Nou meiden, ik ga er weer even vandoor, zal Keano ff een flesje geven en dan op bed leggen Denk dat ik daarna nog ff kom lezen enz. hihi
Bekijk bijlage 161311 Uitgerekend: 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 3 Meisjes: 2 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken Jongens: 10 Meisjes: 11 Afspraak: 23 juni KellyAernoudt - controle gyn 7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 27 juni Lucas - Fysiotherapie 30 juni jayden - controle kinderarts 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
@sandra Dank je wel voor het op de lijst zetten Wauw er hoeven nog maar 6 dames te bevallen!! Wat is dat allemaal snel gegaan zeg!!
goedemorgen @ meta zo jij heb een druk dagje gehad gister @ lan dat is niet veel verschil met mijn zoontje die is 46 cm lang @ senna mooidat goed gaat met kleine man met mij gaat het weer wel wat beter soms nog gas terug nemen met kleine man gaat ook goed maar hij slaap pas wanneer die zin heeft @ felicee hangover is leuk hewij hebben hem op dvd ben benieuwd naar deel 2 @ lovely de kleine laat wel op zich wachten he!! @ momeera mooi dat alles nog goed was.succes vandaag bij de gyn ben benieuwd wat ze zeggen!! @ marry doe lekker rustig aan hoor je zal wel niet de enige zijn die het zo druk heeft hier precies hetzelfde!! @ hier zo vroeg wakker joh pfuu en meneer slaap niet geen zin in dus lach bij me in bed dus had een bed vol met kids en dan nog 2 nieuwschierige honden ben er maar uit gegaan nu even strijken en wasje sta aan en straks met me kennis naar cb toe.ga maar weer even naar me zoon kijken die is weer lekker aandacht aan het kreisen in de box
hallo hier, weer eve een berichtje van mij. Gaat hier redelijk!! Gister met Elize eve op inloop spreekuur bij consultatie bureau geweest en ze is de laatste week 240 gram aan gekomen en weegt nu 2960 dus 160 gram boven haar geboorte gewicht. Alleen is Elize zins ze thuis is erg veel aan het huilen. eerst dacht ik van nieuwe omgeving nieuwe mensen. Maar begin nu te denken dat ze misschien net als haar broer koemelk eiwit allergie heeft. Ze zit met haar voeding op ha maar twijfel of het goed is. Eerst huilde ze alleen na de fles van half 9 ruim een uur en heel veel over streken Stijf der tong uit haar mond steken. Dus eerst dacht ik ook krampen. Als je ook je hand op haar buikje legt gaat het tekeer daar binnen. Iedere dag begon ze fles eerder te huilen en iedere keer harder en harder. Cinadruppels geprobeerd maar heb eerder het gevoel dat het daarvan erger wordt. Heb echt weer het gevoel wat ik bij me zoontje had. Die huilde nonstop de hele dag. Begon na de fles van 6 uur en na de fles van 24 uur viel hij uit geput van het huilen in slaap. En als je alleen bent is dat best heftig, xander is toen na een half jaar pas opgenomen in het ziekenhuis en op andere voeding gezet waar na het beter ging. Daarom zit elize ook op ha en hadden met de kinderarts afgesproken dat op het moment dat elize dit gedrag ook zou gaan vertonen wij meteen moesten bellen en dat ze dan ook op neocate gezet zou worden. Dus gister gebeld en elize haar dokter was er niet, donderdag pas dus kunnen morgen pas met haar ter recht. Baal hier zo van, me kleine meid heeft zo een pijn. je ziet het gewoon in haar oogjes en kan niks anders doen dan haar vast houden en troosten. Ben zo bang dat ze ons weer zo lang laten door lopen. Ben hierdoor ook wel beetje in de stress aan gezien me man weer te werk is en ik de door de weeks de hele week alleen ben, en het erg zwaar is om bijna de hele nacht met haar op de bank te zitten en op het moment dat ze in slaap gevallen is komt me zoontje uit bed. Hoop echt dat ze ons morgen helpen. Sorry voor dit echo bericht maar moest het eve kwijt!!!
@ Meta, wat een dag zeg gisteren. Succes vandaag! In ieder geval tussen 15.00 en 16.00. @ Senna, jeetje wat een goede nachten. Dat hadden wij volgens mij pas na een 1 jaar voor elkaar haha. @ Miranda, wat zielig voor Elize en wat zwaar voor jou. Ik hoop echt dat je donderdag meteen goed geholpen wordt. Is er niet iemand die in de buurt woont die jou wat kan helpen als je man van huis is? @ Hier, grrr ik nog steeds wachten op antwoord van de monteur voor wasmachine wanneer die komt. Dus net gebeld en er was iets mis gegaan dus het stond niet meer in systeem. Nou komen ze morgen tussen 08.00 en 18.00, wat is dat nou voor tijdsindicatie?! En nog zwangere dames ik denk dat we even haast moeten maken zodat we voor maandag bevallen zijn. Dan wordt het namelijk weer erg warm weer haha.
@Momeera, goed dat je bent gegaan, gelukkig was alles goed! Gek hé op die verloskamers te zien. Ik ben in dezelfde kamer bevallen als de eerste keer (Margriet), zo leuk! @Odess, sorry bedoelde hem anders. Voor- en achtermelk bestaat wel. Maar onze kraam zei dat het achterhaald was dat een baby bijvoorbeeld te weinig achtermelk zou krijgen en daarom vaker zou komen. Geen idee of het waar is hoor. Hoe is je nacht geweest? @Miranda, wat vervelend zeg. Hoop dat ze haar zo snel mogelijk kunnen helpen, dit moet inderdaad slopend zijn voor jullie. @Bloesem, lekker zeg de hele dag thuis zitten voor de monteur. Zou je zien komt hij rond 17.30 uur. Hier sinds vannacht opeens ontzettende bloedverlies (had al vijf dagen niet meer gevloeid). Heb toch de vk gebeld en moet even rust nemen. Ben ook moe, duizelig en pijn in mijn buik dus weinig zin om iets te doen. Gelukkig is mijn man de hele week thuis.
bah gister ongesteld geworden pfffffffffff. heb nu mega schoonmaak woede. zelfs al aant inpakken voor vakantie. loop nog lekker in pyama. veeeeeeeeeeeeeeel regen op komst. dus wrom zou je ook kleren aan doen
Felicee Ja ben uitgerust want kwam om 10:30 mn bed uit! Klinkt wel lekker he dat de zomer is begonnen, ik dacht al bijna weer aan herfst! Maarja vaak met zo'n mooi voorjaar is de zomer niet altijd best.. Deze meid trekt zich iig niks aan van de zomer! Oh das ook niks; ineens zoveel bloed verliezen.. Get! Komt toch eigenlijk van de wond waar de placenta vast zat?? Momeera Dat dacht ik ook toen in in het zkh was; ik blijf gewoon!! Fijn dat er niks was! Ik moest vanochtend beeb ook ff wakker duwen! Marry Dank!! Miranda Wat waardeloos zeg moet je dan echt wachten tot jullie dokter weer terug is?? Kan je niet zeuren en bij ander worden geholpen/doorverwezen? Bloesem Idd, weinig zin om in 32 graden te bevallen! Laten we iig afspreken dat we snachts bevallen dat scheelt al! Tussen 8 en 18; tegenwoordig kunnen ze vaak nog wel indicatie geven van ochtend of middag. Stel nou dat je daar een hele dag voor vrij zou moeten nemen; komen ze nog om 17:55 ook! Hier Nou goed, hier dus weinig actie. Echt elke nacht wor ik wakker om te plassen en voel ik me weer belazerd; weer geen krampen!!! :x Mn ma zei; misschien moet je proberen niet in dagen te denken want dan duurt het zo lang. JA HOOR hoe wou ik dat doen dan! Mensen die dagelijks vragen hoe het gaat (ofwel "lig je toevallig al te persen"). Ik zeg ja goed bedoeld ma maar dat gaat m gewoon niet worden! Daarbuiten belde ze zelf ook om te peilen en dan zeg ik "ma je gaat niet vragen of ik lig te bevallen" "oh nee hoor, zegt ze dan heel onschuldig, ik wilde je gewoon even spreken" (over niks!) Nou klaag klaag sorry ik stop weer! Ik ga denk ik online ff shoppen ofzo! Bij de H&M bijvoorbeeld; ik wil graag weer nieuwe 'slanke' kleding!!
vandaag de extra controle gehad met cb en... maikel heeft ook een liesbreukje snif snif voor de rest niets bijzonders moest gewoon zo doorgaan!
@ Felicee, wat vreemd na 5 dgn ineens weer vloeien. Wel goed in de gaten houden hoor, of het weer minder wordt met meer rust. @ Mendie, goed idee online shoppen. Kan ik ook nog een dezer dagen doen als ik me ga vervelen. Voorlopig heb ik elke keer nog wel iets te doen. Ga nu beginnen met enveloppen schrijven.
Ik begin me wel te vervelen nu. Maar dat komt ook omdat ik gewoon niks kan met mn bekken. Ik ga zo alleen even de deur uit om bij fysio zo'n fitnessbal te halen. Ik moet wel zeggen dat ik een HEKEL heb aan die Zalando reclame, maar je kan er wel goed shoppen zeg!! Dat het irritante reclames zijn is natuurlijk ook de bedoeling, blijft het lekker hangen! Ik heb al een goede winkelwagen En wat ik niks vind stuur ik gewoon weer terug
@Miranda: Wat sneu voor je meisje, morgen gelijk die dokter aan zijn jasje trekken en er gewoon op staan dat ze jullie helpen. Sterkte! @Bloesem: Pfff een hele dag wachten op een monteur, hopelijk is ie al geweest. @MendieC: Gooi het er maar lekker uit hoor, de laatste loodjes duren gewoon lang. Shopse! @Lan: Ahhh ook dat nog, arm mannetje. Hier vanmorgen Jasper thuis gehouden, die had even wat aandacht nodig. Hij is heerlijk met Lucas in het grote bad geweest: Bekijk bijlage 161388 Daarna zijn we naar de markt en de winkels gegaan. Zwemluiers gekocht voor Lucas, want die gaat morgen voor het eerst babyzwemmen. En ik zag in het Etos foldertje hele leuke rompers met pijpjes, die zijn superlekker voor de vakantie, als het heel warm is. Dus er gelijk 6 gekocht want ze kosten geen drol.
Fire wat groeit je kleintje goed zeg. Maar wat ontzettend balen dat de kleine spruw heeft! Hopelijk knapt ze snel op en heb jij er ook snel geen last meer van. Bloesem zon idee is het ja van iedereen ziet dat je net mama bent en het moet leren!! Vannacht heeft de kleine zich trouwens wel netjes na 3 a 4 uur gemeld voor zijn fles! Pris is het gelukt met het aanstippen van zijn naveltje? Lijkt me ook wel vervelend voor hem en ook voor jou! Het gaat idd erg snel de tijd.. Meta wat een drukke dag ben al moe als ik het lees pffffffff Sandra ik heb heel voorzichtig gereden vond het al erg dat ik over de metrobaan heen moest hobbelen Wat een leuke foto! Haha ik wilde die rompers ook halen idd voor de vakantie!! Mom wat schrikken als je de kleine niet voelt, gelukkig bleek alles in orde te zijn. Kan me voorstellen dat je idd denkt van nou we zijn er toch dus kom maar!! Miranda wat vervelend voor jou en vooral ook voor je meisje. Ik hoop dat je morgen in het ziekenhuis gehoord wordt en dat er wat aan gedaan wordt. Mendie nog heel even volhouden en als je geen zin in vragen hebt gewoon je foon uit zetten!! Lan ook dat er nog bij!! Hier vanmorgen voor het eerst echt samen met de kleine man. Manlief was naar zijn werk en de kleine is na zijn flesje nog even lekker in slaap gevallen ik dus ook!! Rond half 9 werd hij echt wakker en heb ik hem lekker bij mij in het grote bed gelegd op de plek van manlief. Wat is hij klein dan Na een uur lekker in bed te hebben gelegen was hij weer in slaap gevallen en ben ik gaan douchen, daarna hem lekker omgekleed en hij ligt al bijna de hele dag lekker op schoot te slapen. Zodra ik hem in de box of naast me op de bank leg wordt hij wakker. Manlief komt zo al weer thuis en dan gaan we met zn allen naar mn mams toe! Ons eerste gezinsuitje
Ahhhh die zijn leuk!! Kibbeling; ik heb er inderdaad geen moeite mee om foon uit te zetten hoor! Wel irritant dat iphone dan een sms geeft van gemiste oproep!!
@ sanda welk merk zwemluiers heb jij? kijk hier namelijk in de buurt ook voor rowan omdat we een weekend weg gaan. maar gaan pas vanaf 6kilo meneer rowan is nog maar 3310 nu.. verzuipt ie hun dus ben benieuwd. ai lan gelukkig dat je zo door moet gaan hoe je de voeding nu doet. maar wat gaan ze doen aan de liesbreuk?