Bloesem een dagje lekker luieren is ook wel eens lekker. Hester dank je wel. Ik kreeg ook al de tip om een speen van dr. Brown te proberen. Die gaan we morgen eerst halen en als het dan nog zo blijft dan gaan we wel over op nutriton. Pris we hebben avent en dan ook nog speen 1!! We hebben zelfs een difraxfles gehaald. Maar die van jou al speen 2?? Dat doet ie snel. Jij ook al lui geweest zie ik Ivje lekker dat je weer thuis bent. Nu lekker gaan genieten! Judith wat verschrikkelijk om te lezen zeg. Denk je dat je nu wel goed geholpen zal worden blijkt het van niet. Sterkte en een dikke knuffel!! Sandra ik laat hem idd liggen en dan nog spuugt ie Leuk dat het zwemmen beviel, en hij ligt er wel erg schattig bij zo. Mendie je hebt helemaal gelijk dat je per sms wel of niet reageert. Heb ik op het laatst ook gedaan. Lan kan me voorstellen dat je moe wordt van zo vaak voeden. Ben benieuwd of ze over een paar maanden eventueel kunnen achter halen waarom maikel te vroeg geboren is.. Hier vanavond lekker bij mn mams gegeten. De kleine vent heeft heerlijk bij opa en oma op schoot gelegen en opa rende weer trots met zijn fototoestel heen en weer De kleine is vanavond met manlief onder de douche geweest en hij genoot er helemaal van!! Ik was al verliefd op beide mannen bij het zien van hun onder de douche helemaal *smelt*
Kibbeling Ja joh al dat gebel echt lief maar ik wor er gek van! Heerlijk lijkt me dat, je lief zo met die kleine bezig..! Momeera Nog niks? Hier Vk vanmiddag, strippen!?! Bevallen: Ok kunnen jullie me helpen door te zeggen dat ook ík kan bevallen, of het nu wel of niet mee/tegenvalt!? Dus dat ik de klus hoe dan ook ga klaren! T zou dit weekend toch wel ns mogen gebeuren..!
@mendieC (en momeera en alle anderen die nog moeten bevallen): beste advies dat je volgens mij kan krijgen is: 'geef je over' ... heb vertrouwen in jezelf en je lijf... (en je vk/gyn)... je gaat het samen met je kindje doen en je hoeft niet bang te zijn....... waar ik zelf veel aan heb gehad is wat mn yogalerares zijn ' ik ben sterk en kan alle situaties aan' en toen ik heftige weeen had in mn buik ging ik juist buikademhalen en dat verlichtte de pijn heel erg .... Zet 'm op!
Jeetje Lovely wat naar zeg! Fijn dat het mee is gevallen uiteindelijk, maar dan schrik je je ook helemaal kapot! Kibbeling, heerlijk dat je zo geniet! Felicee, hoe is het met je bloedingen? Mom, hoe was je nacht? Mendie, hopelijk heb je al een opening! Vannacht heeft onze man, jaja - 4,5 uur tussen 2 voedingen gelaten jippie! Hij is vannacht maar 2x gekomen We komen er wel! Wel jammer dat ons meisje vroeg wakker was en huilend in haar bed lag, ik had nog wel even kunnen slapen Maar goed het begin is er
Lovely: jemig wat een schrik! Odess: wauw dat scheelt zeg. Nu je dochter nog en dan kun je lekker bijtanken. Kiwi: hoe gaat het met jou en I? Mendie: je kunt het zeker weten, iedere vrouw kan bevallen want daar is je lichaam voor gemaakt. En idd: je overgeven aan de pijn, vooral niet ertegen verzetten. Ik heb hier een tevreden baby'tje op mijn buik liggen na een lekkere fles. Zo schattig dat hij de hele tijd glimlacht in zijn slaap! Nu nog een écht lachje als hij wakker is, daar kijk ik naar uit. Onze oudtae begon te lachen toen hij 4,5 week oud was - nota bene toen hij doodziek opgenomen lag in het ziekenhuis - dus ik hoop dat het lachen van V ook niet lang meer op zich laat wachten :-D
@ Judith, getver wat naar dat jullie nog naar AMC moesten. Hoop dat jullie vandaag weer terug mogen. Sterkte! @ Lovely, en dat op de dag dat je uitgerekend bent. Hoe is het nu met je man? Wel lief dat je familie nog zo geholpen heeft gister avond. @ Sandra, wat leuk dat je al met Lucas gezwommen hebt. @ Mendie, hier ook met name harde buiken/steken als ik zit. Als ik lig is er niets aan de hand. Dus denk ook dat het met de zwaartekracht te maken heeft. Ben benieuwd of de vk weer gaat strippen vandaag en of er al iets van onsluiting of zo bij je is.
Hoi allemaal! Ben wat minder vaak op het forum, leef wel mee, maar heb ook wat minder te vertellen... Tenminste, ik heb eigenlijk alleen maar fijne dingen en dan voel ik me ook wel 'n beetje 'lullig' om het allemaal zo happy te vertellen, aantal van jullie heeft het wel heel zwaar... Denk ik ongesteld geworden, last van mn rug (kan dat eigenlijk wel nu al ongesteld, maandag is M pas 4 weken, maar ik vloei al meer dan 2 wkn niet meer en heb nu echt 'ongesteldheidpijntjes'...) Nou ik ga even pitten ... tot later... knuffel voor al degenen die het zwaar hebben!!!!!!!
@Judith: Jeetje het zit niet mee meid. Beterschap voor Roan. @Sandra: Wat een leuk ding die SwaddleMe. @Mendie: Ik hoop voor je dat strippen nu mogelijk is. Ook nog ff volhouden meis. @Lan: Ik heb vaker gehoord dat ouders dan echt de mond met zeep gaan wassen, vreselijk!! @lovely: gedver wat akelig van je vriend. Beterschap voor hen. @Meta: Bedankt voor het moed inspreken. Dat helpt altijd weer om even te denken. @Odess: Ik heb tot half 4 wakker gelegen want ik was aan het piekeren over de bevalling en babys en zo. Daarna viel ik in slaap maar kreeg ik weer krampen dus sliep half half. Dus ik ben moe nu maar ja kom ik wel over heen. Als die bevalling nou maar eens door zet. @Hester: oudtae, het duurde heel lang voordat ik door had dat je oudste bedoelde hahahaha. @Meta: Is toch juist leuk om happy verhalen te lezen. Ik word daar vrolijk van hoor!! Hier dus nog geen baby. Buik doet wel moeilijk maar ik raak er al bijna aan gewend haha. Nee dat is niet helemaal waar, ik heb al heel veel momenten gehad dat ik dacht: ja nu is het echt. Ben benieuwd of al het gerommel wat heeft opgeleverd. Andere meiden die op knappen staan ook veel sterkte gewenst. En Mendie ik duim dat ze kunnen strippen!!
@Lovely: Jeetje wat heftig zeg Gelukkig heeft je vriend zijn hand nog. Sterkte! @Kibbeling: Leuk he, die trotse opa's! Hier ook een opa die wel heel veel foto's maakt. Ik zei nog er zit copyright op Lucas, maar opa trapte daar niet in @MendieC: Tuurlijk gaat het jouw lukken om te bevallen! @Odess: Ohh wat heerlijk voor je zeg! @Hester: Zo schattig he die lachjes in hun slaap, de kraamverzorgster van Thomas zei dat het dan wel stuipjes zijn, maar dat ze dat alleen doen als ze compleet ontspannen zijn. @Momeera: Zou natuurlijk super zijn als dat gerommel wat ontsluiting oplevert. @Hier: Lucas heeft om 23.00 uur zijn laatste fles gehad, in de SwaddleMe en geslapen tot 6.30!!!! Flesje gedronken en weer in de SwaddleMe en toen heb ik hem om 11.00 uur wakker gemaakt (lees: nadat ik zelf om 10.30 was wakker geschrokken) Ik ben helemaal uitgeslapen! Dankzei mijn lieve man die de grote kids helemaal alleen heeft gedaan vanmorgen. Ohhh en ik kwam er gelukkig net achter dat om 13.00 uur alle oudste kleuters (Thomas dus) door de bogen naar groep 3 gaan. Dat is altijd een heel gebeuren, en ik was het dus bijna vergeten. Voel me nu echt een ontaarde moeder. Normaal vergeet ik nooit wat, dus dit is echt niets voor mij.
Bekijk bijlage 161790 Uitgerekend: 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen) Jongens: 3 Meisjes: 2 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken 07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken 06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken 07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken 08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken 08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken 09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken 13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken Jongens: 10 Meisjes: 11 Afspraak: 1 Juli - Senna - Nacontrole VK 7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn 5 juli KellyAernoudt - controle gyn 12 juli KellyAernoudt - controle gyn Afspraak (baby's): 27 juni Lucas - Fysiotherapie 30 juni jayden - controle kinderarts 05 juli maikel - Controle kinderarts 07 juli Keano - Consultatiebureau 20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje) 01 aug Rowan - Heupfoto's 23 aug Lucas - Kinderarts Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
dames tot volgende week wij vertrekken voor ons weekendje weg heb der zin. baal enorm ben nog wat ongi gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr succes dames die nog moeten knappen
Meta Thanks voor de woorden!! Ik zal het allemaal in gedachten houden! Doe jij eens niet zo gek met je lullig voelen!! Ik vind het leuk om te lezen hoe goed anderen het hebben, mede omdat het ook iets is om naar uit te kijken! Gek genoeg krijg ik op die manier ook steeds meer 'zin' om te bevallen! Post vooral je fjine verhalen en voor alle dames met kindjes; heel begrijpelijk dat jullie minder tijd hebben voor ZP want wat is er nu belangrijk!! No worries!! Odess Ik zal het laten weten! Bloesem Ik denk/dacht dat het vrnl tussen mn oren zat, maar misschien toch.. Kweet alleen niet of die steken/krampjes ook specifiek goed doen aan ontsluiting etc... Want de hele dag zitten kan ik dus ook niet! Momeer Tuurlijk, er is zeker wat in gang gezet! Steeds een stap dichterbij en dan ineens zullen we verrast worden Zie je wel dat ik positief kan denken Over uurtje vk, laat ik operatie 'aankleden' maar eens gaan starten.. Zucht! Wat zal ik blij zijn als ik mn lichaam weer terug heb (los van een mooie frummel dan!)
Love jeetje wat een gebeuren met je vriend zeg. Gelukkig dat het achteraf gezien allemaal mee viel (lees zijn hand er nog aan). Sterkte voor hem. Mendie voor je het weet is jou lief ook lekker met de kleine bezig! Ennuh als ik die klus kan klaren met vacuumpomp dan kan jij het zeker weten ook!!! Ik haalde heel diep adem door mijn neus en door mijn mond weer naar buiten. Mijn zus had gezegd (vanuit de bodybalans les) je bent een steentje in een zacht kabbelend riviertje en het water stroomt langzaam over je heen. Heel gek maar ik moest hier tijdens de bevalling aan denken en werd ook echt rustig. Odess wat fijn dat je kleintje er wat meer tijd tussen heeft gelaten vannacht. Kan me voorstellen dat je daar echt van genoten hebt! Hester wat heerlijk he als ze zo tevreden op je buik liggen. Ik heb vanmorgen S lekker bij mij op mn buik in bed genomen en zo hebben we wel een uur gelegen Mom wat vervelend dat je buik zo aan het rommelen is en dat het niet door zet. Ik hoop dat je snel je kleintje in je armen kan nemen. Sandra ik heb dat ooktegen hem gezegd. Maar ook hij trapt er niet in Jij dus ook al een heerlijke nacht achter de rug. Nu dus goed uitgeslapen en kan je er weer tegen aan. Wat leuk dat ze een hele happening van maken op school als de oudste kleuters naar groep 3 gaan. Mag je als ouder zijnde dan kijken? Zomaar veel plezier dit weekend geniet er van!! hier de kleine heeft het vannacht goed gedaan!! Eerst lekker met papa in de douche geweest en al half slapend zijn fles voor de nacht op. Om 23.15 uur was hij vertrokken en wij ook!! Rond 3 uur werd hij wakker voor zijn fles en was snel weer in slaap. Vanmorgen om 7 uur werd hij wakker voor zijn flesje!! Daarna heeft hij geslapen tot 10 uur omdat ik hem wakker heb gemaakt!! Ik heb dus heerlijk geslapen tot 9.30 uur!!! Wat een heerlijk ventje heb ik toch
@zomaar Een spiraaltje lijkt mij weer helemaal niks hihi, en de prikpil ook niet.. dus denk dat het dan de gewone pil word @Priscilla Fijn dat alles goed was met Jayden (wil er iedere keer een D voorzetten hihi) bij het CB! Is het alweer uitgepraat met je vriend? Is niet echt leuk van hem om dat te zeggen... @Lan Dikke knuff! @Odess Wat sneu dat het zoontje van Ellen1983 hartritmestoornissen heeft.. Heeft de kleine vannacht goed geslapen? @lovely Daar zijn wij vorige week nog geweest, bij ballorig hihi @Meta Wat lief en leuk om een rompertje te krijgen met een foto erop! @Judith Wat goed dat Roan 5 uurtjes tussen zijn voedingen laat! Hopelijk heeft de oogarts goed nieuws! @Hester Leuk is dat he op de wii fit plus hihi En normaal loop ik ook nog dagelijks 1.5 uur met de kinderwagen, maar afgelopen dagen niet, want het regende behoorlijk... @Lan Hopelijk drinkt Maikel vandaag beter! @Zomaar Dat is zeker een druk weekend! Wauw wat is rowan gegroeid zeg! @Mendie Jammer dat de krampen niet hebben doorgezet.. @Momeera Ja kan me voorstellen dat je daar gek van word! Hopelijk komen de weeen snel, en blijven ze komen! Dus ook al 2 keer een stukje slijmprop verloren...dus er is wel iets gaande! @Kibbeling Eerder had ik ook nog niet de fut voor om op de wii te 'sporten' Lange afstanden lopen met de kinderwagen, deed ik al een week na de bevalling..steeds een stukkie verder Hopelijk krijg je een gouden tip van de andere meiden, voor tegengaan van het spugen, want ik zou het zo ook niet weten eigenlijks.. Keano heeft het maar 1 keertje gehad... @Felicee Als je het niet vertrouwt, dan zou ik gewoon ff bellen @Bloesem Toch wel fijn dat de monteur er vroeg was! @Mendie Dus het bgint toch ook wel te rommelen zo te lezen! Spannend!! @Priscilla Is ook wel eens lekker toch een lui dagje! @Judith Balen dat je nu alweer in het ziekenhuis bent met Roan..Hopelijk kan je toch nog ff wat rusten, want al dat heen en weer gevlieg lijkt me ook helemaal niks! @Sandra Lucas vond het wel lekker in het zwembad? Wat ziet dat er schattig uit in de SwaddleMe hihi. Dus het helpt wel @Mendie al je echt geen zin hebt in al die berichtjes en telefoontjes, zou ik gewoon niet reageren, dat meoten ze maar begrijpen.. @Lan Ja dat zag ik ook, echt niet best dat wijf! Zou de nanny eigenlijk ook bij haar moeten doen! Dan leert zij het ook gelijk af... @Lovely Fijn dat alles goed was bij de vk! Jeetje dat is ook schrikken van je vriend zeg! Wel fijn dat je moeder, zusjeen zwager jullie hebben geholpen met dingen in huis! @Kibbeling Dus jou vader ook al helemaal de trotse opa hihi, en foto's maken, hier had ik er ook eentje rondlopen hahaha, hij wist eidelijk hoe de camera op zijn tel werkte, en gelijk weet ik hoeveel foto's gemaakt Zo lief! @Mendie Je kan zeker bevallen, en proberen met de pijn mee te gaan, en niet ertegenin gaan...ben benieuwd of de vk gaat strippen @Odess Super dat hij 4,5 uur tussen de voedingen heeft gelaten! @Meta Dat zou wel snel zijn, als je nu alweer ongesteld werd, maar het zou kunnen toch? Slaapse! @Sandra Wat heeft Lucas lang geslapen zeg! Fijn dat je ook ff kon uitslapen! Wat heb je een lieve man! Veel plezier vanmiddag! @Zomaar Veel plezier dit weekend! @Kibbeling Zo haalde ik ook adem, door de neus in en lang uitademen door de mond tijdens de weeen opvangen, maar het lukte mij niet op te gaan zitten of liggen...dus ik hing over de eettafel heen hihihi Wauw wat doet Stijn het goed met slapen!
Wow das wel een heel lang bericht geworden...OEPS! @hier Keano begint sinds vorige week steeds meer te lachen als je tegen hem aan het praten bent...echt lief om te zien! Gister heeft hij om 11 uur zijn laatste fles gehad,en vanmorgen om 7 uur kwam ie voor zijn volgende fles! Gelijk de wekker voor mijn vriend, die moet er om 7 uur uit hihi Gisteravond nog naar de IKEA geweest met vrienden, We hebben 2 plankjes en 2 haakjes voor op de slaapkamer van Keano gehaald, en nog zo'n net waar je knuffels enz, in kan doen Oja nog een kinderstoel Nou ik ga weer ff verder met het huishouden, tot later!
@MendieC, de vorige keer was ik na 4,5 maand voor het eerst ongesteld. Als je bv geeft blijft het vaak langer uit dan wanneer je fv geeft. Maar het zegt niets, volgens mij is het bij iedereen anders. Zo herkenbaar geen zin in die telefoontje, lang leve de sms toch. Hoop dat je te strippen bent vandaag. En natuurlijk gaat het je lukken, wij kunnen het allemaal dus jij ook!! En wat Meta zegt..laat het op je af komen en geloof in jezelf en je lijf, dat is echt het belangrijkste. @Judith, wat een gedoe zeg en fijn dat ze jullie zo laten slepen met de kleine Roan. Heel veel sterkte, hopelijk mogen jullie snel naar huis! @Sandra, ziet er mooi uit en fijn dat Lucas er zoveel baat bij heeft. Best lang 20 minuten gezwommen, leuk hoor! En wat heerlijk dat Lucas zolang heeft geslapen.. Je bent er nog op tijd achter toch. Was het leuk? @Lovely, dat klinkt niet fijn zeg voor je vriend. @Kibbeling, lekker aan het genieten zo te lezen..leuk hoor! @Odess, yeah..fijn hè even wat extra slaap! @Hester, wij zitten hier ook zo te genieten van de stuiplachjes, al zei mijn moeder dat hij al echt moest lachen maar geloof het niet zo. We wachten er ook met smart op! @Meta, leuke verhalen zijn ook leuk om te horen!! @Momeera, zo irritant als je lichaam zo blijft rommelen. Wanneer heb je nu weer een afspraak staan? @Zomaar, heel veel plezier samen, geniet ervan. @Senna, wat leuk dat Keano lacht! Genieten is dat hè.
Vloeien is hier weer zo goed als gestopt, zo raar! Wel fijn uiteraard maar sta nu nergens meer van te kijken. Vannacht ook een super nacht gehad. Laatste voeding om 22:30 uur. Toen kwam J. om 3.00 uur en daarna om 6.30 uur. Overdag is het meestal 3 tot 3,5 uur. Prima ritme! Vanmorgen zag ik bij onze dochter een plekje in haar mondhoek. Dacht meteen aan een koortslip en belde de huisarts. Werd eerst door de assistentie afgescheept dat er geen plek was vandaag, ook niet bij het telefonisch spreekuur. Uiteindelijk belde de huisarts toch om 12:30 uur zegt ze 'Tja kan via de telefoon niet beoordelen of het een koortslip of krentenbaard is, smeer er maar gewoon Zovirax op'???!!! Was helemaal over de zeik...ze beseffen blijkbaar niet hoe gevaarlijk het voor een baby kan zijn. Net weer gebeld en deze assistente zei meteen dat we vanmiddag langs kon komen omdat het levensbedreigend kan zijn?! Snappen jullie het nog? Zal even een foto plaatsen van haar mond. Denk zelf dat het een scheurtje is maar wil toch liever het zekere voor het onzekere.. Bekijk bijlage 161858
Dames bedankt voor jullie woorden! Ook het 'meegaan met de pijn' klinkt gek genoeg goed! Felicee Echt.. Er zijn ongetwijfeld een hele hoop fantastische artsen, maar ik erger me gek aan die ongeinteresseerde kwakzalvers! Doe vdomme je werk, daar wordt je voor betaald! BAH Hier Vk geweest... Was wederom niet te strippen! Wel hele verstreken bmmond dus volgende stap is ontsluiting. Heb dinsdag nog afspraak voor strippoging en dan woensdag naar zkh voor overtijdscontrole. Hier zou ik meteen een afspraak kunnen maken voor inleiden, mogelijk de volgende dag al (als ik dat zelf graag zou willen! Dit alles onder voorbehoud uiteraard van spontane bevalling! Inleiden lijkt me echter geen pretje dus ik hoop gewoon dat mevrouw zich dit weekend even netjes voor komt stellen!
Hallo dames, Mendie: idd je overgeven aan de weeen. Je weet toch niet wat je te wachten staat, dus je kan er beter maar openmindend ingaan. En elke bevalling is anders, daar kan ik over meepraten. Mijn eerste bevalling was eentje from hell, dus je kan je voorstellen dat ik niet stond te juichen om weer te bevallen. Maar deze tweede bevalling was precies tegenovergestelde. Een eitje om te doen! Oh ja, ik zag dat je aan yoga deed. Dat deed ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. 1 tip. Mocht dat "diep inademen - lang uitademen" niet helpen dan moet je gewoon ordinair gaan puffen (mocht niet van mijn yoga-juf). Dat heb ik nu gedaan en dat hysterische puffen werkte voor mij veeeel beter dan die yoga-ademhaling. Oh jee, batterij van mijn laptop is op, kom straks verder reageren.