Goedemorgen meiden, hier weer knap last van mn rug en harde buiken dus lig alweer in bed, op de bank gaat het gewoon niet. Beetje balen want ik hoor ons vrolijk moppie beneden en dan lig je liever niet boven maar ja, het zal zo wel weer beter worden Dinkie, ik kan me voorstellen dat dat even heel spannend is, maar schaam je niet voor je meisje straks hoor! Ik weet zeker dat ook zij een prachtbaby zal zijn en zal het ook heel leuk vinden als je van haar foto's showt Kibbeling, klinkt als een leuk bewogen dagje! @cocoonen, fijn dat velen van jullie het herkennen. Gisteren hele dag vriendin over de vloer gehad, super gezellig maar merk dat ik het ook heel fijn vindt om daarna weer gewoon als gezinnetje te zijn. Hester, ik kan het me ook wel voorstellen hoor, je hebt zo'n bescheiden buik - ik mag blij zijn als hij na een paar dagen weer zo is Maar voor jou voelt dat natuurlijk anders Meta, succes vandaag op de bbq! Trouwerij van 5 uur, dan voel je je voetjes ook wel denk ik @ babyfoto's, wat een beeldschone mannen zijn er toch al geboren in dit topic!
Goedemorgen dames, Oh man, ik kan alleen maar slapen vandaag! Ik weet niet wat ik heb. Dinkie: ook ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen. De allereerste periode zal voor jullie ook wennen zijn, maar volgens mij zie je dat als ouders al heel snel niet meer. En anderen: tjah, mensen hebben maar heel weinig nodig om andere na te staren. Te dik, te dun, te klein, te grote voeten. Een mens heeft maar weinig nodig. Maar wat je zegt over een aantal maanden, na de eerste operatie, zal het al een stuk minder opvallend uitzien. Bij mijn oud buurmeisje zag je na de eerste operatie al een heel groot verschil. Nu is ze een jaar of 4 en echt een prachtig meisje. Schaam je je alsjeblief niet om je kindje te tonen! Traktaties: ook echt geen idee. Ook ik dek dat ik het simpel ga houden. Misschien ipv beschuit met muisjes. Soepstengels gedoopt in muisjes. Is misschien wat makkelijker voor die kleintjes. Felicee: jij bent erg creatief met je traktaties zeg. Leuk. Waar heb jij je je beschuit met muisjes voor aan de deur vandaag trouwens? Dat vind ik ook een erg leuk idee! Fire: wat een goed idee van je vriend! Idd, nu kan het nog spontaan Meta: zo'n dag heb ik ook vandaag. Echt nergens zin in. Mijn mannen zijn wandelen in het bos en ik had mij voorgenomen of wat aan de huishouden te doen, maar er echt geen zin in. Het is ook zo koud buiten, dus met een theetje in de tuin wordt het 'm ook niet. Echt een bleh dag. Zo klaagmodus uit. Kibbeling: klinkt als een geslaagde dag met je neefje! Odess: balen van je rug, zeg. Dat heb je alweer een paar dagen he? Hopelijk knap je snel weer op vandaag. Hester: een mooi, bescheiden buik. Vindt je vast niet erg om dit soort opmerkingen te horen Spannend meid, nog eventjes en je gezinnetje is uitgebreid! Vandaag met bijna 39 weken heb ik weer eens een buikfoto gemaakt. De buik groeit de laatste weken niet meer, volgens mij. Ik heb trouwens de afgelopen dagen erg weinig trek om te eten. En als ik trek krijg, dan zit ik eigenlijk al vol na een paar hapjes. Dit is zo niets voor mij, de lekkerbek! Herkenbaar?
middag meiden!! @ op jezelf zijn heb ik hier ook heb totaal nergens geen zin in vooral niet in bezoek.wel even gezellig bij me kennis langs dan dat vind ik weer wel leuk @ zomaar wat doe de kleine rowan het goed joh!!en wat een schatje @ dinkie snap wel dat je het moeilijk heb als je kindje een hazenlipje heeft.meid probeer er van te genieten gewoon en het is jullie kindje.en wat andere zeggen moeten ze zelf weten.zolang jullie maar trots zijn.knuffel meid!! @ felicee jij ben creatief bezig @ firerose dat vond ik nou ook zo schattig.ennuh al zenuwachtig voor morgen!!en die pizza zal goed gesmaakt hebben @ meta jij ook lekker film gekeken hier ook hoor heb die gtst boxen hebben we met zijn 2 gekeken klok sloeg half 4 4 uurwas wel gezellig ff momentje samen.maar wel laat tuurlijk @ zomaar zo lekker als je zonder pijn eigenlijk uit bed ben gegaan. @ hester mooie buik!! @ dinkie mooie foto zo!! @ kibbeling zo jij heb je weekendje ook wel gehad @ meta dat heb jij goed opgelost met de kids @ kiwi mooie buik hier ook hoor dat buik eigenlijk niet veel meer groeit @ hier heb deur open terwijl de zon soms door breekt heb het echt warm gewoon.hebben jullie dat ook dat de buik goed aan het zakken is hier dus wel.morgen weer ziekenhuis en zie nu dat ik half 10 de echo heb en half 11 pas de afspraakdat feest ga mooi niet door.want ga geen 3 kwartier in de wachtkamer zitten
@Momeera, daar heb je gelijk in. Alleen vind het zo erg om afhankelijk te zijn, maar we moeten het nog even volhouden. Hoe is het met jou? Werk een beetje los kunnen laten? @FireRose, leuk zulke spontane acties! En nu kan het nog Als je een beetje geluk hebt stuurt de kraamzorg ook ‘ongewenste’ visite naar huis, hier de vorige wel @Meta, ik zei gisteren al tegen mijn man dat wanneer onze dochter op school had gezeten dat ik er dan 30 had moeten maken ipv 15. Dus ik snap helemaal dat je niet aan zelf maak dingen begint. Via Google kun je erg veel sites vinden. Mijn moeder had de vorige keer bij Jamin ook een taart gekocht met spekjes/poppetjes, erg leuk voor de kinderen die op kraamvisite kwamen. Je kan ook cakejes kopen in de winkel..even wat glazuur erop en muisjes. Net even wat anders dan beschuiten en net zoveel werk als beschuiten smeren (kun je ook nog verder in het voren doen). @Dinkie, vind je geen emotionele muts hoor. Juist mooi toch dat je daar nu al zo mee bezig bent, je weet hoe het is om moeder te zijn en de zorgen zijn (mijn ervaring) bij een tweede sowieso groter, laat staan in jullie situatie. Fijn dat je iemand hebt gevonden die het al heeft meegemaakt. Mooie foto zo samen van je buik. @Zomaar, zo lijkt het net alsof je Rowan drie keer per dag andere kleertjes aandoet Lekker klein moppie. Krijg Rowan ook nog via een sonde voeding? @Hester, dikke buik?? WAAR??? Haha wel grappig zo’n opmerking! Hoe groot wordt jullie ventje geschat, of heb je geen idee? @Bloesem, www.party-kids.nl. Heb het niet helemaal gedaan zoals zij het hebben gedaan. Wel de luiers op zich. @Odess, vervelend inderdaad dat op bed liggen toch het beste is. Elke dag is eigenlijk te veel, maar goed het moet maar even. Heb je zelf nog steeds niet het idee dat je binnenkort mag? Hebben jullie trouwens alweer een nieuwe oproep gehad van het ziekenhuis? @Kiwi, die beschuit aan de deur hebben we via Marktplaats gevonden. Moet je even zoeken onder ‘geboorteborden’ en dan ‘beschuit’. Deze komt hier uit de buurt, maar hebben ze vast wel meer. Jouw buik is ook bescheiden hoor, hangt wel laag..lekker ingedaald of niet? Vanochtend het haar van onze dochter geoefend voor de bruiloft, best leuk geworden en ze wilde stil zitten Verder even het huis beneden schoongemaakt en net de laatste enveloppen geschreven. Ben er wel weer klaar mee voor vandaag. Morgen weer heerlijk een dagje alleen! Het is trouwens wel weer helemaal rustig in mijn buik, dus we kunnen er weer tegenaan.
Hallo allemaal! Lan, wat een lief ventje is Maikel zeg! Leuke foto! Visite, mijn ouders wonen in Friesland op 2 uur rijden vanaf hier. Ik heb een hele hechte band met mijn moeder dus waarschijnlijk zal ik het haar laten weten als de bevalling begonnen is. Dan weten ze dat ze 'een ritje voor de boeg hebben'. M'n ouders wil ik gewoon graag zo snel mogelijk zien. M'n schoonouders maakt voor mij niet zoveel uit (m'n schoonmoeder is ontzettend bezorgd en daar heb ik dus niet zoveel behoefte aan) maar daar kom ik gewoon niet onderuit. Zwagers en schoonzussen zullen ook wel komen al weet ik niet hoe snel. Ik zie het wel, komt goed. Senna, het was zeker een leuke avond vrijdag! Vervelend dat je vriend niet aanvoelt dat jij even geen behoefte hebt aan visite. Misschien er (nog eens) met hem over praten? Felicee, ik voelde me heel erg verwend! Heb allerlei cadeautjes gehad, voor zowel de kleine (rompertjes, slabjes en dergelijke) als voor mezelf (maskertjes, voetcrème, bodylotion). Heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je het zat begint te worden, heb ik ook last van hoor. Het is inderdaad nog even volhouden maar de laatste loodjes wegen het zwaarst! Bed verhogen, wij hebben klossen onder ons bed staan maar nu is het bed 'maar' 70 cm, terwijl het 75 cm moet zijn. Zouden ze hier een probleem van maken? De vorige keer hadden we het met kratjes gedaan, toen was het nog twee cm lager. De kraamverzorgster hing er meteen de eerste dag met een rolmaat naast en wilde het bed niet verschonen... Mendie, heerlijk dat je nu verlof hebt al kan ik me voorstellen dat het best even gek was om afscheid te nemen. Hopelijk kun je het loslaten en genieten van je rust! Hopelijk is je kleine meid inderdaad gedraaid! Sandra, fijn dat je kon wandelen met Lucas! Hij ziet er schattig uit in zijn kinderwagen en de tummytub! Pris, wat raar dat 'knappen' wat je voelt. Inderdaad maar even navragen! Cocoonen, ben behoorlijk energieloos en heb dan ook weinig zin om mensen te zien. Gisteravond familie te eten gehad en dat was hartstikke gezellig maar ik was ook blij toen ze weer weggingen. Nu staat er, op een teamuitje aanstaande vrijdag waar ik misschien naartoe ga na, niks meer op het programma. Heerlijk! Zomaar, wat fijn dat het zo goed gaat met Rowan! Dinkie, vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur. Ik heb het ook en het is zo irritant! Ik kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt maar je 'moet' je meisje straks echt niet verstoppen hoor! Ze is vast ontzettend mooi en het lipje wordt ook vast heel mooi 'gemaakt'. Mensen die er moeite mee hebben, kijken maar lekker de andere kant op. Dat ligt dan aan hen, niet aan jouw kleine meid! Mooie foto zeg van je buik! Firerose, heerlijk toch, zo'n 'actie die straks niet meer zomaar kan'?! Als Naomi wel eens een nachtje bij opa en oma slaapt (komt vanwege de afstanden niet zo vaak voor), krijgen wij het ook altijd op onze heupen. Uit eten, bios, even iets doen wat normaal niet zomaar kan! Meta, heerlijk die stilte in huis voordat alles weer 'losbarst'. Hopelijk heb je er nog even van kunnen genieten. Haha, moest erg lachen om je schets van Momeera en de honkbalknuppel! Hester, haha bij zo'n vraag sta je wel even raar te kijken kan ik me zo voorstellen! Nou ja, beter nu die vraag dan na de bevalling, als je niet meer wilt dat mensen denken dat je zwanger bent! Kibbeling, haha een leuk maar vermoeiend dagje gehad met je neefje zo te lezen? Groot gelijk heb je dat je vandaag even een 'bankdag' hebt! Odess, narigheid dat je zo'n last hebt van je rug en harde buiken! Zeker als je daardoor op bed moet liggen terwijl je gezin fijn beneden is. Nog even volhouden meid, hopelijk duurt het niet al te lang meer!! Kiwi, ik denk dat het in de lucht hangt want ik ben ook zó moe! Heb lang uitgeslapen vanmorgen maar ik heb eigenlijk alweer zin om naar bed te gaan. Dat eten herken ik ook, ik zit heel snel vol en wordt dan ook misselijk als ik meer eet. Dat is normaal gesproken niks voor mij, echt een vreemde ervaring. Gisteren hebben wij onze beide ouders en twee stellen zwagers en schoonzussen op bezoek gehad. We hebben, bij gebrek aan bbq-weer, gegourmet om ze te bedanken voor de hulp bij de verbouwing. Het was ontzettend gezellig, iedereen hielp gelukkig ook mee waardoor het voor mij niet al te vermoeiend was. M'n moeder was een beetje emotioneel toen ze wegging. We zullen elkaar, zoals het er nu naaruit ziet, niet meer zien voor de bevalling. Dit was dus de laatste keer dat ze mij met zwangere buik ziet en de volgende keer zijn we met eentje meer! Toen ze dat zo zei, kwam het bij mij ook wel even aan. Toch gek dat je daar een beetje weemoedig van kunt worden. Vandaag alleen maar moe moe moe, ik zou het liefste weer naar bed gaan. Misschien doe ik dat zo ook wel... Morgen en overmorgen gaat Naomi naar de oppas, zoals altijd op maandag en dinsdag. Alleen hoef ik nu niet te werken dus heerlijk twee dagen voor mij alleen! Ik ben gek op m'n kleine meid maar ik kan me ook best verheugen op de rust. Fijne zondag nog allemaal!
Marry, wat leuk dat je zo verwend bent! En dat gisteren zo is meegevallen het gourmetten Kiwi, mooie buik! De groei is er idd een beetje uit volgens mij maar ja zo op het einde groeit de beeb natuurlijk ook niet veel meer @ weinig eten, ja dat wordt hier ook wel minder! Maar je zit dan ook zo vol met beeb Felicee, wat fijn dat je dochter stil wil zitten, hier zou dat echt een ramp zijn, haha! Oproep hebben we nog niet gehad, maar omdat de afspraak was dat als het voor 37 weken niet zou lukken we het over de bevalling heen zouden tillen wacht ik zelf ook nog even met bellen Pris, morgen maar even bellen dan, onhandig gepland! Hier net lekker een eindje wezen wandelen met meisje- en manlief en dat was heerlijk! Ik had net tijdens het lopen geen last van mn rug dus dat is heel fijn De boel een beetje in beweging houden daarbinnen kan geen kwaad Vind het zo heerlijk dat ik nu nog zoveel conditie heb, de vorige keer kon ik echt bijna niets meer nu! Hopelijk gaat het herstel dan ook sneller
Pris Oei das schrikken ja als je iets voelt knappen! Wat voel je dan? iets van binnen knappen ofzo? en weet je wat het is? Cocoonen Ik heb het niet heel sterk, misschien nu zelfs iets minder dan voorheen toen ik moeierderder was! Maar thuis is altijd het fijnst natuurlijk!! Felicee Over 2 weken weer vk. Ik heb dan een dubbele afspraak met het 'bel-protocol' enzo. Dan weer even voelen hoe madam ligt. Ik denk echt gedraaid want het voelt anders... maarja zeker weten doe ik het nog niet... Momeer ja tuurljk we vergeten ons werk en gaan op de relax-modus! onze buren hebben een jacuzzi sinds een week dus denk dat ik even de bikini aantrek Wij willen ook de tuin aanpakken en namen ook al folder mee van jacuzzi's! Maargoed we willen liever verder sparen! Hoe kom ik nou ineens bij jacuzzi....! Takjes: ik denk dat ik vooral heel geobsedeerd aan mn nagels/velletjes erlangs ga pielen als ik t even te kwaad heb! Das wel mijn afleidingsmanoevre... Helpt alleen meestal niet! Kibbeling Bekend: vrijdag heb ik te lang door de stad geslenterd; ijsje halen, Etos, Prenatal, V&D, Kruidvat.. en dan ineens is het teveel en liep nog met moeite terug naar de garage... Nu nog steeds last van mn bekken!! Draaien kleine Even algemeen dan: Ik denk dat ze is gedraaid, maar durf het niet met zekerheid te zeggen... ze is nu wel MEGAdruk! Over 2 weken verder kijken bij vk. Heb al wel folders meegekregen voor uitwendig draaien, maar ze kan zeker nog tot 36 weken draaien... Bezoek na bevalling Ach eerst de familie maar eens en beste vrienden en dan zien we wel.. Denk niet dat ik iets specifieks op kaartje laat zetten want ik weet het gewoon niet.. Of bijv alleen tussen 12 en 14 ofzo zetten...? En s' avonds een uurtje..? Moeilijk... Ik denk wel dat ik mn lief te telefoon geef, eerste paar dagen en dat hij dat 'managed' Fire Goed plan idd, gewoon lekker met de auto weg en pizza halen! Heel simpel maar je bent er toch even uit en daarna kan je lekker op de bank met koffie/thee! Wij gaan geregeld s'avonds nog ff ijsje halen! Ijs gaat er ZEER goed in laatste tijd! Dinkie Mooie foto zeg! Meta: je hebt goed advies gegeven aan Dinkie denk ik! Idd fijn om met mensen in hetzelfde schuitje te praten! Tuurlijk als die kleine geboren is ben je apetrots! Hoppa hebben jullie wel ff samen gemaakt en ja dat het niet 'perfect' is..! Veel dingen lijken perfect doordat je niks kan zien maar is in werkelijkheid ook heel anders! Er zijn altijd nog mensen die geen kindjes kunnen krijgen en das misschien een dooddoener, maar wel waar! Is er nog niet te zien trouwens hoe het gehemelte eruit ziet? Zomaar Van babijtjes mogen er natuurlijk altijd foto's worden geplaatst! Hester Je hebt inderdaad niet de allergrootste buik, maar om nou te vragen of je al bevallen bent.. Eeeeehhhh wat denk je zelf! Even afwijkend, maar ik blijf wel met je in de supermarkt: Sta ik gisteren voorovergebukt, leunend op het winkelwagentje wachten bij de kassa; komt er een vrouw (gewoon jong en vitaal) vragen of ze met haar ene boodschapje misschien voor mocht. Wellicht zag ze door mijn houding mn buik niet, maar ik zei nou ik sta hier zelf ook mn tijd uit te staan met een dikke buik! Oh sorry zegt ze.. Daarbuiten hadden wij ook geen volle kar! Als ik met 1 ding sta vraag ik het nooit, al hoop ik het soms wel als het een kar is met een kop erop. Anders wacht ik rustig. Behalve dan als ik nu veel pijn zou hebben.. Nou heel verhaal weer..!! 16u ff op visite, ik zit nog met nat haar en badjes aan En morgen... oh ja VRIJ!
@ felicee bij jou ook al rustig in de buik hier nu ook. @ marry mooi dat de gourmet gezellig was @ odess ja ik vind niet normaal ze planten me er maar tussen wel lekker dat je nog veel conditie heb.is hier ver te zoekenennuh mooie buik!! @ bed verhogen hier niet gedaan want dan stort ons bed gegarandeerd in zo me vriend heb de was aangezetluxe dus ik lekker relaxen
Over (al dan niet dikke ) buiken gesproken.... Dit is de mijne met 36 weken! Bekijk bijlage 151160 Inmiddels lijkt hij ineens platter (minder dik) te zijn... Ik heb ineens weer een navel en wat vel over... Iemand een idee wat dat is? Indalen??
@hester: vorige keer toen mn dochtertje net 6 weken oud was gingen we in Gouda een box halen voor bij mn ouders die vrouw zei: o je hebt toch nog wel even? Wanneer ben je uitgerekend oei die wist niet waar ze kijken moest toen ik zei dat ze al geboren was das erger hoor!!! Dat hoop ik nu echt niet nog 'es te horen Ik was wel al mn kilo's toen al kwijt.. @odess: oei vervelend van je rug/buik, heb je nu al een paar dagen last van toch?? Sterkte, hoop dat je lekker kunt rusten O lees later dat je wel weer lekker kan wandelen.. Komt het misschien van je laatste fietstochtje met kind en wintervoorraad pamperdoekjes??? Ik zag zoooo tegen vandaag op, hele dag alleen met de kids en straks bbq... en het valt zo mee: ze zijn hartstikke lief (tot nu toe, ik hoor ze nu ruziemakend de trap opkomen :x....).. geweest .. Dochtertje speelde net bij het buurmeisje, heb even gezegd dat ik plat ging, zoontje speelde alleen in zijn kamertje... heb zelfs een uurtje geslapen!!! Nu heeft mn zoontje mn dochtertje gehaald en gaan we naar de bbq en als ik thuis kom is manlief alweer thuis en kan hij helpen ze naar bed te brengen... Ben net als velen van jullie echt moe dit weekend, en echt een hele zware buik.. hoop het tot de 23e lekker uit te kunnen houden (ga voor de 22e maar ananas, chinees en een portie libido inslaan)
Kibbeling: Leuk dat de logeerpartij zo geslaagd was! Heb je alvast een beetje kunnen oefenene Kiwi, Odess, FireRose: mooie buiken!! Echt bijzonder. Fire: denk ook dat je beeb aan het indalen is hoor. Veel succes morgen!
wauwwwwwwwwww wat een buiken zie ik voorbij komen zeg. in sommige kon ik me wel 2x draaien zo'n klein buikje had ik. ben nu weer zo plat als een dubbeltje. alleen paar kilo's van de kont af passen de broeken weer dicht hahah. buik is plat alweer verder rowan dipje dag moet nu 35cc hebben dus 2x 5 cc met sonde gekregen. al met al drinkt ie wel weer zelf. miss komt ie aant einde van de week niet thuis. mits hij nu enorm gaat drinken.. hij gebruikt teveel energie om warm te blijven en wat langer wakker te zijn. hij is inmiddels 1995gram. hij schommelde steeds wat omdat hij bewoog. de zuster wilde al 1900 gram opschrijven. dus ik zei ligt nu al ff stil op 1995. heel verschil toch. nu hij gaat groeien gaat hij ook sterker worden. dinsdag morgen horen we wel verder van de kinderarts ow de kleertjes krijgt elke dag nieuwe kleren aan haha. maar soms doen de zusters zijn luiers niet goed. word ie snachts verschoont. overdag hebben wij er geen last van. vanmorgen ook komen we er had ie zich eronder gesjeken. bedje ook nat. en verschonen ze niet bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vanaaf blijf ik lekker thuis vriend gaat alleen. me ribben drukken weer heerlijk en ben moe. dus morgen een nieuwe dag
hoi allemaal @Dinkie: Ik snap dat je, je daar ongerust over maakt, maar als moeder kijk je er doorheen. Ik weet niet of je foto's van Lucas aan het begin heb gezien, met die ademhalingsondersteuning (sipep) op zijn neus, een sonde, een infuus en allemaal draadjes van de monitor. En toch zag ik dat allemaal niet, ik zag alleen maar een heel mooi mannetje. En dat zal straks bij jouw meisje niet anders zijn, je ziet straks alleen je mooie dochter en die kom je straks lekker showen hoor hier!! @Felicee: Zozo jij bent creatief geweest, ik wou ook iets van te voren in elkaar zetten, maar ja toen ik ging ik al bevallen. Dus Thomas en Jasper hebben cakejes met muisje getracteerd. @Fire Rose: Mmmm lekker pizza, en ja zulke onverwachte dingen worden straks wat minder. Mooie buikfoto!! @Zomaar: Mooi mannetje! @Hester: Haha, wat een opmerking zeg. Maar je hebt inderdaad een bescheiden buikje, maar wel een mooie buik hoor! @Kiwi: Mooi buikje zeg!! Dat weinige trek herken ik wel van mijn vorige zwangerschappen op het laatst, volgens mij is er in je buik gewoon nog weinig ruimte over voor eten. @Marry: Fijn dat het gisteren zo gezellig was, lijkt me wel erg moeilijk als je moeder zover weg woont. @Odess: Ook al zo'n mooie buik! @MendieC: Zou wel super zijn, als ze nog ze gedraait is! @Hier: Gaat allemaal super, alleen de fles leegdrinken kost hem nog wel wat moeite. We hadden vandaag een andere kraamverzorgster, echt zo'n vrouw met heel veel ervaring, heel veel goede tips gehad. Want al is dit mijn derde kindje, door zijn moeilijke start ben ik weer net zo onzeker als bij de eerste. Ik heb zelfs zo'n matje besteld, die gaat piepen als je kind stopt met ademen. Maar goed volgens de kraamverzorgster is het normaal dat je zo onzeker bent, zeker na zo'n start als Lucas heeft gehad.
San, wat fijn dat je nu nog even lekker van een verlate kraamtijd kan genieten en dat je een fijne kraamverzorgster hebt! Fire, kan jij vannacht nog slapen denk je? Spannend! Mooi buik! Als hij lager wordt is dat (verder) indalen, dan voelt hij voor jezelf platter. @ rugpijn, deze pijn heb ik al sinds een week of 30 denk ik, op mn werk was dat ook niet fijn. Thuis had ik hem in het begin niet, maar nu ook inmiddels, heel vervelend maar ja het hoort er voor mij bij! Volgens eigen berekening vandaag 38 weken dus ach, zo lang kan het niet meer duren Dus nee Meta, met fietsen heeft het niets te maken Zomaar, nog niet weer op geboortegewicht dus, maar wel bijna! Een ons is wel veel op dat gewicht ja! Hopelijk drinkt hij morgen weer beter! Meta, wat fijn dat vandaag tot nu toe zo meevalt! Ow en die opmerking is wel erg pijnlijk, auch... @ libido, de mijne is na een maandenlange vakantie ineens terug van weg geweest, herkenbaar? Hier net lekker cake gebakken (had ineens zin om dat te doen ) en ik had ook al zo'n voorgevoel dat er iemand zou komen en inderdaad, schoonouders kwamen even langs. Bezoekje was prima overigens, altijd fijn als het goed loopt. Mijn schoonmoeder zei overigens wel dat ze haar kinderen al met 1,5 jaar zindelijk had Was ze met een jaar al mee begonnen. Kan me er niets bij voorstellen, ik zou niet eens weten hoe ik nu zou moeten beginnen, jullie?
Meta nog gestreken?? Odess al wat minder pijn? Bewogen was mn dagje idd. Kiwi heel herkenbaar. Vooral dat je denkt ik heb echt honger!! En na 3 happen denken oh ik zit al vol Ze zeggen dat dat er allemaal bij hoort.. Je hebt ook al zon klein bescheiden buikje. Als ik zeg tegen vreemde dat k 37 weken zwanger ben dan kijken ze me ook vol ongeloof aan.. Pris weekend was druk en vandaag heerlijk rustig!! Je gaat gewoon heel brutaal vragen of je eerder aan de beurt kan zijn morgen?? En dat warm hebben ja dat herken ik vandaag wel, gisteren was ik zo moe dat ik het echt gewoon KOUD had. Vandaag loopt het zweet gewoon uit mn lijf! Felicee de kleine luistert dus toch naar je he?? Je komt pas als mama het wilt! Marry volgens de kraamlady (intake) was ons bed nu hoog genoeg en wij hebben nu 2 matrassen op bed. Mochten ze moeilijk doen dan verschoont mijn man of mams het bed wel!! Wat een lieve opmerking van je moeder en niet raar hoor dat je daar weemoedig van wordt. Als ik het lees heb ik dat gevoel al Ben vandaag lekker emotioneel (komt vast omdat ik nog zo moe ben ) Odess lees dat je even bent wezen wandelen.. Lekker. Mooi buikje ook! mendieC dat belooft dan nog wat als jij er al 2 dagen last van hebt.. Ik slaap er ook zo slecht door want omdraaien doet echt super veel pijn. Wat een mensen heb je toch ook in de supermarkt he!! Die vrouw dacht vast niet geprobeerd is altijd mis! Pris is je bed zo gammel dan dat hij instort bij het verhogen?? Fire het kan zijn dat het van het indalen is. Je buik zakt dan natuurlijk ook wat naar beneden. Meta das wel een heel l*llig opmerking van die vrouw. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Wat lief dat je kids zo zoet zijn geweest vandaag. Succes bij de bbq en hopen dat je snel thuis bent en naar bed kan! Hester vooral manlief heeft kunnen oefenen!! Hij heeft de meeste luiers verwisseld, moest wel na het omdoen komen checken of ze goed zaten Zomaar ik hoop dat hij snel zelf goed gaat drinken. Wel fijn dat hij al wat zwaarder wordt, gaan ze nog iets aan zijn temp doen of moet hij het zelf doen? Sandra wel fijn dat je van deze kraamverzorgster weer wat goeie tips hebt gekregen. Het is ook niet raar dat je wat onzeker bent met Lucas, zo klein als hij is hij heeft al vele meegemaakt. Odess lekker verse cake! Wat betreft zindelijk worden, mijn zus is met mn neefje (1 ½) wel bezig maar op een heel speelse manier. Hij wil zelf ook heel snel alles doen en het CB had haar een folder gegeven met wat tips hierbij. Wanneer hij uit bed komt, doen ze zijn luier af en gat hij op het potje zitten. Ze gaan er dan bij zitten en dan met een boekje of ander rustig speelgoed. De ene keer doet hij wel iets en de andere keer niets. Ze maken er ook geen probleem van, maar doen het juist heel speels. Misschien heb je er wat aan, maar kan me ook voorstellen dat je wacht tot na je bevalling. Libido klinkt heel grappig dit is wel herkenbaar. Ik heb er heel ook last van Hier lekker samen met manlief een tukje gedaan. Hij zei ja een uurtje en had netjes de wekker gezet, maar ja hij had hem netjes uitgezet en was gewoon ook weer in slaap gevallen Zo lekker samen midden op de dag een dutje doen!! Straks op visite bij mn dinnie! Fijne avond nog allemaal en lees jullie morgen weer. kusssssss
hij ligt nog op een warmte matrasje die op 36,5 staat. denk dat hij daar nog ff op blijft. aangezien hij veel energie gebruikt om warm te blijven. als hij nu zonder warmte matrasje verder gaat moet hij eerst kruiken proberen we zullen zien vind zijn eten ook wel belangrijk. dat hij dat zelf gaat doen. deze week komt ie niet thuis als het zo door gaat. helaas
Zomaar, ik snap dat je baalt dat Rowan waarschijnlijk nog niet thuiskomt deze week. Gelukkig gaat hij wel vooruit, hopelijk komt snel de dag dat jullie hem mee mogen nemen. Odess, mooie buik! Fijn dat het met lopen wel goed ging met je rug. Sandra, het is logisch toch dat je je onzeker voelt?! Lucas heeft niet echt een makkelijke start gehad en dat is nog voorzichtig gezegd! Fijn dat je een goede kraamhulp hebt en zo toch nog van je kraamtijd kan genieten. Het is inderdaad soms moeilijk dat m'n moeder zo ver weg woont. Zeker als ik denk aan de toekomst, als ze misschien niet meer zo mobiel zijn om hier steeds naartoe te komen. Maar ja, dat zullen we moeten afwachten. Mendie, oeh een jaccuzi! Dat zou ik ook wel willen zeg, heerlijk!! Dat wordt of heel hard sparen of héle goede vriendjes met je buren worden! Meta, fijn dat de dag tot nu toe meeviel! Hopelijk was de bbq leuk en heb je straks lekker rust als de kinders op bed liggen. Libido, die van mij is al maanden op vakantie en heeft de weg naar huis nog niet gevonden. Meta had het over ergens een portie halen, vertel me waar, daar kan ik m'n man vast blij mee maken! Hij klaagt al tijden dat hij het zo slecht heeft... Kibbeling, heerlijk 's middags samen slapen! Ik heb vanmiddag ook een paar uur geslapen, voel me nu een stuk beter! Ik ben ook altijd emotioneler als ik moe ben en nu helemaal! Is ook niet erg, het hoort erbij. Eten, ik heb net gegeten maar niks smaakt me meer echt zeg. Bij alles heb ik het idee dat het blijft 'hangen' halverwege m'n slokdarm en regelmatig krijg ik een golf maagzuur terug als dank. Gisteren ook weer ontzettend over m'n nek gegaan (ik zal jullie de details besparen maar het leek wel een kanonschot! ). Het is dat ik eten nodig heb voor de energie maar van die etensliefhebber die ik was, is op het moment weinig over. Heerlijk wat uurtjes geslapen vanmiddag, hopelijk lukt het slapen vannacht ook goed. Morgen alleen thuis. Er moeten boodschappen worden gedaan en gestreken maar verder houd ik m'n gemak denk ik zo!
Met kunstwerk van Naomi aan de muur (er hing daar een borduurwerk met Naomi's naam en er komt ook weer nieuwe, gemaakt door m'n moeder, maar voor nu dus even een ander kunstwerk! ) Bekijk bijlage 151233