Sweetbel en Felicee Knallen met die hap!! Gaan tot je niet meer kan en dan is het er!! (zeg ik heel stoer..) Goh als ik jullie zo hoor; 'het is begonnen wil ik ook zo graag!!! Ik heb ook zo'n pijn met lopen, nog los van mijn teen!! Ik kan echt bijna niks meer gewoon. Trap op en af gaat zo langzaam; alles gaat langzaam! Wat me op zich wel helpt denk ik is dat miljoenen vrouwen mij voor zijn gegaan met bevallen dus dat ik het ook moet kunnen Momeer Neuh.. niet echt gerommel... Heb wel vandaag weer wat steken op plekken waar ik ze nog niet eerder voelde, meer naar beneden->zijkant.. En jij?? Wat is trouwens het beweeg-gedrag voordat kleintjes geboren worden? Daar zal natuurlijk geen eenduidig antwoord op zijn.. Ik vraag me af of mn meid dan heel rustig wordt of juist druk...? Ik ga t ns googlen! Lan Dat van die 4 cm en dan 2 uur op zich klinkt mij als muziek in de oren
Vinden jullie dat wachten ook zo irritant. Bij elk dingetje wat ik voel denk ik,... Zou het,... Terwijl ik een wee wel zal herkennen. Dat was bij Evy ook. En elke keer op de wc hoop ik dat de vliezen breken . Dat was namelijk bij Evy ook. Maar waarschijnlijk gaat het heel anders dan ik verwacht.
Spannend hier! En voor de dames die nog moeten wachten: sterkte! Lijkt me ook vreselijk om zo in spanning te zitten 'zal het vandaag beginnen?' (hier wat dat betreft geluk: 1e keer ingeleid, 2e keer KS -- ik wist beide keren een paar dagen van te voren wanneer het zou gaan gebeuren, heerlijk!)
@felicee: spannend, zet hem op! @sweetbel: ook spannend, succes! Hier strippen ze nog niet, heb nu een afspraak voor volgende week dinsdag bij de gyn die dan eventueel stript en voor ctg maar hoop voor die tijd wel bevallen te zijn natuurlijk...
Wachten op bevalling Ja ik vind het niks dat wachten. En tis niet dat ik nog veel kan doen tot het zover is gezien de pijnen die ik heb. En zo snel moe... Dus ja best waardeloos.. Zit ook op tekens te wachten; zou dit...? Rrrrrr.....
@ sweetbel zet hem op meid!!!! @ hester hij vind het geweldigjayden vind de muziek mobiel leuk.dus hij gaat vooruit. @ martine succes bij de vk. @ kelly mooi dat alles goed was bij de gyn en mooi gewicht nou dan hoop ik dat je bevalling snel zal komen hoor. @ mendie ja ik wel maar kom door warme weer ook. @ felicee haha poetsdrang @ sandra beterschap met je zoontje.en gefeliciteerd met je man!! @ kibbeling het begin dus te rommelen bij jou!! @ felicee zet hem op meid!! @ judith mooi dat de baby is ingedaald hopelijk hoef je niet gestript te worden!! @ dinkie nou meid ben benieuwd als er iets in gang is nu!! @ lan je mannetje is lekker aan het groeien zie ik al wel!! @ momeera ja he erge sukkels ja!!hoop deze week me geld heb. raar dat je nog niks gehoord heb ik had dat met 27 weken al ik zou even bellen als ik jou was is wel beetje erg laat nu.nu je op je einde loop met de zwangerschap!! @ martine hoop dat je snel beval. @ hier jayden weeg nu 2310 gram40 gram gegroeid en naveltje ziet er goed uit en hij mag eindelijk naar beneden toe en maandag mag die naar buitenmorgen laatste dag kraamzorg en donderdag kom consultatiebureau langs die vandaag 3 keer gebeld heeft en raar vond dat jayden al naar huis mocht.oja en begon over me moeder hoe dat ging aan de kraamzorg pff wat een gezever erover zal donderdag wel over beginnen. maarja heb er zelf me hoofd er van vol dat ik er niet meer aan denk en lekker aan het genieten ben op een blauwe wolkvriend is nu de geboortekaartjes halen had vanmorgen gebeld en kon ze vandaag nog ophalen en hij haal de geboortezegels kan ik plakken
Felicee en Zomaar: zet hem op! Wow 4 cm al. Ik was bij 4 cm 1.5 later bevallen! Spannend meiden. Momeera: hier ook Zin kraamzorg en ik had rond 32 weken een intake. Ik zou ze even bellen, als ik jou was. Stuwing doet is pijnlijk, ook omdat je er ook hoofdpijn van krijgt en een beetje grieperig gevoel. Maar vandaag gaat het alweer een stuk beter. Het is 2 dagen op zijn ergst en daarna ebt het weg. Rommelende dames: heel herkenbaar dat het vermoeiend is al die voorweeen. Bij elke flinke wee denk je idd zou het nu dan toch echt beginnen? En toch wist ik het zeker dat het begonnen was toen het echt begonnen was. MendieC: jeetje meid, dat is niet leuk dat je zo moeilijk kan bewegen. Dan is elke dag te lang! Ik hoop van harte voor je dat je heel snel aan de beurt bent! Mamalicious: jee, wat een zwangerschap heb je gehad zeg! Dus idd op naar een voorspoedige bevalling! Welkom trouwens! Felicee: ik weet niet of je het nog zult lezen, maar ik heb heel simpel cupcakes met muisjes gemaakt voor het kdv. Verder geen creatieve fratsen Hier: mijn meisje is alweer 100 gram boven haar geboorte gewicht en doet het verder heel erg goed. Nu nog wachten tot de navel eraf gevallen is en kunnen we lekker buiten wandelen. Vandaag een heerlijk ontspannen dag. Kaj is naar het kdv. Ik vraag mij echt af waar ik het zo druk mee had met Kaj destijds. Waarschijnlijk druk in mijn hoofd, want manlief en ik zijn de hele dag alleen maar aan het relaxen Scheelt echt veel een tweede kind. Hebben de bevallen dames met meer kinderen het ook zo ervaren?
Sandra: Dank je wel! Wil mezelf wel op het lijstje zetten maar geen idee hoe ik dat doe... T reageren is sowieso nogal een onderneming, hoe doen jullie dat? Kan je ook teruglezen en dan per reactie reageren? Ik ben steeds aan het typen en dan denk ik wie zei nou ook al weer wat... Ben een beetje een kluns hiermee heb ik het gevoel dus alle tips zijn welkom! Sweetbel en Felicee: Zet m op, heerlijk lijkt me dat als je "zinvol" pijn begint te krijgen! SPANNEND!!! MendieC: Ik zou niet weten op welke voortekens ik zou moeten wachten. Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik gewoon savonds weeeen die de hele nacht doorgingen, de volgende dag is mn dochter geboren. geen enkel "voorteken" oid. Nu al wel een paar dagen slijmverlies maar geen harde buik te bekennen dus wacht het maar af! Wel vervelend als je veel pijn hebt. Had ik ook tot ik doorkreeg dat ik gewoon echt wat rustiger aan moest doen! Niet meer 5 km met de hond lopen en dat soort grappen! Nu zit er alleen steeds ergens een zenuw klem als de kleine met t ruggetje naar rechts ligt, dat is echt irritant, al een paar keer bijna onderuit gegaan van de pijn en net zo lang overgeven tot er alleen nog gal uitkomt. Hoop dus dat ze links blijft liggen! Momeera: Wat latig dat je geen auto meer mag rijden, heb daar nog niks over gehoord dus cross nog vrolijk in de rondte! Zou ook niet weten wat ik zonder auto moet! Kraamzorg intake heb ik ook al lang gehad en daarna (met 37 wkn) belden ze nog een keer of alles nog hetzelfde was... Zou voor de zekerheid dan toch maar even bellen! Kiwi: Dank je wel en goed te lezen dat het bij jullie allemaal zo goed gaat!
Haha, ja! Je denkt echt: "WAT vond ik ook alweer zo druk met eentje?" Maar het scheelt ook wel dat babytjes de eerste weken voornamelijk slapen. Ik denk dat het drukker wordt wanneer hij meer wakker is overdag. En niet te vergeten: vanaf een maand of 9... dat vond ik echt druk: toen begon hij mobiel te worden en overal naartoe te bewegen, maar was nog te klein om gevaren te zien. Hoe zou het met Felicee en Sweetbel gaan? Mamalicious: je kunt een extra pagina openen zodat je kunt lezen en reageren tegelijk op twee verschillende pagina's
*************BUDDYNIEUWS********************** Ik kreeg een berichtje van Felicee dat ze onderweg was naar het ziekenhuis, ze zal daar nu inmiddels wel zijn. *************************************************** @Judith: Ik ga maar eens bellen dan want dat is wel raar. Ja ik ga elke keer als ik op de wc zit ook controleren of ik misschien al slijm of bloed ben verloren, maar niks.. @MendieC: neuh hier ook niet al teveel aan de hand. Continu pijn maar ik zou de eerste vrouw zijn waarbij bekkenpijn en pijn in de handen ontsluiting oplevert. @Martine: Jammer dat ze nog niet strippen. We moeten toch maar geduldig zijn met zijn allen. @Kiwi: Gelukkig dat je minder last krijgt van de stuwing, lijkt me geen pretje. Zeker niet omdat je nu juist lekker moet kunnen genieten. Meestal is het inderdaad zo dat je het wel herkent he? Zelfs al heb je het niet eerder meegemaakt. @mammalicious: Ik ben ook behoorlijk onthand nu zonder auto maar ja als ik weet dat er een vrij groot risico is dat er met de baby iets gebeurd dan ga ik het toch maar niet meer doen, mocht er wat gebeuren dan vergeef ik het mezelf nooit. Zal wel saaier worden nu, nu kom ik dadelijk helemaal nergens meer. Ik typ mijn reacties op iedereen altijd in word en kopieer en plak het dan op zp. Anders zou ik het ook niet kunnen onthouden hoor hihi.
************************BUDDYNIEUWS******************** Ik kreeg het volgende smsje van Felicee: Vliezen zijn een kwartier geleden gebroken door de Vk. Lig hier in bad... weeen zijn pittig maar te doen. De Vk gaat er voor om rond 17.30 uur te bevallen haha... die ziet spoken. ********************************************************
@Felicee: Spannend!!! Nog even en dan heb je de kleine in je armen. (al lees je dit niet, vind ik het toch leuk om te schrijven haha) @Momeera: Ik zal maar even contact opnemen met de kraamzorg. @Kiwi: Wat doet je meisje het goed! En ik had precies hetzelfde, toen Thomas geboren was, waren mijn man en ik samen de hele dag heel druk bezig (maar waarmee??) Nu doe ik in mijn eentje drie kids, waarvan er natuurlijk twee al een stuk groter zijn maar toch, en vind ik niet druk. @Mamalicious: Inderdaad zoals Hester zei, twee pagina's openen, op de 1 lezen en op de ander schrijven. Als het niet lukt met het lijstje, geef je, je gegevens maar aan mij, zet ik je op het lijstje. Zo spannend hier vandaag, hoe zou het met sweetbel gaan? Wie is haar buddy eigenlijk, ga het lijstje er even bij zoeken. Ik denk dat er vandaag wel een paar baby's toegevoegd gaan worden!!
Bekijk bijlage 157384 Uitgerekend: 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 5 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 7 juni Felicee - controle vk + strippen 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - eventueel 2de poging strippen 16 juni Bloesem - controle gyn 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 07 juni Maikel - Belafspraak 07 juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 09 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 15 juni Lucas - Uitslag MRI scan 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 05 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Ik heb kraamzorg net gebeld en ik stond niet in het bestand dus ze hebben me met spoed aangemeld gelukkig. Volgens de mevrouw die ik sprak gaat het nu allemaal goed komen..
@Momeera: Nou ja zeg, gelukkig had je gebeld! Ik heb op hyves de AH superdierenquiz gedaan en daar kwam uit dat ik een tweevingerige luiaard ben En dat alleen omdat ik graag in een jurkje loop, het liefst met het vliegtuig op vakantie gaat. En dat je me s'nachts nergens voor mag wakker maken en dat ik het beste ben in sporten op mijn DS Als jullie de quiz ook willen doen dit is de link: AH Superdieren
Kibbeling, hier ook al sinds 32 weken idd, maar geloof me je hebt diep en diep! Onze eerste kwam met 40+6 en laat dat nou morgen voor jou zijn - een woensdag! Ik voel een bevalling aankomen Felicee, even verder lezen of het wat gedaan heeft... Waaaaat super spannend zet em op *cheer* Sweet ook bezig, super, zet em op meis! Kiwi, ja best wel eigenlijk Wat super alweer op geboortegewicht! Hier vanochtend 3660, dus nog 120 gram te gaan Naveltje is er al wel af. Zit zelf te dubben over wanneer ik naar buiten zal gaan, het weer is nu best mooi! Hier alles goed, dik genieten! Al vannacht echt een k*tnacht, niet eens zozeer door onze man maar door een mug die me in de 4,5 uur die ik aangesloten zou KUNNEN slapen heeft geterroriseerd, aaaargh! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen vannacht! Die mug is uiteindelijk vakkundig vermoord door manlief, gelukkig