Jeetje odess, dat schiet ook niet echt op. Maar is bloedverlies wel oké om mee t blijven lopen, of was dat iets eenmaligs? Sterkte. Ik hoop ook voor je dat jje lichaam een keus gaat maken Hier nog baby in buik helaas. Was mooi geweest vannacht omdat Evy uit logeren is. Helaas. Hebben jullie wel eens bij jezelf gevoeld of je ontsluiting kon voelen?
euw....dat zou ik nooit durven... volgens mij is het ook niet goed ivm infectiegevaar? Of ben ik nu een preuts mutsje? Dat is volgens mij ook de reden dat de vk niet elke keer voelt of er al wat is... Dat wilde ze nl niet doen toen ik ook niet gestript werd...
ik zen met je mee, ms helpt het!!! Je bent vast wel aan 't bevallen...je doet gewoon nog steeds multitasken, je bent een topvrouw Zet 'm op!
Goedemorgen! @Odess: Je gaat gewoon vandaag bevallen Vind het zo spannend voor je! Succes. @Judith: Nee nooit gevoeld, ik wist niet dat je dat zelf kon voelen. Wij gaan zo naar Avifauna, de laatste keer dat we daar heen gingen zijn we halverwege omgekeerd en een uur later was Lucas geboren. Dus Avifauna zal voor ons altijd een beetje een speciale lading geven. Maar goed we gaan ons uitje overdoen, nu met Lucas uit de buik Fijne dag allemaal, en hemelvaartsdag is best een leuke dag om te bevallen. Ik ben met Thomas op hemelvaartsdag bevallen (toen viel hemelvaartsdag op 5 mei) Zit nu te denken dat ik wel vaak op feestdagen beval, want Lucas kwam op tweede paasdag haha
@ Meta, kozijnen schoonmaken??!!Dat is wel het laatste wat ik van een kraamverzorgster verwacht haha. Nou gelukkig was die van gisteren actiever. Grappig dat ei trouwens. @ Marry, hoe oud is Naomi ook alweer? Kan me voorstellen dat het veel impact heeft. En wat een luxe een logeerkamer waar je man in kan doorslapen. Dan mag hij inderdaad niet te veel klagen. Maar ik herken het wel fijn van mijn man, die trekt weinig slaap ook niet super goed. @ Hier, saai mijn man moet gewoon werken vandaag met Hemelvaart en met Pinksteren ook. En heb eigenlijk niet zo een zin om de hele dag weer nuttig te besteden. Maar in mijn eentje met zoontje op stap zie ik ook niet heel erg zitten. Dus ga denk toch maar aan de strijk beginnen en misschien straks het badje voor zoontje in de tuin opzetten.
Grrrrr...WEER die hele reactie weg! Odess, jammer dat je nog niet bevallen bent, hoop dat het snel gaat doorzetten!
Ach ja, volgens mij komt pielemuis (momenteel niet zo vaak ) ook in die buurt, dus een keer voelen met schone vingers kan volgens mij geen kwaad. In het engels zijn er wel wat dingen over te vinden, maar in het nl minder. Ik dacht namelijk de vliezen te voelen. Ben benieuwd
Kiwi dat is wel het belangrijkste ingrediënt ja!! Hester volgens mij gaat deze verliefdheid niet meer over bij je!! Sweet nope niets begonnen vannacht!! Marry balen dat dit je 4e kraamhulp is, maar wel weer fijn dat ze een goede hulp voor je is en dat ze tot het einde blijft. Wel vervelend dat Naomi het zo moeilijk heeft om haar draai te vinden. Het is voor haar ook allemaal wennen. Ik denk dat iedereen in het gezin zijn draai even opnieuw moet vinden inclusief jijzelf. Wel goed om te lezen dat het met Hadassa goed gaat. Sterkte met je emoties knuffel!! sandra veel plezier bij Avifauna en vandaag echt!!! Je hebt gewoon een abonnement op feestdagen jij !! Pris hoop op goed nieuws voor jullie!! Odess zit die eigenwijs nou nog binnen?? Kan me voorstellen dat je wil dat hetof door zet of gewon stopt. Dit is ook niets Meta met baby ei klinkt wel leuk. Volgens mij ben je ook blij met het ei! Judith jammer dat de natuur niet werkte met je plan.. En nee ik heb niet bij mezelf gevoeld of ik al ontsluiting heb. Ik laat de natuur maar gewoon zijn gang gaan en zie het wel. Bloesem dat is wel heel erg saai dat je man gewoon moet werken vandaag. Het is een mooie dag dus niet te hard strijken daar is het te warm voor!! Hier de kleine zit nog altijd in mn bolle buk!! Liggen we vanmorgen nog heerlijk te slapen (lees na een nacht met veel wakker en plassen!!!) gaat om 9 uur de telefoon!!! Of de kleine al geboren is grrrrrrrr Nee dan hadden we wel gebeld!!!! Ik had gisteren op hyves al een goede www neergezet maar die lijken mensen dus niet te snappen!!!
Odess FOEI! Je moest al bevllen zijn!! Nou dan alsnog vandaag! Sandra Jij deze keer een rustig dagje avifauna zonder bloed enzo!! Meta Ik ga ns ff kijken naar dat ei! Marry Ach ja lastig voor die meid, fijn dat ze wist dat ze fou zat en goed dat je gewoon boos wordt maar daarna lekker knuffelen! Hier Lekker in de tuin in de zon... Hmmm Zo man ff schoonmaken in huis, ik ga wel dweilen dat kan ik nog wel! Wel beetje benauwd nu.. Ik slaap op zich wel goed, maar omdraaien van links naar rechts gaat gepaard met moeite en pijn. Daarom slaapt mn lief niet zo goed meer Wil hij ook altijd graag bij de vk zeggen als vk het aan MIJ vraagt! Verder drukke beeb, af en toe nog indalingspijntjes maar denk dat ze voor grootste deel is ingedaald. Mn buik zit niet echt lager ofzo.. Hadden jullie dat wel allemaal?
Odess kom op we willen een hemelvaarts beeb @ hier alles top, lekker genieten vandaag bbquen en vanaaf ontspanning voor mij. met vriendin na pirates of the carribean heb er zin in. nu hopen dat ik neit duizelig word anders kan ik alles afblazen rest van de dames met rommelende buiken succes tis nog ffies
Kibbeling, dat begrijp ik dus echt niet, dat mensen gaan bellen of je al bevallen bent. Zijn waarschijnlijk mensen die zelf nooit bevallen zijn.
Hai meiden, Ik was een beetje stil weer maar hier is alles ok hoor. Vanochtend eindelijk voor het eerst in mijn leven de hik gevoeld. Ik heb het bij Ameera nooit gevoelt en bij deze baby tot nu toe ook niet maar vanochtend was het duidelijk, echt lollig. Ik merk dat ik het bijna niet geloof dat er al dames wel een babytje hebben en niet meer zwanger zijn. Voor mij is het nog onwerkelijk dat er straks echt een babytje komt dus kan ik het me bij jullie ook niet voorstellen, hihi. Maar dat besef komt wel als de baby er eenmaal is dat was vorige keer ook. @Odess: Hmm ik vraag me af wat je lichaam allemaal van plan is dan. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat je liever een duidelijke ja of nee hebt. Ik hoop voor je dat je dit vandaag nog krijgt. @Meta: Zielig dat ze last had van haar buikje. Wel fijn dat dat ei werkt. Met de hartslag van de mamma. Iemand heeft me ook een keer verteld dat een fohn aanzetten helpt, dat zou dan de geluiden na doen die de baby in de buik ook hoort (kun je nagaan wat een takkeherrie het in zo'n buik is?) Geef jij eigenlijk borstvoeding of flesvoeding? Anders zou je bij krampjes ook de difraxfles kunnen proberen (als je die nog niet had) @Sandra: Oh wat raar nu naar AviFauna na zo'n belevenis vorige keer. Ik denk wel dat het goed is, als een soort van verwerking. En nu ligt kleine Lucas lekker veilig in de kinderwagen. @Judith: Ik heb geen idee of je ontsluiting zelf kan voelen en zo ja hoe dan. Lijkt me wel raar om dat zelf te voelen. Maar ik heb inderdaad ook gehoord dat vk's het zo min mogelijk doen door infectiegevaar dus het lijkt me niet heel verstandig om te doen. Hoewel je weer wel geslachtsgemeenschap mag hebben, levert dat dan geen infectiegevaar op? Anders kun je vragen of je man eens op wil letten haha @Meta: Ik zou ook niet weten of het bij jou wel of niet door een stofje in de hersenen komt. Wat ik wel gehoord heb is dat een mens vaak 1zwakke plek heeft en meestal is dat of depressie of angst. Bij moeilijke situaties of na moeilijke situaties zal de ene persoon dus sneller depressief worden en de andere sneller angstig. @Supermom: Ik hoop voor je dat de therapie straks gaat helpen. Als je de goede therapeut treft dan kan het veel voor je doen. Maar nu eerst even een baby krijgen hihi.
mendie mijn buik zit voor mn gevoel ook niet lager hoor. Sterker nog ik heb nu meer last van maagzuur als voor de indaling!! zomaar ik hoop dat je je goed genoeg blijft voelen en lekker al je plannen uit kan voeren! judith dat is dus het rare van het verhaal die vrienden die ons belde die hebben zelf 3 kids waarvan 2 samen gekregen. De oudste is uit een andere relatie. Dus ja ze weten dondersgoed wat het is.... Manlief en ik hebben nu afgesproken al is het midden in de nacht we gaan ze bellen dat de kleine er is! Ik zei al tegen manlief ik ga ze ook bellen midden in de nacht als de kleine straks moet eten. Dan zeg ik hij moet eten dacht laat het even weten
goeiemorgen allemaal nog niemand bevallen las ik. we mogen bevallen het is juni haha gister bij de vk was alles goed alleen voor mijn gevoel wou ze er "snel vanaf zijn" dus snel bloeddruk gemeten. was weer super goed en hup op de bank beeb lag met kontje aan de rechterkant ze was klaar moet voelen aan mn buik en zou het hartjehoorapparaat pakken. zegt ze ineens volgens mij draait ie, voel je dat? ja duhh tuurlijk voel ik dat en beeb lag met kontje aan de linkerkant dus hartje gehoord, klonk ook goed. ze is net klaar met dat hartjehoording draait de beeb weer. dus kontje weer aan de rechterkant. dus zij mn buik weer voelen, zegt ze dat heb ik nog nooit meegemaakt een beeb die zoveel en zo snel draait haha. binnen 1,5 a 2 minuten was dat. ik zei ja en dat voel ik meerdere keren per dag en echt lekker voelt het niet hahaha. hier hoef ik 16 juni!! pas weer naar de vk en ben morgen alweer 37 weken. omdat alles zo goed met mij en de beeb gaat vond ze het niet nodig dat ik om de week kom. dus ja we zien wel. kermis gistermiddag was wel ff leuk. kleine meid wou graag in de draaimolen, dus kaartje gekocht en ik zet haar erin en ga zelf naast de "auto" staan. de hele rit pruillipje want ik moet IN de auto gaan zitten. jaaa eehhhmm dat past niet hahaha. ze slaapt nu nog steeds. wel ff lekker hoor vooral nu ze weer niet helemaal fit is. gister heb ik 2,5 kom uiensoep gehad (hoopte dat dat iets zou opwekken) en we hebben "geknuffeld" maar ook dat heeft niks opgewekt zometeen maar ff samen met mn vriend huis weer wat fatsoeneren. mn vader komt het bed zo verhogen. en er komt iets onder de wasmachine zodat die niet de hele keuken "ronddanst" vanmiddag nog ff naar de kermis met kleine meid en rest vd dag zien we wel. xxxx @meta en odess hoop dat het nu snel doorzet bij jullie
Odess: balen dat het niet doorzet! Maar volgens mij kun je hier echt geen paar nachten mee lopen hoor! Dames: ik heb de hele nacht krampen gehad en net slujmprop met bloed er doorheen verloren! Precies zo begon mijn mijn eerste bevalling, ook een dag voor de inleiden! Ik ga nu even douchen.
LOL die is goed gna gna gna, wat een eikels als je gaat bellen of je al bevallen bent..... lekker wraak nemen straks
ja toch meta!! Ik ben zo iemand die het nog gaat doen ook!! Ik slaap al slecht en dan kan je eindelijk uitslapen omdat je samen vrij bent gaan ze bellen......