Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @pris hoe is het met je krampen/harde buiken afgelopen? Fijn dat de kleine vast ligt. Wel spannend voor je het komt zo wel heel snel dichtbij!!

@zomaar weer naar het ziekenhuis heen en weer! Fijn dat de kleine al 35 weken beschermd in je buik zit! Niet echt je dag vandaag, balen dat je niet lekker bent. Zie staan dat je nu de dag en de tijd weet!!! Spannend nu kan het aftellen echt gaan beginnen….

@meta krijg je eindelijk even de tijd voor jezelf en je man? Heerlijk om even bij te kunnen komen. Kan me wel voorstellen dat je de kids al gaan missen!! Wat erg voor je vriendin. Ik hoop dat de operatie een beetje mee valt. Al blijft het erg voor haar, zeker omdat ze haar kinderwens nog niet heeft kunnen vervullen.

@hester lekker wezen winkelen of heb je het rustig aan gedaan?? Niet teveel geld uitgegeven?

@odess hoe was baby kijken vandaag? Is je navel al uitgepuild of zit die nog redelijk op zijn plek? Ik moet eerlijk zeggen dat dat mijn grootste angst is dat mn navel gaat uitpuilen!!! Odess fijn dat het met de kleine helemaal goed gaat. Grappig dat de kleine niet wilde laten zien welk geslacht het heeft. Bij onze laatste echo was het duidelijk wel te zien hahaha

@super je denkt met je benen ik neem het zekere voor het onzekere??

@dinkie lekker verlof. Geniet er van, je dagen zullen nog druk genoeg zijn.

@mom nog gelukt met de was wegvouwen? Hier ligt ook nog wat vouw en strijk werk liggen Kan me er alleen niet helemaal toe zetten om het weg te werken….
    Je hebt ook nog een paar weken voor de boeg met je zwangerschap mom, je kan het nog zat worden!! Ik heb die angst ook gehad hoor voor de bevalling. Moet eerlijk zeggen dat de angst weg trekt naarmate ik dichterbij de bevalling kom.

@felicee niet teveel gesjouwd he met boodschappen doen? Altijd leuk om de foto’s weer te zien en terug te denken aan het moment van maken. Is dat verlof toch nog ergens goed voor!! Lees net dat het niet gelukt is…. Volgende keer beter.

@sandra wat super dat Lucas helemaal van de ademhalingsondersteuning af is. Het zou voor jullie en zeker voor jou het mooiste Moederdag cadeau ooit zijn als hij thuis is/komt met Moederdag. Ik zal hard voor jullie duimen dat dit uit mag komen. Ook wel super om te lezen dat het eten ook steeds beter gaat.

@judith wat een goed nieuws dat de beeb zelf gedraaid is.

@lovely wel een beetje aan jezelf en de kleine denken he?

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zo ik had veel terug te lezen. Ik heb mn best gedaan om op iedereen te reageren.
    Hier vandaag de kraamzorg op bezoek gehad voor intake. Als ze allemaal zo lief en aardig zijn als de intake dame dan moet het wel goed gaan komen!!

Vandaag samen met mams naar de ikea geweest en nu echt het laatste in huis gehaald voor de beeb. Nu is het aan manlief om het op te hangen in de douche. Dan zijn we er echt helemaal klaar voor! Ook nog wat bordjes en eetbakjes gehaald bij de ikea. Super leuke kleuren en zo schattig om te zien!!
    De kleine man heeft het vandaag ook lekker naar zijn zin. Soms heel rustig en dan weer lekker aan het friemelen in mn buik! Af en toe een por in mn ribben of buik die echt pijn doet! Met een klein duwtje terug zijn ze wel vol te houden…
    Verder doen we het vanavond lekker rustig aan. De beentjes omhoog en als ik er nog zin heb dan ga ik nog was vouwen en/of strijken!!

Kussssssssssssssss

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden

@ zomaar of tegelijk kan ook nog of ik eerder:p

@ senna kom je hier ook ff:D

@ lovely aardig bezig in de tuin zo te lezen:D

@ sandra woow je mannetje is echt super sterk johwat goed dat zo voorruit gaat!!

@ odess mooi dat de echo goed was!!en geslacht ben benieuwd:p

@ sweetbel doe ik zeker rustig aan!!en ziekmelden terwijl je verlof heb huh:$nog nooit van gehoord.

@ judith mooi dat de baby is gedraaid echt super:Den ja ik mag bijna:D

@ zomaar jij lui ding ennuh doe de tijd is ff pben:p

@ marry ik kom steeds meer aan op laatste moment;)maar mag ook wel ben ook zo een slankerd.

@ felicee ja die zijn echt pijnlijk niet normaal meer:(en foto album al ver af??

@ momeera angst bevalling kom nu hier ook wel dichterbij hoor.dus je ben niet de enige en heerlijk dat de kinderwagen al klaar staat.

@ zomaar mooi dat de ctg goed was.

@ meta jou rust is dus begonnen en succes morgen bij de vk

@ kibbeling ja komt echt heel erg dichtbij.ennuh ikea is zeker weten leuk shoppen doe ik ook altijd daar:D

@ hier nou het was rustig in me buik nu dus niet meer weer veel voorweeen en voel het in me benen:(en is echt niet fijn die pijn.en een WONDER ik heb niks gedaan vandaag:cool:olee vind KNAP van me eigen:D

4. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    o en felicee die man van jou haha zal ze even schudden voor een milkshake woehahahaha dacht er net aan onder de douche:D:D:D:D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    voor jou doen is dat zeker knap pris!! En succes met je voorweeën!

6. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ na de keizersnee 8 tot 10 dage liggen kraamhulp heb ik daar dan. anders 4 als kleine snel mee mag maar gaan we niet van uit.

dus nu nog overdag daar liggen ctg's goed en dan mag ik nachtverlof of weekendverlof...

ga nu na bed ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi mooi kamertje!!echt een meisjes kamertje

@ zomaar dankje heb net maar een douche genomen zakte af gelukkig ennuh dankje voor de pb.ja ik vind ook knap van me eigen dat niks doen:Dslaap lekker he en fijn weekend en nacht verlof ben je toch ook een beetje thuis dat jeje kan voorbereiden erop he nog even vol houden jij!!jij ben de volgende:D

8. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @sandra: wat fijn dat Lucas van de ademhalingsondersteuning af is! Knap dat je hier nog zo reageert op iedereen nu er zo veel op je af is gekomen!
    @priscilla: he jagges voorweeen.hm nou het schijnt dat je uiteindelijke bevalling wel sneller gaat als je veel voorweeen hebt...schrale troost mischien..
    @judith\: fijn dat de kleine nu goed ligt!
    @lovelyengelje: he wat vervelend, rustig aan doen, met doos chocola??(helpt mij soms hihi)
    @zomaar: spannend!!!

Hier alles goed, mag niet klagen eigenlijk.
    Man en pa druk bezig met de tuin hopelijk af voordat de kleine er is!
    Morgen toch ook echt eens gaan beginnen met de baby was en strijk, pfff strijken....kan er niks van...doe het ook zo min mogelijk eigenlijk..
    Heb opeens het gevoel dat de tijd heel snel gaat, en “moet”nog van alles doen..nou ja komt wel goed.

9. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Zomaar: Lekker ziekenhuis is dat, hoezo was het eten niet gaar? Zijn ze bang dat iedereen weer beter wordt?

@kibbeling: nee nog geen was opgevouwen. Heb heel lang aan de telefoon gezeten met mijn zus (ook zwanger dus zat om over te praten). Verder eten en met mijn dochter bezig. Schiet heerlijk op dus die was. Ja ik zal het nog wel zatter worden zodat ik ga uitkijken naar de bevalling.
    Ehm moet je man de spullen voor de beeb ophangen in de douche? Dat is een aparte babykamer, de douche hihi.

@Pris: niets gedaan wow das een aardige overwinning voor jou.

Ik heb enorm last van mijn armen en mijn handen. Ik kreeg net het gas niet eens aan met een aansteker, maar goed dat ik niet rook haha. Mijn man moest het gas voor me aan doen. Ik denk vocht zo voelt het. Misschien is het morgen wel weer een stuk minder.

10. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Ik lees, probeer te reageren, maar ben geloof ik alweer de helft vergeten. Zeefhoofd!

Felicee, hmm misschien ga ik uiteindelijk ook nog aan de foto's beginnen maar voorlopig nog de rest van de badkamer morgen en daarna twee slaapkamers die nog moeten gebeuren.

Judith, fijn dat ukkie alsnog is gedraaid!

Zomaar, spannend joh, ik kan me voorstellen dat je hyper bent!

Martine, ik ken het gevoel, ik 'moet' ook van alles van mezelf.

Pfff, zit Schindlers List te kijken. Het is de zoveelste keer dat ik hem zie maar ik ben er iedere keer weer ondersteboven van.
    Nu zo naar bed en dan hopelijk morgen weer een beetje uitgerust.

11. sandra

sandra Fanatiek lid

#411 sandra, 5 mei 2011
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
    Goedemorgen allemaal!

Vandaag is mijn kleine grote man jarig, 6 jaar alweer, waar blijft de tijd!!

Ik zal niet veel aanwezig zijn, druk druk druk:D

Vrijdagmiddag om 16.00 uur hebben wij een gesprek met de kinderarts en dan zullen we meer te horen krijgen over wanneer Lucas naar huis mag.
    Wel zei de arts dat hij aan de hoeveelheid zuurstoftekort wel denkt aan een hersenbeschadiging bij Lucas. Maar het gedrag dat Lucas nu laat zien is juist heel goed. Dus het is heel tegenstrijdig. Een MRI scan gaat wat dat betreft een stuk meer zekerheid geven, maar dan moet hij onder narcose dus tja.
    Hersenbeschadiging betekent trouwens niet dat je daar iets van merkt bij kinderen kan het heel goed zijn dat andere delen van de hersenen die funtie gaan overnemen. Of dat ze net even wat meer hulp nodig hebben om ergens te komen.
    Nou ja zorgen genoeg dus, om die kleine man.

12. Hester

Hester Niet meer actief

Judith: fijn dat je beeb gedraaid is! Nu hopen dat hij zo blijft liggen.

Pris: knap dat je zo rustig aan gedaan hebt! En balen van de voorweeen.

Momeera: wat heb je aan je handen dan? Lastig hoor, maar fijn dat je man kan helpen.

Martine: fijn dat je ouders helpen. DIe van mij ook, zo fijn!

ZOmaar: spannend hoor aftellen.

Sandra: hoe gaat het met jou? En je mannen?

Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een ochtend CTG en groeiecho, lab, bloeddruk enz. Hoop zo dat het CTG goed is!! En ben ook heel benieuwd naar de grootte van de baby. Mijn buik is echt gegroeid tijdens de afgelopen twee weken verlof (of komt dat door alle B&J ijs? ;))

Gisteren heerlijk geshopt met zus en schoonzus. Niet eens veel gekocht, maar was wel heel gezellig, in de stad lunchen en winkelen: prima! :D

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik heb boven jouw een kleine update geplaatst Hester, Succes met je CTG

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Sandra, gefeliciteerd met Thomas. Nog even spannend dus, hoe het met Lucas zal gaan.

Hester, succes met je ctg!

Zomaar, nog een beetje kennel slapen, of heb je alleen maar lignin stuiteren?

Mom, gezellig, tegelijk met je zus zwanger! Ik heb ook gazed dat ik mijn zw.verlof Wilde melden doe niet mee aan die onzin. Gaat het al beter met je handen? Vervelend lijkt me dat.

Judith, wat goed dat de baby toch vanzelf is gedraaid!

Morgen naar een fotograaf om fotos te lateen maken van mn buik. Spannend!

15. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen,

Hier redelijk geslapen vannacht, nu meer last van verkoudheid gehad dan van maagzuur dus ja voordeel en nadeel haha...
    Straks komt een vriendin op visite, verder lekker rustig aan doen.
    Het weekend hebben we familieweekend van mijn man zijn familie, zat heel erg te twijfelen of ik mee zou gaan maar ik ga toch maar mee. Is in een soort boerderij, grote slaapzalen en hele drukke mensen dus genoeg redenen om niet mee te gaan maar wil het eigenlijk ook niet missen hihi....
    Hopelijk krijg ik volgende week nog de kans om bij te komen. Gelukkig is alles er klaar voor dus wat dat betreft.

@ sandra, gefeliciteerd met je zoontje, 6 jaar alweer. Is weer een heel andere leeftijd. Ik vind Sanne al zo groot met haar ruim 2 hihi.
    Morgenmiddag dus een gesprek met de artsen over Lucas. Ik hoop zo voor jullie dat het meevalt met het zuurstoftekort. Sterkte!

@ hester, succes straks met alles in het ziekenhuis. Hoop dat de baby goed gegroeid is.

@ momeera, klinkt wel als vocht ja. Proberen met de beentjes omhoog en je armen juist een beetje bewegen als je loopt ofzo, niet naar beneden laten hangen. Bij mij deed het laatst ook echt zeer toen ik een stukje liep met die warme dagen. Nu valt het wel weer mee.

@ martine, succes met je babywas en strijk....
    En zou wel fijn zijn als de tuin klaar is. Ik heb dat ook met wat klusjes hoor. Is gewoon een lekker gevoel als het klaar is voordat de baby er is.

@ zomaar, wel een gek idee dat je de dag en tijd weet dat jullie babytje geboren gaat worden. Ik laat me verrassen maar ben wel erg benieuwd. Hoop op allemaal positieve bevallingsverhalen binnenkort. Zal nu best snel gaan binnenkort.

Heb verder wel alles gelezen maar weet het niet precies meer en wil nog even iets rommelen voordat Sanne wakker wordt. Die ligt zo lekker te slapen hihi....

16. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandra: gefeliciteerd met je grote kerel!!! Ik duim voor je kleine kerel, hersentjes schijnen zeer flexibel te zijn idd als kindjes nog klein zijn, hoop dat het allemaal heel erg positief is!!!!!
    @hester, succes bij je ctg!
    @dinkie veel plezier met je vriendin!

Net terug van vk, alles ok, gelukkig die 2 kg die ik vorige keer in 2weken aangekomen was 1,5 eraf.. was idd vocht.

Vandaag 37 weken, dus ik mag!!! Maar omdat m'n dochtertje nu op 1,5 rijden hiervandaan zit zou ik liever nog even wachten tot ze weer in de buurt is...nog geen tekenen van actie, dus zal wel loslopen... 13 mei moet ik weer naar de VK..

Vandaag met 2 vriendinnen en 5 kids naar de buitenspeeltuin, net lekker appeltaartje gehaald om mee te nemen... heb er veeeeel zin in.. kids lekker spelen en wij kletsen in de zon de hele dag!!!!!!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)

Hester, heel veel succes vanochtend, hoop op goede berichten en hopelijk groeit mini goed :)

Sandra, wat fijn dat hij zo goed gedrag laat zien, dat geeft de burger heel veel moed of niet? Hoop dat jullie vandaag mooie berichten horen over het naar huis gaan! Ook van harte met Thomas, hoop dat hij een leuke dag heeft vandaag!!

Dinkie, veel plezier vandaag :) Veel plezier dit weekend, je ziet het wel toch? Dat soort familieweekenden hadden wij ook altijd - jammer dat die boerderijen altijd vergeven zijn van de muggen ;)

Hier constant een onrustige buik, ik rommel zo door tot het einde denk ik ;) Verder houden wij ons meisje vandaag lekker thuis, voor mij is dit een normaal ook een vrije dag en manlief werkt veel voor de overheid dus die zal het ook niet druk hebben vandaag - gezellig :) Lekker de laatste dingetjes op de babykamer ophangen, tasje pakken en natuurlijk tassen pakken voor ons lange weekend weg morgen :D Wat een straf!

18. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meta, wanneer ben je de vorige keren bevallen? Kan nog wel 5 weken duren, dus zal wel loslopen ;) Maar een mijlpaal is het wel, die 37 weken, fijn! Fijn dat het meevalt met de kilo's!

@ kilo's - hier ook blij, afgelopen maand maar 1,6 kilo aangekomen :D Ik kom makkelijk aan dus voor mij is dit super :) Totaal nu 10 kilo erbij.

19. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @odess vorige keer met 41.4 (na strippen op 41.2) en 40.3 (vliezen braken, meconiumhoudend dus ingeleid)... Ik verwacht dus niet zoveel voor week 40 en dan gaan ze volgens mij direct strippen (rond de 31e week had ik juist wel het gevoel dat het veel eerder zou komen...). Nu beweegt alles nog lekker en af en toe wel een harde buik maar niet het idee dat het een voorwee is ofzo...En ik voel me verder fit..

Meiden fijne dag, ik vertrek naar de speeltuin!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahaha Mom die is grappig!! Nee hoor onze kleine man heeft een eigen slaapkamer, alleen hebben wij niet zo een grote douche en aangezien we straks de kleine daar in badje gaan doen hebben we bij ikea zo wandcommode gehaald. Deze kan je aan je muur bevestigen en in en uitklappen. Zo hebben we op een krappe ruimte toch een commode voor de kleine!!
    Dus nee geen babykamer in de douche!!

Deel Deze Pagina