Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Senna, wat heerlijk zo een goede nacht en dat hij al lacht. Is echt genieten als ik het zo lees.

@ Felicee, wat een lakse houding van de huisarts en assistent. Zo op de foto lijkt het mijn inziens ook een scheurtje. Maar ik zou er ook geen risico mee nemen.

@ Mendie, dus helaas niet kunnen strippen nog maar in ieder geval wel een een verstreken bm-mond. Laat die onsluiting maar komen!!

@ Hier, mocht er ooit een 3e komen dan ga ik adres etiketten maken haha. Nu 80 enveloppen geschreven en nog 50 te gaan maar heb even geen zin meer.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Momeer: nog steeds niks! Elke keer als ik kom kijken, hoop ik goed bericht te lezen, maar niets dus. Sterkte meid.

Judith: wat erg voor jullie! Nog niks opgeschoten dus! Hopelijk gaat het heel snel goed met jullie mannetje.

Sandra: ziet er goed uit hoor Lucas in Swaddleme! Zo ziet ons meisje er ook uit, maar dan in Pacco. Het geeft ze zoveel rust he, echt een goed middeltje dat inbakeren.

Hester: dat glimlach tijdens het slapen is zo lief he! Het zijn net engeltjes zo. Fijn dat je zo aan het genieten bent.

Felicee: oh gelukkig is het vloeien gestopt dus. Dat blaartje ziet er volgens mij niet uit als koortslip. Ik heb weinig verstand van kortslippen, maar volgens mij zit het niet in de mondhoeken, maar op of onder de lip. Ik heb ook weleens droge, schrale mondhoek, dat duid meestal op vitamine te kort of verminderde weerstand. Ben benieuwd wat de dokter zegt.

Meta: fijn dat je alleen maar goede dingen te vertellen hebt! Ik zou ze vooral blijven vertellen hoor, werkt goed voor de humeur :)

Hier gaat alles eigenlijk goed. Ons meisje heeft alleen wel haar eerste verkoudheidje te pakken (inmiddels al wel van hersteld). Maar het is niet zo gek, aangezien het hele gezin aan de snotter was de afgelopen week (lang leven kdv). Ze is er goed doorheen gekomen, neusspray heeft zijn werk gedaan. Ze heeft hierdoor wel wat slecht gedronken de laatste dagen, liet meerdere malen halve fles staan die je dan weer met geen mogelijkheid meer in kon krijgen. Hopelijk zal dat snel beter gaan. Vandaag ligt zowat de hele dag te slapen en heb ik alle tijd om het huis eens goed aan te pakken. Dus alles is aan de kant en dus ook opgeruimd hoofd.
    's nachts komt ze standaard elke 4 uur, dat mogen er meer zijn, maar we mogen nog steeds niet klagen! Ben echt verliefd op mijn moppie *zwijmel*.

Ga weer verder met schoonmaken. Alleen de badkamer nog.

3. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MendieC, balen dat het niet kon, maar dan moet je dinsdag zeker wat ontsluiting hebben. Weekend nog wel plannen?

@Kiwi, goed bezig zeg en wat heerlijk dat I. ook zolang tussen de voedingen laat. Onvoorstelbaar hè hoeveel snot uit zo'n klein neusje kan komen. Hier ook al een paar dagen aan de neusspray.

Helaas toch een koortslip, ze heeft nu zalf gekregen.
    Fijn dat een huisarts je in eerste instantie zo serieus neemt. Maar goed nu maar hoop dat het snel weggaat.

4. Hester

Hester Niet meer actief

Balen Felicee: lijkt inderdaad meer op een blaasje dan op een scheurtje - shit zeg. Nu goed bij je baby vandaan houden!

Sandra: heerlijk die Swaddle Me. Tot welke leeftijd / grootte kan hij daarin? Lijkt me een heerlijke opvolger voor onze Puckababy Piep - waar hij nu nog perfect in past.

Mendie: Ze zou toch deze week komen? ;) Hopelijk dit weekend! Succes nog even, houd vol!

Kiwi: klinkt ook goed en gezellig daar bij jullie; en fijn dat de verkoudheid weer over is, zo sneu.

Vandaag anderhalf uur in de file gestaan (balen!) met twee zoontjes op de achterbank - die gelukkig allebei in slaap vielen :D Wat een zalig gezicht: die 2 slapende kindjes achterin.

Hebben jullie ook dat je weer zin begint te krijgen in je werk?
    Ik kreeg vandaag wat mailtjes van mijn collega's en stond op het punt om eraan te gaan werken ;)

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden.

@ ivje mooi dat de kleine meid het goed doe!!

@ momeera ik dacht die is aan het bevallen vannacht haha niet dus!!

@ judith jeetje je wordt van ene naar andere gesleept snap dat het slopend is ja!!

@ sandra wat een schatje!!

@ mendie ik zeg niks meer mijn spreuken helpen niet hoop dat de bevalling zich snel aankondigd!!

@ lan snap het wel dat je moe wordt van dat voeden maar hij krijg zo wel genoeg voedingen binnen toch??

@ lovely beterschap met je man!!

@ kibbeling hier kreeg die in begin al speen 2 daar dronk die eerst niet goed uit nu wel..oh lekker hoor met papa onder de douch ga ik hier ook doen binnenkort:D

@ odess oh heerlijk kind heb je zolang tussen de voedingen laten:p

@ hester heerlijk is dat he als je hem zie lachen ken je lekker van genieten!!

@ sandra doe mij ook zo zoon die lekker door slaapt!!

@ zomaar veel plezier en balen van je ongi!!

@ senna ja hij heb zijn excuus gemaakt hij zei ja je ben al gebroken snap ik wel haha:pen jij ook al zo een lekkere doorslaper heerlijk!!

@ felicee mooidat vloeien gestopt is.het lijk mij een bleintje.en wat voor artsen zijn dat:$

@ mendie balen dat je niet te strippen ben!!wel mooi dat de baarmoedermond verstreken is nu nog de ontsluiting dat je mooi voor de overtijdscontrole kan bevallen!!

@ bloesem haha krijg je lamme vingers van zeker van al dat schrijven!!

@ kiwi mooi dat alles goed gaat met de kleine meid en jij ook al een langslapertje:D

@ felicee balen joh van de koortslip hoop dat zalfje zijn werk doet!!

@ hester woow lange file wel lekker rustig in de auto dus.en werken zou wel willen als ik werk had haha!!

@ hier me vriend zei vanmorgen dat die naar dokter moest had woensdag al afspraak gemaakt wist ik niet dus die kwam half 8 thuis en ik maar op bed liggen met de kids:Dme vriend val heel vroeg in slaap.zijn bloeddruk was te laag en als over paar weken nog zo is moet die bloedprikken.

heb vandaag de boodschappen gedaan was net voor de regen en hagelbui binnen:$heb ook weer die stomme pil gehaald:)ik zei dat is de verkeerde hoor ik heb de Microgynon 30.nee mevr die is veranderd van naam die heet nu ethinylestradiol/levonorgestrel.kan het nog geen eens typen moest ff spieken:pen nu ga ik er weer vandoor krijg zo visite:D

oja en ik begin vergeetachtig te worden met nachtvoeding geven dan is die wakker en dan denk ik heb hem de fles gegeven pff niet dus was me gister nacht overkomen terwijl die wakker was zeg ik ja ik heb hem de fles gegeven:(maar hij is toen lekker gaan slapen. vannacht ook al uurtje te laat.en ik voel me dan zo schuldig.ben ook veel moe nu me vriend mij de flessen laat doen:xnou vannacht is het zijn beurt:D

O EN DAMES IK WIL BABY NIEUWS:cool:

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik wil jullie best baby nieuws geven hoor.
    maar moet de baby wel meewerken haha.
    die zit nog steeds warm in mama's buik

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Felicee, meen je :$ Wist niet eens dat het zo vroeg al kon, maar wat goed dat je doorgezet hebt! Jeetje zeg, wat een ei die HA... Hopelijk kan je ze uit elkaar houden! Maar je kan B. al wel uitleggen waarom denk ik of niet?

Kiwi, lekker dat het zo goed loopt meid! Beterschap nog voor jullie!

Ik heb de Bondolino gekocht van Hoppediz - ideaal! Ons mannetje was gisteravond helemaal niet happy, dus ben heel blij dat de draagzak er vandaag is; hij wordt er helemaal rustig van :)

8. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hester, gelukkig dat ze sliepen in de file. Wat leuks gedaan? Op zich snap ik wel dat je wer kriebels krijgt om aan het werk te gaan, helemaal als je het erg naar je zin hebt.

@Priscilla, dat is dan weer het grote voordeel aan fv. Zou ook best eens een nachtje willen doorslapen.

@Odess, had op internet gelezen dat ze het vanaf twee jaar konden krijgen. Ze snapt het inderdaad wel, al is ze wel verdrietig dat ze nu niemand mag kussen, want dat doet ze zo graag. Die draagzak ziet er ook comfortabel uit. Mogen ze daar nu al in? Best ideaal..J.ligt ook graag met zijn buik op mijn buik.

Zo irritant dit weer. J. schommelt daardoor ook erg met zijn temperatuur. Afgelopen nacht de kruik weggelaten en een slaapzakje aangedaan, daardoor bleef hij goed op temperatuur. Vandaag overdag weer minder. Straks met die 35 graden op komst moet het toch goed komen?!

9. Hester

Hester Niet meer actief

Odess: lekker he? Hier de Baby Bjorn, net zoiets, en daarin doe ik hem als hij echt langdurig onrustig is en jammert en dan kan ik tenminste wat doen.

Pris: Lekker dat je man nu aan de beurt is voor de fles!

Mijn man ligt nu samen met de baby op de bank te slapen en onze oudste ligt in zijn bed te slapen, dus mama heeft heerlijk een vrije avond :D Lekker TV kijken, beetje internetten tussendoor... Zalig!

Hopen op babynieuws dit weekend dames ;)

10. sandra

sandra Fanatiek lid

@Kibbeling: Wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet!! Echt genieten is dat dan!

@Senna: Wat leuk dat Keano al lacht!

@Felicee: Jeetje dus toch een koortslip:( Nu maar goed uit elkaar houden. Wel zielig voor zo'n klein meisje.

@MendieC: Jammer dat je nog niet gestript kon worden.

@Hester: Die kleinste maat is tot 7 kilo en daarna kom je in de volgende maat.
    Ik heb van de week de mail van mijn werk eens gelezen, begin ook weer wat meer interesse te krijgen, maar goed ik ben nog tot november vrij;)

@Odess: Mooie draagzak!! Ben je van de draagdoek afgestapt?

Hier vanmiddag naar de school van de kids geweest, Thomas liep heel trots door allemaal versierde bogen naar de deur van de onderbouw. Daarna mochten alle oudste kleuters de musical van groep 8 bekijken. Erg leuk allemaal!
    Nou nog 1 weekje school, het is meer een pretweek. En dan begint de vakantie.

11. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Kibbeling
    Thanks!
    Klinkt heerlijk hoe Stijn het doet!

Senna
    Rustig aan het rommelen ja. Maar zette het nu maar door!!

Felicee
    Thanks!
    Ook al weet ik het; tis toch fijn om te horen!
    Ah gos, lijkt het niet meer op een Koortslip..?
    Oh spuit 11... lees dat dat het idd is!
    Ik hoop gewoon zo dat het voor dinsdag zelf is gebeurd!!
    Nou ja.. ik kan dus niet veel, misschien kunnen we ergens heen met de rolstoel! Mn man moet me maar afleiden en dan gaan we gewoon op pad! Geen idee nog waarheen.....!?

Kiwi
    Gek he dat een ook een makkie kan zijn!
    Mijn vriendin heeft met allebei dr zoons een topbevalling gehad, waren flinke jongens, amper kleerscheuren en ze zou het zo weer doen!
    Dat klinkt zo fijn! Maarja tis natuurlijk niet altijd zo..
    Klinkt alsof jullie meisje het heel fijn doet!! ;) Mooi!

Bloesem
    Vind ik dus ook!!

Hester
    Hoop ik ook!
    Nee Hester niet doen, niet werken!!
    Pas erop hoor!!!
    Heerlijk zeg als je lief zo met de kleine ligt!! *zwijmel*

Pris
    Jemig hebben ze die naam verandert om het wat makkelijker te maken!!? ;)
    Ik wil ook babynieuws van mezelf!!

Odess
    Wat heb jij een knappe man :D ;)

Telefoontjes etc:
    Mijn ma vandaag gesproken, huilen aan de telefoon (ik dan) en gezegd dat ik er gewoon geen zin meer in heb en ik er zo klaar mee ben, ook om elke keer hetzelfde te vertellen. Gelukkig reageerde ze heel fijn; ze zei nou dan bellen we gewoon niet en als jij wil kletsen bel jij lekker! Verder houden we gewoon mobiel in de gaten voor sms!
    Erg fijn!
    Daarna mn zus aan de foon en zelfde gezegd, zij vond het ook geen probleem.
    Mn schoonzus belde ook nog vanmiddag, die kon ik afpoeieren omdat ik naar de vk moest (al had ik nog geen haast!) en daarna heb ik dr gesmst.
    Denk dat t voor de meesten dus wel duidelijk is, manlief heb ik zijn ma laten bellen dus zo weer ik het wel af! :)
    RUST :cool:

Zo, en net ook nog even wat bij de Esprit online gekocht!
    Laat mn slanke lijf maar terugkomen!

12. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    ****Buddynieuws****

Kreeg net een sms van Momeera

'Ben in het ziekenhuis, moet hier vannacht blijven ivm eiwit in de urine. Morgen gaan ze inleiden, je hoort snel meer.'

Dit weekend babynieuws moet lukken lijkt me :D

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh spannend!!!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Spannendddddddddddd!

15. YellowButterfly

Sandra, mijn draagdoek heeft een mooi tweede leven bij Meta :D (krijgen we nog een foto? :D) Een draagdoek is echt heerlijk, maar dit is de ergonomische drager van hetzelfde merk en de verwachting is dat, in tegenstelling tot de draagdoek, manlief hier wel mee wil gaan lopen ;)

MOM - ZET EM OP! Vervelend dat er eiwitten in je urine zitten, maar ik denk dat een inleiding ook wel fijn voor je is. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt!

Felicee, wat lastig zeg dat hij zijn temp niet vast kan houden nog! Hopelijk doet hij dat snel goed! Wat de koortslip betreft - wat sneu voor je meisje en wat eng voor jullie :/ De kraamverzorgster vertelde me dat het tot 4 weken echt levensbedreigend is voor die kleintjes. Wat zei de HA daarover tegen jou? Die zak is nu al te gebruiken ja :) Hij heeft al een uur of 4 opzitten vandaag ;) Heb onze meis er ook al even mee op mijn rug gedragen, vond ze ook heerlijk :D

Mendie, goed dat je zo duidelijk bent geweest! Hopelijk geeft het jou was rust :)

Sandra, wat leuk :) Vanaf volgende week dus een hoop drukte voor jou!

Hester, heerlijk! Geniet er lekker van :D

Hier vanavond heel gezellige kraamvisite gehad die net weg is :) Ons mannetje heeft weer een kramperige avond gehad met wat meer spugen (outfit 3 vandaag ;), hij is helemaal geen spuger!) maar in de zak was hij gelukkig redelijk comfortabel, heel fijn. Nu is hij er weer overheen en ligt hij heerlijk te slapen bij zijn papa. Zo nog een voeding (nr 12 ofzo vandaag ;)) en dan hopelijk weer een goede nacht :)

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Odess, k heb dezelfde draagzak, die bondolino! We gaan zondag naar het strand om m uit te proberen!

17. YellowButterfly

Heb je hem nog helemaal niet gebruikt? Ik heb hem er nu in met de voetjes erin, eruit vind ik hem echt nog te klein voor. Zorg wel dat je het kontje heel diep laat zakken :) Ben benieuwd wat je er van vindt :)

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Momeer
    Zet m op!!

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!

Vandaag is Lucas alweer 2 maanden!! Wat vliegt de tijd. En hij heeft weer doorgeslapen vannacht (tot 7.00 uur) en nu ligt hij ook nog heerlijk te slapen (lang leve de SwaddleMe)
    Wij gaan zo naar een aantal caravandealers, dus ik ben er vanavond weer.

Momeera Succes vandaag!!!!!!!

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    check ff snel,nog niet alles bji gelezen, wel van momeera: zet m op meid!!!!!!!! ik stuur posi vibessssssssssssssss (ms nu al aan het genieten??)
    tot later!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina