@pris en lan jullie maken het ons heel spannend hoor!! Priiiiiiiiiis waar ben je?! @troetelbeer, ik zou 30 juni bevallen maar heb met 9+5 een miskraam gehad. Ben nu weer opnieuw zwanger en wilde graag 'hier' blijven ipv naar de september mama's te gaan. Veel te leuk hier
Pris ligt volgens mij echt te bevallen hoor, let maar op. Zo spannend! Momeera: ook excuus voor de verwarring, natuurlijk weet ik dat jij Momeera "heet" en je dochter Ameera Jij dacht dat dus dat ik als eerste ging bevallen aangezien ik de eerste in de rij ben. Mwa, ik ben er van overtuigd dat ik minimaal volle 40 weken haal, dus eerder dan 23 mei zal het niet worden en ik denk dat er echt een aantal voor mij zullen gaan. Dus ik waggel idd wel even door (al valt het waggelen wel mee bij mij, gelukkig). Eet smakelijk! Odess: oei, dat is idd een lange rit. Geen wonder dat je er even van bij moet komen! Welkom terug in ieder geval. Lan, spannend hoor! Al hoop ik ook voor de beeb dat het even blijft zitten. Sandra: leuk die raamsticker zeg! Hester: wat een lange zit zeg! Jammer dat de beeb niet gedraaid is, maar zo te lezen heb je dat goed geaccepteerd en ga je gewoon voor de keizersnede. Senna: fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk. Miranda: wow, mooi hoor! Vooral dat portret van je zoontje, erg goed. Kibbeling: heerlijk niks gedaan dus vandaag. Wat knap dat jij dat kan. Ik kan dat dus echt niet en als het een keer gebeurt dan hou ik er ontevreden gevoel aan over omdat ik het zonde van mijn tijd vind. Maar ik kan echt jaloers zijn op mensen die niets doen zo goed afgaat Mendie: nog nooit gehoord van dat poeder. Is dat dan echt nodig dan? Het droogt vanzelf wel op binnen 1 week is mijn ervaring. Zo, hier weinig te melden. Ik lees dat een aantal dames soms misselijk zijn. Dat heb ik ook af en toe. Kan me dat helemaal niet herinneren van mijn eerste zwangerschap. Toen was de baby met 34 weken volledig ingedaald, nu was dat vorige week nog niet het geval. Schijnt ook vaak voor te komen bij de volgende zwangerschappen, soms pas bij de bevalling. Dus ik heb nog steeds erg weinig ruimte en de misselijkheid zal daar wel van komen. Verder mag ik niet klagen.
Bekijk bijlage 149648 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 07-10-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 10 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar - Rowan 2080 gram - 35+3 Afspraak: 10 mei Senna04 - Voorlichtingsavond bevallen in zh (36w&5) 13 mei Felicee - Controle vk 16 mei Judith1982 - Liggingsecho 16 mei Senna04 - Controle Vk (37w&4) 20 mei miranda22 - controle gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda
Felice, ow had nog helemaal niet op jou gereageerd maar wat rot dat je andere heup nu ook mee gaat klieren, bah! Ben je er weer vanaf na de bevalling of hoe moet ik dat voor me zien? Andere vriendin dus, maar wel toevallig @ kindje wakker maken of niet, mocht ze overal door heen slapen dan laten wij dan mooi zo denk ik. Ik vind niet dat ze wakker gemaakt hoeft te worden, denk niet dat ze daar zelf veel aan heeft. Goed dat jullie erover beginnen, even met manlief overlegt en we zijn er uit Mom, heb jij constant zoveel pijn dan? Bah meis, wat vervelend. Fijn dat jullie weer op 1 lijn zitten Super, en wij vinden het veel te gezellig dat je hier mee kletst Wanneer staat voor jullie de 20 weken echo gepland?
Ja dat herken ik ook! Zeker met deze stuitligging ligt het hoofdje zo ongeveer in mijn maag en dan met de voortdurend harde buiken erbij ben ik soms ook zo misselijk. Maar het is voor een goed doel he? Over een paar weekjes (of eerder) zullen we dit allemaal missen: niet alleen de kwaaltjes maar ook het ontzettend speciale dat je kindje zo dichtbij je is. En Pris heeft zich helemaal nog niet gemeld, dus ik denk dat ze echt aan bevallen is. Na al dat voorwerk zou het ook niet zo gek zijn. Ben heel benieuwd wanneer we iets van haar horen
Kiwi, heerlijk toch dat jij je goed voelt! Geniet er lekker van Dan is het ook niet erg om lekker door te lopen! Ik mag ook niet klagen hoor, ben zo anders gewend de vorige zwangerschap dus geniet nu met volle teugen! @ misselijkheid - hier wel een helemaal ingedaalde beeb maar pfoe ik kan echt bijna niet eten vandaag. Wel goed voor de kilo's Ik heb wel meer last van maagzuur dan misselijkheid volgens mij, maar soms ligt dat gevoel wel heel dicht bij elkaar! @ Pris, ik hoop dat alles goed met haar is!
Spannend van Pris! .... Nog steeds beetje misselijk, lijkt ook wel soort van hongerig-achtig, net maar een crackertje gegeten, misschien gaat het dan over, heb ook niet zoveel gegeten vanavond.... ook nog met heeeeel bewegend beebje in mn buik en op al mn organen, doet echt pijn bij m'n darmen en aan de voorkant AUW!! pfff lijk wel een kermisattractie, gaat echt alle kanten op, dat wordt vast wat als ze geboren is ..... Vanmiddag toch nog de badkamer schoongemaakt en daarna onze en babyslaapkamer gestoft en gezogen... Voelde me echt een stuk beter dan 'sochtends... vanavond maar niet al te laat naar bed (maar ook niet te vroeg)... ik hoop echt op een rustige nacht, morgen zelf de kids naar school enzo... relatief druk programma morgen... Sorry dat ik vandaag weinig op jullie heb gereageerd... heb wel alles bijgehouden!!!
Kiwi niets doen is ook nog een hele opgave hoor!! Ik had gelukkig wat films van mn vriendin geleend. Ik ben na een druk weekend met veel auto rijden ook bewust op de bank blijven hangen vandaag! De rest van de week is alweer vol gepland en dus druk!!
hoi meiden nee ben nog niet bevallen!! @ mendie balen joh dat je zo benauwd ben ennuh bijna verlof!!en er aan geloven moet je toch wel he de bevalling @ kiwi idd het mag ook wel nu ben het meer dan zat. @ kibbeling mooi dat je toch redelijk heb geslapen dagje niksen is ook wel lekker. @ lan jeetje zit je echt niet mee he dat de baby zo achter lig op groei. @ ivje balen dat je je zo lichtjes voelt in je hoofd!!hoop dat iets beter gaat nu. @ meta haha ik heb dat dus ook doe maar niet maar dan doe toch maar weer wel bevallen @ sandra balen joh dat die een dipje heb gehad. @ senna mooi dat alles goed was bij de vk. @ zomaar mooi dat de kleine rowan het goed doe joh en wil wel foto's zien ja @ sweetbel oh je vader is erg haha hoe was de zwanger en fit curcus. @ kibbeling jij ben lui vandaag @ momeera en lekker geslapen @ miranda mooi hoor!! @ odess woow 250 km dat is ver:O jij zal dus goed slapen vannacht!! @ hester dus het wordt toch een keizersnee ben benieuwd welke datum @ sandra oh mag ik ook beschuit en wat een mooi kaartje!!en de versiering ook heel erg mooi!! @ lan jeetje nog steeds slijm met bloed is het niet de slijmprop? nou meiden sorry ik heb jullie verwaarloosd.maar ben zo hyper ik krijg woensdag te horen wanneer ze de kleine gaan halen ze willen me niet meer zo laten lopen. er waren duidelijk weeen op te zien maar ze willen niet door zetten.ik lijk nu net een knakworst me bloeddruk was wel goed kleine was ook erg druk maar me baarmoeder is erg onrustig. het zit nog steeds potdicht maar de gyn heb besloten dat het nu wel genoeg is geweest en gaat ons woensdag een datum geven.ik ben best opgelucht want heb het nu wel een beetje gehad.kwam thuis en heb me potje zitten janken omdat ik ook slecht slaap ik heb gezegd dat ik geen slaap medicatie wil hebben.dus ik ben benieuwd naar woensdag en hobbel maar even verder met die pijn
he pris, je hebt ons allemaal in spanning gehouden vandaag!! Maar wel fijn dat ze woensdag gaan kijken wanneer ze de kleine gaan halen. Zou alleen wel als je heel veel last hebt toch weer bellen want dan kan het lang duren hoor voordat het woensdag is. Zeker als je ook zo slecht slaapt en je dus eigenlijk heel moe bent! Sterkte meid en een dikke knuffel
Oh Pris, spannend hoor! Fijn dat je woensdag weet waar je aan toe bent! Tegen de tijd dat ze het gaan halen ben je waarschijnlijk 38 weken gepasseerd, mooi moment om de baby te laten komen! Ben benieuwd. Sterkte nog met de laatste loodjes.
@ kibbeling ik doe het zeker in de gaten houden en trek gelijk weer aan de bel als weer zo rottig gaat en slapen tja denk maar filmpjes kijken in bed en in slaap vallen. @ kiwi ja ben erg blij want ik ben gewoon op nu en hou het zeker in maar nog even doorbijten.ik denk ook allemaal als ik in week 38 zit dat ze hem dan gaan halen.
Pris, wat fijn dat je woensdag een datum krijgt te horen als je er zo doorheen zit - dan kan je daar naartoe leven! Dikke knuf (je hebt het wel spannend gemaakt hoor )
@Kiwi, irritant die misselijkheid of niet? Hier ook niet gehad en nu ook niet. @Odess, geeft niet hoor, wordt zoveel gekletst hier. Sommige houden jaren last, andere zijn er snel vanaf. Wordt dus afwachten. Las wel dat je banden/bekken weker blijven zolang je borstvoeding geeft, dus de kans groter is dan de klachten wat langer blijven. Vorige keer 6 maanden bv gegeven, hoop dat nu ook te kunnen doen. Wil je thuis bevallen? @Meta, succes morgen met je drukke dag. Hoop dat je vannacht lekker slaapt en niet hier rondzwerft @Priscilla, snap dat je hyper bent. Fijn dat gyn ook inziet dat het zo niet langer vol te houden is voor je. Gaan ze je dan inleiden? Succes je laatste week(je)...nog even doorbijten. Even voor diegene met oudere kinderen. Welk autstoeltje hebben jullie? (De groep van 15-36 kg) en zijn jullie hierover tevreden?
Spannend Pris dat je woensdag echt een datum hoort! Dat geeft je ook moed om het nog even vol te houden met die pijn die je hebt. En elke paar dagen die hij nu nog kan blijven zitten, zijn goed voor 'm natuurlijk. Sterkte hoor! Wat betreft mijn datum: het hangt ervan af hoe het gaat. Als het aan mij ligt - ik voel me echt goed - blijft hij nog 2 weken zitten, tot de 39e week. Uit onderzoek is gebleken dat dat een mooie termijn is voor een keizersnede. Maar als mijn bloeddruk verder oploopt en er meer tekenen komen van pre-eclampsie dan halen ze hem er z.s.m. uit, zei ze vandaag. Dus ik blijf vrolijk () elke paar dagen een halve dag doorbrengen op de poli VK en we bekijken per 2 a 3 dagen wat het beste is. Met een beetje geluk halen we de 39e week wel en anders is het ook prima als hij eerder komt. Ik ga wel morgen mijn koffer klaarmaken: ben wel een beetje geschrokken toen ze me vanmiddag in 1e instantie niet meer naar huis wilde laten gaan Moet ook nog een paar last minute inkopen doen voor de baby.... Hebben jullie echt ALLES al in huis en op orde?
We hebben de Maxi Cosi Rodi (geloof ik) Of Rodi XP ofzoiets In elk geval van maxi cosi en zijn erg tevreden erover. Je zet 'm vast met de gewone gordel van de auto en dat maakt het makkelijk om hem ook in iemand anders zijn auto te plaatsen. Hij heeft een in hoogte verstelbare rugleuning, wat erg handig is met een lange zoon als de onze (bijna 4 en draagt al kledingmaat 116/122!) en ook heeft het stoeltje extra 'side impact bescherming' of iets dergelijks met een soort hoofdkussens naast het hoofd, wat erg handig is wanneer je kindje even slapen tijdens het rijden, want dat zit lekker.
Felicee: wij hebben Romer (met de puntjes op de O) King. Heel erg tevreden over. Het is wel wat prijziger, maar zeer goed en betrouwbaar spul. Is destijds ook als beste uit de testen gekomen.
@Hester en Kiwi, en vanaf wanneer zaten jullie heren in deze stoel? Onze dochter zit in mijn man zijn auto in een Maxi-cosi Axiss, waar ze nog prima in past. In mijn auto zit ze in een Maxi-cosi Priori waar ze al 5 cm boven uitsteekt (ze heeft een enorme groeispurt gemaakt). Zat zelf te kijken naar de Maxi Cosi Rodi maar deze is voor kinderen vanaf 15 kilo (ze is bijna 13 kilo) en vanaf 3,5 jaar (ze wordt in september 3 jaar). Vraag me dus af wat je precies moet aanhouden? Dacht altijd dat dit de lengte was, en dat ze dus niet met het hoofdje boven de autostoel mochten uitsteken (of is dit alleen bij de Maxi Cosi Cabriofix)?
Hester, wat is alles op orde hebben? Als ik bij wijze van spreken vannacht beval komt het allemaal wel goed en anders is manlief er ook nog om een en ander aan te schaffen toch? Wel spannend dat ze de volgende keer zomaar kunnen zeggen dat je moet blijven en dat ze hem nu gaan halen! Kan me voorstellen dat je dan nog even gaat shoppen hoor, dat zou ik met die kennis ook gaan doen als ik dat gevoel had. Omdat het hier niet allemaal gepland is zeg maar voel ik die noodzaak minder Ik zal morgen eens alles op orde maken voor de bevalling, las iets over gestreken hydrofiels in een plastic zak, nou daar ben ik dus nog niet aan begonnen he Ook eens ons bed bevallingsproof maken, naja enigzins dan, ga niet op een stuk plastic slapen! @ stoel, hier nog in het tobi/ pearl tijdperk