Bedankt!! En als iemand verwijderd is kan die altijd weer terug gezet worden, maar zo blijft het lijstje overzichtelijk
Wilde het ook al doen, maar waag me er niet meer aan Ik ga opeens die telefoontjes van 'hoe is het' en 'is het er al' heeeeel irritant vinden. Rare hormonen die weer op gaan spelen haha.
Hai meiden, Zit film te kijken op rtl 4, heftig zo'n film als je zwanger bent. Vond het boek al erg goed en nu de tv-premiere van komt een vrouw bij de dokter. Hier verder alles nog hetzelfde, gelukkig de dag weer redelijk soepel doorgekomen. Volgens mij denk ik er nu wel minder aan. Ben nu meer met woensdag bezig dus hopelijk gaat morgen heel snel voorbij en hoop wel dat dinsdag het strippen wil lukken. Lijkt me prettiger dan inleiden. @ kiwi, bedankt voor het bijwerkene van de lijst, ik schrijf nog niet zo lang mee dus wist niet of die anderen nog wel eens kwamen, ik herkende ze niet allemaal nee. @ zomaar, wat goed dat Rowan zo goed groeit! Supergoed nieuws. @ lan, wat een ukkie is maikel maar het belangrijkste is dat hij het goed doet, hij wordt vanzelf ook een grote bink! @ kibbeling, ook weer een dagje verder, wel veel harde buiken dus maar nog niks concreets.... @ felicee, ik zou ook zeker vragen of je een dag eerder mag. Hier leiden ze wel in op zaterdag trouwens maar met pinksteren misschien alleen de zondag en maandag als het echt noodzakelijk is? Hier heb ik dus dinsdag de afspraak met vk en ze zei mij dat zij die dag de afspraak maakt in het ziekenhuis en je dan de dag daarna meteen kan laten inleiden dus niet eerst intake daar enz. Even goed navragen maar ik zou het niet gek vinden hoor, ik stel mezelf nu ook in op woensdag, precies 41 weken, dan heeft ze lang genoeg binnen gezeten. @ sandra, succes morgen met de MRI scan, zou fijn wezen als je meteen iets hoort, anders duurt het wachten zo lang! En natuurlijk hoop ik dat alles goed is met Lucas. @ priscilla, klinkt niet echt als heel fijn met het inleiden, vaccuum enz. Balen dat je er niks over kunt zeggen behalve dan dat het het waard is als je ziet wat je ervoor terug krijgt! @ marry, gelukkig ziet de uitslag van het bloed er in eerste instantie goed uit, hopelijk weten jullie snel meer. En wat een toeval van je schoonzus. Gek idee hoor. Ik ga weer even met volle verstand tv kijken. Morgen ben ik weer van de partij tenzij er dit keer s'nachts iets begint??
Haha felicee was dat bij jouw, dat je de verkeerde verwijderd had? Lekker de telefoon niet meer opnemen @Dinkie: Zielig he die film, ik heb hem in de bios gezien
sorry allemaal lees wel mee hoor. maar ff geen puf om te reageren. heb het echt zo gehad, kan zo slecht tegen de hitte. word er zo duf van en word er een beetje raar van in mn hoofd. omdat ik ook lage bloeddruk heb denk ik dat het daardoor komt. xxxx
@marry: gelukkig gaat het wat beter. Logisch dat je niet reageert, je hebt wel wat belangrijkers aan je hoofd!!! Hoop dat alles snel weer helemaal ok is en je je meisje weer lekker mee naar huis mag nemen. Knuffel..Zeker bijzonder dat je beste vriendin nu net opgenomen is @momeera: fijn vooruitzicht dat je binnen een half jaar jullie gezinnetje compleet hebt, zal nog best wel een hoop emoties meebrengen lijkt me Idd wel fijn dat je man nu niet naar Afrika hoeft! @bowen: das lang geleden! Alles goed met je? @felicee: aardig druk programma gehad vandaag! Doet me denken aan mijn laatste dag.. vorige week rond deze tijd was ze er gewoon nog niet om 22.45 smste ik mn buuf om te vragen wanneer ze moest werken en 2.5 uur later begon het en 6 uur later was ik weer mama! @kiwi heerlijk dat je zo kan genieten! Ik heb ook van die heerlijke onbetaalbare geluksmomentjes die zo bij de kraamperiode passen @sandra sterkte morgen in het ziekenhuis zon dagje is emo heel zwaar.. Ik duim voor je dat alles ok is Zo, 1.5 uur gedaan over lezen en reacties met 1 vinger typen, M. was aan het pruttelen dus van de ene arm nr de ander, luier checken ed... bijna weer tijd voor een flesje dus ik post dit eerst en later vertel ik wel wat over hoe het hier reilt en zeilt.. tot later!!
@Dinkie, zo denk ik er ook over. Denk dat ze hier zaterdag ook nog wel inleiden, maar daarna pas dinsdag weer..vind ik te laat haha. @Sandra, ja dat was ik Het was mijn eigen zus..had al twee keer eerder niet opgepakt dus moest nu wel. @Meta, mooi streven voor aankomende nacht. Hoe gaat het met de hitte thuis voor M.? Tot zo...
ha meiden, sandra,...heel veel succes morgen. Het zal wel een indrukwekkende dag worden voor iedereen. Het is niet niks zo ziekenhuisdag! Marry,...hopelijk gaat alles goed met Hadassa en gaat ze snel weer vooruit. Zo erg om je kindje zo te zien. Ik hoop dat jullie snel meer weten. Priscilla,... klinkt wel alsof jullie alweer een beetje je draai hebben gevonden. Hoe gaat het met jullie andere zoontje? Die is toch nog ook nog niet zo groot? Lan en zomaar,...wat doen jullie mannetjes het goed! Hier een rustig dagje. Bij schoonzus op visite geweest. Evy's haartjes weer geknipt . Er beginnen hier ook al mensen vragen te stellen of het al rommelt idd. Nou ja, soms vind ik het wel erg en soms niet. Ik neem trouwens als ik geen zin heb sowieso de telefoon niet op. Als het belangrijk is bellen zij of ik wel terug.
@film, ik kijk hem ook nu, bah wat is het toch vreselijk. Ik kan hem niet kijken zonder te janken en heb hem al 4 keer eerder gezien. @marry, wat erg dat je meisje zo ziek is. Hopelijk is ze heel snel weer opgeknapt. @Babybergen proficiat met jullie dochter. Zo ik ga weer verder janken.....
Hoi meiden ik was aan het reageren maar jayden is erg onrustig heb 8 uur voeding gehad dus me vriend heb de pc uitgedaan nu lig die tussen ons in op de voedingskussen met deken zat eerst half uur met hem maar weltrusten en tot morgen!!!!
Zo daar ben ik weer, M. haar 22 u flesje gegeven en ligt ze in haar bedje boven... nu mag ze 5 uur achter elkaar blijven slapen, hoop dat ze dat goed doet en daarna ook weer rustig blijft.... Eindelijk de deur even open gegooid, het was zo benauwd hier in de woonkamer, nu lekker frisse wind! Heb echt het gevoel m'n draai al een beetje te hebben gevonden, manlief nog niet daar is ie heel eerlijk in, hij vind het nog een hele opgave.....Ik voel me superfit, heb echt mn slaapje nog nodig en doe ook nog niet zoveel in huis (echt erg: pas eergisteren voor het eerst een flesje gemaakt, heb ik tot dat moment overgelaten aan man of kraamhulp) maar daarmee voel ik me echt supergoed... Ik eet heel gezond, ben al 8.5 kilo kwijt, dus 3,5 meer dan ik aangekomen was, ben ik zo blij mee. Doe m'n oefeningen en heb vanmiddag voor het eerst heeeeerlijk op m'n buik geslapen! Dan voel ik me weer helemaal mezelf, heb ik m'n eigen lijf weer terug. Ben benieuwd hoe het na morgen gaat: manlief gaat werken, kinderen op schoolreis, ik laatste dag kraamhulp en voor het eerst naar buiten met ons meisje. Ik heb voor de laatste dag nog 8 uur hulp, normaal bouwt ze af, maar de afgelopen dagen is ze minder lang geweest, zodat ik morgen (na deze 4 drukke dagen) echt nog even kan slapen zonder wakker te worden voor M. En ik vind het prettig als ze meegaat als ik voor het eerst naar buiten ga. Ik denk dat ik even wat boodschapjes ga doen, heb ik een loopje met een doel maar hoef ik nog niets te tillen. Ga zo toch mn bed maar in, mocht M. toch gaan spoken vannacht.. @felicee: zet m op he, om 00.00 is het al de 6e! hahahah @all goede nachtrust !!!
O nog 1 anekdote die ik jullie niet wil onthouden... wo op do nacht om 03.00 was M. behoorlijk aan het krijsen, maar nog niet zo lang, een minuut of 3. Horen we op de gang gestommel, ga ik kijken staat mn dochtertje bovenaan de trap, dekbed en kussen onder haar arm mam, dit trek ik niet meer hoor, ik ga beneden slapen Ik moest zoooo lachen!!!!
Vrouw bij de dokter expres niet gekeken! Was behoorlijk bleu en ook wel jankerig vandaag dus die film had ik niet getrokken! Mn gekneusde teen lijkt wel de goede kant op te gaan; ik kan op die voet bijna recht/plat staan.. Morgen reageer ik uitgebreid hoor! Truste!!
Meta, haha, lachen dat je dochter het niet trok! Echt schattig. Hoop dat je een geode nacht hebt. Veel plezier met wandelen. Sandra, heel veel succes gewenst met de scan. Mendie, gelukkig gaat het al beter met je teen. Gelijk heb je, als je zo'n rotdag hebt kun je die film beter niet kijken. Heb ik ook expres niet gedaan hoor! Felicee, Ben je al bevallen? Haha, het is inderdaad een mooie datum! Pris, hoop dat jullie lekker slapen. Hoe gaat het met je andere zoontje? Hier al bijna twee uur krampen, maar nog niet echt regelmatig, zo om de tien minuten. Ben maar even een kopje thee gaan drinken, kan niet meer slapen.
heej meiden goede morgen @ mendie mijn vriend kan zijn draai ook moeilijk vinden ik wel hij is vooral niet op zijn gemak als de kraamverzorgster er is.hoop dat je kleine meid niet heb gespookten uhh wat een grappige dochter heb jij haha in 1 woord GEWELDIG!! @ sweetbel me andere zoontje gaat het goed mee hij vind het prachtigik geniet er zo vanen spannend hoop dat het door ga zetten dus ik denk van jou vandaag babynieuws!! @ hier me vriend is weer werken dus nu alleen vind toch wel weer spannend hij heb net de fles gehad.hij heb lopen spoken gister van 20:00 tot 23:00 uur dus hebben hem tussen ons ingelegd.o en vannacht dacht ik weer dat die op me buik lag ik was hem kwijt en schrok zo dat ik me hond op zei duwdeken wel merken dat ik aan het ontzwangeren ben en heb ook nog eens hoofdpijn al heel de nacht maar ik slaap wel.maarja ik ga nog even verder slapen tot half 8tot straks trusteennuh sweetbel zet hem op als het door zet!!ben benieuwd hoeveel er vandaag geboren gaan worden
Kom eve snel tussen door maar ben vanacht om eve over 2en bevallen ben van. Eliza joy 2800 gram en 49 cm. Ga nu eve slapen was heftige nacht
@komt een vrouw bij de dokter. Toen een vriendin van me een paar jaar geleden vertelde dat ze een goed boek aan het lezen was en ze in 3 zinnen vertelde waar het over ging, zat ik al te janken (midden in een restaurant) Volgens mij was ik toen zwanger van de oudste. Sinds ik moeder ben trek ik dit soort dingen echt niet meer . Ik kan er niet naar kijken. Ook niet als het over kinderen gaat. Haar naam is Sarah bijvoorbeeld, dat boek heb ik gelezen maar met zooooveel tranen dat ik me echt op moest sluiten. De film ga ik ook niet zien. Enige waar ik nu nog wel eens (in stukjes) naar kijk is La vita e bella. Ik weet niet of jullie deze film kennen, maar het streven van die vader om de jongen ondanks zijn ellende situatie onbezorgd te laten opgroeien, kind te laten zijn, vind ik zo mooi Dat is echt mijn echte doel voor het leven van de kids Het jongetje heet Giosue, dat is ook de tweede naam van mijn zoontje en toen hij klein was leek zijn koppie echt een beetje op (en mn dochtertje in haar gedrag ) @Miranda: gefeliciteerd met de geboorte van Eliza. Leuke naam! Ben benieuwd naar je verhaal. Leuke datum ook 6/6/11!!! Rust lekker uit....
Vannacht een hele goede nacht gehad. M. had haar avondfles om 22u, toen in haar bedje gelegd (ervoor slaapt ze lekker in haar box) ... Toen ik zelf naar bed ging zag ik dat ze veel gespuugd had... heeeeel voorzichting een droog shirtje aangedaan en haar hydrofielluier onder haar hoofd vervangen, ze sliep gewoon door We hebben haar laten slapen tot 3u toen de nachtfles.. daarna kwam ze wel om 5 uur weer maar dronk ze niet heel de fles leeg (ze zit inmiddels op 90cc).. beide keren is ze weer diep in slaap gevallen, geen poepalarm vannacht dus, dat was heerlijk! Nu mag ze om 8 a 9 u weer, ze ligt nog lekker te pitten. Ik heb met man en kids samen ontbeten, zoontje had een checklist gemaakt voor wat hij allemaal moest doen vandaag (hij was al 2x vergeten zijn dwerghamster schoon water te geven, dus kwam hij zelf op het maken van een lijstje)... zo schattig, er stond o.a. op: aankleden, tas inpakken, stripes water geven, M. aandacht geven, tanden poetsen.. Hij had uitgerekend dat alles bij elkaar 50 minuten zou duren dus hij ging zijn zus op tijd wakker maken en samen hebben ze de lijst afgewerkt en elke keer zeiden ze 'check' zooo schattig... Bij M. aandacht geven hadden ze geschreven: kan niet, te laat, hebben ze later veranderd in 'kan niet, ze slaapt nog'... zo lief hoe ze dit regelen, ben helemaal trots op hun vindingrijkheid hihi Vandaag kraamhulp voor het laatst...word ik ook beetje emo van, toch een bijzondere periode die je afsluit... Ben benieuwd of er naast het babynieuws van Miranda vandaag nog meer babynieuws binnendruppelt! Tot later!
@ miranda, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam en wat onverwacht..... Hopelijk gaat alles goed en kun je lekker gaan genieten!! Hier weer een dagje mijn moeder op bezoek dus kom vanavond verder reageren weer. Iniedergeval nog alles rustig.
Miranda: gefeliciteerd! Meta: leuk hoe jouw kinderen ermee omgaan en fijn dat het zo goed gaat. Succes met het naar buiten gaan. Sweetbel aan het rommelen.. spannend! Felicee: hoe gaat het met jou? Mendie: balen van je voet! Hopelijk gaat het gauw beter. Sandra: succes vandaag met de MRI Hier: we hadden een heel gezellige nacht L. wordt normaal gesproken helemaal niet wakker als V. huilt, maar vannacht wel, dus zo eindigden we met zijn vieren in ons bed... En toch hebben we redelijk goed geslapen. V. heeft wel last van krampjes 's avonds, zo zielig om te zien... dan strekt hij zijn beentjes en heeft echt pijn. Wat doen jullie tegen krampjes? Hier werkt het het beste om hem op zijn buik te leggen en te knuffelen. Of een warm badje.