Zomaar, wat zoet! Troetel, ow geloof me ik strijk niets wat niets hoeft haha! Maar voor thuisbevalling willen ze die graag hebben want dan zijn ze zo steriel mogelijk Mijn omgeving is niet zo pushie maar moet ook zeggen dat ik me er niet aan kan storen, ze merken het vanzelf hoor ik ga geen verantwoording afleggen
Bekijk bijlage 149696 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 10-06-2011 Lan (28) - 2e kindje (een jongen) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (26) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (29) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 10 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar - Rowan 2080 gram - 35+3 Afspraak: 10 mei Senna04 - Voorlichtingsavond bevallen in zh (36w&5) 12 mei Troetelbeer 90- controle VK (38+1 wk) 13 mei Felicee - Controle vk 16 mei Judith1982 - Liggingsecho 16 mei Senna04 - Controle Vk (37w&4) 17 mei Supermom - 20 weken echo 20 mei miranda22 - controle gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda foto toegvoegd
pff kan geen webcam meer kijken. werkte sinds gister problemen mee. denk dat meneertje al op de andere kamer ligt. zo fijn zijn yeah
o zomaar wat schattig zo in het badje....smelt... Heerlijk geslapen vannacht, gewoon van 23 tot 5.30 zonder naar de wc joeheeeee!! Kids zijn allebei onder de douche geweest, aangekleed, ontbeten, tanden gepoetst en over 10 minuutjes gaan ze naar school.... Dan even boodschappen, sax terug naar het muziekcentrum, huishoudelijke dingetjes ...lekker naar de Bieb! Wilde eigenlijk vandaag nog even naar het Mauritshuis.. ff museumpje pikken maar nog zoveel andere dingen te doen dat ik maar lekker niet naar Den Haag rijd ..... Het regent hier trouwens... Later meer! Fijne dag !
Bij onze zoon ging ik ook weken lang om de dag naar de poli VK voor controle en toen had ik pre eclampsie, uiteindelijk HELLP en zeiden ze ook al op een dag ineens dat ik moest blijven. Mocht niet eens meer een tas met spullen gaan ophalen thuis. Zo meteen naar de afdeling en in bed, best wel gek hoor. Mijn 1e bevalling is uiteindelijk ingeleid bij 38,5 weken dus heel netjes! Odess: ik ga ook niet op zo'n plastic zeil slapen hoor, met die warmte! Vreselijk. Misschien leg ik een badhandoek onder het hoeslaken ofzo.
Meta ja wat een regen hè? Hier ook! Fijne dag Zomaar wat een schatje! Balen van de webcams, lijkt me fijn als je hem daarmee kunt zien wanneer je wilt. Als je nog meer foto's hebt... Sandra hoe gaat het met Lucas? En hoe vonden je andere zonen het trakteren? Lan ben je tevreden met het kaartje? Ik vind het geboortekaartje echt wel lastig te kiezen.
@ hester lig jij nu ook al in het ziekenhuis of lees ik dat verkeerd. zat net te bedenken dat rowan nu pas geboren zou zijn gelukkig eerder. gyn zei nog de timing was perfect. vond ik ook zo ik ga douche en dan daar strakkies heen
@zomaar, leuke foto's van jullie lekkere ventje!! @Felicee, ja ik wil het heeeeel graag weten. Kan niet wachten!! Haha @Senna, bedankt voor het aanpassen!
hoop vandaag of morgen proefdruk per maill te krijgen... mijn man vond deze het mooist ik had nog ander in mijn hoofd maar ik heb de tekst gedaan en zo dus tevreden wist eigenlijk al vanaf dag 1 welke ik ongeveer wilde alleen was lastig te vinden hihi
ik heb dat ook nog noet in huis el muisjes maare die zijn nog van geboorte djayden zouden ze dat merken
Hier buikje nog rustig net effe geluisterd met doppler en hij is lekker bezig Dadelijk nog vragen hoelang ik beetje bloed bij afvegen mag hebben tis nog steeds slijm met licht bloed.. maar ben van mezelf erg onrustig...
@Lan, denk het ook niet..en ook wel fijn om dat ook klaar te hebben toch? Succes vanmiddag! Als het de slijmprop is dan kan dat volgens mij wel even duren (ligt ook een beetje aan de hoeveelheid dat je elke keer afveegd). @Odess, vroege vogel!! Je zal wel was hebben van het weekend of niet? Wel een mijlpaal 37 weken, jij rommelt vast nog wel even door. @Troetbel, leuk hè dat soort dingen. Tijdens de eerste zwangerschap heb ik de laatste twee weken echt als een grotbewoonster geleefd. Telefoons uit, gordijnen dicht, deurbel uit...had zo geen zin in mensen om me heen of dat gevraagd. Ook niet erg leuk, maar zo voelde het toen gewoon. @Zomaar, wat een mooie foto!! Krijg ook echt de kriebels als ik zo'n moppie zie! @Hester, dus het zou bijna een herhaling kunnen worden van je eerste bevalling. Alleen weet je het nu van te voren. Succes met je laatste dingen. Weet je trouwens nog wanneer jullie zoon ongeveer in de Rodi ging? Hier ook redelijk geslapen. Gisterenavond een icepack op mijn heup gelegd en dat zorgt ook voor enige verlichting. Vandaag maar eens de laatste dingen doen voor de bruilloft van mijn broer volgende week (gedicht, feestgids etc.)
@troetelbeer kletsen kunnen we hier wel hoor!! Ik vrees helaas dat het erbij hoort als je tegen het einde loopt dat iedereen aan je gaat vragen en is het al geboren?? Hoe lang denk je nog dat je moet?? Vervelend maar denk dat we er allemaal niet aan kunnen ontkomen @zomaar wat een heerlijk mannetje om te zien in zijn badje!! Wat een schatje joh!! *smelt* @meta wat heerlijk dat je lekker doorgeslapen hebt. Volgens mij de meeste van ons vannacht! @felicee succes met de laatste dingen regelen voor de bruiloft! @hier zo douchen en dan op naar mn mams. Die is vandaag aan het oppassen op mn neefje... Dus weer lekker kroelen met het manneke!! En hij gaat ook dan even de kleine in mn buik gedag zeggen! Zo lief als hij dat doet... Fijne dag allemaal, kusssssssss
pfff niet normaal zoveel jullie praten haha. kan het amper nog bijhouden. gisteravond heb ik nog de rotstuin aan de zijkant van onze voortuin gemaakt. en mn vader en mn vriend hebben nog een pad betegeld. het lijkt zo al veel netter. maar nog lang niet af. mn vader komt binnenkort met kraantje om voortuin om te spitten, kunnen daarna de planten erin. en achtertuin komt dan speeltoestel in. en de plek die dan nog "vrij" is daar maken we tuintje van en misschien nog klein stukje gras erbij. maar eerst maar ff kijken hoe het dan lijkt. gister is mn dochter naar haar vader gegaan. en ze komt morgen om half 5 weer terug. kan ik mooi ff de bedjes omwisselen en alles weer stofzuigen en dweilen. dan ga ik morgen beneden wel verder. zondag de fietskar opgehaald alleen nou past hij niet in onze schuur hahahah. en van iemand van zp mocht ik wikkeldoek (blauw) en buikdrager hebben. dus die zondag ook meteen opgehaald. vanavond gaan we nog ff in de tuin bezig om alvast border voor de planten in de achtertuin te maken met afsluitbanden. en dan vind ik het wel weer goed. begin steeds meer last van mn heupen te krijgen. dus hoop snel dat de 6,5 week dat ik nog "moet"' opschieten. pffff elke nacht ben ik er sowieso 5x af.
Odess Apart van die hydrofielen. Hier ook een geplande thuisbevalling hoor maar heb dat nog nooit gehoord Wat betreft de omgeving: tja echt pushie zijn ze niet. Ze bedoelen het lief en ze zijn allemaal geschrokken van dat ik werd opgenomen paar weken terug omdat de zw. Schap verder op kleine dingen na echt geweldig ging. (behalve dat ik doodziek was hahaha).. Maar het word me nu teveel dat ik na elk VK-bezoek tig mensen moet bellen/smsen/berichtjes sturen dat het goed of slecht was. Weet alleen nog niet hoe ik dat ga brengen Zomaar Dank voor het aanpassen v.d. lijst met plaatje. Lukt mij tot op heden nog niet! Hester Wij hadden beschuit maar gekke mannetje heeft vorig weekend ineens een halve rol leegegeten.. Rare wizens soms die mannen! Mams komt niet alleen op visite, zet haar ook aan de poets haha. Nee ze komt altijd een hele dag (omdat ze 1,5 uur heen & 1,5 uur terug moet reizen) en dan wil ze me graag helpen, zeker nu Zeiltje op bed; Hier ligt ie sinds 3 weken en moet zeggen dat ik er geen vreselijke last van heb. Heb hem direct op de matras (zit ook wel een tijk om heen;boxspring) en daarover de molton en daarover het hoeslaken. Hoorde van andere meiden dat een handdoek ertussen het gekraak en gezweet moest verminderen. Lan Als je het niet vertrouwt en erg onrustig blijft; bellen of aangeven bij je controle he meid Kibbeling Ja vreselijk he dat iedereen dat doet. En dan ook die voorspellingen van: Ik denk dat het eerder komt. Neeee jij loopt echt niet lang meer hoor.. (mijn s-moeder zei dat al bij 35 weken..) En dan denk ik je bent zelf ook zwanger geweest. Zou het niet in je opkomen om je mond dicht te houden? Hahahaha Veel plezier bij je mams en met je neefje Hier Pff de katten zijn hier irritant. Er lopen van die mannen met bladblazers voorbij denk ik en de straatveger rijdt voorbij. Maar de luxaflex zijn nog dicht en zitten die katten de hele tijd de boel om te buigen om te kunnen kijken. Ik heb al 10 keer gezegd nee niet doen, komt de volgende weer hahaha.. Zo maar eens de beestjes eten geven en met de hond wandelen. Daarna mijn mams bellen hoe laat ze ongeveer komt. Fijne dag meiden!