sandra wat een mooi compliment van die kleine meid!! Ik weet dat het weer bijna woensdag is... sweet ik hoop echt dat het weer terug komt en helemaal door gaat zetten!!! odess bedankt voor je peptalk. Het meest frustrerende is dan ook dat de kleine man al heel lang ingedaald ligt en ook al diep ligt... mede daardoor denk ik dan ook waarom moet het zo lang duren?? Maar ja het is bijna weer woensdag dus ik houd hoop....
Ze zeggen dat kinderen altijd de waarheid spreken @Sweetbel: Jammer dat het niet doorgezet is, hopelijk vanavond!
@Hester, zou mooi zijn als het mutsje straks af kan. Je maakt je zelf ook geen zorgen zo te merken of wel? @Kibbeling, dit moet wel echt jouw woensdag worden hoor! @Supermom, heb sinds vanmiddag weer enorme krampen, maar het zegt me niets meer. Ben benieuwd morgen of er uberhaupt al iets aan de gang is daar binnen. Arbo-arts gesproken? @Odess, wow wat heerlijk 5 uur tussen de voedingen en zo snel al! Dus je hebt ook echte slagroom . Hoe vindt grote zus haar kleine broertje? Morgenochtend strippen, hoop dat het kan en iets opleverd, maar ga er niet vanuit. @Marry, gelukkig geen bacterie. Wat gaan ze dan aan de eventuele virus doen? @Sandra, kinderen slapen door de meest gekke dingen heen toch..grappig is dat. Dat is een mooi compliment, zeker omdat kinderen zo verdomd eerlijk zijn! Las net jullie blog bij Babyboom, mooi omschreven zeg. @Sweetbel, irritant zeg dat ze weer weggaan..hoop ook dat het vannacht doorzet. Succes! Hier sinds vanmiddag heerlijke krampen en misselijk. De kleine drukt beneden zo fijn dat ik steeds iets slijm eruit voel komen (sorry, lekker onsmakelijk) dus er gebeurt wel iets. En dan morgen zeker horen dat er nog een tuutje is, wat een domper zal dat zijn!
@Felicee, ja ik kan nu 3 halve dagen vanuit thuis werken. Dat kan zo lang als ik het volhoud tot aan mijn verlof in augustus. dan kan ik afwisselen met zitten, staan, lopen en liggen en dan is het een stuk beter met mijn bekken. het onweert trouwens al de hele dag hier en voor iemand met een fobie voor onweer is dit dus niet zo een geslaagde dag. Bah zou blij zijn als die onzin weer voorbij is!
Felicee, succes morgen met het strippen. Ik verlies ook al een paar dagen veel slijm, echt smerig. Net weer een paar lekkere krampen , maar niet regelmatig ofzo. Zullen we gewoon vannacht bevallen hihi.. Odess, doe je goed, heerlijk! Kibbeling, jij ook succes met het rommelen. Supermom, hoop dat het onweer snel stopt!
Dag dag, Dank jullie wel allemaal! We moeten allebij eve blijven maar als het goed is sne naar huis! Eve 1 dingetje recht zetten, zie dat ik haar naam verkeerd heb gezet. Ze heet: elize en dus niet eliza. Schaam zullen de hormonen nog zijn denk. Als ik van de week thuis ben zal ik eve achterde computer me verhaal met jullie delen ga zo me meisje haar flesje geven en dan eve proberen te slapen fijne avond allemaal en hopen op snel meer baby,s
Felicee ik hoop ook echt dat deze woensdag mijn woensdag zal gaan worden. Al moet ik er dinsdag nacht al aan beginnen Maakt mij niet uit!! Ik hoop voor jou dat de krampen/voorweeën al iets gedaan hebben bij je. Zou een grote domper zijn als het nog dicht zou zitten. Super dat is dan geen pretje als het al de gehele dag onweert en je hebt er een fobie voor. Hier heeft het echt maar heel even geonweerd. Miranda die hormonen ook. Maar Elize is ook een mooie naam. Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe. Hier een klein manneke wat nog altijd niet naar buiten wil komen... Ondertussen wel mij pijn doen aan alle kanten (vooral aan mn doos).. En daarnaast ook lekker emo van binnen en heel erg moe. Het ergste is dat ik gewoon al 2 nachten lekker geslapen heb en toch moe ben. Ik was heel even naar de winkel en zwager toe en ben echt compleet versleten!!! Kleine man kom maar het mag wel van mama en papa!!
@bloesem: ik heb 2x kaartjes bij kaartmix gedaan: deze voor mijn eerst dochter 5 jaar geleden, Kaartmix - Zookie2 - geboortekaartjes deze keer eentje uit de Fifibel collectie: Kaartmix - FifiBelle - geboortekaartjes Maar ze hebben geloof ik nog 8 ander collecties, heel uiteenlopend. Ik vind ze betrouwbaar, had van te voren proefdruk, 3x gewijzigd (op mijn verzoek), op dinsdag voor 11.30 heb ik de geboortegegevens doorgegeven en gekozen voor verzenden waarbij ik ze de volgende dag voor 17 uur binnen zou hebben, ze waren er al 10 u op woensdag!!! @yvje: goed om te horen dat je beebje het goed doet in je buik! @sandra: zo lucas is lekker gegroeid zeg! Heerlijk. Fijn dat het er nu al goed uitzag, best spannend voor de definitieve uitslag, maar dit geeft goede hoop toch?? @mendiec: regel voor naar buiten gaan is geloof ik temp. Beetje kunnen aanhouden. Mijn kraamhulp zei: de kids hebben er eigenlijk niets aan, het is vooral voor de moeders die weer n beetje de wereld willen zien. Ik ben nu met 1 week geweest, bij mn andere kids pas met 12 a 14 dagen. Nu voel ik me veel beter dan de andere keren, het viel me niet tegen vandaag buiten, terwijl ik de eerste keer na mn zoontje stond te tollen Ben wel meer gaan vloeien na mn wandelingetje das jammer @elise: mn dochtertje wordt in september 6 @lovelyengeltje: ik had de laatste dag een regenjas meegenomen die ik om mn middel zou binden zodat niemand kon zien dat ik een natte broek had van gebroken vliezen. Bij mn dochtertje waren ze snachts thuis gebroken maar onderweg naar het ziekenhuis bleeef ik leeflopen vandaar. Verder had ik ah eind steeds een schone onderbroek en maandverband in mn tas @marry: fijn om te horen dat het goed gaat met Hadassa en dat jullie ws snel naar huis mogen!!!! Vandaag laatste dag kraamhulp gehad, natuurlijk een traantje weg moeten pinken, het is toch een bijzondere periode die je afsluit... jammer hoor... M. doet het echt toppie, mag al 2 dagen zonder mutsje binnen, eet inmiddels 100 cc per fles, meestal 4u ertussen...soms 3, enkele keer 2... Poepen gaat steeds beter, ze is heel helder, zit me echt aan te kijken en ik kreeg een lachje vanmiddag (ws spasme, maar toch) ... Ben trouwens helemaal blij: vanmorgen bleek dat ik al 10 kilo kwijt ben!!! Jihoe!!!! Dus al 5kg lichter dan voor de zwangerschap! Ga nu even Greys kijken... Zet 'm op meiden die vannacht gaan bevallen!! Denk dat er nog wel een paar gaan beginnen zo op de mooie 6e van de 6e!!!
Miranda: van harte gefeliciteerd met Elize! En ach ja, de naam verkeerd schrijven is hier herkenbaar, weliswaar niet door mij maar door mijn man (ook last van zwangerschapshormonen?) Toen Kaj geboren is heeft hij een bulk sms-jes gestuurd met zij naam erin geschreven als Kay. Ben benieuwd naar je verhaal! Kibbeling: ik zie dat je haast 41 weken bent, dus lang zal het niet meer duren! Het is nog maar 1 volle dag tot woensdag! Felicee: succes met je stripafspraak morgen! Hopelijk brengt het eea op gang! Odess: wow, 5 uur tussen de voedingen. Dat is idd al heel snel. Fijn hoor! Hier nog niet, maar dat komt vast en zeker ook snel. Wij zijn in ieder geval bezig met stimuleren van dag en nacht ritme. Ik merk dat ons meisje overdag een stuk rustiger is dan 's avonds. ' S avonds leeft ze op. Dus wij zijn gisteren begonnen met haar 's avonds in te bakeren (werkte bij Kaj echt geweldig) en je merkt dat ze dan een stuk rustiger slaapt. Overdag slaapt ze met veel licht en na 7 uur gaan de gordijnen dicht. Ben benieuwd naar vannacht. Bloesem: wij hebben onze kaartjes besteld bij Hipdesign.nl. Hele gave kaarten + je kan ze ook zelf ontwerpen op die site. Het is alleen niet goedkoop. Meta: kan me voorstellen dat je een traantje wegpinkt bij het weggaan van kraamhulpt. Had ik de vorige keer ook, ik vond haar zo geweldig en ze heeft ons zo goed op weg geholpen. Deze keer hebben wij haar weer. Donderdag is ze voor het laatst. Ik zal er nu denk ik minder moeite hebben, omdat ik haar ook minder tot niet "nodig" mbt onzekerheden over de verzorging van je kind. Maar ik zal ons blinkende huis wel erg missen En wow al 10 kg kwijt! Slanke den Ik was vanochtend 8 kg kwijt en gisteren waren het 6! Heb nu dus nog 4 kg te gaan tot mijn "eigen" gewicht. Sweetbel: Jammer dat die krampen niet hebben doorgezet, maar wie weet hebben ze wel vast gezorgd voor wat ontsluiting. Ik verloor een paar dagen voor de bevalling ook ongelofelijk veel taaie slijm, was echt niet normaal meer zoveel. Dus zet 'm op! Sandra: wat een stoer mannetje is je Lucas, hij slaat zich overal glanzend doorheen he! Volgens vinden alle baby's stofzuiggeluiden heel fijn, het is heel rustgevend. Hier gaat alles goed. Heb wel nog ongelofelijk last van stuwing. Ik heb mijn borsten dan ook nu heel strak afgebonden en het moet morgen beter gaan. Dus we gaan het meemaken. Morgen gaat Kaj voor het eerst na de geboorte van zijn zusje naar het kdv. Dat is wel lekker ook voor hem omdat hij weer in zijn normale ritme komt en voor ons ook omdat wij dan veel kunnen rusten/slapen als we dat willen. Nou meiden, bij diegenen waar nu al een tijdje rommelt. Hopelijk zet het door! Een fijne avond.
hallo allemaal hier staat het bed eindelijk hoger. wel 15 cm hoger. hele bed is weer verschoont en eronder gezogen. heb al het speelgoed uitgezocht en in een speciale kast gedaan. zo'n ikea kast met van die bakken. morgen maar ff stofzuigen en de box opzetten. en alle boekjes en puzzels uitzoeken en weer netjes in de kast leggen. ligt nu echt allemaal door elkaar. @vruchtwater verliezen bij mn dochter waren gelukkig de vliezen ook 's nachts gebroken. en dus overdag had ik ook steeds maandverband in mn boxer. nu heb ik voor de zekerheid ook maandverband in mn boxer. maar dat gaat na verloop van tijd zo irriteren vind ik. (nog meer daar last van) maar dat ik na een uur mn boxer kan verwisselen omdat hij nat is van het slijm en weet ik veel wat allemaal heb ik ook weinig zin in. heb al zoveel was. hier ook echt heel veel slijmverlies. voel het soms echt lopen. bahh ik voel me dan gelijk echt heel vies. maar ja. afwas heeft mn vriend vanavond nog gedaan. dus nu is het alleen nog stofzuigen (zal morgen wel weer worden) ik heb onze slaapkamer alweer helemaal gezogen. ik heb ook de hele dag door dat als de baby draait, dat hij op mn blaas of schede drukt en dat ik dan steeds moet plassen. of dat de baby eruit "valt" hahah echt heel raar gevoel. maar ja nog maar ff doorzetten. nog max. 4,5 week
Durf het eigenlijk niet zo heel goed te typen maar het lijkt er een klein beetje op dat het is begonnen. Ga zo in bad kijken hoe het dan gaat..
avond meiden!! @ felicee zet hem op meid!!dan kom het toch uit als die dag na de neef van je man komt @ hester mooi dat het beter gaat met de tempratuur!! @ kibbeling haha nou te koop zwangere buik kindje graag zelf houdenoja de mijn doe aan wildplassen ook al bouw ik een muurtje @ odess whaha jij ook al ik moet er gewoon om lachen en jayden ook die denk zo voor mama en papa van jaydenoh lekker hoor 5 uur tussen de voeding hier ook snel hopelijk. @ marry mooi dat geen bacterie is hopelijk morgen weer lekker naar huis meid!! @ kibbeling je kleintje is dus druk bezig in je buik om jou voor druppeltjes naar de wc te lopen. @ sandra heerlijk toch dat die lekker heeft geslapen je heb erbij die gaan kreisen als een gek. @ supermom ik heb ook een hekel aan onweer en vooral dat regen weer het goot hier gewoon. @ miranda mooie naam hoor!!doe lekker rustig aan en geniet van je kleine meid!! @ meta woow 10 kilo netjes hoor!! @ kiwi balen dat je zoveel stuwing heb joh hier is nog klein beetje stuwing.wel lekker voor kaj dat hij weer naar het kdv gaat kan je lekker rusten en kaj lekker spelen met andere kindjes. @ hier jayden zijn navelstompje is eraf gevallen deed zijn navelbandje en gaasje eraf en daar zat die in heb hem in zakje gedaan durf die klem er niet af te halen die wil ik bewaren namelijk.hij was wel flink aan het kreisenen dan breekt je moederhartje welhij stopte maar niet maar ik mag hem maar 60 cc geven nu dus ik vk gebeld en mocht hem 30 cc gegeven omdat hij nog dorst had vandaag ook me werk gebeld heb me vakantiegeld niet gehad hebben ze het naar de verkeerde rekeningnummer gestuurd pff en meerdere hadden er last van zei collega van me zorgcoordinator.moest ik me zorgcoordinator mailen had ze ook nog eens een nieuwe email.want ze zei de oude dus me planner nee die heb een nieuwe dus nu hoop ik snel me vakantiegeld te hebben kan ik vaderdag cadeautjes halen as weeken me belasting geld komt ook woensdag heerlijk
meta wat doet je meisje dat al snel met 4 uur tussen de flessen. en al zo snel onder je gewicht... kiwi ik hoop dan ook dat het echt bij die ene volle dag tot woensdag blijft... Jullie morgen weer wat meer vast ritme in huis als Kaj naar het kdv gaat. Zal wel stil en wennen zijn voor je. love jij bent nog druk geweest in huis. En dat drukkende gevoel beneden is echt onwijs vervelend! Weet er ondertussen alles van.. felicee ik hoop voor je dat het door gaat zetten als je in bad gaat. morgenochtend kom ik hier gewoon lezen dat jij al bevallen bent!! heel veel sterkte ik denk aan je!! hier zo lekker onder de douche heb wat last van mn rug en dan heerlijk mn bedje in!! Hopen dat de kleine zich of gedeisd houdt of dat hij eruit komt!! 1 van de 2...