@meta, dat meen je niet!!! Dat boek heb ik hier al god weet hoe lang liggen. Mijn schoonmoeder bracht me laatst een aantal boeken, maar ik dacht zal mijn smaak wel niet zijn. Ze houd ook van baantjers namelijk enzo. Daar houd ik niet van. Ze bracht me dus dat boek, apres ski van Suzanne Vermeer en de zwaluwtuin. Heb alleen dat laatste gelezen maar was ook niet mijn ding. Maar als jullie er zo weg van zijn ga ik er ook aan beginnen. Ben heel benieuwd nu! Ga na gtst meteen beginnen
Is gewoon erg spannend, maar niet onwijs onvergetelijk mooi geschreven ofzo (zoals bijv Een schitterend gebrek van Arthur Japin)... maar wel echt een boek voor tijdens de zwangerschap..
Sandra wat heeeeeeerlijk nieuws en wat een prachtig mannetje! Geniet er van! Hier heel moe en alles doet pijn, bah, kruip weer in mn schulp. Nachtje goed slapen zal me goed doen, dan ben ik ook weer minder pieperig denk ik
Pris nog gedroomd over je broodje filet?? Sandra wat heerlijk om te lezen dat het met Lucas zo goed gaat!! Marry de voorlichtingsavond was voor ons heel nuttig. We hebben ook wel gelachen, vooral om de vragen en opmerkingen van de mannen!! Meta vandaag ook echt niets gedaan behalve het eten of stiekum toch wel bezig geweest? Wel apart dat je zoontje helemaal stil en gebiologeerd werd door classic fm. Die kleine van mij heeft ook zijn favoriete muziek, kan ook niet anders als ma vaak dezelfde nummers luistert. Hij houdt van het liedje hartbreak warfare van John Mayer. Wordt ie helemaal rustig van!! Meta was de film zielig? Dinkie ojee bejaarde katten in huis stuur ze met pensioen!! En ja wij hebben er toen idd last van gehad. Wij hadden geen kat die er achteraan ging. Uiteindelijk ben ik daar weg gegaan dus weet niet hoe het muis avontuur is afgelopen!! We hebben heel veel aan de voorlichting gehad en ben ook echt van plan om te gaan proberen of ik bv kan gaan geven. Ik heb wel voor mezelf zoiets van als het niet lukt dan stap ik over op fv. Zomaar hopelijk heb je niet te hard gegooid met Rowan?Wel genoten van het in badje doen? Felicee die gedachte van het komt pas als ik er aan toe geef herken ik helemaal. Vandaag van de vk te horen gekregen dat de kleine mag komen, ik zo nou nee ik heb er nog geen tijd voor en we hebben al zoveel verjaardagen deze maand. Daar moest ze wel om lachen! Ze zei dat hoor ik niet vaak. En nee wist niet dat je via rtl gemist nu gratis ATWT kan kijken. Meestal kijk ik iin de middag of in de ochtend op rtl 4. Vindt het veel erger dat het straks niet meer gaat komen .. Odess rommelt het nog steeds vandaag? Manlief moet wel heel hard rijden om die 200km te overbruggen . Love fijn dat de kleine meid het zo naar haar zin heeft met haar nieuwe bed! Altijd spannend zon 1e nachtje. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Dat van de was door elkaar heen dat herken, en als je alles in de was gooit krijg je te horen maar dat was nog schoon! Kiwi oke dan had ik het verkeerd begrepen wel fijn dat je wat meer rust hebt gevonden nu meer dingen geregeld zijn. Lan het zal ook wel heel erg raar allemaal zijn voor je. Zo zit de kleine nog in je buik en dan ineens is je buik leeg en gebeurt er van alles om je heen. Hoop dat je de kleine snel in je armen mag en kan sluiten. Mom balen dat de fysio niet meer voor je kan doen. Wel fijn dat ze je masseren en dat dat mogelijk iets van verlichting geeft. Lekker dat vandaag je laatste werkdag was en nu heerlijk genieten van je verlof!! Pris heerlijk rustig aangedaan vanmorgen dus. Ben je vanmiddag nog even op stap geweest met het gezin? Meta zie dat de film mooi was. Odess weer helemaal goed gekeurd en kan er ook weer een week tegen aan. Fijn dat je nu echt zeker weet dat het een jongen wordt! Leuk dat je nog ff extra keer mocht spieken bij de kleine. Succes nog met 3 weken doorrommelen dan maar. Senna nog ff kleine verbouwing in huis? Je bord schiet dus al aardig op. Ben benieuwd naar het eind resultaat. Troetel de voorlichting was idd goed. Maar ook zonder de info avond kom je wel een eind hoor. Veel folders lezen en op internet plus de info van de vk kom je ook een heel eind. Daarnaast is er altijd nog hulp tijdens de kraamweek. Lees dat je ook weer goedgekeurd bent door de vk. Je draagt wel een flinke beeb met je mee en kan me indenken dat je dan met 40 weken denkt haal de kleine maar. Sterkte nog even met de laatste loodjes. Marry wat sneu dat Naomi uit haar bed is gevallen. Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je je wensen goed hebt kunnen bespreken. Spannend je geheime feestje. nu verder lezen met deel 2
zo hier is deel 2!! Sweetbel nog lekker gelezen vanmiddag en zakte de krampen wat af? Senna mooie kleur op de muur. Zomaar fijn dat drinken langzaam aan beter gaat. En wat heerlijk dat je nietjes eruit zijn gehaald. Sandra wat een leuke foto met een mooie tekst erbij!! Thuis in de box!!!! Geniet ervan! Hester een lekker dagje met je zoontje gehad. Succes morgen bij de controle. Meta ik herken je klachten wel. Ik had het er met mn zus over en die zei ook dat het er helaas een beetje bij hoort. De kleine zakt en kan idd tegen/op je darmen terecht komen. Ik had er vanmiddag last ook last van!! Odess slaap lekker en rust lekker uit. hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen eerst naar m zus gegaan en samen met haar en neefje ff naar de winkels geweest. Daarna met z'n 3-en naar de vk geweest voor controle. Mijn neefje vond het maar raar dat de vk aan mn buik ging voelen en naar het hartje ging luisteren. Normaal doet hij ook aan mijn buik voelen en even kloppen. Alles was trouwens goed, ik heb gevraagd of ze een schatting kon maken van hoe groot de kleine is. De vk gaf aan dat wanneer de kleine man bij 40 ween geboren wordt hij ongeveer 3600 gram zal gaan wegen. Maar de garantie was tot aan de deur zei ze Daarna lekker bij zus gegeten en na het dutje van neefje zijn we nog ff op pad gegaan. Vervolgens kwam zus met haar gezin lekker bij ons eten. Om kwart over 7 was iedereen weg incl. manlief. Dus nu heerlijk een avondje rustig aan voordat we weer een druk weekend gaan krijgen. Hopelijk slaap ik aankomende nacht ook beter dan afgelopen nacht. Last van krampen en harde buiken gehad. Dus niet echt lekker geslapen... Fijne avond nog en slaap lekker allemaal, kusssssssss
@Pris: Wat fijn dat je je zo goed voelt. Mag ook wel weer eens toch? @Meta: Oh yoghurt met aardbeien, ik wil oooooook @Senna: Aan het schilderen dus. Wat een werk, ik moet er nu niet aan denken. @Troetel: Hmm haat ik altijd zo als een dokter zegt dat het nog heel lang kan duren. Dan denk ik hou je mond. Kan me wel voorstellen dat je niet zit te wachten op een bevalling bij 42 weken als de baby zo groot is. Hopelijk gaan ze daar naar luisteren. @Marry: Ach gos arme Naomi. Die was zich vast wezeloos geschrokken. Oh wat spannend een babyfeestje. Leuk joh. Wel geestig dat ze allemaal denken dat je nog van niks weet hihi. @sweetbel: Goed zo, doe maar even rustig aan. @Senna: Mooi die kleuren!! @Zomaar: Jeej das wel moeilijk zonder je zoon naar huis. Maar gelukkig kun je hem via de webcam zien. Ik hoop dat hij snel naar huis mag. @Sandra: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is thuis!! En wat is hij mooi! Geniet ervan meid, het is je van harte gegund. @Meta: Wat een eigenaardige klachten. Klinkt voor mij niet bekend. Sorry heb een beetje globaal gelezen en gereageerd. Ben moe heb een drukke dag gehad. Mijn laatste werkdag met vele pieken en dalen. Hele lieve dingen meegemaakt en de bewoners waren echt zo lief met afscheid nemen enzo. Maar wel een soort van standje gekregen van de locatiemanager. Ik had aan haar gevraagd of ze me kon helpen met mijn ziekmelding en toen was ze een beetje pissed dat ik me zelf niet had ziek gemeld en dat ik haar had gemaild in plaats van zelf iets te doen. Ik moet meer verantwoording nemen volgens haar. En beter het ziekmeldingsprotocol lezen. Toch wel raar als een andere leidinggevende tegen me heeft gezegd dat ik me niet zelf kan ziek melden. Dus daar ben ik wel een soort van verdrietig over. Maar goed mijn leidinggevende en co kunnen de kleren krijgen. Ik heb nu eindelijk verlof. Moet denk ik eerst maar eens bijslapen haha. Heb net de tractaties voor Ameera gemaakt en zij gaat morgen ook afscheid nemen. Wel gek hoor al dat afscheid. Ik ga nog ff wat eten en dan slapen. Morgen zal ik weer wat beter reageren. Kuskes
inmiddels vandaag al 2 keer geknufeld met maikel waarvan 1 keer lekker op blote buik foto's genoeg maar krijg ze vanaf hier niet online hoop dat mijn man dat morge thuis even doet. sorry...... inmiddrls kinderarts gesproken. en even kort dingetjes hartje was oke, nieren,buik en hersentjes worden nog gescand morgen komt oogarts contoleren fontanele waren wat groter, hoofdje was te klein er word nog chromsoomonderzoek gedaan en urineonderzoek... dus nog heel wat.... tot zondag blijf ik in ieder geval daarna kijken we verder nog andere vragen iemand?
avond meiden, @ meta mooi dat de film leuk was!! @ odess ja heerlijk is dat gewoon pijn vrij.mooi dat alles goed was en echo altijd leuk he als ze tijd hebben @ senna ja dan gaan ze me inleiden of het moet eerder komen en jij heerlijk aan de gang in huis met muren verven @ troetelbeer ben ik toch niet de enige en ik dacht ook al nu komen jullie aan met tabletjes terwijl het niet goed is voor de baby de meeste tabletjes.mooi dat je ben goedgekeurd bij de vk!! @ marry dat is schrikken ja als je gekrijs hoor en balen van je onrustige nacht.haha en grappig dat je denk dat er morgen een babyfeestje kom haha!!wij vrouwen zijn nieuwschierig @ sweetbel dus volgende week feestje en doe maar lekker rustig aan. @ senna mooie kleur!! @ zomaar mooi dat rowan het zo goed doet joh!!en lekker naar je mannetje kijken via de cam hoor. @ sandra jeeej wat heerlijk dat jullie mannetje thuis is nu kan het genieten echt beginnen!! @ hester succes morgen op de poli!! @ supermom oh frietjes lekker!! @ meta appeltaart met slagroom lekker!!oh en persdrang dat was schrikken maar je lijf doet echt veel met je he dat je denk oeh begin het nu!! @ odess hoop dat je kan slapen. @ kibbeling nee niet gedroomd eroverennuh vanmiddag me vriend kwam laat thuis kwartier ik had hem gesmst heb je vertraging zijn collega's waren nieuwschierig om mijmoest die tekst en uitleg geven.maar nog wel weg geweesten jij ook weer goed gekeurd @ momeera ja echt wel voel me stukken beter alleen ja de buiken blijven komen en gaan.en eindelijk verlof geniet ervan meid!! @ lan wat fijn dat je al 2 keer heb kunnen knuffelen met maikel moet een heerlijk gevoel zijn.wel mooi dat groot en deels alles ok is met de kleine!!doe lekker rustig aan he @ hier zo boodschappen gedaan bij me ouders nog ff geweest voor spel van me broertje te lenen.en me verstandskies zat stukje los was vervelend en die zat al tijdje los heb hem eruit gewrikt ook weer vannafverder lekker rustig aan gedaan wel even me raampjes gezeemd en gepoetst in delen en dat ging goedmoet wel zeggen dat ik gevoel heb dat er zo wat los breekt van onder
@Momeera, hier zegt de fysio precies hetzelfde. Het los masseren werkt bij mij wel goed, hoop bij jou ook! En je hebt verlof!! Nu helemaal klaar ermee hè..laat ze het uitzoeken. @Meta, snap dat twee druk en veel is. Hier soms met één al. Merk ook dat dochterlief anders is en merkt dat er iets te gebeuren staat. Lekker yoghurt met aardbeien en dan de geur van appeltaart, wat een verwennerij! @Odess, altijd leuk een echo! En gelukkig is het nog een jongen . Jij en pieperig, dat gaat volgens mij niet samen. Slaap lekker in je eigen cocon, hopelijk voel je je morgen beter. @Senna, wow jij hebt echt last van nestdrang. Succes met je geboortebord. Nieuwe kleur is inderdaad erg mooi. @Troetbel, hoe weet de vk nou dat het zeker nog twee weken duurt? Snap dat je het dan aan gaat geven als jullie meisje zo groot is. Ach en wie weet trekt ze haar eigen plan. @Marry, sneu voor Naomi, al zal het vast nog wel vaker gebeuren. Leuk morgen een babyshower!! Veel plezier alvast. @Zomaar, super dat het zo goed gaat met Rowan en dat je nietje eruit zijn. @Sandra, aaaah *smelt* zo lief!! Echt super leuk dat pakje met mutsje. @Kibbeling, is handig via RTL gemist, geen reclame We zullen zien of we gelijk krijgen. Is het geboortegemiddelde 3640 gram onze kleine heeft ze 3400 gram geschat bij 40 weken, ben benieuwd. @Lan, spannend dus en hopelijk snel wat resultaten van de onderzoeken. Pfff ben gaar. Zwemmen wat heerlijk, mocht alleen geen baantje zwemmen van de fysio. Dus veel gedobberd dit keer. Hier weer gezeur met het kdv over het eten, wordt er echt gek van. Ga morgen langs om even het een en ander uit te praten. Hoorde vanavond via een vriendin dat één van de leidsters tegen weer andere ouders had gezegd dat onze dochter op een dag opeens geen zoetigheid meer mocht, vond ze maar raar?!! We hebben vanaf de eerste dag gezegd dat ze geen zoetigheid mocht, helaas hebben zij zich er niet aangehouden. Daar kwamen we achter toen onze dochter dit zelf vertelde. Vanaf dat moment kreeg ze het dus niet meer (alleen appelstroop) tot twee weken geleden. De leidster vond het zo sneu en heeft haar hagelslag gegeven uitgebreide excuses en nu weer dit. Zou bijna aan mezelf gaan twijfelen
Nou inderdaad: zoooo zielig als een kindje geen hagelslag mag Op je strepen staan hoor, want het is JOUW kind. Jammer dat ze er zo mee omgaan! (Op ons KDV eten ze alleen smeerworst (vegetarische) en smeerkaas, soms appelstroop; terwijl ik mijn zoon thuis wel pindakaas en hagelslag geef als hij dat wil..dus helemaal de omgekeerde wereld daar bij jullie; balen!) Lan: Shit dat je zo in spanning moet zitten voor alle uitslagen. Hopelijk krijg je die snel en valt het mee met jullie kleintje. Sterkte met wachten! Hier: Ga straks naar de poli en ga er toch vanuit dat ik wel weer naar huis mag. Maar ik heb toch mijn koffertje maar even goed klaargezet. Zal er wel weer een halve dag moeten doorbrengen vandaag.
Goedemorgen meiden qAzwsssswvvvvvvvvvvj];['['[[[[[[[[[[[[[[[;[['lll,l;;mjjjj/ (Meisjelief wilde ook even dag zeggen ) Felice, wat een gezeur zeg! Kom op je bent toch duidelijk geweest, ik vind het echt zo onprofessioneel dat ze tegen andere ouders over jullie praten! Hester, heel veel succes en hopelijk zijn de uitslagen weer goed! Het fijne is wel dat je op een veilige termijn zit nu Pris, zeg je nu echt dat je je eigen verstandskies hebt getrokken En een onrustige nacht gehad? Lan, wat fijn dat de eerste uitslagen iig goed waren en dat je al met hem hebt mogen knuffelen! Zo hier ff op de fiets de stad in zometeen met ons meisje. Manlief heeft vandaag een kortere dag als het goed is, dus dat is wel leuk
Momeer, *judokick* naar die rare managers bij jullie, laat ze lekker... JE HEBT VERLOF! Geniet er van meis
Goedemorgen! Senna, ziet er mooi uit, die nieuwe kleur op de muur! Sweetbel, veel plezier alvast met je moeders feestje! Weet ze zelf dat ze een feestje krijgt of is het een verrassing? Sandra, wat fijn dat Lucas thuis is! Lieve foto zeg! Zomaar, fijn dat het zo goed gaat! Hester, wat vervelend dat je zo moe bent. Geef er inderdaad maar lekker aan toe dan. Supermom, bij mijn eerste heb ik geen feestje gehad. Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt in onze vriendenkring. Wat het extra bijzonder maakt, is dat het georganiseerd wordt door m'n vriendin die 24 mei uitgerekend was, maar een miskraam heeft gehad. Vind het zo stoer en lief van haar dat ze dit doet! Meta, au, rommelen met je darmen klinkt niet echt lekker! (die appeltaart wel trouwens, haha!). Ik herken het niet, heb wel regelmatig harde buiken nu waar ik soms ook wel van kan schrikken. Kibbeling, wat een boekwerk heb je geschreven zeg! Wat beter geslapen afgelopen nacht? Klinkt als een gezellige dag gisteren! Momeera, wat naar dat je nog zo'n 'trap na' hebt gekregen net voor je verlof! Ik vind dat echt niet normaal hoor. Gelukkig maar dat je nu lekker vrij bent en je voorlopig niks hoeft aan te trekken van dat gezeur! Geniet ervan! Lan, wat fijn dat je ondertussen met Maikel hebt geknuffeld! Er zijn nog genoeg zorgen zo te lezen, heel veel sterkte daarmee! Pris, je hebt je eigen verstandskies eruit gehaald? Brrrrr....au! Felicee, wat vervelend dat gezeur met het kdv! Jullie bepalen toch zeker zelf wat je dochter wel of niet mag? Daar hebben zij zich maar aan te houden, wat ze er dan ook van vinden! Odess, eijhcvx9(#W359#!!^& terug aan jullie meisje! Voel je je weer wat beter? Ik had van de week zoiets vreemds, moet er opeens aan denken bij het verhaal van Felicee over het kdv. Naomi was naar peuterspeelzaal geweest en daar was een jarige. Nu krijgen ze de traktaties altijd mee naar huis. Ik vind het echt niet erg als het iets te snoepen is, doordat je het mee naar huis krijgt kun je het zelf mooi doseren (en eventueel gedeeltelijk wegdoen). Nu kreeg ze van de week dus bellenblaas en chocoladesigaretjes!!! Ik vind die dingen zowieso al niks (waarom moet een kind doen alsof ze rookt?) maar in mei?! Manlief zag ze in de tas en heeft ze meteen weggegooid. Vreemde ouders heb je erbij zitten vind ik. Zo even boodschappen doen. We zouden morgen gaan bbq'en met alle mensen die ons hebben geholpen bij de verbouwing maar het wordt morgen prutweer. Nu gaan we dus maar gourmetten al vind ik dat met z'n tienen in de woonkamer ook niet echt fijn. Helaas, tis niet anders.
Goedemorgen! Marry, inderaad, die sigaretten zijn hartstikke oud! Echt rare mensen zijn er soms hoor, dat geef je een klein kind toch niet.. Gourmetten met 10 man.. Dat ruik je het hele weekend nog wel! Vind het altijd heel gezellig, maar die geur! Mn moeder wil geen feestje, we hebben in februari voor mn vaders 50ste verjaardag al een groot feest gegeven, maar we hebben wel stiekem een bbq georganiseerd voor wat familie en beste vrienden. Kan zo'm verjaardag toch niet zomaar voorbij laten gaan! Hester, succes op de poli. Jammer dat je steeds zo lang moet blijven, het is prachtig weer! Pris, inderdaad, ik las het ook al met verbazing.. Heb je je eigen kies eruit gehaald??? Mom, jeetje wat triest zeg, van je leidinggevende. Zou het ook lekker laten gaan, als je van een andere leidinggevende iets te horen krijgt, ga je er toch vanuit dat ze gelijk hebben? ZOu wat zijn als je telkens moet nagaan of het wel klopt wat ze zeggen, kan je beter hun baan nemen. Geniet van je verlof! Was pas laat wakker vanochtend, ook wel eens lekker. Ga me nu snel aankleden en mijn paard op de wei zetten, kan hij ook van het mooie weer genieten. Vanmiddag naar de verloskundige, daarna ga ik weer lekker niets doen! Odess, veel plezier in de stad met je dochtertje. Gezellig dat je man vroeg thuiskomt! Felicee, heerlijk dat dobberen! Zou inderdaad even gaan praten op het kdv! Zelfs als het al zo was dat jullie van de ene op de andere dag besloten hadden dat jullie kindje geen zoetigheid meer mocht, dan hadden ze het maar te accepteren! En helemaal erover roddelen met andere ouders, doe lekker normaal! Lan, heerlijk dat je lekker hebt kunnen knuffelen met Maikel. Nog even afwachten dus, wat de onderzoeken uitwijzen.
@Lan: Pfff al die onderzoeken, dat valt niet mee. Ik hoop maar dat alles goed gaat. Enig idee hoe lang hij in het ziekenhuis zal moeten blijven? @Pris: Oh dat is relaxed dat je verstandskies er zo uit kon. Die is toch nergens goed voor en scheelt je weer een kies trekken of weg laten snijden. @Felicee: Ik hoor goede ervaringen van mensen met bekkenproblemen en massage van de fysio. Nu heb ik een hekel aan massages die te hard zijn dus ik ben benieuwd. Wat raar van dat kinderdagverblijf. Bij ons krijgen ze allemaal geen zoetigheid. Ook tractaties moeten gezond en zijn ze niet gezond dan krijgen de kinderen ze niet dan mogen ze ze later mee naar huis nemen en dan mag de ouder beslissen wat ze er mee doen. Ik vind dit veel beter. Want of je als leidster het er nou mee eens bent of niet het is aan de ouders om dit te beslissen en niet aan de leidsters. @Hester: Wordt je niet gek van al die controles in het ziekenhuis? Je moet er wel vaak voor een lange tijd heen he? Maar goed het is voor een goed doel en nog maar een paar weekjes, zullen we dat maar blijven denken? @Odess: Aaah wat lief dat je dochter ook even wilde typen. Geniet van je dag met je meisje en je man samen. Stoere judokick, en dat met die dikke buik! Heb er vannacht nog wel over gepiekerd maar goed dat is nog even afkicken, nog ff en dan heb ik mijn werk wel uit mijn hoofd gezet denk ik. @Marry: Sommige ouders zijn inderdaad raar. De leidster van het kdv vertelde mij gisteren dat er in het verleden ook vaak lollies werden getrakteerd. Ehm hallo lollies voor zulke kleine kindjes? Dat zou nog niet eens in me opkomen. Ameera mag van mij soms best een lollie (als ze die ergens gekregen heeft want ik zou ze nooit zelf kopen) maar ik blijf het eng vinden. Ze moet van mij dan ook altijd gaan zitten totdat ze hem op heeft. Maar ook chocoladesigaretten vind ik helemaal niks voor die kleintjes. Inderdaad hoeven ze niet te doen alsof ze roken want dat is niet stoer. En het smelt met dit weer. @sweetbel: Geniet van je dag. Heb je een foto van je paard, of wil je die niet posten? Lijkt me zo leuk om hem te zien. Hier een slechte nacht gehad. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen in bed. Op me rug gaat niet voor mijn stuitje op mijn zij gaat niet voor mijn heupen. Half op mijn buik ging tot nu toe goed met mijn armen onder mijn kussen maar nu door dat vocht doen mijn armen zo zeer als ik zo lig. Nu weet ik niet meer zo goed welke houdingen er nog zijn. En ik heb natuurlijk toch nog over mijn werk gepiekerd. Maar dat gaat wel over naarmate de tijd vordert denk ik. En ga eens goed met manlief in gesprek over wat ik nu ga doen na mijn verlof. Zit te denken om misschien te gaan studeren weer. Dit is mijn laatste kans op stufi. Dus misschien doe ik dat wel. Terug naar mijn werk is in ieder geval de laatste optie. Maar als ik niks anders vind en ik kan niet gaan studeren dan zal ik wel moeten helaas. Vandaag heerlijk uitrusten en niks doen zodat ik komende dagen lekker kan gaan wennen aan mijn verlof en een beetje kan gaan rommelen in huis. Ik kijk er nu al naar uit.
goeiemorgen allemaal. @lan super dat je maikel even mocht vasthouden en dat hij op je blote buik mocht liggen. @pris zelf je kies eruit getrokken? @de rest heb ik ff niet onthouden. ben er 2x per uur af geweest vanacht. pfff steeds naar de wc. dus ben eigenlijk kapot. maar moet de slaapkamer van de zoontjes van mn vriend nog zuigen en nog 1 persoonsbed in elkaar zetten en opmaken. gelukkig komen ze vanavond pas laat. dus ik heb nog wel even. maar meot zo eerst het bed nog ff bij mn ouders ophalen. en nog dozen op zolder zetten. denk nog wel 3 of 4 wasjes draaien. en afwassen. gisteravond hebben mn ouders bij ons gegeten. xxxxx en jaaaa ik ben vandaag 34 weken.
Goedemorgen allemaal!! @Lan: Fijn dat je gisteren met je mannetje heb kunnen knuffelen, lekker veel doen hoor is goed voor jullie allebij. Wat vervelend dat er nog zoveel onzekerheden zijn over de gezondheid van jullie mannetje, hopelijk kan je ondanks alle onzekerheden toch een beetje genieten van je mannetje. Sterkte en een dikke knuf van hier. @Felicee: Ik vind het echt raar het is jouw kind, dus jij bepaalt hoe en wat. @Hester: Succes vandaag, hopelijk mag je straks weer naar huis. @Odess: Zit jij nog op de fiets @Marry: Nou ja zeg, ik vind chocolade sigaretten echt niks voor kinderen en al helemaal niet als ze een half jaar oud zijn bah @Momeera: Jippie je verlof is begonnen, heerlijk gaan genieten! @Hier: Wel weer even wennen hoor die gebroken nacht Terwijl Lucas het super heeft gedaan. Wel om 15.00 uur en om 18.00 uur voor een voeding, maar verder heerlijk geslapen. Nu ligt die lekker in de box naar mij te kijken, ben zo blij dat hij thuis is! Fijne dag allemaal!
Mom wat een doos van een locatiemanager zeg. Ze leven daar ook totaal niet met je mee zeg. Volgens mij ben je heel blij dat je verlof eindelijk begonnen is. Wel fijn dat de bewoners je afscheid goed hebben gemaakt. Lan wat heerlijk dat je al 2x met Maikel hebt kunnen kroelen!! Het is vast een hele spannende tijd met al die onderzoeken die ze hebben gedaan en die ze nog gaan doen bij de kleine. Voor nu probeer er wel een beetje van te genieten dat hij toch af en toe lekker kan en mag kroelen met mama! Pris rustig aan doen komt echt niet in jouw woordenboek voor he? De ramen zemen, en dan zegt ze nog gewoon ja in delen!! Hoe is het met het rommelen/los breken daar beneden? Felicee geen reclame is altijd leuk, maar in de reclame kan ik wel weer plassen En geboortegewicht dat zien we vanzelf wel. Ik was er zelf gewoon nieuwsgierig naar, ze gaf ook echt zo aan van ja is wel garantie tot aan de deur he?? Moest er wel om lachen. Vervelend dat het kdv zo moeilijk doet met jullie wensen. Het lijkt mij toch heel simpel als je aangeeft geen zoetigheid? Stel nou dat ze ergens allergisch voor is dan ga je dat ook niet geven?? Hester succes op de poli en hoop dat je idd weer naar huis mag. Odess ook goedemorgen aan je meisje!! Fijne dag vandaag met je meisje. Marry sorry voor het boekwerk, maar jullie kletsen zoveel!! Vanacht heerlijk geslapen, duurde wel even voor ik in slaap viel maar geslapen van 00.00 tot 06.15 uur!! Snap dat je het heel stoer vind van je vriendin dat ze dit regelt voor je. Geniet er van! Rare traktatie idd zo in mei!! Veel succes met boodschappen doen voor het gourmetten. Sweet geniet van het mooie weer en succes bij de vk vanmiddag. mom sterkte met het nadenken over wat te doen na je verlof. Hoop voor je dat je er een beetje uit komt samen met je man. Love vervelend dat je vanacht slecht geslapen hebt, je bent er wel heel vaak uitgeweest. Succes vandaag met alle bed plannen, wel een beetje op jezelf passen he? hier vanacht heerlijk geslapen, duurde wel even voor ik in sliep viel, maar eenmaal in coma niet wakker te krijgen. Manlief ging vanmorgen vroeg weg naar werk en ik heb me heerlijk omgedraaid. Vandaag de was maar vouwen en als ik er zin in heb strijken.. Vanavond komt mn neefje (1 1/2) logeren en morgen lekker de hele dag met hem op stap. Verder niet zo veel te doen vandaag. Fijne dag allen kussssssss
sandra wat een genot om te lezen dat je er al aan gewend bent om de kleine thuis te hebben. Lekker samen genieten. Zijn je andere zoons er al aan gewend dat lucas thuis is?
Marry, wat leuk dat je misschien een babyshower krijgt. Is je vriendin alweer zwanger? Chocolade sigaretten voor een peuter... Die dingen mogen toch niet meer? Rare mensen heb je op deze wereld Sweet, geniet van je paardje en lekker niets doe dagje Lovely, gefeli met je 34 weken Sandra, wat heerlijk dat je je mannetje nu thuis hebt Fijn dat hij je wel laat slapen, al zal het vast ff wennen zijn 2 onderbrekingen Hoe is het met je eigen herstel? Hier naar de stad gefietst met kleine meis voorop en even pamperdoekjes gehaald, een grote curverbox vol. Hmmm dat was achteraf minder handig, want hij stond los achterop en het ging goed maar toen ik thuis was vond ik mezelf wel enigzins overmoedig, hoogzwanger, kind voorop en grote losstaande bak achterop Maar goed we hebben weer 15 pakjes doekjes Zeker met die kleine zometeen gaat dat snel! Nu zijn mn banden pijnlijk, maar meisjelief ligt lekker in bed gelukkig dus ik kan even lekker op de bank