@Hester Wat apart zeg! Daar had ik nog nooit van gehoord van een halve baarmoeder..Aan de ene kant maar goed dat je dat van te voren niet wist, anders had je waarschijnlijk nog meer last van stress tijdens de zwangerschap.. @Sandra Veel plezier bij de fotoshoot! @Kibbeling Balen dat je zo slecht slaapt! @all Lekker gaan genieten van het mooie weer!
@Senna wat een mooie foto! Wauw @kiwi en Sandra, ja heb nog wel een beetje geslapen maar ik ben dus wel doodmoe nu. Echt te weinig slaap gehad en moet nu ook nog een BBQ voorbereiden. Maar eerst nog even relaxen terwijl zoonlief met zijn water en zand speelt . Ik mag eigenlijk natuurlijk niet zeuren over slaaptekort terwijl jullie er allemaal nu 's nachts uit moeten. Zal het niet meer doen.... Foei @odess, mooie naam!! @Felicee, nee nog geen idee, ik ga maandag als ik de arboarts terug heb gebeld ook maar weer een afspraak plannen met mijn baas. Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! Mocht je vandaag gaan bevallen ben je iig lekker uitgerust .
Senna mooie foto! En goed idee, wij hebben ook zo'n kleedje en ik ga ons babytje er ook eens op leggen! Lekker hoor, 5 voedingen... die van ons krijgt er nog 8...... Wel 8 van 100 ml en inderdaad: waar laten die kleintjes dat?? Nu moet ik zeggen, onze V. is nog steeds niet terug op zijn geboortegewicht, maar was ook wel erg afgevallen, dus hij zal nu die 8x100 nog wel even nodig hebben. Supermom: heb je op de bank geslapen? Sandra: hoe was de fotoshoot? Ben heel benieuwd, lijkt me ook zo leuk. Vanmorgen naar de stad gegaan, ff lekker gewinkeld in mijn eentje terwijl mijn man met de kindjes thuis bleef.
@senna: wat een mooie meid! vandaag 40 weken en begin nu toch wel ongeduldig te worden..heb straks niks aan mijn vakantie die ik aan mijn verlof gepland heb...tja....
Martine, werk je niet bij een werkgever dan? Want dan blijft je bevallingsverlof gewoon hetzelfde aantal weken he! Dat gaat namelijk pas in de dag nadat je kindje geboren is. Hier ook nog ruim 3 weken erachteraan gepland, maar op zich is het tijdstip wel gunstig dus zou je dan niets met je werkgever kunnen regelen qua langer vakantie? Supermom, wat vervelend ik kan dat ook niet hoor! En zeker niet als hij dan ook nog snurkt... Hopelijk heb je wel een leuke dag! Felicee, vandaag is een mooi dag - kom maar beeb!! Senna, wat een moppie en wat heeft hij al mooie spekkies Knappe vent Wat een prachtige kindjes zie ik voorbij komen zeg! Marenthe (die krijgt krullen!!), Isa (kreukels, waar! Wow!) en Hadassa (super mooi fijn koppie!) allemaal beauties en allemaal een heel eigen koppie, prachtig!! Hester, hopelijk is V. snel weer op geboortegewicht 8x100 is niet weinig idd, dus die moet haast wel groeien als kool Hier volop in de stuwing (ja nu al!!) en melk genoeg. Hoop dat hij mn borsten zo even goed leegdrinkt, maar volgens mj heb ik meer dan hij aan kan Heb wat koorts dus even goed opletten! Verder vannacht R. ingebakerd gehad (wat heerlijk een tweede, dat gaat allemaal zoveel soepeler!) en hij slaapt dan heerlijk! Super fijn dus Het is echt volop genieten van onze knappe vent
ja dat is zo, maar mijn vakantie die ik na mijn verlof gepland heb, heb ik berekend voor wanneer de baby "op tijd" wordt geboren. Als ze langer dan dit blijft zitten hou ik mn vakantiedagen natuurlijk wel maar die schuiven niet automatisch mee helaas...maar het valt altijd te vragen natuurlijk maar werk als verpleegkundige dus ja daar is altijd al een tekort aan ...ach we zullen zien! Wie weet "mag"ik nog dit weekend en anders is het natuurlijk het belangrijkste dat alles goed gaat!
@Hester, hahaha, nee we hebben nog een 4e slaapkamer op zolder daar staat altijd een logeerbed. Daar heb ik een paar uurtjes gelegen. Maar tegen de morgen ben ik toch weer naast mijn mannetje gekropen. Op de een of andere manier ben ik als ik dan wakker wordt altijd alweer minder boos dan voordat ga slapen. Misschien dat ik daarom ook wel niet kan en wil gaan slapen. Ik wil namelijk niet dat het de volgende morgen gewoon weer goed is alsof er niets gebeurd is, maar ik kan 's morgen nooit meer zo boos zijn Ja, ik ben nogal ingewikkeld, ik weet het @odess, wat fijn dat je iig genoeg melk hebt. En dat gaat straks vanzelf op elkaar afgestemd raken. Lekker hoor dat het allemaal zo goed gaat! Ik hoop dat wij een tweede ook als makkelijker ervaren. Je hoort van sommigen dat ze het met twee ineens niet meer geregeld krijgen en dat ze het zo rustig hadden met 1. Van anderen hoor ik juist weer dat ze een tweede als een stuk relaxter ervaren. Ik ben benieuwd wat ik er zelf van ga vinden .
middag meiden!! @ bloesem jij nachtbraker @ felicee spannend toch wat gerommel!! wel fijn dat je wat geslapen heb. @ zomaar en auto gemaakt?? @ sandra douche door rennen nog wel @ kibbeling balen dat je zo snel slaapt. @ senna mooi dat je kleine man het goed doet!! @ hester heerlijk gewinkeld dus!! @ odess stuwing heb ik ook erg veel lijken net beton blokken die ti*ten van me @ hier ik ga eens me bevallingsverhaal doen op de dag dat ik ben bevallen!!en een foto natuurlijkdus ik moet ff typen hebben jullie even
de bevaldatum 30 mei zoals jullie weten heb ik er een week overgedaan maar vandaag was dus echt de dag.ik mocht een nacht naar huis omdat ik ook al niet sliep. zondag op maandag nacht kreeg ik erge krampen om kwart over vijf het waren dus weeen die door gingen zetten eindelijk!!ik belde het ziekenhuis dat nu dus echt begon en mochten rustig die kant op komen.eenmaal daar aangekomen met pijnlijke weeen kreeg ik een ctg scan en me vliezen werden toen toch maar gebroken omdat ik uitgeput was.ook kwam er een draadje op het hoofdje van me kleintje en kreeg een spuitje in me kont.om de sterke randjes er van af te halen die niet hielpen!!ik vroeg om een ruggenprik oke werd geregeld zeiden ze.de verloskundige ging even weg maar ik hield niet meer uit me vriend wou koffie halen ik zo nee blijven heel boos.ik kan het niet meer ik wil niet meer gilde ik op de hal konden ze mee genietentoen drukte ik op de bel en er kwamen 2 verloskundige gerent.en gingen me toucheren binnen 4 uur zat ik op 8 cm ontsluiting en ik gilde om een prik ja priscilla het kan niet meer.je ga veel te snel erg snel.en ik maar roepen ik wil die prik:xnee we gaan naar de verloskamer je ga bevallen.eenmaal in de verloskamer op ander bed kreeg ik zuurstof masker die ik dus zo weg gooide want ik kon me weeen niet meer aan en kreeg persdrang.toen zeiden ze pers maar rustig mee als het echt niet gaat om 11 uur weer toucheren.bijna 10 cm ontsluiting er zat nog een randje.11.11 ik mocht mee persen maar al snel werd de gynaecoloog erbij gehaald zodra ik ging persen ging jayden zijn hartslag omlaag.de gynaecoloog deed haar schort en pakte de pomp(was geen pretje)om 11:26 uur ben ik bevallen van een zoon jayden 2230 gramhij werd op me buik gelegd ik dacht wat is datwas het me zoontjepapa deed navelstreng doorknippen en hij werd mee genomen naar de neonatologie hij heb 1 dag in couveuse gelegen toen in warmte bedje en toen kwamen ze met sonde wat dus niet hoefde hij dronk beter met ziekenhuis flesjes.en nu lekker prins heerlijk thuis.oja heb 3 lagen hechtingen en een aambei die gelukkig aan het slinken is!!en 700 cc bloed verloren moest 3 staaltabletjes in nemen maar hoef er nu maar 1 gelukkig.
Dag met veel bezoek vandaag! He Felicee: ik heb mn banner aangepast, goed he LOL ... Geniet van het mooie weer nog niet bevallen meiden... ik zit nog even achter glas met m'n mooie meisie! Goede nacht gehad... nu ga ik even slapen... Tot later!
Grrrr er zit een virus op mijn computer, gelukkig lukt het nog om op internet te komen, maar met heel veel moeite. Er komt van alles door mijn scherm heen dansen en email doet het helemaal niet meer En deze laptop is pas een half jaar oud. @Priscilla: Wow klinkt als een hele heftige bevalling, maar wel een supermooi mannetje. @Senna: Wow zit jouw mannetje al op 5 voedingen, wel heerlijk hoor. Lucas zit net sinds een paar dagen op 6 voedingen van 120 cc. Hij weegt nu 3800 gram. @Hester: En nog leuke dingen geshopt? @Martine: Hopelijk komt de kleine snel! Op welk termijn kwamen de andere twee? Hier fotoshoot gehad, volgens mij worden het hele mooie foto's ben benieuwd. Vanavond het laatste restje BBQ van gisteren opgegeten, het is toch wel genieten hoor dat lekkere weer. Strakjes komt er weer kraamvisite. Zwager en de goede vrienden zijn nog steeds niet geweest, terwijl Marvin van de week wel op de verjaardag van ons neefje is geweest en mijn zwager en schoonzus, hebben niets gezegt. Vind het nog steeds vreemd. Denk wel dat ik er wat van ga zeggen als ik ze zie
Hoi meiden, kreeg net (om 18.30) een buddyberichtje van Marry: Hai alles goed met jullie? Hier niet zo. Hadassa heeft koorts en is erg suf. Ze is dan ook vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis voor minstens 48 uur. Veel onderzoek gehad, incl, ruggenprik, maar nog niets duidelijk. Ik blijf bij haar slapen, we zijn behoorlijk ongerust. Heb nog geen internet, vandaar sms. Gr Marry ... Wat een klotenieuws zeg... Ik duim heel hard dat snel duidelijk is wat er mis is en Hadassa snel weer beter is! Sterkte Marry!
@marry: jee wat een rotnieuws...ik ga duimen dat ze snel opknapt! @sandra: 41.1 en 41.5 dus ja kans dat deze het ook laat maakt..
@ sandra ja het is me kabouter plopjeen ja hele zware bevalling nou nooit meer hoorbalen joh van je virus!!hoop dat het snel is opgelost.oh bbq lekker hoor veel plezier met je visite en fotoshoot gaan wij ook doen @ marry heel veel sterkte hoop dat je snel achterkom wat het is @ filet amaricane heerlijk smaakte dat al 2 dagen opnet jayden gevoed hij had 5 uur ook al voeding gehad en zit nu op 8 voedingen per dag maar wat denk je hij heb even geslapen toen wakker tot 7 uur denk ga nu maar fles geven normaal is het om 3 uur en mag ook 2 uur zijn.maar hij is nu nog wakkerals half 9 nog zo is bel ik me vk even op
@Marry: Jeetje arm meisje. Precies hetzelfde als met Jasper toen hij drie weken oud was, hij kreeg ook een ruggenprik. Uiteindelijk was er gelukkig weinig aan de hand. Hopelijk is dat met jouw meisje hetzelfde. Ze nemen met die kleintjes (gelukkig maar) geen risico. Sterkte en een dikke knuf voor Hadassa. @Martine: Mmmm dat wordt nog even wachten denk ik, maar over twee weken is je kleine er hoor. Succes!