Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

OMG wat mij nu bezielt!!!!

heb onwijs veel last van nesteldrang alles moet eraan geloven. ramen gordijnen kelder kast uitmesten echt allesssssssssssssss.

binneste buiten het huis aan het keren.

en rare is heb nu ineens zoveel conditie en geen last kan alleen maar door. een pauze kan er neit eens af pffffffffffffffffffffffffff

das mega lang geleden dit.

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @priscilla: jee wat heftig allemaal.....pff, fijn zon kraamzorg! bah
    en dat ook je contract nog eens niet verlengd....wat een pech allemaal
    @felicee: wat een schatje!!
    \@marry: gefelciteerd met je nichtje!
    @supermom:gelukkig is alles goed gegaan met je zoon, fijn dat het achter de rug is
    @mendiec: tja schoonmoeders ....
    @zomaar: nu nesteldrang nou ja wel lekker opgeruimd ! straks lekker genieten van schoon huis met de voeten omhoog!

3. Hester

Hester Niet meer actief

Grappig: V. heeft zijn beentjes nog steeds PRECIES zoals hij ze had in mijn buik.
    Zo zat hij namelijk al die tijd, in stuit, met zijn voetjes onderin opgevouwen :D
    Hij begint overigens gelukkig al lekker wat spekjes te krijgen.

4. Hester

Hester Niet meer actief

En omdat ik nu toch bezig ben... nog één spam! :D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mendie nee niet vreemd hoor die spontane misselijkheid ik heb dat soms ook!
    Hoe was het bij de vk? Lees net je stukje van je smoeder… Ben blij dat die van mij ver weg woont en niet ineens bedenkt goh laat ik langs gaan… Ze vragen wel via hyves en de foon hoe het gaat maar meer niet :D

Super wat fijn dat alles met de kleine goed gegaan is. Ook wel lekker dat hij zo snel al weer mee naar huis mocht.

Zomaar ben je een inhaalslag aan het maken met je nesteldrang??

Hester wat een lieve houding zo. Hij ligt er wel lekker ontspannen bij.

hier lekker op de bank gehangen nadat het huisje aan kant was. en wat denk je mn buik is gewoon rustig!!! Het enige wat ik voel is de kleine die heerlijk aan het kuieren is in mn buik!!!!! Wel af en toe een lichte kramp maar niet echt noemenswaardig..

6. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Odess, volgens de vk heeft hij inderdaad brede, grote handen.

@Sandra, toch raar of niet dat ze nog niet zijn geweest. Hebben ze geen geboortekaartje gehad of voelen ze zich gepasseerd? Zal toch een reden achter zitten of denk je van niet? Wat je zegt, je leert ze zo wel kennen. Hoe was het vandaag? Oh wow wat is Lucas inderdaad al groot als ik hier naar mijn ventje kijk.

@Marry, gefeliciteerd met jullie nichtje! Dat wordt leuk samen die meiden. Veel plezier met je mams.

@Lovely, jammer dat de ananas niet heeft gewerkt. Hier ook niet…het is toch echt wachten, wachten, wachten.

@FireRose, was ook erg verbaasd hoor dat de haartjes blond waren. Nou eh…ben erg benieuwd naar jullie schone dame :D

@MendieC, het was mijn eigen wens (vriendin zei het)…en het is echt zo bijzonder om te doen. Kan het niet omschrijven. We wachten jullie meisje ook wel af hoor ;) Irritant die bemoeizucht, lekker laten waaien.

@Momeera, haha dat dacht ik ook maar het kan echt..zelfs met zo’n toeter :D. Dat vroeg ik me ook steeds af. Of de kleine druk of rustig is voordat de bevalling begint. Hier was hij druk! Wat erg van je zus, hoe gaat het nu?

@Kibbeling, het rommelt dus goed..dat duurt niet lang meer! Wat gaan ze nu doen als het niet doorzet?

@Bloesem, wat een timing zeg bah! Gelukkig ben je nog niet bevallen.

@Meta, wow dat is een hele tijd. Nog wat leuks doen samen zondag?

@Hester, op de fiets??!! Knap zeg, nergens last van? Hoe gaat het met de temperatuur van V.? Wat een mooi gaaf koppie heeft V.!

@Supermom, wat goed dat het achter de rug is en jullie kereltje het zo goed heeft gedaan. Weer een zorg minder of niet? Hoe voel jij je verder? Kom je nog een keer een buikfoto showen?

@Martine, hoe gaat het? Vol te houden?

7. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even een spooknachtje gehad. Heb J. twee uur aan de borst gehad (4x wisselen) maar de productie is nu goed op gang en hij was vanochtend niet meer afgevallen. (was de eerste dag 7% afgevallen). Verwachten dat hij morgen weer is gegroeid.

Verder is de kraamzorg echt super en laat me ook wel mijn eigen ding doen. Onze dochter vraagt wat meer aandacht van papa, en alles is wat sneller 'nee' maar voor haar broertje is ze erg lief!

Zondag gaat onze buurvrouw (die fotograaf is en de buikfoto's heeft gemaakt) foto's maken van ons ventje en van hem en zijn zus samen, ben zo benieuwd!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    felicee als het vandaag en vannacht niet door zet dan komt morgen de vk aan huis en gaat ze nog een keertje strippen. mocht dit ook niet werken dan zal ik volgende week naar het ziekenhuis moeten voor extra controle voor de kleine. Hoop dat dat allemaal niet nodig hoeft te zijn en de kleine als nog vannacht/morgen komt.

De lucht trekt hier helemaal dicht en het wordt super donker en daarnaast hoor ik het al lekker rommelen...
    Manlief is volgens mij heel blij dat hij met de auto is (behalve de drukte op de weg)!!

9. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    #3089 MendieC, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
    Zomaar
    Lekker laten gebeuren!
    Ik wist niet dat je na zwsch ook nog doorging in nesteldrang!
    Nou ja niks mis mee!

Hester
    Aaahh wat een scheet!

Kibbeling
    Gek is dat opeens zo misselijk he..?
    Fijn dat je smoeder zich 'low profile' houdt!
    Vk was goed, mevrouw is nog een beetje ah schommelen met indalen.
    Vorige week lag ze ver ingedaald, nu was ze weer lekker met dr hoofd uit t bekkenholletje gekropen. Ze ligt dan wel voor het bekken. Vk gaf aan dat dit geen probleem is en dat ze volgende week met controle wel weer goed ligt. Zo niet; doen ze altijd doorsturen naar zkh voor controle van oa formaat hoofd en hoeveelheid vruchtwater. Maar het was normaal zei ze.
    En toen ze zag en begreep hoeveel bekkenpijn ik heb, zei ze als ik dat wil dat ik volg week gestript kan worden! Als bmmond uiteraard verstreken is.
    Nou, strip mij maar!!
    Dus dat evt volgende week..
    Ik hoop voor jou ook dat het opschiet zeg! Weer strippen..

Felicee
    Het klinkt inderdaad wel bijzonder..
    Ik denk dat ik mn man kindje wel zou willen laten aanpakken als ik er zo eens over denk..
    Alhoewel hij dit denk ik eng vindt.... ;)
    Kan het wellicht vragen! :)

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    wil even laten weten dat ik gisterochtend om 10:50 ben bevallen van onze mooie dochter Milou!!!
    Het was een snelle bevalling: om 6:15 braken de vliezen en even later begonnen de weeën. Ik kon ze goed opvangen en het ging allemaal heel voorspoedig. Om 7:30 kwam de vk en had ik al 3,5 cm. Om 9:00 in bad gegaan en zo rond 10:00 kreeg ik persdrang en werden de weeën heel heftig. Toen uit bad toch nog een weeënstorm die heel heftig was en ik moest alles op alles zetten om ze weg te puffen. Persen viel tegen deze keer; heb heel hard moeten werken, ook omdat ze klem zat met haar schouder in mijn bekken. De vk moest flink wrikken maar we hebben haar eruit gekregen en ze is gelijk nagekeken omdat de vk bang was dat ze haar sleutebeen had gebroken, maar dat was gelukkig niet zo. De placenta volgde na een kwartier en wonder boven wonder hoefde ik maar 2 hechtingen. Milou weegt 4220 gram, dus een flinke dame.
    Ze dronk na 20 minuten al aan de borst en de bv komt al goed op gang. Wel vannacht flink aan het spoken geweest, maar ach, hoort erbij!

11. sandra

sandra Fanatiek lid

Gefeliciteerd Elise met jullie dochter Milou!!!

12. sandra

sandra Fanatiek lid

#3092 sandra, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
    Bekijk bijlage 158418
    Uitgerekend:
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    09-06-2011 Mamalicious (33) - 2e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 5
    Meisjes: 4

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken

Jongens: 8
    Meisjes: 8

Afspraak:
    10 juni Mamalicious - Controle VK
    16 juni Bloesem - controle gyn
    23 juni KellyAernoudt - controle gyn
    7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn
    5 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    14 juni Rowan - Consultatiebureau
    15 juni Lucas - Uitslag MRI scan
    21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje)
    30 juni jayden - controle kinderarts
    05 juli maikel - Controle kinderarts
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)
    01 aug Rowan - Heupfoto's
    23 aug Lucas - Kinderarts

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Senna04 en Zomaar2010
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mendie ik heb het vaak een half uur na het eten dat ik echt super misselijk wordt!! Dat is wel irritant!
    Wel fijn dat de vk heeft aangegeven dat ze volgende week willen gaan kijken of je te strippen bent. Weet wel dat strippen geen garantie op bevallen is.. Daar weet ik ondertussen al het nodige van sorry!!

Elise gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

14. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Van harte met Milou!!

Klinkt even heftig maar wel rap gedaan!!
    Wauw...

Je klinkt ook heel relaxed!

15. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Nee dat weet ik idd!
    Helaas :(

Ik hoop voor jou ook snel actie zeg..!
    Wie weet vannacht..! ;)

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @elise

gefeliciteerd met milou

17. sandra

sandra Fanatiek lid

@Kibbeling: Ik hoop zo voor je dat de kleine snel komt, lijkt me best pittig als je zo over tijd loopt.

@Bloesem: Ohh wat balen zeg van die lekkage en zeker in een nieuwe kamer:(

@Momeera: Jeetje wat ontzettend schrikken zeg, hopelijk is alles goed met je zus en de kleine.

@Hester: Haha volgensmij ben je super vruchtbaar vlak na je bevalling, dus als je nog geen derde wil zal ik maar uitkijken.
    We zijn in ballorig Rotterdam (ommoord) geweest, ik vind het daar iets overzichtelijker dan zoetermeer.
    Ahhh wat een heerlijk manneke! Gaat het al wat beter met zijn temperatuur?

@MendieC: Kan hoor Lucas is nog vrijgezel, al hoewel hij heeft binnenkort een date met twee meiden: Marenthe en Isa:p
    Mijn zwager (de broer van mijn man) en zijn vrouw zijn nog steeds niet op kraamvisite geweest, terwijl we normaal best aardig contact hebben.
    Ik kan daar ook slecht tegen als (schoon)ouders voor jouw gaan denken en met zwangerschapshormonen erbij wordt dat nog erger.

@Supermom: Fijn dat alles goed is gegaan met je mannetje.

@Felicee: Lucas is net over de 4 kilo, hij begint echt een mollig mannetje te worden.
    Wat leuk dat je buurvrouw foto's komt nemen, ben benieuwd naar het resultaat.
    Wel handig trouwens een buurvrouw die fotograaf is.

Nou ik heb de ballenbak overleeft hoor maar pfff wat kunnen 10 kleuters hyper en druk zijn:$

Dit is trouwens onze hangmat die in de woonkamer staat, ideaal:

Bekijk bijlage 158426

18. Hester

Hester Niet meer actief

Supervruchtbaar?? SLIK! Dan vanaf morgen toch maar maatregelen nemen, ik wil nog geen derde kindje... eerst maar eens even goed van deze twee genieten! :D

Leuke hangmat trouwens! En knap dat je je ballenbakavontuur overleefd hebt.

Kibbeling: hopelijk komt jouw kleintje gauw. Vervelend die misselijkheid. Hier ook onweer.

Elise: gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een snelle bevalling, fijn hoor.

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben na mn dochter niet zwanger geworden.
    terwijl we de eerste maanden ook niks gebruikten.
    maar ik gaf wel bv.
    ze zeggen dat je dan "verminderd" vruchtbaar bent.
    (wij hadden precies een week na de geboorte van mn dochter alweer voor de eerste keer sex, daarna heeft het weer anderhalve week geduurt hoor haha)(vloeide amper nog)

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond:D

@ mendie vies he!!vond ik nou ook.

@ supermom idd die spoort niet en mooie is me vriend moest evaluatie formulier invullen:$mooi dat de operatie bij je zoon goed is gegaan!!en hoe gaat het met jou jij ga ook lekker snel he.

@ mendie balen joh van je schoonmoeder!!

@ zomaar kom je hier ook even:D

@ martine ja nooit meer die kraamzorg he:p

@ hester wat een lekkerding:D

@ kibbeling die kleine van jou heb nog geen zin om te komen hij zenk ik zit wel goed zo:D

@ felicee hier ook spooknacht zei me vriend ik lach in dromenland:D

@ elise gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

@ sandra wat een gaaf ding joh:D

@ hier pff ben al wat beter maar sinds dat ijzer infuus kloppende rugpijn wat naar boven uitstraalt soms maar niet constant volgens mij hebben ze me op de raarste manieren neer gelegd toen ze in me doos gingen plukken:)

Deel Deze Pagina