Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@sandra
    Wat een schattige zwemluiertjes hihi

@Momeera
    Dikke knuff! Hopelijk begint de bevalling snel!

@Zomaar
    Zo de vk is gebeld, nu alleen morgenochtend de ha nog ff, ik denk dat ik gewoon voor de pil ga..
    Dus ook al aan het sporten thuis hihi..hier ben ik elke dag bezigmet de wii fit plus

@Bloesem
    Dus wel af en to harde buiken...misschien toch wel wat voorwerk...spannend!! Fijn dat alles goed was bij de gyn

@Hester
    Ah das sneu,dat ie wat huilerig is...hier is maatje 50 ook te klein, hij heeft nu 50/56 en 56 aan

@Sweetbel
    Hier helpt de infacol goed tegen de krampjes, hopelijk bij jou kleine meisje ook!

@Mendie
    Zo dat is een best boodschappenmandje hihi

@kleren kopen
    Ik heb nog mar 1 spijkerbroek die ik pas, en das mijn positie broek (de andere, 1 maat kleiner pas ik nog niet) maar heb gewoon de zwarte band eraf geknipt hihi,dus het is nu een gewone heupbroek...
    Als mijn buik weer wat slanker is, dan ga ik weer te shoppen hihi

@Momeera
    Oh spannend!! Ik ga voor je duimen!!

@Sandra
    Heb het laaste half uur gezien...zag je foto op hyves, en dacht oh ja het is woensdag hihi..

@Felicee
    Ja zeker weten, ik had het ook echt gemist...oeps! Nou hopelijk is er niks achtergebleven van de placenta...

2. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ senna hadden ook een wii maar verkocht. zit liever te gamen achter laptop en vriend achter ps3.

geen spiraaltje? geen ongi en geen troep in me lijf. dat wilde ik niet meer.
    ongi oke maar die rommel. wat een last en naro buien heb ik daar van zere boobs.

vriend kon merken dat het zover was had last van schoonmaakwoede.

zat rond half 3 in de kleren en nu weer lekker in pyama maid in manhatten kijke. al tig keer gezien maar geod :)

@ felicee hopelijk is het idd geen achterblijvende placenta

mijn ongi bestaat deze keer meer uit stolsels. best vies maar goed zal mrogen wel weer aardig voorbij zijn :)

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden!!

@ miranda dat lijk me erg zwaar voor je hoop dat ze je helpen!!

@ felicee hmzz placenta niet een geheel was bij mij dus ook met veel bloedverlies als gevolg!!als je niet vertrouw gewoon bellen hoor!!

@ zomaar erg he als zo lang geleden is om ongesteld te worden!!

@ mendie nog geen actie balen meid!!

@ lan ahh wat gaan ze er aan doen en wanneer??

@ sandra wat een leuke foto!!

@ kibbeling ja en hij heb geen kreet gelaten:Den heerlijk is dat he om met je kind in bed te liggen:D

@ zwemmen wil ik ook gaan doen zodra ik mag:D

@ momeera haha hij is nog bezet:Dhoop dat snel ga beginnen bij je!!

@ bloesem mooi dat alles goed was bij de gyn!!

@ hester mooi dat je mannetje het goed doet!!

@ momeera ohh spannend hoop dat het doorzet!!

@ sandra haha ik heb het ook gezien:D

@ felicee heb je een maandverband vol en moet je hem vaak verschonen dan moet je meteen bellen hoor.kijk ik had het langs me benen lopen:)maar maandverband vol gewoon ff bellen hoor anders ben je straks verder van huis!!

@ hier cb geweest en kleine man is nu 48 cm en 2970 gram zat wat verschil in per weegschaal verder doet hij het super alles klonk goed hartje longen en de heupjes zijn ook goed hij was zo sterk om de arts weg te duwen.me vriend lig al sinds 8 uur op bed had vannacht beetje ruzie en die heb me me belachelijk gemaakt ik kon niet wakker worden was kapot gewoon.

zeg die kijk haar liggen.en ik maar werken.en zo kom jij nooit aan werk zoiets:xen nu ben ik ook heel de dag in de weer ben op gewoon.en jayden slaap nog niet:(dus ik ga maar weer naar boven!!

4. Irissimon

spannend. ik duim voor je

@ sandra idd vol in beeld :D

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Felicee: Hou het maar goed in de gaten, en als je het niet vertrouwd bellen hoor!

@Eerste ongesteldheid: Had ik vorige week, ik ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest, hopelijk was dat eenmalig.

@Priscilla: Fijn dat je mannetje het zo goed doet.

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik wil geen zorgen meer wheeeeeeeeeeeeee
    Heb echt een flinke dip.. Help me er van af snik snik

7. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Senna
    Ja ik moet dus nog ff keuzes maken!
    Alhoewel je altijd nog kan terugsturen natuurlijk!
    Niet alles hoeft leuk te zijn!

Pris
    Ja doe jij ff regen-baar-dans voor mij!? Om de baargoden gunstig te stemmen!?:D

Felicee
    Nou hopelijk houdt het snel op! Is er een maximale duur voor het bloeden? Althans, wat acceptabel is?
    Geweldig die laila eruit!! Wat een eng wijf..
    Pff met dr a la carte en lopend buffet.. Ik denk dat haar dagelijkse maaltijd een eenvoudig lopend buffet nog niet zou halen!!
    Ik dacht dat het tussen mariella en laila zou gaan, maar hij is verstandig!
    Ik denk idd dat mariella de uiteindelijke winnares zal zijn.
    Prachtige meid ook.
    Vrijdag weer vk dus als mn meisje er dan nog niet is ga ik wederom strippen verzoeken!
    Soms denk ik; zal ik nog even met mn man stoeien ;) maarja eigenlijk lichamelijk gezien weinig trek in.
    Anderzijds denk ik misschien proberen waard! :(

8. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    even opgeslagen ga ik zoeken bij onze etos moeten ze hoop ik dan ook kunnen bestellen?

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Felicee, als het blijft lopen zou ik bellen - als het weer even heftiger is dan voorheen ( ik heb ook meerdere dagen niet en vandaag ineens weer stolsels en meer bloed ;)) dan zou ik erop vertrouwen dat het erbij hoort. Het mag nooit blijven stromen! Maar verder, tsja dat heb ik nu ook :) @ voor en achter melk, ow oke - tsja ik heb ook geen idee. Wel begrepen dat de achtermelk vetter is en beter tegen krampjes? Maar ik doe maar gewoon mijn best en dan zien we het wel :)

@ operatie meisjelief - we hebben een datum gekregen voor over 3 weken. Ie! Eng weer hoor, maar ben ook wel erg blij dat ze ons niet zijn vergeten. Het moet gewoon gebeuren!

@ Super, het is jullie erg meegevallen toch de operatie?

@ Mom, oooooow meis ik hoop het voor je! *duimduim*

@ Sandra, ik ga morgen eens kijken als de kleine man slaapt :D

Ellen1983 is ook bevallen gisteren, die heeft hier heel kort meegekletst en kletst verder in het oktober 2009 topic - onze meisjes zijn even oud. Zij heeft een zoon gekregen die helaas hartritmestoornissen heeft. Heel erg sneu voor ze, haar mannetje zal ook nog wel even in het ziekenhuis liggen! Ik hoop dat ze vinden wat het is en dat ze er wat aan kunnen doen!

@ hier - vandaag naar vrienden geweest die een ventje hebben die precies een week jonger is dan onze man! Bijzonder he! Super dagje gehad, maar uiteindelijk zijn we 12 uur weg geweest :$ Meisjelief heeft het super gedaan, maar ons mannetje was een beetje uit z'n hum. Hij ligt nu wel heerlijk te slapen gelukkig! Hopelijk een goede nacht!

10. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hallo dames

hier ben ik ook weer eens
    sorry dat ik zo weinig reageer.
    maar heb nergens de puf voor.
    ik wil zoveel doen maar kom op mijn manier nergens aan toe of ik heb er dan geen zin meer in.

vandaag is mn kleine meid met haar vader naar ballorig geweest hier in de buurt.
    dus ze heeft zich wel vermaakt.
    kom mama lekker spelletjes spelen achter de laptop:):):):)
    ipv dat ik ga afwassen:):):)
    morgen maar ff samen met mn mannetje doen of alleen we zien wel

trusten allemaal

11. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei momeera klinkt serieus!! Ga voor je duimen dat het een lekkere bevalling word... klinkt raar, maar ik bedoel geen storm of stress voor je!!! Zet m op!

sorry andere meiden, ik reageer even niet op jullie, zoals ik als schreef superdrukke dag gehad.. net terug van de diploma-uitreiking! Heb van een aantal lln uit mn mentorklas een rompertje gekregen met een foto van de hele klas er op...super schattig... en moest natuurlijk een beetje grienen met mn speech, maar kreeg een aaahhhh van de zaal dus hoefde me niet te schamen!.. nu supermoe, morgen hopelijk weer fit en dan ga ik weer reageren... trusten!

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Momeera, spannend! Hopelijk heeft het doorgezet en heb je je baby in je armen.

Meta, het klinkt wel als een leuke dag en wat leuk dat je daar naar toe bent geweest. Je bent toch net bevallen. Maar ik snap ook dat je zoiets wel bij wil zijn. En wat lief van je klas zo'n rompertje.

Odess, 2 ukkepukkies dus :). Wat leuk, heb je veel om over te kletsen!

Mendie, hopelijk eerder dan vrijdag de baby. Anders idd strippen. Hopelijk lukt dat.

Lan, veel sterkte. Kan me voorstellen dat je af en toe er flink doorheen zit.

Priscilla, wat fijn dat alles goed is met de kleine man op het cb!

Hier nog altijd in het ziekenhuis. Inmiddels 3 nachtjes voorbij. Ik heb eindelijk redelijk geslapen, zo'n 6 uur. Ik voel me herboren ;)
    Roan heeft wederom 5 uur tussen de voeding gelaten vannacht, dus ik ben helemaal blij. Hij doet het super. Stuwing was gisteren wel killing, maar volgens mij is het ergste voorbij. Ik voed elke 3 uur ipv op verzoek. Zowel hij als ik doen het daar super op, dus daar gaan we mooi mee door. 's nachts mag hij zelf bepalen, maar max 6 uur.

Zometeen naar de oogarts. Ben benieuwd. De zwelling is al een stuk weg en hopelijk dan ze de oorzaak ontdekken.

Ze zijn allemaal erg lief hier. Het is een beetje raar, want ik ben kraamvrouw, maar lig op de kinderafdeling met Roan. Maar ze houden me wel in de gaten. Wat ik welgek vind is dat he thuis allemaal schoon moet zijn en je 2 x per dag controles, maar hier helemaal niets van dat alles. Niet dat ik dat mis hoor, maar wel een groot verschil vind ik.

Verder aan mijn ontbijtje,....

13. Hester

Hester Niet meer actief

Jazeker, leve de Baby Bjorn! Hoe moet ik anders mijn dagelijkse stofzuig- en dweilsessie uitvoeren? ;)

Ja, ik zou ook bellen, misschien is er een stukje achtergebleven. Je weet het zelf het beste!

Ja! Die heb ik ook weer opgepakt. Is een lekkere aanvulling op gewoon sporten en makkelijk dat je het thuis kunt doen :)

Odess: spannend joh over 3 weken al!

Pris: balen van je ruzie

Meta: fijn dat de uitreiking zo te horen een succes was.

Judith: hopelijk gaat het gauw helemaal goedkomen met Roan.

Momeera: waar ben je??

Het is nu 8:15 uur en ik heb er al een hele DAG op zitten.... Beide kindjes zijn lief, maar bewerkelijk en mijn man is al uren geleden vertrokken naar zijn werk om pas vanavond laat weer thuis te komen. Eens even bedenken waar we vandaag naartoe gaan. Je kunt je toch niet eens meer voorstellen dat je een hele nacht kunt doorslapen of zelfs... UITslapen? ;) Gaaaaaaaaaaaaap!

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    pffff ik ben kapot wat een nacht om de 2 en half uur.....
    wou dat ik nog kon slapen maar helaas moet ik straks naar nijmegen

Maikel drinkt weer erg weinig 40cc om 00.00 en om 2.30 vannacht om 5 uur wel 70cc en nu is ie weer aan klote pffffff

heeft volgens mij ook last van liesbreuk.. bdadelijk nog effe huisarts belllen kreeg ik gisteren er niet aan

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mom, spannend!

Hester, goed idee, in de draagzak! Succes vandaag.

Lan, jij ook succes bij de arts. Zielig zeg, datliesbreukje.

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen!!

@ meta dat is wel leuk zo een rompertje!!dus elke keer als je dan kleine uitkleed hoef je ze niet te missen haha.

@ judith mooi dat je goed heb geslapen meid!!en bij roan zwelling stuk minder gelukkig ben benieuwd wat de oogarts zal zeggen.

@ hester haha hier ook hoor denk je beetje uitslapen maar toch vroeg wakker:D

@ lan balen joh om de 2 en half uur eruit gaan.en maikel weer slecht drinken zit je ook niet mee he.

@ momeera al bevallen:p

@ hier jayden heb 6 uur tussen de voeding gelaten ikkuh blij:Dme vriend kwam vannacht gedag zeggen nog en zo en heb die gegeten ik met me slaperige kop jah maar dacht o shit nee heb die niet ik kijken lag die nog lekker te slapen dus ik heb hem zelf laten komen;)hoop as nacht weer:D:D

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ** inbraak **

Hey meiden!

Hier een juli mama die even nieuwsgierig was hoe het er bij jullie voor stond :D Nog best wat mama's die moeten bevallen dus.
    Zet m op meiden en voor diegene die al bevallen zijn geniet van jullie wondertjes!

Nog even en jullie mogen het stokje aan ons overdragen alhoewel er bij de juli mama's ook al best wat kindjes geboren zijn.

Allemaal veel succes en op naar prachtige kindjes!!

** uitbraak **

18. Irissimon

ff snel berichtje, probeer vandaag nog te lezen maar drukjes ;)

meneer rowan weegt 3400gram waar hij zoveel gram vandaan heeft gehaald met gister. pffffffffffff topper zeg ;)

vandaag komt zijn zwembroekje al binnen hopelijk past ie....

zo nu spullen inpakken voor dit weekend. vanmiddag bij me vader op verjaardag, en dan vanavond kado's voor me nichtje kopen is maandag jarig. al met al drukkkkkkkkkkkkkkk

tot laters

19. Irissimon

senna huisarts al gebeld

20. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    *Gaaaaaaap* goedemorgen zo wat zal ik vandaag eens gaan doen om de wereld te verbeteren!!
    Ik denk een film kijken!
    ZUCHT
    Ik had gisterenavond toch wel iets lang aanhoudende krampen, maar niet doorgezet :(

Judith
    Ja... vandaag/vannacht nog een kans en anders toch kijken of ze me kunnen strippen.. Anders doe ik het zelf wel!! :D

Momeera
    En En En???

Wupje
    Ja t gaat hard hier hoor!
    Er zullen vast al wat juli mama's bevallen zijn!

Deel Deze Pagina