Bevallen: Ik ben selectief heel gehoorzaam hoor!! Nu die meid nog! Maarja, geen opvoeding he!! Nu is het maar rustig in de buidel.. Schop hem t huis uit voor wat boodschappen ofzo! Ik ga maar ns in bad....!
Drie dagen, dus dat is nog niet zo erg als een week Amerika. Maar het probleem is dat ik zelf niet zo veel meer kan met mijn bekken dus buiten het feit dat ik hem gewoon mis is het ook nog eens heel zwaar om alle alleen te doen. Maar ja, het is niet anders. Werk is werk hè. Moet je man vaker weg? De mijne wel, maar hij heeft beloofd aan het einde vd zwangerschap niet meer te reizen.
Goedemorgen allemaal!! @Meta: Veel plezier vandaag, wel knap trouwens dat je alweer langs je werk gaat. Ik heb ook beloofd langs te gaan, maar mijn hoofd staat er helemaal niet naar, wel raar want ik vind mijn werk erg leuk. @Dinkie: Jeetje wat een verhaal, wanneer kunnen ze je meisje opereren? Nou nu in elk geval heerlijk thuis gaan genieten en hopelijk kom je nog af en toe langs als je tijd hebt. @Judith: Balen dat het nog steeds niet doorzet. Ik heb Senna op mijn hyves, daar is ze nog wel actief. @MendieC: Voor jou ook balen. @Priscilla: Succes met het consultatiebureau! @Hester: Oei geen lekker nachtje gehad? @Hier: Helaas is Lucas ook heel erg verkouden geworden Hij heeft gelukkig geen koorts, maar balen is het wel. Vind het altijd een beetje eng als ze zo klein zijn. Wij doen hier vandaag maar lekker rustig aan, het enige wat ik ga doen is de kids uit school halen, kijken of het me lukt haha.
Bekijk bijlage 159375 Uitgerekend: 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 16-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 5 Meisjes: 2 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken Jongens: 8 Meisjes: 10 Afspraak: 16 juni Bloesem - controle gyn 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 14 juni Rowan - Consultatiebureau 15 juni Lucas - Uitslag MRI scan 21 juni Lucas - Consultatiebureau (eerste prikje) 30 juni jayden - controle kinderarts 05 juli maikel - Controle kinderarts 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Senna04 en Zomaar2010 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
ja op hyves is senna wel actief heb haar ook op mn hyves? wie van jullie heb ik nog niet op hyves????
Dag dames, Eve een berichtje van mij. Gister hebben we Elize mee mogen nemen uit het ziekenhuis en ze is nu heerlijk thuis!!! wel weer eve inkomen hoor maar o zo fijn!! Ze was is het ziekenhuis beetje veel afgevallen, ze zat op 9,3 procent van de 10 procent die mag dus moest ze nog eve blijven. Drinken gaat nu iets beter, alleen smorgens is ze nog erg moe omdat ze zo fijn is. En zoveel energie nodig heeft om te drinken en dan later op de dag gaat ze steeds beter drinken. Heb nog voor 2 dagen kraamhulp, dacht eerst van is niet nodig maar ben wel blij dat ik het wel gedaan heb. Man is er vannacht de eerste nacht de voedingen uit geweest dus kon ik lekker door slapen, wat fijn! Morgen en overmorgen moet hij alleen eve 2 dagen werken maar dan is hij als het goed is volgende week de hele week weer vrij. Xander is heel lief voor zijn kleine zusje. Hij loopt ook de hele tijd van het is mijn baby, zo lief en constant kusjes willen geven. Voor de rest zijn we nu heerlijk aan het genieten. En weer eve aan het inkomen maar gaat allemaal prima. Hier nog eve een fototje
@Felicee: Ik kan niet zeggen dat het hier slecht gaat. De pijn is er nog steeds maar dat is logisch en ik verveel me nogal maar de baby is lekker aan de wiebel. Ik merk wel dat ik mijn ritme nogal aan het verstoren ben, door de verveling ga ik vaak slapen. Wat een bos haar heeft J al zeg, wat mooi!! Volgens mij lijkt hij veel op zijn zus of zie ik dat verkeerd? @Lovely: Pff het valt niet mee met al die kinderen zo te lezen. En wat belachelijk dat je nog zo lang moet rijden als je zover zwanger bent. Eigenlijk moet je ex zelf maar een manier vinden om zijn dochter te komen halen vind ik. @Kiwi: Oh dus alleen overdag ligt ze boven terwijl jij beneden bent? Hier past het ledikantje niet in de slaapkamer dus de kleine zal in het begin in de kinderwagen moeten slapen denk ik. @Elony: Leuk dat je nog even komt kijken. Je bent altijd welkom om weer mee te komen schrijven als je wilt. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Je eerste kindje? Martine van harte gefeliciteerd met Selina. Gaat alles goed met jullie? @Lan: Ik kan me voorstellen dat het stress oplevert. Zeker in deze begintijd na zon moeilijke start lijkt het me moeilijk om rustig te blijven. Vraag je wel op tijd hulp? Mijn dochter dronk namelijk ook niet zo goed in het begin en uiteindelijk heeft de vk heel veel geholpen en heb ik langer kraamzorg gekregen om het te begeleiden. @Mendie: Mijn buik is ook onrustig en ik voel ook veel druk beneden. Maar verder.. pfff het zet niet door. @Judith: Maagzuur komt hier inderdaad ook heel regelmatig. Zou je ook mogen bellen als dat om de 2 minuten komt ofzo? @Sandra: Ik doe mijn best om de jongens snel weer voor te laten lopen, maar het wil nog niet echt lukken. Bij Ameera ben ik bevallen toen ik 37 weken en een paar dagen was maar toen ben ik ingeleid i.v.m. HELLP dus daar kan ik het niet echt mee vergelijken. Leuk dat jullie toch lekker op vakantie gaan. En vrijkaartjes in het weekend opmaken is toch juist hartstikke leuk!! Jullie hebben het zwaar genoeg gehad lijkt me dus ik zou er lekker van genieten. @Mendie: Wordt de kleine rustiger als je gaat bevallen dan? Dat zou niet zo mooi zijn want de kleine wordt hier juist met de dag drukker. @Marry: Precies, eigenlijk zou ik nu van mijn rust moeten genieten maar dat doe ik dan weer niet. Lukt ook niet altijd door de kleine die hier rondloopt (die nu aardbei met tomaat voor mij gaat maken hihi) @Sweetbel: Jeetje dat meen je niet? Is zij altijd zo dwars? Wat haalt ze er nou uit vraag ik me dan af. @Meta: Goh wat gaat het goed met jou, goed om te lezen. @Mendie: Ik hoop dat het zal doorzetten en dat je niet alleen maar dagen blijft rommelen. @Dinkie: Wat fijn dat jullie naar huis mogen en dat het nu wat beter gaat. Lijkt me niet niks als er iets is met je kindje en de artsen leggen het niet duidelijk uit. Uiteraard gaat je gezinnetje nu voor. Succes ermee en ik hoop dat je ons wel soms laat weten hoe het met jullie is. @Pris: Haha nu meteen bevallen? *rent naar het ziekenhuis* @Hester: Oei maar 2,5 uur? Ik hoop dat je nog kan slapen vandaag dan. @Sandra: Beterschap voor Lucas en voor jou? Of ben je weer beter? @Miranda: Wat een plaatje!! Nou hier gebeurd geen drol. Ja menstruatiepijntjes en wat druk maar dat is al dagen zo, daar ben ik niet meer van onder de indruk. Ook nog steeds harde buiken maar met name als ik dingen doe. En de kleine beweegt heel veel. Soms loop ik helemaal krom ineens omdat de baby op mijn blaas ligt, dat ziet er raar uit haha. Kortom ik verveel me hier maar weer door. Ik bel veel met mijn zus, die verveelt zich ook, dus dan kunnen we ons samen vervelen.
Ha allemaal! Even een snelle reactie van mij, ga zo lekker wandelen. @Hester, ai vervelend zo'n korte nacht! Wij gebruiken de Difrax S-fles met de Dentalspeen maat S erop. Ze doet over haar fles nu zo'n half uur, veel beter dus dan met de gewone speen. Wel heeft ze nog steeds dat ze regelmatig wat melk teruggeeft en de zuigbehoefte blijft ook wel maar minder. @Sandra, ah leuk om te horen, Julianatoren is dus geschikt voor peuters. Waarschijnlijk gaan we in september op vakantie naar de Achterhoek, wie weet van daaruit een keer richting Apeldoorn. Ach wat zielig voor Lucas. Hopelijk is hij er snel weer bovenop. Hoe is het met jou nu? @Mendie, bah, balen dat het niet heeft doorgezet en dat je nog een beroerde nacht hebt gehad ook! @Momeera, heerlijk zeg, aardbei met tomaat haha! Succes nog even met vervelen... @Meta, klinkt als een heel fijn schema! Hopelijk blijft ze het voorlopig ook zo doen! Veel plezier op school, lijkt me leuk al die blije, geslaagde leerlingen! @Lan, ach meid toch, wat balen dat het niet goed gaat. Knuffel voor jou! @Dinkie, wat een heftig verhaal meid. Logisch dat je even geen tijd hebt voor het forum, wie weet later weer? Altijd welkom in ieder geval! @Miranda, wat een schatje zeg! Afgelopen nacht was Hadassa erg onrustig, steeds mopperen en willen sabbelen. Pff, was blij toen ze einde van de nacht toch nog in slaap viel. Op het moment wil ze vooral overdag niet zo slapen. Ze ligt maar om zich heen te kijken en gaat dan na een tijdje mopperen/huilen. Als je haar je pink geeft is het meestal wel over maar ze heeft regelmatig ook gewoon al snel weer trek. Lastig vind ik dat. Ze heeft nog niet echt een ritme, we bekijken het dus ook maar per dag. Vanmorgen een drukke ochtend gehad, we kregen kraambezoek en die bleven vrij lang hangen. Gezellig hoor maar Naomi is vandaag bij de oppas en ik wil ook zo graag even van de rust genieten. Vanavond weer bezoek dus ik ga zo eens even wandelen met de kleine meid en dan heerlijk met een boek de tuin in!
Supermom Nee hoor 1, hooguit 2 keer per jaar! Dus valt mee. Tijdens zwsch vind ik dat aanzienlijk moeilijker omdat alle hormonen mij ongelukken enz laten zien! Maar waardeloos idd; dat je met je klachten op jezelf bent aangewezen! Als het vaker is, maar steeds zo'n 3 dagen is het qua missen wel te behappen! Sandra Ach ja... Ik heb toch nog steeds het gevoel deze week maarja joh wat zegt het nou helemaal.... Ben dan wel benieuwd hoe het na strippen gaat! Miranda Wat een mooi, gaaf koppie!! Momeer Balen!! Die druk voel ik ook. Nee, volgens mij verandert er niks ah gedrag van je baby alvorens de bevalling. Of andere dames hebben hier andere ervaring mee!? Je baby kan nog gewoon druk zijn -so I've heard- Het lijkt hier savonds ooral te rommelen.. Ben benieuwd wat vanavond brengt! Hoop dat t bij jou ook niet kang meer duurt! Dat kromlopen herken ik!! Dat trekkerige gevoel in je schaamstreek oef! En in combi met je blaas; heeeel fijn!! Meta Toch vervelend dat kraamvisite net te lang blijft hangen! Ik denk dat ik dan gewoon zou zeggen dat ik nog even ga slapen! Ik ga zo maar ns ff naar Babypark, kan voor de deur parkeren en dan direct vragen waar de auto babyspiegels liggen! Dan red ik het wel.... Daarna ben ik vast weer moooeeeeeee
Aha! Dat klinkt wel goed. Ga ik die fles hier ook uitproberen, we hebben ineens sinds een paar dagen een ontzettend gulzig mannetje. Vooral 's nachts is de hele fles in een paar minuten leeg en tja, dan krijg je als klein babytje daarna ontzettende krampjes, de hik en een huilbui van een paar uur... Straks naar CB, eens vragen wat zij ervan zeggen.
Hee allemaal, Als eerst alle meiden die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd, ben jaloers. Denk laat ik eens iets schrijven hier, lees geregeld mee met jullie aangezien ik ook nog maar twee dagen hoef en het helemaal spuug zat ben. Aangezien ik met nog twee groepen meeschrijf hier nooit echt actief geweest maar merk dat ik de verhalen toch wel weer leuk vind om te lezen, dus dacht post dan ook maar eens iets. Had de hoop op vandaag bevallen maar vrees dat het er niet inzit. Mag morgen weer naar de vk en als het lukt dan strippen. Zie dat er hier meerdere nu met smart op een bevalling aan het wachten zijn. Succes allemaal en zal nog wel vaker bij jullie spieken.
Hoi meiden, Hester, zielig is die hik he, dat hele lijfje schud dan heen en weer. Hopelijk helpt de andere fles. Mendie, nog niks? Jammer, had zo voor je gehoopt dat het zou doorzetten! Nog wat gekocht bij babypark? Ik kom altijd terug met meer Dan ik wilde. Marry, vermoeiend zon nacht. Hoop dat je nog wR hebt kennel rusten. Net voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen, leuk! Verder erg moe, ondanks dat ze goed slaapt.
Marry Ik zei Meta over het lang blijven plakken vd kraamvisite, maar bedoelde dus jou! Debie Ik ben ook jaloers op de bevallendedderde! Zal ook niet zo lang duren voor ons! Sweetbel Helaas helaas.... Nee viel mee, ik was trouwens bij baby en tiener, geen babypark (ik haal al die tenten door elkaar; babystore,park,tiener,knaller,topper,experience,factory enz enz) Maar ik vond het niet zo geweldig, buiten het feit dat ik zoveel pijn heb bij het lopen, waar de winkel niks aan kan doen (maar ze proberen het ook niet! ), vond ik het stom dat er bij de kassa stond dat er geen geld retour wordt gegeven, en ruilen moet binnen 8 dagen. Ik vind dat bijzonder klantonvriendelijk en wettelijk gezien mag het volgens mij niet eens. Maargoed uiteindelijk deze Luca spiegel zon - Kinderwebwinkel.nl gekocht en nog een box voor billendoekjes. Ondertussen weer een harde buik, het lijkt soms wel alsof er een bowlingbal wordt opgeblazen in je buik.. Neeeeee dat kan niet dat weet ik ook heus wel, use your imagination! Morgen trouwens naar de fysio waar ik toch nog van de vk heen 'moest'.. Nou, vooruit.
middag/avond meiden, @ hester zo jij heb weinig geslapen ja!! @ judith dat vraag ik me ook af hoe het met senna gaat!! @ lan jeetje balen joh dat maikel slecht drink hoop dat de lactatiekundige je kan helpen. @ mendie haha heb ik gedaan heb hem de films weg laten brengen en morgen neem ik lekker het hazenpad in de ochtend @ sandra ah zielig is dat he als je die kleintjes verkouden zie. @ miranda wat een schatje hier had jayden ook moeite met drinken met de avent flessen kreeg toen ziekenhuisflesjes en toen avent en drink nu als een tierelier. @ momeera ja kan dat nu meteen bevallen zal de ooievaar even van me hyves schoppen @ marry ik ken het hier nog zo eentje overdag slapen savonds is die dan klaar wakker en drinken wil die dan maar ja aan me pink zuigen is wel eens fijn maar niet heel de avond.wandelse meid en veel plezier met je bezoek!! @ mendie ik lig in een deuk om jou haha voor de winkel de schuifdeuren zekermisschien even bellen voortaan en zeggen ik sta nu voor de deur haha!! @ hier heb lekker gewandeld met de kleine en toen nog met de hondjes gelopen komen kinders die gingen blaffen naar me pup me pup blaf terug ik zo pas op hij bijt als je door gaat haha!! en bij thuiskomst bij de deur jij heb een chihuahua ik zo nee hoor dat is een jack russel o wacht dat is die mevr waar we belletje trokken en die kwam toen bij ons aan de deur haha!! morgen ga ik lekker naar de stad nu niks meer doen want ik heb te veel gelopen dus vloei ik ook ietsje meer maar wat wil je als de always niet helpt even en ik dus heel dag met kraamverband heb gelopen vannaf negen uurja meiden hier in dorp heb je niks ja apotheek was pas in de middag open en niet in de ochtend meer dus nu eindelijk schoon verbandstraks lekker douche oja en consultatiebureau is geweest maar dat doe ik zo wel vertellen eerst even pizza in de oven schuivenkan wel zeggen was goed verlopen!!
Ze liet even op zich wachten maar daar is ze dan! Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Selina!!
Ben ik ook weer eens @Elony, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @MendieC, wat irritant die harde buiken. Jammer dat het niet door heeft gezet! Hoe gaat het nu (enne ja je kan erbij hoor als het geboren wordt ) J. bewoog ook heel veel tussen de weeën door. Misschien waren het oefenweeën? En dan kunnen het ook rugweeën zijn. Erg fijn..not! @Judith, had ik ook de laatste week ook. Elke pijntje of krampje ging ik nadenken of het wel of geen wee was. Ik kan je echt zeggen een wee herken je echt meteen! Ik moest ook al aan Senna denken van de week. @Sandra, wat heerlijk op vakantie met de jongens. Zal een hele onderneming zijn of niet? Aanhangwagen mee? Oh lees het al een caravan of vouwwagen toch? Heeft de griep doorgezet bij je? Sterkte met Lucas, hopelijk blijft het alleen bij de verkoudheid. @Sweetbel, goed dat Hyves het heeft verwijderd, Facebook ondertussen ook? @Supermom, succes alleen deze week. Hoe gaat het met je bekken? @Marry, ik val ook wel eens in slaap tijdens de voeding. Vooral als ik J. liggend voed. Fijn dat Hadassa het zo goed doet! Die onregelmatige voeden zijn inderdaad lastig, kan me dat van onze dochter nog herinneren. @Meta, fijn hè als de ontlasting goed gaat. Hier gaat het gelukkig ook als een tierelier (ook kiwis op nuchtere maag en veeeeel water). Wat heerlijk dat je al zoveel kilo kwijt bent! Hier ook vreselijke snoepbehoefte, maar koop het bewust niet. Wat een heerlijk ritme heeft M.! @Dinkie, super dat je even je verhaal komt vertellen. Heftig hoor maar wel mooi om te horen dat je toch minder bent geschrokken dan je zelf had verwacht. Heel veel succes en sterkte de komende tijd en vooral ook genieten van Nikki! Hopelijk kom je nog eens terug om wat van je te laten horen. @Lan, goed dat je de lactatiedeskundige hebt gebeld. Ben benieuwd.. @Miranda, wat een mooi meisje! @Momeera, je kan inderdaad wel zien dat het broer en zus is. Alleen lijkt B. echt op papa, en iedereen zegt dat J. op mama lijkt Fijn dat het beter gaat met je!
Kom later nog weer even..ga eerst eten. Mijn moeder is er de hele week dus ik word nog steeds goed verzorgd nu de kraamhulp weg is
Hey meiden Hoe is het hier? Zit nu op de bb van mijn vriend, want internet is weer een weg.. Zag dat er weer een aantal meiden zijn bevallen! Van harte gefeliciteerd!! En nu lekker gaan genieten!! :d Hier gaat alles goed met de kleine man, mijn vriend is vandag weer aan het werk gegaan, dus moet nu alles alleen doen overdag maar dat gaat super Hoop dat het internet er snel weer is Liefs