Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

nee Ik in ronald mc dondald huis en maikel in couveuse natuurlijk :)
    was ook er gmoeilijk heb geen woord tegen moeder gezegd zal ook wel gedacht hebben hihi

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    avond meiden,

@ zomaar jij was vroeg wakker snap wel dat moeilijk uit bed komen is en wat hebben jullie toch een lekker mannetje he:p

@ lan meen je niet dat is niet leuk nee dat je met iemand op de kamer licht met haar kindje dat doe jou extra verdriet.

@ kibbeling zeker weten bel ik dan.zo jij ben dus vroeg gewekt en was de braderie leuk??

@ sweetbel bah regen hier heel dag droog en zonnig geweest wel fris windje.

@ meta jij dus lekker ontbijt gehad na zo een rot ochtendje balen dat je zo vroeg wakker was joh.

@ momeera ja dat wel ik vond wel liedjes tussen zitten waar ik van dacht nee meen je niet he.

@ firerose haha ja ik luister hem te vaak nu:p

@ sweetbel ja en ik lijk net mevr beenwijds want het doe erg zeer loop als een bejaarde zonder rollator.

@ firerose ik en me vriend hebben een agenda want we willen niet elke dag bezoek hebben over de vloer.en vind 4 uur op een dag al meer dan zat en bezoek ook 4 op een dag.zie het al helemaal voor me dat me ouders elke dag komen daar kom dus niets van in:)

@ marry oh babyfeestje mooi dat je het leuk heb gehad.

@ lan wat een lief mooi mannetje!!

@ hester het snappen hmz mijn ouders snappen niks dat is erge hier aan en ben ik tegen aan aan het hikken die komen liefst elke dag.en wil ik rust denken ze dat we hun kleinzoon ontnemen!!

@ senna leuk is dat he maar niemand nog bevallen a.s week weer een paar:p

@ felicee erg is dat he de laatste loodjes.

@ mendie geniet van je verlof!!hoop dat de kleine voor je gedraaid is!!

@ senna zo jij heb je plicht weer gedaan in huis:p

@ sandra snap wel dat je aan het genieten ben ik wil ook!!lekker hoor dat je al een stukje heb gewandeld.

@ hier er knapte vanmorgen weer iets op de wc dus maandag maar is ff navragen want ik schrik me toch rot elke keer.vandaag naar de stad geweest en in de stad kwamen we vriendin tegen met haar kleine.gezellig ff bij geklept was lang geleden elkaar gezien hadden.

en waren klaar met kleppen zeg die vriendin tegen haar dochter doe maar zwaaien.kusje ging het moest ik kusje geven.toen zei me vriend doei.zei kusje:Dwas echt grappig.

ook nog even op visite geweest bij onze kennis.dus heb me dagje weer gehad voor vandaag.

3. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zomaar: ik zou graag je geboortekaartje willen zien, kun je ‘m pb-en?

@lan: ow wat een mooi ventje

@firerose: mijn ouders (en de tweede keer mn zoontje) kwamen na het hechten in de verloskamer, de eerste dag had ik juist heel veel bezoek aan m’n bed (man of 8, wel allemaal mensen dicht bij ons), toen lag ik in het ziekenhuis: het voordeel is dat iedereen begrijpt dat je maar 10 min kan blijven: baby kijken, kadootje afgeven, wegwezen… Dan kun je daarna nog lekker cocoonen en heb je de eerste week ook niet iedereen die belt om thuis langs te komen en vervolgens niet weg te slaan is… Als ik nu na de bevalling direct naar huis mag wil ik eigenlijk niemand meer over de vloer, alleen mn beste vriendin even. Morgen komt ze terug van vakantie in Turkije, vind het fijn dat ze weer in de buurt is…

Op m’n geboortekaartje heb ik lange rusttijden gezet (13-16 en na 20.30) en als er mensen komen liefst als de kraamhulp er is, paar tegelijkertijd, heb je dat ook maar gehad: gewoon om 11 uur, 11.30/11.45 wegwezen, mijn kraamhulp was daar heel goed in, krijg nu dezelfde als het goed is! Ik zie het ook niet zitten om de tante van de buurvrouw van de neef van de weet ik veel wat nu over de vloer te hebben… dat gebeurt ook nog wel eens… van die nieuwsgierige kennissen...ik zeg gewoon nee..dan zien het mn meisje maar als ze een paar maanden is…

@bloesem: ik heb eerder van Arthur Japin gelezen: Een schitterend gebrek is m’n all time favourite… zooo mooi geschreven, gaat over de geliefde van Casanova…

@op jezelf gericht zijn: ben ook erg aan het cocoonen, wil gewoon alleen thuis zijn, geen zin in aanspraak, net trouwerij, was leuk om mn nicht na zo lang weer es te kunnen spreken, maar blij dat ik thuis ben. Morgen man weer de hele dag weg, ik met de kids, ‘smiddags een bbq… helemaal geen zin in, zijn superaardige lieve vrienden, maar liefst drop ik de kinderen daar en ga lekker naar huis….Maandag is iedereen lekker naar school.. dinsdag komt m’n moeder met huishouden helpen, ene kant heel lief, andere kant wil ik gewoon alleen zijn…

Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb, net 5 uur lang trouwerij gehad, ben een beetje op! Tot morgen!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Lan: wat een schatje! Fijn dat je alleen maar goed nieuws te verwerken krijgt!

Sandra: wat een mooi mannetje zeg. hij ziet er ook zo al voldragen uit he en zo helder kijkt hij uit zijn oogjes! En wat doet hij het goed in de nachten! Daar teken ik voor! Kan het me voorstellen dat het alleen maar genieten is nu. Hebben jullie ook wel verdiend na zo'n helbevalling.

Cocoonen: heb het nog niet. Maar de vorige keer had ik het vanaf 41 weken zwangerschap. Had nergens zin meer in. Had het idee dat het kind nooit meer uit zich zelf geboren zou worden.

Mendie: gefeliciteerd met je verlof!

Sorry, verder kom ik even niet vandaag. Wij zijn net thuis van een lange dag van alles. Kruip lekker vroeg mijn bedje in.

Toedels!

5. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

wauw wij zijn echt trots op rowan. hij heeft nu 3 flesjes leeg gedronken 2x 30cc en vanaaf 35cc zo blij :)

@ san mooie foto..

en nu ga ik plat op de bank ben moehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee

6. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Even kort een reactie van hier. Drukke dag gehad en voel me niet helemaal top. Had redelijk lekker geslapen maar vandaag overdag weer veel last van maagzuur. Was wel redelijk over dus waarom ik er nu last van had, helemaal niet fijn.

Vanmiddag verjaardag van mijn nichtje gehad, wat een lekker meisje is het toch ook. En Sanne is zo leuk met haar. Echt zo leuk om te zien, daar smelt je gewoon van.

Verder alles nog lekker rustig hier dus weinig te melden.

Heb net bijgelezen maar werd even een beetje emotioneel van al die mooie babytjes. Wat een prachtige kindjes zijn er al geboren zeg! Moet zeggen dat ik het dan wel moeilijk vindt over hoe ons kindje eruit zal zien. Natuurlijk is het maar een hazenlipje maar het lipje is echt open tot in het neusje en als je op de 3-d echo ziet is het een flinke opening. Hoop zo dat ik het zelf iniedergeval "mooi" vindt!
    En dat ik ook lekker met mijn babytje durf te showen. Ik wil haar niet verstoppen maar ben toch wel bang voor de reacties.

Even geen zin in reacties, ben moe, ga zo naar bedje toe.

7. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MendieC, nu wel genieten van je verlof hè. Hoop dat ze is gedraaid, wanneer moet je weer naar de vk?

@Sandra, wat heerlijk dat hij nu al om de vier voedingen krijgt! En wat een knapperd...blijf het zeggen.

@Lan, uiteraard bedoel ik dat ;) Kun je wel een beetje tot rust komen daar? Hoe vindt Djayden zijn broertje?

@Meta, niet zo raar hoor dat je behoefte hebt om alleen te zijn. Dat het maar even snel maandag mag worden!

@Zomaar, wat goed zeg!

@Dinkie, niet zo raar toch. Ook al is het 'alleen' maar een lipje, het is wel te zien dus snap dat je 'bang' bent voor de reacties. Hebben jullie het al wel aan alle naaste familie en vrienden verteld? Vriendin van me heeft een zoontje welke in het begin een helmpje moest. Vond ze vreselijk, vooral de starende blikken van andere mensen. Denk dat je ook pas weet hoe het voelt als je zelf zoiets meemaakt. Eén ding is zeker, jullie zullen er net zoveel van houden en liefhebben. En mensen moeten er maar aan wennen toch?

Hier net de traktaties voor het kdv gedeeltelijk gemaakt. Had modelleerbalonnen gekocht om een muisje te maken, maar na drie goede knapten ze allemaal, was het zat! Zitten zoeken op internet en heb nu van witte servetten 'luiers' gemaakt. Daarin een doosje rozijntjes (inpakken met roze of blauw cadeaupapier), zo'n rolfluit (blauw of roze) een een ballon (ook blauw of roze). Dit doe in folie met een kaartje eraan dat het broertje of zusje van onze dochter is geboren.
    Toch wel lastig als je het geslacht niet weet ;)

Verder neem ik beschuiten en muisjes mee. Jullie ook?

8. Momeera

Momeera Actief lid

16 okt 2010
    448
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Utrecht
    @Lan: Ja ik snap dat Maikel in het ziekenhuis moet blijven maar dan zit je wel vlakbij hem toch?

@FireRose: ja hoor geen zorgen. Mijn lijf zorgt dat ik op tijd rust neem.

@sweetbel: Fijn dat je zoveel hulp krijgt nu met het zorgen voor je paard. Lijkt me super om een paard te hebben hoor.
    Ik word er idd voortaan ook gek van dat ik niet meer zoveel kan. Het is zoooo saai. En ik zie dat er nog heel veel moet gebeuren en wil veel maar dat lukt me niet das echt niet leuk.

@FireRose: Ik vind dat je in het begin moet doen waar jullie als gezin de behoefte aan hebben. Het is een heftige tijd en ik vind dat anderen dan niks mogen eisen. Ik zelf wil mijn ouders er wel graag bij, en zou mijn schoonouders erbij willen hebben als dat kon, maar ik snap ook dat er mensen zijn die daar geen behoefte aan hebben en dat moet kunnen.

@Marry: Leuk zeg zo’n babyfeestje. Wat lief dat ze dat allemaal georganiseerd hebben.

@Lan: Ach gossie wat een schatje. Toch is hij groter dan ik dacht. Het is een beauty hoor.

@Syboena: Bedankt voor het plaatsen van de foto. Het is heel leuk om Lan’s kleintje te kunnen zien.

@Felicee: Je voelt je zo nutteloos nu he? Omdat je niks kan. Hang je daar maar een beetje rond de hele dag. Maar ja uiteindelijk zijn we alles behalve nutteloos want we zijn een baby aan het maken, maar het voelt heel anders.

@Zomaar: Wel fijn dat de wond verder goed geneest. Dus de pijn komt van je blaas af? Dat kan ook errug pijn doen een blaas.

@MendieC: Heee medeverlofgangster. Heerlijk he? Ik heb nu ook verlof na een rottijd. We gaan ons werk gewoon lekker vergeten goed?
    Ja takjes en steentjes zijn altijd al interessant voor Ameera, maar nu ineens nog veeeel meer. Ze vindt het gewoon moeilijk afscheid nemen en laten we eerlijk zijn dat is het ook wel. Wel slimme oplossing ga ik volgende keer ook doen op mijn werk haha. Dan zeg ik kijk ik heb een heel mooi stokje.
    Ik hoop voor je dat de kleine gedraaid is, lijkt me ook niet echt leuk als ze gaan proberen de baby te draaien van buiten.
    Leuk dat de kamer al bijna af is, ben benieuwd naar de foto’s

@Sandra: Wat fijn dat je nu lekker aan het genieten bent met je gezinnetje. Mag ook wel na zo’n bevalling. Ik ben blij dat hij nu lekker thuis is en dat je eindelijk kan genieten. En hij slaapt goed zo te horen. Dat is ook super fijn. Hoe voel jij je nu? Wil het hb al een beetje omhoog gaan? Krijg je daarvoor nog regelmatig controle?
    Ooh en die foto in het badje die is wel heeel schattig zeg.

@Dinkie: Ik zou schijt hebben aan andermans reacties. Als mensen daar iets van zeggen dan zijn ze niet wijs. En kindjes zijn toch wel lief en mooi ook al hebben ze een hazelipje. Een tijdje terug was hier op het forum iemand actief met een kindje met hazelipje en zei plaatste gewoon foto’s en was heel trots. Ik vond dat heel stoer van haar want ik snap dat het wel lastig is voor een moeder. Maar ik denk dat dat is wat je je kind kan geven. Dat jij in ieder geval trots op je kindje bent en dat jij je nergens voor schaamt dus dan hoeft je kindje dat dadelijk ook niet te doen.

9. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Bezoek na de bevalling; fijn om wat ervaringen van de ervaren mama ’s te lezen :). Ik heb me voorgenomen om te proberen eerlijk te zijn in waar ik behoefte aan heb. Beleefd/gastvrij zijn komt wel weer als baby en ik bijgekomen zijn van de bevalling ;). Ik heb wat dat betreft een aardige waslijst; schoonouders, zwager (en vriendin), m’n vader en z’n vriendin, en 2 paar opa’s en oma’s. Mijn eigen zusje zit zoals ik al eerder schreef in het buitenland dus die zal er niet bij zijn.

Senna; Jij bent nog lekker aan het klussen zeg ;). Lijkt me wel leuk om alles nog ff een opknapbeurt te geven voor de baby er is!

Momeera; naar is dat he, die pijn. Helpt het om een paar keer per dag even plat te gaan met een kussen tussen je knieen?

Mendie: geniet van je verlof! Ik ben benieuwd naar je kamertje!

Lan; Pfff, lekker druk dus weer, daar in het Radboud :(. Toen ik vorige week opgenomen werd lagen de verloskamers ook al vol... Maandag moet ik ook eerst bellen om te vragen of ik uberhaubt wel terecht kan.

Sandra; wat een schattige foto van Lucas in de kinderwagen. Het lijkt me heerlijk dat je nu gewoon THUIS van hem kunt genieten!

Priscilla; Wat schattig, het dochtertje van je vriendin!

Meta; Poe, een trouwerij van 5 uur... Knap dat je dat nog volhoudt! Ik hoop dat ik ook zo’n goede kraamhulp krijgt die mensen op tijd wegstuurt ;).

Kiwi; slaap lekker!

Zomaar; Wat goed dat Rowan zo goed drinkt!

Dinkie; Natuurlijk moet (mag;)) je je dochtertje straks hier showen! Mensen (inclusief wij) moeten maar wennen aan het feit dat ze er een beetje anders uitziet dan gemiddeld. Het maakt haar niet minder mooi of schattig en ze hoeft inderdaad zeker niet verstopt te worden.
    Ik denk dat je na de geboorte misschien even moet wennen aan haar lipje, maar dat je net zo mooi en lief vind als je andere dochter.
    Heb je al eens contact gehad met andere ouders met een kindje met een Schisis?

Felice; Wat een leuke traktatie zeg!

Hier; Ik werd even helemaal gek van het thuis zitten waarop m’n vriend een nogal bijzonder voorstel deed; een stukje autorijden en dan onderweg een pizza halen en die samen opeten. Want dat soort ‘gekke’ acties kunnen we straks niet meer doen ;). Nou, zo gezegd, zo gedaan dus. De pizza was lekker in ieder geval ;)

10. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dinkie: kan me eerlijk gezegd voorstellen dat je denkt aan hoe mensen gaan reageren en dat je emo wordt van alle babyfoto’tjes die je hier ziet…. Hoop echt dat je geen vervelende reacties krijgt, ik vind ook het moeilijk om niet te schrikken als je een babytje ziet dat er anders uitziet dan je verwacht, ook al wil ik dat niet. Maar raar kijken dat doen mensen als snel, heb ik gemerkt (omdat ikzelf te dik ben, mijn vader in een rolstoel zit, mijn moeder ooit een kaal hoofd heeft gehad toen ze een tumor had…..)… Jij ziet echt wel hoe mooi je kindje is en hoe het werkelijk is, het wordt vast een heerlijk wolkje, waarin je veel van jezelf en je vriend/man herkent… En zeker niet verstoppen meid, wees er trots op!!!!! Volgens mij krijg je die moedergevoelens direct mee als je bevallen ben, dus maak je daar geen zorgen om…Ik las een goede tip in een van de berichten om misschien contact te krijgen met ouders van kindjes met schisis, zij hebben vast ervaringen waar je wat aan hebt!

@felicee: traktaties: jee wat een creativiteit zeg… Straks gaan mijn kindjes natuurlijk in allebei hun klassen trakteren…. Dat betekent 60 kinderen…. Dus eh… ik ga niet knutselen: of ik hou het simpel en gewoon beschuit met muisjes (typisch gevalletje jammer voor de juffen (en mijn man die moet smeren haha…)), of gooi er wat geld tegen aan: heb bij de Jamin ook nog een soort taart gezien van ‘lolly’s (roze spekjes op een stokje), maar dan kwam ik op 1 euro per kind…Bij de kraamwinkel hadden ze van die chocolaatjes met roze spikkeltjes…Ga morgen denk nog even googlen, dinsdag koop ik dan de traktaties…Iemand nog tips voor site voor de traktaties? (heb ik geloof ik wel al langs zien komen, maar heb ik toen niet bekeken…)

@momeera: hahah je mooie stokje bij je afscheid op jouw werk tzt…. Niet te hard mee slaan hoor (ik zie je al afscheid komen nemen met een dikke honkbalknuppel GRRRR :x:xKIJK EEENS WAT EEN MOOI STOKJE :$ HAHA LOL ik zit hier echt hardop te grinniken :D:D

Gisterenavond lekker vroeg in bed gaan liggen, filmpje gekeken samen met man... uiteindelijk wel laat gaan slapen, maar daardoor ben ik maar 1x wakker geweest om naar de wc te gaan... Werd wel om 5.30 wakker maar ben er net om 6.30 pas uitgegaan..Het is nu al 7.15 en allebei de kids slapen nog!!!!! Da's echt heeeel bijzonder... Net even klein beetje zooi geruimd en wasje aangezet... nu genieten van de radio en verder de stilte beneden (en boven!!!) en een lekker bakje koffie!!! Heerlijk dat ze allemaal nog liggen te slapen ;) ... Ga nu even lezen bij de meimamma;s en dan lekker boek lezen... Tot later!!!

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb via deze pagina contact met een mama met een kindje met schisis. Zij is heel positief, ook op een forum over schisis heb ik wat gelezen maar kan je eigenlijk pas meer mee als je precies weet hoe of wat dus na de geboorte. Ergens weet ik zeker dat ik haar mooi vindt en inderdaad iedereen om ons heen weet het. Zo hopen we iedereen voorbereid te hebben. En wil jaar zeker niet verstoppen maar vindt het soms wel even moeilijk. Ben gewoon nieuwsgierig en zal blij zijn als ik weet hoe erg het is zodat je van daaruit verder kan. Ach ja, ben soms ook maar een emotionele zwangere muts haha....
    Ik ga eens uit bed, zit op mijn mobiel te kijken.
    Tot later.

12. Irissimon

@ blaas weet idd zeker dat het van de blaas komt. vannacht 2x de wekker gezet waar ik ongeveer uur later zelf wakker word om te plassen. en voila stap zo uit bed. niet op de normale manier ivm littekens maar makkelijk zonder pijn in de lies.

@ dinky de kleine zou ook aan een hazenlip geopereerd kunnen worden toch? wij hadden een jochie tegenover ons wonen die is er 2x aan geopereerd? en had ie een normaal mondje eigenlijks. en mensen denken maar wat ze willen denken toch. tis jouw/jullie kind en laat een ander maar l*llen. jullie moeten er gelukkig mee zijn ;)

13. Irissimon

14. Hester

Hester Niet meer actief

Traktatie: eigenlijk heb ik nog steeds geen idee wat onze zoon gaat trakteren op het KDV, maar ik denk dat we gewoon voor beschuit met muisjes gaan hoor. Of ik moet morgen nog iets in elkaar knutselen. Vanaf dinsdag zal ik opgenomen in het zkh zijn, dus dan is er geen tijd meer voor.

Van die chocoladeflikken met muisjes erop vind ik ook zo leuk, maar dan voor op ons werk - niet voor het KDV uiteraard.

15. Hester

Hester Niet meer actief

Gisteravond kwam ik een kennis tegen in de supermarkt en zij stelde me de hilarische vraag: "Ben je al bevallen?" :( :D Serieus!

Ik moest toch wel even hartelijk lachen, want ik stond daar met deze dikke buik.... (foto van gisteren)

16. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ zomaar, jazeker, we gaan een traject in van bij elkaar 18 jaar met iniedergeval 2 en misschien 3 operaties, dat ligt eraan hoe het gehemelte eruit ziet. De eerste operatie is al na 3 max. 4 maanden en daarna is het lipje dicht dus ziet het er van de buitenkant al een stuk mooier uit. En tegenwoordig kunnen ze heel veel en zijn de littekens minimaal dus wat dat betreft zal het daarna wel supermooi zijn. Het is dus eigenlijk alleen de eerste periode, maar dat is wel de periode dat je met de baby wil showen.
    Ik besef heel goed dat het maar een hazenlipje is en we verder superblij zijn dat voorzover we weten ze verder gezond is.
    Wat dat betreft is het maar betrekkelijk maar wel onzeker. Wij weten het gelukkig dus zijn voorbereid maar ja we weten het nu al bijna 18 weken natuurlijk dus wil nu eigenlijk wel eens weten hoe het in het echt is!!

Wat een prachtig kereltje trouwens, heerlijk!

@ hester, nou eerlijk gezegd kan ik me die vraag wel voorstellen, wat een mini-buikje heb je zeg! Het scheelt soms zoveel, de een of de ander. Maar dan ben ik echt huge.....
    Zal vanavond eens een nieuwe foto laten maken door mannetje. De laatste die ik heb is van 7 maanden en heb het gevoel dat het daarna nog is verdubbeld....

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ felicee klinkt leuk die tractatie. Heb je toevallig de link er nog van?

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :D

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Meta wel vervelend dat je manlief weer even moest vertellen dat het niet allemaal gemakkelijk gaat. Wel lief dat ze een ontbijtje voor je hebben gemaakt. En deknopjes toch op de commode zitten. Was de trouwerij nog gezellig?
    Odess het is hier de gehele dag droog gebleven!! Het was wel wisselend bewolkt maar wel zonnig. We hebben dus echt geluk gehad.
    Mom wat een leuke traktatie. Ik heb vol verbazing zitten kijken naar sommige acts met het songfestival. En dan de landen die doorgaan…. Ik snap niet dat we nog meedoen eraan….
    Normaal is het idd het kind wat dan op de klok kijkt, maar ja met 1 ½ heb je nog niet helemaal door hoe de klok werkt. Maar ze hebben er samen van genoten, ze zijn ook helemaal gek op elkaar. Zodra mn man binnenkomt dan ligt de rest eruit!!
    Nog gelukt met het verder schilderen van de commode of alleen maar lekker gerommeld in de babykamer?
    Firerose ik heb de logeerpartij overleefd, maar was echt compleet versleten aan het einde van de dag. Heb nu ook veel pijn aan mn bekken/schaambeen.
    Sweet ik maak zelf al grapjes over dat ik alles met de snelheid van een slak doen :D
    Fire wij moeten het er hier nog over hebben, maar mijn mams komt zo ie zo bij ons in huis ook om een handje te helpen. Daarnaast komt mijn zus met gezin wel snel langs ook omdat we een hele goed band met hun hebben en voor de rest moeten we even kijken. Als mijn schoonmoeder komt blijft ze toch nooit lang hangen (of misschien nu juist wel).
    Marry moeilijk mens? Nee komt door je zwangerschap, ik herken het wel. Je wil zo veel doen en uiteindelijk gebeurt er niets!! Super dat je een geslaagde babyshower hebt gehad.
    Lan wat een heerlijk manneke heb je zeg!!
    Sandra het was zeker een vroegertje voor ons. Maar wel gezellig, hij heeft nog lekker bij mij in bed gelegen voordat we er uit gingen. We hebben ons wel prima vermaakt.
    Senna wat ben je nog steeds ijverig in huis!! En ja de plantjes staan gelijk anders, niet meer zo zielig!!
    Zomaar wat fijn dat je wond dicht is en dat je minder pijn hebt. Super dat rowan zijn flesjes zo goed leeg drinkt.
    Mendie C ook lekker genieten van je verlof!! Hoop ook voor je dat wat je voelde ook idd het draaien van de kleine is geweest.
    Sandra wat fijn om te lezen dat het zo goed met Lucas gaat. Heerlijk genoten van de wandeling zie ik op de foto! Lekker verder genieten van elkaar!! Mooie oogjes heeft het manneke!
    Pris de braderie was heel gezellig.
    Meta lees net dat de trouwerij gezellig was.

Dinkie kan me indenken dat het moeilijk is voor je. Maar ieder kindje heeft iets moois over zich, ongeacht zijn/haar handicap. *knuffel*
    Fire wat lief van je vriend om te zeggen we gaan een stukje rijden en dan pizza halen.
    Zomaar een foto van rowan mag altijd hoor!
    Hester je hebt echt een mooi buikje!!
    Dinkie ook wel een leuke foto ook al is hij al even oud..
    Senna jij ook goedemorgen!

Hier gisteren een drukke dag met neefje gehad. Eerst hebben we ons op het gemak gedouchd en daarna naar mijn mams gegaan. Onderweg viel de kleine in slaap (hij wel!!) dus hij mocht eerst een uurtje slapen. Daarna gezellig naar de braderie, waar de kleine in de draaimolen wilde en op het springkussen! 1 ½ jaar en heel hard schreeuwen; TIE TIE!! Dus voorruit. Daarna nog lekker gegeten bij mams en vervolgens in de auto naar huis. In de auto viel hij in slaap dus manlief kwam hem uit de auto halen en hij wordt gewoon wakker. Hem boven in bedje gelegd en hij wilde gewoon niet slapen!!! Ik dacht echt nog nou hij vanmiddag lekker slapen ikke ook. Maar nee hij was heerlijk aan het zingen en tegen de muur aan het trappen… Dus hem na een uur maar uit bed gehaald en dacht bij mezelf dan maar vroeg naar bed vanavond!! Dus weer met zijn allen bij mijn mams gegeten en de kleine aan mn zus terug gegeven. En om half 10 lag ik op bed!!!
    Vandaag overdag ga ik niet veel doen, gisteren iets te veel gelopen en nu veel last van mn bekken (het lijkt ook of de kleine nog verder ingedaald is en op mn schaambeen ligt!!) en vanavond even bij vrienden op visite. Manlief gaat lekker met de bootclub varen met zn op afstand bestuurbare bootjes dus ik denk dat ik me lekker op de bank installeer en er niet vanaf kom behalve om te plassen en te eten en te drinken :D En na het eten mezelf wel eens fatsoenlijk zal maken om op visite te gaan.
    kussssssssssss

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    De uren kruipen voorbij!!! Dochtertje kwam uiteindelijk om 07.30 en zoontje (pas) om 08.15... Man inmiddels al vertrokken naar de tafeltennisfinale... bijna bonje tussen kids gelukkig kunnen voorkomen door samen met mn dochtertje te gaan verven, inmiddels kijkt mn zoontje naar Avatar en is mn dochtertje met het buurmeisje boven lief aan het spelen... Ik verveel me een beetje... als ik lees vallen mn ogen dicht, hele drukke baby in buik, daar zit ik wel van te genieten, straks maar even een poging doen om te strijken (zou ik afgelopen maandag al doen :p), liefst kruip ik mn bedje in om te slapen....
    Heb trouwens de hele ochtend al zo'n honger.....
    tot later!

Deel Deze Pagina