Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senna wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Gelukkig ook al snel je draai als gezin kunnen vinden en met dat mooie weer wandelen is ook geen straf lijkt me.
    Wat een leuke foto van de kleine!

Hester ff genoten van beetje mama time?? Nog wat leuks gekocht?

Odess je omschrijft het alsof het zo gemakkelijk allemaal bij je gaat. Scheelt het echt dat het al je 2e kindje is of ging het bij de 1e ook zo gemakkelijk?

Pris wat een bevallingsverhaal joh. Gelukkig dat het nu een stuk beter met je gaat en de kleine is echt een schatje om te zien hoor!!

Meta je hebt er een prinsesje van gemaakt!! Wel een beetje aan jezelf denken he met al die visite!!

Sandra ook niet netjes van je zwager om dan niets te zeggen zeker als je man daar geweest is… Denk dat ik dan ook wel wt van zou zeggen als ik jou was..

Marry wat ontzettend rot om dit bericht te moeten lezen. Heel veel strekte komende 48 uur en hopelijk is ze snel weer opgeknapt!!! Ik ga voor jullie duimen!!

Hier hebben we lekker genoten van het mooie weer!! Daarna bij thuiskomst heerlijk een uurtje liggen slapen en bij wakker worden smste zwangere dinnetje of ze ff langs kon komen. Tuulk kan dat. Na heerlijk kletsen over van alles en nog wat samen met manlief boodschapjes gedaan. Schrik altijd weer als de caissière zegt hoeveel het is bij elkaar!! Denk dan maar nou ja pinpas er doorheen en pinnen maar…. We moeten toch eten en drinken he?? Nu lekker bankhangen terwijl manlief aan het hobby-en is.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Marry, heel veel sterkte voor jullie. Wat erg zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn. Kindjes horen niet in het ziekenhuis.

Priscilla, wat een heftige bevalling zeg. Dat ze je zo lang hebben laten lopen,.... Een week is toch niet normaal!!?

Sandra, leuk een fotoshoot! Ben benieuwd,... Laat je een foto zien?

Hier heerlijk schandalig de hele dag bij de buren op de buitenbank gezeten, terwijl buurjongetje met Eef In het zwembad speelde. Die twee gaan zo goed samen en ze zijn nog maar 2 en 3. Ze kunnen uren samen spelen. Wij heerlijk met een wiekse witte (ikke natuurlijk alcvrij) toekijken. Superdagje dus.

3. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Marry, oei wat zullen jullie ongerust zijn. Ik duim voor je dat ze snel opknapt.

@ Pris, pittig je bevalling, maar wat een heerlijk ventje zeg.

@ Senna, is inderdaad een klein fotomodelletje, wat een schatje.

@ Sandra, leuk een fotoshoot. Wil ik straks ook gaan doen als de baby nog niet zo oud is. En ik snap je zwager niet zo goed, vind het geen stijl eerlijk gezegd.

@ Hester, ik vind het wel gezellig als jullie gewoon hier blijven kletsen en dat we straks allemaal tegelijk overgaan naar mama-topic.

4. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kibbeling, irritant is dat hè..lig je in bed ben je klaar wakker! Hoe gaat het nu met je heupen? Deze warme dag dus wel goed doorgekomen? Leuk dat je vriendin ook zwanger is, hoever is ze?

@Senna, wow wat netjes nu al voedingen…en die foto…prachtig!!

@Supermom, spannend zeg. Zie je erg op tegen het gesprek met je baas?

@Hester, wat heerlijk even tijd voor jezelf of niet? Nog wat leuks gekocht?

@Odess, vreselijk die stuwing! Helpen de ingevroren inlegkruisjes of koolbladeren niet? Heb je R. uit voorzorg ingebakerd of is hij onrustig ’s nachts?

@Priscilla, wat een bevalling of niet? Hoe kijk je er nu op terug? Wat een klein mannetje zeg! Wel heerlijk dat jullie thuis zijn!

@Meta, jaaaa goed zeg… :D.

@Sandra, wanneer kun je de foto’s verwachten? Mmm inderdaad vreemd. Zou er sprake zijn van een miscommunicatie?

@Marry, hé bah wat is dit nou..wat een klote nieuws zeg! Hoop dat het niets ernstigs is met jullie meisje, heel veel sterkte!

Hier de dag ook weer doorgekomen. Vanmorgen lekker tutten..kleine meid in bad gedaan en zelf onder de douche. Daarna wat boodschappen en vanmiddag met het gezin naar het honkbalveld (familie van mijn man zijn echte honkbalfanaten ;)). Daarna hebben mijn schoonouders hier gegeten en zijn net naar huis. Heerlijk het is 20.30 uur en heb vandaag eigenlijk niet 1x keer gedacht dat het nu moet komen. Zo lijkt de tijd sneller te gaan en frustreert het ook niet zo.
    Op naar nog zo’n goede nacht en voor morgen bedenken we wel wat ;)

Hoe gaat het met de kleintjes hier…hebben ze veel last van de warmte?

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

#2685 Arti13, 4 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2011
    Ik zag net bij toeval dat Babybergen is bevallen op 31 mei van een meisje :)

Gefeliciteerd!!

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    felicee mijn vriendin is nu 26 weken zwanger. En echt heel grappig haar buikje is nu ongeveer zo groot als de mijne en ik ben al 40+2 weken!! Het eerste wat ze zei bij binnenkomst wat heb je een bescheiden buikje!! Moesten we allebei wel om lachen..

7. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hallo meiden,

En wederom een dagje voorbij.
    Vandaag weinig gedaan, vanochtend lekker met Sanne naar de speeltuin geweest en rondje gelopen en zij op de driewieler, ze kan nu sinds kort echt zelf fietsen, zo leuk om te zien.
    Vanmiddag in de tuin gezeten en Sanne in het badje gezeten en mama stiekum met haar voeten ook om af te koelen.
    Wat was het warm zeg. Pffff echt niet normaal. Heb ook echt dikke voeten en handen nu bah.
    Verder zijn gisteren en vandaag wel redelijk snel vooruit gegaan. Beetje bezig blijven helpt wel. Maar toch frustreert het me dat het zo lang duurt. Ik kijk nu echt naar dinsdag vanwege het strippen en denk nog steeds dat ik anders woensdag ingeleid wil worden.
    Wil gewoon mijn meisje zien en beginnen aan het volgende avontuur.
    Heb ook eigenlijk een beetje zo'n gevoel dat mijn lichaam een loopje met me neemt. Bij Sanne begon het gewoon uit zichzelf en ondanks dat het nu nog maar 3 dagen te laat is heb ik het idee dat het gewoon niet lukt dit keer.

Nou klaagmodus uit en over naar de reacties.

@ felicee, jij vandaag uitgerekend! En herkenbaar, als je lekker bezig bent gaat het wel! Ben benieuwd wie nu de volgende is....

@ judith, lekker als ze zo lekker speelt met het buurjongentje. Hier is Sanne ook gek van de buurmeiden maar gelukkig ook in haar eentje uren zoet met water... Water is sowieso een toverwoord voor kinderen.

@ kibbeling, bij jou dus ook nog niks aan de gang? Ben je het wachten nog niet zat?

@ priscilla, jij ook al aan de filet american... lekker!!!
    Geef je borstvoeding? Anders is het in principe toch niet erg als hij vaker drinkt?

@ marry, ohhh bah wat een naar bericht! Sterkte meid, hopelijk knapt Hadassa snel op en weten jullie snel meer. Knuffel vanaf hier voor jullie lieve mooie kleine meisje.

@ sandra, leuk een fotoshoot! Sowieso heb ik gisteren volgens mij weer een leuke foto voorbij zien komen van Lucas. Wat heerlijk zeg.
    En wat raar van die goede vrienden ja, ik zou er ook wat van zeggen, althans me voornemen en of ik het dan ook echt zeg ligt aan mijn bui....

@ meta, heb wel een beetje genoten van het mooie weer maar was voor een hoogzwangere wel erg warm hoor. En gelukkig is het nog geen einde van de zomer, we kunnen straks lekker ongenegeerd met de kinderwagens naar buiten allemaal.
    Fijn dat het goed gaat bij jullie!

@ priscilla, wel raar dat het eerst een week duurde, hoe kwam dat dan eigenlijk?
    Maar goed nu is het gelukkig achter de rug en uiteindelijk dus nog best snel gegaan. BAlen dat het met de vacuumpomp moest, lijkt me niet fijn maar naderhand heb je je kindje en is het toch clichè en was het het allemaal waard!
    Wat een heerlijk mannetje zeg.

@ martine, jij ook de uitgerekende datum vandaag! Je zegt het mooi, natuurlijk is het het belangrijkste dat alles goed gaat en er zijn ook zoveel ergere dingen maar ik vind het wachten toch best vervelend hoor.... Hopelijk hebben we snel ons kleintje in onze armen.

@ odess, jij klinkt ook al zo positief en alsof je al veel langer geleden bevallen bent. Balen van de stuwing maar wel fijn dat het nu al zo goed op gang is!! Wel uitkijken dus vanwege de koorts!! Voel je je wel goed?

@ hester, ook wel even lekker, de stad in terwijl manlief bij de kindjes blijft!

@ senna, ohhhh kriebel kriebel... wat een mooi kindje en wat een mooie foto.... Nu wil ik zeker ook!!!

@ kibbeling, het slapen gaat dus ook niet lekker bij jou. Daar ligt bij mij ook het probleem s'ochtends, als ik goed geslapen heb (of redelijk want goed is het sowieso niet meer) dan begin ik de dag een stuk positiever. Maar ja je doet er zo weinig aan hè!

@ judith, heb jij nog veel geduld over? Ik wil wel een beetje ;)

@ hester, wat apart trouwens van jou baarmoeder. En dat nu tijdens een keizersnee ontdekt. Gelukkig eigenlijk maar dat je je van te voren niet heel erg zorgen hebt gemaakt!

Ik heb verder wel gelezen maar ga niet verder terug met reageren hoor.

@ kiwi, sandra, marry, meta, wat een mooie kindjes allemaal!! Echt stuk voor stuk plaatjes!!

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dinkie, onze meiden zijn even oud zie ik. Ook lekker fietsen en water dus. Hier ook genoeg voor een dag plezier. Ik moet zeggen dat deze dagen beter gaan dan die sombere regenachtige dagen. Maar hier geen geduld meer hoor haha. Wilde zodra ik 37 weken was al wel bevallen.
    Maar de vk gaf aan dat alle grammen die de baby nu aankomt ook mooi is meegenomen en dat is natuurlijk ook zo.

9. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2689 Felicee, 4 jun 2011
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
    @Babybergen, mocht je dit lezen..gefeliciteerd met jullie dochter Cheyenne!

@Kibbeling, wel leuk straks samen een kleintje.

@Dinkie, wat je zegt als je maar bezig blijft. Herken je gevoel wel een beetje. De eerste keer begon het hier ook zo opeens, dat idee heb ik nu ook totaal niet. Hoop uiteraard niet dat je ingeleidt hoeft te worden, maar als dat de manier is..

Gatver...we zitten hier weer eens een keer chips te eten maar moet al bijna overgeven bij de geur en toch eet ik door...raar gedoe!

Oh ja voor de zwangeren onder ons...de ananassen zijn bij de Appie 1+1 gratis :D ;)

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kibbeling, het is echt makkelijker vind ik, je bent veel zekerder en je hebt de ervaring van de eerste :) Maar moet zeggen dat ik van mezelf sowieso niet heel onzeker ben hoor, dus de eerste ging ook best oke ;) Klinkt als een lekker dagje!

@ zwangere dames, houden jullie het nog een beetje vol met het warme weer?

Pris, wat kijkt hij wakker uit zijn oogjes! Klein poppetje hoor! Jij ook bv?

Marry, jeetje meis wat een rotbericht! Dikke knuffel! Ik hoop dat jullie snel gezond en wel weer thuis zijn!

Judith, klinkt heerlijk! Lekker he die alcoholvrije wiekse witte!

@ mamatopic, lijkt me dat we samen overgaan als alle juni mama's zijn bevallen toch? Over een maandje ofzo :)

Sandra, dat meen je niet... Hoe groot is het bord voor je kop dan, als jullie daar wel zijn en ze nog steeds niets bedenken;)

Felicee, manlief komt net binnen met witte kool (lief, was hij nog snel even wezen halen) en zit nu a la de groenteboer :$ Ik hoop dat hij zo nog wil drinken ;) Vorige keer niet gedaan, dus geen idee! R is heel onrustig en dat inbakeren maakt echt dat hij helemaal ontspant, heel mooi om te zien. Verder is hij eigenlijk heel tevreden :) Trek jij het nog? Fijn dat vandaag gewoon voorbij is gegaan zonder gedoe! Hopelijk vannacht weer een goede nacht!

Zo, nu nog ff heerlijk relaxen met een slapend moppie op mn buik :) Kan em wel opeten :D

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Dinkie, hopelijk zit je gevoel niet goed en begint het snel! Maar fijn dat ze woensdag al in willen leiden, of weet je dat nog niet?

@ ananas - oe lekker met dit weer :D

@ BB, van harte met jullie dochter!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dinkie ik begin het wel langzaam aan zat te worden maar ja ik kan de kleine er niet uit zingen of zo… oh kon dat maar, nee dan zou hij pijn aan zijn oren krijgen!!
    Ik blijf gewoon lekker bezig en probeer ook elke dag wel even naar buiten te gaan, zodat de dag wat sneller gaat..

Felicee zeker gezellig. We hebben al gezegd als zij ook bevallen is dan gaan we zeker met de kleintjes op stap.

Ananas die mogen ze houden bij de Appie. Ik lust ze nog steeds niet, we waren vandaag op een braderie en daar zat een man te schreeuwen; verse ananassen, zijn al schoongemaakt!!! En ik dacht alleen maar nee geen ananas!!!
    Ik ben voor de aardebeien gegaan veeeeeeeeeel lekkerder :p

Odess gelukkig dat je van jezelf ook niet zo onzeker bent scheelt een stuk denk ik wel. Ik moet eerlijk zeggen ik heb 5 jaar in de kinderopvang gewerkt dus ja ervaring met kinderen heb ik wel. Alleen voor manlief zal het allemaal wennen zijn..

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedenavond dames,

Is BB stiekem bevallen? Gefeliciteerd meid, hopelijk is alles goed!

Verder weinig babynieuws, zie ik.

Priscilla: wat een heftige bevalling. He getver, die pijn is zo rot he, je weet gewoon niet waar je het zoeken moet. Bah. Maar wat een plaatje heb je hiervoor terug!

Senna: jee, wat een mooi mannetje! Dat hebben jullie goed gedaan;)

Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik nog niet op alles reageer. Heb wel alles gelezen.

Hier gaat het tot nu toe geweldig goed. Oh man, wat is het genieten, zeg.
    Kibbeling, ik vind een tweede kindje ook makkelijker. Je bent veel minder onzeker en weet overal wel snel raad mee. Het was eventjes een dagje wennen, zo van hoe moest het ook al weer, maar je weet het snel weer. Ook ben ik veel ontspannender en pak alweer de dagelijkse dingetjes op, hoe raar het ook klinkt op de dag 3. Net hebben wij uitgebreid gegeten met de buren bij ons in de tuin, terwijl meisje lekker binnen lag te slapen. Bij Kaj was ik de eerste 2 weken zo gespannen als wat. Slaapt hij wel en waarom dan niet, en waarom huilt hij, etc etc etc. Nu heb ik dat helemaal niet en neem alles zoals komt en merk dat het ook weerslag heeft op haar. Ze is zo ontspannen tot nu toe! Kraamhulp (dezelfde als bij zoontje) is weer geweldig. Het huis is tip en top in orde, ik neem overdag veel rust, knuffel veel met mijn meisje. Dus kortom: volop genieten!
    Kaj heeft het de eerste dag wel wat moeilijk gehad volgens mij, maar lijkt nu ook weer zijn draai te vinden.

Ben benieuwd wie de volgende is. Gok op Felicee!

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh Marry, wat erg, meid! Hopelijk is er niets vervelends aan de hand! Sterkte!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    kiwi wel fijn dat het je nu ook gemakkelijer af gaat als bij de 1e. Wij gaan heet hier in huis allemaal mee maken... Als de kleine er ooit nog uit gaat komen...

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Judith: Heerlijk toch zo'n dagje, ik kan er altijd zo van genieten als de kindjes zo heerlijk aan het spelen zijn.

@Felicee: Heerlijk dagje zo toch?
    Lucas heeft niet zo heel veel last van de warmte, maar wij hebben het geluk dat het bij ons binnen niet zo heel warm wordt.

@Zwager: Ik heb ook nog zitten denken of er ergens een miscommunicatie is geweest, maar we kunnen gewoonweg niets bedenken.
    Het enige is dat ik niet op de begravenis van mijn schoonzus haar vader ben geweest, maar goed ik lag toen nog in het ziekenhuis en mijn man is wel geweest.
    Net zoals naar de communie van ons neefje twee weken geleden, en de verjaardag van ons andere neefje een paar dagen geleden. Eerst wilde hij niet gaan, maar goed de kinderen kunnen er niets aan doen dat hun ouders niet op kraamvisite gaan.
    Maar goed dinsdag is Marvin (mijn man) jarig en dan verwacht ik ze wel, en dan ga ik het wel even vragen (op een normale manier) heb geen zin in ruzie in de familie;)

@Babybergen: Als je dit leest, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!

@Dinkie: Hopelijk gaat het strippen lukken aankomende dinsdag.

@Odess: Oh witte kool, het werkt wel maar het stinkt verschrikkelijk:p

@Kiwi; Je bent heerlijk aan het genieten zo te lezen

17. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Bloesem: Nog een leuke avond gehad gisteren?

@Felicee: Hou ik het nog vol? Nou ja ik zal nog wel moeten. Maar na die logeerpartij bij mijn ouders merk ik wel dat ik niet meer zoveel moet doen. Eigenlijk moet ik gewoon thuis blijven en een beetje voorzichtig rommelen, slapen en wachten tot de baby komt. De pijn wordt alleen maar meer namelijk.

@Zomaar: Wat fijn dat alles zo goed gaat. Geniet ze!!

@Kibbeling: Mooi dat alles zo goed gaat, hopelijk is het strippen inderdaad niet nodig. Kom maar lekker zelf kleintje.

@FireRose: Mooi dat jullie een ritme hebben gevonden, is in het begin toch vaak nog eventjes zoeken. En natuurlijk fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid met de mooie naam ;)

@Lan: dat ritme komt nog wel. Hopelijk hoeft Maikel binnenkort alleen nog maar de borst te drinken, maar het is in ieder geval super dat het nu al redelijk gaat.

@Marry: Arme Naomi, het is voor haar natuurlijk aardig wat allemaal. Maar dat komt allemaal wel goed. Is ze wel blij met haar nieuwe zusje? Die kraamtranen lijkt me vervelend, maar hormonen maken ook veel moeilijk moet ik zeggen, zowel tijdens de zwangerschap als daarvoor en daarna. Maar ja we kunnen ook niet zonder ze. Laat die tranen lekker vloeien, misschien lucht het op.
    Hadassa is een prachtig kindje zeg!!

@Meta: wat een plaatje is ze toch. Oh jee jij ook al kraamtranen. Kon je man je daarin wel steunen? Voor die mannen moet het soms ook niet te volgen zijn volgens mij.

@Judith: Vervelend dat het maar niet door wil zetten he? Ik vind het sinds ik 37 weken ben ineens veeeeel langer duren gewoon omdat je weet dat het elk moment zou kunnen maar het kan ook nog weken duren. We moeten nog volhouden maar ik wens je alvast veel weeen!

@Hester: Jeetje meid wat een ontdekking van de gyn. Misschien maar goed dat je dat eerder nog niet wist want dat had je veel stress opgeleverd denk ik. Ik ben blij dat alles goed gekomen is.

@sandra: Wat een mooi manneke is Lucas toch. En jij hebt ook altijd van die leuke stoere pakjes voor hem. Oh dat is ook niet leuk dat je nu kans zou hebben op een herhaling. Gelukkig heb je drie mannetjes maar toch lijkt me wel erg als je nog best een kindje zou willen.
    Dat girafje is echt schattig zeg..

@Kiwi: wat is ze mooi, zelfs al is ze nog in de kreukels. Wat fijn dat je dezelfde kraamhulp hebt kunnen krijgen, dat lijkt me wat vertrouwder voelen. En ook super dat je nu wat meer kan genieten dan bij je eerste. Ik hoop dat dat hier ook het geval zal zijn. Ah dus jullie zijn nu compleet, geen kindjes meer? Ik denk hier ook geen kindjes meer maar vind mezelf nog te jong om dit nu definitief al te besluiten. Misschien krijg ik over een jaar of 7 toch ineens de kriebels.

@Odess: Hoe kwam het dat de nacht zo slecht was? Goed om te horen dat je je zo goed voelt. Geniet er lekker van, je verdient het.

@Hester: Mijn god wat een gerust stelling dat je je weer beter zal voelen als de baarmoeder er weer in zit. Ik zou spontaan paniek krijgen denk ik. Maar gelukkig was jij of de kleine verder nu niet meer in gevaar. Wel apart lijkt me, dat je twee kinderen hebt en dat je het nog niet hebt gemerkt.

@Felicee: Get wat een gerommel. Meestal is het wel zo dat wanneer je het echt niet meer trekt dat de baby dan komt dus daar hopen we dan nu ook maar op.

@Mammatopic: Ik hoop dat we dadelijk ook met zijn allen gaan inderdaad. We kunnen het hier ook over mammadingen met elkaar hebben ook al zijn er nog zwangeren en andersom.

@Supermom: Ik snap dat ook nooit dat een man gewoon kan gaan slapen als er ruzie is. Dan lig ik te huilen omdat we ruzie hebben (ik huil nooit behalve als we ruzie hebben, ook zo irritant) en hij ligt gewoon naast me te snurken. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen.

@Felicee: ah gelukkig wel weer een goede nacht slaap gehad. Dan heb je tenminste ook wat energie voor een eventuele bevalling. Vervelend is dat wachten.

@Kibbeling: Erg he als je snachts niet weet hoe je moet liggen. Ik had vannacht zelfs last van mijn schouders als ik er op lag. Om wanhopig van te worden.

@Sennaa: zo zo Keano drinkt goed zeg! Klinkt alsof het goed met jullie gaat, fijn om te horen.
    Wooow mooie foto Senna. Ameera zei heel hard: aaaaaah wat lief.

@Odess: Ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw ventje. Maar jij gaat denk ik geen foto plaatsen he? Ik ga je in ieder geval nog wel ff pben voor de naam.

@martine: ik hoop op dit weekend dan, zou wel lekker zijn als je je vakantie goed kan genieten.

@Priscilla: ooooh wat een mooi ventje.. Hij knipoogt hihi. Ik ga je bevallingsverhaal nog even niet lezen. Ik heb besloten alle verhalen pas na mijn eigen bevalling te lezen. Behalve die van Kiwi die had ik per ongeluk al gelezen voordat ik er erg in had.

@Sandra: Je moet de laptop eigenlijk opnieuw installeren dan kom je zeker van de virussen af. Wat raar van je zwager en je vrienden. Ik snap er echt niks van. Is er wat gebeurd ofzo?

@Marry: wat vreselijk dat het niet goed gaat met Hadassa. Ik hoop dat ze snel beter is. Heel veel sterkte en ik duim voor jullie.

@Kibbeling: Herkenbaar, ik moet ook regelmatig slikken bij de kassa.

@Judith: Klinkt als een goede dag. Weer een dag om moet je maar denken.

@Felicee: Ook jij weer een dag doorgekomen. Ik probeer zelf er ook zo min mogelijk op te gaan zitten wachten maar dat is best moeilijk soms he?

Baby Bergen!!! Van harte gefeliciteerd met je meisje. Ik hoop dat het goed gaat met jullie allebei.

@Dinkie: De baby komt er binnen niet al te lange tijd wel uit hoor meid!! Dat is 1 ding dat zeker is.

@Felicee: Hmm laat ik ananas nu net heel smerig vinden

@Odess: Ik heb wel last van de warmte maar minder dan ik verwacht had. Ik zit natuurlijk ook vrij veel stil en doe niet zo veel meer dus dat zal misschien wel helpen.

@kiwi: Tuurlijk hoef je niet op iedereen te reageren. Geniet jij nou maar lekker en ze te lezen gaat dat aardig goed, heerlijk lijkt het me.

Zo heb weer even een boek geschreven.
    Hier gaat alles redelijk. Ik heb wel echt veel pijn maar het is allemaal lichamelijk nu en ik weet dat dat langzaam weg zal gaan na de bevalling en daardoor vind ik het beter te hebben. Ameera verzorgen vind ik wel echt zwaar nu en ze zit niet lekker in haar vel. Mijn man is heel druk dus veel weg en Ameera heeft daar ook veel last van. Er wordt wat afgepiept en gehuild hiero. Maar ik snap haar wel want het is voor haar allemaal ook veel.

We hebben nu wel eindelijk bericht gehad over de dochters van mijn man en zij mogen komen!!! Dus we zijn daar wel heel blij mee, alhoewel het wel weer een verandering is voor ons allemaal. Maar goed we doen alle veranderingen dan maar even in 1 keer dan hoeven we maar 1 keer te wennen. Dus binnen nu en 6 maanden hebben we ineens een heel groot gezin, wel gek idee hoor.

Nou ik ga hier weer even een piepend kind verzorgen want die staat hier alweer naast me met allerlei vreselijke grote problemen (in haar hoofd), ik denk onrust omdat pappa ook nog niet thuis is.

Tot later allemaal

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Momeera, wat goed dat het rond is met de dochters van je man. Woonden zij nu in het buitenland of heb ik dat verkeerd onthouden? Wel pittig inderdaad voor Ameera, sneu dat ze niet lekker in haar vel zit en dat haar vader het zo druk heeft momenteel. Gisteren was trouwens een geslaagde avond, heerlijk zitten bijkletsen.

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Iemand een kleiner jasje voor me??? Ik kan me benen en armen niet meer vinden..... Maikel is zoo klei dat ik zelf voor de veiligheid een opgerolde luier in de maxicosi moet gebruiken anders zakt hij weg....

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    In de tummy tub...

Deel Deze Pagina