Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ik heb net goed nieuws.

rowan krijgt na zijn badje romper en sokjes aan. en gaat de temperatuur omlaag. houd hij zich warm gaat ie morgen naar de andere kamer.
    wat doet ons ventje het goed zeg :) zo blij zijn

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat was het druk vannacht! Gezelllig hoor. Ben ook benieuwd wie de volgende is, is echt spannend!

Zomaar, wat een goed nieuws zeg! Wanneer mogen de nietjes eruit?

Sandra, jij ook al zulk goed nieuws. Ik duim voor jullie! Fijn dat je toch nog iets van kraamzorg krijgt, kan je toch nog een beetje 'nomaal' genieten!

Lan, das niet zo handig van je man.. Gelukkig heb je veel controles staan, dat is wel fijn.

Firerose, ook erg spannend voor jou toch, dat praten over inleiden!!!

Hier ook een erg druk weekend gehad, zaterdag verjaardag gevierd was erg leuk. Lag er om 2 uur in, toen ging de wekker omhalf 7 alweer, omdat we op de rommelmarkt gingen staan. Was erg gezellig, maar waarschijnlijk wel te vermoeiend, moest gisteravond zo verschrikkelijk overgeven! Nu nog steeds erg moe, dus ga mn bed weer in!

3. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    Thanks voor alle felicitaties meiden!

@Bloesem: Oh dat is inderdaad niet leuk als iedereen naar het mamma-forum gaat en jij blijft achter. Kunnen we hier niet afspreken dat iedereen hier blijft totdat we allemaal zijn bevallen? En dan verhuisd supermom wel mee naar het nieuwe forum toch?

@Meta: Hahaha je dochter is grappig. Klinkt als een geslaagde moederdag.

@kibbeling: Ik kan dat ook niet meer zo lang in de auto zitten. Dus respect dat je het nog hebt gedaan.

@judith: So heej wat een mooi cadeau een Ipad!!

@Pris: Ik zou het wel ff aangeven bij je volgende ziekenhuisbezoek dat je vocht vast houdt. En lekker naar de Mac!!

@Senna: heerlijk met dat weer gisteren he? Wij hadden hier ook een badje buiten staan.
    Wat akelig al die schildklierproblemen in je familie. Goed dat je het gaat laten checken, je weet het maar nooit.

@Odess: We zitten weer aardig op 1 lijn ja. Hij ging zelf vragen aan me stellen. Waarom ik zoveel huilde enzo. Dus toen hebben we weer eens goed gepraat. Het schijnt hier eens in de zoveel tijd even nodig te zijn.

@FireRose: wow jij ook al eiwit en bloeddrukproblemen. Het is wel raak bij de junimamma’s. Hopelijk gaat het mee vallen en houdt je bloeddruk zich rustig. Sterkte

@Sandra: Zo zo die Lucas, dat is een sterk kereltje. Ik ben blij dat hij het zo goed doet allemaal. Ik duim nog steeds voor dipvrij.

@Pris, @Lan, @Meta: gedsie meiden het forum is leuk en gezellig maar heb toch liever dat jullie gewoon even lekker slapen hoor. Wat vervelend dat jullie je allemaal zo rot voelde.

@Meta: Sudoku is ook leuk voor op de wc! :D

@Troetel: Waarom moest je een extra controle? Iets aan de hand?

@Zomaar: Sterkte met de pijn. Hopelijk wil het snel wat minder worden.

@Sandra: Hoe lang mag je nu geen auto rijden?

@lan: das ook belachelijk dat er bij de poli niemand op neemt. Ik snap dat je ongerust bent, dat zou ieder ander ook zijn, het is toch je kindje. Wat een gekke man heb jij dattie beide telefoons uit heeft staan. Hij bewijst wel dattie een echte man is.

@Zomaar: Rowan doet het ook al zo goed wat geweldig. Mag hij dan bij jou op de kamer liggen als het goed blijft gaan?

@sweetbel: Oei wel een beetje rustig aan doen hoor. Welterusten.

Heb net mijn kleine meisje weer naar school gebracht. Ze doet het zo goed en ik doe het zo slecht. Ik vind het echt vreselijk dat ze naar school moet. Maar goed ik zal er vast wel overheen komen. Zo om 12 uur ga ik haar weer halen dus ga nu nog heel even een dutje doen. Ben kapot!

trustu

4. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

@ de nietjes? met een dag of 5 eruit denk woensdag

@ de kamers.... zijn 3 kamers. 1 met gewone wiegjes maar de temperatuur wat hoger.
    kamer 2 warmtebedje en ook iets warmer
    kamer 3 is couveuse kamer de sauna :)

ik meende dat ze zeiden dat kamer 2 bezet zou zijn deze week. dus afwachten. hoor ik zo wel. ben benieuwd of zijn temp het goed blijft doen.
    en als ik na huis mag na 8 tot 10 dagen mee kan :)

tot straks dan weet ik meer

@ lan wat een man heb jij zeg.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Zo, daar was ik weer. Eindelijk rust in de tent. Het hele weekend hebben wij verjaardagsfeestje gevier. Erg gezellig natuurlijk maar, gisterenavond was ik wel behoorlijk moe. Maar het is achter de rug :)

Jeetje, mevrouwtjes de nachtbrakers! Dat je zin hebt om op dat tijdstip achter je computer of de laptop te kruipen:D Spannend dames, bij steeds meer dames begint het te rommelen. Hier nog niet hoor, ga er van minimaal volle 40 weken uit. Is niet erg verder, prima uit te houden hier gelukkig. Eergisteren is een goede vriendin van mijn bevallen, zo leuk! Zij was 2,5 weken eerder dan ik uitgerekend.

Sweetbel: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het zo geslaagd was. En heb je nog wat omzet gemaakt op de rommelmarkt?

Sandra: wat een leuk kereltje is Lucas he. En wat doet hij het goed! Ik duim mee dat hij dipvrij blijft!

Zomaar: fijn dat Rowan het zo goed doet!

Hester: er wordt geadviseerd om vanaf 37 weken een zeiltje op je bed te leggen. Ik doe het overigens niet (de vorige keer ook niet gedaan), ik vind dit namelijk echt rotdingen vooral met dit warme weer. Dan maar een kleine kans lopen dat mijn matras naar de k gaat.;)

Ameera: nog gefeliciteerd met je dochter! Het zal inderdaad wennen zijn dat ze naar school gaat. Maar gelukkig vind ze het zelf wel leuk!

Troetelbeer, welkom.

Vandaag een lekker rustige dag. Ik denk dat ik straks, als Kaj naar bed gaat, ook lekker een slaapje mee ga pakken.
    A.s. woensdag zijn mijn man en ik 4 jaar getrouwd. Hij heeft de middag vrijgenomen om samen uitgebreid ergens te gaan lunchen en donderdag is hij jarig. Dus we feesten nog even door:) Heb er zin in!

6. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Supermom, leuk hè. Bij de ene vriendin schelen onze oudste dochters ook maar 5 dagen. Deze dus een paar weken.

@Kiwi, dat is zeker een druk weekend geweest. Wel fijn dat het gezellig was en iedereen zich goed heeft vermaakt. Deze week lekker bijkomen? Niet toevallig dezelfde vriendin bevallen zaterdag?

@Momeera, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Momeera! Gaat ze vandaag meteen naar school? Ja dus lees ik..spannend zeg! Tussen jou en je man ook weer de lucht geklaard?

@Zomaar, wat een mooie foto van Rowan..geniet van het in bad doen! Hoop dat de pijn snel minder wordt bij je.

@Sandra, wat een lieve cadeautjes! Nou zou mooi zijn zeg als Lucas het nog even volhoudt. Wat verstaan de artsen onder dipjes?

@Meta, haha was ook onduidelijk. Twee vriendinnen zijn afgelopen zaterdag bevallen en ik kreeg van beide de sms binnen 13 minuten, zo grappig. Ene was 41+3 andere 38 weken. Jij hebt een gezellige Moederdag gehad zo te lezen. Kids vandaag weer naar school? Klinkt ook niet als een lekkere nacht. Mijn moeder zei ook altijd dat het bij de tweede en derde leek alsof ze er zo uitvielen. Zou voor de geruststelling ook even bellen, je weet nooit toch. Wanneer heb je weer controle?

@Kibbeling, haha slimme man..en allebei een leuke dag gehad dus. Bootje gevonden?

@Odess, respect hoor, een strandwandeling!

@FireRose, dat is niet zo mooi zeg, maar ze houden je goed in de gaten gelukkig. Succes vandaag!

@Lan, goed dat je hebt gebeld. Gelukkig was de CTG goed. Voel je het misschien zo goed omdat de kleine ingedaald is?

@Troetbel, hier ook om de 3 uur naar het toilet. Kunnen we vast wennen aan de tijden voor de voeding straks haha. Moeten er nog veel meimama’s bevallen?

7. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren ook een drukke dag gehad..eerst heel lief gewekt door onze dochter met een zelfgemaakt cadeautje, een kaartje en een cadeautje van mijn man en het allerliefst..een hele dikke kus!
    We zijn daarna wezen fietsen, naar de speeltuin geweest, eendjes brood gegeven en pannenkoeken gegeten in een restaurant.
    's Middags hadden we verjaardag, de kleine van mijn zus is vandaag 1 jaar geworden. Was gisterenavond ook echt kapot.

Vannacht jammer genoeg slecht geslapen, in de andere heup is ook een slijmbeursontsteking begonnen dus kan mijn lol op.
    Vanaf nu dus echt rustiger aan doen.

Wat doen jullie trouwens met jullie andere zoon(s)/dochter(s) als de baby 's nachts geboren wordt? Laten jullie ze dan liggen tot de volgende ochtend?

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    morgen meiden

@ lan wat goed van je dat je ook gebeld heb

@ troetelbeer 4 x 0 haha dankje:pgoh wc loper:Dbalen van je hoofdpijn!!

@ zomaar je mannetje doe het goed joh:Dbalen dat je wel zoveel pijn hebt nog.

@ meta ik zou ook bellen meid!!

@ sandra wel lekker als lucas naar huis mag dat je kraamzorg krijgt.

@ hester succes op de poli

@ lan dat is niet slim van je mannetje!!

@ sweetbel snap wel dat je dan gebroken ben.

@ momeera slaapse:p

@ kiwi is ook wel eens heerlijk he een rustig dagje.

@ hier nou wij vertrekken zo naar het ziekenhuis we denken dat het door aan zetten is vriend kom ook naar huis ben wakker geworden met pijn in de buik die komt en weer afzakt.kan ook wel weer voor jan doedel kom maarja ben het nu wel zat heb bar slecht geslapen ook:xik weet niet of me buddy al uit ziekenhuis is maar zal haar smsen en anders moet ik zelf maar weer komen reageren;)

9. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja de kleine is trouwens gedraaid, weet alleen nog niet hoe. De rug ligt in ieder geval na al de weken niet meer binnen voor maar rechts. Krijg links de schoppen dus heb het idee dat hij/zij nu goed ligt. ;)

Heb trouwens heel lief van mijn broer en schoonzus gisteren een pakket met heel veel cadeautjes gekregen. Aangezien nu officieel mijn verlof is begonnen (36 weken) mag ik vanaf nu elke dag :$ een cadeautje uit gaan pakken!
    Vorige keer zo'n pakket van mijn schoonmoeder gehad voor de kraamweek...maar voelde me nu wel een beetje bezwaard, het is zoveel!!

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend, heel veel succes!!
    (Heb je geen ander nummer voor de zekerheid?)

11. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    die van sandra maar die zit tuurlijk ook in het ziekenhuis heb ik weer he:p

12. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Echt niet te doen als je een paar dagen afwezig bent hier!

Jeetje ZOMAAR
    VAN HARTE!!! Wat een leuk ventje zeg!!
    En wat een leuke naam, Rowan!!
    Fijn toch dat je buik weer lekker plat is, alhoewel het me wel heel vreemd lijkt.. Toch een soort van afscheid ofzo terwijl je er juist iets bij hebt gekregen.... hmmmm gek lijkt me!!!!

Troetel
    Welkom!

Sandra
    Nou ik hoop dat je mannetje snel mee mag naar huis zeg!! Dat zal nu wel een mooie droom lijken!

Meta
    Ik eet het liefst nu ook bakken fruit (met daarna Rennie!!) en drink ook veel water!

Ivje
    Wat naar dat je niet bij je lief mag....!!

Momeer
    Nog van harte met Ameera!
    Dat heb je ook weer achter de rug! Zal vast heel zwaar zijn geweest! (Maar ook leuk natuurlijk)

Babymamatopic
    Jaaaaa niet weggaan hoor :$ ik ben 25e pas uitgerekend wil nog wel hier met iedereen blijven kletsen tot ik mag!!

Verlof
    Hier nog 4 dagen werken.. ehhh... aanwezig zijn! Vrijdag vrijgenomen.
    Ik ben dr wel klaar mee..

Alles wordt zwaar.... Zaterdag was het ook veel te warm, de dagen ervoor waren perfect, niet zo benauwd!
    En die meid hier is ook ontzettend druk, soms doet ze me echt pijn met schoppen tegen mn buikwand!
    Ik ben ook een beetje benauwig. Mevrouw zal nog wel goed hoog zitten want ik zit nog steeds snel vol met eten en dus 'kleine longetjes'!

13. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Pris

SUCCES!!
    Ik heb nu het idee dat ik van iedereen een bericht kan verwachten: he ik ben (weer) mama geworden!
    Oef wat komt het dichtbij! :$

Begin wel een beetje hyper te worden :cool: :$ :x :) ;)
    (Zoiets!)

14. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT

ruilen!!:D

15. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Pris, wat spannend! En het mag ook vanaf vandaag he! Je bent 37 weken zwanger. Wow, ik ben benieuwd naar je volgende bericht. Toi, toi, toi!

Felicee: hahah, dat zou best eens kunnen. Die vriendin van mij is ook met 41+3 dagen bevallen. Ze woont in Utrecht. komt het overeen?
    Wat lief van je broer en je schoonzussen! Mag je 4 weken lang een cadeautje uitpakken?! Zo, dat zijn er veel dan!

Mendie: nog 4 daagjes! Je mag bijna met je beentje omhoog!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

@nachtbrakers hoop dat jullie nog geslapen hebben.

@pris heb je de vk al gebeld? Of wacht je het nog even af?

@lan ben je vannacht nog naar het ziekenhuis geweest dan? Of lig je er nog steeds in?

@troetel altijd fijn als de baby en de wc zo een afspraak hebben gemaakt samen!

@zomaar wat een mooi gebaar van de verzorging je cadeau voor Moederdag. Fijn dat het ook met jou langzaam de goede kant opgaat. Heel veel plezier met het in badje doen van Rowan.

@meta hoop dat je toch nog wat uurtjes slaap hebt kunnen pakken nu het huis stil is. Heb je de vk nog gebeld?

@sandra wat goed dat Lucas nog steeds dipvrij is. Nog een paar uurtjes, ik blijf duimen!! Wel fijn dat je man je bij het ziekenhuis afzet en dat je schoonvader je weer opkomt halen. Idd wel balen dat je nog afhankelijk bent van een ander, maar wel fijn dat ze het doen. Geniet lekker van je mannetje vandaag. Hoop dat je kraamweek thuis snel mag beginnen!!

@hester de kraamzorg vertelde bij mijn intake dat het vanaf 37 weken wel wijs was om een matje in bed te leggen. Tevens kreeg ik als advies om ook iets op de bank te liggen (we hebben een stoffen bank). Zekerheid voor alles..

@zomaar 12 nietjes is niet niets!! Heb je ze geteld? Wat een goed nieuws dat rowan na het badje een romper en sokjes aan mag. Blijf hier duimen dat zijn temp ook goed blijft!!

@lan het zijn en blijven mannen hoor! Wat heb je bij het radboud pas laat een afspraak kunnen maken eigenlijk. Weten ze niet dat jij je zorgen maakt om de kleine beeb..

@sweet misschien toch iets te enthousiast geweest het weekend. Doe het vandaag lekker rustig aan.

@mom dank je wel. Was ook echt de laatste keer voor de kleine man er is. Zowel mama als de kleine man vonden het best zwaar. De kleine was de rest van de avond ook lekker bezig. Hier en daar een harde buik en af en toe een voet in mn zij! Gelukkig kan je de kleine meid straks alweer ophalen tussen de middag en dan zal je in geuren en kleuren vertellen dat ze het hardste leuk heeft op school!!

@kiwi gefeliciteerd met de bevalling van je vriendin. Het feesten bij jullie houdt ook maar niet op he? Wel gezellig dat jullie samen gaan lunchen op je trouwdag.

@felicee ik heb idd een slimme (lees slijmerige) man. We hebben het bootje wel opgehaald. Hij was net een klein kind in de snoepwinkel!! Helemaal glunderen en roepen kijk hoe groot hij is!!! Wel lief om te zien.

@hier vandaag echt een dagje niets doen. Vannacht gelukkig wel redelijk geslapen, het was hier na de regenbuien gelukkig veel minder warm. Maar doordat we het weekend zoveel auto hebben gereden doe ik vandaag niets. Ben ook blij dat de zon ff niet schijnt. Geen idee wat de temp buiten is, zit lekker in mijn pyjama op de bank met de beentjes hoog en tv aan. Wordt lekker films kijken denk ik. Manlief is ook weer aan het werk :D
    Kussssssssss

17. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kiwi, jaaa...jongen of meisje? Hier een jongen!

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ kiwi dankje

@ kibbeling ik loop via de gynaecoloog dus moet naar ziekenhuis.

@ hier wacht nu op me mannetje die kom vannuit werk naar huis.

19. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Felicee: lastig is het he, omdat een bevalling niet te plannen is (in normale gevallen) is het lastig om te bepalen wat je met je kindje moet doen. Ik beval sowieso in het ziekenhuis, dus de kleine gaat naar mijn ouders. Als het net zo begint als de vorige keer dan is er meer dan genoeg tijd om hem rustig weg te brengen. Ik heb wel met mijn ouders afgesproken dat vanaf nu ook 's nachts een telefoontje kunnen verwachten over het ophalen van Kaj. Als het allemaal heel snel gaat, dan is het verstandig als zij hem komen ophalen.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he pris heel veel succes en strekte. Ik hoop voor je dat het echt doorzet, je loopt al dagen te tobben met pijn!!

Deel Deze Pagina