Uitgerekend: 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie1981 - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 6 Meisjes: 8 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken Jongens: 7 Meisjes: 4 Afspraak: 3 juni Sweetbel - controle vk 6 juni KellyAernoudt - controle gyn 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - controle vk + strippen 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 6 juni Lucas - MRI scan 6 juni Keano - Consultatiebureau (huisbezoek) 7 juni Maikel - Belafspraak 7 Juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 9 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 5 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 1 aug Rowan - Heupfoto's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
zit hier beneden op de bank met een klein mormeltje op mn schoot.. We hebben een plat dak en het is heel warm boven, en ze heeft een beetje last van haar darmpjes. Als ze eenmaal beneden in slaap gevallen is wordt ze boven weer wakker en krijst het uit en zweet zich dan helemaal rot. We we hebben al wat water gegeven maar boven is het zo benauwd... Manlief heeft hier van 9 tot half 1 gezeten, ik heb de bovenboel even opengegooid .... ze slaapt nu, over een kwartiertje ga ik naar boven om te kijken of ze nu wel doorslaapt.. Lastig hoor, en zooo zielig.... Goede nachtrust gewenst allemaal!!
@sandra heb net je bevallingsverhaal gelezen, heftig hoor, julllie hebben echt een beschermengeltje.... Lekker dat Lucas het nu zo goed doet.... Ga nu echt naar bed, M. slaapt nog steeds dus goede hoop dat ik haar slapend in bed krijg....
Lan, wat een ukkepuk zeg. Wel heel schattig, maar wow wat klein. Meta, hopelijk toch nog een goede nacht gehad?! Ik ben een beschuitje me muisjes aan het eten. Wel illegaal, want baby is nog in buik, maar daar had ik zin in en je moet wat 's nachts
ik moet voeden maar krijg niet voor elkaar val zelf in slaap hhi ga weer liggen hoop dat ie genoeg heefcft gehad
@Odess, heerlijk het gevoel zo verliefd te zijn op je kind! Wel super dat het inbakeren zo goed helpt bij hem. Hopelijk de witte koolbladeren ook. @Kibbeling, mmm aardbeien zijn inderdaad ook super lekker! @Kiwi, niet erg dat je niet reageert? Hallo je bent net een prachtig kind gekregen . Wat super dat het allemaal zo goed gaat. Dat lijkt me ook echt een voordeel van een tweede. Fijn dat Kaj weer zn draai vindt. Hoe reageerde hij eerst dan. Denk niet dat ik de volgende ben hoor was het maar waar @Sandra, misschien vanuit hun kant een miscommunicatie. Gelukkig zie je ze gauw, dan kun je het inderdaad peilen en er iets van zeggen. @Momeera, wat een fijn nieuws dat de andere meiden mogen komen! Weten jullie al wanneer of alleen dat het binnen nu en 6 maanden is. Spannend zeg! Hoe is het met Ameera gegaan? @Lan, wat een klein frummeltje zeg! @Meta, wat sneu voor je meisje. Ging het daarna beter? @Judith, haha hier eten we ook al beschuit met muisjes . Trouwens hier officieel de tweede keer later bevallen dan de eerste keer..zou het toch echt kloppen? Hier weer een goede nacht gehad zonder ook maar iets te voelen..alsof je niet zwanger bent. Wel fijn om zo goed te kunnen slapen. Mijn vader had al zijn hoop op vandaag gezet omdat het de verjaardag is van mijn overleden vader. Zou inderdaad heel speciaal zijn omdat (als het een jongen is) deze dezelfde voorletters heeft (toevallig!) als mijn opa. We hebben nog een paar uur maar heb het idee totaal niet. We gaan zo met vrienden en hun zoontje naar de speeltuin (zij is vier dagen later uitgerekend) dus we hebben elkaars afleiding nodig . Daarna nog even naar de Ikea en dan hopelijk de dag weer snel voorbij.
Mom wat vervelend dat de pijn erger wordt bij je, zeker omdat je ook nog wel even te gaan hebt. Of willen ze de kleine eerder halen bij je ivm je pijn? Wat een veranderingen bij jullie binnen het gezin. Ik hoop dat jullie er als gezin samen goed doorheen komen en dat het voor ameera ook allemaal te hendelen is. Lan wat een plaatje zo!! Mijn man vindt het zelfs schattig!! Meta wat sneu dat de kleine last heeft van de warmte! Hopelijk hebben jullie allemaal nog een beetje geslapen.. Judith alvast een voorproefje genomen?? Je denkt misschien werkt het?? Als dat zo is ga ik dat ook eten!!! Felicee een hele fijne dag lekker genieten, des te sneller is de tijd voorbij!! Hier een goede rustige nacht achter de rug! Ben maar 2x uit bed geweest om te plassen en weinig last van mn heupen!! De kleine zit nog altijd warm binnen en zo te voelen heeft hij het nog altijd naar zijn zin. Maar ja volgens mijn zus is het nog geen woensdag Maar eens bedenken wat we vandaag kunnen doen .
Goedemorgen allemaal! Bedankt voor jullie lieve berichtjes hier en Meta, bedankt voor het posten! Afgelopen nacht was redelijk, tot 3 uur is Hadassa erg onrustig geweest maar daarna hebben we allebei goed geslapen. Vanmorgen lijkt het wat beter te gaan, de koorts is weg, ze heeft nu 36,8 C. Ook is ze sinds gisteren 40 gram gegroeid (ze zit nog 50 onder haar geboortegewicht) en drinkt ze haar flessen goed leeg zonder steeds te spugen. Er is net weer bloed afgenomen om te kunnen vergelijken met gisteren en daarvoor heeft ze wat sucrose (verdooft een beetje) gekregen dus ze is nu diep in slaap. We wachten nog op de uitslagen maar ik heb meer vertrouwen dan gisteren. Het is vreselijk om je kind zo ziek te zien, ze was echt zo suf dat ze niet meer wilde drinken en haar oogjes nog nauwelijks open deed. Het infuus inbrengen was pijnlijk voor haar maar die ruggenprik hoop ik echt nooit meer te hoeven meemaken. Ik denk niet dat ik haar gekrijs ooit nog vergeet. Brrr, wat voel je je dan machteloos zeg. Het ergste is nog wel dat hij nog mislukt is ook. Omdat ze geen kenmerken heeft van hersenvliesontsteking is een eventuele herhaling uitgesteld tot na de uitslag van het bloed. We hopen dat ze ons snel komen vertellen wat er aan de hand is, zodat we wat zekerheid hebben. Sorry dat ik verder even niet reageer, heb even niet zo heel erg veel energie en concentratie nu.
Mmmm geen baby's geboren vannacht? @Lan: Wat een heerlijk mannetje, en wat is ie klein, hoe zwaar is ie nu? @Meta: Ahhh wat sneu dat je meisje zo'n last had van de warmte, gelukkig is het vandaag wat koeler. Hopelijk krijg je de warmte een beetje uit je huis. @Bevalling: Ja het was inderdaad heel heftig, nu lijkt het een foute droom als ik eraan terugdenk, gelukkig wel met een goede afloop. Maar het lijkt net of ik het niet echt heb meegemaakt. @Felicee: Wat bijzonder dat je vriendin bijna net zover is als jij. Veel plezier in de speeltuin, hopelijk blijft het een beetje droog. @Kibbeling: Haha zal wel grappig zijn als het echt op een woensdag komt. Hier hebben we voor de verandering een hele dag niets, ook wel eens lekker. Ik loop nog in mijn huispak, straks Lucas lekker in de tub doen en verder niets. Oja Thomas heeft nog een feestje van de overbuurjongen. Nou fijne dag en hopelijk blijft mijn computer het doen, hij gaat nl steeds gekker doen. Maar mijn man gaat er mee aan de slag.
Marry: hopelijk knapt ze op en was het niets ernstigs! Vreselijk he? Wat kun je dan machteloos staan. Ik hoop heel erg dat ze snel weer gezond met je mee naar hius mag. Onze oudste kreeg ook toen hij 3,5 week oud was plots zo'n koorts. Drie ruggeprikken gehad, maar daarvan kreeg hij een ademstilstand Hij had toen wel een hersenvliesontsteking en in eerste instantie was hij zo ziek dat ik niet eens zeker wist of hij het wel ging halen Je voelt je zo onzeker! Vreselijk. Maar ook dat is weer goed gekomen gelukkig Veel sterkte en fijn dat je ons op de hoogte houdt!
@Bloesem: Ze wonen idd in het buitenland, Afrika. Lijkt me fijn zon bijkletsavond met vrienden, al moet ik zeggen dat het me ook zwaar lijkt. @Lan: Och gossie wat is de wereld dan groot als je zo klein bent als Maikel. Maar hij lijkt zich er niet druk om te maken, lekker de ogen dicht en denken: mamma beschermt mij wel. @Meta: Wat zielig dat het zo warm is in haar kamer. Lastig want dat is vaak lastiger op te lossen dan wanneer het te koud is. Gaat het verder wel goed met Marenthe? @Judith: Misschien helpt het wel en komt de baby dan omdat de beschuit met muisjes er al zijn @Felicee: Nee precies weten we het nog niet omdat ze daar nog naar de ambassade moeten om een visum te krijgen en dan moet mijn man ze nog gaan halen. Maar we hebben zes maanden de tijd om ze hier te krijgen. Het is natuurlijk ook nog ff wachten op die frummel in mijn buik, hij gaat nu niet naar Afrika gelukkig. Wat fijn dat je zo goed hebt kunnen slapen. Daar ben ik wel jaloers op hoor. Goed dat jullie samen afleiding zoeken, hopelijk helpt het. En wie weet misschien komt de baby nog wel vandaag, you never know. @Kibbeling: Ik denk niet dat ze de baby eerder zullen gaan halen. Dus ik ben nu bang dat ik voorlopig nog even doorloop zo. Het begint wel steeds vervelender te worden want vannacht wist ik echt niet waar ik het zoeken moest. Hoe moet ik nog liggen zonder pijn te hebben? @Marry: Wat vreselijk allemaal. Het is al afschuwelijk om iemand anders kind zo te zien laat staan wanneer het je eigen kind is. Wel goed om te horen dat het nu wat beter gaat met Hadassa. Dat geeft hoop en hopen dat de ruggenprik dan niet nog een keer hoeft. Er zijn inmiddels al veel babys geboren zeg, al elf. En het is nog maar 5 juni hihi. Zul je zien dat de laatste babys op zich laten wachten tot eind juni. Nou hier is de situatie een beetje hetzelfde. Veel bekkenpijn en last van mijn handen. Als ik op ben dan stuurt de pijn me op een gegeven moment naar bed omdat ik niet meer kan zitten en als ik op bed lig dan moet ik op een gegeven moment op staan omdat ik niet meer kan liggen. Dus de bekken bepalen hier alles op het moment. Maar goed ik moet door en het kan niet heel overdreven lang meer duren. Ik ben benieuwd wanneer de kleine zal komen. Meiden allemaal veel sterkte en/of veel plezier vandaag
Marry wat fijn dat jullie een beetje een goede nacht hebben gehad. Vervelend dat de ruggenprik nog mislukt is ook. Hopelijk geeft het bloedprikken een beeld van wat er is met haar. Ik denk aan je!! Sandra lekker genieten van je dagje niets!! Hopelijk kan je man de pc maken.. Mom dat lijkt me helemaal vervelend als ze de kleine ook niet eerder willen halen. Zeker omdat je nog wel even te gaan hebt in het uiterste geval. Ik hoop dat de pijn niet erger wordt voor je. Ik ben blij dat ik er ook nu pas tegen het einde last van heb en niet al eerder. Geloof dat ik me dan ook niet altijd even blij zou voelen.. Ik hoop voor je dat de kleine zich gewoon snel zelf aandient en dan je de pijn dan snel mag vergeten!! Hier een lekker dagje bvankhangen en niet veel doen. Hang nog lekker in pyjama rond lekker zon dagje niets doen. Alleen gaan vrienden dan weer sms-en en bellen en Nou niets he dan had je het wel wel gehoord of gelezen
Komt even spieken hoeveel er al bevallen zijn Alle mama's gefeliciteerd en de mama's die nog moeten bevallen, veel sterkte voor straks en zet 'm op! Van mij mag het nu ook wel
Ff snel tussen de bedrijven door want wil snel gaan tukken na een slechte nacht... Marry wat klinkt dat verschrikkelijk meis Ik hoop alles snel goed komt, knuffel! Mom, je hebt me op hyves en daar staat hij op Fijn dat de dochters van je man mogen komen! Kiwi, al buiten gegeten wowie! Ik durf niet ivm borstontsteking (vorige keer dag nadat ik naar buiten was geweest), blijf eerst even een paar daagjes binnen Geniet er lekker van! Lan, wat een inieminie! Maatje 44 ook nog veel te groot? Felicee, fijn dat je goed geslapen hebt! Ik ga rusten, doeidoei!
Marry, jeetje wat lijkt me dat naar om mee te maken . Ik hoop dat er snel duidelijkheid is over wat er met je meisje aan de hand is en dat een nieuwe ruggenprik niet nodig zal zijn... Sterkte! Lan, leuk om Maikel weer even te zien! Ik herken zijn gezichtje nog! Hij ziet er al heel wat minder klein en kwetsbaar uit dan toen ik hem zag! Fijne dag allemaal!
@Marry: Ik zie nu pas dat ik net jouw berichtje heb gemist, we hadden tegelijk gepost. Gelukkig iets betere berichtjes. Maar het blijft zwaar je kindje in het ziekenhuis. Helaas hebben we ook ervaring met een ruggenprik bij zo'n kleintje, het zo'n rotgezicht Heel veel sterkte en een dikke knuf voor je dappere meisje. Ik kom zo weer verder reageren, maar m'n man wil nu verder met de computer (virus)
Marry, wat vreselijk zeg! Heel veel beterschap voor je kleine meisje! Wat een prachtige kindjes zijn er geboren zeg.. Ik smelt echt helemaal, hoop dat die van mij zich ook snel wil laten zien.. Kan niet mere wachten. Mom, wat goed dat de dochters van je man mogen komen. Inderdaad erg spannend, zal wennen zijn voor Ameera. Wel heel leuk natuurlijk, twee grote zussen. Sterkte met je handen en beckon, gelukkig duurt het nu niet lang meer. Kibbeling, haha, ik snap dat ook niet van mensen hoor, ze horen het snel genoeg als de kleine is geboren. Geniet van je bankhangdagje! San, hoop dat je man het virus kan weghalen, drama is dat altijd he! Odess, slaap lekker!