Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Felicee, ja ik vond het ook eigenlijk niet kunnen maar ja, zij trekken zich daar nooit iets van aan. Is heel vaak ziek ook nog eens. Zoonlief wordt ofwel 10 juni ofwel 24 juni geopereerd. Daar zouden we schriftelijk bericht van krijgen. Heb wel al op 24 mei een afspraak bij de anesthesist. Wat een lompe meid zeg op je Kdv. Ik snap die kdv's soms echt niet hoor. Ik heb hier ook al mijn beklante gedaan. Hij gaat nu naar een nieuw Kdv omdat we verhuisd zijn en hier doen ze werkelijk niks met die kinderen. Met eten zijn ze dan wel weer netjes vind ik. Is altijd wel wat geloof ik. Denk dat ik zelf maar eens een Kdv begin waar het wel allemaal klopt. Maar wat spannend zeg dat je ook al zo veel voorweeen hebt. Is dat trouwens iets wat je eerder bij een tweede hebt? Ik heb dat namelijk totaal niet ervaren. Bij mij braken de vliezen en begonnen de weeen netjes in het ziekenhuis :). Heb ook nog nooit een harde buik gevoeld. Geen idee hoe dat moet voelen??

@Hester, ow spannend... Ik zou ongelofelijk de kriebels krijgen geloof ik als ik de datum zou weten. Ga je het ons vertellen wanneer?

@odess, wat en plaatje moet dat zijn geweest op die fiets! Whahahaha.

Ik moet het ff in meerder berichten doen want ik kan het allemaal niet onthouden vandaag en ik heb nog steeds geen laptop. Schaam schaam schaam

2. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Senna, mooi bord! Echt een leuk idee. Ik ga eens kijken of ik in mijn verlof ook zo creatief kan zijn. Kan ik dan bij jou advies inwinnen ;).

@sweet, wauw wat een mooi paard! Is dat jullie weiland trouwens? Mooie omgeving. Ja sorry daar let ik dan weer op :).

@Miranda leuk filmpje

@pris, je bent me er ook ene zeg. Zelf stukjes tand eruit halen!! Haha

@lan, wat geweldig dat hij al uit de couveuse is! Dat is al snel zeg. Echt goed nieuws!! Hoop dat jullie snel goede uitslagen krijgen. Knuffel ze! X

De rest ben ik alweer kwijt. Even terugbladeren maar weer...

3. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Ow ja marry, succes met z'n 10en in de woonkamer. Ik zou gewoon om hulp vragen. Je bent zwanger dus ze mogen je met z'n allen lekker helpen hoor!!

Aaaargh nu ben ik het weer kwijt. Ik stop met spammen. Ik ga dat boek lezen!

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    pfff net 1 persoonsbed voor de oudste van mn vriend bij mn ouders opgehaald.
    dus boven de kamer ff zuigen en stoffen.
    kan ik het bed weer in elkaar zetten.
    gister ook 1 pers. bed en ledikantje in elkaar gezet.
    alles nog gezogen en afwas gedaan.
    daarna voor 5 personen gekookt.

dus was 's avonds redelijk kapot.
    vanavond is mn vriend pas laat thuis omdat hij eerst zn kids moet ophalen.
    denk dat het wel 10 uur is voordat hij thuis is.
    dus kan ik vanavond ff dozen op zolder zetten en weer afwassen.
    en dan vind ik alles wel weer goed voor vandaag.

ik zal snel weer verder.

xxxx

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hester, wauw, wat spannend dat je het weet. Nu echt aftellen en inderdaad kijken of alles in huis is. Wauw!

Supermom, nee, het weiland is helaas niet van ons, maar van de stal waar hij staat. Is tegen Hoofddorp aan, Vijfhuizen. Best wel oke daar, maar kan niet op tegen in het bos staan! Ga lekker lezen, ik ga zo ook mn boek weer tevoorschijn toveren.

Meta, lekker dat alles weer goed was! Je gaat hard, misschien wordt het inderdaad eerder dan volgende vrijdag!

Kibbeling, leuk, naar het tuincentrum. Shopze!

Reacties op mn paard: thanks, ben ook heel trots op hem! Tis echt een schatje!

Rest ben ik een beetje vergeten.. Net terug van verloskundige, buik, en dus baby, is enorm gegroeid in de laatste 2 weken. Verder was alles goed, wordt erg spannend allemaal. Ga nu even snel stofzuigen en dan op de bank met mn boek.

6. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Sorry, ik reageer even uit mijn (vrij warrige en zenuwachtige ;)) hoofd;

Sandra; Super dat Lucas nu thuis is!!!

Lan; Wat fijn dat je Maikel vast hebt kunnen houden! Ik weet niet hoe het maandag gaat lopen maar als ik nog geen weeen heb ;) en gewoon rond mag lopen zal ik je wel opzoeken, als je er dan nog bent! Lijkt me leuk.

Hester; Wow, wat spannend, jij ook een datum! Nog concreter dan de mijne ;). Het lijkt erop dat onze kindjes maar een paar dagen zullen schelen of zelfs op dezelfde dag geboren gaan worden!
    Wel fijn dat je naar huis mocht ondanks je hoge bloeddruk!

Hier; Ik merk dat ik erg veel chaos in m'n hoofd heb, haha. Ik maak me best wel zorgen om volgende week, hoe graag ik ook wil dat mijn kindje geboren wordt. Ik ben bang dat het heel lang gaat duren (het schijnt ook te kunnen dat je kindje pas op de 5e dag ofzo geboren wordt :S) of dat de bevalling juist veel te snel (met weeenstormen, inscheuren etc.) zal gaan.
    Ik moet gewoon proberen mezelf niet gek te maken maar soms nemen mijn angsten even een loopje met me... adem in, adem uit ;)!

7. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Sweetbel, inderdaad die geur is smerig maar ja. Om de familie nou buiten te laten zitten met 16 graden, misschien wel met regen is ook niet alles hè?! :D
    Leuk, een verrassing voor je moeder!

Momeera, bah meid, dat is echt irritant als je niet lekker kunt liggen! Ik kan nog wel op m'n rechterzij liggen, links is ook niet fijn en op m'n rug vind ik niks.
    Het is logisch dat je nog met je werk bezig bent in je hoofd, dat heeft even tijd nodig om het los te laten. Ik hoop dat je voor na je verlof iets anders kunt vinden!

Lovely, rustig aan hè?! Als jij het niet af krijgt kan je vriend het misschien vanavond doen?

Sandra, logisch dat je even moet wennen aan de gebroken nacht, maar heerlijk dat het zo goed gaat!!

Kibbeling, daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Ik vind het juist leuk dat je zo de moeite neemt om op iedereen te reageren!
    Veel plezier met de logeerpartij van je neefje!

Odess, nee m'n vriendin is (nog) niet zwanger. Ze heeft na die eerste miskraam nog een miskraam gekregen (heb ik volgens mij verteld hier) en ze hebben besloten even rust te nemen tot na de zomer.
    Zo, jij bent weer binnen met je doekjes! Foei, wel teveel gesjouwd, nu rustig aan jij!

Lan, hoera wat een goed nieuws!!

Troetel, dat is niet fijn zo'n pijnlijke arm! Hopelijk valt het mee en is het snel te verhelpen.

Meta, soms kan je dat opeens hebben hè, dat je beseft hoe snel die kleintjes 'groot' worden. Was het allemaal goed op het cb?
    Succes bij de vk, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Als je ligt te bevallen heb je pijn en kan het je minder schelen maar 'zomaar' even toucheren vind ik ook niks hoor!
    Ah, lees dat je bent geweest. Je hoefde niet getoucheerd te worden begrijp ik? Gelukkig! Fijn dat je een beetje meer gerustgesteld bent.

Kiwi, haha ja hoor, ik ben daar heel goed in, verrast doen! Vervelend voor de mensen om mij heen maar ik heb dat soort dingen altijd zo snel door! Ik ben dus heel goed geworden in verrast 'doen'. ;)
    Weet ook zeker dat het zien van m'n vriendinnen me ontroerd dus komt goed.
    Fijn dat je je nog goed voelt, met het uitzicht op dat het nog even kan duren. Ik hoop voor je dat het gewoon snel komt, dan hoef je niet eens na te denken over inleiden!
    Wat betreft eten ben ik het helemaal met je eens hoor. Totdat ze ongeveer 1 was, kreeg Naomi nog wel eens een potje, als wij iets aten wat erg pittig was oid. Maar al vrij snel is alles mee gaan eten. Ik kook nooit iets anders voor haar, ze eet alles mee. Uiteraard heeft ze haar voorkeuren maar dat hebben wij ook.

Pris, held! Ik heb echt vreselijke tandartsangst (ga al janken als de tandarts naar me wijst! :p) dus zelf een kies eruit halen zou ik echt niet durven! Rustig aan met opruimen!

Senna, wat gaaf zeg! Kijk, dan is het gewoon handig dat je weet dat het een jongetje is! Super leuk.

Dinkie, druk weekend voor de boeg zo te lezen! Veel plezier en succes alvast!

Super, ai dat klinkt niet fijn! Inderdaad 'handig' van je vriendin om dan langs te komen zeg. Hopelijk is het snel weer over!

Miranda, apart gezicht is dat hè?! Leuk dat je het hebt kunnen vastleggen!

Hester, oh wat spannend! Fijn wel dat je nu weet waar je aan toe bent! Succes met de laatste loodjes!

Felicee, hè bah vervelend nachtje gehad met die voorweeën! Ze schijnen wel ergens goed voor te zijn, dat is dan misschien een schrale troost. Gelukkig dat alles goed was bij de vk!

Firerose, logisch dat je je zorgen maakt toch? Het is ook gewoon hartstikke spannend! Ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen zodat je straks uitgerust aan de bevalling kunt beginnen.

Ik ga nog even strijken en opruimen hier, al zou ik liever een paar uur m'n bed induiken. Gaap, ben zo moe!

8. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @felicee: best regelmatig die weeën… Nu echt weer helemaal rustig??? Ik ben ook van de principes hoor, zeker wanneer zij voor jou werken eigenlijk, dus gewoon aan jouw regels houden. Kunnen die leidsters zelf niet ff van de choco afblijven, wat een rare types… Beetje raar dat het voor de leiding er wel staat ….…Wat een lekker voorbeeld…En dat geklep ook, niet alleen onprofessioneel van die ene leidster, maar dat ze daar blijkbaar niet op aangesproken wordt… ja mn zoontje kan flink eten, hij is ook al 8 en 1.40 lang, geen snoeper maar kan wel aan de pasta met veel sla, en eet zo (samen met zn mams) een bakje olijven leeg…Ik probeer de kinderen te leren dat ze niet perse hun bord moeten leegeten, maar zeg altijd dat ze naar hun buik moeten luisteren, en niet naar hun mond (ze vinden veeeel lekker, de meest rare dingen, zoals gerookte zalm en makreel en mn dochtertje van die vieze Ikan teri, kleine zoute gedroogde visjes). Ik schep ook nooit hun bord heel vol, altijd klein beetje pasta/aardappels/rijst, meer groente en klein stukje vlees. Als ik vind dat ze niet genoeg gegeten hebben en ze zeggen ik hoef niet meer (omdat ze bijv geen tijd voor eten willen maken), maak ik altijd 2 stapeltjes, (soms even groot, soms 1 grote en 1 kleintje, soms 1 groentenstapel en een koolhydr. Stapel etc etc) en dan mogen ze kiezen welke ze willen opeten: hebben ze toch het idee dat ze er invloed op hebben en weet ik dat ze goed eten. Als ze hun 1e bord al leeg hebben en ze nemen nog een beetje en zeggen daarna ik hoef niet meer mogen ze het altijd laten staan. Maar ze blijven wel aan tafel.

@hester, goed dat ze je de hele tijd zo onder controle houden. Voel jezelf ook dat je bloeddruk stijgt, heb je ook andere klachten, of weet je het alleen door de controles? Netjes als je met 38 weken een keizersnee krijgt, spannend dat je nu al weet wanneer je kindje volgend jaar jarig is, hihi…Had je met je zoontje ook een KS op deze termijn?

@supermom: KL*te he, spugen met je buik… niet zo erg lekker dat je aangestoken bent…Heb het boek van Esther Verhoef net uitgelezen, best stoer…Op naar het volgende! Heb er nog een Karin Slaughter liggen, maar ook Liefde in tijden van cholera van Gabriel Garcia Marquez… en dagboeken van Arthur Japin… weet niet waar ik eerst mee zal beginnen, iemand advies?

@kibbeling: nee niet gevoeld of ik evt al ontsluiting had, ze zei is toch geen peil op te trekken, kan net zo goed nog weken duren bij 2 cm, en als ik niks heb ook geen garantie dat het vvond niet komt… Ben iig blij dat ik kan bellen, al zouden ze voor niks komen, en ik moet doorgeven dat het de andere 2 keer snel ging…

@lovelyengeltje: doe je voorzichtig met je gesjouw???

Net heerlijk liggen slapen, ben weer helemaal fris. Merk dat ik minder op ga zien tegen de bevalling, hoewel ik nog wel hoop dat het na volgend weekend is…
    Heb lekker chips in huis… Joppiesmaak… oei, mag wel opletten: gisteren appeltaart… vandaag chips… Eet wel minder, eigenlijk zou ik nu ff een boterham moeten eten, denk ik ook niet aan die lekkere chips…

Hoor dat man & dochtertje thuis komen, misschien tot later!

9. Hester

Hester Niet meer actief

Meta: heerlijk toch, appeltaart enz! Nu kun je je er nog achter verschuilen dat de baby mee-eet ;)
    Bij onze zoon is de bevalling ingeleid bij 38 weken en 5 dagen en de volgende dag was hij er, dus 38+6.

Ben heel gelukkig met het feit dat we nu de datum hebben; ik houd wel van plannen :) En fijn dat we deze keer - zoals het nu lijkt - het HELLP-syndroom weten te voorkomen! Daar ben ik zo blij mee.

FireRose: Spanend voor jou ook hoor! Hopelijk gaat het lekker snel, maar niet TE snel.

Ben wel benieuwd wie de volgende is, want het rommelt hier en daar best wel in dit topic :D

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Senna: wat een leuk geboortebord! Leuk bedacht.

Sweet: een gaaf paard, een mooi actiefoto ook!

Miranda: een heerlijke stuiterbuik:D

Hester: wow, woensdag heb je je baby! Het lijkt een rare gedachte. Jee, wat goed en ik kan het me goed voorstellen dat je blij bent dat de datum gepland is. Nog even genieten van de tijd met z'n 3-tjes!

Fire: kan het me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Inderdaad omdat het onzeker is hoe en wanneer het zal gebeuren met het inleiden. Ik moet zeggen dat ik nooit gehoord heb dat het 5 dagen kan duren. Wel dat het volgende dag meestal wel gebeurt. Hopelijk zal je de weeenstorm bespaard blijven. Maar goed, een natuurlijk bevalling is ook geen garantie voor geen weeenstorm. Daar kan ik over meepraten. Je weet sowieso nooit hoe dingen gaan, ongeacht op welke manier je bevalt. Het beste is dan ook om proberen er blanco in te gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ;)

11. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @lovely: Jeetje wat een drukke dag heb jij. Doe voorzichtig he?

@Sandra: Lief dat ie vanuit de box naar je ligt te kijken. Hoe is het met zijn broers, zijn ze ook blij dat hij nu thuis is? Of vinden ze het misschien ook moeilijk een kleintje erbij?

@Kibbeling: En is het nog gelukt om de was te doen. Ik heb hier helemaal niks uitgevoerd nog maar dat komt nog wel, eerst ff bijkomen. Wat leuk dat je neefje komt, wat gaan jullie doen samen?

@Odess: Knap hoor met een losse bak, een dikke buik en een klein kindje op een fiets. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Maar goed ze kunnen straks lekker poepen, doekjes zat.

@Lan: Wat goed nu al uit de couveuse? Dat is sneller dan ik had verwacht. Hij doet het best goed he?

@Odess: Nee die kussentjes ik word er krankjorum van, ze liggen me alleen maar in de weg. Maar ik beweeg ook vrij veel in mijn slaap dus misschien dat dat mee speelt. Maar ik snap niet hoe andere vrouwen dat doen met die dingen.

@troetel: Oei een ontsteking daar zit je nu niet op te wachten nee. Weet je nog hoelang dat de vorige keer bij je geduurd heeft? Ik hoop dat ze er iets voor kunnen geven want je mag als je zwanger bent of borstvoeding geeft zo weinig hebben. Sterkte met je nesteldrang hihi.

@Meta: Als het aan mij ligt dan ga ik zo die studie doen. Het enige wat het misschien gaat tegen houden is kinderopvang en financiën. Ik zou deeltijd kunnen studeren maar dan moet ik er nog 20 uur bij werken en met twee kleine kinderen en mijn angsten zie ik dat niet zo zitten. Dat is eigenlijk te zwaar voor mij en dan ga ik mezelf verwaarlozen en dat wil ik niet.
    Leuk dat jij ook gaat studeren straks, maar wel bij je werk toch? Ik heb studeren altijd heerlijk gevonden, heb helaas alleen eerst een verkeerde studie gekozen dus drie jaar verprutst.
    Goh dat jij toucheren zo erg vind, ik heb er eigenlijk niet zo heel veel last van. Het is een beetje een onprettig gevoel dat wel. Ik vond destijds bij het inleiden de gel inbrengen vooral erg vervelend. Na ja en de rest van de bevalling haha.
    Wat goed van de ggd dat ze haar aanspreken. Ik ben daar echt voor. Ze doen het op de school van Ameera ook bij de kinderen. Dat maakt ze wel sneller zelfstandig denk ik.
    Dat het snel gaat voel ik nu ook heel erg. Jeetje wat groeien kinderen snel op, veel te snel.

@Kiwi: Ja precies op mijn werk kunnen ze de klere krijgen. Het is inderdaad raar om afscheid te nemen. Wat scheelt is dat mijn kleintje in september een plekje heeft daar dus dan zie ik ze allemaal weer en zal Ameera ze ook weer zien.

@Senna: Nu is het uiteindelijk gedaan. Alleen vraag ik me nu dus af of ik me beter moet melden omdat ik nu verlof heb. Ik krijg de zenuwen van mijn werk want wat ik ook doe het is toch niet goed zo lijkt het.
    Dat geboortebord is echt heel erg leuk zeg, ben benieuwd hoe het is als het helemaal klaar is.

@Pris: Ik wil graag maatschappelijk werk gaan studeren.

@sweetbel: Soo wat een prachtig paard heb je!! Staat hij bij je huis?

@Supermom: Heb je nog veel last van misselijkheid? Wanneer is je twintig weken echo eigenlijk?

@Miranda: Mijn eerste was ook zo’n druktemaker in mijn buik, leuk is dat he? Deze schopt minder maar duwt zichzelf naar buiten, dus dat zie en voel je van buiten wat minder goed.

@Hester: Wat raar lijkt me dat nu voor jou. Maar wel beter dus want bloeddruk en eiwitten gaat dus alleen maar omhoog. Goh spannend hoor, ik word er nerveus van.

@Felicee: dat is vaag dus traktaties moeten wel gezond? Is zeker om al die hagelslag goed te maken? Ik vind het trouwens heel slecht dat de leidsters van het kinderdagverblijf met anderen zo over jou praten. Die zouden wat mij betreft zo hun baan mogen verliezen.
    Ik wil graag maatschappelijk werk gaan studeren. Ik wil het al heel lang dus misschien moet het er eindelijk maar eens van komen.

@Lovely: Poeh meid hard gewerkt.

@FireRose: Als iemand begrijpt dat angsten soms een loopje met je kunnen nemen ben ik het wel. Ik snap dat ook dat je het eng vind. Je weet ook van te voren totaal niet wat er gaat gebeuren dus je kan zelf veel bedenken. Maar meestal gaat het totaal anders dan hoe je het hebt bedacht. Ik hoop dat je jezelf rustig kan krijgen en kan denken dat het toch zal gaan hoe het gaat. Heel veel sterkte daarmee.

@Marry: Je mag best soms gaan tukken hoor, het is je verlof. ;)

@Meta: Ik vind dat dus ook zo raar dat de leidsters van een kinderdagverblijf dan wel hagelslag enzo voor zichzelf hebben. En pas ook zei Ameera toen ze snoepjes zag ik de supermarkt, die hebben ze bij de kindjes ook. Dus ik zei: huh jullie mogen daar toch niet snoepen. En toen zei ze nee wij mogen die niet hebben die zijn alleen voor de juffen. Toen dacht ik wel: na ja zeg, das ook sneu moeten de kindjes toekijken hoe zij snoepen?!

Meiden mag ik jullie er wel nog even aan herinneren dat we een junitopic zijn? Of gaan we gewoon veranderen naar mei? Hihi ik vind het wel leuk hoor, zo spannend al die kindjes die geboren worden.

Zo ik ga zo even met kleine meisje ophalen bij het kdv. Voor de laatste keer. Dus ik wil er een beetje vroeg zijn zodat ik nog kan zien hoe ze afscheid neemt van alle kindjes.

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zwaai!
    Ben bijgeleze, maar geen puf om te reageren.
    Ik ga zo Eefje halen van kdv en heb vandaag de laatste spulletjes geshopt.
    Eet smakelijk en fijne avond!

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden,

@ senna wow dat is wel mooi!!

@ dinkie nou ik ben het rommelen aardig zat geworden en zal maandag met de gyn is in gesprek gaan.maar heb telkens een andere gyn dus dat is het rottige eraan:xjij lekker druk weekendje:D

@ kibbeling ik wil ook plantjes maar die blijven geen dag staan of me hond pluk ze eruit:p

@ supermom oei aangestoken beterschap meid!!

@ meta jij rustig weekendje dus:p

@ hester woow dat is goed nieuws woensdag heb je gewoon je kleine zoon in de armen!!geniet nog van het weekend samen!!

@ felicee bij jou ook dus goed rommelen weet je wat grappige is mannen krijgen het snel heet onder de voeten die denken oei en nu dan.en de vrouwen denken er meestal meer luchtiger over:Dmooi dat alles goed was bij de vk meid!!

@ supermom ikkuh wel ben er wel vannaf nu:cool:

@ lovely is dat nou niet te zwaar voor jou:(als ik het doe krijg ik schop onder me reet van me vriend om dingen in elkaar te zetten je loop wel tegen het einde aan he!!

@ sweetbel mooi dat jij ook ben goed gekeurd!!

@ firerose doe jij maar lekker rustig aan en maak er een mooi weekend van he!!

@ marry ben je niet de enige ben er ook bang voor:)

@ momeera is dat nou geen zwaar beroep dan??

@ hier heb hondjes uitgelaten loop er 1 met een bulldog die vrouw ging ff niet aan kant nee bleef lopen ik ook.dus me jongste hond van 1 blaffen zeg ze jij ben fel hondje ja duhh moet je ook niet in de buurt lopen.

maandag ga ik met de gyn gesprek aan.heb wel heel tijd verschillende maar het rommelen pfuu de ene keer is het rustig en s'avonds is het erger.hoop stiekem dat uit zijn eigen begint de a.s. dagen!!

14. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @lan: gefelicteerd!!! met julllie zoon en broertje!!
    @sandra:wat fijn dat hij thuis is en wat een kapperd!!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Dinkie
    Dus Sanne heeft haar wel vermaakt in de zandbak. En heb jij nog ff lekker geslapen?

@Kibbeling
    Dank je wel
    En ben je nog geslaagd voor plantjes? Erg he als je die nesteldrang hebt, dan moet het op stel en sprong hihi

@Supermom
    Voel je je alweer wat beter? Echt balen dat je zo beroerd werd!

@Meta
    Dank je wel
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@Miranda
    Wat een leuk filmpje! :D

@Hester
    Wat spannend zeg, dat je de datum ook al weet! Woensdag kunnen jullie eindelijk jullie kleintje vasthouden :D

@Felicee
    Balen he die voorweeen, ik wist ook niet dat dat zo zeer kon doen...dus weer helemaal goedgekeurd door de vk
    En idd lekker he die hormonen hihi (oeps!)

@Supermom
    Ja dat is goed hoor :D En zo heel moeilijk is het niet hihi
    Enne veel leesplezier!

@Lovely
    Doe je wel rustig aan, want het lijkt me niet echt goed dat je met dozen gaat lopen sjouwen..

@sweetbel
    fijn dat alles goed was bij de vk! en veel leesplezier!

@Firerose
    Kan me wel een beetje voorstellen dat je helemaal zenuwachtig word! En idd wel een beetje rustig proberen te blijven,al zou ik dat zelf ook wel lastig vinden als ik een datum wist

@Marry
    Dank je wel
    Ja idd, maar als wij het geslacht niet wisten, dan had ik had ik hem helemaal neutraal gehouden, en dan kon ik ook pas de naam na de geboorte erop kunnen zetten hihi

@Meta
    Nee sorry, maar al die boeken zeggen me niks, dus misschien de achterkant van de boeken lezen, en dan een keuze maken?

@Kiwi
    Dank je wel

@Momeera
    Ik heb eigenlijks geen idee hoe dat werkt omdat je nu in je verlof zit, ik heb alles zelf moeten regelen met WW en zwangerschapsuitkering, dus dat is weer anders..
    Kan me voorstellen dat je er de zenuwen van krijgt, als alles watje doet toch niet goed is...dat lijkt mij zo frustrerend!

Nou idd we zijn het juni topic, maar volgens mij gaat sowieso de helft al in Mei bevallen hihi

@Judith
    Jij ook een fijne avond!

@Priscila
    Dank je wel
    Dus het blijft maar bij je rommelen? Ben benieuwd wat de gyn zegt!

@Martine
    Hoe is het met jou?

@Bevallen
    Wie is de volgende?? Spannend!!

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Supermom wat vervelend dat je je hele maaginhoud in de wc hebt moeten legen. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
    Miranda de kleine is wel heel erg druk in je buik zeg en ook zo goed te zien!
    Hester wat spannend dat je nu gewoon een datum weet!! Je bloeddruk is idd wel erg hoog hoor, goed uit rusten de komende dagen.
    Felicee wat vervelend die voor weeën. Grappig dat jij dan niet het idee hebt dat het door zet en dat manlief dan toch wel zenuwachtig wordt.. Neefje komt vanavond al bij ons om te logeren. En denk dat het dan wel druk genoeg zal worden :D (het is wel echt een droppie)
    Love wat ben je een bezig bijtje zeg!! Wel een beetje rustig aan en aan jezelf denken hoor.
    Sweetbel het shoppen is helemaal gelukt!
    Firerose adem diep in en diep uit!! Kan me wel voorstellen dat je het super spannend vind. Zou ook echt niet weten hoe ik er op zal reageren als het mij zal overkomen.. *knuffel*
    Marry veel plezier met mn neefje zal wel gaan lukken! Is het strijken en opruimen nog gelukt?
    Meta wel fijn dat ze zo eerlijk tegen je was en dat je kan bellen als je toch het gevoel hebt dat het door gaat zetten en ze dan snel komen. Ze kunnen beter een keertje voor niets komen dan dat ze te laat komen! De chips nog kunnen laten staan of toch ervoor gezwicht?
    Mom ik heb wel de was weg gevouwen, maar strijken is er niet meer van gekomen. Manlief was lekker vroeg thuis dus zijn we lekker samen op stap gegaan naar de Intratuin (plantjes scoren voor binnen) en daarna boodschappen gedaan. Nog ff langs mams geweest, die woonde het dichtste bij ivm plassen :D) en toen naar huis eten maken. Neefje kan elk moment worden afgeleverd door zus en zwager! Morgen gaan we lekker naar de braderie met mijn mams. Manlief moet eerst de ochtend werken dus die zien we later weer. Komt helemaal goed, denk alleen wel dat als neefje morgen een tukje gaat doen, ikke dan ook!!
    Mom ik ben gewoon van plan om het vol te gaan houden tot juni hoor!! Volgens mn zus komt de kleine 10 juni dus dan heb ik nog ff tegaan!!
    Judith zwaai ff terug naar je!
    Pris ik heb dan ook alleen maar vetplanten!! Ik ben eigenlijk heel slecht met planten, want ik vergeet ze vaak water te geven, dus moet ook alleen maar planten in huis die heeeeeeeel weinig water nodig hebben (lees 1x per 2 maanden ofzo)!! Ik zal voor je duimen dat het vanzelf begint bij je!
    Senna die nesteldrang is soms echt verschrikkelijk!! Vanmiddag was manlief vroeg thuis en ik aan het ruimen en doen. Ik zo erg he?? Hij kon er wel om lachen. We hebben idd 2 mooie plantjes gevonden. Staat wel gezellig!

Hier neefje komt dus tot laters allemaal,
    Fijne avond nog kusssssssssss

17. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    :x irriteer me f mateloos aan me kerel want ik vind dat ie veel te langzaam is en ik veel te veel dingen aan hem moet vragen en dat ie te chagerijnig doet tegen mn dochter en de knopjes in de babykamer zitten nog steeds niet op de kast en ik ben zelf maar ramen gaan zemen daar en de tafel afruimen en koken... gr, zullen de hormonen wel zijn, bijna maandag.:x

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

@Kibbeling: Veel plezier vanavond, als je neefje komt logeren, dat wordt morgenochtend denk ik niet uitslapen:D

@Odess: Het verbaasd me echt dat jij nog kan fietsen, zeker met een kind voorop, toen ik zwanger was van Jasper paste mijn buik er niet eens meer tussen:p

Met mijn eigen herstel gaat het wel aardig, de snee zelf heb ik weinig last van gehad, maar goed mijn man is heel streng en die laat dus niet toe dat ik veel ga doen in huis.
    Mijn HB is nog steeds erg laag, van de grote hoeveelheid bloedverlies en dat heeft nog wel even nodig om weer goed te worden, dus dat merk ik wel. Ben snel buiten adem en ook snel moe.
    Maar goed dat komt allemaal wel weer goed, ik hoef nu niet meer drie keer per dag op en neer naar het ziekenhuis.

@Lan: Joepie wat goed van je mannetje dat hij uit de couveuse is!

@Troetelbeer: Balen van je arm, hopelijk is die snel weer genezen.

@Meta: Gaat snel he met de kids, ik verbaas me er ook elke keer over als ik naar mijn twee grote mannen kijk.
    Fijn dat alles goed was bij de VK!

@Senna: Wat een leuk idee, zo'n geboortebord!!

@Sweetbel: Wauw mooi paard! Eigenlijk ben ik bang voor paarden;), maar ik vind het wel supermooie beesten om te zien.

@Supermom: Oei dat klinkt niet lekker, hopelijk ben je niet ziek geworden?

@Miranda: Wat een gaaf filmpje!

@Hester: Jee dat gaat ineens snel, volgende week ben je gewoon weer mama, spannend hoor!

@Felicee: Dat waren al aardig regelmatige weeen, spannend!

Lucas krijgt inderdaad elke drie uur voeding. Hij zou ook naar 7 voedingen mogen, maar dan moet hij grotere flessen leeg gaan drinken en dat is nog wat zwaar voor hem.

@Fire: Kan me voorstellen dat je het spannend vind, hopelijk kan je een beetje rust krijgen.

@Momeera: Inderdaad een juni topic en ik vroeg me af wanneer ik ging bevallen mei of juni maar het is gewoon april geworden;)

@Priscilla: Ik hoop voor je dat het uit zichzelf begint.

@Hier: Ik heb heel de dag alleen maar genoten van mijn kleine man. Morgen mag hij naar buiten voor een klein wandelingetje!

19. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Pris: Maatschappelijk werk zwaar? Na ja ligt eraan hoe je ernaar kijkt denk ik. Psychisch misschien maar lichamelijk verder niet. Ik denk dat activiteitenbegeleider bijna net zo zwaar is en dat ben ik nu.

@Senna: Ja joh, dadelijk in juni is er niemand meer over. Of loop ik als enige in juni nog met de dikke buik hihi.

@Kibbeling: Leuk naar de braderie!! Oh 10 juni, hoe komt je zus erbij? Ik heb geen idee wanneer die van mij komt. Misschien loop ik uiteindelijk wel overtijd.

@Sandra: Hihi ja dat had je nooit gedacht dat het April zou worden he? Was natuurlijk ook wel wenselijker geweest als de kleine in mei of juni was gekomen. Maar ach hij is er nu en het gaat goed met hem dus wat doen we moeilijk. Leuk dat je morgen even met hem naar buiten mag.

20. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Supermom, dus hij is al bijna aan de beurt. Spannend, zie je er tegenop? Dagopname of moet hij blijven? Voorweeën heb ik de eerste keer ook wel gehad, maar niet zo heftig als gisteren. Volgens mij maakt het niet uit hoeveelste zwangerschap het is. Harde buiken kan niet missen, is gewoon keihard :D, net een baksteen.

@Sweetbel, fijn dat alles goed was. Op hoeveel schatten ze jullie kleintje?

@FireRose, om even je angsten weg te nemen. Was vanmorgen op kraamvisite bij een vriendin. Is afgelopen zaterdag ingeleid. Geen weeënstorm, duurde in totaal 6 uur en maar 2 hechtingen…dus het kan ook echt anders. Mijn zus is vorig jaar ingeleid, duurde wel wat langer (1,5 dag) en ook ‘maar’ 3 hechtingen.

@Marry, zoiets heb ik ook hoor. Die voorweeën zijn nuttig, al is het alleen maar voor mij om te wennen haha.

@Meta, het is redelijk rustig…vond het ook wel een beetje vreemd omdat ze ook zo snel kwamen. Maar merkte dat ze al snel qua duur en kracht verminderden, vandaar dat ik niet heb gedacht dat het door zou zetten. Grappig hier doen we het net zo. Vaak verdeel ik en afhankelijk van hoeveel ze heeft gegeten worden het (on)gelijke porties. Tja en als ze echt niet wil dan niet. Heerlijk als ze zoveel gezonds lekker vinden. Haha had het er gisteren met een (zwangere) vriendin over, hoe wij vrouwen ons af en toe zo onzinnig snel kunnen irriteren aan onze mannen.

@Hester, lijkt me ook wel wat, van te voren weten wanneer het gaat gebeuren. Moet je nog veel doen thuis?

@Momeera, die traktaties zijn voorschrift van de GGD. Beperkte zoetigheid op de boterham dus ook maar daar houden de leidster zich niet aan. Wel een mooie aanvulling op je huidige werk. Hoe was het afscheid vanmiddag? Enne ik hou het wel op Juni ;)

@Judith, leuk..wat heb je allemaal gekocht?

@Priscilla, moet eerlijk zeggen dat ik een hele nuchtere man heb. Maar het begon zo onverwachts en we zijn er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig.

@Sandra, fijn dat het zo goed met je gaat..en wat genieten of niet nu Lucas thuis is? Geniet morgen van jullie eerste wandeling!

Net de slaapkamer helemaal van onderen tot boven schoongemaakt en het bed opgehoogd. Dochter vond het erg grappig en vooral leuk om van mijn bed naar het ‘lage’ bed van mijn man te springen.
    Gedicht voor de bruiloft is klaar en morgen nog even de benedenverdieping schoonmaken en dan vind ik het goed.

Deel Deze Pagina