Pris ga je gewoon weer bellen als het te erg wordt? Niet te lang alleen mee blijven tobben hoor. aah Lucas wat ziet het er al anders uit met alleen nog maar een sonde. Ik heb bijgelezen maar heb ff geen puf om te reageren. Loopt ff niet zo lekker tussen mij en mijn man. Niks ernstigs. Hij is gewoon de hele tijd druk bezig en ik voel me eenzaam. Ameera is zondag jarig en ik moet alles ervoor regelen, hij is met zijn eigen dingen bezig. Het lijkt wel of het hem niets kan schelen. Maar ja misschien heeft ie het niet echt in de gaten, ik spreek hem later wel. Poe weekend, I need it..
@ Pris, hoop dat de douche goed helpt en je vanavond lekker door kan slapen. @ Momeera, lastig is dat als je even niet op een lijn zit. Wie weet gaat hij morgen hard aan de slag om je te helpen. @ Sandra, leuk dat je elke keer die foto's plaatst. Je ziet hem steeds sterker worden. Ziet er goed uit!
Hey meiden, was een lange reis maar nu helemaal in vakantiestemming aan Wiekse Witte! Wat een uitvinding dat 0% bier met dit weer Hester, dat zou wat zijn zeg - komop ventje met je koppie naar benee! Pris, bellen als het te gek wordt! Mom, knuf! Sandra, wat een prachtig mannetje zo en wat een fijn gesprek hebben jullie gehad!
@Senna, heb je veel verschillende vks in de praktijk? Hier vijf en had de vorige keer precies diegene tijdens de bevalling die ik tijdens controles nooit heb gezien. Beetje raar was dat, maar ze was super aardig. Leuk zon bord! Jij hebt dus nog wel wat te doen. @Kiwi, goed bezig jij met je boodschappen..zondag uitrusten of ben je dan ook nog druk? @Kibbeling, wel balen dat je man geen werk heeft zeg..krijgt hij wel gewoon doorbetaald? Gelukt met strijken? Nee dus lees ik, maar het huis wel lekker schoon. @Hester, lekker naar de kapper, heb je iets nieuws gedaan? Ik moet volgende week ook nog. Ben je bij je zoon normaal bevallen of een keizersnede? Wat je zegt..het gaat inderdaad toch zo liggen als hij wil. Zou je er tegenop zien een keizersnede? Welk DVDtje ga je kijken? @Meta, haha oké..ach die weken vliegen straks voorbij. Oh die winkel is leuk!! @Sandra, wat een ontzettend mooi ventje! En wat doet hij het goed zeg. Zie je er erg tegen de MRI scan op? @Priscilla, blijft bezig bij jou hè! @Momeera, sterkte thuis. Misschien gewoon eerlijk aangeven waar je mee ziet. Mannen hebben nog wel eens de neiging bepaalde dingen niet te zien. @Odess, wel genieten hè daar komend weekend! Zo schattig..net voor ons meisje Birkenstocks gekocht..wat snoezig staat dat!
@pris, hoe is het met je? Bel je niet even met de vk of gyn? @Sandra, wat een lekker ventje! Ik vind het echt knap dat je tussendoor nog tijd hebt om ons op de hoogte te houden. Erg leuk om steeds weer een nieuwe foto te zien en fijn om te horen hoe het gaat. @odess, lekker hè zo n biertje!! Had je gewone of wiekse rosé? Ik vind het wel alleen naar bier smaken als je t uit de fles drinkt. Crodino met ijs en een sinaasappelschijfje in een champagneglas lust ik ook erg graag nu! @zomaar, dat gaat idd een kleintje worden. Maar belangrijkst is natuurlijk dat hij gezond is. Ben benieuwd hoe lang ze nog wachten ivm de placenta. @Felicee, ik heb nog geen gesprek gehad. Ik probeer een goed moment te kiezen. Ik wil ook nog eea overleggen over mijn verlof dus hij moet wel in een goede bui zijn. Ff afwachten. Ik ben nu zo gek op schimmelkaas! Ik eet me er ieder weekend klem aan. Heerlijk... En dat terwijl ik voorheen alleen jonge kaas lustte.
Tjee het is hier rustig vanavond!!! Hang een beetje op de bank, meisje is echt ontzettend druk in mijn buik, niet te geloven... Nou trusten allemaal, morgen vast wel veel bij te lezen!!
goede nacht meiden, @ zomaar ik zal het niet weten maar het zal ook niet lang meer duren denk ik. @ momeera nee doe ik zeker niet.als erger wordt bel ik zeker.ennuh ik heb dat ook wel eens met me vriend.mannen he!! @ bloesem nou slapen zal niet veel worden @ odess oja jij heb een weekendje wegen bellen zal ik zeker doen @ felicee ja en is echt niet leuk meer die pijn @ supermom het gaat wel @ hier nou ben weer eens wakker nog steeds kan niet slapen van de pijn me vriend game nu.de pijn was afgezakt maar kom weer terug en zak weer weg.nu is die rustig maar straks denk weer feest ga straks proberen te slapen als het lukt want ben nog niet moe eigenlijkik denk allemaal dat deze week zal zijn of in week 38 maar liever dat even blijf zitten moest hem toespreken van onze kennis die in oostenrijk zitwant wil het wel mee naar huis nemen als ik naar huis mag maar ja die kleine herrieschopper heb het voor het zeggen....
goeiemorgen, nadat ik om 10u op bed lag en vanaf 10 over 11 beneden op de bank, omdat ik steeds moest plassen en niet lekker lag op bed. ben vannacht 6keer na de toilet geweest, en iedere keer als ik ging zitten drupte er wat uit. dus ik dacht bij de 6de keer gooi er eerst snel wc papier onder, dit was dus gewoon helder troep. daarnet ben ik eerst op de bank blijven zitten totdat ik uitgedrupt was en het was helde en waterig. en zat een sliertje bloed bij. sorry voor de details, maar zal het vruchtwater zijn. aangezien het neit continu door drupt? daarnet met afvegen weer een sliertje bloed.
Zitten te wachten op ontbijt dus denk snel ff kijken op mn foon - Zomaar bellen! Moet je je al snel melden?Zou zomaar eens eerder kunnen worden denk ik. Succes vandaag meid!
@ odess ik geef het idd zo door. mar nu is het niks meer alleen urineverlies zo nu en dan. rond 10u half 11 ben ik in ziekenhuis vriend staat te douche en beeb is giga aan de beuk daar binnen... dat scheelt zoveel
@zomaar, succes in het ziekenhuis. Ik heb vandaag een "drank" vrijgezellenfeest. Alleen maar activiteiten die met drank en sushi te maken hebben. Zal me wat worden.
Verlof hebben is druk! Gisteren zwangerschapsfotoshoot gehad, vandaag verjaardag van mezelf en vriendlief, morgen ook de hele dag weg.. Geen tijd voor ZP! Ik ga nu even teruglezen..
Zo, bijgelezen, en ondertussen aan de telefoon, dus er is niet heel veel blijven hangen.. Kiwi, gefeliciteerd met je man! Veel plezier vanavond. Pff, al die boodschappen.. Wij vieren dit weekend beide onze verjaardag, schelen 3 weken. Straks komt mn vriend thuis voor de laatste boodschappen. Wat 'jammer' dat er niets uit de allergietest van Kaj gekomen is! Dan wist je tenminste wat er aan de hand was. Hoop dat het drankje helpt. Pris, wat blijft het rommelen bij je he! Ik hoop ook dat baby nog een paar dagen blijft zitten, zou wel fijn zijn. Zomaar, ik weet het ook niet.. Wel heel erg spannend! Misschien komt je mannetje toch nog eerder.. Succes vandaag! Sandra, wat een goede update. Lucas lijkt inderdaad een heel ander mannetje zonder alle slangetjes! Heerlijk, lijkt me heel fijn om te zien dat je kindje zo zienderogen sterkter wordt. Supermom, haha, fotocamera mee en alle maffe momenten vastleggen die er ontstaan door de drank! Veel plezier! Odess, fijn weekend. Zo, ga maar eens verder met de voorbereidingen voor vanavond. gelukkig is het mooi weer, scheelt een hoop bende binnen..
middag meiden @ zomaar spannend misschien gebeurt al eerder maar hoop het niet voor je ben benieuwd hoe het is in het ziekenhuis. @ supermom nou dat wordt voor jou de fris dus haha veel plezier meid!! @ sweetbel veel plezier met de verjaardagen he!!ja het rommelt lekker door hier @ hier net boodschappen gedaan wat al te veel moeite was voor me me vriend heb de tuin ff gedaan.het rommelt verder maar soms stopt het ook nu is het rustig een beetje.ben benieuwd.zat in de auto en de kleine vond de zon niet leuk.me maag draaide gewoon
@Supermom, snap dat je wacht op de juiste timing. Ben je er al wel wat rustiger onder? Mmm en nou mag jij net niet drinken. @Zomaar, misschien een geknapt adertje of slijmprop, maar zou ook bellen! @Odess, hoe is het daar? Zitten jullie in een huisje? @Sweetbel, mooi foto's geworden? Fijne verjaardag! Hier vanmorgen wezen zwemmen. Erg fijn maar niet meer een activiteit die ik alleen met onze dochter ga doen. Man is naar het vrijgezellenfeest van mijn broer, meisje slaapt en ik zo ook Gaan zo even naar de stad kleertjes kopen, ze heeft zo'n groeispurt gehad dat zoveel niet meer past. Gelukkig zit er een hele lekkere Italiaan voor een ijsje!
****** Buddynieuws van Zomaar! ****** Onze zoon Rowan is geboren, hij weegt 2080, zwaarder als verwacht. Blij dat het eerder achter de rug is. Hij maakt het goed! Hij is om half 1 geboren Met mij gaat het redelijk heel snel gevoel terug in de benen. Nu wat naweeen nog. ****** Einde Buddynieuws ******
wooow meid van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat weeg die meer dan verwachtgeniet ervan meid echt!!
@ felicee oh heerlijk zwemmen wil ik ook wel maar durf het nietennuh shopse @ wie wordt de volgende die gaat bevallen het is zo stil zijn we allemaal bezig nu
Denk ff snel spieken, zit nu heerlijk met de pootjes in lucht en kijk naar mn moppies die aan het voetballen zijn Zomaar van harte met de geboorte van jullie zoon Rowan! Wat een mooi gewicht toch nog, ik hoop dat alles goed is en dat je je nu snel weer beter voelt!