@zomaar wat een lekker mannetje om te zien. Kan me voorstellen dat je lekker van hem gaat genieten. En het is nu echht officieel je 1e moederdag! @pris hopelijk blijft je buik ook een beetje rustig vandaag. @hier toch een beetje moederdag gehad. Manlief had heel lief ontbijt gemaakt, welke hij op bed wilde brengen, maar ik was er al uit!! Hij had croissantjes gebakken en een roosje erbij!! Nou een beter begin na een super slechte nacht!! Ik ben wel 5x uit bed gegaan om te plassen en daarnaast had ik ook nog eens last van de warmte....pffffffffff Zo dat was mijn gezeur weer ff, fijne dag allen Kusssssss
ZOmaar, gefeliciteerd met Rowan! Wat een schatje! Heerlijk genieten nu. Ik reageer uitgebreider vanavond als ik meer tijd heb. Het feestje is super geslaagd. Gelukkig kwam moeder vroeg helpen, want wat een organisatie was dat zeg. Heb ik zelf op me afgeroepen omdat ik per de heel uitgebreid wilde bbq-en. Maar het was erg gezellig en ik was niet eens gesloopt. Nadat de gasten weg waren, kwamen de buren nog wat drinken. We lagen pas om 1:30 uur in bed en vanochtend ik 7 uur alweer gewekt door onze vroege vogel. Maar ben niet moe, gelukkig. Vanmiddag komen mijn schoonouders nog langs en blijven eten. Dus we gaan nog even door. Tot later en een fijne dag!
ZOmaar wat een schatje! Hoe gaat het nu? Fijne moederdag allemaal Ik heb mijn moederdagcadeautje vanmorgen al vroeg gekregen van onze zoon: een prachtige knutsel met een foto erin. Zo schattig.
Hai meiden, Als eerste Zomaar van harte gefeliciteerd met je zoon!! Zat je ons stiekem af te leiden met je datum hihi. Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat en dat hij toch nog aardig op gewicht is. En wat een mooi kereltje is het geworden. @Sandra: Prachtige foto van Lucas zeg. Wat een droppie.. Hij wekte hier een 'aaaaah'-effect op. @Troetelbeer: Welkom! Ik vind het gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Verder reageer ik even niet sorry. Ik heb afgelopen dagen veel te veel gedaan ook doordat mijn dochter jarig is vandaag en het huis was 1 grote puinzooi. Daarbij werd ze gisteren ook nog eens ziek. Koorts en pijn, heel zielig, dus ben ook daar veel mee bezig geweest. Dus nu veel pijn en ga mijn best doen om rechtop te blijven zitten vandaag voor de verjaardag van mijn kind. Gelukkig komt er alleen familie dus die helpen veel en verwachten niet teveel.
Zomaar, wat een schatje zeg! Gaat het goed met jullie? Lovely, fijn dat je schoonzus kwam helpen. Lekker aannemen hoor dat soort hulp! Kiwi, fijn dat de bbq geslaagd was! Momeera, gefeliciteerd met Ameera! Een hele fijn dag, hoop dat het niet te zwaar is allemaal. Pris, vervelend dat je niet kon slapen. Misschien vandaag overdag een beetje tukken? Ik ben vanochtend verwend met een ontbijtje, een flesje parfum en een mooi kunstwerk van Naomi: Bekijk bijlage 149336 Vandaag verder heerlijk thuis. Gisteren waren we al bij mijn moeder en schoonmoeder is manlief van de week even geweest. Het werd me teveel om daar vandaag ook nog heen te gaan, dat begrepen ze gelukkig wel.
nog een spam vanaf hier Bekijk bijlage 149353 gaat redelijk moest vanmiddag me bed uit en zoveel pijn en last dat ik een morfinespuit heb gehad. moest vanuit ligstand zitten... niet normaal zoveel pijn. hele buik is weer strak zoals voorheen. daarnet nogmaals vanuit zit stand gedaan en werkt goed, maar katheter blijft er vannacht nog in ivm zoveel last mits ik wil dat ie eruit gaat. verder infuus loos heerlijk rowan doet het super morgenvroeg voort eerst in bad dus foto's volgen nog wel. ben blij dat alles goed is en zo blij dat alles achter de rug is. miss niks aan deze kl*te zwangerschap. na zoveel ellende begon al wat te hyperventileren toen ik alles er uit gooide. zit eindelijk op de blauwe wolk en kan niet wachten dat ie uit de couveuse komt
Hoi allemaal! @Zomaar: Wat een schatje zeg!! Heerlijk gaan genieten nu. Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Hier ben ik super verwent, vanmorgen van mijn twee oudste mannen een gedichtje en een zelfgemaakte ketting. Toen kwam ik bij Lucas en toen lag er een hartje met allemaal snoepjes erin in zijn bedje, zo lief van de zusters. Er lag ook een doosje met een pandora bedeltje, nu heb ik drie mannetjes aan mijn pandora armband. En van al mijn mannen samen heb ik een draagdoek gehad, echt heel lief. Verder gaat Lucas steeds beter zelf eten, hij moet 48 uur lang geen dipjes hebben en dan mag hij van de monitor af, hij zit nu op 25 uur, dus duimen dat hij de komende 23 uur dipvrij blijft. Dan is het naar huis komen weer een stapje dichterbij!
@Marry: wat een leuke kunstwerkjes, schattig. Ameera is haar kadootje kwijt, hier ergens in huis dus we zullen het nog wel vinden. @Zomaar: Wat een snoesje. Volgens mij ligt ie lekker te slapen. Hopelijk wordt de pijn bij jou snel minder. Enig idee hoe het komt dat de pijn zo erg is? Hebben ze daar een verklaring voor? @Sandra: Dus nog een paar uurtjes flink duimen. Hopelijk gaat het allemaal goed zonder dipjes. Zou toch lekker zijn als hij thuis komt en als het allemaal weer even achter de rug is. Pff verjaardag overleefd. En dankzij mijn man hartstikke goed gegaan want hij heeft zich uit de naad gewerkt. Trouwens ook mijn bezoek heeft veel gedaan. Ameera was duidelijk nog niet helemaal opgeknapt maar genoot toch wel van al haar kadootjes en al het bezoek. ik ben nu gebroken, dus wordt vroeg naar bed voor mij..
ik zat ook bij maart 09 en was daar de laatste en ging ook nog een week over tijd dus tegen de tijd dat ik bevallen en uit zkh was was het topic uitgestorven. En ben nu weer de laatste haha. Ik hoop wel dat iedereen een beetje blijft plakken hier. Toen vertrok iedereen namelijk naar het babyforum zodra hun baby er was en was er op het laatst niemand meer over. Was best wel een beetje ongezellig ineens.
@ zomaar mooi mannetje en ik had verwacht eerlijk gezegd dat hij er kleiner/breekbaarder uit zou zien met zijn wat lagere gewicht. Maar dat is helemaal niet zo. Hij ziet er goed uit zeg. Hopelijk heb je snel minder last van de pijn. Ik vond met de keizersnee van mijn zoon dat de 1e 2 dgn heel pittig waren en dat ik dacht dit komt nooit meer goed, maar daarna ging het herstel met zulke grote stappen dat ik er zelf helemaal verbaasd over was. Dus ik hoop dat dit bij jou ook zo gaat. @ Momeera, gefeliciteerd met je dochter. @ kiwi, zo dat was een lange dag. Respect!!Leuk dat het zo geslaagd was.
@zomaar: aah wat een lekker ventje, hij lijkt helemaal niet zo heel klein, toch? hihi Geniet van je blauwe wolk!!! @felicee: o begrijp het nu pas: 2 vriendinnen zijn ook zwanger, of al bevallen???? Ik dacht al:huh welk babynieuws, alleen zomaar is gisteren toch bevallen??? @momeera: gefeliciteerd met je dochter! Veel leuke dingen gedaan vandaag: Voor moederdag van mn dochtertje soort schilderijtje met haar hand erop en 2 ingepakte zelfversierde cakejes, van mn zoontje een geborduurde boekenlegger in zelfgemaakt inpakpapier (met veel hartjes met roze glitterpen getekend haha onze Leco LOL) Ontbijtje met door mn zoontje zelfgemaakte croissantjes, van man leuke handtas met bijpassende porto Om half 11 vertrokken naar het buitenzwembad, daar heeeerlijk tot half 3 doorgebracht met zn drietjes (man is naar WK tafeltennis gegaan vandaag) daarna samen met mn ouders wezen eten... buffet met heeeeel veeeeeeel lekkers . Vooral de toetjes mmmmmmmm Moest nog zo ontzettend lachen: Onderweg van het zwembad naar opa en oma zeg ik tegen de kids jongens, ik heb genoten. Mn zoontje: ja mam ik heb ook genoten Waarop mn dochtertje (5,5) zegt Ik heb gehaktbrood .. Die gaat later bij de Comedytrain denk ik!
@mom wel een beetje op jezelf letten. Gefeliciteerd met de kleine meid en hoop dat ze snel opknapt. Ziek zijn is nooit leuk en zeker niet als je zo klein bent. @marry wat een lieve en leuke cadeaus heb je gekregen. @zomaar wat een lekker mannetje. Fijn dat hij het goed doet. Ben benieuwd hoe hij zijn eerste badje morgen gaat ervaren. Gaat het met jou ook weer wat beter of heb je toch nog wel veel pijn/last? Vooral wel op de blauwe wolk blijven zitten, dat heb je wel verdiend na zoveel ellende in je zwangerschap!! @sandra wat een leuke Moederdag heb jij gehad. Wat lief dat de zusters ook aan Moederdag doen. En nog een bedeltje aan je armband, nu heb je alle 3 je mannen dicht bij je!! Ik zal duimen dat Lucas de komende 23 uur ook dipvrij zal zijn. @meta lekker zon dagje met de kids. Het weer was mooi genoeg. @hier vandaag lekker rustig aan gedaan. Na een ontbijtje gekregen te hebben, ging manlief even slijmen of we vandaag toch nog even naar waalwijk wilde rijden voor het 2e bootje!! Ik zo nou vooruit. Eerst lekker bij mijn mams op visite geweest, daarna nog ff bij vrienden langs om iets af te geven (gingen na bijna 2 uur weg daar!!) en toen in de auto naar waalwijk. En aangezien de wegen naar Rdam helemaal vol stonden ivm de bekerfinale ajax-fc twente zijn we lekker in Tilburg wezen uit eten Hoefde ik ook lekker niet te koken vandaag.. Heb wel tegen manlief gezegd nu gaan we echt niet meer zover rijden hoor voor de kleine er is. Ik hoef dan alleen maar te zitten, maar is toch wel lang en de kleine vind al die bochten maar niets en houdt zich stevig vast met handen en voeten (lees in mn ribben en zij). Nu lekker met de voetjes op de bank en niets doen. Knuffffffff
Ha meiden, Even een berichtje van mijn nieuwe iPad. Gekregen van Evy en manlief. Ook vast voor mijn verjaardag en de bevalling. Ook heb ik een mooie bos rozen, een knutselwerkje en een heerlijk ontbijtje gehad. Zomaar wat een schatje! En wat doet hij het goed! Sandra, ik duim mee voor de komende dipvrije uren! Momeera, gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze een leuke dag heeft gehad ondanks dat ze ziek was. En heel goed van je man, dat hij zo veel heeft gedaan. Kiwi, wat goed dat de BBQ zo goed gelukt is.
avond meiden @ felicee haha 2 keer babynieuws bij jou leuk joh gefeliciteerd!! @ kibbeling ja het is wat rustig gebleven gelukkig.balen dat je zo vaak eruit ben geweest vannacht en slecht geslapen heb!! @ kiwi woow jij heb het dus goed vol gehouden maar mooi dat je het naar je zin heb gehad. @ momeera gefeliciteerd met je dochter!! @ marry door warmte kon ik niet tukkenahh en wat mooi joh dat moederdag cadeautje!! @ zomaar echt een mooi mannetje hoor!!wel balen dat je nog veel pijn heb meid!! @ sandra mooi dat beter gaat en nog geen dipjes heb gehad ik hoop en duim voor je dat het zo blijft en dat hij snel naar huis mag!! @ meta zozo jij heb dus ook een heerlijk dagje gehad @ kibbeling druk dagje dus en dat is hier ook niet ver meer weg @ judith ook al zo verwend @ hier gaat opzich beter maar ik kwam ff achter dat ik me veel vocht vast hou ik riep me vriend toen ik wou douche ik zo moet je kijken net ijsklompen hij zo ja je hou erg veel vocht vast zag ik deze week al zei die..vandaag naar de mac geweestheb hem vannacht ff verteld dat macdonalds verslavend is voor zwangere haha.zeg die ja morgenhaha dus heb lekker vette hap opach morgen maar weer een groente pot
@Zomaar Wat een mooi kereltje !! Dus morgen voor het eerst in badje! Nu lekker genieten van je blauwe wolk!! Wel balen dat je steeds zoveel pijn hebt! @Sandra Jij bent lekker verwent zeg door je mannen! Nog een paar uurtjes, ik ga voor je duimen, dat hij geen dipjes krijgt! @Momeera Ah das sneu dat ze haar cadeautje kwijt is..Fijn dat je man zoveel heeft gedaan met de verjaardag! En nog gefeliciteerd met je dochter! @Bloesem Dat is ook sneu, dat je dan bijna helemaal alleen in het topic zit! Ik hoop dat iedereen hier gezellig door blijft kletsen @Meta Jij bent dus ook flink verwent!! @Kibbeling Dat is ook wel eens lekker een dagje rustig aan doen! @Judith Wat gaaf dat je een ipad hebt gekregen! @vk Ik weet niet meer wie het vroeg, maar er zijn hier 3 verloskundigen in de praktijk...en heb ze alle 3 al een paar keer gehad @hier Gister lekker geBBQ't met mijn vriend, moeder, broertje&schoonzus, en kleine zusje En voor de rest heerlijk in de achtertuin gezeten Mijn zusje en de boxer hebben zig heerlijk vermaakt in het kleine zwembadje hihi..de andere hodn houdt niet zo van het gespetter hihi Vandaag een lekker rustig dagje, al was het ook veel te warm om wat te doen! Morgen weer langs de vk voor controle, het gaat nu wel heel erg snel, zeker als ik nu elke week moet...zal gelijk ff vragen over de schildklier enz, want daar moet ff extra op gecontroleerd worden! Hoorde gisteren namelijk van mijn moeder dat mijn opa nu ook schildklierkanker heeft, (mijn moeder heeft dit ook gehad toen ze 23 was) Haar opa had ook iets met de schilklier, en mijn kleine zusje heeft ook al iets aan de schilklier Dus het word nu wel heel erg veel! En ik wil mezelf nu ook laten checken voor de zekerheid, omdat het nu van 2 kanten in mijn fam voorkomt!
Fijn dat het alweer wat beter gaat! Dus niet meer zoveel last van de voorweeen? Hier begin ook wat vocht vast te houden, dus zo weer ff met de voetjes omhoog, en ik slaap ook al met een kussen onder mijn matras aan het voeteneind, dus dat scheelt ook al Enne de Mc...Heerlijk hihi
Hey meiden! Hier vannacht echt k geslapen en vandaag een uitgebreide strandwandeling gemaakt - voelde erg ontsluiting bevorderend haha Hopelijk slaap ik vannacht wel, maar goed morgen weer naar huis! Tis dan ook weer mooi geweest hoor Ff uit mn blote bol... Zomaar, wat een moppie en zo klein lijkt hij gelukkig niet! Sandra, hopelijk nog een dag dipvrij! Kiwi, leuk dat het allemaal geslaagd is Mom, van harte met Ameera en fijn dat manlief je goed geholpen heeft, nu weer op 1 lijn? @ vroeg/ laat bevallen - in het okt 09 topic hebben we pas een mama topic geopend toen de laatste bevallen was - dat is ook leuker toch?
Allereerst: Zomaar, gefeliciteerd met Rowan! Prachtig ventje hoor, en fijn dat alles zo goed gaat! Verder even kort; vorige week is bij controle geconstateerd dat mijn bloeddruk te hoog is. Ook had ik wat eiwit in mijn urine. Het wordt goed in de gaten gehouden en mijn medicatie is opgehoogd. Afgelopen nacht ben ik ook een nacht opgenomen... Gelukkig was mijn bloeddruk vanmorgen weer beter dus mocht weer naar huis. Morgen weer controle op de poli en dan gaan we het ook hebben over eventueel inleiden! Sterkte voor iedereen in deze hitte!