@mendieC: ik ben ook erg van blije mamas, blije babys (kinderen iha ) hoor, maar de kraamhulp wilde volgens mij duidelijk maken dat je kindje best even kan wachten met naar buiten gaan, dat het vooral de moeder is waarvan het afhankelijk is, ik weet nog wel bij mn zoontje ging ik pas na 12 dagen en dat viel me toch tegen! @sandra: beterschap voor Thomas en gefeliciteerd met je man! @felicee: ah das mooi al 3 cm!!!Hoop dat het snel verder gaat (ook leuk voor je zus hihi) ik ben nu pas je berichtjes van 14u aan het lezen en het is al 18u..ga nog niet verder spieken maar ms ben jke nu alweer mama!! ow om 16.37 onderweg naar het ziekenhuis!!! Spannend ow vliezen gebroken!!! @sweetbel: zet m op!!!! @lan, Maikel is echt nog een kleintje he? Kan me haast niet voorstellen hoe dat voelt, ik heb steeds van die flinkerds gehad . Hij ziet er iig heerlijk uit!!! @momeera: @waarheid: Ik mag toch hopen dat de onzin die dronken mensen uitkramen niet de waarheid is. LOL!!! Kraamzorg: bij mij kwamen ze met 36 weken langs.. ik zou toch even bellen?? o ik zie dat je dat al gedaan hebt... gelukkig is het geregeld.. @gemak bij tweede kind: ik vond het ook makkelijker, maar ik had destijds wel een 2,5 jarige erbij, hij ging wel naar de peuterspeelzaal 2 ochtenden, maar niet naar het kdv, dus die tijd ik over had ging echt wel in de 1e zitten. Nu met de derde (en 2 schoolgaande kinderen) merk ik dat het heerlijk genieten is: de rust als bij de 1e, maar dan met 2 kinderen ervaring, dus ik ben vrij zeker in de verzorging en het regelen van de flesvoeding.. De meeste tijd steek in in het genieten ik neem echt zo de tijd voor de verzorging van en het knuffelen met mn kleine meisje, en daar geniet ik ontzettend van! Haha, steeds als ik bija alles gelezen heb en gereageerd heb is het weer flessetijd... Ga even mn lasagne checken en dan mn meisje eten geven, dan zelf eten, wachten op kids, naar bed doen en dan kom ik ws weer terug!!! Dan vast wel al nieuws van Felicee en Sweetbel???
niet geprobeerd, ze doen gewoon niet voor de 41 weken..tja inprincipe wordt een zwangerschap tussen de 37 en 42 weken nog als op tijd beschouwd...
WIJ ZIJN WEER THUIS!!!! Vanmiddag thuis gekomen, we hoeven alleen nog eind juni op controle, dan horen we ook of er nog een virus gevonden is. Waarschijnlijk dus toch een griepje, wat kan dat heftig uitpakken bij zo'n kleintje zeg! Het is heerlijk om weer thuis te zijn maar ook een beetje gek. Ik voel me alsof ik wekenlang op een vakantie ben geweest die een beetje tegenviel ofzo. Ben nu ook zó moe! Alsof iemand het afvoerputje heeft opengezet waardoor al m'n energie is 'weggelopen'. Pfff... Manlief is Naomi bij m'n schoonouders in Zeeland aan het halen en m'n moeder is een paar uur geleden gearriveerd en staat nu te koken. Ze blijft tot vrijdagmiddag, heerlijk! Het eerste wat ik vanmiddag deed toen ze kwam was eens goed uithuilen, haha. Ik lees dat het bij Sweetbell en Felicee heel spannend is!! Hoop snel op babynieuws voor hen beiden! Wij wachten hier ook op babynieuws, m'n vriendin is weer naar huis gestuurd, heeft al dagen weeën maar het wil maar niet opschieten. Afwachten dus. Verder probeer ik morgen even bij te lezen, m'n ogen vallen echt dicht.
Judith wat fijn dat je beeb al verder ingedaald is. Wachten duurt heel lang!! Dinkie wat spannend ook bij jou dus!! Hoop dat de vk nog even langs geweest is bij je en dat ze je heeft kunnen strippen. En natuurlijk ook dat het dan wat gaat doen!! Lan wat goed dat hij boven zijn geboortegewicht zit!! Bloesem goed dat de kleine in zijn nieuwe bedje ligt te slapen. Felicee spannend meid. Misschien is je kleintje er nu al?? Ga snel verder lezen.. Lees net het buddy bericht dat je onderweg bent naar het ziekenhuis!! Mom is er een reden voor dat je hoopt dat dronken mensen niet de waarheid vertellen?? En dat zat zijn klopt helemaal Begon gisteren en ging vandaag nog ff door. Maar ja ben bij mn mams geweest en die heeft me ff een peptalk gegeven.. kan er weer even tegen aan, maar niet te lang Vervelend dat je geen auto meer mag rijden van de gyn, hopelijk kan je er met je man een oplossing voor vinden. Ik zou als ik jou was even bellen met de kraamzorg. Ik kreeg een telefoontje toen ik een week of 34 zwanger was om een afspraak te maken. Dat is wel schandalig dat je niet eens in het bestand stond!! Krijg je nog wel een intake snel dan?? Mendie die gedachte houdt mij ook op de been hoor! Als al die andere vrouwen het kunnen moeten wij het toch ook kunnen Martine ik hoop ook voor je dat je die afspraak niet meer gaat halen. Bij onze vk strippen ze ook niet voor de 41 weken. Pris raar dat het CB zo raar doet over het feit dat Jayden al naar huis mocht. Het ziekenhuis weet toch wel wat ze doen lijkt mij. Jij gaat dus lekker aan de slag met ja kaartjes! Kiwi je kleine meid doet het dus ook zo goed! Lekker hor dat je heerlijk kan relaxen en er dus duidelijk van kan genieten! Mamalicious handige tip is Word of Kladblok op je pc/laptop. Ik tik hier mijn verhaal en dan kopieer ik het naar het forum! Vervelend dat je zo naar wordt als de kleine aan de verkeerde kant in je buik ligt. Hopelijk blijft ze veel aan de goede kant liggen voor je. Sandra een 2 vingerige luiaard nog wel!! Misschien dat ik de test zo ook nog wel ga doen Odess ik help het je mee hopen!! En idd morgen is het woensdag!!!! Wat moet je ook met muggen he?? Blij dat hij door manlief vakkundig is afgeslacht!! Meta het zal idd schelen of je er 1 hebt die halve dagen naar de peuterspeelzaal gaat of 2 kinderen die naar de basisschool gaan. Het belangrijkste is nu gewoon lekker genieten!! Marry wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn!! En dat uithuilen bij je mams klinkt mij vandaag bekend in de oren!! Heb ik ook ff lekker gedaan, kon haar alleen niet vertellen waarom (lang leve de hormonen). Nu lekker uitrusten en genieten van het thuis zijn. Hier vandaag ff lekker bij mams zitten huilen omdat ik er ff doorheen zat!! Daarna ging het gelukkig weer en kon ik er weer tegen aan. Hoop wel dat de kleine snel komt, al is het vannacht!! Vandaag een redelijke buik, heel af en toe een harde buik. En de kleine zit nu weer te wroeten heerlijk gevoel NOT!! Mijn buik is momenteel een beetje wiebelig Dan weer een krampje en dan weer stil. Wel vandaag nog even het huis schoongemaakt Daar ging ik met stofzuiger door het huis, doek over de tafel en de kleertjes voor de kleine opgevouwen en zo nog even in de kast leggen..
@Sandra: Hahaha een tweevingerige luiaard, ik wist niet eens dat ze bestonden, blijkt dat ik er al een lange tijd mee aan het schrijven ben op een forum. Thanks voor de link, altijd leuk als je verder niks te doen hebt. Ik ben een Afrikaanse Olifant hahaha. Schijnbaar door mijn hele goede geheugen (volgens de quiz ken ik alle verjaardagen van vrienden uit mijn hoofd, noooouuuuu dat is niet waar hoor) @Odess: Oh erg van die irritante muggen. Die kunnen zo in je oor gaan zoemen. Maar goed dat jij zon vakkundige man hebt, ik hoop dat je vannacht beter zal slapen. @Marry: Wat fijn dat je weer thuis bent en dat het beter gaat met Hadassa. Wat een schrik zeg!! Hopelijk kom jij nu een beetje aan je rust toe. @Kibbeling: Nou er zijn van die dronkenlappen waar geen zinnig woord meer uit komt. Die zijn ineens verliefd op iedereen die langs komt en zien dingen die er niet zijn, nooit meegemaakt? Ik had me opgegeven via de zorgverzekeraar maar blijkbaar is daar iets mis gegaan en ik ben zo dom geweest om me dat pas vandaag te beseffen. Ik krijg nu snel een intake. Fijn dat je moeder nog even een peptalk kon geven. Ik hoop echt dat het snel begint want kan me voorstellen dat je er nu wel even doorheen zit. Jeetje ik zit echt vol zenuwen nu de hele tijd mijn telefoon in de gaten te houden tot Felicee weer iets laat horen. Ik denk dat ze nu aan het bevallen is anders had ze al wel een update gesmst, dat deed ze zo netjes steeds. Zodra ik iets hoor dan kom ik hier posten..
Uitgerekend: 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (23) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 5 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 Jongens: 7 Meisjes: 5 Afspraak: 7 juni Felicee - controle vk + strippen 9 juni Zomaar - Nacontrole gyn 9 juni Sandra - Nacontrole gyn 9 juni Felicee - eventueel 2de poging strippen 16 juni Bloesem - controle gyn 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 07 juni Maikel - Belafspraak 07 juni Maikel - Consultatiebureau komt aan huis 09 juni jayden - Consultatiebureau komt aan huis 09 juni Rowan - Kinderarts 14 juni Rowan - Consultatiebureau 15 juni Lucas - Uitslag MRI scan 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 30 juni jayden - controle kinderarts 05 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
avond meiden @ kiwi o netjes hoor 100 gram boven het geboortegewicht!! @ felicee zet hem op meid!! @ sandra dat denk ik ook ja paar baby's erbij @ momeera goed dat je gebeld heb naar de kraamzorg!! @ sandra ik ben een gorilla @ odess haha rot muggen he ik heb dat met vliegen soms hoop dat je vannacht zal slapen. @ marry fijn dat je weer thuis ben!!lekker hoor dat je moeder komt en aan het koken is. @ kibbeling vond ik nou ook ach heb ik donderdag wel over.snap wel dat je er doorheen zit meid nog even doorbijten he en uithuilen is altijd goed he!! @ hier morgen laatste dag kraamzorg heerlijk mag maandag naar buiten pas maar ik ga toch maar met consultatiebureau vragen.
mom ja die dronkenlappen ken ik helaas ook!! Ben ze regelmatig tijdens het stappen tegen gekomen, ik denk dan alleen maar joh ga naar je bed en ga je roes uitslapen! ik ben daar gelukkig heel nuchter in (komt misschien ook door het verleden). Zelf drink ik niet dus ja dan wordt je ook geen dronkenman/vrouw die de waarheid vertelt!!
sandra ook ik ben een 2vingerige luiaard!! Vind de omschrijving die er naast staat wel grappig, enigzins klopt het wel
gewichtloos hihi.. tis een ontettend smal manneke ziet ook nergens iets molligs alleen dikke buik van drinken heel raar.. soms als ik hem danbloot hem vind ik het net zo'n kindje wat j ziet in die spotjes van afrika...
Wij hebben net nog de uitslag gekregen van dhet chromosoomonderzoek en... NIKS GEVONDEN!!!! yeahhhh nu nog het stofwisselingsonderzoek... darnaast net nog in de buurt prematuurkleertjes gehaald 15 euro voor een vest 4 pakjes 2 rompertjes en paar shirts dus ben tevreden meeste is van prenatal
Wat spannend zeg van Felicee. Ik ben ook benieuwd hoe het met sweetbel gaat. Lan, wat een leuke foto van Djayden en wat een kleintje is Maikel. Lijkt me eng met verschonen enzo. Kibbeling, ik kan me voorstellen dat je er door heen zit. Zeker omdat je ook al overtijd loopt.
dat vind mijn man ook... op dit moment ben ik dan ook de neige die voor hem zorgt.... Manlief vind het echt eng zo klein..
@ lan ah lief mannetje klein he ik heb dat ook bij die van ons hoor zo dun en smal me vriend is zelfde als jou echt bang dat hij hem pijn doe maar hij verzorgd hem ook is nu meer geruster.hoop dat dat bij je man ook zo is.als die wat aangekomen is snap dat moeilijk is hoor!! @ baby's waar zijn jullie nou
Hoi meiden, Verloskundige is vanmiddag nog wel geweest maar was helaas niet echt verder dan gisteren, misschien 1,5 cm ontsluiting maar nog altijd niet ver genoeg om te kunnen strippen. We moeten dus gewoon morgenochtend afwachten. Hopelijk duurt het niet te lang voordat de baarmoedermond verstreken is en we kunnen starten met het echte inleiden. Ben zo benieuwd naar ons meisje maar nu ook wel gespannen naar hoe het morgen gaat daar. Ik probeer jullie op de hoogte te houden meiden, heb internet op mijn mobiel dus misschien met een kort berichtje. Heb geen zin om overal op te reageren, heb veel pijn in mijn buik en ga mijn vluchttasje even opnieuw inpakken en denk ik ook maar vroeg naar bed. We moeten ons om half 8 melden dus vroeg weg. @ felicee en sweetbel, heel veel succes, ben heel benieuwd hoe het ervoor staat. Ik blijf wel bijlezen voor zo lang het lukt. Tot snel meiden.
@ Momeera, dat is balen dat je geen auto meer mag rijden. Zeker voor jou, omdat je wel eens schreef dat een rondje rijden een van de weinige dingen is die je nog kan doen om er even uit te zijn. Wordt nu echt tijd voor jou dat de baby gaat komen. @ Mendie, oeh klinkt pittig de lichamelijke klachten. Dan is het inderdaad wachten, wachten, wachten. Misschien is dvd's lenen bij vrienden of zo iets om de tijd te verdrijven. @ Kiwi, klinkt heerlijk hoe dat gaat bij je. @ Sandra, ik ben de buddy van Sweetbell maar heb geen sms ontvangen vandaag. Zodra ik iets hoor zal ik het neerzetten ben ook wel erg benieuwd hoe het gaat. Volgens mij ging ze voor een thuisbevalling toch? Of niet? @ Marry, kan me voorstellen dat je erg moe bent nu. Maar wel super goed om te horen dat jullie thuis zijn. Laat je maar lekker vertroetelen door je moeder. @kibbeling, kan me nog van de 1e herrinneren dat ik het ook zo zat was toen ik richting 41 wkn ging. Dan ben je wel klaar met wachten of zo voor je gevoel. Sterkte nog even.