Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Meiden :$ Wat een geklets :$

Hier ben ik helemaal kapot na een rit van ruim 250 km gereden te hebben en lig even op ons eigen bedje, heerlijk!! Het was super om weg te zijn en nu weer heerlijk om thuis te zijn. Het rommelt weer lekker hier maar voorlopig zit beeb nog lekker daarbinnen :)

Ff uit mn blote hoofd...

Pris, hoest nou??

Sandra, wat rot van zn dipje. Hopelijk voor morgen niets meer!!

Meta, hier ook geen last van constipatie zeg maar, het is constant in beweging in mn buik ;)

Felice en Kiwi, zelfde vrienden? :D Wat leuk dat er kleine beebs in jullie omgeving geboren worden :)

@ nachtbrakers, ik hoop dat jullie de komende nachten beter slapen! Dat hoop ik ook voor mezelf trouwens ;)

Zomaar, fijn dat Rowan het goed doet!

Lan, bloedverlies dat is schrikken, maar fijn dat de ctg goed was. Wat een gedoe zeg zo vroeg naar het ziekenhuis!

Ehm... blote bolletje is leeg, sorry!

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Odess
    Jeetje 250 km gereden...pffff, snap dat je gesloopt bent, nu ff lekker bijtanken!

3. Hester

Hester Niet meer actief

Ben weer thuis van ruim 4 uur poli verloskunde. Was even de vraag of ik wel weer naar huis mocht :-o
    Bloeddruk was 140/100 (met medicijnen) maar bloed geprikt enz en dat was uiteindelijk zodanig dat ik toch weer weg mocht. Oef! Wel een geluk want mijn koffer staat nog helemaal niet goed klaar!

Uit de echo bleek vandaag ook dat hij niet meer zal draaien. Hij ligt deels met zijn billen ingedaald, nog niet vast, maar heeft te weinig ruimte om nog te kunnen gaan draaien. Ik vind het prima want heb me al ingesteld op een keizersnede.

De vraag is alleen wanneer en ik hoop dat hij nog twee weken mag blijven zitten om te rijpen maar we gaan over een paar dagen weer verder kijken.

Nu ben ik wel helemaal gaar van al dat wachten en al die testen dus ik ga ff op de bank chillen.

4. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    mijn lichaam is zich volgens mij klaar aan maken hoor pffff
    ben nu weer aan kotsen moet tegelmatig grote boodschap wegbrengen
    nog steeds met afvegen slijm met licht roze bloed...

pff moet eigenlijk eten benieuwd of ik iets weg krijg :)
    tot vanaaf denk laat effe weten hoe het is naar middagdut

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Zomaar: Wat doet Rowan het goed zeg, heerlijk genieten zo!!

@Sweetbel: Veel plezier bij de partnerles, ben benieuwd haha:p

@Meta: Ik had er ook weleens last van tijdens mijn zwangerschap, daarom had ik als ik lang wegging altijd een flesje cola bij me.
    Gelukkig voel je, je nu beter.

@Miranda: Jij bent creatief, leuk hoor!

@Senna: Fijn dat ze het goed in de gaten houden na de geboorte. En fijn dat alles goed was bij de VK

@Odess: Pfff 250 km, dat is wel een stuk met een dikke zwangere buik, heb jezelf gereden?

@Hester: Gelukkig mocht je naar huis, ik hoop voor je dat de kleine nog even bij je kan blijven zitten.

Hoe zou het met Priscilla zijn?? Ben niet nieuwsgierig hoor:p

Hier hebben de grote broers vandaag getrakteerd op school:

Bekijk bijlage 149596

6. sandra

sandra Fanatiek lid

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ meta dan is het goed.

@miranda vervelend dat je man langer weg blijft. Wat een superleuk en creatief idee van tinkerbel. Wat een geweldige uitspraak van je zoontje!!

@senna wat fijn dat alles in orde was bij de vk. En ook goed dat je hebt aangegeven van de schildklier en dat ze dit toch extra gaan controleren. Urine is ter controle van je eiwitten ofzo?

@odess weer heerlijk thuis. Wel een eind gereden zeg!! Ik vond 3 kwartier in de auto al veel maar jij wint het.

@hester jeetje 4 uur daar doorbrengen wordt je ook niet vrolijk van. Je weet nu in elk geval wel waar je aan toe bent met de bevalling.

@lan wat spannend. Net als pris ook zo’n rommelende buik nog steeds. Als je het niet vertrouwd wel bellen he?

@hier nog altijd lekker lui in pyjama. Manlief is alweer thuis en ik heb echt niets gedaan!!!

8. sandra

sandra Fanatiek lid

9. sandra

sandra Fanatiek lid

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    leuke verrassing en leuke raamsticker ook

11. YellowButterfly

@ rijden, ja 250 km zelf gereden omdat ik dan de stoel in ligstand kan doen, ernaast zitten is krapper ivm meisje die erachter zit :) (arme man, die heeft met zn 2 meter lange benen maar hij heeft heel lief niet geklaagd en dat terwijl hij heeeeeeeeel graag zelf rijdt ;))

Kibbeling, haha echt! Een hele dag in pyama, nou dan ben jij wel helemaal relaxed nu :D

Hester, fijn dat je toch weer naar huis mocht! Hopelijk kan jullie mannetje nog 2 weekjes bij je 'rijpen'! Dat is het lastige aan een kz, je weet niet wanneer hij er aan toe is. Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!

Sandra, wat ontzettend leuk allemaal :) Lucas Sander heet hij voluit zie ik? Leuk! Waren je mannen helemaal trots? Leuke traktatie zo :) Hoe is het met jou, nog veel pijn aan je wond?

Senna, fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden en dat nu alles goed was!

Lan, vervelend zeg! Wat zeiden ze van het bloedverlies? Klinkt toch alsof er wel het een en ander gaande is, maar dat is nog wel erg vroeg meis. Hou het goed in de gaten en maak ze gek anders hoor, gewoon blijven bellen als je het niet vertrouwt!

Hier kan ik vandaag niet zo makkelijk lopen, heb naast een zwaar gevoel in onderbuik en - rug namelijk heel erg spierpijn in mn kuiten, haha :D Die strandwandeling gisteren was een ware workout geloof ik, haha!

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @zomaar: wat is ie mooooiii!!!
    @sandra: duim duim dat hij naar huis mag.

jee wat een nachtbrakers allemaal hier zeg haha

wordt spannend hier de komende weken!

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    zo radboud heeft ook teruggebeld vonden goed dat ik zelf belde konden ze het in map zetten.. (geeft der zelf schouderklopje) meteen gevraagd waar melden als weeen beginnen en welke route en hoelang hun wilen dat ik weeen heb. ze gaat niet remmen hebben ze gezegd als komt komt ie :)

maar nog steeds slijm met licht roze bloed....

14. Hester

Hester Niet meer actief

Sandra wat ontzettend leuk allemaal! Mooie versiering voor jullie kanjer.

Lan: spannend hoor, misschien zet het wel door, maar het zou wel erg vroeg zijn natuurlijk.

Odess: wat een eind rijden joh! Ik heb dit weekend 2 maal 100 km gereden en vond dat al best intensief - maar gelukkig was het niet zo druk op de weg.

Priscilla: hoe gaat het met jou??

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Hester
    Jeetje 4 uur op de poli...pfff...fijn dat je uiteindelijk toch naar huis mocht! Dus toch een keizersnede

@LAn
    Bij jou word het ook spannend zeg!!

@Sandra
    Ja dat vind ik ook wel een fijn idee, wat een leuke traktatie zeg! En mooi geboortekaartje!! :D

@Kibbeling
    Ja ik denk het, dat het voor eiwitten enz. is, anders zou ik het niet weten
    Dus nog in pyjama hihi, en heb je nog een filmpje gekeken?

@Sandra
    Leuke versieringen ook! :D:D Hoop die van ons ook snel op te hangen :D

@Odess
    Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank hangen :D

@Lan
    Goed dat je het radboud hebt gebeld! Dan weten ze er in ieder geval vanaf!

@Priscilla
    Hoe is het??

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    senna ik heb vandaag lekker 2 films gekeken. Het enige actieve van vandaag was de maaltijd koken!! haha

17. YellowButterfly

#757 YellowButterfly, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2011
    Hmm nog steeds geen nieuws van Pris...

Hester, vandaag gelukkig wel ja! Vrijdag veel file gehad en luidruchtige dreumes achterin, dat was iets minder ;) Ik vind rijden geen probleem hoor, dit was alleen ff wat ver maar voor een keer ook niet erg! Manlief rijdt deze week verder elke dag 400 km, die benijd ik niet ;)

Lan, goed dat je gebeld hebt! Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt.

18. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Meta: Goed eten doet wonderen. Gelukkig dat je je weer wat beter voelt.

@Miranda: Oh jeetje respect voor hoe je het vol houdt zo lang zonder je man. Dat is echt geen appeltje eitje. Ik zou nu niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
    En ook nog eens zoveel in huis gedaan, goed joh.
    Die Tinkerbell is mooi trouwens!! Mijn dochter zou kwijlen als ze het zou zien hihi.
    En je zoontje is ook mooi zeg. Hoe krijg je het gedaan. Wat leuk dat hij er zo blij mee is.

@Senna: Gelukkig dat de bloeddruk mee viel. Hielp het een beetje voor je gemoedsrust dat je het besproken hebt van je schildklier?

@odess: En hoe was je weekend?? Ja er wordt hier megaveel gekletst nu he? Ik houd het soms ook niet bij. Maar goed is niet erg, dat hebben we allemaal wel.

@Hester: Jemug 4 uur?? Dat is niet misselijk. Hoge bloeddruk dus best wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed meer volg wanneer je wel en wanneer je niet naar huis mag. Maar goed wel fijn dat je nog ff thuis kan uitrusten, soms kom je thuis meer tot rust dan in het ziekenhuis (soms ook niet). Misschien maar fijn dat je nu duidelijk hebt over dat het een keizersnee wordt niet?

@Sandra: Ik ben ook zo benieuwd naar Pris. Wat leukkk die tractatie!! Wat een goed idee ook!
    Geboortekaartje is ook mooi!! En wat een versiering, wat leuk!! Een raamsticker met naam erbij is trouwens ook erg leuk vind ik.

@Kibbeling: Lekker toch een dagje niks?

@Odess: Ik zit ook beter in de auto als ik zelf rijdt. Maar volgens mij komt dat ook doordat ik me op het verkeer concentreer en daardoor niet zoveel denk aan al de pijn in mijn lijf.

@Lan: Fijn dat je een beetje duidelijkheid hebt en dat ze dus in ieder geval geen weeen gaan remmen.

Jeetje wat is het spannend hier he? En ik maar denken dat Kiwi de eerste wel zou zijn. Maar die waggelt nog lekker mee. Ik ben benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat lopen. En benieuwd naar Pris waar die nu mee bezig is. En benieuwd naar hoe het verder gaat met Lan. Ik word er helemaal hyper van hihi.

Nou ik ga maar eens even wat eten. Mag wel om kwart voor 9 ’s avonds he? Toedels!!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    eetse mom!!

IK ben ook erg benieuwd naar Pris??

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middeltje om je darmen leeg te maken heet ‘Microlax’. Mag niet gebruikt worden als de bevalling nog niet is begonnen, kan namelijk weeën opwekken.

@Sandra, jammer van het dipje. Hopen dat hij nu de 24 uur wel haalt, snap dat je Lucas graag mee naar huis wilt nemen. Mooi geboortekaartje! Hebben jullie nog een speciale aankondiging/gedicht gedaan nu Lucas zo vroeg is geboren?

@Senna, lekker nachtje gehad zeg..gelukkig heeft de douche een beetje geholpen.

@Troetbel, je kleine meid is in principe ook klaar om geboren te worden dus snap dat je het nu ook wel een keer zou willen.

@Sweetbel, veel plezier met de partnerles!!

@MendieC, oh oh niet geluisterd?? (Groot gelijk!!) hoop dat het snel bij je helpt.

@Momeera, excuus voor de verwarring ;) Fijn dat het weer goed gaat thuis. Het is inderdaad pijn in je heup met uitstraling langs je dijbeen naar de knie. Het wordt minder als je op de andere zij gaat liggen en veeeel kussens tussen de knieën legt. Op de rug liggen met de knieën naar buiten is extra pijnlijk. Ik kwam erachter door de fysio, kom jij daar niet mee?

@Miranda, wat mooi gemaakt het portret van jullie zoon! Balen dat je man een week langer weg moeten blijven. Hoop dat de kleine meid zolang blijft zitten.

@Odess, je buik blijft maar rommelen of niet. Fijn om weer te thuis te zijn, geen wilde plannen voor deze week? We zijn er inmiddels achter dat het niet dezelfde vriendin is ;)

@Lan, wow zo begon het bij mij ook de vorige keer. Zou mooi zijn als hij nog even blijft zitten..spannend hoor!

Had vanmiddag even voor de zekerheid mijn nummer gegeven aan Priscilla, maar durf haar niet te smsen, straks ligt ze te bevallen ;) (en daar lijkt het wel een beetje op, want meestal is ze al wel online geweest).

Hier vandaag alleen maar op bed gelegen en merk dat het wat beter gaat met de pijn. Morgen ook nog een dagje niets doen zodat ik woensdag weer wat mijn onze dochter kan doen.

Deel Deze Pagina