Juni mama's 2011 deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meta, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

@Fire: Je zal dit wel niet meer lezen, maar ik denk aan je!!

@Lan: Hoe is het met jou en je kleine man?

@Meta: Komende zondag 27 graden:$ Ik zal maar een andere dag kiezen om te bevallen:p

@Felicee: Ik vind wel dat Lucas veel van mij weg heeft, maar ik denk dat hij bruine ogen gaat krijgen, al weten we dat over een half jaar pas zeker. Mijn man en Thomas hebben bruine ogen, ik en Jasper hebben blauwe ogen.

Gelukkig is het waterpokkenprobleem opgelost, ik heb zelf ook geen waterpokken gehad. Maar ik ben al zo vaak met waterpokken in aanmerking geweest en het nooit gekregen. Dus het kan heel goed, dat ik het ooit heel licht heb gehad en dat, dat nooit is opgevallen.

@Hester: Gaat nu echt opschieten voor jouw, spannend!!

@Marry: Heerlijk zo'n dagje voor jezelf, geniet ervan!

@Kiwi: Ik wist niet dat, dat het beleid was van ons ziekenhuis, opzich misschien wel prettig toch? Maar je kan je altijd laten inlichten en dan op het moment zelf besluiten hoe en wat. Hopelijk komt je meisje gewoon snel vanzelf.

@Kibbeling: Heerlijk rustig dagje vandaag!

@Hier: Lucas is vandaag alweer drie weken:$, de tijd vliegt.
    Vandaag laatste dagje kraamzorg. Morgen gaan we even winkelen in het stadshart, heb ik helemaal zin in, even lekker normaal de deur uit met mijn kleine man.

Donderdag moet Lucas voor controlle naar het ziekenhuis en vrijdag heeft Lucas de gehoortest.
    Ik zal de afspraken van Lucas vanmiddag ook even in het lijstje zetten, misschien is dat wel leuk om alle afspraken (consultatiebureau) van de baby's erin te zetten of niet?

Nou fijne dag allemaal, en ik ben benieuwd hoeveel baby's er deze week geboren gaan worden:D

2. sandra

sandra Fanatiek lid

#1242 sandra, 16 mei 2011
    Laatst bewerkt: 16 mei 2011
    Bekijk bijlage 151383

Uitgerekend:
    23-05-2011 Kiwi1 (32) - 2de kindje (een meisje)
    25-05-2011 Troetelbeer (20)- 1e kindje (een meisje)
    26-05-2011 Meta (39)- 3e kindje (een meisje)
    30-05-2011 Priscilla1987 (23) - 2e kindje (een jongen)
    31-05-2011 Odess (26)- 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Hester (30) - 2e kindje (een jongen)
    01-06-2011 Dinkie1982 (28) - 2e kindje (een meisje)
    02-06-2011 FireRose (24) - 1e kindje (een meisje)
    02-06-2011 Senna04 (24) - 1e kindje (een jongen)
    02-06-2011 Kibbeling (31) - 1e kindje (een jongen)
    03-06-2011 BabyBergen (31) - 3e kindje (wil het niet weten)
    04-06-2011 Martine (29) - 3e kindje (een meisje)
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)
    07-06-2011 Marry (29) - 2e kindje (denkt een jongen, wil het niet weten)
    09-06-2011 Sweetbel (22) - 1e kindje (een meisje)
    13-06-2011 Ivje (31) - 2e kindje (wil het niet weten)
    15-06-2011 Judith1982 (28) - 2e kindje (een jongen)
    15-06-2011 Ellen1983 (27) - 2e kindje (een jongen)
    21-06-2011 Momeera (28) - 2e kindje (een jongen)
    24-06-2011 LovelyEngeltje (27) - 2e kindje (een jongen)
    25-06-2011 MendieC (29) - 1e kindje (een meisje)
    25-06-2011 Sannie - 1e kindje (blijft een geheim)
    27-06-2011 Dushi81 (29) - 1e kindje (een meisje)
    28-06-2011 Miranda22 (26)- 2e kindje (een meisje)
    30-06-2011 Bloesem (30) - 2e kindje (denkt een meisje maar weet het niet)
    29-09-2011 Supermom (26) - 2e kindje (denkt een meisje)

Jongens: 12
    Meisjes: 10

Bevallen:
    25-04-2011 Sandra (32) - Lucas 2970 gram - 35+1
    07-05-2011 Zomaar (24)- Rowan 2080 gram - 35+3
    11-05-2011 Lan (28) -Maikel 1774 gram -41cm - 35+5

Afspraak:
    16 mei Judith1982 - Liggingsecho
    16 mei Senna04 - Controle Vk (37w&4)
    16 mei Lovely Engeltje - groeiecho
    17 mei Supermom - 20 weken echo
    17 mei Bloesem - controle vk (33w&6) en deel 2 groei echo
    17 mei Troetelbeer- controle VK (38+6 wk)
    19 mei Lovely Engeltje - controle vk (34w&6)
    20 mei miranda22 - controle gyn
    9 juni Sandra - Nacontrole gyn.

Afspraak (baby's):
    19 mei Lucas - Kinderarts
    20 mei Lucas - Gehoortest
    1 juni Lucas - Sofia kinderziekenhuis (metabole ziekte)
    6 Juni Lucas - MRI scan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje
    lovelyengeltje en miranda

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Volgens mij moeten we straks bij het 'de mama's' deel maar even een clubje afslankdames oprichten :D Hier zou ik graag ook van wat overtollige kilo's afwillen... Ben heel blij dat ik nu nog steeds maar op +11 zit en hoop deze kilo's al heel snel weer kwijt te zijn, maar dan he!

Kiwi, ik ga dat de volgende keer toch ook maar eens vragen hier, hoe dat zit! We hebben het helemaal eigenlijk nog niet over de bevalling gehad ;) Ik kan me voorstellen hoor, dat je je toch laat inleiden dan. Doen ze ook nog iets extra's met strippen oid vanaf 40 weken?

Kibbeling, het is ook echt zo'n nietsnutdag vandaag met dit weer!

Marry, lekker op de bank met de pootjes omhoog is ook fijn :D

Hier ff bij mijn ouders, is ons meisje moe en ligt ze in bed. Beetje jammer haha, dat kan ze thuis ook wel ;) Manlief belde net dat hij alweer naar huis komt, dus vanmiddag niet alleen :) Heb alweer veel last vandaag, erg onrustig dus dat is wel even fijn en luxe! (hij moet nog wel aan het werk natuurlijk, maar een extra paar handen is heel prettig!)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    sandra staat wel grappig die afspraken van lucas op het lijstje!!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Had ik trouwens al vertelt dat de hielprik bij Lucas ook niet goed was?
    Hij heeft te weinig carnitine, en dat kan komen door een stofwisselingsziekte. Maar waarschijnlijk is het niets hoor, het tekort aan carnitine kan nog heel veel andere oorzaken hebben. Maar daarvoor moeten we over een paar weken ook nog naar het Sofia kinderziekenhuis. Hij krijgt nu een carnitine drankje.
    Zijn tekort aan carnitine was ook minimaal. Maar goed mocht hij die stofwisselingsziekte hebben (die 1 op de miljoen mensen heeft;)) Dan is dat heel goed te verhelpen met medicatie en verder heeft hij daar dan geen last van.

Dus ook daar zijn we nog mee bezig, maar volgens mij heb ik dat door alle hectiek niet eens verteld.

Hier een linkje voor degene die nog meer willen weten:

http://www.erasmusmc.nl/lysosomale-en-metaboleziekten/speciaal-kind/overig/vetzuur/

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja, hij heeft een beetje veel afspraken. Maar het is wel de bedoeling dat er nog meer babyafspraken bij komen hoor!!

Dus snel gaan bevallen jullie:D

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is deel 2

@Sandra
    Wat super dat je nu een hele lieve en fijne kraamverzorgster hebt, en ook nog met handige tips!Kan me wel voorstellen dat je toch weer een beetje onzeker bent!

@Odess
    Lekker he zelfgemaakte cake :D
    Zo das vroeg, de kids al met 1.5 jaar zindelijk..

@Marry
    Vervelend is dat he, dat maagzuur...Mooi neutraal babykamertje!!

@Firerose
    Nog maar een keertje: Heel veel succes!!

@Felicee
    Mooi hoor dat haar zo van je dochter!

@Bloesem
    Voel je je alweer wat beter?

@Kiwi
    Spannend, dus het rommelt al wel wat! Ben echt heel erg benieuwd wanneer jij gaat bevallen hihi

@Zomaar
    Oh das wel lekker zeg, dat je al haast niet meer bloedt!

@Meta
    Mooie buikfoto! En ehm libido?? Tja waar haal je dat...hihi, kan het hier ook niet vinden
    Ben benieuwd naar de foto's van de babykamer

@Zomaar
    Ik vind het een heel leuk kaartje :D

@FElicee
    Ik zou dan geen risico's willen nemen, en haar dan gewoon thuis houden

@SAndra
    Wat een lieve foto, en wat een stoer pakje!

@Priscilla
    Wauw jij bent ook alweer 38 weken!!

@Supermom
    Jij hebt vandaag de 20 weken echo toch (als ik het goed heb) Spannend!! en veel succes!!

@Martine
    Fijn dat alles goed gaat! Hopelijk vliegen de kids elkaar niet te vaak in de haren..en hoop dat dit kleintje eerder komt als je andere 2 kids :D

@Dinkie
    Mooie buik hoor!!

@Momeera
    Ik eet tijdens de zwangerschap ook veel meer brood dan warm eten... (Oeps!)
    Fijn dat alles bijna klaar is met de babykamer! Ben benieuwd naar de foto's

@Harde buiken
    Hier ook de bovenkant alleen maar hard, de rest van mijn buik voelt dan ook hard maar dat zie je niet, omdat de kleine ingedaald is...voordat hij ingedaald was, zagje mijn hele buik hard worden..

zometeen maar met deel 3 verder, zal me nu gaan klaarmaken..moet zo naar de vk toe voor controle

Tot later!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Senna, jij hebt echt je roeping gemist :D Succes bij de vk!

Sandra, drukbezet man is Lucas :D Hopelijk valt het mee en is het makkelijk op te lossen!

@ bevallen, maar zullen we vanaf nu starten met de á terme beebs ;) Dus beebs allemaal lekker blijven zitten tot 37 weken en dan mogen jullie :) Ennuh, ver overtijd blijven zitten is niet lief :D

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedmorgen,

Heb wel alles bijgelezen, maar zie scheel van de hoofdpijn, weer migraine gehad vanochtend. weet dat laptoppen niet het beste is, maar ik verveel me altijd zo!

Sandra, gelukkig is het tekort minimaal. Hij groeit er vast overheen, hij doet het zo goed! Lekker dat je morgen even gaat winkelen, inderdaad even iets 'normaals' doen.

Visite na bevalling: mijn moeder gaat mee naar het ziekenhuis, wil haar graag achter de deur hebben haha. Daarna zal ze dus de baby ook heel snel zien. Denk zomaar dat mn vader en zusje er ook zullen zijn. Mijn vriend zijn vader en stiefmoeder mogen van mij vlak na de bevalling komen, evenals goede vrienden. Daarna weer eventjes rust haha.

Firerose, you go girl!! Hoop dat het niet te lang gaat duren.

Afvalclub: I'm in! Wil ook wat afvallen na de bevalling, misschien handig als we elkaar een beetje stimuleren.

felicee, gelukkig is dat zieke kindje thuis gebleven. Vind het ook niet kunnen om haar dan weg te brengen!

Cocoonen, ja hier ook! Wil eigenlijk nergens meer heen, en als ik al ergens ben, wil ik zo snel mogelijk naar huis. Hoort erbij denk ik..

Dinkie, gewoon showen, je dochtertje! Ik weet zeker dat je haar straks de mooiste van allemaal gaat vinden, maar snap ook je angst denk ik wel.

Hester, spannend he!! Zou ook helemaal onrustig zijn!

Kiwi, jij gaat ook al zo hard.. Op zich wel jammer dat een bevalling niet echt te plannen is, dan kan je er tenminste naartoe leven. Tuurlijk weer je dat je kindje met 42 weken er wel is, maar toch.. Ik zit nu ook al zo te wachten!

Zo, dit was m even uit mn hoofd, sorry als ik wat vergeten ben. Ga nu weer even op de bank liggen, hopelijk gaat die verdomde hoofdpijn snel weg, ik heb vanavond namelijk de laastste les van Zwangerfit..

10. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hester, zou wat zijn zeg als het nu eerder zou beginnen.,hoop het niet voor je. Succes met je poetsdrang!

@Marry, dat lijkt me ook erg heftig! Sneu zeg voor Naomi dat zo zolang pijn aan haar sleutelbeen heeft gehad, maar hoe had je zoiets ook moeten weten als ouders. Geniet van je vrije middag!

@Kiwi, wel goed om het eens op die manier te bekijken. Gaan ze bij jullie rond de 41 weken ook eerst strippen? Hier wel, rond 41,5 week kunnen ze laten inleiden mocht je dit zelf willen.

@Kibbeling, lekker zo'n dagje en helemaal als er genoeg boodschappen in huis zijn. Zorg ik ook altijd voor in het weekend.

@Sandra, dus het wordt spannend wie er gaat 'winnen' qua kleur ogen :D Wel fijn dat ze daar zo snel achterkomen dmv de hielprik. Hopelijk is het iets onschuldigs, ga zo even de link bekijken.

@Odess, lief van je man zeg! Goed idee, dus nu alle vibes naar Kiwi ;)

Na de vorige zwangerschap (was toen maar 6.8 kg aangekomen) was ik het na een jaar echt zat en ben toen bij de sportschool begonnen met een programma 'Afvallen en sporten'. Uiteindelijk 12 kilo eraf en al die tijd ongeveer 3 x per week blijven sporten. Als laatst heb ik 'Kettlebell training' gedaan, zo gaaf! Deze zwangerschap zit ik op 13 kg erbij..dus hier begin ik straks weer met sporten. Heb op de sportschool al aangegeven dat ik graag weer begeleiding wil en uiteindelijk na een nieuwe reeds Kettlebell de Bootcamp training wil volgen, lijkt me zo gaaf!
    Slank zal ik toch niet worden maar wil die eerste 8 wel weer uit beeld!

Ga toch maar de deur uit...verveel me. Onze huistelefoon heeft flink de huren dus maar even naar de BCC. Denk nog even een rond'je' door Topshelf, kun je zo lekker shoppen!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is deel 3 hihi :p

@Zomaar
    Weer ff lekker genieten van jullie kleine mannetje! :D Welbalen dat je steeds heen en weer moet rijden..

@Priscilla
    Spannend zeg!! Is het vruchtwater? Anders ff de vk bellen

@Meta
    LEkker genieten van je rustige dagje! OMG aankomende zondag 27 graden..pfffff Ben benieuwd of je dan gaat bevallen :D

@Troetelbeer
    Echt balen van de voorweeen...hopelijk kan je vandaag nog ff een beetje bijslapen

@Odess
    Das echt kl*te met dit weer dat de lichtkoepel kapot is! Hopelijk kan je man hem zelf nog maken

@Felicee
    Fijn dat het is opgelost met het KDV, en dat de andere ouders het kindje thuishouden, zodat de kleine meid gewoon heen kan

@Hester
    Harde buiken, de ene nacht heb ik er wel last van en word ik er wakker van, maar de andere nacht niet, hopelijk slaap je vannacht wel goed!

@Marry
    Wat zal je dochter veel pijn gehad hebben,maar ja dat verwacht je ook niet natuurlijk...En kan me voorstellen dat dat niet echt een leuk begin is, hopelijk is het nou niet weer zo...
    Geniet van je vrije dag!

@Meta
    Moert hier ook druk aan het sporten hoor als ik bevallen ben hihi, ben ook ontzettend gegroeid...en aangezien ik FV ga geven, kan ik wel gaan afvallen, jij ook zo te lezen

@Marry
    Dat is ook wel eens lekker om helemaal niks te doen hihi

@Firerose
    Hoop dat alles goed gaat!

@Kiwi
    Aan de ene kant wel fijn dat ze gelijk stappen ondernemen als je overtijd loopt, en dan met 41 weken gaan inleiden, al hoop ik dat het alsnog spontaan komt! Zou toch eht mooiste zijn!
    Succes bij de tandarts

@Kibbeling
    Veel plezier met het rommelen op de babykamer :D Hier regent het ook steeds...bah!

@Sandra
    Das wel een handig ide om ook de afspraken van de kleintjes te plaatsen, al moet die van mij dan eerst nog ff geboren worden hihi
    Ben ook heel erg benieuwd hoeveel baby's er geboren worden!

@Odess
    Wauw +11 kilo...ik zit al op de +25 kilo(OEPS!) maar ja het is niet anders...enne een afvalclubje...hmmm niet verkeerd denk ik hihi

@Sandra
    Balen dat de hielprik van Lucas niet goed was, wel super dat het te verhelpen is met medicijnen,mocht hij last hebben van een stofwisselingsziekte

@Odess
    :D:D:D

@Sweetbel
    Hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af!

Zo dat was alles :D
    Nou ik ga me nu echt klaarmaken, anders kom ik te laat hihi
    Tot later!!

12. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Senna, meid wat heb je het druk met reageren! Wel lief dat je overal wat over schrijft hoor! Ik lees dat je je goed voelt en nog steeds van alles doet. Knap hoor, ik zou best wat van je energie willen hebben haha!

Odess, vervelend dat je je nog/weer zo naar voelt. Gelukkig is je man vanmiddag thuis, dat verlicht toch een beetje de zorg voor je dochter en dus meer rust voor jou!
    Goed idee, zo'n afslankdraadje! Ik ben erover aan het nadenken naar een diëtiste te gaan. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het lukt me in m'n eentje gewoon niet.

Meta, bedankt voor het recept! Klinkt erg goed, dat wordt em voor vanavond! Op internet zag ik een recept voorbij komen wat hier heel erg op lijkt maar dan nog met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitten erin. Dit pitten houd ik niet zo van maar tomaatjes kunnen er nog wel bij. Lekker! (en inderdaad: voor nu, straks als we gaan afvallen sla ik een recept als deze maar over haha)

Kibbeling, beetje rommelen in de babykamer klinkt niet verkeerd. Ik vind het echt leuk om bezig te zijn met die hele kleine kleertjes. (als ik straks constant m'n wasmand ermee heb volzitten omdat ze alles onderspugen of -poepen, denk ik daar vast anders over hoor haha!)

Kiwi, wel fijn dat het ziekenhuis zo'n beleid heeft. Waar ik ga bevallen (IJsselland in Capelle a/d IJssel), is dat volgens mij niet. Het is goed om erover na te denken, hopelijk is het helemaal niet nodig en beval je gewoon heel binnenkort!

Sandra, je had inderdaad nog niet verteld over de hielprik. Gelukkig dat het niet heel ernstig lijkt maar wel vervelend dat er weer iets is wat niet helemaal oké is. Jullie hebben toch al wel genoeg te verduren gehad zou ik zo zeggen. Hopelijk heeft hij geen stofwisselingsziekte en valt het allemaal mee.

Ja meisjes, Marry geeft zichzelf, na uren rondhangen op internet en afleveringen kijken van 'Help mijn man is klusser', een schop onder d'r kont. Ik ga eens even een boodschappenlijstje maken, wat eten en dan richting kapper en de winkels. Tot later!

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Uitgerekend:
    04-06-2011 Felicee (29)- 2e kindje (denkt een jongen, NUB denkt een meisje, wil het niet weten)

Bevallen:

Afspraak:

Afspraak (baby's):
    17 mei maikel - Scan niertjes en buik
    17 mei maikel - bloedprikken :(
    6 Juni Lucas - MRI scan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje

14. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ff snel douchen en dan naar de vk voor echo.
    groei echo omdat ik denk dat ik een grote beeb krijg.
    dochter was al bijna 8 pond
    2 zoontjes van mn vriend waren al 8,5 en 9 pond.
    en omdat ik zo'n mega buik heb.
    ff het zekere voor het onzekere.

xxxx

15. Hester

Hester Niet meer actief

Aaah! Net gehoord dat ik morgen om 14:00 uur opgenomen word en woensdagochtend al heel vroeg als eerste aan de beurt ben. Dat betekent dat we in principe woensdag in de ochtend onze baby al hebben. BIZAR!

Nu ff gauw laatste boodschappen doen en de koffer goed inpakken. STUITER STUITER

Gelukkig gaat de secretaresse op ons werk vandaag alle etiketten voor onze geboortekaartjes regelen, zo lief. Dat scheelt een heleboel schrijven! Hoeveel kaartjes gaan jullie sturen? We hebben er nu 120 stuks.

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Hester: Wow gaat snel nu zeg, ik snap dat je stuitert:D Hopelijk kan je vannacht nog een beetje slapen.

@Lan: Hoe is het met jullie?

@Marry: Het is inderdaad vervelend dat we dit er ook nog bij krijgen, maar omdat we al zoveel met Lucas hebben meegemaakt, maak ik me hier eigenlijk niet zo druk over.

Heerlijk toch zo'n dagje luieren:D

Net belde het consultatiebureau die komen woensdag op huisbezoek, doen ze altijd de eerste keer. Pfff Lucas heeft het echt druk haha:p

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Bekijk bijlage 151456
    Uitgerekend:

Bevallen:

Afspraak:

Afspraak (baby's):
    17 mei maikel - Scan niertjes en buik
    17 mei maikel - bloedprikken :(
    18 mei Lucas - Huisbezoek consultatiebureau
    6 Juni Lucas - MRI scan

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 6 Vlindertjes:
    Wennes 5+5
    Happyliesje 4+3
    Kwiepark 6+1
    Iris2009 5+2
    Lynnami 7+3
    Supermom 9+5

Buddy's:
    Odess en Kiwi
    Sandra en Baby Bergen
    Senna04 en Zomaar2010
    Meta en Marry81
    Felicee en Momeera
    Sweetbel en Bloesem
    priscilla1987 en Ivje

18. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lovely, spannend nog een echo! Hopelijk valt het mee en is het niet zo'n heel erg groot kindje.

Hester, oeh wat spannend! Een gek idee hè, dat je nu alles klaar kunt maken omdat je weet dat je woensdag een kindje gaat krijgen. Heel veel succes met alle laatste dingen, geniet nog even van je rust hihi!

Sandra, nou zeg, Lucas is inderdaad een druk bezet man! ;)

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marry grappig dat ook jij voor het ijsselland in capelle gaat. Daar wil ik ook gaan bevallen.
    Love succes bij de groei echo.
    Senna succes bij de vk.
    Hester wat super spannend!!!! Woensdag ben je gewoon voor de 2e keer mama!!!
    geboortekaartjes wij zitten nu ongeveer op 40 kaartjes, maar wij hebben geen grote familie en ben er achter dat dat heel veel scheelt.

Hier lekker de baby kleertjes in de kast gelegd en wat lossen spullen opgeruimd. Hang nu lekker op de bank voor de tv. Ik kijk jouw vrouw mijn vrouw en ben dan ook weer verbaasd over hoe verschillend mensen kunnen zijn!!

20. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    aloha! net wakker:):):):) 3 afleveringen Grey's atanomy gezien en toen bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... harde buiken nu en veel geschop van de baby, niet gewend dat ik zo lang stil lig.. net boterham gegegeten nu ff douchen Later!!

Deel Deze Pagina