Gefeliciteerd Miranda! Mooie datum. Hier nog steeds krampen, manlier is thuisgebleven, toch wel fijn.
@Miranda, gefeliciteerd met jullie dochter Eliza!! @Dinkie en Supermom, mooie film hè. Ik kon er nu echt niet naar kijken...echte tranentrekker! @Meta, wow slaapt ze al 5 uur achter elkaar? Wat heerlijk dat je je draai al hebt gevonden en dat je je zo goed voelt. Wel genieten straks als je alleen bent met M. Veel plezier vandaag als jullie buiten gaan. Haha van wie heeft je dochter die opmerking @Sweetbel, fijn die krampen..bah! Hoop dat ze doorzetten bij je en niet dat je er dagen mee moet lopen. Nog een beetje kunnen slapen? Succes, hoop op babynieuws van je! @Hester, wel erg gezellig met z'n vieren in bed of niet? Onze dochter had ook veel krampjes. Ik legde haar dan altijd met haar buik tegen mijn buik, knietjes helemaal opgetrokken (mijn hand onder haar voetjes) en liep dan met haar..ze werd dan redelijk snel weer rustig. Warm bad doet volgens mij ook wonderen. Later heb ik Cinababy gegeven, werkte hier ook goed.
Bekijk bijlage 156626 Uitgerekend: 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 5 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Eliza 2800 gram - 49 cm - 36+6 Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 6 juni KellyAernoudt - controle gyn 7 juni Felicee - controle vk + strippen 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - eventueel 2de poging strippen 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 6 juni Lucas - MRI scan 6 juni Keano - Consultatiebureau (huisbezoek) 7 juni Maikel - Belafspraak 7 Juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 9 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 5 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 1 aug Rowan - Heupfoto's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Kon hier vannacht echt niet in slaap komen, had het zo warm! Om 2:00 uur schrok ik wakker (sliep net) en dacht dat ik iemand beneden hoorde. Manlief naar beneden (stoertje ) en daarna eindelijk als een blok in slaap gevallen. Net de vk gebeld, en word morgenochtend gestript (als het kan). Mocht het nodig zijn donderdag nog een keer, en anders vrijdag of zaterdag naar de gyn. Het moet deze week dus echt wel gaan gebeuren..hoop ik!
De mannen staan nog steeds voor. zie ik net.. er moeten nog wat dammetjes bij komen hoor @ sweetbel aan de rommel dus @ komt een vrouw bij de dokter: hier ook gezien alleen rowan lag bij mams te slapen. had het zo warm was 37,5. dus in een romper en broekje geslapen was ie wat gekoeld gelukkig.... @ hier rowan drinkt nu continu 6 flessen op tijden die ons goed uitkomen. ivm eten koken enzovoort de topper ga hem zo weer wegen ben nu wel nieuwsgierig of ie de 3kilo haalt voor donderdag naar de kinderarts. vanmiddag gaan we na centrum. hebben nog vader en moedere dag kado besteld. een fotocollage waar dus lijst om moet. en een hartjes bol met opa en oma en rowan
@ meta wat grappig van je dochter ik lag ff dubbel hoor hoe het er ook staat whahahaha @ de warmte tis nog mega warm bahhhhhhhhh
Uitgerekend: 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 5 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Eliza 2800 gram - 49 cm - 36+6 Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 6 juni KellyAernoudt - controle gyn 7 juni Felicee - controle vk + strippen 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - eventueel 2de poging strippen 16 juni Bloesem - controle gyn 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 6 juni Lucas - MRI scan 6 juni Keano - Consultatiebureau (huisbezoek) 7 juni Maikel - Belafspraak 7 Juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 9 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 5 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 1 aug Rowan - Heupfoto's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda[/QUOTE]
@ Sandra, succes vandaag in het zkh! @ Mendie, wat een pech die teen in combi met je bekken. Gelukkig gaat het inmiddels wat beter. @ dinkie, hier is de tissue doos leeg na gisteren de film gekeken te hebben. @ meta, klinkt goed hoe het bij jullie gaat. En wat gaan je oudsten er goed mee om, leuk om te lezen. @ Miranda, gefeliciteerd met Eliza @ sweet, dus het rommelen is begonnen. Lief van je man dat hij thuis is vandaag. Succes in ieder geval, ik hoop dat het gaat doorzetten voor je. @ Felicee, dat is wel fijn dat de vk meteen een strip plan gemaakt heeft na je telefoontje. Ben benieuwd of ze morgen al iets kunnen doen bij je. @ Hier, vandaag worden de gordijnen van nieuwe kamer zoon bezorgd. Dan is het de bedoeling dat hij vanaf morgen in zijn nieuwe kamer en bed gaat slapen. Ik hoop echt dat dit gaat lukken. Mocht het slapen in nieuwe bed niet lukken dan zet ik denk het campingbedje voor hem op. Want dan kan ik eindelijk de babykamer gaan soppen en klaarmaken. Wie weet er trouwens nog een leuke site voor geboortekaartjes? Kan tot nu toe nog niet iets vinden. En wordt misschien ondertussen wel tijd om een proefdrukje en keuze te maken .
maikel heeft gisteren alles uit borst gedronken joepie. heb niet hoeven kolven of bijgeven!! zo trots!
Wat een verschil! V. kan zich nog steeds niet heel erg warm houden, dus die slaapt nog met TWEE dekens, een kruik met kokend water erin, mutsje op en zelfs sokjes over zijn handjes... Lan: fijn van de voeding! Knap van hem hoor! Felicee: deze week is het hoe dan ook zover voor je, spannennnnnnd!!
goede morgen @ miranda van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! @ meta mooi dat je meid het goed doet doe mij ook maar zo een @ dinkie veel plezier met je moeder vandaag!! @ hester hier ook hoor krampjes leg hem dan ook tegen me aan @ sweetbel goed van je man dat hij thuis is gebleven spannend hopelijk gaat het goed door zetten!! @ felicee haha ik heb dat ook als ik wat hoor moet ik of me vriend naar beneden en succes morgen met strippen hopelijk zet het dan door!! @ zomaar het gaat wel goed he met rowan!!super joh o foto collage is wel leuk ja!! @ bloesem moeilijk is dat he geboortekaartje regelen en uitzoeken!! @ lan wat goed van maikel!! @ hier jayden was weer wat jengelig hij vond er niks aan dus verschonenhij ga vandaag naar de 60cc ben benieuwd hoeveel die weeg vandaag.me vriend ga de geboortekaartjes laten drukken en naar de postkantoor voor de geboorte postzegels me kraamhulp is er nu en gaat half 1 weg wegens omstandigheden.kan moeilijk nee je mag niet naar begravenis zeggenzo lekker kleine flesje gevenmorgen verassing voor me vriend jayden mag dan in de box beneden moest boven blijven omdat hij op temp moest blijven en dat doe die ookhoop dat ik me mond kan houden anders de ducktape maar
Miranda van harte met je dochter Eliza Joy Ik heb alles bijgelezen maar reageer even niet. Moet zo mijn dochter naar school brengen, de middag extra moeilijk want nu moet ze naar de meester. Ik vond het leuk om alles weer te lezen over de kleintjes en spannend alle zwangeren die nog rond waggelen. En de dochter van Meta 'ik trek het echt niet meer', hilarisch. Sinds gisteren nogal een zenuwinzinking. De pijn wordt erger. Nu heb ik vooral veel last van mijn handen. En ik verveel me en zit maar binnen daar word ik ook niet echt vrolijk van. Ga dus zo mijn dochter naar school brengen en dan maar een beetje rondrijden ofzo, misschien dat dat wat helpt. Ik kom later weer even kijken en hopelijk heb ik dan wel puf en tijd om te reageren op iedereen.
Lan als maat 44 al te klein is dan heb je wel een erg klein manneke he!! He das goed nieuws helemaal uit de borst gedronken!! Zomaar wat fijn dat het zo goed met de kleine gaat. Sandra heel veel succes in het ziekenhuis vandaag! Felicee nee hoor dat is niet raar van je hormonen!! Ik heb dat al een tijdje met die telefoontjes!! Wat fijn dat je morgen al gestript kan worden en donderdag eventueel nog een keer. Laten we hopen dat het morgen lukt en de kleine er snel zal zijn. Dinkie ik heb die film ook gekeken. Ik had hem al gezien maar hij blijft heftig vind ik. Vooral als dat dochtertje op het einde zegt ik vind het zo jammer dat je dood gaat Ohja daar kwamen de tranen hoor!! Nee verder dan de harde buiken kwam ik gisteren niet.. Meta ben erg jaloers op het feit dat jij al lekker op je buik hebt kunnen slapen!! Dat wil ik ook zo graag . Vandaag een spannende dag voor je. Lekker naar buiten met de kleine, hier regent het.., hoop dat het bij jou droog is.. Arme dochter gaat ze beneden slapen ivm haar zusje!! Ik vind wel dat je kids erg vindingrijk zijn met het maken van een lijstje!! Mendie wat fijn dat het met je teen beter gaat. Sweet heeft het doorgezet of heeft de thee je buik gekalmeerd? Lees net dat je nog last van krampen hebt.. hopelijk gaat het doorzetten bij je!! Pris fijn dat je andere zoontje het zo goed doet en lekker dat jij ook al je draai lijkt te vinden. Hopelijk heb je nog een beetje geslapen? Stevig je lippen op elkaar om de verrassing niet te verklappen. Wel een goed teken dat hij beneden in de box mag liggen!! Miranda22 gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!! hester was een drukke bedoeling dus bij jullie in bed vannacht. Bloesem je kan ook via google op geboortekaartjes zoeken. Wij hebben ons kaartje gevonden bij geboortepost.nl. Mom vervelend dat je zo veel last hebt. Hopelijk voel je je wat beter als je evenbuiten bent geweest. Dikke knuffel!! Hier een goede nacht achter de rug. Wel paar keer uit bed om te plassen, maar al snel weer in slaap kunnen vallen. En ja vanmorgen gewoon weer wakker geworden met een bolle buik!!! Komt er ooit een einde aan?????
@ hester zin temp zit steed boven de 37.0 soms 36.9. dus daar steekt ie geen energie meer in haha. het maakt niet uit of ie buiten of binnen staat... topper. ben benieuwd wat de kinderarts donderdag ook zegt. gaat er weg als iniminie mens en nu al lekker gegroeid en dikker geworden. luiers en kleren gaan al wat beter zitten spam van vanmorgen: Bekijk bijlage 156722
net bij gyn geweest, was gelukkig aangekomen en baby maakt het goed. Afspraak voor 14 juni staan, dan gaat hij kijken hoe het van binnen erbij staat en of er iets mogelijk is om op gang te brengen.
Miranda gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!! Ben benieuwd naar jullie bevallingsverhaal We zijn alweer terug uit het ziekenhuis, ging supersnel allemaal. Vanmorgen eerst controle door de kinderats, ze vond Lucas een erg allert mannetje en zijn bewegingen waren ook zoals ze zijn moesten. Dus ze was erg tevreden over hem. Hij krijgt wel wat fysiotherapie voor zijn voorkeurshouding. En toen de MRI scan, ik mocht met lucas mee de buis in, lag op mijn buik voor hem zodat ik zijn hoofdje stil kon houden, als dat nodig was. Maar het is helemaal niet nodig geweest, hij lag heerlijk te slapen en dat terwijl die scan een partij herrie maakt . Na 20 minuten was de scan klaar. Terug naar de kinderafdeling, en daar werd zijn naveltje nog even aangestipt (zat een stukje wild vlees) En toen mochten we weer naar huis. Oja hij is ook nog gewogen en hij woog 4030 gram!! (hij groeit als kool) De uitslag van de scan krijgen we 15 juni, dus het blijft nog even spannend. Maar eigenlijk verwachten ze geen gekke dingen. Ga nu even met Lucas samen slapen, want ik heb vannacht slecht geslapen. Kom vanmiddag op iedereen reageren.
Miranda, gefeliciteerd met Eliza! Wat een mooie naam! Geboortekaartje: ons kaartje heb ik zelf ontworpen op Geboortekaartje.nl, de grootste collectie unieke geboortekaartjes.. Is goed bevallen! Lan; wat super dat Maikel een hele voeding uit de borst gedronken heeft! Heerlijk om zo trots op je kindje te kunnen zijn! Sandra; spannend, de uitslag van de MRI. Fijn dat er geen gekke dingen te verwachten zijn, maar ik kan me voorstellen dat je het toch spannend vindt. Ivje; fijn dat alles goed was bij de gyn. Zomaar; Rowan ziet er idd al wat steviger uit! Kibbeling; ik hoop dat je snel gaat bevallen. 6 juni, mooie datum lijkt me zo . Vooruit, de 7e mag ook nog . Momeera; bah, ik kan me voorstellen dat je het zat bent met al die pijn . Sterkte! Krampjes; F. heeft ook veel last van krampjes. Hier helpt het het beste om haar bij me te nemen en een 'kommetje' van haar te maken; haar ruggetje bol en haar beentjes opgetrokken. Verder vindt ze het lekker om dan op mijn vinger te zuigen. Vaak zing ik een liedje voor haar en wieg haar heen en weer, dan wordt ze vaak al rustiger. Nog een laatste tip: weleda babybuikjesolie! Geen wondermiddeltje, maar het helpt zeker mee! Verschonen; Daar is F. ook niet zo weg van . Meestal laat ze dan even horen dat haar longen het nog prima doen, haha. Hier; Ik krijg vandaag hulp van een lactatiekundige ivm de borstvoeding (die F. nog steeds grotendeels met de fles krijgt...). Ik hoop dat ik haar beter leer aanleggen zodat we het kolven voortaan over kunnen slaan! Mocht het aanleggen toch niet gaan lukken heb ik mezelf al een heel mooi kolfapparaat beloofd zodat ik wat mobieler kan zijn en het kolven minder een opgave is (ik kolf nu steeds op bed).