Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    hij is uit couveuse en ligt in open bedje met warmte matras ook heeft hij kleertjes aan yeahh!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Mom, ja hoor geen probleem die judokick ;) en ik moet zeggen dat ze het ook echt verdienen! Laat het lekker gaan meis, eerst je lekker gaan richten op je mannetje in je buik! Wat rot dat je niet lekker meer slaapt, extra kussentje ook geen oplossing?

Kibbeling, wat fijn dat je lekker geslapen hebt :) Ow je weer omdraaien als je man uit bed gaat, dat wil ik ook kunnen :D VEel plezier met je neefje!

Lan, wat goed! Is er alweer meer bekend?

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sweetbel Naar je lichaam luisteren & lekker rustig aan doen he meid;)
    Heerlijk he die babywas?
    Senna Ja die VK is ook maar een invalster.. (klinkt best gemeen hoe ik dat zeg hihi) maar ze werken daar met zijn 5-en dus allemaal een andere mening. Degene die ik de controle hiervoor had was wat begripvoller en anderen zijn ook wat alerter op de groei. Ze hebben nog niets concreets genoemd wat betreft inleiding ofzo, maar zal zelf wel op mijn strepen staan. Langer dan 41 weken loop ik niet: Klaar! Mijn lichaam, ons kindje. Ik moet het eruit persen en niet die troela van een VK hahahaha.
    Maar ik houd maar in mn achterhoofd dat de groei vaak kan verschillen met een schatting op een groeiecho.
    Wat een mooie kleur op de muurtjes, kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat nog gedaan te hebben voor de beeb komt:D Sandra Wat geweldig dat jullie mannetje thuis is:D Geniet ervan;)
    Hester Succes bij de controle vandaag
    Supermom Genoten van je frietjes?:D
    Meta Klinkt wel bekend die klachten. VK gaf hier aan dat het is dat de baby blijft ‘dalen’ tot de bevalling zich aandient.
    Odess Hoop dat je je gauw beter voelt.
    Momeera Klinkt alsof je op het werk van het kastje naar de muur gestuurd door je leidinggevenden. Ligt niet aan jou zo te horen dus zou er toch wat van zeggen als ik jou was: Gebruik je hormonen hahaha:D Geniet van je verlof;)
    Lan
    Wat fijn dat je al 2 keer hebt kunnen knuffelen met de kleine man. Geniet ervan en rust lekker uit;)
    Felicee Ach de VK had geluk dat ik een goede dag had hihihi:D
    Wat betreft jullie meis en t kdv, beetje vreemd inderdaad. Goed op je strepen staan, tis jullie kindje!!
    Naomi Niet alle ouders denken na idd bij traktaties maar ook niet bij het eten wat ze meegeven naar kdv/school voor in de pauze rond 10-en (heb genoeg voorbeelden gezien tijdens mijn opleiding helaas). Dat van die choco-sigaretjes is inderdaad wel raar..
    Lovely Gefeliciteerd met je 34 weken:D
    Lan Wat een vooruitgang met de kleine man, kan me voorstellen dat dat je helemaal gelukkig maakt;)

Ego Heb effe een afspraak gemaakt bij de HA voor mezelf want heb al sinds 2 dagen een pijnlijke arm. Dit werd op het eind van de avond (eergister) een dikke knobbel en kon die hele arm niet meer bewegen. De knobbel is nu wel minder maar vermoed toch een ontsteking (heb het vroeger al eens eerder gehad). Effe de HA er naar laten kijken en evt. een middeltje ervoor want heb niks aan een arm die ik niet kan gebruiken straks met de beeb.. Gelukkig is het links !

Hier al wasje opgehangen, beetje gerommeld hier en daar, beestjes verzorgd en nu effe wat drinken en dan weer verder aan de slag.. Hoezo nesteldrang?:D

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Odess toch een beetje overmoedig geweest op de fiets? Doe het nu lekker rustig aan. Veel plezier met mn neefje moet lukken. Hij komt wel pas na het eten dus ik geniet nog even van de rust in huis :D
    Lan wat een goed nieuws!!!

5. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eten op kdvv/traktaties: Bij mn kids op school kregen ze ook de traktaties mee, nu was er andere juf en had ik al een paar keer dat mn dochter haar ‘gezonde’ snack (evergreen of liga) mee terug naar huis nam omdat ze op school de traktatie gegeten hadden…. Vind ik ook geen goede zaak, ik wil gewoon weten wat mn kind snoept (hoewel je wel wat makkelijker wordt als ze iets ouder zijn)… Ik vind lollies nog steeds achterlijk als traktatie, al is mn zoontje 8, en ook van die hele zakjes vol met snoep... Over eten maak ik me nog steeds wel druk hoor, mijn kids gaan/gingen weliswaar niet naar het kdv, maar bij opa en oma eten ze donderdag (altijd) tosti’s (met wit brood), vertelt mn vader vol trots dat mn zoontje er wel 5 op heeft ! 5 witte boterhammen vind ik gewoon echt teveel…Vrijdag is mn man thuis en die doet altijd witte puntjes met knakworst, dan eten ze nog wel 1x per week bij een vriendje (hagelslag/jam), dus ik probeer woensdag echt gewoon bruine boterhammen te eten. Ze eten ‘sochtends altijd wel netjes, en tussen de middag bij opa en oma ook altijd sla/tomaat bij de lunch, mn zoontje is vooral echt een rauwkostdier (als we pasta gegeten hebben, hebben we vaak salade met komkommer, feta en tomaat…vaak hebben we over dat wil ie er sochtend bij zn ontbijt nog wel eens bijnemen)… en ze zijn allebei helemaal gek op rauwe paprika, dus dat krijgen ze regelmatig als ‘snoep’ na schooltijd…

@pris: wow je kies er zo uit… hoge pijngrens????

@hester: succes in het ziekenhuis vandaag, hoop voor je dat je lekker gewoon naar huis mag

@odess: )(@#(U!@ leuk he als de kleintjes ook meewillen typen ! voor mn dochtertje moet ik regelmatig verschillende smilies in mn www op hyves zetten…gelukkig zit ze zelf nog niet op het net!! (pff moet er niet aan denken nog, met die boze buitenwereld :$

@momeera: doen die studie!!! Heb je mooi the best of both worlds! Ik ben 3 weken voor mn 30e verjaardag pas afgestudeerd (heb er wel altijd 20 uur bij gewerkt, op de uni, maar toen had ik weliswaar nog geen kinderen) en vind het zooo fijn dat ik zoveel aan m’n persoonlijke ontwikkeling heb kunnen doen….En kunnen die eikels van je werk lekker een nono zoeken om zo te behandelen, stelletje )(*!@#(U@*U# (dat was ik, niet mn dochtertje HAHAHA:D).. In september pak ik ook mn studie (begeleider nieuwe docenten) weer op, en over een paar jaar wil ik ws klassieke talen gaan doen…lijkt me heerlijk! Merk nu ik in mn 4e week verlof zit dat ik ook wel ‘es mn hersen weer zou willen gebruiken… Heb bij de bieb dan ook weer een boekje gehaald om het eindexamenonderwerp van 2012 voor te bereiden… Maar voor jou eerst: geniet van je verlof, ik hoop dat je het snel los kan laten!!!

@lovelyengeltje: heb je een leuke verjaardag gehad of moet je het nog vieren?

@kibbeling: veel plezier met je strijk hihi, en nog meer met je neefje!!! Ik vind dat zo’n leuke leeftijd!!! Daar wil ik er wel 5 van!

@sandra: kan me voorstellen hoe blij en trots je bent op je kleine Lucas in de box…. Ben ook altijd zo verliefd geweest op de kids…..

Vannacht goed geslapen, straks vk, beetje zenuwachtig omdat ik ga hebben over beetje gerommel en eigenlijk verwacht dat ze checkt of ik al ontsluiting heb… stom he: Ik vind toucheren en hechten zoveel vervelender dan weeen en persen en baren iha…
    Net met m'n dochtertje naar de ggd voor de 5-jarige controle… ben zo trots op m'n kleine grote meid dan, ze doen oogtest/oortest/rugcheck/motoriek etc etc etc en eigenlijk zit ik er maar bij, ze ‘doen’ alles met haar, spreken haar aan en stellen haar de vragen (en soms licht ik wel wat toe natuurlijk) vind het echt fijn als kinderen zelf aangesproken worden.. aan de andere kant … gaat zooooooo snel…ze worden zo snel ‘zelfstandig’ …..ben zo blij dat we nog een kleintje krijgen …

Ga nu nog even 20 minuutjes plat, om 12.15 afspraak bij de vk. Tot later!

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    meta plezier met mn neefje zal wel lukken, met die strijk isnog maar de vraag?? Manlief is ook alweer thuis van zijn werk, dus ja wie weet gaan we nog wel ff samen lekker weg. jij veel succes bij de vk. en ja kleine kids worden idd heel snel groot en zeker als ze dan ook al antwoord kunnen geven op gestelde vragen...

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Marry: wat leuk van je a.s. babyfeestje! Ben benieuwd. Wel heel verrast reageren hoor!;)

Senna: de nieuwe muur vind ik mooi. Mooi kleur en stuk lichter en frisser!

Meta: yep, heb iets vergelijkbaars. Ik heb dan geen persdrang, maar wel soms het idee dat er zo een hoofdje de geboortekanaal gaat doorboren. En dat terwijl de baby niet helemaal ingedaald is (maar misschien inmiddels wel). Dacht ook dat ik ter plekken ging bevallen.

Kibbeling: een mooi gewicht, 3600 gram. Zo zwaar wordt ook mijn baby geschat. Ben benieuwd. Kaj was 8 pond.

Mom: gefeliciteerd met je verlof! Joehoe! En wat een K leidingevende heb je. Ze lijkt me wat gefrustreerd. Nu lekker dikke vinger opsteken en genieten van je vrije tijd. Kan me wel voorstellen dat het gek is om afscheid te nemen van het kdv. Wij hebben nog meer dan een jaar te gaan, maar als ik er nu aan denk dan moet ik wel even slikken.

Felicee: wat een gezeur met dat eten op het kdv zeg! Ik zou inderdaad een hartig woordje met ze spreken. Frustrerend als ze weigeren om rekening te houden met jullie wensen.
    Ik had trouwens dat kauwgom incident flink aangekaart op het kdv. Ik was uiteraard ook niet de enige. Ze gaven aan dat het ook hun beleid is om alleen gezonde traktaties te hebben en dat ze op zullen treden. Dezelfde week is een mail naar alle ouders verstuurd met het verzoek geen ongezonde traktaties meer mee te geven en een digitaal receptenboekje met allemaal gezonde alternatieven. Helemaal goed.
    Ze kunnen heel hun leven zoetigheid eten als ze dat willen, ik begrijp gewoon niet waarom ouders hun jongen kinderen op zo'n jonge leeftijd hiermee confronteren. Ik zie in mijn omgeving wat er gebeurt. Toevallig een bevriend stel van ons laat haar kinderen de hele dag zoetigheid en andere troep eten en dan klagen dat de kinderen niets eten. En tjah, ze letten er wel op dat ze niet afvallen dus moeten ze ze toch wat te eten geven, dus dan maar ijsjes, koekjes, snoep en chips. Dan krijgen ze in ieder geval iets binnen! Dat was letterlijk hun zin! Ze koken ook altijd apart voor de kinderen. Eten ze lasagne, dan krijgen de kinderen een lasagne met extra kaas. Eten ze gekookte aardappes, dan krijgen de kinderen patat. Ik heb, nadat Kaj baby af was, nog nooit apart gekookt voor hem. Hij eet gewoon wat de pot schaft. En daar plukken we nu de vruchten van. Hij eet alles.

Pris: je verstandskies eruit gewrikt? Ieuww!

Hester: spannend! Succes bij de poli!

Odess: de groeten terug aan je meisje:D Zo, zo dat is idd een onderneming met die grote doos. Zo'n doos, alleen dan de zwitsal-doekjes, 17 pakken in een doos, heb ik laatst ook gehaald, maar dan met de auto:p Heel handig he zo'n grote voorraad, straks met 2 kinderen.

Sweetbel: veel plezier vandaag met je paard en bij de vk.

Sandra: jee, gefeliciteerd met de thuiskomst van Lucas! Oh, wat een droppie zeg en wat een schattig pakje! Idd netjes, om 3:00 uur en 6 uur komen voor de voeding! Hoop ook op dit soort nachten in het begin.

Meta: succes bij de vk! Ben benieuwd of ze je ontsluiting checken. Dat hadden ze bij mij vorige keer volgens mij bij 39 weken ook gedaan zonder dat ik aangaf dat er rommelde (deed het ook niet), dus ik ben ook vanaf nu elke controle (heb er nog 2 gepland staan) voorbereid dat de onderbroek uitmoet :D

Kibbeling: heerlijk dat je zo goed hebt geslapen! Veel plezier met je neefje!

Lan: fijn dat Maikel uit de couveuse is. Hopelijk zijn alle testen goed.

Odess: dus je vk zegt dat de volgende bevallingen rond dezelfde termijn komen als de eerste? Dan blijft deze nog 3 weekjes als dat klopt. Mijn vk gaf aan dat ze bij ons in het ziekenhuis niet meer tot 42 weken laten doorlopen maar met 41 inleiden. Je krijgt in ieder geval die keuze (mocht de baby het nog goed hebben daarbinnen). Ik heb al aangegeven dat ik daar niet voor ga kiezen, zoals het er nu naar uitziet. Ik wil geen inleiding, dan maar nog een weekje langer doorlopen en hopen op de spontane bevalling. Ik voel me verder prima, natuurlijk ben ik buik soms wel zat, zit het allemaal hoog, is het bukken lastig, kortademig etc etc etc, maar dat vind ik geen kwaaltjes.

Ga even wat in het huishouden doen. Toedels!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Meta
    Oh lekkker een stuk zelfgebakken appeltaart! Jammie!!

@Supermom
    En ben je nog begonnen met lezen?

@Odess
    Eheb je nog een beetje goed geslapen vannacht? En geen last meer van de pijn?

@Kibbeling
    Ja het moest nog ff snel gebeuren hihi, maar de huiskamer is klaar :D:D
    En mijn bord schiet ook al aardig op, moeten nog een paar digetjes op en dan de naam (en na de geboorte de datum :D)
    Maar zal zo wel ff een foto plaatsen
    Fijn dat alles goed was, en heb je vannacht beter geslapen?

@Momeera
    Ik ben niet aan het schilderen geweest hoor, maar mijn vriend heeft het ff gedaan :D
    Wat raar dat de een zegt dat je je zelf moet ziekmelden en de ander weer niet...zo word je ook een betje heen en weer geslingerd! Is het nou wel gedaan dan?

@Lan
    Fijn dat je 2 keer met Maikel hebt geknuffeld! Hopelijk komen er geen rare dingen uit de onderzoeken!

@Priscilla
    Spannend!, dus je kunt nu echt gaan aftellen!
    Dus de raampjes zijn weer schoon :d Die moeten hier ook nodig gedaan worden hihi

@Felicee
    Ja erg he, maar anders weet ik wel hoe het gaat, dan worden die muren nooit geverfd hihi
    en als jij niet wilt dat je dochter geen zoetigheid mag op het KDV dan moeten zij zich daar maar aan houden hoor! Ik zou denk ik uit mijn slof schieten (oeps!)

@Hester
    Hopelijk is alles goed, en mag je gewoon naar huis toe! Wel goed van je dat je je koffertje klaar hebt staan, want je weet immers maar nooit!

@Odess
    Veel plezier vandaag! Lekker dat je man een korter dagje heeft :D

@Marry
    Dank je wel
    Waarom geven sommige ouders chocoladesigaretjes mee als traktatie...alsof roken de normaalste zaak van de wereld is...dan zou ik echt bloedlink worden denk ik..
    Alvast veel plezier met het gourmetten

@sweetbel
    Hopelijk is alles goed bij de vk vanmiddag!

@Momeera
    Echt balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad, vandaag lekker rustig aan doen

@Sandra
    Dus al helemaal aan het genieten dat Lucas thuis is :D
    En ik fiets ook nog, is het enige wat ik heb hihi

@Kibbeling
    Super dat je zo lekker geslapen hebt, wat leuk dat je neefje komt logeren :D

@Odess
    Dus ff pamperdoekjes ingeslagen hihi, doe je wel rustig aan met fietsen!

@Lan
    Wat super dat hij uit de couveuse is, en al in een open bedje ligt! Ook al zo'n klein vechtertje!!

@Troetelbeer
    Ja als het kindje echt zo groot is, zou ik ook op mijn strepen staan, van zo ver en niet verder! Hopelijk zijn de andere vk's wel wat begripvoller!

@Meta
    Succes bij de vk!

@Kiwi
    Dank je wel
    Succes met het huishouden!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bekijk bijlage 150607

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 10

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1
    07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3
    11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5

Afspraak:
    13 mei Felicee - Controle vk
    16 mei Judith1982 - Liggingsecho
    16 mei Senna04 - Controle Vk (37w&4)
    16 mei Lovely Engeltje - groeiecho
    17 mei Supermom - 20 weken echo
    17 mei Bloesem - controle vk (33w&6) en deel 2 groei echo
    17 mei Troetelbeer- controle VK (38+6 wk)
    19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6)
    20 mei miranda22 - controle gyn

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    middag meiden:p

@ felicee balen dat gezeur met kinderdagverblijf!!

@ hester succes vandaag bij de poli!!

@ odess veel pelzier in de stad:p

@ marry woow met zijn tienen in de woonkamer wordt druk dus wel lekker gourmetten:Den omg chocoladesigaretjes voor een kind:$

@ momeera balen dat je niet lekker kan liggen snachts!!wat voor studie wil je gaan volgen??

@ lovely bed in elkaar zetten laat ik me vriend wel doen:Dmaar jij dus weer huishouden:p

@ sandra snap wel dat je blij ben dat hij thuis is lekker genieten hoor!!

@ kibbeling o jawel woord rustig kom er in voor ik neem pauzes he:p
    ennuh lekker geslapen ik ook pest me vriend altijd met o lekker warm bed:Den hier ook een berg was nog:$en gezellig dat je neefje komt slapen:p

@ odess dat heb ik nou ook ik moet en zal een box hebben en die neem ik op de fiets mee en dan kom ik thuis denk ik hmz chips ben best dom:Dmaar wel lekker veel pamperdoekjes dus:D

@ lan wat goed dat hij uit de couveuse is!!

@ troetelbeer oei arm dik ben benieuwd wat de dokter zal zeggen meid!!

@ meta succes bij de vk!!

@ hier die kies he die was al stukje afgebroken maar er wiebelde een klein puntje die ik zo beu was:Den heb geen pijn valt mee:p

verder lekker geslapen en het is rustig in me buik eigenwijs kind is het ook maar savonds breek het los maar het gevoel dat er wat ga klappen van onder heb ik wel en dat is me vervelend:)zometeen ff wasje ophangen en opvouwen en dan ff me rotzooi opruimen.:cool:met lekker veel pauzes er tussendoor:D

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is mijn geboortebord (is nog niet klaar hoor, de naam+geb.datum moet er nog op) De naam zet ik er van de week nog op... En nog wat kleine versieringen :D

De bovenste helft is geverfd, met dezelfde kleur als op de babykamer, en het blauwe is een lap stof wat overgebleven is van de gordijnen op maat knippen (ook van de babykamer) :D
    En dan wil ik zijn naam in de donkere kleur van de babykamer erop zetten..ff zien of dat gaat lukken..
    De sokjes en mutsje kunnen gewoon weer los ;) Zit gewoon met het knijpertje vast hihi

Bekijk bijlage 150612

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Senna, wat leuk dat bord! Goed idee zeg!

Speciaal voor Mom een foto van mn paard:

13. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Zo weer een nieuw dagje. Vanochtend lekker in de speeltuin gezeten en Sanne lekker in de zandbak, daarna nog een stukje gewandeld, zij achter haar eigen buggy en ik achter de grote, meestal wil ze halverwege niet meer en was dus maar weer goed want zo kon ze in de grote buggy mee.

Ik ga zo even liggen want heb Sanne net in bedje gelegd. Toch wel lekker zo'n middagslaapje. Vanochtend wat pijn in mijn buik voor het eerst, gek gevoel, beetje krampachtig/steekachtig. Ben benieuwd.

@ Senna wat een leuk geboortebord!!

@ priscilla, gek dat het bij jou iedere avond zo rommelt. Bij de een is er heel veel voorwerk, bij de ander amper, apart eigenlijk allemaal.

@ meta, succes bij de verloskundige! En hebben ze gecheckt of je ontsluiting hebt? Jou dochter dus alweer 5, gaat echt snel ja. En dan zijn ze echt al zo groot!!

@ troetelbeer, succes bij de huisarts, hoop niet dat het wat ergs is met je arm, schiet niet op straks net met een kleintje!!

@ kinderdagverblijf en eten, hier moeten ze eerst 1 boterham met smeerkaas of iets en daarna mogen ze zoetigheid kiezen. Vruchtenhagel, pasta of iets. Geen pindakaas geloof ik.
    Ik heb thuis ook redelijk die regel dus vindt het ook niet erg.

@ lan, wat goed dat hij al in een warmtebedje ligt en niet meer in de couveuse en al kleertjes aan. Ohhh wat zal het een ukkie zijn maar wat een toppertje!!

@ odess, die doekjes heb ik van de week ook gehaald maar wel met de auto.... Jij bent wel erg goed bezig hoor, nog op de fiets. Mijn fiets staat op de camping dus ik heb ook de mogelijkheid niet nu maar petje af!

@ kibbeling, veel plezier met je neefje!

@ momeera, wat lekker dat je nu ook verlof hebt! Lekker van genieten!!!!

Verder wel gelezen maar wil nu even gaan liggen dus heb van achter naar voren gereageerd. Sorry maar redt het anders niet. En vanmiddag wil Sanne ook vast weer druk doen met mama....
    Na vandaag lekker weekend dus met mannetje thuis. Morgen vieren we de verjaardag van mijn nichtje die maandag 1 wordt en zondag komt mijn vader mijn man helpen met zijn auto. Moeten wat dingen gebeuren aan de oldtimer. Dus dan komt mijn moeder ook mee en rommelen we wat in huis. Zo gaan de dagen echt heel snel.
    Ben wel heel erg benieuwd dus ehhhhh laat maar komen die kleine meid!!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    senna ziet er echt super leuk uit je bord!!

sweet mooi paard.

Ik ga ff met manlief samen naar de intratuin nieuwe plantjes voor de woonkamer scoren!! Ik heb toch meer nesteldrang dan ik dacht :D:D Net alle oude plantjes uitgezocht en weggegooid!

Doeiiiiiiiiiiiiiii

15. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hallo allemaal,

@troetel, nee helaas. Ik ben gisteren na de frites heel erg ziek geworden. Heb de hele nacht boven de pot gehangen. Maar lag denk ik niet aan de frites. Een vriendin kwam gisteren even op bezoek met haar dochtertje, klaagde dat haar hele gezin buikgriep had (gehad). Nou toen dacht ik al, lekker dat je mij en mijn zoon daarmee komt aansteken:(

Anyway, Senna ben net wakker, heb even slaap ingehaald, dus ga nu even kijken of ik wat binnen kan houden en dan ga ik lezen. Spannend...

Ik reageer straks even op iedereen. Ik voel me nog heel erg slap. Mijn hele inhoud kwam eruit en ik heb het nog niet aangevuld ;).

16. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @senna: mooi geboortebord, subtiel & schattig

@sweetbel: wow strak paard!

@kiwi: fijn om te horen dat jij het ook hebt met het hoofdje...Heb het net aangekaart bij de vk, dat ik soms zo in paniek schiet erover. Ze zegt gewoon even goed rustig gaan zitten en nadenken wat je voelt... als ik twijfel moet ik gewoon bellen, ook al zegt ze dat ik echt wel eerst (pijnlijke) weeen ga voelen, dan komen ze maar een keer voor niks... Als ik snachts bel moet ik/mn man er wel even bijzeggen dat het 2 keer nogal snel gegaan is, dat hebben ze ook wel in mn dossier, maar als ze dat eerst gaan openen kan ik het maar beter direct even zeggen... Dat geeft me wel een beetje rust... wil ook niet zo mutserig zijn....

Bloeddruk, urine, gewicht, hartje was allemaal goed. Vrijdag weer, 'of eerder' zei de vk ;) maar ik zei nou doe maar lekker gewoon vrijdag weer:p

Ga nu lekker even slapen, man is mn dochtertje naar school aan het brengen, zoontje gaat vanmiddag met zijn vriendje mee en daar mag hij logeren... Dochtertje kon niet bij opa en oma zaterdag...jammer...
    Tot later!

17. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    YouTube - frummel druk in de buik!

Een filmpje van me buik, ben af en toe net een stuiter bal.:D Dit is nog rustig.
    Heb het eindelijk een keer kunnen filmen, iedere keer als ze druk was en ik me telefoon pakte was ze weer stil maar nu is het gelukt. Wilde het eve met jullie delen.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel
    Wauw mooi paard hoor! :D

19. Hester

Hester Niet meer actief

Even een update: ben weer thuis maar eiwitverlies én bloeddruk van 150/100 met hogere dosering medicijnen, dus we hebben de keizersnede gepland staan! Spannend!!! Moest meteen ook langs d anaesthesie poli enz dus nu wordt het wel echt. Moet me dinsdag melden en dan alvast een nacht daar slapen, woensdag is dan de geboorte van onze zoon. Ben er echt blij mee!

Nu gauw eens nadenken of we echt alles op orde hebben. En ff slapen :)

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na een heftige nacht het gedoe op het kdv maar even van me afgezet. Denk dat ik dan ook maar geen beschuit met muisjes meeneem als de kleine is geboren, zie de bui al hangen.

Heb vannacht van 0:00 uur tot 1:30 uur om de 4 a 5 minuten weeën gehad. Hoewel ik niet één keer heb gedacht dat het door zou zetten was manlief wel een beetje zenuwachtig.
    Moest vanochtend naar de vk en waarschijnlijk dus heerlijk voorweeën. Wist niet dat die ook al flink pijnlijk konden zijn. Verder alles goed. Kleine is inderdaad goed gedraaid, ligt helemaal ingedaald en mijn bloeddruk was 100/65. Mag dinsdag weer terugkomen.

@Hester, zo hoort het ook op een kdv! Wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. En nog even een paar dagen de tijd om alles te regelen. Spannend!!

@Odess, ze (één leidster) praat met veel ouders over andere kinderen, echt niet normaal. Ze weet alleen niet dat wij buren zijn die elkaar ook spreken. Haha ik zie je al fietsen!

@Marry, huh? Chocoladesigaretten, die sporen echt niet!!

@Momeera, het opvallende is dat traktaties dus absoluut niet zoet mogen zijn of niet verpakt. Leuk, wat voor een opleiding zou je willen gaan doen?

@Sandra, wel fijne tijden om 3:00 uur en 6:00 uur. Krijgt hij nog gewoon om de drie uur voeding of vaker?

@Kibbeling, met je neefje van 1,5 jaar op stap…en verder niet zoveel? Wel genoeg of niet? ;)

@Lan, goed nieuws zeg! Hoe gaat het met jou?

@Meta, ben inderdaad ook wel steeds makkelijker hoor. Maar het gaat mij nu ook een beetje op het principe. Wow 5 witte boterhammen! Waar laat hij het?

@Kiwi, netjes dat ze die mail hebben rondgestuurd! Hier zou in principe alleen appelstroop en gestampte muisjes op tafel staan voor de kinderen, maar de leidsters eten hagelslag en chocoladepasta, dus dat staat er ook gewoon. Wat je zegt..ze hebben nog lang genoeg de tijd om al die zoetigheid naar binnen te werken. Ben ook gewoon pissig omdat ze niet doen wat hij vanaf dag 1 (schriftelijk) hebben aangegeven.

@Senna, ik had het ook niet gisterenmiddag moeten horen want dan had ze ook de wind van voren gehad. Eerlijk zo die hormonen ;) Ben nu weer wat rustiger, al hoort ze het nog wel maandag. Leuk geworden zeg!

@Supermom, balen zeg. Ik zou trouwens nooit op bezoek gaan als ik weet dat mijn kind (besmettelijk) ziek is. Eigenlijk niet zo netjes. Hopelijk voel je je snel beter! Nog geen oproep van het ziekenhuis gehad voor jullie zoon?

Deel Deze Pagina