Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rowan, wat een verschil nu met die spekjes bij Rowan, lekker jong hoor!

@Sandra, nog iets kunnen vinden op het Internet? Anders toch langsgaan denk ik.. Wat goed dat jullie vrienden komen. Beter later dan nooit toch. Enne je zwager?

@FireRose, hier heeft er ook eentje flink liggen tukken vandaag.

@Meta, oké..ik heb van mijn zus zo’n ding gekregen voor achterop de fiets. We willen hem meenemen als we in september naar Terschelling gaan maar bedenk me net dat J. dan net 3 maanden is ipv 4 maanden..beetje jammer. Leuke kleertjes besteld?

@Odess, goed bezig zeg met je kilo’s. Misschien moet ik ook maar eens flink aan de wandel ;) Spuugt R. dan steeds na de voeding?

@Hester, de vorige keer had ik het er ook zo af..moet nu ook nog 5 kilo. Heb toevallig de fysio net gemaild wanneer ik weer kan gaan sporten, heb er ook echt zin in. Waar ben jij weer mee begonnen?

@Supermom, hoop dat dit zijn laatste is. Hoe is de nieuwe kamer van jullie zoon geworden? Hier nog zo’n angsthaas voor onweer, helemaal als ik ook alleen zou zijn.

@Kiwi, ook al zo goed bezig met de kilo’s. Hoe doen jullie dat toch? J. laat er vaak ook gemiddeld 5 uur tussen, maar misschien moet ik inderdaad ook eens iets langer wachten. Wat een mooi en speciaal cadeau zeg! Die Swarovski armband is gaaf zeg…hier ook maar even laten zien. Weet alleen niet of ik beide namen zou willen, misschien alleen de voorletter. Wel handig dat jullie korte namen hebben ;)

@Momeera, fijn dat jullie thuis zijn. Denk eerst maar lekker aan jezelf en je kleine vent.

@Bloesem, was in de Prenatal maandag, gewoon vergeten te kijken. Ach weer een reden om terug te gaan. Succes morgen bij de gyn!

@Judith, wat fijn zeg dat jullie thuis zijn. Misschien maar goed dat alles zo opeens is besloten of niet?
    Wat een hitte hè..zo eens kijken of de deuren open kunnen. Gelukkig liggen beide moppies lekker te pitten.
    Morgen mijn eerste dagje met de twee kids, ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Gelukkig wat minder warm :D

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Odess afgelopen nacht was idd een betere nacht voor ons. Jij ook al een buikslaper, hier ook al en idd overdag geen probleem maar ja de nacht daar doen wij ook niet aan.

Pris dank je wel :D je bent ook een mooie ook he?? Bellen en zeggen ga niet met de kleine en dan hier schrijven dat hij niet mee zou gaan :p

Sandra zeker hebben we geluk met het mooie weer en verlof hebben. Vandaag gingen we ook even bij de c1000 boodschappen doen en ik heb Stijn ook moeten toe dekken en bij buiten komst was het echt een muur van warmte waar je dan tegen aan loopt.
    Daar wordt je niet blij van zo’n hoge rekening!!

Felicee wat fijn dat het toch geen koortslip is! Wat sneu wel dat het uit J zijn neus blijft komen. Wel goed dat ze het in de gaten willen houden.
    Blond is onze man zeker.
    Ik ben al weer op mijn oude gewicht en zelfs er al onder. Bij de h&m hebben ze volgens mij op de site wel voedingshemdjes.

Hester wat leuk dat hij op commando dan lacht.

Mendie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isis!!! Wees verstandig en neem die ijzerpillen echt in!! Ik dacht ook wel zonder te kunnen in het begin maar had al snel vaak erge last van duizelingen door ook een heel laag HB.

Lan ook al een lekkere nacht door kunnen slapen.

Kiwi ook al genoten van een goede nachtrust.. Ligt vast aan het weer :D

Zomaar zo lag Stijn vanavond ook in de box. Lief om te zien!!

Meta fijn dat je dochter weer wat opgeknapt is.

Hier niet alles gelezen ivm een huilende aandacht willende kleine man. Hij heeft vanavond zijn avond niet. Wil graag bij ons zijn en huilt super veel. Denk last van de warmte. Hoop dat hij de nacht een beetje redelijk door zal gaan komen…
    Afgelopen nacht hebben we echt een super de luxe nacht gehad! Stijn is na zijn fles van 22.30 uur in slaap gevallen om 23.00 uur en hij heef geslapen tot 6.45 uur vanochtend!!!!!!!!!
    Vanmorgen is het Cb langs geweest voor intake gesprek. Leuke meid (gelukkig) en was ook helemaal weg van Stijn (ja wie niet :p) We hadden geluk want vandaag was ook inloopspreekuur dus konden we gelijk langs om te wegen. Stijn weegt nu 3320gram!! We zijn echt helemaal trots dat hij het zo goed doet. Zijn flessen gaan er gelukkig ook in en blijven er in! Vandaag een hele warme dag en zelfs Stijn had het warm (arme vent) Ik heb hem lekker in zijn luiertje in de box gelegd vanavond en hij vond het heerlijk!! Nu ligt hij, na even te hebben gehuild (een uurtje ofzo), lekker in de wandelwagen te slapen tot zijn flesje van 22.30 uur en dan hopen op weer een goeie nacht :D

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Mooie naam!! En lekker gaan genieten!

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh die zal ik dan ook nog wel krijgen, ben ook met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht na de bevalling...Voor het hechten moest ik naar het ziekenhuis toe, omdat ik te ver was ingescheurd..

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lan dat deed ik nou ook elke week toen en nu nog om te wegen:Den had je een nat pak zeker om de ooievaar recht te zetten haha

@ zomaar zo je mannetje maak een groeispurt.en jij niet ziek worden he;)

@ afvallen ik hoef dat niet echt hoor ik heb alleen een klein buikje aan over gehouden:)

@ kiwi lekker hoor een rustig avondje!!hier nu ook eens eindelijk.

@ sandra toen ik verkeerde medicatie had koste ambulance voor mij ongeveer 550 euro:$was voor de kleine lucas he en daar doe je het voor!!

@ momeera welkom thuis en rust lekker uit!!

@ bloesem succes bij de gyn morgen!!

@ judith welkom thuis en toch geopereerd.alles goed gegaan??

@ odess zou kunnen hoor dat je kleine meid de onweer een beetje aanvoelt!!

@ kibbeling ja he ik denk zoek maar uit haha.maar ze zouden nog bellen voor nieuwe afspraak als nodig is want 30 juni loop me contract af.

jij heb wel luxe nachten hoor wil ik ook wel wat vaker hebben hier is elke dag feest met onrustige jayden.

@ hier weer val reuze mee of vannacht moeten we meer krijgen heb nu ff rust voor zolang het duurt;)

o heb een vraag aan jullie wat kan ik verwachten als ik bij de kinderarts kom ik moet donderdag en weet niet wat me te wachten staat:)

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@Momeera: Fijn dat je thuis bent!! Heerlijk gaan genieten van je mannetje.

@Bloesem: Zal inderdaad best zwaar zijn dit weer en dan hoog zwanger. Gelukkig wordt het morgen weer een stuk koeler.

@Judith: Wat zijn jullie ineens snel thuis, en hij is vandaag geopereerd? Nou wel super dat jullie thuis zijn!

@Odess: Ahhh misschien had ze ook wat last van de warmte?

@Kibbeling: Wat doet jullie mannetje het toch goed, jullie zijn echt aan het genieten zo te lezen!

@Priscilla: Hier is gewoon een beetje een standaard controle, wegen, kijken wat ie al kan en vragen hoe het gaat en dan mag je weer naar huis;) Dus als je kleine man het gewoon goed doet, sta je waarschijnlijk heel snel weer buiten.

@Kievit: We moeten inderdaad maar een datum roepen, bij jouw (kiwi) is de donderdag of maandag toch handig.
    Mij maakt het niet zoveel uit, dus roep maar een aantal datums.
    Wij gaan alleen 23 juli op vakantie voor twee weken en ik geloof dat meta komende week weg is.
    Dus ergens tussen 11 juli en 23 juli?
    En als er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan, is altijd gezellig natuurlijk!!

Hier was het kraambezoek erg gezellig, ik merk wel dat de Rose behoorlijk heftig valt na een jaar droog gestaan te hebben:D

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier heeft Keano nu ook last van de warmte, hij zweet zich kapot...Dus hij krijgt ook flesjes met water, zodat hij niet uitdroogt..

8. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wie wil mijn buddy zijn.
    want miranda is bijna nooit meer hier.

ik ga nu slapen.
    en nog steeds geen gerommel of beweging

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Fijn dat jullie weer thuis zijn, en dat alles goed is na de operatie!
    Nu lekker gaan genieten!

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik wil je buddy wel zijn lovelyengeltje...

11. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Monique heeft gewoon van 23:00 tot 7:00 geslapen vannacht. Hopelijk blijft ze dit volhouden. Maarja dan moet je eruit voor Luuk die uit bed valt en een tand door zijn lip heeft.

12. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ Kiwi, ja echt waar. En het gaat hartstikke goed met die site. Zo goed dat het nu van hun beiden hun "echte" baan is en we binnenkort een opening van hun bedrijfspand hebben. Voorheen deden ze het uit huis met een opslagbox geloof ik.

@ Judith, ben blij voor jullie dat jullie thuis zijn nu en alles goed gegaan is met operatie.

@ Odess, ik zal proberen een beetje op te schieten samen met lovely zodat het mamatopic snel geopend kan worden :).

@ Kibbeling, daar mag je echt blij mee zijn zo een lange nacht al. Wat heerlijk!

@ Ivje, ook al zo een goede slaper. En hoe is het met jou? Gaat het herstel van de keizersnee goed?

@ Hier, de baby is rustig in mijn buik. Dus ik ben blij dat ik om 13.00 voor controle mag toevallig vandaag.

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    oh zie dat mijn banner ongeduldig is. Ben morgen pas uitgerekend niet vandaag al.

14. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Kiwi, het klinkt erg genieten bij jou, heerlijk! Wat een leuke ketting zeg, inderdaad een mooi cadeautje!

Kibbeling, verwachtte niks raars bij de kinderarts en dat was het gelukkig ook niet! (zie verhaal hieronder) Ah, wat een lieve foto van Stijn! Hadassa wil juist niet op haar buik, wat een verschil toch tussen kindjes.
    Pff, klinkt als een 'lekker' heftig nachtje, de nacht van zondag op maandag! De afgelopen nachten beter geslapen?

Sandra, het is ook wel een gedoe ja, een tent. Manlief zit daarom eigenlijk het liefst in een huisje maar ik vind kamperen zo leuk! Een caravan lijkt me ook erg lekker maar daar hebben we het geld helaas niet voor. Wat een lieve foto's van Lucas zeg!

Momeera, fijn dat het nu goed gaat. Je hebt volgens mij een hele heftige ervaring achter de rug. Kom maar lekker bij meid.

Lovely, nog steeds aan het wachten begrijp ik? Succes nog even!

Lan, fijn dat je even hebt kunnen bijtanken! Daar knap je van op hè?! Gelukkig dat Maikel nu wel aankomt.

Sweetbel, klinkt heerlijk zo'n dagje aan het strand! Ben je al een beetje gewend, in je eentje voor de kleine zorgen?

Meta, klinkt heerlijk zeg, 5 weken naar Toscane! Zou er zo zin in hebben! Wat sneu voor M1 dat ze ziek is, helemaal met dat warme weer. Gaat het al wat beter nu? Haha, over een aantal jaar kunnen we de voetbalcompetitie beginnen? Of korfbal, dat kunnen ze gemengd doen! :D
    Ik heb anderhalve week terug weer gefietst, ging prima! Ik word nog wel snel moe maar van down under heb ik geen last.
    Ai, stress? Misschien even opschrijven wat je nog moet/wilt doen? Helpt bij mij vaak wel.

Odess, pfoe jij hebt het behoorlijk druk met alle voedingen! Hopelijk heeft hij binnenkort wat minder nodig. Haha, ik las over je meisje die gaat praten. In eerste instantie dacht ik bij 'je meisje' aan de jongste (is een jongetje natuurlijk, dom! ;)) dus het bericht dat ze begint met praten zorgde hier even voor een :( Haha, maar leuk dat ze aan het kletsen is nu!
    Vond het de afgelopen dagen ook moeilijk met die kleine meid en het warme weer hoor. Ze was niet tevreden te krijgen, zo lastig!

Judith, wat fijn dat jullie thuis zijn! Is heel heftig geweest, hopelijk gaat het nu snel beter.

Hester, heerlijk als je huis zo koel blijft! Hier was het eergisternacht echt een sauna. Gelukkig nu alles weer afgekoeld. Ah, zo leuk die eerste lach!

Priscilla, whaha 'hij stelt zich een beetje aan'! Het is alsof ik mijn man hoor, die zegt dat ook over Hadassa.

Felicee, gelukkig dat het geen koortslip was! Wat sneu voor J. (en voor jullie uiteraard). Naomi heeft verborgen reflux gehad (wel pijn, geen spugen) en dat was zo zielig! Ik hoop dat dat niet het geval is bij jullie kleine man.
    Met Naomi gaat het goed, ze heeft haar draai aardig gevonden. Volgende week gaat ze een aantal dagen bij opa en oma logeren, wordt ze lekker verwend!
    Met die kilo's gaat het hier nog niet zo, ik wil dan ook snel beginnen met lijnen! Pff, helemaal geen zin in maar ook geen zin om de kilo's er aan te laten.

Super, pfff kan me voorstellen dat je het heel zwaar vindt om alles in je eentje te moeten doen en dan ook nog werken! Sterkte meid!

Zomaar, fijn dat Rowan zo goed groeit!! ahhh, wat een lieve foto!

Mendie, jaaaaa daar is ze dan!! Gefeliciteerd met de geboorte van Isis! Hele mooie naam zeg!
    Nog beetje wiebelig lees ik? Rustig aan hoor!

Kievit, lijkt me leuk! Ik ga pas in september op vakantie dus in juli kan ik wel. Alleen 18 en 25 juli niet, dan gaat deze mama naar concerten van Take That!!!!

Ivje, ah arme Luuk!

Hier gaat het allemaal wel aardig. Hadassa heeft erg veel last gehad van de warmte, wilde overdag gewoon niet slapen. Moeilijk ook hoe haar te kleden, ze wil in bed namelijk niet slapen als ze niet onder de dekens ligt. Pfff, lekker warm haha! 's Nachts ging het gelukkig wel.
    Hoewel ik het jammer vind dat de zon weer weg is, is het voor haar dus wel fijn.
    Ze heeft afgelopen weekend voor het eerst gelachen! Zo schattig, je smelt gewoon. Ze doet het nog niet veel maar komt vast snel.
    Ik ga rennen, ze 'roept' om een fles.
    Straks naar m'n werk voor de overdracht voor volgend jaar, heb ik gek genoeg wel even zin in. Tot later!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hij lacht! En dat voor het eerst tijdens de zoveelste nachtvoeding (gaap)... Genieten dat tandloze bekkie :D

Bloesem - ja dat bedoelde ik inderdaad precies :p Nee hoor, de beebjes komen wanneer ze komen, maar nog maar 2 juni beebs te gaan!

Hij huilt. Ff kijken of hij nog wat wil - had ik 120cc afgekolfd, helemaal blij zat hij na 60 vol ;) Misschien wil hij nu de rest :)

16. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Uitgerekend:
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    14-07-2011 KellyAernoudt (22)- 2e kindje (een meisje)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (een jongen)

Jongens: 2
    Meisjes: 1

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 weken
    07-05-2011 Zomaar (24) - Rowan 2080 gram - 35+3 weken
    11-05-2011 Lan (28) - Maikel 1774 gram - 41cm - 35+5 weken
    18-05-2011 Hester - Valentijn 3515 gram - 38+1 weken
    21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje 4040 gram - 38+2 weken
    21-05-2011 Senna04 (24) - Keano 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken
    27-05-2011 Marry (29) - Hadassa 2960 gram - 38+3 weken
    30-05-2011 Meta (39) - Marenthe 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken
    30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden 2230 gram - 40 weken
    02-06-2011 Odess (26) - Jongen 3780 gram - 40+2 weken
    02-06-2011 Kiwi (32) - Isa 3800 gram - 41+3 weken
    06-06-2011 Miranda22 (26) - Elize 2800 gram - 49 cm - 36+6 weken
    07-06-2011 Felicee (29) -Jurre 3480 gram - 50 cm - 40+3 weken
    08-06-2011 Sweetbel (23) - Meisje - 4220 gram - 39+6 weken
    08-06-2011 Dinkie (28) - Nikki - 3995 gram - 51 cm - 41 weken
    09-06-2011 Elise1982 - Milou - 4220 gram - 38+6 weken
    09-06-2011 Mamalicious (33) - Isa - .... gram - 40 weken
    13-06-2011 Martine (29) - Selina - 3820 gram - 41+2 weken
    14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken
    17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken
    20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken
    25-06-2011 Momeera (28) - Yakubu - 3535 gram - 40+4 weken
    27-06-2011 MendieC (29) - Isis - .... gram - 40+2 weken

Jongens: 11
    Meisjes: 12

Afspraak:
    1 Juli - Senna - Nacontrole VK
    7 juli priscilla1987 - nacontrole gyn
    5 juli KellyAernoudt - controle gyn
    12 juli KellyAernoudt - controle gyn

Afspraak (baby's):
    27 juni Lucas - Fysiotherapie
    30 juni jayden - controle kinderarts
    05 juli maikel - Controle kinderarts
    07 juli Keano - Consultatiebureau
    20 juli Lucas - Consultatiebureau (tweede prikje)
    01 aug Rowan - Heupfoto's
    23 aug Lucas - Kinderarts

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Wilde kijken of Maikel al inmiddels iemand voorbij was gegaan met gewicht haha. Maar ik zie dat ons moppie nog steeds het kleinste is...

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @lan
    ja dat iss wel goed.
    dank je

net weer terug uit het ziekenhuis.
    hand van mn vriend is weer schoongemaakt en opnieuw gips eromheen.

ik moet morgen weer naar de vk pas om kwart voor 4 pfffff.

nog steeds benauwd binnen zeg.

19. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

meneerte rowan weegt 3660gram. en is +/- 52 cm. en straks gaat de weegschaal weeg :( best balen.

zo net bij de tandarts geweest wortelkanaalbehandeling. en 8 buisjes bloed laten tappen in't ziekenhuis. kijken of daar wat uit komt. voor eventueel volgende zwangerschap.

ben ik de auto aan het uitmesten van de vakantie komt er weer een bui over pff

rowan heeft 2x 5uur tussen voeding gelaten. heerlijk geslapen dus. vanmiddag na zijn kraamvrouwtje :)

20. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    joepie ik heb ook een buddy!!

Deel Deze Pagina