Zo hier het kraambed besteld (ons eigen bed kan niet omhoog), en nemen nog contact op wanneer ze het kunnen brengen, nou word het wel heel echt hoor!! Ben benieuwd of ze het kraambed ook in de logeerkamer kunnen neerzetten..en anders gewoon in de huiskamer.. Maar dat kan ik dan altijd nog vragen
middag meiden @ martine nou ik hoop het ben het nu al beu die voorweeen en je strijk al klaar zou wel heerlijk zijn he dat de tuin af is voor de kleine er is. @ momeera ja een hele overwinning niks doenbalen dat je zoveel last heb van je armen en handen. @ sandera ben benieuwd hoe het gesprek met de kinderarts is geweest. @ hester succes met de ctg @ dinkie jij krijg dus een druk weekendje.balen van je maagzuur @ meta veel plezier in de speeltuin!! @ odess ben je niet de enige met zo een rommelige buik. @ kibbeling succes bij de vk @ kiwi beterschap voor je zoontje!! @ felicee vind ik nou ook van me eigen. @ momeera balen dat je zo last heb van je bekken werkse nog!! @ zomaar mooi dat je naar huis mag!! @ sweetbel jeetje balen joh van je auto.wel gelukkig dat jullie niks hebben maarja een auto is toch je lief he en altijd makkelijk en duur is een auto ook nog. @ senna poetsmiep van het topic eerst ik nu jij haha!! @ lan ik zal voor je duimen. @ felicee hou het maar in de gaten het vocht verlies. @ judith mooi dat je man alles doe doe die van mij nu ook voortaan @ hier het is weer aan het rommelenweet niet hoe ik moet gaan zitten raar gevoel telkens en als ik loop nergens last van moest nog weg maar ga niet meer weg want heb telkens een natte boxer zo voelt het gewoon heb nog niet gecheckt heb alvast me avond eten op en me vriend mag morgen de spulletjes halen die ik nodig heb doe niks meer voor vandaag heb boven de raampjes gedaan en bed afgehaald wasje in droger.
wat hebben we toch allemaal eigenwijze kinderen hier hihi.. der liggen er in stuit, sommige groeien niet hard de andee komen sneller dan verwacht hihi heerlijk stel zijn we zo met zijn alle
Ff een update van een halve dag ziekenhuis: CTG was gelukkig goed! Wel veel weeën maar dat was niet erg. Echo was ook prima: baby heeft nu de grootte van 35 weken dus een beetje klein maar wel binnen de norm. Alleen wel eiwitten in de urine en een te hoge bloeddruk 140/96 maar bloed was dan wel weer ok. Dus al met al niet echt iets om zorgen over te maken! Heel fijn. Wel verrassend: beeb ligt nog in stuit maar is van volkomen naar onvolkomen stuit gegaan! Dat wil zeggen: hij lag al weken in een soort kleermakerszit op zijn voetjes en nu heeft hij ineens zijn beide benen recht gestrekt naar boven naast zijn hoofdje. Ligt misschien ook wel lekkerder haha! En zijn billen zijn al wat ingedaald. Nu ga ik ff de rest bijlezen!
hop wel dat je geen gehorige buren hebt of een groot raam waardoor buren kunnen gluren als je het in de kamer zet haha
@ Sandra, van harte met Thomas zijn verjaardag! @ Sweetbel, gelukkig ongedeerd maar super balen van de auto. @ Momeera, goed om te horen dat de uitslagen goed waren. @ Felicee, misschien proberen wat vocht op te vangen in maandverbandje of zo om te kijken hoe het ruikt? @ Hier, nesteldrang en drukke peuter is een lastige combi haha. Heb ik de ene kast opgeruimd haalt hij ondertussen de andere kast leeg. Krijg hierdoor nog meer zin in verlof om lekker te "nestelen" thuis als zoontje op kdv is. Nog 6 dgn werken dus schiet op.
@ Hester, dus alles was redelijk goed gelukkig. Misschien domme vraag, maar wat is ook alweer gunstiger om te bevallen een volkomen stuit of onvolkomen stuit?
@ Lan, dat is waar hij wil inderdaad helpen op zijn manier. Is ook wel echt schattig dan als hij zo in de weer is. Maar super onhandig haha.
Hoi meiden! alles bijgelezen geen puf om op iedereen te reageren... sorry.. paar uit mn hoofd @sweetbel; gelukkig dat je geen ongeluk gehad hebt verder! Wel kl*te van de kosten: verzekering?? @hester: mooi dat ctg goed was, ook bij deze stuit een ks? @felicee: ojee, een knap-perd... kunnen zo maar je vliezen zijn...! @priscilla: ook al van de natte hihi, ik heb soms ook als ik lang gezeten heb met de warmte dan denk ik shit mn vliezen... zijn het gewoon zweterige billen hihi @odess: succes op je 'wereldreis'-weekend... vind alles ver nu! sorry andere meiden... later ms meer reacties ... Net 6 uur in de speeltuin doorgebracht.. zittend/liggend in het zonnetje met 2 vriendinnen (waarvan er 1 ook mn nicht is) de ene heeft een zoontje van bijna 3, daar moest ze steeds achter aan, maar de anderen zijn 4,6, en 8 en daar heb je geen omkijken naar... heeeeeerlijk gehangen dus, lekker gekleurd... nu wel kapot. Zoontje bij o&o gebracht, dus zijn even kinderloos... man is Indisch halen, we eten lekker samen.. Misschien vvond nog in de tuin De Dijk treedt (oa) op in het centrum, wilde er eigenlijk wel heen... maar niet zo'n goed idee... gaan in de tuin luisteren...
Ik denk een onvolkomen stuit. Maar hier wordt het bij stuit een keizersnede en dan maakt het niet zoveel uit. Maar wie weet draait hij toch nog. Wel schattig hoor: jouw hulpje bij het opruimen van de kasten! Sandra: toch wel schrikken als je het zo hoort. Hopelijk geeft de mri nog iets meer duidelijkheid en valt het mee. Lan hoe voel jij je? Sweet wat een schrik met die klapband! Jakkes. Pris: is het gerommel alweer een beetje afgenomen?
@Odess, ze masseert de spier los en meer kunnen ze niet doen. Verder nog meer kussens tussen mijn knieën tijdens het slapen en niet te veel tillen of lang achter elkaar strijken om nog meer overbelasting te voorkomen. @Judith, zou wat zijn zeg..weer gedraaid. @Hester, haha klinkt echt zo niet comfortabel. Denken ze dat het nog kan draaien of hebben ze het al over een keizersnede. Fijn dat verder alles goed is. @Meta, heerlijk..geniet van jullie avondjes samen! @Lan, wat goed dat je weer thuis bent. Weer even opladen of niet? Denk toch dat het urine is (misschien met afscheiding) ruikt in ieder geval niet zoet. Ben ook zo slim om zwart ondergoed aan te doen nu maar even verwisselend voor wit
@kiwi: Ik kreeg bij 3 cm persweeen. En voelde ze dus door de ruggenprik heen. Ook nog allemaal injecties gehad maar het hielp allemaal geen drol. Inderdaad een verschrikking. Ik smeekte om een keizersnede. Die heb ik niet gekregen maar dat kwam met name omdat de gyn zei ga maar persen ik hou het wel open anders had ik het geeisd. @Zomaar: Fijn eventjes naar huis. @Senna: Ik weet nog niet wanneer we hem op gaan halen. Mijn ouders betalen hem en ze hebben nog geen geld over gemaakt dus moet daar nog even op wachten. Maar ze zijn nu op vakantie dus ik ga ze daar niet lastig vallen nu. Mijn handen en armen doen nog steeds moeilijk. Irritant wel. @sweetbel: Jeetje wat balen van de auto. En het is ook allemaal zo duur altijd. Inderdaad fijn dat er met jou niets gebeurd is maar dat betekent niet dat je niet mag balen van de auto. @Senna: Vervelend die krampen. Dacht je dat het zou gaan beginnen of was het niet zo erg? Ja straie, vorige zwangerschap maakte ik me daar ook nog zorgen om totdat ik aan het einde helemaal onder zat, kwam door het vocht. Ik heb het zelfs in mijn knieholtes. Gelukkig wordt het na een tijdje minder opvallend. Dat rode gaat allemaal weer weg. @Lan: Nagels nog kunnen redden? Gedsie wat een akelige tijd heb jij zo. @Felicee: Volgens het ziekenhuis moest ik alleen multivitamine voor zwangeren gaan slikken want daar zit dan genoeg ijzer in. Dus dat doe ik braaf. Misschien is dat nog niet genoeg. Nee ik slaap verder niet met kussens want ik word daar zo agressief van. Die blijven dan niet liggen hoe ik wil, vallen uit bed haha. Oei een slijmbeursontsteking kan je dat ook al krijgen door een zwangerschap? Het houdt niet op. Hou het vocht inderdaad maar even in de gaten. @Judith: weer gedraaid? Haha dat zou wat zijn. Zo je man heeft wel veel gedaan, wat lief van hem. @Pris: Vandaag dus weer teveel gedaan he dame?! Doe nou eens rustig aan!! @Hester: Hihi zijn billen zijn ingedaald, klinkt lollig. Hoge bloeddruk en eiwit in de urine, klinkt toch niet alsof alles goed is eigenlijk. Maar je mocht wel naar huis dus het zal wel meevallen dan. @Bloesem: Oh ja heerlijk die kleintjes. Dan willen ze helpen maar ondertussen maken ze het alleen maar ingewikkelder hihi. @meta: Geniet ervan om even kinderloos te zijn dan kan je straks genieten dat ze weer allemaal terug zijn. @Lan: Wat fijn dan heb je even twee dagen geen ziekenhuis. En dan zal het ook redelijk gaan want anders mag je niet zomaar naar huis. Pff heb vandaag gewerkt en ben kapot nu. Op donderdagmiddag hebben we creatieve activiteit. Ik ben de enige activiteitenbegeleider die dan aanwezig is dus ik draai die activiteit normaal. Ik had met mijn leidinggevende afgesproken dat ik 5 uur per dag zou werken en dan op kantoor. Maar hoe ik die activiteiten op zou lossen moest ik dan zelf maar uitzoeken. Dus ik heb dit uitgelegd aan de vrijwilligers en dat leek allemaal prima. Nu blijkt er vorige week een vrijwilliger boos weg te zijn gegaan omdat ik niets deed. En die is vandaag dus ook niet op komen dagen. Dus ik heb weer veel meer gedaan dan goed voelde eigenlijk. En dan na zon nacht als vannacht helpt dat niet echt. Dus ik moet morgen extra rustig aan gaan doen op mijn werk. Ik kreeg trouwens vandaag ook een mailtje dat mijn leidinggevende me niet gedeeltelijk ziek heeft gemeld. Dom dus want dan krijgt ze het geld niet terug van het uwv. Dit is al de tweede keer deze zwangerschap dat ze dat vergeet. Maar goed ze moeten mij gewoon betalen dus het is hun probleem.
zo vanaaf weer ctg gehad, en hij was goed dus ben weer mee na huis. kan er nu nog van profiteren. verder niks gelezen. heb gedoucht en ga nu languit op de bank tv kijken. gtst, vrouwen in de jungle en ooh tirol... en dan slapen en om 6u weer dag bahhhhhh... morgen groeiecho spannenddddddd weer.
Felice, druppelt het ook door als je op de bank zit oid? Dat zou ik bij urine wel heel raar vinden namelijk. Als het urine is zou je het wel moeten ruiken toch? Vruchtwater schijnt naar amandel te ruiken, maar sommigen vinden het ook naar sperma ruiken. Ik heb geen idee, nog nooit gebroken vliezen gehad (naja, ze zijn gebroken door vk). Hester, fijn dat het allemaal nog binnen de marges was, maar sjee 96 onderdruk vind ik echt wel hoog zeg! Heb je normaal ook al een wat hogere bloeddruk? Dat schijnt ook nog wel mee te wegen toch? Fijn dat je bloeduitslagen zo goed zijn en je gaat nu zo hard richting de 37 weken dat jullie mannetje straks veilig gehaald kan worden, super!! Wat een eigenwijs dat hij zijn benen nog even ' lekker' recht omhoog legt, kan toch niet fijn zijn Meta, klinkt als een lekker dagje! Geniet van de Dijk vanuit je tuin! Lekker 0% witbiertje erbij? Ja het is wel een eindje rijden, maar dat komt wel goed! Het is lastiger om te bedenken wat er allemaal mee moet @ vluchttas, ik heb er 2 setjes kleertjes voor de beeb in, een extra setje kleren voor mezelf en een groot t-shirt - dan ben ik er wel toch? Ik heb de vorige keer niets gepakt Pris, gelukkig gaan we richting de 37 weken dus tsja dat het nu behoorlijk rommelt is niet gek he Na maandag/ dinsdag mag het gewoon komen Pris,
Momeera,..wat balen van je werk zeg. Ik kan me wel voorstellen dat je dan toch snel te veel doet. Wanneer mag je met verlof? Lan en Zomaar,..goed nieuws! Hester,..ook redelijk goed nieuws dus! Hoewel bloeddruk wel redelijk hoog is volgens mij toch? Meta,..klinkt toch wel redelijk relaxed. Maar volgens mij ben je idd wel kapot na zo'n dag met de kids. Bloesem,... heel herkenbaar van die peuter haha .
Lan, fijn dat het allemaal goed was! Zomaar, voor jou ook fijn Mom, wat rot zeg dat er zo weinig rekening met jou wordt gehouden! Tsjonge jonge... Gelukkig ben je er echt biiiiijjjjna vanaf, maar ik word gewoon plaatsvervangend boos op die pipo's daar! *zen* Bloesem, haha, hier net zo'n dreumes. Die ging even helpen tas inpakken net Heel handig, maar wel heel lief