Bloesem Waardeloos of wat!! Hier ook ah smeren plus tabl, echt niks dit! :x Pris Tuurlijk lekker de deur uit! Ach niks zielig voor je vriend hoor!! Er zijn toch meerdere wegen naar Rome !? Hier Ik ga me nu echt wel beetje vervelen.... Ook omdat ik zelf niet zoveel meer kan. Ik wil zo graag zwemmen ofzo maar dat is ook een operatie omdat he omkleden in z'n hokje niks is. Maar denk dat ik toch maar ga kijken of/waar ik vandaag kan zwemmen!
Nou we zijn net gaan wegen met maikel en ,..................... Hij is 200 Gram aangekomen!!! Yeahhhhhhh
Inderdaad is erg rustig maar thuis bij de meeste is het nu erg druk.. en jullie zitten te wachten en te wachten.... Ooh mencieC daar heb ik nou ook zo'n zin in he zwemmen!!! Wanneer mag je dat weer naar bevalling?? gewoon als vloeien weg is?? En dat ik af en toe bv lek is toch niet erg nu?? of hoe zat dat ook alweer effe googlen... Heb djayden net naar opa en oma gebracht want vanmiddag moet ik met maikel naar de fysio. Ben benieuwd wat hun zeggen. De kinderarts belt tegen 12 uur nog terug ivm voedign en gewicht.
Goedemorgen *kruipt over wallen heen*. Hier weer een heftig nachtje gehad, heb er barstende koppijn van. Hoop dat meneer snel iets minder voedingen gaat vragen 's nachts! Dit is wel erg pittig. We laten hem wel iets meer huilen nu en ik merk dat hij dat soms nodig heeft om in slaap te komen. Mom, vandaag je uitgerekende dag! Hoe is het nu? Mendie, ze hebben ook familiehokjes De dagen worden wel lang zo op het einde he, hopelijk kan je wat leuks bedenken voor vandaag! Het lijstje nog te bevallen dames is heel kort geworden zeg, maar juni is ook alweer bijna voorbij! Nog pak em beet een dikke 2 weken en alle beebjes zijn alweer geboren!
Goedemorgen!! @Lan: Wat goed!! Het gaat helemaal goedkomen met je mannetje, nu heerlijk gaan genieten. @MendieC: Wel heerlijk denk ik om even te gaan zwemmen. @Odess: Lukt het om overdag wat bij te slapen? @Momeera: Zal ze al begonnen zijn? Meestal komt ze wel even reageren. Ga zo met Lucas naar CB, hij krijgt zijn eerste prikjes Vanmiddag en vanavond kraamvisite. Heeft iemand ervaring met de Swaddle me om in te bakeren? Ik merk dat Lucas nogal onrustig is met zijn armen, en daardoor soms wat moeilijk in slaap komt.
Ivje van harte met monique! Hier even niets laten horen. We zijn helaas sinds gisteren in het ziekenhuis met Roan. Hij had na de geboorte een dik blauw bultje rondom zijn traanbuis en er is waarschijnlijk een infectie ontstaan. Hij moet nu antibiotica, maar dat kan alleen via een infuus en dus 7 dagen ziekenhuis. Ik blijf bij hem. Hij wordt door een heel team van artseb gezien omdat het niet zo eenduidig is hoe te behandelen. Hij heeft wel wat pijn en krijgt wat paracetamol. Ik ben erg verdrietig. Dit is niet zoals ik het me had voorgesteld en het ging allemaal zo goed . De voedingen gaan ook niet zo goed. Hij komt veel te vaak en valt dan snel in slaap, maar is wel erg onrustig, wat hem dan weer moe maakt. Dus een beetje een cirkeltje. Dus gelukkig komt er straks een lactatiedeskundige meekijken. Eindelijk af van de naweeen, nu stuwing en megakraamtranen. Dus het kan beter. Ik mis Evy en manlief en hoop dat we toch wat eerder naar huis mogen.
Judith: he bah wat naar! Niet zoals je gehoopt had Sterkte! Hopelijk mogen jullie eerder naar huis dan die 7 dagen Pris: Idd pech voor je man hoor Hij wacht maar totdat jij er zin in hebt. Lan: heerlijk dat hij zo goed aangekomen is! Odess: balen van je nachtrust. Hoe gaat het overdag dan met de voedingen en slaapjes? Sandra: ooh altijd zo zielig die prikjes! 3 weken geleden kreeg mijn oudste - en dag voor zijn 4e verjaardag - een vaccinatie. Mijn man ging met het naar het CB: omdat V pas 1 week oud was, bleef ik thuis en dat vond ik niet erg Maar hij huilde helemaal niet! Vond het wel stoer. Swaddle me ken ik niet, maar de puckababy werkt hier goed tegen zwaaiende armpjes. Het allerbeste werkt hier de Lodger Wrapper: daar ligt V. de hele dag in te slapen in de box. Na de fles de beide armpjes erin en dan strak dichtvouwen en weg is hij Mendie: Succes met het zwemmen! Vind ik knap hoor, ik vind gaan zwemmen altijd al een gedoe als ik niet eens (hoog)zwanger ben Momeera: waar ben je? Vannacht rond 4 uur heb ik V. een fles gegeven in ons bed en daar was het mega-gezellig: mijn man lag er natuurlijk en ik, maar toen bleek plotseling ook onze oudste erbij te zijn gekropen, dan kleine V. er nog bij.. Wat een rijkdom!
@ Judith, sterkte de komende dagen in het ziekenhuis. Echt jammer dat dit nodig is. Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat bij Roan en hij meer energie krijgt om te drinken. En dat je kraamtanen snel minder worden. Succes!
@ Judith: pfff wat vervelend terug in ziekenhuis sterkte. Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat bij Roan Succes!
@Lan, wat goed zeg dat Maikel is gegroeid. Succes bij de fysio! @Odess, hoe vaak komt R. dan 's nachts? @Judith, pff wat een gedoe. Snap dat je het allemaal anders had voorgesteld. Kunnen ze al wel zeggen of de AB-kuur aanslaat? @Hester, haha klinkt gezellig. Ook nog geslapen met z'n 4en? Hier weinig bijzonderheden. J. doet het nog steeds goed, wel vaker (korte tijd) last van krampen. Erg zielig! De wijkverpleegkundige komt vanmiddag om te wegen, ben benieuwd hoe hij gegroeid is aangzien hij nog steeds moeite met mijn temperatuur heeft.
Net contact gehad met kinderarts. Krijg nu Friso 1 Prematuur en daarnaast nog de BMF voor de borstvoeding. Was net op de website aan het kijken van wie de bestelling komt.. nou ben blij dat ik die bmf niet hoefde te kopen hallo dan! das duur! Maar goed terug naar wat kinderarts zei. Ze vond 90cc voor maikel per keer teveel. ze hoopt dat hij met minder cc en de prematuurvoeding eerder gevuld is. Ik ga nu om en om voeden: Borstvoeding met bmf en volgende voeding de prematuurvoeding. Hij moet volgens de kinderarts aan 65cc per keer genoeg hebben... Denkz elf van niet want hij drintk nu ook 80 tot 90cc borstvoeding met bmf per keer en spuugt niets terug. Djayden was ook een groot drinker dus ben benieuwd
Even snel een vraag tussendoor: Weten jullie hoeveel uur onze baby's overdag tussen de voedingen mogen laten? Ik heb V. vanmorgen om 8:30u de laatste fles gegeven en inmiddels is het 13:30u en ligt hij nog te tukken. Wel heb ik hem tussendoor lekker in een warm bad gedaan en ingesmeerd met olie, dus hij zal wel slaperig zijn nu. Maar zou ik hem nu wakker moeten maken of niet?
Hester, ik zou zelf niet meer dan een uur of 4 tussen de voedingen laten overdag - zelf doe ik max 3 uur om hopelijk zijn ritme wat om te draaien Judith, dikke knuffel meis - wat ontzettend rot voor jullie! Hopelijk knapt Roan snel op en mogen jullie snel weer naar huis! Felicee, R. komt na de voeding van ca 23 uur vaak nog 3x per nacht. Vannacht was het half 2, 4 uur, 6 uur en half 8 Ben benieuwd wat J weegt nu! Lan, fijn dat je het op recept krijgt! Wat is BMF? Sandra, swaddle me is gewoon een grote hydrofiel toch? Alleen betaal je dan 20 euro voor een grote hydrofiel. Ik heb hem laten liggen en baker nu in het een gewoon lakentje. Ook mooi dun, dus geen last van oververhitting en die hebben we toch al! Hier slaapt hij eindelijk lekker en kan ik even wat in huis doen. Ben behoorlijk aan het opruimen. Als ik er naast ga liggen slaap ik toch niet, hij doet een heel oerwoud na
4 uur is dacht ik wel langste.. uit bedje halen en in box leggen is wat kouder word ie wel wakker langzaam
Hallo meiden, Sorry dat ik me zo lang niet heb gemeld. Gisteren was mijn man de hele dag werken en was ik dus de hele dag alleen met Ameera. Dus ik had het druk en ben daardoor helemaal vergeten even naar het forum te komen. Mijn uitgerekende datum is donderdag trouwens. Maar er gebeurd hier echt helemaal niks meer. Soms een keer een krampje maar het valt allemaal nogal tegen. Ik heb het gevoel dat het kindje nooit meer komt hihi. Na ja morgen weer naar de gyn, kijken wat die zegt, en gelukkig vanavond weer even naar de fysio, helpt ook weer wat. Nu staat er een klein meisje ongeduldig op mij te wachten want ze wil mijn haren doen, ik hoop zo nog even te komen.
ivje van harte met jullie dochter en judith wat ontzettend vervelend dat jullie nu in het ziekenhuis zitten en begrijp dat je evy (toch) ontzettend mist. Lekker de tranen laten gaan en je ventje goed laten verzorgen, hopelijk slaat de ab snel aan. Zwangere hoop voor iedereen dat het gaat opschieten, zeker als je het helemaal zat bent en weinig meer kunt. Veel traplopen, ananas, tonic en sexen (of gewoon lekker nietsen want het werkt toch niet) Hier voel ik me super, ga zo lekker ff met de kids (en mams ter ondersteuning) naar de ah lopen. Moet er toch aan wennen denk ik met drie kids boodschappen doen. Hoop dat esmee een beetje op zo'n meerijdplankje blijft staan en ilse een beetje goed luistert. Ach, zal wel weer goedkomen. Moet zeggen voel me heel "rijk" als ik naar mijn kids kijk en ook helemaal compleet.
Hoi meiden, Ik lees trouw mee hoor, maar het ontbreekt me een beetje aan tijd om te reageren... Lan: wat betreft zwemmen mag je 6 weken niet zwemmen en je mag gewoon zwemmen als je borstvoeding geeft (en lekt). Had het toevallig nog aan de kraam gevraagd voor ze wegging. Mendiec: ik begrijp precies hoe je je voelt; zoals je het beschrijft zo voelde ik me ook de laatste dagen van de zwangerschap (en ik heb ook een paar dagen voor de bevalling nog staan pielen in zo'n klein zwembadhokje). Hou nog even vol, want als je bevallen bent ben je echt van de pijn af en kan je je weer vrij bewegen. Dikke knuffel! Hester: ik vroeg me dat ook laatst af. Ik maak Milou ook na maximaal 4 uur wakker. Morgen komt de wijkverpleegkundige hier op bezoek dan zal ik het gelijk eens vragen. Odess: klinkt als een heftig nachtje. Ik sta er trouwens ook regelmatig versteld van hoeveel herrie zo'n klein babietje in de slaap kan maken zeg; Milou kan liggen draaien alsof ze haar bed verbouwd en laat winden als een volwassen vent om nog maar te zwijgen van haar gekreun en gezucht af en toe... Momeera: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Je bent hoogzwanger dus lekker doen waar je zin in hebt! Ivje: gefeliciteerd met Monique! Judith: wat naar dat jullie in het ziekenhuis zijn. Ik ga voor je duimen dat Roan snel opknapt en jullie naar huis mogen want zo had je je kraamtijd vast niet voorgesteld! en laat de kraamtranen maar lekker vloeien, dat lucht op! Hier gaat alles goed; ben af en toe wat onzeker, vooral over de bv. Milou had gisteravond om 22:00 haar laatste voeding en ik heb haar om 3:45 maar wakker gemaakt voor een voeding en toen doogeslapen tot 6:45 en toen tot 9:00, dus prima! Heb haar gewogen op het cb en 150 gram aangekomen in een week. Ik hoor mijn moeder aankomen, dus ga er weer vandoor!
middag!! @ lovely nou ga je vandaag dus bevallen @ mendie whahanee doe me vent niet vind zielig voor me haha @ lan woow wat goed zeg van maikel @ odess pittige nachten ken ik ook wel ja.hier nog een en dan lijk het net of de wallen over me knieeen hangen @ sandra hoe gingen de eerste prikjes?? @ judith ahh hoop dat je antibiotica aanslaat beterschap met je mannetje en hopelijk snel naar huis!! @ hester erge is ik wil wel alhaha ennuh heerlijk hoor met zijn alle in 1 bed dan wordt je erg verliefd van!! @ felicee en mannetje aangekomen?? @ hester ik doe meestal 4 uur tussen laten. @ odess haha een oerwoud nog wel!! @ momeera nog niks meid nou ben benieuwd wat de gyn morgen zal zeggen!! @ debie en de kids geluisterd of lekker eigenwijs geweest @ elise snap wel hoor die onzekerheid.maar veel plezier met je moeder!! @ hier vandaag bij me (oud)client geweest die moest huilen.omdat ik niet meer terug kom.was om 8 uur al op stapgelijk groente gehaald voor de wrapsen naar het cb geweest (inloopspreekuur) en jayden weegt nu 2985 gramdus morgen denk dat die de 3 kilo over is mag gewoon die 100 cc aanbieden dat 7 keer op een dag dus ga morgen ff met de arts over hebben!!morgen wordt ook naveltje aangestipt