Momeera: van harte gefeliciteerd!!!!!!! Klinkt wel als een heftige gebeurtenis, ben benieuwd naar je verhaal. Senna: wij hadden voor onze oudste de mini monkey gekocht, maar die ligt ongebruikt in de kast: wat een onding! Ik had het idee dat hij er elk moment uit kon kieperen. Alleen als hangmat in de box is het wel aardig. Daarna de Baby Bjorn gekocht en ik ben daar wel heel blij mee en positief over! Ik gebruikte die voor korte stukjes lopen (boodschappen doen, naar het CB, van de parkeergarage naar het KDV lopen etc) want dan heb je lekker je beide handen vrij en de baby is er heel gemakkelijk in te zetten. Intussen gebruik ik hem voor V. ook 's avonds tijdens de huiluurtjes, zodat ik een beetje huishouden kan doen tussendoor. Lan: beste tegen rode billen is luchten! Gewoon en paar minuutjes per verschoonbeurt is al voldoende. Billetjes goed schoonmaken (evt. met lauw water en een washandje - geen geparfumeerde doekjes en niet te hard wrijven), dan laten luchten / drogen aan de lucht paar minuten, dan sudocreme er dun opsmeren om een berschermlaagje aan te leggen voor de volgende plas/poep. Als je dat iedere 3 uur doet of vaker, is Maikel er zo vanaf. Oja, een schimmel herken je aan de kleine rode puntige vlekjes naast de roodheid. Lastig hoor Vanmorgen een paar uur met mijn oudste alleen naar de stad geweest: heerlijk! Zo gezellig. Die kletspraatjes van hem. Samen een ijsje gegeten en gewinkeld, hij mocht een cadeautje uitzoeken (wilde een stickervel hebben). Zo fijn, we hebben er allebei heel erg van genoten. Ouderwets met zijn tweetjes erop uit Mendie: zulke paniekopmerkingen zouden mij ook helemaal verkeerd schieten! Inleiden is echt een goede optie, zeker gezien het feit dat je al zo ver bent en er ook al echt een beginnetje is gemaakt. Houd nog even vol, binnen een week ben je (zeer waarschijnlijk) ook mama! Inmiddels zijn wij trouwens overgestapt op Forte voeding voor hongerige baby's... ai. Onze V. heeft hij niet gauw genoeg drinken De forte lijkt goed te werken, daar worden ze wat voller van. Hij begint wel eindelijk wat dikkere beentjes te krijgen, dat waren nog steeds van die schriele kippenpootjes tot nu toe.
Meta Haha nou fijn dat je liever toch geen p*k wil Senna Ik herken van jou idd precies dezelfde foto als Sandra op het wollen kleed. Dat kleedje en die houding werkt ook wel voor elke baby, altijd schattig! Kibbeling Er zit idd wel vooruitgang in de zaak ja! Nu maar het echte werk!! Je hebt gelijk; vanmiddag schoenen en hempje gekocht Bloesem Ja jij ook!? Ik had namelijk al een beurs gevoel door bekkenklachten maar blijkbaar krijg je ook beurs gevoel door de druk die toeneemt misschien.. Marry Nou zoals je ziet is de zon doorgekomen!! Hester Die opmerkingen vind ik ook stompzinnig. Daarom was ik blij dat man haar aan de telefoon had! Keizersnee sloeg ook kant noch wal; alleen maar omdat het over inleiden ging moest ik maar meteen een ks..!!? Nou lekker dan! Heerlijk ook; dat een stickervel dan een leuk kado is! In plaats van een Xbox ofzo Wij hebben trouwens ook al fv in huis. Stel dat het met bv niet gaat, hebben we het maar in huis. Verder Vandaag weer met rolstoel op pad geweest, beetje kunnen shoppen, maar echt leuk is het ook niet echt.. Gewoon omdat mn lijf ook vervelend voelt, ook met stilzitten. Is dit herkenbaar: Menstruatiekramp in je onderrug, constant harde buiken en geregeld wor ik opeens kotsmisselijk...! Het zou zo fijn zijn als dit een signaal was maarja ik had het gisteren ook al. Nu ook weer harde buik met onderin mn buik kramp. Er is zeker wat gaande, maar ik ga er gewoon vanuit dat ik dinsdag bij de vk zit voor een strippoging.. Dan wordt morgen echt zo'n 'afwachtdag' BAH, een lange dag dus!! En dan gaat de zon schijnen en dat voelt heerlijk en dan bedenk ik me hoe ik lekker met mn dochter buiten ben. Tegelijk voel ik me ontzettend waardeloos. Wachten, wachten, wachten.
avond meiden, @ firerose leuk is dat he die eh eh geluidjes moet jij dan ook snel zijn voor die het op haar kreisen zetach keer zonder kindje weg kan ook wel eens goed doen he!! @ sweetbel heerlijk dat ze door slaapt en hoe was het strand!! @ judith jeetje meid zit je ook niet mee ben benieuwd wat de arts zal zeggen morgen!! @ meta hier precies hetzelfde soms dus weet wel hoe je je voel hoor!! @ odess oh lekker hoor dat jullie mannetje maar 2 keer kwam @ momeera ben benieuwd naar je verhaal!! @ felicee ahh en hoe was het bij de huisarts!! @ mendie potverdrie dubbeltjes nog geen baby @ bloesem beterschap met je mannetje hoor!! @ kibbeling ja had ook al topic over geopend iedereen zeg het al en ook tussen door wat bloedingen nou bel morgen op naar de huisarts!!oh ik herken het niet herkennen snachts van de kleine me vriend moest me soms wakker maken maar die heb de nachtvoeding dit weekend op zich genomenen is het niet eens lekker als je kindje langer over de fles doe.hier moet ik ook voor andere spenen kijken of speen 3 pakken want die van ons drinkt te snel en spuug nu ook veel @ marry hier ook speentje pluggen overdag en soms in avond en in de nacht slaap die als een roos @ hester heerlijk hoor om met je kind op stap te gaan die aan het praten is haha. @ hier vandaag op visite geweest bij onze kennis en die dochter is weg naar oostenrijk met haar man en vader dus ja oma moest oppassen.en dat kindje is zo leuk gezicht die ga niet kruipen nee op zijn kont door de kamer racen haha!!dus wij hebben ons vermaakt met de kidsnu ga me vriend zo werken dus ben ik alleen snachts heel de week lang als dat maar goed gaat
Bij mijn zoon werkte alle zalfjes zoals sudocreme ed alleen maar averechts. Ik maakte altijd met een heel zacht washandje en water Of doekjes zonder parfum schoon, droog deppen met hydrofiele luier en dan maïzena op de billetjes doen. Dit was echt het enige wat hielp en het was meestal binnen 2 dagen weer voorbij! Gewoon keuken maïzena.
Hoi hoi @Draagzak: Ik heb een draagzak van draagzak.nl, vind het nog wel lastig met knopen, ik heb ook een baby bjorn en die vind ik op zich ook best prettig. @Judith: Wat verdrietig allemaal, zoveel zorgen in je kraamtijd. Ik hoop echt dat jullie snel duidelijkheid krijgen en snel naar huis mogen. Zodat je vollop kan genieten van je kleine mannetje. @Odess: Zooo je mannetje groeit goed!! Hij weegt net zoveel als Lucas. Maar ja we waren ook eigenlijk tegelijk uitgerekend. @Momeera: Jeetje vervelend dat je bevalling zo heftig was, maar wel een heel lief klein mannetje. Heerlijk van genieten maar. @Felicee: Dat is raar, nog nooit van gehoord. Hopelijk heb je straks meer duidelijkheid bij de huisarts. @Bloesem: Jammer geen feestje vandaag, maar ja als je zoontje ziek is wil je bij hem blijven natuurlijk. Beterschap voor je mannetje. @MendieC: Ik zie jullie al helemaal gaan (rennend door de stad) En het lijkt me inderdaad heel appart om de wereld te zien vanuit een rolstoel. @Marry: Fijn dat het zo goed gaat! En het zonnetje is gaan schijnen, en morgen word het tropisch!! @Hester: Mooi dat je mannetje zo goed aan het groeien is, heerlijk he die dikke babypootjes. @Hier: We hebben besloten de caravan te kopen, dit is hem: Bekijk bijlage 162371 In het volgende berichtje zal ik nog een foto plaatsen van de binnenkant. Ben er zo blij mee, ons eigen kleine huisje op wielen. We gaan waarschijnlijk naar Duitsland een camping aan de Moesel. Lekker een Rosetje in de koelkast, lekker kaasjes mee, heb er helemaal zin in. Lucas heeft vandaag een zeurdagje, heel de dag een beetje aan het jammeren. Hij had trouwens wel weer doorgeslapen. Al drie dagen achter elkaar tot 7.00 uur!!!
Binnenkant: Bekijk bijlage 162375 Er zit ook nog een tweepersoonsbed in, een kachel, keuken, wc enz. En we hebben er een ruime voortent bij gekocht. Nou jullie zullen onze vakantiefoto's wel zien
Wauw Sandra, wat gaaf!!! Echt heel mooi joh! Wij hebben nu een tent maar die is te klein voor vier personen. Dit jaar gaan we niet kamperen maar volgend jaar moeten we op zoek naar of een grotere tent of een vouwwagen. Nog geen idee, ook eens kijken naar de prijs uiteraard. Jullie hadden een vouwwagen toch? Beviel dat? Waarom gaan jullie nu over op een caravan? Mendie, wachten word je heel snel zat. Ik hoop voor je dat het vannacht gaat gebeuren uiteraard maar zo niet, hoop ik dat je morgen niet teveel last hebt van de warmte. Hester, fijn dat de forte lijkt te werken. Heerlijk is dat als ze wat voller worden. Hadassa heeft ook nog van die héle dunne beentjes en armpjes. Inderdaad nog lekker de zon gezien vanmiddag, was zo fijn om buiten te zijn! Ik verheug me ook behoorlijk ook morgen, alleen moet ik wel langs de kinderarts in het ziekenhuis en langs m'n werk voor een overdracht van de kinderen die ik volgend jaar in de klas krijg. Hopelijk duurt het allemaal niet al te lang en kan ik lekker in de tuin zitten.
Ah, krijg net via facebook een berichtje van m'n collega: overdracht is verplaatst naar woensdag. Hééél naar, Naomi morgen naar peuterspeelzaal en de oppas, mama de hele ochtend voor zichzelf (en Hadassa uiteraard). Whoeha! Leg de bikini (dat durf ik wel in de tuin, als niemand het ziet haha), zonnebrand, kinderbadje, tuinslang en goed boek maar klaar! 's Middags naar de kinderarts, ben erg benieuwd wat ze te zeggen heeft over Hadassa.
Goedenavond dames, Meta: een dagje naar de sauna zou misschien iets voor je nu zijn? Even lekker helemaal ontspannen! Felicee: en wat zei de huisarts? Odess: fijn dat je zo goed kunt relativeren. Het klinkt heel zwaar 10 a 12 voedingen, maar wat je zegt: hij zal het wel nodig hebben en over een aantal weken zal dat zeker niet meer nodig zijn. Mendie: ik hoop het voor je! Je zit er echt helemaal doorheen he. Kan het me ook wel voorstellen aangezien je haast niets meer kunt. Sandra: wat een mooie foto's van jullie! En wat leuk die caravan. Kan me wel voorstellen dat het nogal een beslissing is. Het zal wel knetterduur zijn. Pris: spannend hele week alleen 's nachts! Maar dat komt wel goed. ik ben al een aantal keer de avonden alleen geweest en ook de aankomende week is mijn man 2 avonden weg. Hester: forte voeding hebben we ook bij mijn zoontje gehad. Die was zo ontzettend hongerig! En nog steeds een hele goede eter. Het hielp zeker. Het schijnt alleen pas na een week of 2 echt te werken. Dus mocht je toch het idee krijgen dat hij er niet genoeg aan heeft, dan komt dat door het feit dat het pas later werkt. Fijn dat hij al mollige beentjes krijgt, lekker gezicht is dat he! Marry: herkenbaar, enigszins uitgerust zijn en mooi weer werkt erg goed op je humeur he! Fijn dat het zo goed gaat! Kibbeling: wat een goede nachten heeft jullie Stijn. Fijn hoor dat het zo goed gaat. Mocht hij blijven spugen dan zou je kunnen denken aan Johannesbrood pitmeel door zijn voeding doen. Dat verdikt de voeding en zal hij waarschijnlijk minder spugen. Hier: vandaag echt een heerlijke dag gehad (dat heb je met dit weer). Wij zijn vandaag heel lang wezen wandelen in het bos hier en daarna nog een tijdje op een terrasje daar gezeten met een lekker roseetje! Oh wat heb ik dat gemist. Meisje vond het ook heerlijk, die tukte de hele middag in haar kinderwagen. Morgen gaat mijn man weer werken, na 2 weken vrij zijn en ga ik met 2 kids naar de kinderboerderij. Net even weer geoefend met de maxicosi in de gordels, kinderwagen uit elkaar in de auto en dan weer in elkaar. Jemig, wat een onderneming, kreeg er warm van. Het is weer wennen met al die attributen zeg. Maar het ging goed, dus heb er vertrouwen in Morgenavond heb ik een bbq-feestje van mijn werk. Dan zal mijn moeder hier op I. passen terwijl man, K. en ik naar de bbq gaan. Mijn moeder heeft een week geleden ook even een uurtje opgepast terwijl ik boodschappen gedaan heb en dat ging heel erg goed, dus heb er alle vertrouwen in. Verder gaat het allemaal heel goed hier, niets te klagen. I. laat nu 's nachts 5 uur tussen, dus we mogen niet klagen. Ik ga nu langzaam richting mijn bedje. Rond 23:30 uur nog een voeding, maar daar ga ik niet op wachten. Toedels!
@ sandra mooie caravan hoor!! @ marry succes morgen bij de kinderarts!! @ kiwi ik kon het aan met me andere zoon de nacht maar nu scheit ik hem een beetje na zo een bevalling die ik heb gehadoh lekker hoor door bos heen en terrasje gepaktmorgen bbq lekker hoor en vooral met dat lekkere weer @ hier wacht op de voeding en dan wordt het in bed duikenhij maak nu al geluidjes lol.hij ontwaakt
Hester wat lief dat je zoon een stickervel wilde hebben als cadeautje en wat lekker genieten voor je! @kippenpootjes Stijn heeft ook van die iele pootjes haha Mendie die klachten die je noemt heb ik ook gehad tegen het einde van mn zwangerschap. Je moet maar zo denken alles wat je nu voelt is voorwerk. Weet dat je eigenlijk wil horen dat hiermee het echte werk begint.. Pris wij hebben Speen 1 van avent er nu op zitten en dat gaat goed. Verder hebben we ook de difrax fles gehaald met een kers speen nr1. Maar hier drinkt hij niet goed mee. De vorm vindt hij niets. Sandra wat een mooie caravan en jullie gaan ook naar een mooie plek in Duitsland! Stijn had vandaag ook echt een ik wil bij mama en papa zijn dagje! Marry wat vervelend idd dat de afspraak is verzet Weet dus al waar jij te vinden bent morgen!! Lekker hoor geniet ervan. Denk je dat de kinderarts iets geks zal zeggen over Hadassa? Kiwi ik zal het in gedachten houden. Dinsdag komt ook CB bij ons aan huis en dan zal ik het ook wel even overleggen. Moet zeggen dat het de laatste 2 dagen goed gaat (klopt het gelijk af). Lekker dat jullie met het gezin op stap zijn geweest. Hier vandaag een rustig dagje. Niet veel gedaan, bijgekomen van alle kraamvisite gisteren. Stijn wilde vandaag dicht bij papa en mama zijn, wie zijn wij om hier niet aan toe te geven?? Ik ben er wel achter dat hij een buikslaper is. Hij was op mn buik in slaap gevallen en ik heb hem op zijn buik in de box gelegd (zit er toch naast) hij heeft zeker 1 ½ uur geslapen!! Moest hem echt wakker maken voor zijn fles.. hij lag zo lief dat ik er maar even een foto van heb gemaakt!! Nu zijn flesje klaar maken, geven en dan lekker mn bed in!
@Marry: Ja wij hadden een vouwwagen (die gaan we nu inruilen), opzich een heerlijke ruime tent, met goede bedden erin. Maar ik vind het toch wel een gedoe, na een hele lange reis, nog een halve dag bezig zijn om de tent helemaal goed op te zetten, in te ruimen enz. En ook als je weg wilt ben je zo een halve dag bezig. Nu komen we aan draaien de pootjes uit en klaar, de voortent komt de dag daarna wel. Ook vind ik het handig als je op doorreis bent. En we willen misschien volgend jaar een voorseizoensplek en in het voorseizoen vind ik het kacheltje dat in de caravan zit wel erg lekker. Dus ja ik eigenlijk van een beetje luxe camperen Heerlijk morgen lekker zonnen!! Ik ga dat ook maar doen denk ik @Kiwi: Het is altijd een hele onderneming met een kleintje weg, hoe kleiner ze zijn hoe meer je mee moet nemen. Veel plezier morgen in de kinderboerderij, ga je naar de kinderboerderij in Bleiswijk? Daar gaan wij ook altijd naar toe, vind het altijd een erg leuke, rommelige bedoeling daar. Ik moet altijd erg lachen om die ezel die de boerderij uitloopt om lekker een rondje te lopen.
Ik heb internet op mijn tel, helemaal vergeten. Hopen dat ik zo kan posten. Bedankt voor alle felicitaties. Hier gaat het redelijk. Ik probeer de nachtmerrie van gisteren een beetje te vergeten. Voor de meiden die nog moeten: het kwam niet door het inleiden. Vandaag ben ik even uit bed geweest, ging redelijk maar zag er raar uit hihi. Met Yakubu gaat het best goed. Kinderarts helemaal tevree. Zo nu en dan nog wel misselijk. Hij drinkt goed aan de borst, aanleggen gaat heel makkelijk maar als hij slaapt dan wordt hij niet wakker om te eten. Hij heeft net op tijd nog wel geplast gelukkig. Anders zou hij bijvoeding krijgen. Mijn verhaal kom ik nog wel vertellen als ik thuis ben, hou jullie op de hoogte als er nieuws is. Liefs Mom
hier vanmorgen mn schoonmoeder geweest. die is daarna meteen met mn vriend naar ziekenhuis geweest. 2,5 uur later was ie weer terug. er was vel aan het afsterven op zn hand en dat was gaan ontsteken. en hij had een beetje koorts. als zn koorts zometeen hoger is dan moet hij meteen naar het ziekenhuis en aan het infuus met antibiotica. vanmiddag naar mn pake en beppe (opa en oma) geweest. mn beppe was jarig. dus daar bbq gehad. rond 9 uur waren we thuis. mn ouders en mn zusje en broertje +vriendin nog iets bij ons gedronken. 10 uur zijn die ook weer weggegaan. dus nu nog ff tv kijken en daarna lekker slapen. morgenvroeg 10 voor 10 weer in het ziekenhuis zijn, dan kijken ze weer naar zn hand. dus we zullen zien. xxxx ohh ja nog steeds geen tekenen dat het eventueel gaat beginnen. grrrrr
ooo wat heerlijk heb maikel vannacht maar eens ingebakerd. ik denk misschien slaapt hij beter.. Hij is om 11 uur gaan slapen tot half 4. Heb ik beetje bij kunnen tanken. Ik mag dit natuurlijk niet elke keer doen wat hij heeft zijn 8 voeding nog echt nodig maar dit was wel effe lekker
Nachtbraker gemeld! Veel krampen hier maar wel vaag. Ze komen vaak (om de 10 minuten gemiddeld?) maar verschillen wel van sterkte. Er komen ook korte krampjes tussendoor. Man wakker gemaakt om te zeggen dat ik in bad ga liggen. Ik lig eigenlijk de hele nacht al wakker met krampen dus ik ben benieuwd.....
Vk net geweest. Nog geen cm ontsluiting vdomme! :x Weeen worden wel sterker vk neemt later weer contact op of ik eerder als het hard gaat. Tijd wat meer in de gaten houden nu. Ben allang blij dat er wat gebeurd het kon wel vriezen of dooien zei ze maar vooralsnog gaat het hier nog door!