan iemand mijn afspraken toevoegen:

9 juni ik gynacoloog + rowan kinderarts
    14 juni cb
    1 aug. rowan heupfoto;s

geloof dat dat het wel eerst was.

ow ja hij weegt precies 2500gram. ben zo blij dat ik van de kraamhulp de weegschaal ff mag lenen. 2 tot 3x per week wegen om de zelfde rijd ongeveer :)

nu ga ik dommelen in de tuin. wacht nog op de parasol voor kinderwagen die word bezorgd. dan als goed is lopen na de kruidvat mits te laat word. rowan moet rond 4u fles na die tijd weinig nut om heen te gaan.

moeten een 3 standen speen kopen voor op de fles. omdat meneer zo gulzig drenkt.

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Odess, wat spannend dan! Nu maar doorzetten, je kan er maar beter vanaf zijn!

Lovely, veel plezier op de kermis. Fijn dat alles geregeld wordt.

Felicee, ook voor jou zou het wel fijn zijn als je snel bevalt dus!

Heb nu weer een schoon huis, hond geborsteld en tuin gesproeid, nu tijd voor mn bed hihi..

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Odess: wat een goed nieuws! 3 cm al zonder ellendige pijn. Top zeg! Nou, als ik het zo lees dan ben je vannacht zeker aan het bevallen. Ga je toch gelijk krijgen met 2 juni! Ben heel benieuwd!

Felicee: wilde ze niet kijken of jij misschien ook al wat ontsluiting hebt gezien veel gerommel wat je hebt? Hopelijk hoeft het niet tot strippen en inleiden te komen. Ik denk dat je ruim daarvoor bevallen bent :)

Sweet, slaap lekker.

Pris:ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hester lekker dat L pas na de zomervakantie naar school gaat. Het duurt toch ook niet zo lang meer voor ze vakantie hebben. Dan zou hij net gewend zijn en heeft hij al weer vakantie. Mag hij wel nog op het kdv blijven tot die tijd dan?

Sweet er gebeurt hier nog helemaal niets L… Mijn mams zei al het is nog geen 12 uur vannacht!!
    Het komt nu zeker dichtbij ook al weet je het idd al maanden!

Odess wat spannend dat ze toch even wilde kijken bij je en dat je dan stiekem al 3cm ontsluiting hebt. Als je zoveel vertrouwen in je vk hebt en zij heeft dienst zou dat voor jou helemaal tof zijn als je vandaag gaat bevallen. Ik zal voor je duimen dat het door gaat zetten!!!!

Love druk dagje voor je.

Felicee lees dat het bij jou ook maar niet wil beginnen…. Daar gaat onze afspraak voor vandaag…. Ik kijk ook eerst op de telefoon wie er belt en of ik er zin in heb.. Erg he??
    Hoop dat je dan toch ook deze dagen zelf zal bevallen en dat het strippen en de afspraak voor het inleiden helemaal niet nodig zal zijn!!

Zomaar lekker dat de oren van de kleine zijn goed gekeurd en dat hij het zo goed doet!!

Hier even lekker met mn mams op stap geweest, weer super leuke kleertjes voor de kleine gekocht!! Ik heb lekker veel gewandeld in de hoop dat het misschien zou gaan werken… Ik ging ook nog slippers voor manlief kopen en belde om te vragen welke kleur; hij zo gelijk Ja?? Ik zo nee ga nog niet bevallen :D Lief he van hem??
    Nu lekker op de bank en maar even relaxen!!

Deel Deze Pagina