Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen meiden,

Zo mijn eerste verlofdagje is een feit!!
    Ben zo blij dat het eindelijk zover is. Helaas ben ik gisteren snipverkouden geworden dus voel me niet echt prettig.
    Vandaag is ons dochtertje naar het kinderdagverblijf dus even 1 dagje voor mezelf alleen. Morgen en vrijdag ben ik normaal ook vrij maar is zij dus ook thuis. En ondanks dat het een schatje is, is een peuterpubertje van 2 soms erg vermoeiend!!

@ odess, veel plezier met babykijken zo, hier ook een enorme spurt de laatste weken, al voor de 3de keer een kilo erbij in 1 week.

@ hester, veel plezier met winkelen en nog even succes met schoonmaken!

@ zomaar, balen dat je je zo misselijk voelt, hopelijk voel je je na je suikerboost wat beter?

@ meta, veel plezier bij de kapper en morgen met uit eten, wat erg van je vriendin met de baarmoeder, bah. Het zal je gebeuren.... Dan besef je je weer hoe blij je moet zijn met " gezonde " kindjes!!

@ priscilla, ohhh spannend, hoe is het nu met de krampen, heeft het doorgezet!

@ marry, jeetje wat ben jij actief zeg. Ik hoop dat ik dat volgende week ook heb. Ik ben echt moe nu maar bij Sanne had ik ook erg veel last van nesteldrang!!

@ sandra, wat goed geen één dip in 12 uur tijd, hopelijk mag hij vandaag helemaal van de ademondersteuning af. En succes met de verjaardag van je andere zoontje. Lastig nu ja, gelukkig heb je hulp!

@ zindelijkheid, onze dochter is van 22 februari 2009 maar heeft zelf nog totaal niet door als ze plast of poept, ze komt het ook nooit zeggen en als we het vragen geeft ze 9 van de 10 keer niet eerlijk antwoord. Wel laatst in badje buiten op de camping ging ze uit het badje om ernaast te gaan staan plassen....hihi....
    Maar ik stimuleer nog niet, geloof niet echt dat ze eraan toe is.

@ kiwi, leuke babykamer zeg! top!!

Verder terug red ik niet hoor, ga zo even wat doen om van houding te wisselen. Hele dagen zitten kan ik niet maar dat is maar goed ook haha

2. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @kiwi: Precies, ik voel me vandaag weer een stuk beter. :)

@sandra: Poeh kan me voorstellen dat je nu niet echt zin hebt in een verjaardag. Maar Thomas verdient het wel toch? Gelukkig dat je ouders en schoonouders helpen, dat zal hopelijk veel schelen.

@Marry: Ach gossie zielig is dat als ze zo schrikken. Ameera die kan dat ook zo hebben dan huilt ze ineens heel hard omdat ze denkt dat ik boos ben. Dan breekt mijn hart echt.
    Ik zou ook lekker nog even afwachten met Naomi. Er komt vast wel een punt dat ze ook net als grote mensen naar de wc wil. Hoe oud is Naomi nu?

@Pris: Oei hoe is het nu met je? :$

@Zomaar: Volgens mij moet je nog maar aan een nieuw borduurwerk beginnen dan, misschien slaap je dan ’s nachts wat meer. ;)

@Meta: Oops heb ik misschien iets te makkelijk gezegd dat ik voor je naar de tandarts wil gaan. Maarre de afspraak was tandarts geen mondhygieniste :D:D. Ik moet eigenlijk weer naar de kaakchirurg voor mijn ontstoken kies die al jaaaaren kliert maar ik stel het toch mooi uit tot na de bevalling.

Ik heb ook dat ik ’s avonds na een bepaalde tijd ineens van dat soort grappen ga lopen maken. Dan staan mijn hersens in een soort van rare stand ofzo. Dan blijven er maar grapjes komen en ik word er zelf alleen maar moe van en vind ze eigenlijk heel flauw. Anderen hebben er meer plezier in gelukkig.
    Het helpt wel goed om overeind te blijven als je eigenlijk helemaal niet zo vrolijk bent.
    Oh mijn god, dus het idee van Odess was nog helemaal niet zo slecht dan..

Wat zielig van die vriendin van je. Wat lijkt me dat vreselijk zeg. Ik heb een vriendin die heel graag kinderen wil maar waar het maar niet bij lukt, dat vind ik ook zo erg voor haar.
    Hihi kwam de baby bijna zelf naar buiten gekropen. Een vriendin van mij heeft dat gehad. Die lag goed en wel in het ziekenhuis en toen zagen ze het hoofdje al en ze had nog amper geperst.

@Zomaar: Gadver wat vervelend dat je je zo naar voelt. Misschien dat de gyn er een verklaring voor heeft. :(

@Hester: Veel plezier met winkelen!

@Odess: Hihi grappig als je buik ineens andere vormen krijgt he? Leuk weer een echo? Ik zou iedere dag wel een echo willen, zo schattig om te zien. *gaat zitten en wacht op verslag over echo*

Vandaag lekker uitrusten. Ameera is naar de kinderopvang. Man is werken. Hopelijk kom ik na mijn slaap ook nog aan wat was opvouwen toe. Er ligt nu namelijk meer was om op te vouwen dan dat er in de kast ligt en hangt

3. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meta, oooh die zijn zo lekker, die doos zou hier ook meteen leeg zijn. Heerlijk een man die niet van voetbal houdt..deze man houdt daarentegen weer niet van bier ;) Wat erg voor je vriendin..zo dubbel ook omdat jij nu van de derde zwanger bent of niet? Heerlijk toch even zonder kids, maar even goed van genieten (ook al ga je ze missen). Ga je een anders kapsel/kleurtje doen?

@Momeera, ja ze weet dat ze de luier uitdoet, want dat verteld ze vol trots. We komen er vast wel achter. Die 'zeurmodus' kan echt vreselijk zijn, en vooral als je het net niet kan gebruiken. Hoop dat je vandaag een beetje kunt bijtanken.

@Sandra, schijnt inderdaad vaker te gebeuren dat kinderen weer in de broek gaan plassen als er een baby bij komt. Wat heerlijk dat Lucas het zo goed heeft gedaan met zijn neusbrilletje. Mag hij pas naar huis als hij zonder neusbrilletje kan?
    Fijn dat je (schoon)ouders jullie helpen met de verjaardag.

@Marry, wow je schoonmaakmodus sloeg een beetje door dus. Wat lekker hè nu alles schoon is! Hier is de bruiloft in Enschede (blijven twee nachten), dus de tas, maxi-cosi en zwangershapskaart gaan mee. Jullie dus ook een eind rijden...
    Mocht het echt niet draaien (die kans is heel klein) dat moeten ze het halen via een keizersnede want zij kunnen het dan ook niet meer draaien. Wel goed dat ze het heeft gezegd want ik hou het nu wel ergens in mijn achterhoofd.
    Wat een deugniet die kleine meid van jullie, heb je geen traphekjes?

@Zomaar, nog even volhouden..je einde is in zicht!

@Hester, stond ook een hoop 'geouwehoer' in dus dat scheelt ;) Veel plezier met shoppen vandaag!

@Odess, veel plezier en succes nu met de echo..ben benieuwd!

@Supermom, bedankt..fijn dat dat klopt. Verder had ik in eerste instantie aangegeven dat ik vier weken voor de datum wil stoppen. Dit is uiteraard zes weken geworden omdat ik in de ziektewet zat. Nou zei P&O dat ik dit zelf moest doorgeven? Is toch niet zo? Heb ook nog geen bericht gehad met verandering van mijn verlofperiode.

@Dinkie, ik geniet ook altijd wel even extra als ik een dagje alleen ben en de kleine meid naar het kdv. Hoe dubbel het soms ook voelt.

Hier maar weer eens de kleine meid uitgebreidt in bad gedaan en zelf onder de douche gaan staan...altijd zo gezellig! (gaan we elkaar nat maken ;))
    Nu maar boodschappen doen voor de hele week.

Heb gisteren weer een nieuw klusje gedacht...eindelijk beginnen met het fotoalbum van onze dochter. Heb nog nooit niets ingeplakt (behalve het eerste jaar boek), wordt dus wel tijd.

4. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Priscilla, wat spannend! Heeft het doorgezet of is het weer rustig?

Hester, veel plezier met winkelen!

Meta, heerlijk straks even een paar dagen rust! Je mist ze dan wel maar als ze terug zijn ben je waarschijnlijk ook weer opgeladen dus dat is voor hen ook fijn!

Felicee, ah ja de fotoalbums! Dat moet ik eigenlijk ook nog doen maar vrees dat dat hem niet gaat worden. Te druk met schoonmaken haha!

Odess, Felicee en Momeera, Naomi is in januari 2 geworden, nu dus 2 jaar en 4 maanden. Ze kan prima de trap op en neer dus een traphekje is al een tijdje niet meer nodig.

Dinkie, heerlijk verlof! Fijn dat je even met een rustige dag kunt beginnen! Naomi gaat straks ook op maandag en dinsdag (mijn werkdagen) naar de oppas dus dan heb ik ook rust. Heerlijk lijkt me dat!

Momeera, rust lekker uit!!!

Ik ben vanmorgen begonnen met de douchecabine en de voegen van de tegels in de badkamer. Daarna was ik al zo moe dat ik maar even ben gaan zitten. Nu zometeen wat boodschappen doen en dan eens kijken of ik weer verder kan gaan met de badkamer.
    Fijne dag allemaal!

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik ben nu wel benieuwd naar Priscilla. Hoe is het meid?

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden zo ik ben weer thuis ze hebben me helemaal onderzocht en de kleine man lig vast beneden en is al klaar om te komen die pijn die ik had zijn dus flinke voorweeen die door trek naar me benen ze hebben geen ontsluiting kunnen voelen dus hij zit nog ingepakt.mocht de pijn langer blijven moet ik gelijk weer bellen.

8. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 9

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1

Afspraak:
    4 mei Odess - controle vk en liggingsecho
    6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d)
    13 mei Felicee - Controle vk
    16 mei Judith1982 - Liggingsecho
    20 mei miranda22 - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@pris
    Dus de kleine is er al helemaal klaar voor om te komen..spannend zeg!! Wal balen van de voorweeen, die kunnen soms best pijnlijk zijn..

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nu ff reageren

@ zomaar succes in het ziekenhuis

@ meta zo jij krijg het lekker rustig deze week:D

@ hester leuk joh winkelen ik wil ook maar heb genoeg geshopt:D

@ odess veel plezier met babyloeren

@ sweetbel ik weet hoe het voelt kreeg er vanmorgen 1 in me ribben tijdens de echo.

@ dinkie beterschap!!

@ momeera hier ook nog wat wasjes om op te vouwen en klein beetje babystrijk.

@ felicee plakse:D

@ marry oh die voegen van badkamer had ik een hekel aan.moest met borstel doen haha.

@ hier ga zo maar ff laatste beetje strijk doen en zo de auto ophalen:p

11. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ pris oei spannend. miss gaan we wel tegleijks bevallen :)

maar doe maar ffies rustig en maak je nu neit meer te druk. heb je de kraamzorg straks wel voor hihihi

12. Irissimon

@ mom geen nieuw borduurwerkje meer hoor. komt niet af ;) en lig vandaag meer te slapen dan dat ik wakker ben. zo heb ik me in geen tijden gevoeld.

over 3 uur een verdieping lager zitten. en het eten komt al zo, mogen ze wel houden mits ze een chocotoet hebben voor mij. hihi

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ga hier zo maar eens verder met het huishouden waar ik gisteren gebleven ben hihi, heb nog een aantal dingen op mijn lijstje staan :D

14. Irissimon

kom je ook bij mij thuis :)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bekijk bijlage 148239

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    29-05-2011 Sandra (32) - 3e kindje (een jongen)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Zomaar2010 - 1e kindje (dacht een jongen: is een jongen)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 9

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1

Afspraak:
    4 mei Odess - controle vk en liggingsecho
    6 mei Senna04 - Controle VK + uitgebreide echo (36w&1d)
    13 mei Felicee - Controle vk
    16 mei Judith1982 - Liggingsecho
    20 mei miranda22 - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    mn ex weet ook niet wat ie wil.

hij zou dit weekend onze dochter hebben en zondag ochtend terug brengen.
    nou belde hij net dat hij haar het weekend niet kon hebben omdat hij moest werken..............
    nu wil hij haar vrijdag of zaterdag een dagje komen halen en dan met haar naar ballorig in heerenveen gaan.

wij gaan zaterdag verder met de tuin.
    laatste schuttingdelen worden dan geplaatst.
    gisteravond nog samen met vriendlief en dochter naar mn vriend zn zus.
    die zijn bezig in de tuin.
    dus wat ze hebben wouden mochten we uitgraven.
    dus kofferbak en kar vol haha.
    maar ja dat moest gisteravond dus nog wel ff ingegraven worden in onze tuin.
    dus mn vriend gaten graven, ik er water in spuiten.
    hij plant erin gedaan en gat dicht maken en ik weer plant helemaal nat spuiten.
    half 12 's avonds waren we pas klaar hahaha.
    dus ik moet nu eerst wachten tot de ziggo-man is geweest.
    want waarschijnlijk hebben mn vader en mn vriend het weekend met een paal vd schutting in de kabel gezeten.
    dus een andere buur heeft geen tv meer.
    maar ja wie legt nou de kabel van tv neer in andermans tuin.
    dus als die zo komen zal ik dat wel ff zeggen dat ze hem niet meer in onze tuin moeten leggen en dat ze de tuin moeten achterlaten zoals ie nu is.
    want ze willen er in gaan graven grrrrrr.

dus als die ziggoman weer weg is (ben al vanaf half 9 beneden en hij is er nog niet) kan ik de kar ff terug brengen naar mn moeder.

ooooh ja ik heb een fietskar gekocht via mp. ben zo blij.
    van het weekend kunnen we hem ophalen.

@kiwi mooi kamertje hoor

@priscilla maar rustig aan doen hoor

@de rest sorry ik onthou alles niet meer
    zal vanmiddag nog ff poging doen

ooh ja heb alleen wel mega last van mn heupen en rug.
    pfffff

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zou ik wel willen, maar dat is dan toch een best fietstochtje hiih :D:D

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

Lucas is van de ademhalingsondersteuning af!! Ze zijn supertevreden over hem. Waarschijnlijk mag morgen ook het neusbrilletje af.
    Het eten gaat ook steeds meer uit de fles en steeds minder met de sonde.
    Maandag hebben wij een afspraak met de neonatoloog, maar de verpleegkundige zei, misschien zijn jullie dan al thuis. Dat zou natuurlijk wel super zijn. Maar ik hou maar even rekening met begin volgende week.

Lijkt me zo heerlijk om hem zo beet te pakken zonder dat hij aan al die draadjes zit.

Wel blijft Lucas de eerste jaren nog onder controlle bij de kinderarts.

Nou het zou wel een super moedercadeautje zijn als hij dan thuis is, maar goed we gaan het zien.

@Priscilla: Spannend zeg! Gelukkig waren het voorweeen en blijft je mannetje nog even zitten.

Verder alles gelezen hoor!! Maar ik ga nu even slapen en daarna weer snel naar mijn kleine mannetje.;)

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

:D

Een prachtige echo gehad van een kindje met bolle toet en lange benen! Geslacht kon niet bevestigd worden, haha, zul je zien :D Kindje ligt diep en vast (nog steeds)en wat voor op schema :) Ze schatte aan mn buik te voelen dat ik weer een 8 ponder zou krijgen maar de echo wees een wat kleiner kindje uit, die nu 2850 gram weegt. Ze zei rekening te houden met 1 a 2 ons groei per week, dus dit zal wel een mooie 7 ponder worden :) Aangegeven dat het al rommelde waarop beeb vermanend toe werd gesproken dat hij nog 6 dagen moet blijven zitten en nee, dat ze niet naar de andere kant van NL rijden om de bevalling te doen :D Bloeddruk 100/ 60 dus alles gaat volgens het boekje!

Mom, fijn dat je je wat beter voelt :) Is het verslag naar tevredenheid? ;)

Lovely, wat raar dat de kabel door jullie tuin loopt? Hoe kan je daar nu rekening mee houden...

Pris, dus de voorweeen doen nog niets? Dat zou ik dan wel weer een beetje balen vinden, laat ze maar voor wat ontsluiting zorgen zodat het zometeen makkelijker gaat ;)

Dinkie, beterschap!

Marry, zo jong al? Onze meid is 18 maanden maar kan me er nog niets bij voorstellen dat ze zelf dat trap af kan, naja veilig dan ;)

Felicee, hmmm daar ben ik ook erg slecht in. Meest recente boek is van onze meis tot 8 mnd en die heb ik redelijk recent samengesteld :)

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sandra super nieuws! Wat een heerlijk vooruitzicht dat hij misschien eerder naar huis mag! Eerste jaren kinderarts lijkt me ook een fijn idee of niet? Wordt hij goed in de gaten gehouden!

Deel Deze Pagina