Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2641 Felicee, 3 jun 2011
    Laatst bewerkt: 3 jun 2011
    @Kibbeling, fijn dat alles goed was. Had ze vandaag nog niet kunnen strippen of doen ze dat niet?

@FireRose, heerlijk dat F. het zo goed doet! Hoop dat het aanleggen snel goed komt, en fijn dat papa het zo goed doet. Scheelt toch een heleboel.

@Lan, lekker hoor vier uur tussen de voedingen!!

@Marry, had ze een regeldagje omdat ze zo vaak kwam? Sneu voor Naomi zeg, denk dat een geboorte van een broertje of zusje ook erg veel indruk kan maken bij zo'n klein meisje. Hoop dat het snel wat beter met haar gaat. Wat een ontzettend mooi gaaf koppie heeft Hadassa!

@Meta, je bent nog steeds acht dagen overtijd ;) Wat een heerlijk moppie, heeft ze gewoon jouw krulletjes??

@Judith, nooit verwacht dat ik het zou zeggen maar begin het ook best wel zat te worden.

@Hester, één eierstok en een halve baarmoeder? Hebben ze dat nooit eerder gezien? Inderdaad een wonder dat het beide zo goed is gegaan...en gelukkig wist je het inderdaad niet van te voren.

@Sandra, lekker jong...op wie lijkt Lucas het meest als je naar zijn broers kijkt? Knap hoor met drie kids zulke ondernemingen! Hoe gaat het met je hb?

@Kiwi, kreukels? Waar?? Zie het nou goed maar lijkt ze op jou?

@Odess, jij gaat in een sneltreinvaart :D Heerlijk dat je al weer zoveel zelf kan en zo kan genieten van jullie ventje.

Hier echt een rotmiddag. Werd helemaal gek van de harde buiken die wel om de minuut leken te komen in mijn beleveing. Het rommelt wel maar het zegt me echt niets meer. Ik heb nog steeds het gevoel in ieder geval voor maandag te bevallen, maar misschien omdat ik het wat zat begin te worden.
    Net in bad leek het alsof de vliezen braken. Er knapte iets, het voelde ook zo en deed best pijn. Zag allemaal belletjes in bad naar boven komen. Ben eruit gegaan maar het nu weer rustig...strange!

We gaan maar weer een nacht in, morgen inderdaad 40 weken. Bij mijn dochter is het op een uur na niet gelukt om op de datum te bevallen..kan het wellicht nog eens proberen ;)

2. sandra

sandra Fanatiek lid

@Mamatopic: Als iedereen is bevallen toch? Wel zo gezellig!

@Felicee: Oh het lijkt er toch op dat je baarmoeder al wat voorwerk aan het doen is, ik hoop voor je dat het doorzet.
    Hoe mijn HB is weet ik niet, maar ik voel me goed!

@Odess: Zo jij bent alweer snel op de been, oei hopelijk is de tepelpijn snel over.

@Kiwi: Ohhhhh wat een heerlijk meisje!

3. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    He klopt het dat ze jouw mond heeft?? Ik meen me dat te herinneren haha

4. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @felicee: klinkt wel alsof het snel staat te gebeuren!! Spannend! Ik ga mn handtekening nu ff wijzigen...:p

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    zo ik ga lekker slapen Maikel heeft gedronken50cc uit flesje want dan weet ik zeker dat we de nacht goed ingaan vannacht geeft mama weer borstje hihi
    truste en dames laat maar flink rommelen in die buiken!!

6. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    wat een mooie baby's allemaal!!

Ik wil ooookkkk!

7. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wat een mooie kindjes!!

@kiwi, het was heel erg leuk maar helaas is de avond in ruzie geëindigd. Ook nog door iets onnozels. Nu lig ik zoals altijd als we ruzie hebben wakker en meneer gaat gewoon liggen en is vertrokken. Alsof het niet interesseert. Hoe doen die mannen dat? Gewoon gaan slapen terwijl het niet eens uitgesproken is??? Pfff

@Felicee, taart was met mandarijntjes :). Maar volgende keer maak ik hem met aardbeien en frambozen. Ja heb nu al last en maak me echt nog meer zorgen om mijn baan te verliezen.

Ik ga toch maar proberen te slapen..... Als dat ten minste überhaupt lukt met dat gesnurk hier naast me. Grrrrr

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Het lukt niet.......

9. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Felicee ben je aan het bevallen? Ik hoop het voor je!!

Ik ga een andere plek in huis zoeken om te slapen want ik erger me rot hier naast deze snurkmajoor. Tot morgen dames, hopelijk met meer babynieuws! X

10. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Ik was om 02.00 uur thuis van een geslaagde vriendinnen avond, maar kan de slaap niet vatten nu. Ik lees hier wel eens dat sommige mensen last hebben van restless legs, ik had dat nog nooit gehad maar ik heb volgens mij nu een restless lichaam of zo. De onrust giert door mijn lichaam echt super irritant. Dus nu met kop thee beneden op de bank, hopelijk komt er dan zo wat rust in de tent. Misschien nog even douchen zo.

@ Kiwi mooi meisje hoor!

@ Hester wat een apart verhaal zeg. Had ik nog niet eerder van gehoord dat je ook een halve baarmoeder kunt hebben.

11. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, fijn dat je je goed voelt! Heb je voor jezelf helemaal geen controles meer?

@Meta, ik vroeg het ook al...zag ook Kiwi meteen in het mooie koppie van Isa! Enne je bent nu 9 dagen overtijd :D

@Supermom, we hebben hier ook ooit de afspraak gemaakt om niet te gaan slapen zonder het 'uit te praten'. Ik kan daar ook echt niet tegen terwijl ik weet dat manlief het wel zou kunnen als hij echt eigenwijs zou doen. Echt super irritant! Lekker met mandarijntjes! Snap dat je je daar meer druk om maakt. Heb je nog helemaal geen idee per wanneer?

@Bloesem, dat moet wel gezellig zijn geweest zo laat thuis. Heb je een beetje kunnen slapen?

Hier echt een super nacht gehad. Kleine is niet wakker geweest en ik heb als een blok geslapen. Hebben we dat in ieder geval binnen.
    Ben nu wakker, kleine ook en de buikpijn begint ook weer...hoezo irritant! Maar ik geeft het op met denken wanneer het wel of niet komt..zie het wel, kan toch niets doen!

12. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

och och och wat een mooie babyfoto's zeg. wat een schatjes allemaal.

zo hier een beetje in huis doen. mannetje is met de astra bezig om te maken.... mja zal wel tegenvallen zoals altijd.

en vanmiddag met rowan en vriendin na het centrum ;) vanaaf ff visite en tussen door slapen. mijn hobby tussen de bedrijven door ahhaa

succes dames

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Helaas nog geen babynieuws. Ook niet vanuit hier. Baby vindt het wel fijn binnen geloof ik. Geduldmodus dus weer aan,... :)

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!

@Supermom: Nog kunnen slapen?

@Bloesem: Zo knap dat je nog tot twee uur op kan blijven!

@Felicee: Jammer dat het nog steeds niet doorgezet is, maar vandaag je uitgerekende datum, wie weet?
    Ik moet donderdag naar de Gyn. voor nacontrole.

@Judith: Jammer, succes met geduld hebben.

Hier zo even onder de douche doorrennen en dan naar de fotograaf.

15. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra, oh ja vandaag de fotoshoot of niet? Veel plezier!!

@Judith, geduldmodus...waar vind je die?

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marry kan me voorstellen dat het wel raar is om de vk voor de laatste keer te zien. Het is toch je wekelijkse uitje erheen.
    Wat goed dat het met hadassa in de nachten beter lijkt te gaan en dat jullie dus ook weer meer uurtjes slaap krijgen. Ook al zo’n lekker mopje!!

Meta wat een bos met haar heeft de kleine meid. En ja dioe kraamtranen horen er volgens vele bij…

Judith vervelend dat je zoveel last van pijn hebt. Een mooi weekend om te bevallen is het wel, maar ik zou dan toch voor zondag gaan is het iets minder warm!!

Hester het kan dan raar lopen dat ze dit constateren bij je als je al kinderen hebt gekregen. Gelukkig heb je 2 mooie kindjes waar je helemaal verliefd op bent!!

Sandra het lijkt je wel heel gemakkelijk af te gaan als ik lees hoe gemakkelijk jij een dagje weg gaat. Wat een mooi plaatje weer van Lucas.
    Leuke foto’s van blijdorp ook. Veel plezier bij de fotograaf vandaag!!

Kiwi ja daar blijft mn zus bij. De kleine komt op woensdag! Ik heb gezegd van mij mag het ook eerder komen hoor, dan maar niet net als neefje en de rest van vriendengroep op woensdag.. Wat een mopje om te zien!! En fijn dat je dezelfde kraamhulp kon krijgen als bij je zoontje.

Odess ook al helemaal je draai met je kleintje erbij kunnen vinden. Ook lekker dat de bv ook al op gang komt. Nu lekker genieten!!

Felicee nee dat doen ze pas bij 41 weken, eerder niet. Maar ik voel me gelukkig ook verder nog wel goed. bloeddruk en alles was ook goed en bij het voelen gaf ze aan dat de kleine ook nog genoeg vruchtwater heeft. Dus voorlopig ging ze niets ondernemen. Dat doen ze de volgende keer. Vervelend dat als je wakker wordt de buikpijn ook lijkt te beginnen. Vandaag je uitgerekende dag!! Ik hoop dat deze voor je ook uitkomt.

Super wat vervelend dat je avond in ruzie is geëindigd. Hopelijk heb je wel een beetje kunnen slapen??

Hier vannacht slecht geslapen, ben voor mn gevoel wel 100x naar de wc geweest. Viel op de bank met film kijken bijna in slaap, naar bed verhuisd en toen de tv uitging was ik klaar wakker!!! Dat heb ik echt al een paar nachten gewoon..
    Vannacht ook veel last van mn heupen gehad, zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest gaan liggen!!! Om half 9 van ellende maar uit bed gegaan omdat ik zoveel pijn heb…
    Sorry voor mijn geklaag hoor..
    Nu weer positief denken… De zon schijnt ik heb nog altijd een bolle buik en alle was is al lekker weggewassen!! Dus nu maar effe bedenken wat we gaan doen vandaag!!

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Felicee, ja heb gelukkig nog van 04.00 tot 08.00 geslapen. Maar wordt een rustig dagje hier denk ik.
    @ Kibbeling, en al iets leuks bedacht om vandaag te doen?

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    bloesem ik kreeg als tip dat er zuiderparkdagen zijn in rdam. Denk dat we daar maar even heen gaan. Dus ga zo onder de douche door dan kunnen we er op tijd heen en op tijd terug.

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Hoe is het hier?
    Hier gaat alles super!! We zijn al helemaal gewend aan het Heit(papa) en mama zijn :d
    Hij doet het zo super! Hij krijgt nu 5 (soms 6) voedingen met 120 cc, en drinkt ze helemaal leeg! Waar hij het soms laat, echt geen idee hihi
    Hij had in het begin wel wat last van krampjes, en zijn ontlasting was wat hard, en nu gebruiken we voor elke flesvoeding infacol, en dat werkt super! Geen krampjes meer en zijn ontlasting is wat dunner geworden, dus hoeft ie ook niet meer zo hard te persen..

Van de week (dinsdag) zijn we een blokkie wezen lopen van 2 uur hihi.. Samen met buren van ons die ook een kleintje hebben van bijna 5 maanden, en dat doen we sowieso nu een paar keer per week! (is ook goed voor de overtollige kilo's :p)

Doe alle dingen in het huishouden ook weer, de kleine man slaapt gelukkig overal doorheen :D Dus ik kan gewoon overal gaan stofzuigen en soppen met een muziekje aan hihi Heerlijk!

S'nachts slaapt ie nog bij ons op de kamer, en overdag op zijn eigen kamertje, zo wennen we hem er aan om op zijn eigen kamertje te laten slapen...We zouden het al eerder doen, maar hij had iedere keer last van krampjes, dus was het wel makkelijk dat hij naast me lag in de wandelwagenbak

Zal zo nog ff een foto plaatsen van onze kleine man

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja fijn is dat he, gewoon liggen slapen, terwijl het nog niet uitgepraat is...ik kan dat ook niet!
    Ga ik me alleen nog maar meer lopen ergeren...

Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?

Deel Deze Pagina