Klein berichtje van deze kant, Monique blijft de nachten erg goed doe we mogen ca 6-7 uurtjes slapen. Overdag is ze echter erg onrustig, ik verwacht door darmkrampjes. Dus ben veel met haar aan het haffelen. Nu ff een flesje geven en dan gaan we samen rusten (hopelijk) dan kunnen we vanmiddag naar mijn moeder in het ziekenhuis. oja ik ben alweer op het startgewicht en pas mijn eigen broeken
Hier nog steeds helemaal niks. Zelfs geen verdwaalde wee. Heb alleen mega slecht geslapen. 2x per uur nasr de wc geweest. Mn vriend is met mn moeder en mn dochtertje naar het ziekenhuis. Kan ik nog ff anderhalf uur slapen. Word zn hand weer schoongemaakt en nieuw gips er weer omheen. We hebben gisteravond ook eindelijk het geboortekaartje uitgezocht. Mooi op tijd he haha. Dus als de beeb er is foto maken en dan kunnen we de kaartjes bestellen. Heb alleen wel veel pijnlijke buiken en erge krampen in mn buik (of zouden dat toch weeen zijn) Xxxxx
Bloesem gefeliciteerd!!! Lovely: je zal vast al aan het genieten zijn, hoop ik!!!! Ben benieuwd! Veeeeeeel moeten lezen, het is weer even drukker geweest ... Reageer later op de rest. Ben een beetje brak vanochtend ... weinig geslapen... niet door M... Gisterenavond personeelsfeest op school gehad... en we hebben een hele leuke school... en ik had een tijd niet gedanst.... dussssss, gewoon brak van veel wijntjes en veel dansen ... Merkte met dansen toch wel dat de bevalling pas 1 maand geleden was.... Maar ik heb genoten!!!! M. voor het eerst naar de oppas gebracht, ze was al wel eens een uurtje bij m'n ouders alleen, maar gisteren bij de buurvrouw (die er ook bij de bevalling was en straks 1 dag in de week gaat oppassen)... toch voelde het al een beetje als loslaten... dikke brok in mijn keel terwijl ik weet dat ze in goede handen is...Het was maar een paar uurtjes want manlief en de kids hebben haar om half 6 weer opgehaald.... en het was goed gegaan en de 2 buurjongetjes (van 2 en 3) zijn allebei verliefd op haar ... Straks met m'n brakke kop inpakken.. en vanmiddag rijden we weg...
ow ja: bij de hoogvliet zijn Pampers Baby dry (normaal 9.35 per pak, 56/46 stuks) in de aanbieding: 3 pakken voor 20 (ja twintig!!!!) Euro!!!! Hoop dat mn bestelling kleertjes.com vandaag binnenkomt!!!!
Goedemorgen!!! @Lan: Nee ik geef geen borstvoeding, ik denk inderdaad dat hij gisteren wat last had van zijn buik. Gelukkig was het na een klein uurtje voorbij. Hij heeft bij mijn man met zijn buikje op mijn man zijn arm gelegen. @Felicee: Nee Lucas heeft nooit last van krampjes gehad, wel van moeilijk poepen en ook daarvoor kan je infacol geven, dus misschien heeft de infacol toen ook gelijk de krampjes tegen gehouden. Ik had voor zijn dichte neusje otrivin baby en dan zoog ik met zijn neus uitzuigertje zijn neusje uit. Vind hij helemaal niet leuk, maar dan kunnen ze wel weer goed ademen. @Lovely: Ahhh jammer dat het nog niet doorzet, rust nu maar lekker uit inderdaad, want het gaat vast niet lang meer duren. Succes!! @Meta: Klinkt als een gezellig avondje! Veel plezier tijdens je weekje weg. @Hier: De jongens zijn hun laatste ochtendje naar school en dan is het vakantie, 6 weken lang pfff Thomas heeft vanmiddag nog een feestje, van zijn verloofde haha. Tot vorig jaar ging hij nog met mij trouwen, maar nu ben ik ingeruild Lucas heeft geen last meer gehad van krampjes. Hij had heerlijk geslapen, ik haalde hem vanmorgen om 8.00 uur uit zijn bedje en ik kreeg gelijk een big smile! Nou mijn dag kon niet beter beginnen, wat een heerlijk mannetje is het toch.
Wat heerlijk om jullie goede nacht verhalen te lezen! Goede nachtrust is erg belangrijk merk ik nu Hier geen Hoogvliet in de buurt helaas! @ meeting de 14e - wij willen foto's zien! (eventueel via mail oid ivm privacy ) Hier geen al te beste nacht gehad wederom, doorgemodderd tot kwart voor 11. Toen hebben we hem op zijn buik gelegd en ben ik gaan slapen (maar dat lukt dan ook niet, heel stom) en mn man is wakker gebleven totdat hij goed sliep en toen kon hij omgedraaid worden om half 12. Toen kwam hij om half 2 en om 5 uur. Om half 8 was ons meisje weer wakker. Ons meisje heeft ons knap laten schrikken; die arme meid zat onder het bloed! Grote vlek in haar matras, ws een bloedneusje. Nu is het neusje ook bloederig, een heel sneu gezicht! Ik pep me ff op voor collega's die elk moment langs kunnen komen en dan duik ik daarna lekker mn bed in Fijne dag allemaal!
goedemorgen!! @ senna lekker geshopt dus!! @ judith onze kleine is in de middag tot savonds veel wakker. @ judith hoop dat je zijn ritme om kan draaien!! @ felicee nou hoop dat je snel van die duimbrace af bent!!o en dat bemoeizuchtigheid had ik met me moeder die ik niet meer zie. @ zomaar je heb het goed te pakken he beterschap!! @ lovely spannend hoop dat het door ga zetten!! @ BLOESEM VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!! @ supermom dat is heel dubbel ja knuffel voor jou!! @ zomaar leuk is dat he zo een wippertje wij hebben er ook 1 met sneeuw @ sandra hier ook zo een mannetje en die is echt vaak overstuur!! @ marry echt wel hoor!!keer rust is ook wel eens lekker.anders heb ik nooit tijd voor me eigen!!en hier val de kleine man pas in slaap in de armen.soms geen beginnen aan.. wat een schatje heb jij toch ook he!! @ senna mooi verhaal!! @ felicee lekker hoor dat hij maar 1 keer kwam vannacht!! @ lovely hoop voor je dat toch wat zal doen dit weekend!! @ meta mooi dat je het naar je zin heb gehad gister!! @ sandra haha ingeruild @ odess dat was schrikken zeker!!dat bloed op haar bedje @ hier gister bij kinderarts geweest alles was goed!! hij weeg 3408 gram en is 49 cm groot dus ik en me vriend zijn super blij!!en we hoeven niet meer terug!!straks ga ik boodschapjes doen voor me eigen want me vriend heb bbq op zijn werk dus ik mag zelf eten maken ga gourmette in me eentje haha.als ik de kans er voor krijg
Ik gebruik de kruidvat luiers vind pampers niet fijn. EN heb nu een bon van pampers waarbij ik bij elke aankoop bij kruidvat een pak van 18 kruidvatluiers nummer 1 gratis krijg en dit kan ik geburiken tot einde vna het jaar ... dus elke keer 1 ding of 2 dingen bij kruidvat en weer pakje luiers erbij haha
Hier nu weeen (in ieder geval flink lang aanhoudende krampen) om de 10 minuten. Hou jullie op de hoogte
Lovely: yes, het is begonnen! Heel veel succes. Nou meiden, kunnen we morgen waarschijnlijk al na mama subforum. Leuk! Mendie: wat een bevallingsverhaal! Fijn dat het achter de rug is en kun je genieten van mama zijn. Supermom: wat mooi! Ik vind helemaal niet raar dat je het gefilmd hebt. Hoort denk ik ook wel bij de verwerking. Meta: klinkt al een geslaagde avond! Heb ook zin om te dansen! Binnenkort heb ik voor het eerst weer een meidenavond met vriendinnen, wie weet eindigen we ook ergens op de dansvloer. Veel te lang geleden alweer. Fijn dat het zo goed ging bij de oppas! Marry: veel beebs vinden het niet prettig of moeten leren om zelfstandig in slaap vallen. Vaak gaat het rond 3 maanden beter. Wat gebeurt er als je haar elke keer toch in haar eigen bed legt en even laat jammeren? Dit heb ik zowel bij mijn zoon als nu bij de dochter gedaan en het werkt hier toch wel heel goed. Maar goed, ze werden er niet overstuur van, alleen een soort van een zeurend huiltje. Mijn zoontje ging na een week of 6 nooit meer huilen en bij I. wordt het ook steeds beter. Vaak zelfs zonder een geluidje te maken. Maar goed, het blijft altijd een zoektocht. Gezellig dat je de 14de meegaat! En wat een plaatjes van kinderen heb je Ivje: fijn dat Monique het al zo goed doet 's nachts en wat goed van je, alweer op je startgewicht! Odess: dus het zou spruw kunnen zijn? Dat kun je toch zien aan het witte uitslag op de tong? Hopelijk slaan medicijnen snel aan. Niet fijn zulke gebroken nachten. Hopelijk gaat het snel beter, meid. Schrikken van E. haar bloedneus. K. heeft het een tijdje geleden ook gehad in bed. Dat heeft hij een keer 2 gehad toen hij verkouden was. Pris: fijn dat alles goed is met je mannetje! Sandra: vervelend die krampen, maar fijn dat het nu over is. Felicee: zeker irritant als anderen het denken beter te weten. Ik kan me ook erg ergeren aan de opmerkingen over de krampjes. Mijn kraamhulp zei elke keer als mijn beiden kids (ze was onze kraam bij hun beiden) huilden en met beentjes optrokken dat het kraampjes waren. Nou sorry, maar als babies huilen trekken ze wel vaker met hun beentjes, om het nou meteen de krampjes zijn.... K. heeft nooit last van krampen gehad (niet zo gek, want die kon ontzettend hard boeren en scheten laten direct na de voeding, dus alle lucht was er direct uit) en I. heeft er ook volgens mij geen last van. Het boek van Nicci French heet Blauwe maandag. Hier: gisteren een vreemde dag gehad. I. heeft tot de laatste voeding van 23:00 uur alleen maar hazenslaapjes gedaan en wilde steeds bij mij zijn. Als ik haar op bed legde dan begon ze na een tijdje een beetje te jammeren, dan stopt het, dan begon het weer, dan stopte. Het kon zo gerust 1.5 uur door te gaan. Het huilen zette ook niet door waardoor ik haar dus niet uit haar bed haalde. Op een gegeven moment was ik er klaar mee en heeft zij op mijn buik geslapen en daarna bij ons op bed. Dit ken ik echt niet van haar, ze valt na elke voeding zo in slaap en slaapt zeker 2,5 a 3 uur door. Mijn man heeft van de ellende "Oei, ik groei" van zolder gehaald. Bij mijn zoon herkende ik nooit die sprongen, maar wat ik nu las kwam precies overheen. Nou ja, dan maar accepteren en bij je nemen, na een dag of 2 zou het over moeten zijn. Gisterennacht ging het slapen verder heel goed in haar bed en vandaag lijkt het over te zijn, ze is weer zichzelf. Ik duik nu met mijn boek op de bank.
@ momeera, kies doet nog zeer. en buik ook niet normaal. we gaan rustig door en niet veel doen @ marry gave foto's @ lovely spannend en al weeen, you go girl
Lovely,..spannend succes!! Bloesem, van harte met jonne. Hopelijk ben je een beetje bjgekomen van de zware bevalling en kan je genieten! Lan,..wat verdrietig voor maikel en jullie. Het is zo zwaar om zo te tobben met je kindje. Sterkte! Marry,..wat eensuperleuke foto's! Zomaar, ook een scheetje zo in de wipper. Hier wel een redelijk goede nacht. Van 22:30 tot 3:30 geslapen. Toen was Roan 1,5 uur wakker helaas. Maar daarna weer tot 8:00 geslapen. Dus al met al goed te doen. Vandaag is de gehoortest gedaan en hij is geslaagd .
@ ivje zo topper zeg, nu al eigen gewicht @ pris wat een toppertje jouw mannetje. en een wipper met sneeuw midden in de zomer. coollllllllllllll. nou ja zomer pffff
@ lan hier ook de kruidvat luiers maat 2 alweer gaat hard. pampers lekt ie telkens door heen. ziekenhuis ook steeds feest mee gehad. @ hier nog steeds kut dus verder baal ik dat ik de weegschaal niet meer heb. maja rowan zal wel over de 3700gram zijn nu 12 juli cb weer. zo en nu ga ik vriend gaat met rowan na overgrootoma. laatste dag van zijn vakantie en wilde heen. en ik na grunn met de hond apk en inentingen (had ie in maart al meoten hebben) en heb er nu al zin in om 45minuten in de auto te zitten en dan weer trug. dus tot later ladies lovely kom op hé
http://3.bp.blogspot.com/-X7jR_pIxy-4/Tgtvc5m-_1I/AAAAAAAACJY/tP-5ec8QWlE/s1600/100_1853.JPG Foto van onze kleine man met dik oog http://3.bp.blogspot.com/-ww3iqJ-buaE/TgtwHlUjO_I/AAAAAAAACJo/3rV0MT_sT5w/s1600/100_1842.JPG
Dit was voor de operatie. Nu we de foto's zien, beseffen we ook dat het best ernstig is geweest en ook dat de risico's op verspreiding van de infectie in het lichaam groot waren.