Marry: ik ga ook naar Take That op 18 juli! Zo'n zin in! Was vroeger hun grootste fan Eigenlijk voornamelijk van Robbie. Ben een paar jaar geleden naar zijn concert geweest, was nogal een onderneming om er kaartjes voor te krijgen. Het was geweldig! 14 juli Kievit kan ik! Lijkt me heel gezellig. Sandra: wat ben je toch een bezig bijtje! Mooi vooruitzicht jullie vakantie. Lan: lekker laten kletsen zou ik zeggen Mijn mannetje werd net huilend wakker omdat hij een enge droom heeft gehad. Na een een minuut hem getroost hebben moesten we snel zijn kamer verlaten, want meneer wilde verder slapen. Man mijn en ik zeiden toevallig van de week nog tegen elkaar dat hij nog nooit is wakker geworden is van enge dromen etc, terwijl hij er echt de leeftijd voor heeft. Hij heeft ze wel, de dromen, want de laatste maanden horen wij hem regelmatig praten of lachen in zijn slaap, zo schattig. Maar vandaag dus voor het eerst een engerd.
Net heerlijk onder de zonnebank geweest... moest er echt even uit, zat alleen maar te janken en te vitten ...
@ sandra dankje!!weet ik zo een beetje wat ons te wachten staat morgenhaha was zo erg ik heb ook al meer dan jaar geen alcohol op en durf niet meer ook @ lovely nog niks pff balen joh hoop dat je kleintje snel komt!! @ ivje o lekker hoor dat ze doorgeslapen heeft en toch nog eruit meoten voor je zoontje @ marry haha echt.nou ik begin nu verschil tussen huilen en kreisen te begrijpen zal het is keer opnemenen hier ook hoor gister niet willen slapen onder de dekens die trap die zo weg. @ zomaar dat zijn veel buisjes bloedheb je geen inloopspreekuur op cb??hier wel dan kan je elke week wegen en dan zie je gewoon een verschil @ zomaar wat een schatje @ bloesem zullen we veren voor eerdernet als mendie dag van te voren bevallen @ felicee zo jij kan er even tegen aan en voor hoelang moet je die duimbrace @ senna hier ging ik met de kinderwagen met 2 honden de eerste keer ging goed en tweede keer niet haha!!ennuh geef mij ook zo een doorslaper. @ meta hahahaha die was dus drijfnat @ kiwi heerlijk is dat he als je weer kan shoppen voor je eigen. @ mendie ben benieuwd naar je bevallings verhaal!! @ sandra hier ook een spaarrekening weer open voor jayden. @ hier me mannetje is rustig eindelijk heb nu weer rust nu alles slaaptme vriend is weer werken.hij zei is deur van de knip ik zo denk het wel hij had eergister de knippen op gedaan en is langs achter weg gegaan.conclusie meneer stond voor gesloten deur de volgende ochtend.hij belde me tel was leeg dus ja dan maar de brievenbus me naam roepenmorgen kinderarts toe ben benieuwd.
Meta: oooh lekker de zonnebank. Fijn dat je tot rust bent gekomen. Pris: succes bij de kinderarts! Ben ook benieuwd. Hier even een spam van ons meisje. Ben zo verliefd.....
nog steeds helemaal niks hier. pffff begin nu sinds gister ook heel veel vocht vast te houden in mn voeten. doet aardig zeer. maar ja hopelijk is alles weer "normaal" als de kleine er eindelijk is. en hopelijk heeft de vk morgen "goed" nieuws, bv dat ze me datum geven om in te leiden. dus we zullen zien. xxx
Ha meiden, Eindelijk rust hier in huize Marry&co dus kan weer even typen hier. Zomaar, lieve foto's van Rowan. Hij is inderdaad behoorlijk de 'schade' aan het inhalen zeg! Lan, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt op Maikels groei. Hopelijk blijft het een stijgende lijn de komende tijd! Bloesem, spannend joh! Hopelijk besluit jullie uk toch de komende dagen nog te komen! Felicee, ik geloof dat je Mendie en mij door elkaar haalt in je vorige post. Inderdaad leuk voor Naomi en lekker voor mij. Ze gaat dinsdag einde van de middag met m'n ouders mee en we gaan haar zaterdag weer halen. Wel lang hoor maar ik hoop dan ook te kunnen genieten van de rust. Wat balen dat je nog zo'n last hebt van je cts en je nu ook een brace moet! Hopelijk helpt het en ben je er over een tijdje helemaal vanaf. Senna, zo, dat zijn lekkere nachten joh! Fijn hoor, zo kom je zelf ook weer op verhaal! Meta, wat goed dat je al zo bent afgevallen! Bah, nu ook je zoontje ziek? Ik kan me voorstellen dat je daardoor je hoofd behoorlijk vol hebt en dan ook nog op vakantie vrijdag! Hopelijk red je het allemaal tot vrijdag, zijn de kinderen straks weer helemaal beter en kun je tot rust komen in je vakantie. Kiwi, heerlijk even shoppen! Daar kan een mens (vrouw) echt van opknappen, haha! Fantastische uitdrukking, 'je kunt jezelf niet onder een kopieermachine gooien'... Die moet ik onthouden. Leuk, jij ook naar Take That! Ik was vroeger ook groot fan (inclusief posters van Mark boven m'n bed) en nu nog steeds (exclusief de posters, mag niet van manlief...). Ben in 2007 ook in Ahoy en Oberhausen geweest, in 2009 in Sunderland (Engeland) en nu dus in de Arena en 25 juli nog in Dusseldorf. M'n vriendinnen vertrekken morgen naar Londen om daar naar twee concerten te gaan maar dat zat er nu natuurlijk voor mij niet in. Manlief vindt me compleet niet sporen maar ik vind het zo leuk! Even lekker gek doen, gezellig met de meiden. Wij vinden het iets minder geslaagd dat Robbie er weer bij is maar goed, het concert moet fantastisch zijn volgens de berichten. Wat sneu voor jullie mannetje dat hij een nare droom had. Naomi heeft dat ook weleens en is dan zo moeilijk te troosten. Ze kan het ook nog niet goed uitleggen, echt lastig. Ahhh, wat een mooie foto van jullie meisje! Kan me voorstellen dat je verliefd bent! Mendie, leuk om even van je te horen! Rustig aan hoor meid, we snappen allemaal dat je het nu (en de komende tijd!) even te druk hebt om steeds hier te zijn. Jammer dat de bv niet wilde lukken, wel fijn dat je je opgelucht voelt door je besluit om over te stappen. Naar dat je nog zoveel pijn hebt, hopelijk zijn die hormonen en daarmee de pijn snel je lijf uit! Geniet lekker van je kraamweek, de tijd gaat zo snel! (zei het oude besje....) Kievit, 14 juli kan ik dus wat mij betreft prima! Sandra, oh dat is zo'n mooie omgeving! Wij zijn er vorig jaar ook geweest (in de buurt van Prüm), echt prachtig. Veel leuke stadjes en een mooie natuur. Priscilla, Fijn dat de rust weer in huis is bij jullie! Hier, ik was helemaal vergeten te vertellen dat alles bij de kinderarts maandag goed was. Er is een virus gevonden in Hadassa's keel, het zogenaamde Rinovirus. Dit is een vrij onschuldig virus, beetje griepachtig. Niks ernstigs dus gelukkig (had ik ook niet meer verwacht hoor). Ze weegt nu 3295 gram en is 54,5 cm lang. Qua gewicht wat onder de lijn maar niet verontrustend. Maak ik me ook niet druk om, ze heeft vast hetzelfde figuur als haar zus (en hun papa). Vanmorgen op m'n werk geweest voor de overdracht. Ik krijg een pittig groepje volgend jaar! Moet er nu, eerlijk gezegd, ook nog niet aan denken om te gaan werken. Hoeft gelukkig voorlopig ook nog niet. Hadassa kwam van de week twee nachten pas om half 6 (na de laatste voeding van 23.30) dus wij helemaal blij. Afgelopen nacht weer om half 4 (en daarna 7 uur) dus dat was wat minder. Zeker omdat ik pas na de laatste voeding naar bed ga, ik kom er eerder gewoon echt niet in. Avondmens Nu hopen dat ze vannacht weer wat langer wegblijft. Het slapen 's avonds en 's nachts gaat goed maar overdag (en dan vooral tussen etenstijd en een uur of negen 's avonds) is het vaak drama. Lastig hoor, dacht dat het alleen met de warmte te maken had maar dat lijkt toch niet zo te zijn. We wachten af, we zullen er 'doorheen' moeten. Komt goed...hoop ik...
Bij ons zijn dat ook de onrustige uurtjes! Wel lastig met de ander kids erbij, zeker als ze ziek zijn... en bang voor onweer... pfff Ik kan volgens mij ook de 14e!
Gezellig meiden, ik zet het meteen in mijn agenda!! Lucas mag dus op stap met drie dame's Of zijn er mannen die ook mee willen. @Marry: Hopelijk slaapt ze vannacht weer door! @Kiwi: Wat een schatje zeg! @Lovely: Succes, gelukkig is het iets koeler geworden.
Ik ga nog een tikkeltje harder huilen net bij verschonen constanteerde ik aan zijn andere bal ook een waterbreukje snik snik Ik ben zo verdrietig... Waarom waarom...
Het lijkt erop dat het begonnen is hier. Ik hoorde/voelde net knak op de wc en verloor de slijmprop. Nu al veel druk onderin buik en lichte weeen. Bij de 1e zette het snel door na verliezen van de slijmprop. Dus ben benieuwd, ik ga kijken of ik nog even kan slapen of dat het toch al snel zkh bellen wordt. Anyway mocht het vals alarm zijn dan horen jullie dat nog van me en anders sms ik sweetbel vanuit zkh morgen wanneer ik eraan denk.
Bevalling Zondag op maandag kon ik de slaap totaal niet vatten. Krampen maar nog niet echt duidelijk weeen. Om 04:00 man wakker gemaakt om krampen te melden en dat ik in bad zou gaan liggen. Om 05:00 besloten vk te bellen, krampen onregelmatig maar wel steviger: om 5, 4, 8, 10, etc minuten. Om 06:00 TOTAAL geen ontsluiting, volgens te vk was bmmond zelfs nog niet helemaal plat!! Weeen werden regelmatiger, 12:00 vk: 1 a 2 cm. Gezien alles erg langzaam ging, de weeen veel energie kostten en ik die nacht ook nog helemaal niet had geslapen, besprak ik een ruggeprik. De vk gaf aan dat zij dit niet (snel) adviseerde maar ze het in dit geval een goede optie vond en ze belfr het zkh. Rond 13:30 in zkh, aan ctg, katheter, infuus en wachten. Eindelijk met bed naar boven voor ruggeprik. Bij de werking voelde ik me als een methadon verslaafde die weer shot kreeg. Echter aan de linkerzijde was het niet geheel verdoofd. Helaas voor mij, maar ik voelde me al zoveel beter! Terug op verloskamer ging het hard, fikse weeen die al vrij snel op pers begonnen te lijken. 1 probleem; Isis lag wederom niet diep genoeg en persen had geen zin. De weeen werden versterkt (personeel jokte tegen mij over de dosis omdat ik tegenstribbelde het was al zo zwaar!) Edwin zag dat de dubbele dosis werdt ingevoerd. Gevoel uren persweeen te hebben weggepuft bleek Isis niet dieper te zijn gaan liggen, en nu?! Vacuumpomp geen optie door haar hoge ligging, dus keizersnee?? Ik steeds wanhopiger, personeel ging overleggen met gyneacologe. Zij stelde toch 'persen op goed geluk' want het moest toch allemaal passen en Isis had geen rare hoofdafwijkingen. Al snel zag ik een injectie liggen en een enge schaar en volgens mij zei ik semi-pissed "jaaaaa ik zie wel dat je een knip gaat zetten!" Waarop geen antwoord... Ik dacht aan een mission impossible en later de onzekere gezichten vh personeel over de hartslag van Isis was ook niet geruststellend! Op het persen gezet en alle aanmoedigingen klonken als regelrechte leugens, maar er zat dus echt schot in! Isis is vanaf het persen met 35 minuten geboren. Het was echt het voorwerk wat zo zwaar was! Isis, geboren op 27-06-2011 om 21:30 uur, 56 cm, 3920 gram.
goedemorgen, @ kiwi wat een mooi meisje heb je!! @ loevly balen joh dat je zoveel vocht vasthoud ik had dat ook en vooral door het weer.succes bij de vk vandaag!! @ marry mooi dat alles goed was bij de kinderarts en heb je goed geslapen vannacht!! @ lan knuffel voor jou zit je ook niet mee he!! @ bloesem zet hem op als het doorgezet heeft wie weet ben je al aan het genieten nu!!ik hoop het voor je!! @ hier ik heb goed geslapen tussen de voedingen door wordt ik wakker lig me vriend al in bed zo vast heb ik geslapen dusjayden lig nu nog wakker in zijn bedje.val mee dat die nog niet aan kreisen is.nu is het even rust voor moeders nu iedereen nog in bed lig kan ik zo een poging wagen tot opruimen
Hoi meiden! Sorry voor mijn lange afwezigheid! Moet erg wennen om weer in een soort van ritme te komen! Isa doet het overigens prima! Na wat problemen met de bv (ze hapte niet goed aan, gevolg: zere en kapotte tepels) gaat het nu lekker. Maar om weer in het dagelijkse ritme te komen valt me nog best tegen. De oudste gaat natuurlijk gewoon naar school dus 4x per dag er naar toe... Wij wonen best ver van school dus altijd met de auto en dus maxi cosi in en uit waarna Isa steevast wakker wordt en dus wil eten, ook als ik haar van te voren voedt wordt ze wakker uit haar slaap en wil ze niet meer in de maxi cosi... En smorgens op tijd klaar zijn.... Was al nooit mijn sterkste punt maar nu een bijna onmogelijke opgave! Maar goed, er komt vast een dag dat we t allemaal door hebben en het op rolletjes loopt (zei ze hoopvol....) De oudste was van de week ook nog eens ziek, 2 dagen en nachten lang van onder en boven leeggelopen, zo zielig voor haar... Toen ze beter was voelde ik pas hoe gesloopt ik was, dat hakt er wel in met een kleintje erbij! Ik ga vandaag eens proberen wat bij te lezen en te reageren! Mn auto is bij de garage dus kan toch nergens heen en pas vanavond weer visite dus overdag hoop ik rustig! Voor iedereen die nog bevallen is: Van harte gefeliciteerd en geniet er van, het gaat zooooo vreselijk snel allemaal!