@Odess: 1,5 jaar zindelijk, kan ik me ook niets bij voorstellen, weet inderdaad dat kinderen vroeger zindelijk waren. Thomas was 2,5 jaar en dat vond ik al heel vroeg. Jasper was bijna 4 jaar, ik dacht dat hij nooit zindelijk werd. @Kibbeling: Heerlijk toch zo'n slaapje overdag! @Zomaar: Jammer dat je mannetje deze week nog niet naar huis kan, het is ook verschrikkelijk zwaar zo op en neer naar het ziekenhuis. Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je mannetje. @Marry: Mooi babykamertje!! Helemaal klaar zo te zien. @Fire Rose: Heel veel succes morgen!!! Hopelijk kan je vanavond nog een beetje slapen. @Felicee: We hadden verlate kraamzorg, 5 dagen van 3 uur. Dus morgen is de laatste dag. Mooie vlechtjes bij je dochter! Ik zou je dochter zeker niet brengen naar het KDV. Vind het maar raar dat kinderen die nog besmettelijk zijn mogen komen. @Kiwi: Morgen ben je al 39 weken!! Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen. @Meta: Wauw mooie buik!! Hier nog even een mooie foto van onze kleine man, hij was zo helder uit zijn ogen aan het kijken vanavond Bekijk bijlage 151291
Firerose, heel veel succes morgen! Wow, je zal snel mama worden. Wat spannend! Ik hoop dat je goed slaapt en dat het allemaal vlot verloopt.
Sandra: wat een beauty! Echt een heerlijk kereltje! Odess: ja, dat had ik ook gelezen dat de tweede later komt dan de eerste, alleen in mijn geval kan dat niet aangezien ik met 42 weken bevallen ben en ze bij ons in het ziekenhuis met 41 weken inleiden (als je het zelf wil dan. Denk dat ik het toch spontaan laat komen, indien mogelijk of ik moet het meer dan zat zijn). Dus in mijn geval gaat het niet op Felicee: als je zelf de waterpokken hebt gehad dan kun je er niet meer mee besmet raken. Bij ons op het kdv heerste het deze winter ook. Ik ben er zelf niet angstig voor geweest aangezien ik ze als kind gehad heb. Het klopt idd dat de kinderen met de waterpokken gewoon naar het kdv mogen. Ze zijn namelijk al besmettelijk voordat de ziekte zich openbaart. Dus heeft het niet meer zo veel zin om ze thuis te houden.
Sandra, wat een knappe vent zeg! Het idee dat we gelijk opliepen... Hij kijkt al zo wijs! Kiwi, hier kwam onze meis met 40+6, dus zoveel rek zit daar ook niet meer in Enerzijds lijkt het nog heel ver weg, maar anderzijds vind ik het idee bv morgen een tweede kindje te hebben ook heel bizar! Gek he hoe die angst op de achtergrond raakt en je denkt laat maar komen!
Odess: oh, dus bij jou kan het ook niet veel langer duren dan dat je "gewend" bent. Ja, heel bizar. Een paar weken geleden was ik zelfs een beetje neerslachtig als ik aan de bevalling dacht en ook aan het feit dat de rust weer even uit ons leven is. Heel gek. Maar sinds een paar dagen heb ik dat helemaal niet meer en kijk ik echt uit naar ons kindje. Ik zit er zo anders in. Maar, ik vind ook wel echt wel prima als het een paar weken duurt. Hoe je het went of keert: het is bijna zover, voor ons allemaal!
avond meiden @ firerose mooie buik die morgen hopelijk plat zal zijn en je mooie wonder in je armen heb!!heel veel succes ennuh hoop dat je kan slapen @ meta en was de bbq lekker!! @ zomaar balen dat de kleine man een klein dipje heb gehad.en dat hij maar lekker door groeit dat je hem mee naar huis kan nemen. @ sandra mooi dat je een lieve kraamverzorgster heb!!hoelang blijf ze nu?? @ odess libido bij mij was die er maar mijn vriend omg die moest ik echt paar keer kwaad aankijkenen cake lekker heb je nog over met slagroom @ kibbeling nee hoor ik moet netjes afwachten maar ga morgen wel lekker klagenen jij ook al zo warm nou hier weer lijk net of de kachel aan staat wat niet zo iso en het bed tja de latten bodems die liggen op een enkel klein ijzer randje en over elkaar heen waren beetje te groot.en het is nog een soort van boxspring.jij lekker geslapen dus veel plezier bij je vriendin!! @ zomaar balen joh dat hij misschien nog niet mee naar huis mag snap wel dat je baalt hoor meid maar de gezondheid en de weerstand gaat voor he dikke knuffel van jou. @ marry woow mooi kamertje!! @ felicee lees kibbelingheb ik uitgelegd van het bed @ rust tijden geen tijd er op ze bellen maar of smsen en anders blijven ze maar lekker voor de deur staan @ kiwi bij jou ook al aan het rommelen morgen alweer 39 weken he @ meta mooie buik!! @ felicee wat de andere meiden zeggen al ik zou ze thuis houden. @ supermom truste!! @ sandra wat een lekkerding @ hier ik heb ivje even gesmst of ze niet stiekem aan het bevallen was maar ze is niet lekker.veel hoofdpijn en duizelig en bloeddruk is wat hoger.ze is nog wel thuis. zo me vriend is weg werken nachtdienst en vind niet leuk eigenlijk
Thanks odess, ik ben ook al heel zenuwachtig! Ik ga zeker laten weten hoe het gegaan is. De foto's zal ik even naar iemand moeten mailen want ik heb nog altij alleen mijn iPhone ......
@meta: haha heeeeeel herkenbaar van mannen die te langzaam zijn hihi @senna: lief dat je vraagt, gaat goed, wel vermoeiend zo met twee peuters die elkaar regelmatig in de haren vliegen maar mag verder niet klagen @hester: wat spannend zeg, lijkt mij zo gek als je weet wanneer de kleine geboren gaat worden hhaha leuk zon vraag! Hihi maar je hebt wel een bescheiden buikje hoor! @lan: he get wat onnadenkend van dat zh personeel... en wat is ie mooi! Zo klein,hoop dat hij snel aansterkt @z\omaar:wat een schatje! Wat fijn dat hij zo goed drinkt @firerose: spannend zet hem op! Mooie buik hoor! Kan indd indalen zijn heeel veel succes morgen! @mendiec: hopelijk is ze dan gedraaid, zou weer een geruststelling zijn @sandra: aaahhhh wat een schatje! @dinkie: mooie foto! @marry: mooi kamertje! hier alles goed, wel moe maar ja dat hoorterbij. GFa er maar weer vanuit dat het nog even duurt, de vorige twee kwamen met 41.1 en 41.5 dus hoop niet dat deze het nog later gaat maken...wil graag weer thuis bevallen, nou ja is toch niet veel aan te doen.
@ kibbeling, leuke dag dus gehad met je neefje maar wel vermoeiend! Hopelijk heb je vandaag een lekker rustig dagje gehad! @ odess, bedankt voor je reactie, ik kom haar ook zeker showen en ik hoop dat ik haar straks de mooiste van allemaal vindt! @ kiwi, jij hebt dus een oud-buurmeisje die het had. Ik ken niemand in het echt van voor de operatie. Wel vroeger op school een meisje maar pas van latere leeftijd. En tegenwoordig maken ze het wel stukken mooier dan vroeger dus uiteindelijk is het niet meer zo zichtbaar. Dan is het inwendige erger want daardoor kunnen ze wel veel problemen hebben met praten, verkoudheid, tanden die verkeerd doorkomen enz. maar dat duurt allemaal nog even dus daar groeien we vanzelf naartoe. En heb jij de rest van de dag nog zoveel geslapen? Jij ook al een bescheiden buikje hoor! Mooi! @ priscilla, morgen weer naar het ziekenhuis dus, succes!! Hopelijk hoef je die 3 kwartier niet te wachten nee. @ felicee, wat jij zegt is inderdaad waar, de zorgen zijn nu groter. Bij de eerste had ik wel wat gelezen en gehoord maar nu sindsdien veel meer gehoord en gelezen en weet ik dat er ook zoveel "fout" kan gaan of anders dan anders en besef ik me hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen met gezonde kindjes. Oké dit kindje is straks net iets anders en heeft meer medische zorg nodig maar gelukkig verder wel "gezond" voorzover we nu weten. En tja, normaal ben ik heel nuchter en sta heel stevig in mijn schoenen, dan moet ik wel eens wennen dat het nu weleens anders is. @ marry, hier net zo, ik heb eigenlijk nog nooit een dagje vrijgenomen op de dagen dat Sanne naar het kdv gaat maar vorige week wat het echt heerlijk. Gewoon rommelen zonder erg in haar te hebben, dat ze achter me aan loopt of iets pakt wat niet mag ofzo. Nu morgen een dagje met mijn moeder (is eigenlijk oma's oppasdag), die komt hier rommelen. En dan dinsdag en woensdag Sanne naar kdv dus hier ook rustdagen. Ben benieuwd hoeveel er nog volgen.... @ odess, heerlijke buik, lekker aanwezig maar supermooi ook zeg. nog best hoog vind ik. @ mendieC, je hebt helemaal gelijk hoor, voor ons is ze wel perfect hoor, we hebben het snel geaccepteerd nadat we het te horen kregen. Het is meer dat ik hoop dat ik het zelf wel mooi vind in het begin. Maar dit kindje zal verder net zo lief en bijzonder zijn als onze andere dochter. Gelukkig zijn we ons erg bewust van hetgeen we krijgen en weten ook uit ervaring dat er mensen zijn die het heel graag willen maar niet kunnen dus het is ook absoluut niet zo dat we "teleurgesteld of ondankbaar zijn". Het is de onzekerheid en spanning hoe alles zal gaan. Het gehemelte lijkt grotendeels dicht op de echo's maar is erg lastig te zien omdat het geen botstructuur heeft natuurlijk. Dus dat is nog afwachten na de bevalling. Het zou wel een operatie schelen en het drinken etc. is makkelijker als het gehemelte grotendeels dicht is dus daar hopen we nog op. @ firerose, ohhh ook al zo'n mooie buik, ik hou van zwangere buiken. Mooi hoor! En ook lekker flink aanwezig. @ zomaar, jij had dus maar een heel klein buikje en nu al je eigen kleding aan....pfff.... Daar stel ik me niet op in hoor, de vorige keer kon ik na 10 weken toen ik ging werken alles weer aan. En in mijn verlof sommige dingen maar meestal nog wel lekker zittende broek met een shirtje.... Ik hoop voor je dat je mannetje snel naar huis mag! @ sandra, klopt een moeder ziet toch altijd wel het mooie van haar kind, dat geloof ik ook wel. Maar nu zit ze nog in mijn buik, wil haar gewoon zien NU hihi.... Nog even afwachten. En ik vind het wel logisch dat je toch weer onzeker bent met Lucas ondanks dat het jullie 3de kindje is. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt! Goed dat de kraamhulp je zo heeft geholpen. @ marry, leuke babykamer! @ firerose, succes morgen! @ felicee, mooie ingevlochten haartjes. Heerlijk zo frutselen bij een dametje, ik hou daar zo van. @ meta, mooie buik ook, wel wat lager ook volgens mij maar ook heel erg vooruit! Wij vermelden ook rusttijden nu, bij ons eerste kindje niet maar ik hoop inderdaad daardoor ook de telefoon te vermijden. Sanne slaapt ook namelijk dus zou wel fijn zijn als we rond die tijd met rust gelaten worden. @ felicee, tja, het is beetje lastig, hier is ook de regel inderdaad dat een kindje gewoon naar kinderdagverblijf mag met waterpokken en het heerst trouwens hier in de buurt ook en begreep meestal rond deze tijd van het jaar meer dan de rest van het jaar. Het is een "onschuldige" kinderziekte en al besmettelijk 6 dagen voordat de eerste vlekjes komen dus meestal zijn ze dan al op het kdv geweest en daarma voorkom je het dus eigenlijk niet. Ik heb toevallig vorige week zitten lezen erover omdat mijn nichtje die jarig was ook misschien waterpokken heeft maar ik heb het zelf gehad dus voor mij is het niet erg. Als hoogzwangere kan het wel gevaarlijk zijn van 5 dagen voor de bevalling tot 2 weken erna geloof ik. Dus wel enorm balen maar zou dus wel erg goed uitkijken. Ik geloof dat ik in dat geval ook je eigen kindje maar thuis zou houden. Lastig hoor. @ sandra, ik ben verliefd... wat een mooi mannetje en die blik!! Zo, ik ga even buikfoto op de computer zetten, die volgt in een volgend bericht. En dan zo richting bedje.... Weer een dag dichterbij onze kleine meid. Zo bekijk ik het maar.
Firerose, heeeeel veel succes morgen! Hoop dat alles spoedig verloopt en dat je heel snel kan gaan genieten van je kindje!
Reageer morgen even uitgebreider op jullie. Het probleem is juist dat ik zelf nog niet heb gehad. Het het is extra gevaarlijk voor zwangere vrouwen en baby's die net geboren zijn. Aan de andere kant...wie zijn er allemaal nog meer besmet. Kunnen zoveel kindjes zijn...alleen bij dit meisjes zijn alle blaasjes sinds vandaag open. Normaal zou ik ook niet zo moeilijk doen maar vind het een beetje eng voor mezelf icm de kleine in mijn buik. Misschien wel te overdreven, maar vermijd liever risico's. We houden haar deze week thuis hebben we besloten, zien volgende week wel weer verder hoe de uitbreiding is gegaan. Bedankt voor jullie reacties!
@FireRose: Leuk voorstel van je man. Zoiets helpt he? Soms heb je dat even nodig om je beter te voelen. @Meta: Hahaha wat een goed idee. Kijk eens leidinggevende wat een mooie knuppel! Mijn leidinggevende heeft me trouwens wel gezien mijn laatste dag maar niets gezegd en toen ik naar huis ging zag ik haar nergens. Toch wel gek, ze heeft gewoon niets meer gezegd. Ik zou haar best eens een stok van dichtbij willen laten zien hihi. Zeg overloopster, hoezo lezen bij de meimammas? Jeetje wat ben jij vroeg op, ik moet moeite doen om om 9 uur op te staan. @Dinkie: Ik denk dat je heel goed bezig bent met de voorbereiding op een kindje met schisis. En ik snap wel dat je soms even onzeker bent erover. Je ziet het liever niet bij je kindje natuurlijk. Maar je gaat haar zeker mooi vinden, dat hoort bij je baan als moeder. En je mag er best soms last van hebben hoor. Tuurlijk is het niets ernstigs maar toch je kleintje moet wel gelijk een aantal keer geopereerd worden en dat is moeilijk voor een moeder. @Zomaar: Spammen maar die fotos, ik zie ze heel graag. @Hester: Apart om dat zo aan iemand te vragen. Ook omdat je geen baby bij je had en nog een dikke buik. Ach ja sommige mensen, grappenmakers. @Odess: Zoveel last? Hoe is het nu? @Kiwi: Prachtig buikje toch? Ik heb ook niet heel veel eetlust. Maar eigenlijk ben ik de hele zwangerschap al aan het moeilijken met eten. Ik vind alles vies behalve brood lijkt wel (en ijsjes hihi) @felicee: Ik ga morgen mijn werk nog maar even bellen. Even vragen of ik me nu weer beter moet melden of niet en nog even gedag zeggen tegen een aantal mensen. En ga zelfs nog even naar mijn leidinggevende vragen, dan heeft het aan mij in ieder geval niet gelegen. Ik hoop dat ik daarna mijn werk los kan laten want dat lukt me nu nog niet. Ik heb nu nog het gevoel dat ik elk moment weer naar mijn werk moet. @Marry: na ja ging ze het echt opmeten met een rolmaat? Wat een zeurpiet zeg. En het scheelt maar 5 cm. Halloooo? @MendieC: Een Jacuzzi dat is gaaf. Fijn als jij daar ook gebruik van mag maken. Hihi aan nagels peuteren klinkt bekend, ik zit dan vaak aan mijn haar of ga gewoon naar beneden kijken of iets dergelijks. Maar het helpt niet zo goed als wanneer je nog klein bent helaas. Lekker he morgen vrij J. Ik moet alleen wel mijn dochter naar school brengen en dan weer halen en met haar eten en dan weer terug brengen en later weer halen. Klinkt voor mij als een hele drukke dag hihi. @Pris: Hahaha stevig bed hebben jullie dus. @FireRose: wow dat is een flinke buik meid. @Zomaar: Goh dat je buik alweer helemaal plat is, dat is snel. Bij mij zal er eersy flink gesport moeten worden ben ik bang. Wat vervelend dat het met Rowan even niet zo lekker liep. Ik hoop dat hij snel wat beter gaat drinken en dat het hem allemaal wat minder energie kost. Wat schandalig dat ze hem niet verschonen, en het bed niet, als hij doorgelekt is. Dat zouden ze in een ziekenhuis toch juist moeten doen. Hygiene is toch belangrijk in een ziekenhuis. @Sandra: Ik snap wel dat je weer zo onzeker bent. Zeker na de start die jullie hebben gehad maar ook is ieder kind anders dus bij elk kind hoor je weer andere geluidjes en reageert het kindje weer anders. Volgens mij zijn de meeste moeders wel onzeker als ze net een kleine hebben ook al hebben ze er al 9. @libido: Hmm verdwijnt als ik me omdraai, dan voel ik me zo walvis, niet sexy. @Odess: Bij 1,5 al dat is inderdaad wel erg vroeg. Ik heb ook een keer een artikel gelezen over dat babys sneller zindelijk worden als je nooit een luier gebruikt. Dan moet je dus elke keer als je baby begint met plassen of poepen als een gek naar de wc rennen en het kindje erboven houden. Het schijnt dan dat het kindje het sneller leert. Lijkt me verdomde vermoeiend. @Marry: Moooooi die kamer zeg. @FireRose: Sterkte ik duim duim duim voor je. @Felicee: Mooi zeg haar haren, heb jij dat gedaan? @kiwi: Nee Chinees heb ik ook nooit gehoord, wel frietjes. @felicee: Ik zou wel snappen als je besluit je dochter thuis te houden. Als zij waterpokken krijgt en ze moet bij jou uit de buurt blijven dan wordt dat lastig. Maar bij ons kdv mogen ze pas komen als de bultjes ingedroogd zijn en dus niet meer besmettelijk, is dat bij dat andere kindje nog niet het geval? @Ivje: Mocht je dit zien, heel veel sterkte. Wat vervelend dat je je zo akelig voelt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. @martine: Hey leuk je weer even te zien. Goed te horen dat het allemaal redelijk met je gaat. Die vermoeidheid valt idd niet mee he? Je wordt er ook zo slap van. Zoooo aardig boekwerk weer he? Ik heb vandaag veel gedaan voor mijn doen. Voel het nu wel in mijn lichaam doet gruwelijk zeer, maar geestelijk voel ik me wel weer wat beter. Ik heb Ameeras kamer vandaag opgeruimd (dit was ernstig nodig) en de babykamer staat nu hoe we hem willen hebben en de commode is klaar met schilderen, moet alleen nog even in elkaar weer. Kan binnenkort verder met de kasten vullen enzo. Het ziet er nu al leuk uit maar ik zal fotos maken als het helemaal klaar is. Verder hebben we het hier gehad over hoe en wat na mijn verlof. Want het valt niet mee met kinderopvang en bso hebben we niet op tijd plaatsen. En we zijn aan het kijken of het kan dat ik ga studeren. Ook hebben we het gehad over hoe en wat als de bevalling begint en we zitten hier met een klein meisje dat toch ook ergens heen moet. Ik werd er een beetje bang van, ik zie nog wel erg tegen de bevalling op.
Ow nee Felice dan vind ik dat helemaal niet overdreven en zou ik mijn meis ook thuis houden, je bent immers toch thuis dus het is makkelijk te realiseren. Dan loop je iig niet extra risico. Hopelijk heeft ze het nog niet opgepikt! Super, laat maar weten ik wil ze wel weer plaatsen Dinkie, mooie buik! Beeb zit echt uberlaag met zijn koppie, maar heb vandaag veel harde buiken gehad en die zie je bij mij hoog - daar zwelt mn buik dan ook op heel apart Pris, ja werkt dat je vent boos aankijken? Kan me er niet veel bij voorstellen - "ik wil seks" - *boos* - " oke"! Martine, hopelijk krijg je de kans om weer thuis te bevallen! Trusten dames
@ martine hoop voor je dat de kleine meid eerder komt!!dus kleintje laat mama niet lang wachten @ dinkie ja ik hoop het ook niet morgen dat ik zo lang hoef te wachten!!en mooie buik!! @ felicee goed van je dat je de kleine thuis hou beter het zekere voor het onzekere nemen he!! @ momeera heel stevig beden morgen doe jij maar eens rustig aan @ odess nou heb er 2 dagen over gedaan hij was zo bang dat hij de kleine raakte ik wou bijna zeggen ja hij kom met zijn handje naar buiten en grijp je bij je sjakie.maar denk zal dat maar niet zeggen. @ hier ben benieuwd morgen want het wordt me laatste echo dus even extra goed kijken voor de laatste keeren hoop niet zo lang moet wachten anders wordt ik gek denk ik want de stad is te ver lopen en met bus heen en weer gaat ook niet want dan moet ik op bus station wachten om weer terug te gaan.dan maar boekjes van een jaar terug lezen
Felicee, oeh het haar van je dochter zit mooi zeg! Ze heeft volgens mij sowieso prachtig haar! Ik vind het een beetje vreemd dat de moeder van het kind met waterpokken haar kind niet thuis houdt. Bij ons op de peuterspeelzaal moeten kinderen met waterpokken thuis blijven maar dat zal overal anders zijn. Ik zou, als ik jou was, geen risico's nemen. Straks moet jij het huis uit omdat jouw kinderen waterpokken hebben, dat wil je ook niet. Als volwassene ben je er vaak ook heel erg ziek van als je het krijgt, ook iets wat je niet wilt denk ik zo. Succes in ieder geval! Kiwi, bedankt voor het compliment! Pff, hier ook zo'n dag. Geslapen en gehangen voor de tv en achter de computer. Niks leuks, weinig 'familytime', bah. Ik voel me dan nogal schuldig tegenover m'n man en dochter. Ik 'hang er maar een beetje bij'. Hopelijk gaat het toch snel doorzetten bij je, zeker nu je er zo klaar voor bent! Zomaar, vervelend dat je zo'n last hebt van al die 'bijwerkingen'! Gelukkig dat de snee wel goed herstelt en dat je weinig last hebt van bloedverlies. Meta, mooie buik!! Haha, ik zal eens langsrijden bij de benzinepomp binnenkort... Sandra, hij kijkt zeker helder uit zijn oogjes! Knap mannetje hoor! Pris, kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om alleen te zijn. Hopelijk kun je wel lekker slapen! Dinkie, wauw mooie buik zeg!! Momeera, ja hoor echt waar: met een rolmaat! Mijn man zei ook meteen 'jammer dan, dan verschoon ik dat bed wel'. Pff, was echt een zeurpiet. Hopelijk nu een ander! Fijn dat je zoveel hebt kunnen doen. Morgen weer een beetje rustig aan? Ik snap dat je tegen de bevalling opziet, misschien dat dat met het verstrijken van de weken nog wel verandert. Is er niet iemand in de buurt bij wie je Ameera kan brengen als het begint? Wij hebben geen familie in de buurt dus nu gaat ze naar de oppas (waar ze op maandag en dinsdag altijd heengaat). Die vond het geen probleem, super fijn! Ik heb vanavond opeens een beetje last van 'jankerigheid'. Het idee dat ik ieder moment mama kan gaan worden van een tweede is geweldig maar ook een beetje beangstigend. De eerste maanden met Naomi waren heel zwaar, dus ik (en manlief ook wel een beetje) ben best bang dat dat weer zo gaat zijn. Ik vind veranderingen ook behoorlijk moeilijk en dit is natuurlijk een gigantische verandering. Ook ben ik opeens bezig met 'alles wat er mis kan gaan', zowel bij mijn kleintje als in m'n gezin en m'n familie. Pff, word moe van mezelf, hopelijk val ik zo snel in slaap en is dit gevoel morgen weer weg.
@firerose Heel veel succes morgen! Hopelijk kan je nog een beetje slapen! @all Ik reageer morgen weer ff uitgebreid! Welterusten allemaal
Bekijk bijlage 151335 Uitgerekend: 23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje) 25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje) 26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje) 30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen) 31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen) 01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje) 02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje) 02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen) 02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen) 03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten) 04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje) 04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten) 07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten) 09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje) 13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten) 15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen) 15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen) 21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen) 24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen) 25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje) 25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim) 27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje) 28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje) 30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet) 29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje) Jongens: 12 Meisjes: 10 Bevallen: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1 07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3 11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5 Afspraak: 16 mei Judith1982 - Liggingsecho 16 mei Senna04 - Controle Vk (37w&4) 16 mei Lovely Engeltje - groeiecho 17 mei Supermom - 20 weken echo 17 mei Bloesem - controle vk (33w&6) en deel 2 groei echo 17 mei Troetelbeer- controle VK (38+6 wk) 19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6) 20 mei miranda22 - controle gyn Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes: Wennes 5+5 Happyliesje 4+3 Kwiepark 6+1 Iris2009 5+2 Lynnami 7+3 Supermom 9+5 Buddy's: Odess en Kiwi Sandra en Baby Bergen Senna04 en Zomaar2010 Meta en Marry81 Felicee en Momeera Sweetbel en Bloesem priscilla1987 en Ivje lovelyengeltje en miranda ff de lijst weer naar voren gezet! Hij stond nog ergens op blz 106 hihi
Heel leuk en origineel, heb nog nooit zoiets gezien!! Was het linkerdeel ook gelijk de envelop of zat er nog een losse envelop omheen?