@dinkie: een van de voordelen voor ons om de roepnaam niet als 1e te zetten, is dat allebei mn dochters anders dezelfde beginletter hebben... @sandra, kan me voorstellen dat je dan onzeker wordt, maar de doktoren doen dat alleen maar als zij zeker zijn dus moet je eigenlijk vertrouwen geven geniet van de filet americain ik ga het de eerste 4 weken na mn bevalling ook weer vaaaaak eten, net als de vorige keer ..hihi @hester, succes bij je controles, hoop voor je dat alles binnen de perken blijft en je nog lekker naar huis mag! @pris: veel succes vandaag!! Spannend dat je vandaag zal weten wanneer het allemaal gaat gebeuren @lan: Sterkte! Hoop dat het allemaal gaat zoals je wilt, en nogmaals dat je je voor niets hebt drukgemaakt deze zwangerschap! Dikke knuffel! Babybergen, lees je nog wel eens mee?? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat!! Even ego: 05.40 wakker, uurtje met de kids gekletst in bed over de baby heerlijk. 06.30 eruit, kinderen aanmanen zich aan te kleden, ik douchen en aankleden, bed afgehaald en in was, ontbijttafel gedekt, pakjes en snacks voor school gemaakt, ontbeten, tandengepoetst, dochters haren gekamd, forum gecheckt met kopje koffie, 07.45 deur uit, kinderen naar school met auto, zoontje uitgezwaaid voor zwemles Naar eigen school geweest, kaartjes voor m'n mentorleerlingen in enveloppen boodschappen voor het avondeten gehaald, thuis boodschappen opgeruimd, was opgehangen, boven was bij elkaar gezocht, in de woonkamer tekeningen van de grond geruimd en weggegooid koffie gezet, toen was het half 10 HELP IK MOET NOG DE HELE DAG!!!! Ben nu al op pffffffffffffffffff. Om 11.45 kinderen van school halen, krijg bezoek tijdens lunch, ouders komen rond 16.00, moet ik nog stofzuigen van te voren want anders valt mn vader bij het overstappen naar zn hoog/laag stoel om half 5 naar vriendin die is geopereerd, 40 min in de auto heen en 40 min terug Oooo zie zo tegen vandaag op Nu even chillen, ben naar de kl*te, hoewel ik vannacht van 22.45 tot 05.40 heb doorgeslapen
Sandra, even een kleine jippie voor Lucas! Super dat hij er vanaf is! Nu lekker gaan drinken knul!! Mooi gedichtje zo Felice, zo crea bea! Maar wel erg leuk! Ze mogen het nu alleen maar leuk vinden, dat snappen ze zelf toch ook wel Tkozijntje, ja dat meende ik me al te herinneren! Wat fijn dat je je kindje nog steeds bij je draagt! Is er al gesproken over eventueel inleiden? Lan, hoe is het nou met je? Hester, dat kan ik mij voorstellen! Laatste babyspulletjes al gekocht? Pris, ben benieuwd Zo hier helemaal licht in mn hoofd. Even kijken of het al snel opknapt en anders maar even naar mn ouders, niet echt handig zo met die kleine meis om me heen
Meta jeetje wat een productieve dag nu al! Hopelijk verloopt de operatie goed! Dinkie, veel plezier vandaag
Hallo allemaal! Ik heb m'n laatste twee werkdagen erop zitten en vandaag is het dan écht begonnen: VERLOF!!! Hoera! Gisteren hele lieve cadeautjes gehad van de kinderen op school, ik kom niet meer terug dit schooljaar dus het was echt de laatste dag voor deze groep. Een gek gevoel maar wel lekker om nu klaar te zijn. Eindelijk tijd dus om regelmatig op zp te zitten maar helaas: manlief heeft eergisteren m'n laptop gesloopt. :x Hij kon er niks aan doen, hij klapte hem dicht terwijl er een snoertje met hard uiteinde tussen lag: beeldscherm kaduuk. Je kunt alleen nog maar de bovenste helft van het scherm zien dus dat schiet niet op. Helaas moeten we voor een nieuwe laptop even wachten totdat over een paar weken de salarissen weer binnen zijn (nogal grote uitgaven gehad de laatste weken). Ik moet het nu doen met de gewone computer in de studeerkamer en daar is het waaaaaaarm! Via m'n telefoon kan ik wel meelezen maar niet reageren. Ik volg het hier dus allemaal wel maar helaas niet zo veel als dat ik zou willen (en dat net nu het spannend wordt met al die hoogzwangere dames!) 'Even' proberen bij te lezen van de afgelopen dagen...
Operatie is al geweest, stond eigenlijk afgelopen maandag gepland, is vorige woensdag al geweest omdat ze weer twee keer op de eerste hulp zat... Is allemaal goed gegaan, ze is zondag uit ziekenhuis gekomen, nu 6 weken rustig aan...
hier ook alweer redelijk vroeg van bed. half 9 belde mn kleine meisje bij haar vader vandaan, love you te zeggen en kusje geven. zal straks ff bezig op onze en haar kamer. dan kan vandaag en anders morgen haar bed worden omgezet. heb er wel zin in. heb gister alle beeb kleertjes in plastic boxen gedaan. maar pfff heb echt veel in maat 50/56 niet normaal haha. paste niet in 1 box. zo weer ff wasmachine vol gooien (denk nog wel 3x vandaag, net als gisteren dus) vanmiddag half 3 alweer weg om mn dochter op te halen. half 5 op zn vroegst weer thuis. daarna snel boodschapjes doen, eten maken, omkleden, dochter naar mn ouders brengen en dan gaan we vriend en ik naar examenstukken kijken van bloemwerk. we zijn officieel allebei bloemist. dus dan is het wel leuk om weer even op de oude school te kijken naar examen stukken van bloemen. dus zal nu snel weer naar boven gaan om alles verder op te ruimen. het schiet nu al echt op. xx
Goedemorgen allemaal *zwaai* So heej Google is best gaaf soms. Net zet ik internet aan en zie ik zon poppetje dansen en die danst dan de letters van Google, heel stoer, iemand gezien? @Pris: Jij hebt wel de ergste nesteldrang die een mens kan hebben volgens mij hihi. @Kiwi: Ameera slaapt ontzettend wild. Ik ben bang dat ze dat van mij heeft. Ik viel tot zeker mijn 18e nog regelmatig uit bed. Hopelijk heeft zij dat iets minder lang. Bij haar eigen bed heb ik nu aan 1 kant kussens onder het matras en sindsdien slaapt ze goed en valt ze niet meer uit bed. Maar als ze bij ons in bed ligt is het dus duidelijk anders. We krijgen ook regelmatig een klap of een schop hihi. Ik was trouwens wel boos op mijn man een beetje. We hadden afgesproken dat Ameera voortaan om half 8 naar bed gaat want nu moet het gewoon met school en vooral mijn man vindt het lastig om haar op tijd naar bed te brengen omdat ze in Afrika ook niet echt aan tijden doen. Nu kom ik gisteren thuis om half 6 ofzo, liggen ze te slapen. Dan gaat Ameera never nooit niet om half 8 naar bed natuurlijk tsssss. Oh ja jij was net op tijd voor het inleiden he? Met de vorige bevalling. Ik vind jou altijd zo lekker relaxed over de zwangerschap. Dat is goed hoor, volgens mij ben je mede daarom lang zwanger, jouw kind heeft het gewoon heel goed in jouw buik. @Odess: Ik strijk eigenlijk ook nooit wat, maar schaam me soms wel als ik zie hoe we erbij lopen. Dan denk ik ooooh ik had echt even moeten strijken. Ach gos kon de kleine niet slapen. Heeft het nog lang geduurd? Ik vind dat altijd zo moeilijk als ze zo verdrietig zijn. Ik krijg veel te snel medelijden hihi. Ja groot is ze al he? Is helemaal niet leuk hoor! Ik vind het te snel gaan. @geboortekaartjes: Bij Ameera heb ik ook pas een geboortekaartje ontworpen na de bevalling. Het kaartje is dan wel wat later dan bij anderen maar lekker boeiend, heb ik tenminste de eerste dagen nog even rust hihi. Ik had fotos van Ameera gebruikt en mijn vader heeft speciaal voor haar en ons een gedichtje geschreven voor op de kaart, ik wilde dat heel graag. Achteraf was ik zo blij met haar kaartje dat ik het nu weer hetzelfde wil. Ik moet alleen nog even vragen om mijn vader het weer wil doen. @Dinkie: Hihi houden je katten niet van muizen ofzo? Of alleen om mee te spelen? Hopelijk vang je de muis snel. Muizen in huis is niet grappig. @Meta: Ook al gehoord?: Goh als je nog dikker wordt dan kunnen ze je naar de verloskamer rollen. Haha ik schrok. Ik denk wat een aparte namen Miepi Truseline. Waarom zou je problemen op je hals halen als je de tweede naam als roepnaam gebruikt? Gebeurd toch wel vaker? Ik vind het eigenlijk juist wel iets hebben. @Sandra: Joepie de monitor uit!!! Ik snap trouwens dat het ook wel spannend is maar hij wordt nog steeds goed in de gaten gehouden en hij doet het al lang goed dus ik heb vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen. Mooi gedichtje trouwens dat jullie hebben gekozen, kreeg er zelfs kippevel van. Zeker omdat er staat dat het een dapper mannetje is want dat is het!! @Felicee: Ja ben benieuwd hoe het zal gaan bij de fysio. Ik zal vanaaf een update doen. @Pris: Alweer zon pijn meid? Het houdt maar niet op he? Nog even volhouden hoor. @Lan: Succes vandaag in het ziekenhuis. Ik hoop op het beste. @tkonzijntje: Odess let veel te goed op he? Maar persoonlijk vind ik het wel heel leuk als je mee kletst, al is het maar soms en reageer je niet op iedereen dat geeft niks hoor. Jeetje jij hebt ook een moeilijke periode achter de rug. Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat de baby komt. Ik kan me voorstellen dat je gebroken bent. @Hester: Heel gezond denk ik een moment van irritatie. Ik denk soms ook, Jemug wanneer ben ik eindelijk walvis-af. Maar ja de volgende ochtend inderdaad weer opstaan en doorzetten. En soms even naar je andere kinderen kijken, die waren het toch ook dubbel en dwars waard? @Sandra: Hahaha filet american, het mag weer!! @Meta: Ho rustig, ik word overspannen van je. 1 stap tegelijk ok? En sterkte vandaag, hopelijk kom je het goed door. En eh anders misschien soms nee zeggen? @Odess: Bah dat vind ik zo akelig licht in je hoofd zijn. Hopelijk wil het nog wegtrekken. Wel goed gegeten en gedronken? Joehoe de nieuwe kinderwagen is er. Ik heb hem net, helemaal allenig, in elkaar gezet. Na ja soort van, ik kreeg de kap er niet op en ik heb twee onderdelen over hahaha. Maar goed zo ziet het er ongeveer uit: Bekijk bijlage 149992 Heb net mijn kleine meisje naar school gebracht en mijn moeder komt zo en dan gaan we in de babykamer rommelen, heb ik wel zin in. En we moeten ook nog even iets bedenken voor Ameera om uit te delen op het kinderdagverblijf voor haar afscheid en verjaardag, ben een beetje inspiratieloos, zo maar eens googlen voor ideeen. Prettige dag allemaal, kom later nog met verslag van de fysio..
Aah ik was te snel met lezen, dacht al huh daar heb ik haar eerder over gehoord, sorry... Ben niet zo helder vandaag Hopelijk knapt ze dan snel goed op. Marry, geniet van je verlof! Wat jammer van jullie laptop zeg!
Mom, leuk! 2 onder delen over, haha Misschien kom je er met je moeder uit? Veel plezier *argh, af en toe een rugwee sensatie in mn rug - auwie!* Heerlijk!
Oeh veel nachtbrakers zie ik. Meta voel je je weer wat beter? En Lan hoe is het met jou nu (is van een paar nachten geleden hoor, loop wat achter haha) Zomaar, wat fijn dat het zo goed gaat met Rowan! Kiwi, gefeliciteerd met je trouwdag! Fijn dat het weekend zo leuk was! Felicee, Naomi gaat in principe naar haar oppas (is een goede kennis van ons, we mogen haar dag en nacht brengen) en ik ga, als het goed is, bevallen in het ziekenhuis. Mocht ik 's nachts bevallen zal zij dus tot de volgende ochtend bij de oppas zijn. Wat leuk zo'n cadeaupakket! Ik had vorige keer ook een mand van ouders en één van schoonouders. Zo leuk om iedere dag te doen! Troetelbeer, wow jullie hebben dus ook een flinke verbouwing achter de rug! Hopelijk kom je toe aan alles wat je nog wilt doen. Sweetbel, haha hoe was de partnerles? Net zo erg als hij had gedacht? Miranda, wat vervelend dat je man langer weg moet blijven! Ik kan me voorstellen dat je hem mist. Leuke dingen heb je gemaakt! Hester, ah toch een keizersnede dus. Ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren, succes nog even met afwachten! Sandra, wat zien de versiering, de traktatie en het kaartje er leuk uit! Zo krijg ik helemaal de kriebels, dat gaan wij straks ook krijgen al die leuke dingen! Odess, leuk weekend gehad zo te lezen? Het is aan het rommelen? Spannend!! Misselijkheid, ik heb regelmatig last van misselijkheid, vooral 's ochtends. Zodra ik heb overgegeven is het klaar maar rot is het wel. Meta, nog steeds niet helemaal lekker geloof ik? Wat een narigheid! Pris, oeh dat was spannend! Dacht ook dat je bevallen zou zijn! Vandaag dus een datum? Spannend hoor! Pfoe meiden, ik moet nog tien pagina's lezen maar ik trek het hier echt niet meer. Veel te warm. Probeer het later vandaag nog wel een keer!
nou hier een mega klote bericht. gisteraaf op de afdeling ontslagen en heb nu roomin inn met rowan op een aparte kamer (quaratine kamer ofzo) heb een tokkie (dikke aso) naast me gekregen op kamer houden zich niet aan de regels. veel visite druk druk druk. niemand die wat aan doet. nou is te overzien. maar ik wil rust huil alleen maar en ben kapot. de kleine van hun ligt ook op de couveuse kamer. is ook 35 week. maar haar vriend is mega adhd patient heeft al een aantal keer een smeer erover gehad van de kinderafdeling en wij zijn ook begonnen te klagen. rowan ligt er voor zijn rust en dat als alles goed blijft met 37 week na huis en dat laat ik door niemand verpesten hier. heb nu 2 kamers 1 om continu bij hem te zijn en een aparte kamer om te slapen mocht ie onrustig zijn. waarom bestaan er van zulke kut mensen.
ik ben weer opgenomen lig in radboud. vanochtend gebeld en moesr komen eerst aan ctg, bloedprikken wat weer niet zo goed ging. hebben eerst elleboog geproberd toen ergens in arm toen dat niet lukte in hand kwam te weinig uit dus andere hand maar ze hebben het urine via katheter gedaan en nu lig ik op afdeling uitslag urine verhoogde eiwitten rest nog niet bekend waarschijnlijk tegen 15 uur dat ik meer weet heb ook af en toe wee maar nog geen ontsluiting had nog tuutje hihi
Zomaar wat vervelend, hopelijk komt er een oplossing. Lan, fijn dat ze je goed in de gaten houden nu! Ben benieuwd wat de uitslagen vanmiddag zijn, maar je gaat al hard richting de 36 weken dus dat is iig super. @ ego, voel me nog steeds heel licht en heb veel last van mn rug. Mn dochter heeft zich vanochtend voorbeeldig gedragen, super fijn en die ligt gevoed en wel in bed. Verder is het huis een grote chaos maar ik ben al blij dat het me gelukt is mn dochter te verzorgen! Lig zelf nu ook plat, hopelijk wordt het nog wel beter vandaag! Raar hoor, voel me eigenlijk altijd wel goed of kan erdoorheen pushen, maar nu ff echt niet...
San, wat fijn dat je zijn monitor mocht uitzetten. Wat een mijlpaal he! Ik was trouwens vanochtend bij onze vk en zag het geboortekaartje van Lucas hangen. Super leuk kaartje! En bedankt voor het plagen met het broodje filet american! Tsss. Felicee: wat een werk zeg! 10 coupletten en nog eens alle woorden uitknippen uit tijdschriften! Jee, maar wel erg leuk bedacht. Pris: spannend, misschien weet je nu al wanneer je verlost wordt! Ik ben erg benieuwd. Lan: ook heel spannend, zo te lezen. Hopelijk blijft je kleintje wel tot 37 weken zitten! Tkonzijntje: jemig meid, jij hebt idd een hele spannende zwangerschap. Wel fijn dat het tot nu toe blijft zitten! Sterkte nog met de laatste loodjes. Hester: heel begrijpelijk. Al ben je zo positief als wat, er zit altijd wel een moment tussen dat je het zat bent. Slecht slapen is gewoon niet fijn. Meta: jee, je hebt inderdaad een hele dag al achter de rug. Ga eens een dagje rustig aan doen, zeg! Odess: al wat opgeknapt? Marry: yes, verlof! Geniet er van! Momeera: kan me voorstellen dat je even boos wordt op je man. Nu ze op school zit, heeft ze nog meer structuur nodig dat ze had. Hoe laat is uiteindelijk naar bed gegaan? Leuke kinderwagen, lekker neutrale kleur! Zomaar: het zit je ook niet mee he met je kamergenoten. Waarschijnlijk heb je nu ook last van de kraamtranen. Hoort er ook een beetje bij. Sterkte met de tokkies! Zo, net terug van de vk. Weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk is 117/70, prima dus. Niets meer bijgekomen. De beeb is nog steeds niet ingedaald en we verwachten ook niet dat het nog gebeurt voor de bevalling. Zij heeft immers genoeg ruimte om heen en weer te springen Niet erg, alleen wel soms vervelend ivm weinig ruimte. Verder hebben wij alles rondom de bevalling besproken, wel heel fijn. Straks lekker uit lunchen met de manlief. Vanavond uit eten met een vriendin. Zal er vandaag dus niet of nauwelijks zijn. Ga jullie wel via de telefoon in de gaten houden, want ben ook te benieuwd naar de datum van Priscilla! Fijne dag allemaal!
Hoi allemaal! @Broodje filet: Jullie willen niet weten hoeveel ik daarvan heb gegeten, net zoals biefstuk op wit tijgerbrood met champigons, maar voor mij is dat ook heel goed, omdat ik zoveel bloed ben verloren @Meta: Rustig aan doen hoor! Pfff ik wordt al moe als ik lees wat jij allemaal doet op de vroege ochtend. @Odess: Als ik licht was in mijn hoofd nam ik een flink glas cola en toen zakte het, ik weet niet of dat bij jouw ook helpt, maar misschien wel. @Marry: Heerlijk je verlof is begonnen!! @Momeera: Mooie kinderwagen, maar twee stukken over, kijk maar uit dat die niet uit elkaar valt @Zomaar: Ohhh ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt, hopelijk krijg je een andere kamer. @Lan: Balen dat je bent opgenomen, maar misschien wel beter toch? @Hier: Lucas mag waarschijnlijk morgen naar huis Zijn sonde is er nu uit, en hij moet een minimale hoeveelheid cc voeding binnenkrijgen en dan mag hij morgen mee. En hij zit nu al na drie voedingen op de helft dus dat gaat hij hoogst waarschijnlijk wel redden. Joehoe ik zit hier helemaal te stuiteren!!
jullie zeggen allemaal hoop dat ie blijft zitten maar uuuuuh vanmij mag ie komen. dit is nu 4de opname ben er klaar mee
Goedemorgen meiden! Dinkie Inderdaad ik ben nieuw Sandra Mooi om te horen dat allerlei ziekenhuispersoneel zo hard heeft gevochten voor het leventje van jullie kleine man! Snap wel dat je die boete met alle liefde zou willen betalen haha Wat fijn dat hij van de monitor af is, hoop dat het met de dag beter gaat! Snap wel dat je het spannend vind nu. Wat een super nieuws!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Odess Bedoelde het ook niet verkeerd hoor.. Ik ben misschien ook maar een leek en aangezien velen van jullie hier al 1 of meerdere kindjes hebben zal ik het wel minder goed weten En iedere kraamzorgorg. Zal wel andere voorschriften kennen, maar bedoelde enkel te zeggen dat ik het hier niet heb gelezen/gehoord. En door alle al-mamas die ik ken werd er gezegd juist niet strijken die dingen. Dus ja.. Meta Zo jij hebt een heerlijk ontspannen rustdagje achter de rug Felicee Ach ja maar ik kan echt wel met zekerheid zeggen dat die lang niet zo irritant wordt als onze katten. Gister ook zoiets met mijn moeder die op visite kwam. Die is af en toe (lees=altijd) een echte doorduwer en chaotisch en onoplettend in haar doen & laten. Onze tuin moet hier nog opgeknapt worden, dat willen we volgend jaar doen. Maar ze neemt elke keer plantjes mee en gaat ze dan planten hier.. (Heel lief dus we laten haar maar, maarja als er 1 dan doodgaat moppert ze weer). Zo heeft ze bijv. vorige keer 3 tegels eruit gesnokt omdat er klimop wortels onder zaten en die wilde ze eruit hebben. Resultaat: 3 tegels vlak voor de deur die nu niet goed terug liggen en die aan diggelen geslagen zijn. En gisteren had ze ook weer de stunt van de week.. Ze wilde de plantjes water geven & ging met de tuinslang aan de gang. Maar hij zat klem en wilde niet meegeven; ging ze er keihard aan trekken i.p.v. te kijken waar hij vast lag. Gevolg: ze spuit zo mijn net droge was nat.. Nou ik was niet echt vrolijk meer en vriendlief zei nog: ach dat doet de kleine straks ook! Maar ja aan een volwassene die dat doet kan ik me toch net iets meer irriteren denk ik zo Zomaar Wat een mooie babyspam-foto opmerkingen; Nou ik heb ook echt niet aan jan en alleman verklaart wanneer ik naar de VK/ziekenhuis moet. Maar mijn s- vader heeft maandenlang als gevolg van een TIA in het zkh gelegen en was dus heel erg geschrokken (ook door de veranderingen bij hem dus) dat ik in het ZH lag. Zijn eerste kleinkind dat hij mag zien en de enige zoon +schoondochter waar hij contact mee heeft. Zodoende willen ze graag elke controle weten hoe t is gegaan, maar heb met vriendlief al afgesproken dat ik de boot een beetje af houdt. Ze bedoelen het allemaal lief, maar het is mij teveel om elke keer de hele boel te gaan bellen/smsen etc. Maar ook dat nu ik tegen het einde loop mensen die je in het begin 1 keer gefeliciteerd hebben nu gaan vragen: ben je al zenuwachtig, wanneer ga je bevallen, gaat alles goed.. En dan denk ik bij mn eigen: kun je niet lezen? Ik ben niet zenuwachtig want ik kijk er juist naar uit zeker vanwege de kansen op zw. Vergiftiging die zich uitbreidt, wanneer ik ga bevallen zou ik zelf ook wel willen weten (plus je kunt toch zien/bijhouden hoever ik ben).. Maar ja misschien is dat persoonlijke irritatie Kiwi Veel plezier tijdens je uitgebreide lunch en natuurlijk gefeliciteerd met jullie 4-jarig huwelijk Firerose Val wel even stil van jouw bericht, weet verder niet hoe het bij jou in elkaar zit. Maar lees dat je hoge bloeddruk hebt in combinatie met een groot kindje? Bij mij werd ik juist gerustgesteld dat een groot kindje in combi met hoge bloeddruk+ symptomen van zw. Vergiftiging beter zou zijn dan bij een klein kindje. Spannend hoor meid maandag of dinsdag heb je dus jullie kleintje in ieder geval in je armen Wachten en zw. Vergiftiging Ik weet het dat ze echt wachten tot het eind bij zw. Vergiftiging. Maar ze zien het vanzelf wel aan me als ik het niet meer trek, duidelijk is duidelijk. Geloof me ze willen mij niet boos hebben Heb zelf bijna mijn beste vriendin verloren omdat ze haar tot het uiterste hebben laten gaan waardoor uiteindelijk moeder + kind niet op de IC (maar nog strengere afdeling) zijn beland. Dagen mochten ze elkaar niet zien en mocht moeder zelfs maar 10 min bezoek van haar man!! Heb me dus ook wel voorgenomen om echt mijn grenzen hier aan te geven, mijn klachten zijn begonnen toen het kindje levensvatbaar was en zelfs de gyn gaf aan dat ze goed kan leven buiten de baarmoeder. Dus zodra het me te ver gaat mogen ze nee moeten ze het halen!! Momeera Haha wat een geweldige foto, leuk om je twee schatjes zo aan te treffen bij thuiskomst & Wat een mooie kinderwagen Namen Mijn eerste naam is ook niet mijn roepnaam. Begint wel met de zelfde drie letters en is geloof ik officieel van elkaar afgeleid zeg maar. Bij ons kleintje heb ik dus dezelfde twijfel de tweede naam vind ik mooier als roepnaam, maar vriendlief dus niet. Maar goed dat zijn vast ook de hormonen Maar iedereen moet het gewoon zo doen zoals zij dat zelf wil hoor, de mensen snappen het echt wel Pris Veel succes vandaag! Meta Rustig aan he! Neem je nog wel tijd om adem te halen?? Marry JEEEJ! Verlof Geniet er van Zomaar Dikke knuffel voor jou! Gewoon blijven klagen en hopelijk laten ze die tokkie dan lekker ergens anders in het ZH los ipv bij jou en de kleine! Lan Jeetje dat is even schrikken. Gek dat de uitslagen daar zo lang duren, bij mij duurden ze hooguit een halfuur!! Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Dikke knuffel voor jou Hier vannacht flink gerommeld en er niet echt lekker door geslapen. Had een erg beurs gevoel in mijn buik en voor het slapen gaan was de kleine enorm druk! Veel rugpijn/krampen. Zo maar gauw met de hond wandelen, die zal wel met zijn billen zitten te drukken! Zat helemaal verdiept in het forum hier hahaha. Liefs