Zomaar wat fijn om te lezen dat rowan zo goed groeit en hij ook al zijn temp goed weet te bewaren! En wat een lekker manneke om te zien! Ivje wat goed dat je aangekomen bent en dat ze de 14e gaan kijken of ze al wat op gang kunnen brengen. Sandra dat hebben ze snel gedaan in het ziekenhuis. Wel balen dat je nog een week op de uitslag moet wachten. Aan de andere kant wel fijn dat ze hem zo goed vinden reageren en helemaal lekker dat hij lag te slapen tijdens de scan. Lag jij daar in die herrie machine Slaap lekker voor even! Fire het mag van mij ook gaan beginnen hoor! Ik vind het ook nog wel goed als het morgen begint en de kleine woensdag geboren wordt!! Dan hoeven we donderdag niet meer op controle en mogelijk gestript worden Ik hoop voor je dat de lactatiekundige je tips kan geven en het aanleggen beter zal gaan.
Miranda Van harte met Eliza!!! Meta Heerlijk; je meid die zegt 'dat ze het niet meer trekt' hahahaha ik denk dat dit een eerdere quote van haar moeder is!? Goh heerlijk lijkt me dat; als je voor het eerst met de kleine naar buiten gaat...! Is daar nog een regel voor?? (bijv. vanaf 2 weken ofzo??) Felicee Irritant die telefoontjes! Ik krijg ze vooralsnog niet maar beide oma's houden me wel in de smiezen merk ik! Vooral ook omdat ik roep dat ik het zat ben en ze van mij mag komen (en omdat ik denk dat ik niet over tijd ga...) Nergens op gebaseerd, alleen op gevoel! Spannend dat het deze week moet gaan gebeuren!! Sweetbel Nee dan kun je beter maar 'luchtige' tv kijken!! Oef klinkt alsof er bij jou iets begint te rommelen...!! Spannend!! Hier Manlief heeft zojuist bedophogers gehaald en een ruggesteun voor in bed. Ik vind het bed eigenlijk wel prima zo maarja het moet he.. Ik loop nog steeds mank, maar hoop dat t langzaam beter gaat!! Kibbeling Hahah bijna teleurstelling he als je weer met je dikke pens wakker wordt! Ik droomde vh weekend weer dat ik was bevallen en dat alles soepeltjes was verlopen.. Werd ik wakker, spiekte ik toch even of het ledikantje niet toevallig in onze slaapkamer stond maar helaas.......!
Hey meiden, ik waggel ook nog steeds rond... @krampjes: Luca heeft er heel veel last van gehad (lees:elke avond krijsen van 18:00-23:00). Cinababy hielp iets, maar niet genoeg. Warm badje en wrijven hielp ook wel, maar hij bleef huilen. Uiteindelijk ontdekte ik Infacol en dat hielp goed. Er staat dus nu ook al een flesje klaar op de babykamer voor het geval dat. Momeera: ik weet precies hoe je je voelt. Ik kan ook geen kant op van de pijn, maar word echt superchagerijnig van het in huis zitten. Gisteravond ben ik gewoon een stukje gaan lopen (was meer waggelen) omdat ik dacht dat ik gek werd in huis... Succes vanmiddag met je dochtertje! Kibbeling: jouw kleine heeft er ook nog niet veel zin in hè?! Wel fijn dat je goed slaapt 's nachts; kan je uitgerust de bevalling in! Sandra: fijn dat Lucas het zo goed doet en de artsen tevreden over hem waren! Slaap ze (ga ik zo ook doen)! Mendiec: hier droom ik ook veel dat ik al bevallen ben. Zo'n opluchting om normaal te kunnen bewegen zonder buik die in de weg zit (beetje jammer alleen dat je dan wakker wordt en moet plassen en meteen weer geconfronteerd wordt met het feit dat die buik er nog wel zit). Meta: haha, echt grappig die opmerking van je dochtertje. Hoe oud is ze? Firerose: succes met de lactatiekundige; ik hoop dat het aanleggen goed gaat lukken. Scheelt toch heel veel tijd om direct uit de borst te kunnen voeden in plaats van te kolven! Zomaar: wat een lekker mannetje heb je toch! Ben je er al helemaal aan gewend om hem thuis te hebben? Hester: weet je hoe het komt dat V zich zo slecht warm kan houden? Of zijn het gewoon opstartprobleempjes? Hier is alles rustig; het gerommel lijkt alleen maar af te nemen. Net even met mijn zoontje naar de winkels gewaggeld; hij zijn kaplaarsjes aan en lekker in de plassen gestampt onderweg. Nu slaapt hij en ga ik ook even plat.
Hopelijk lukt het aanleggen met de tips beter! Ik heb een paar dagen de Medela Symphony kolf gehuurd nadat we uit het ziekenhuis waren gekomen. Ik ben absoluut geen fan van kolven, maar dit is echt een heel fijn apparaat.
@ momeera ik hoop dat je snel mag bevallen snap wel dat je je verveel!! @ kibbeling 10 seconden lijmdie bolle buik van je moet weg he kan je hem misschien verkopen @ zomaar wat een lekker mannetje @ ivje mooi dat alles goed was bij de gyn!! @ sandra jou mannetje dus heel lief geweest hoop op een goede uitslag @ firerose hoop dat de lactatiekundige je kan helpen!! @ elise nog niet veel gerommel dus!! @ hier hij is 70 gram aangekomen in 1 dag!! 2270 gram nu joehoee o en hij heb de muur en deur onder gepiesthij dacht ik verassing voor jullie.en op de weegschaal het toetjeik en de kraamhulp lagen dubbelnu ga ik de fles warm maken vader des huizes kom zo thuis
@Zomaar, jeetje Rowan is ook alweer ruim vier weken oud, wat gaat de tijd snel. Hoe gaat het met jezelf? @Bloesem, ben ook erg benieuwd. Bereid me maar voor dat alles nog potdicht zit kan het niet tegenvallen. Spannend het nieuwe bed voor je zoon, hier ging het vanaf dag 1 goed. Weet niet van wat voor een soort kaartjes te houdt? Wij bestellen hem bij Lief, Leuk en Eigen. @Lan, snap dat je trots bent!! Wat super van Maikel en jou. @Hester, hoe kan dat eigenlijk dat V. zich moeilijk warm kan houden of geen oorzaak? @Momeera, vind het zo sneu voor je dat je zoveel pijn hebt! Fysio werkt dus niet echt...gelukkig nog een paar weken (al klinkt dat vast nog veel te lang). @Kibbeling, gelukkig komt er echt ooit een einde aan @Ivje, fijn dat alles nog steeds goed gaat met jullie. @Sandra, wat een geruststellend idee dat je mee mocht de MRI scan in of niet? Je wil je kleintje toch altijd bij je hebben, maar zeker op dat soort momenten. Spannende week dus, maar gelukkig ziet alles er goed uit...en hij groeit zeker goed! @FireRose, een echte meid dus Goed dat je de lactatiedeskundige hebt gebeld, hoop dat zij iets kunnen betekenen. Heb altijd respect voor moeder die kolven hoor! Hoe is het met jou? @MendieC, ooh ik dacht hier ook echt niet overtijd te gaan, niets is minder waar. Hoop voor jou dat je gevoel klopt. Wilde het bed eerst ook niet hoger, nu denk ik had ik het maar eerder gedaan. Niets langs de huisarts voor je teen? Net bij de fysio geweest die de slijmbeurs weer heeft losgemasseerd...kan er dus tegenaan. De neef van mijn man is vanmorgen vader geworden van een dochter, zou leuk als onze kleine dus na morgen komt.
@miranda gefeliciteerd met jullie dochter. geniet ervan. hier nog steeds niks. voor de zwangeren: zijn jullie niet bang dat bv als jullie in de winkel staan ofzo of op visite zijn dat de vliezen dan breken. ik ben daar zo bang voor. dat alles onder het vruchtwater zit, denk dat ik me dan zou rot schamen.
1 hele voeding? NEE Meneer doet het de hele dag!!! @FIrerose"Gebruik je tepelhoedje? Hier werkt dat heel goed... Mijn kraamhulp wilde zoinder maar na 3 keer proberen en daarna weer tepelhoedje zei ze.. DEnk inderdaad dat dit voor maikel beter is Waarschijnlijk door het spleetje in de tandvlees (want wel ergens dus als shisis werd beschreven) kan hij de tepel niet vasthouden.. en tepelhoedje is langer
Geen idee. Eerst dacht de kinderarts aan een infectie (dan hebben kleintjes vaak ook ondertemp in plaats van koorts) --> bloed geprikt: gelukkig geen infectie! Ze zeggen dat hij prematuur gedrag vertoont, dus dat hij een beetje 'vroeg' eruit geplukt is met de keizersnede. Maar het gaat al beter met zijn temperatuur, ik hoop dat hij ergens de komende dagen zonder mutsje enz kan!
Mendie het is soms idd een beetje een teleurstelling als je wakker wordt en je buik zit er nog en je hebt ook gewoon geen weeën of iets!!!! Elise mijn kleintje lijkt er alles behalve zin in te hebben. Dit in tegenstelling tot zijn mama die er wel klaar mee is!! Pris die buik wil ik wel verkopen, maar mn ukkie houdt ik zelf!! 10 sec lijm werkt misschien zelfs beter dan duck tape Die kleine van jou laat wel overal zijn geur achter he?? Felicee laat dat einde maar komen Hoop voor jou ook snel op het einde!! Love daar kan je dan toch niets aan doen?? Maar ik heb die angst niet echt, ik laat het gewoon over me heen komen. Lan dat is het betere nieuws de hele dag uit de borst!! Hier vandaag niet veel gedaan, even naar de winkel siroop halen en even langs mn zwager en neefje om de zwangerschapsboeken van mijn zus terug te brengen. Nu weer thuis en over 1 ½ uur komt manlief alweer thuis. Weer een dag voorbij en dus weer een dag dichter bij een nieuwe woensdag!!!
@meta, whaha wat zijn die kinderen toch grappig soms hè. Ik zie het al voor me @Miranda, Proficiat met jullie dochter Eliza Joy!! geniet ervan en ik ben ook benieuwd naar je verhaal. @sweetbel, rommelderommel, spannend hoor!! @Felicee, voor jou ook spannend dus deze week! Is het nu weer helemaal rustig in je buik dan?
@love, nee ben ik niet bang voor. Bij mij zijn de vliezen vorige keer 's nachts gebroken en als me dat ergens anders zou gebeuren zou ik het juist wel grappig hebben gevonden denk ik. Er komt wel veel water uit dus ik draag denk ik wel straks maandverbandjes voor de zekerheid . Niet dat dat dan veel helpt maar ja, gaat om het idee. En anders neem je toch gewoon altijd wat kraamverband mee in je tas? @mom, balen meid van de pijn. Hier is het ook erger geworden. Ik kan nu 3 halve dagen vanuit huis werken zodat ik kan afwisselen met liggen en lopen. Hele dag op kantoor lukt echt niet meer. @lan, wat fijn dat de bv goed gaat! Lijkt me een super gevoel.
*zwaai* Lan, wat fijn dat Maikel nu zo goed drinkt! Mom, dikke knuffel meid, rot dat je het zo zwaar hebt :/ Felicee, waar blijft je baby nou? Nog geen haast he! Hopelijk dient mini zich snel aan, ow wat lees ik nou? Na morgen, nou dan hoop ik dat hij zich na morgen aandient, hihi Fire, moet jij de voedingen volledig kolven meid? Pfoe dat is pittig? Hier kolf ik met de medela swing (nu niet, vorige zwang gedaan) maar als je fulltime moet kolven zou ik toch voor de freestyle oid gaan. De symphony is fijn, (huurkolf) maar dat is zo'n koelkast daar wordt je ook niet veel mobieler van! Hester, wat jammer dat V. er zoveel moeite mee heeft! Misschien was hij er inderdaad echt nog niet aan toe! Maar goed, hopelijk kan hij snel inderdaad steeds minder kleren aan en groeit hij goed! Genoeg liefde krijgt hij wel in ieder geval als ik het zo hoor, dus daar kan het niet aan liggen Miranda, van harte met de geboorte van jullie dochter! Wat leuk, een dochter na een zoon Mooie naam Eliza Pris, grapjas Hier is het eerste fonteintje ook gespot En de eerste spuitluiers trouwens ook Hier alles goed, meneer was gisteren alweer 120 gram gegroeid!! Borstvoeding loopt als een trein en meneer houdt er wel van Vannacht liet hij zelfs al een keer 5 uur tussen een voeding dus heerlijk!
Miranda, gefeliciteerd met de geboorte van Eliza! Hier gaat het goed, de bloeduitslagen zijn goed, het is dus geen bacterie. Ze verwachten een virus. Het infuus is uit Hadassa's handje gehaald en ze ligt niet meer aan de monitor. Waarschijnlijk mogen we morgen in de loop van de dag naar huis. Hadassa is weer een heel stuk helderder dan dat ze zaterdag was, echt een wereld van verschil. Zo fijn! Ik verheug me erop naar huis te kunnen, om ook m'n andere kleine lieverd weer te kunnen knuffelen. M'n vriendin ligt hier nog, er gebeurt daar voorlopig nog niks. Ik mag straks even bij haar op bezoek. Gezellig! Hoop dat het met de andere kindjes goed gaat en met de nieuwe mama's en nog zwangere mama's ook natuurlijk!!!
Super vervelend dat jij ook al zoveel last van pijn hebt en dat terwijl je toch nog wel even te gaan hebt. Wel fijn dat je nu halve dagen vanuit huis kan werken en zo toch nog wat om handen hebt. Odess blij om te lezen dat het bij jullie zo lekker loopt en ook dat de bv goed gaat. Marry wat een super goed nieuws!! Hoop ook echt dat jullie vandaag lekker naar huis mogen en weer lekker kunnen gaan genieten, zo met de kleine in het ziekenhuis is niets!! Fijn dat je toch even naar je vriendin toe mag. Hier net even op de bank gelegen en de kleine is zo druk met mn buik verbouwen Hij heeft het vooral op mn schede gemunt geloof ik Dat doet soms echt zon pijn!!!! Mede hierdoor blijf ik ook naar de wc lopen om er vervolgens 3 druppels uit te persen zo irritant!!!!!
@Sweetbel: Ben je aan het bevallen @Meta: Wat doet M. het al goed in de nacht, heerlijk hoor! @Hester: Jammer dat V. nog steeds niet goed warm blijft, gelukkig lijkt het wel iets beter te gaan. Hopelijk voor V. wordt het heel warm weer. @Momeera: Sterkte! @Zomaar: Ahhh wat een droppie is het toch. @Fire Rose: Hopelijk kan de lacatatiedeskundige je helpen, lijkt me toch behoorlijk pittig, alle voedingen af te kolven. @Kibbeling: Het is al bijna weer woensdag!! @Odess: Fijn dat het zo goed gaat! @Marry: Heerlijk die positieve berichten, fijn dat je even langs je vriendin mag. @Felicee: Fijn dat de VK je morgen gaat strippen, hopelijk is 1 keer voldoende en gaat het daarna gelijk doorzetten. Ik was inderdaad blij dat ik de MRI in mocht, het is zo'n herrie ding en je weet gewoon niet hoe zo'n klein mannetje reageert, dan wil je echt niet dat hij alleen is. In sommige ziekenhuizen brengen ze de kleintjes onder narcose, maar dat was in Lucas zijn geval echt niet nodig geweest. Het verbaasde me trouwens echt dat lucas in dat herrie ding ging slapen, het lijkt echt alsof je in een stofzuiger ligt en af en toe komen er ook nog piepjes tussendoor. Maar goed Lucas slaapt ook heerlijk als ik ga stofzuigen, dat krijg je ervan als je teveel stofzuigt tijdens je zwangerschap Een klein meisje uit Jasper zijn klas kwam vandaag naar mij toe en zei, u bent wel een stuk dunner geworden!! Mijn dag kan niet meer stuk haha.
Bekijk bijlage 156959 Uitgerekend: 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 5 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Eliza 2800 gram - 49 cm - 36+6 Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 7 juni Felicee - controle vk + strippen 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - eventueel 2de poging strippen 16 juni Bloesem - controle gyn 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 07 juni Maikel - Belafspraak 07 juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 09 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 15 juni Lucas - Uitslag MRI scan 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 05 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Sandra, née helaas! Krampen zijn helemaal weg. Vanochtend al om de 6,5 minuut, dus had goede hoop. Misschien vannacht hihi.. Ben nu alleen doodmoe, dus reageer later weer. Marry, fijn nieuws!
Sweet, wat balen! Sandra, ow helemaal vergeten maar wat fijn dat de mri zo goed is gegaan! Hopelijk snel een hele mooie uitkomst voor jullie! En dat compliment is natuurlijk heeeeel fijn al komt het van zo'n kleine meid Marry, wat super fijn!! Kibbeling, hopelijk komt ie gauw! Is ook niets he, constant naar de wc moeten voor niets :/ Maar dan ligt ie wel heel laag = veel druk op bmm en dat is goed! *peptalk*