@ felicee, hoe was het bij de verloskundige? @ kibbeling, nou ik heb niet gelachen en moest zelfs mijn bril af want er bleef een schittering in komen. Ach ja, lekker belangrijk. En heb jij je boodschapjes ook gedaan? @ odess, gelukkig lijkt de lichtkoepel niet meer te lekken... @ judith, dat lijkt me ook gek ja. Bij Sanne begon het met weëen maar duurde wel erg lang, ben wel heel benieuwd hoe ik het dit keer ga ervaren. @ martine, heel raar lijkt me dat ja na zoveel jaar nog een halfzusje te krijgen. Dan heeft jullie kindje straks een tante die jonger is.... @ sweetbel, nou de boodschapjes zijn weer gedaan gelukkig, heb soms echt het liefst dat ik hier blijf maar aan de andere kant als je bezig blijft dan gaat de tijd wel sneller. Wat een verhaal van het postkantoor. Zo moe wordt je van dat soort dingen! @ felicee, ja ik zorg ook wel dat ik dingen te doen heb als de kleine meid thuis is maar echt naar de winkels als ik diverse dingen moet hebben in diverse winkels en zoals nu met pasfoto's is niet zo handig. Komende donderdag is mijn moeder jarig en mijn nichtje is op donderdag bij mijn moeder dus die dag komen we wel weer door. En vrijdag komt s'middags de thuiskapster en s'ochtends waarschijnlijk een vriendin en en anders ga ik even naar het speeltuintje hier. Bij jou gelukkig weer alles goed bij de vk en grappig die opmerking, dus als je het niet wil komt het ook niet. Ze zeggen ook wel eens als je het ineens echt zat bent komen ze. Maar dan zou toch niemand ingeleid hoeven te worden enz. Volgens mij is er niet zoveel voor te zeggen. @ senna, ja dat had ik ook gezien ja, volle maan! Ik wil wel hoor.... maar ja hoe regelen we dat? @ bloesem, jij dus ook weer goedgekeurd maar nu volgende keer naar het ziekenhuis. Ben je de vorige keer met keizersnee bevallen dan? En wat lekker morgen je laatste werkdag. Daarna dus ook lekker verlof!! @ firerose, wat balen dat er niks gebeurt, wat nu dan? Wel Lan ontmoet en de kleine Maikel gezien dus. Wat leuk. @ momeera, dat lijkt me ook wel een eng idee, als er zoveel problemen zijn met smalle bekken enz. Gelukkig gaan ze nu kijken. Ben benieuwd hoe het afloopt! @ zomaar, wij gebruikten voor Sanne de difrax fles ook en wij hebben juist een groene en een blauwe haha... Maar heb nu wel een roze staan voor de baby. Wel balen nog 10 dagen maar als het maar goed gaat toch! Sterkte daar meid! @ marry, af en toe zo'n dagje niks doen moet kunnen toch, straks krijgen we het druk genoeg. Al ben ik ook niet zo goed in rusten.... Wil het liefst van alles en nog wat doen. @ lovelyengeltje, balen dat je je niet zo lekker voelt. Beterschap en hopelijk voel je je snel wat beter. @ senna, ik zie nu wel hoeveel keer hij bekeken is maar weet niet hoeveel het gisteren was, zal eens kijken maar denk inderdaad dat hij veel bezocht wordt. Iedereen nieuwsgierig!! hihi... @ sandra, wat goed om te horen hoe lekker Lucas het doet. Jijzelf nog niet helemaal in conditie, ja ach dat is ook niet zo gek. Een keizersnee duurt even tot je hersteld bent en je hebt ook een hoop spanning meegemaakt! Morgen dus je man weer werken. Raar ja. Zal wel even wennen zijn! @ hester, wat spannend. Gek idee lijkt me dat, ben benieuwd of je kan slapen vanavond!! @ judith, dat wilde ik helemaal niet horen, de 2de later dan de eerste.... Sanne kwam op de dag dus ga ik nu overtijd @ kibbeling, oei zou het zijn begonnen? Slijmprop kan het begin zijn maar hoeft ook niet hè! Maar wanneer heb je sollicitatiegesprek dan. Ben benieuwd.... @ firerose, wat balen dat ze niet echt iets kunnen doen dan zeg. Sterkte meid!! @ supermom, geweldig, gefeliciteerd met je goede 20 - weken echo. Ben benieuwd wat het wordt, we horen het wel. Geniet van dit lekkere gevoel zo na de echo!! Ik ga zo een taart maken, wil een marsepein-taart hebben voor na de geboorte dus ga hem invriezen, heb de cake vanmiddag gebakken dus vanavond vullen/versieren. Kijken hoever ik kom. Aan de ene kant wil ik vanalles en aan de andere kan heb ik nergens zin in. Mannetje is bij mijn ouders om aan zijn oldtimer te rommelen.
ooh ik mag toch niet hopen dat de 2e later komt als de 1e. mn dochter was 8!! dagen te laat. pfff heb het nu al gehad. hopelijk zit je fout judith haha
@Kibbeling, spannend hoor...toen ik die klachten had begon dezelfde dag nog de bevalling Wanneer heb je je sollicitatie? @FireRose, wat gaan ze verder doen dan? Afwachten? @Supermom, het belangrijkste is dat alles goed was! Veel plezier met vertellen aan je familie. @Dinkie, denk dat de vk mij gewoon even goede moed wilde inpraten Ze zei wel dat er bijna nooit iemand op 4 mei bevalt omdat de ouders dat niet willen. Leuk een taart bakken, wij hebben ook al een zelfgemaakte geboortetaart in de vriezer. Pfff de darmkrampen zijn er weer...vreselijk die samentrekkingen en harde buiken. Hoop niet dat dit voortaan elke dag aan de orde is. Verder even heerlijk woorden met man'lief'. :x Had nog zo gezegd dat hij niet de laatste dag alles nog moet gaan pakken voor de bruiloft (heb ik zo'n hekel aan). En ja hoor...zijn pak moet nu nog naar de stomerij en hij moet een nieuw overhemd AAAARGH!!!
Dinkie al die maffe regels tegenwoordig. Mijn boodschappen zijn deels gelukt, wegens krampen en harde buiken eerder naar huis terug gegaan. Ik heb aanstaande donderdag mijn sollicitatie gesprek in de middag creatief je marsepein taart. Supermom gefeliciteerd met een goede 20 weken echo!! Felicee aanstaande donderdag mn gesprek. Dus heb de kleine hard toegesproken te blijven zitten, maar ja anders bellen we op om de afspraak te verschuiven indien mogelijk.. heb wel nog steeds last van harde buiken en krampen dus hang/lig/zit hier op de bank. Lees net dat jij ook weer last van je buik hebt en je man die alles op het laatste wil regelen Lijkt een beetje op de mijne!! hier ik hang lekker op de bank,. nou ja lekker, als ik beweeg doet er van alles pijn. Denk dat ik zo maar even ga douchen en hopen dat de pijn dan minder wordt...
Hier weer rommel de rommel, ben even heel moe en er klaar mee. Lijkt erop dat dit dagelijkse kost wordt :/ Felice, jij ook al dus, dikke knuf! Fire, wat balen zeg, ik hoop dat er nog schot in komt! Hester, dat is mooi vroeg zeg, ik ben heel benieuwd ik hoop dat alles goed gaat! Super, wat heerlijk meid! Ben benieuwd!
rowan vertikte het om vanavond te drinken. wilde niet meer aan de fles dus avent fles geprobeerd. maar ook niet dus ging weer 20cc door de sonde heen. en veel gespuugd niet normaal. hopelijk gaat ie gauw wakker worden om zelf te leren drinken en te blijven doen. hij doet alles goed maar is nog onwijs moe. vroeggeboorte he pff. baal wel een beetje liever thuis dan daar. hopelijk gaat ie dit weekend goed beginnen en dat ie neit langer dan 10 dagen nog hoeft te blijven. tis beter maar ben het meer dan beu daar verder heeft onze tussenpersoon onze verzerking geveld ivm autorijden. ik mag gewoon autorijden en ben gewoon verzekerd. mits ik stijfuit van de pijnstillers sta. maar die eer ik snachts ipv overdag. en zijn er maar 2 meer niet. en voel me verder goed. weinig last ervan. dus hele opluchting. maar baal moment kan geen auto van de zaak krijgen van me vriend. hebben vanaf morgen tot zondag autoshow. en alle auto;'s gaan mee. grrrr nog langer bij paps de stuntpiloot in de auto zitten zucht. loop al te sjeiken dat mijn auto eens klaar moet. onderdelen zijn er nu nog 15uur tijd vrij maken. kan nog lang wachten. een c1 of astra 5 deurs maakt heel verschil dacht ik zo straks als kleine uk thuis is. red je niet in een c1
@marry: om het schone van het huis maak ik me niet zo druk hoor, maar zo teleurgesteld, dit is de eerste keer tijdens de zwangerschap dat ze aanbied om me te helpen, was ik heel emo van toen ze het zei, dus idd heel erg teleurgesteld dat ze afbelde... @sandra wat heerlijk dat je zo van je ventje aan het genieten bent!!! Als kiwi en ik bevallen zijn en een beetje bijgetrokken, moeten we alsnog maar es naar de Kievit, met babys (die van ons worden vast ook heeeeeeel makkelijk) Is babyboom vvond al of morgen? @hester: ah dat meen je niet!!! Idd goed dat je geen weeen had!!! Je bent echt een stoere, met je koffer de bus in! ... Ik ga morgen al heel vroeg kijken of je al wat hebt kunnen melden!! Veel sterkte en een hele goede nachtrust gewenst! @felicee: ow bobotie lekkerrrr, ga ik ook maar weer 'es kopen . Ik heb sinds maanden weer bami gemaakt, heb lekker zitten smullen (niet teveel gegeten, moest naar yoga en ben bang snachts weer last te krijgen). Ja wij gaan vlak na het weekend bevallen he??? Je man heeft zeker vrij genomen om een nieuw overhemd te kopen en naar de stomerij te gaan zou ik zeggen @zomaar: haha homo baby LOL ik zeg steeds gekscherend, ja als het nu een jongetje blijkt te zijn zal ie toch de eerste maanden vooral roze kleertjes dragen LOL (en ik heb idd een roze en paarse difraxflesje ik vind ze geweldig die flessen (niet perse de kleur )!) @kibbeling: o jee klinkt heel spannend. Hoe merk je je slijmprop?Ik weet van mijn eerste dat ik sochtends wakker werd en echt flink slijm en bloed had, maar heb je ook gewoon zonder bloedverlies? Is het dan soort afscheiding of 'klontjes' (sorry) @Lan en Firerose: lijkt me wel dat het een band schept omdat je elkaar van het forum kent Hoe ging het vandaag met de onderzoeken van Maikel Lan?? Sterkte Firerose, ik hoop echt voor je dat het snel op gang komt!!!!! @supermom: gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!!!!!!!!!!!!! @lovelyengeltje: mijn eerste was 11 dagen te laat, tweede 5 dus zegt helemaal niks hoor! @odess: je weer rommel, ben je vast al lekker aan het voorbereiden,scheelt straks weer He kiwi, heb je vandaag nog niet gelezen?! Ook aan het rommelen of gewoon lekker dagje forum-vrij Gisterenavond om 22.30 kreeg ik een smsje van mn moeder: dat ze er vandaag tussen 9 en half 10 zou zijn.... Blijkt vandaag dat mn vader tegen haar heeft gezegd: misschien reageert ze wel zo omdat ze teleurgesteld is, ze ging ook al huilen toen je het aanbood... Kijk bij mn ouders heeft mn vader het empathisch vermogen ipv mn moeder... Dus ik was heel blij dat ze toch kwam... Ze is echt van 10 tot 17 bezig geweest met de grote schoonmaak van mn keukenkastjes.... Heerlijk! ->Ik heb kruiden weggegooid die als verpakkingsdatum juni 1994 hadden owwwwwwwwwwww .. wat erg!!!!!!!!!!!!!!! en in de kast achterin lagen nog slabbetjes van mn dochtertje... die nu 5.5 is ) Ik heb ook wel een beetje meegeholpen, natuurlijk wel teveel gedaan, tussendoor nog even naar de bieb en kinderen opgehaald... bami gekookt, net laatste keer yoga... hoop zo dat ik vannacht rustig slaap want eigenlijk veel te veel gedaan... Heb het er heel even kort met mn moeder over gehad dat ik idd teleurgesteld was. Lucht was snel geklaard. Over. Ze heeft me echt heel erg geholpen.. Nou meiden ben echt benieuwd wie (na Hester en Firerose) er nog meer aan de beurt zijn!!!!
Hoi dames, het wordt een Broertje!!! voor onze zoon. Ik krijg een huis vol mannen! Mijn moeder en vader nemen de telefoon niet op, dus ik denk ik ga het jullie niet langer onthouden. Moeten ze maar bereikbaar zijn. Ik probeer ze zometeen wel weer te bellen. Nu ga ik even teruglezen! X
@Felicee, wat balen dat de krampen er weer zijn. Gelukkig heb je wel een rustige nacht gehad, hopelijk vannacht weer. Zonder nachtrust zijn die mannen helemaal niet te verdragen . @Hester, heel veel succes morgen!!!! Volgens mij had ik het al gezegd maar te veel succes kan geen kwaad hè. @Sandra, zo dat gaat snel zeg, je man alweer aan het werk. Succes morgen zonder je grote man. Is dan wel weer extra heerlijk als hij 's avonds thuiskomt nietwaar. @meta, ben nu op de helft met dat boek. Het is wel spannend, maar ik sla af en toe wel bladzijden over als het langdradig is. Ben nu te hyperdepieper van het nieuws om verder te lezen, maar ik zal morgen vast weer mezelf zijn
@Sandra Op welke zender komt dat dan? Wat super dat je mannetje het zo goed doet! Lekker van genieten! Dat zal idd wel wennen worden als je man weer naar zijn werk gaat @Hester Zal je idd net zien, dat de auto het begeeft... Zo dan ben je zeker vroeg aan de beurt als ze je al om 6 uur wakker maken! Spannend!! @Judith Ik dacht altijd dat de 2e eerder kwam als de 1e.. @Kibbeling Ja idd, iedereen wil kijken of de kleine er al is...nou die is er nog niet hihi Ben jij ook al zoveel slijm aan het verliezen, hier ook al... @Firerose Oh jeetje nog steeds geen veranderingen, das echt balen, dan lig je voor je gevoel echt voor piet snot in het ziekenhuis...anme wel voorstellen hoor dat je een rotgevoel hebt! Hopelijk mag je toch ff naar huis toe, en kan je dan ff bijslapen! @Supermom Oh de 20 weken echo! Super dat alles goed was!! En heb je nog mooie plaatjes meegekregen? @Dinkie Ehm ik heb geen idee , misschien moet vriend/man toch maar aan het werk hihi Zou wat zijn als er vanavond toch wat meiden bevallen hihi @Felicee Oei balen van de darmkrampen en harde buiken, fijn he zo'n man die alles op het laatste moment doet... @Kibbeling Alvast veel succes donderdag bij je sollicitatiegesprek! @Zomaar Balen dat Rowan niet wilde drinken door de fles, en veel moest spugen! Welfijn dat je gewoon mag autorijden, alleen dat je geen auto hebt... @Meta Ik zou ook heel erg teleurgesteld zijn in mijn moeder, als ze wat afspreekt om te helpen en dan afbelt... @Supermom Wat leuk een 2e zoontje!! Van harte gefeliciteerd!!
ja ben me vriendje al druk aant uitschelden op hyves. best lachwekkend. allebie op de bank met een laptop. en dubbel liggen hahahweet ie wel waar ie aan toe is. mijn auto fiksen @ hester en firerose heel veel succes
@odess, bij jou ook al dagelijkse kost dat rommelen, je gaat gelijk op met Felicee. Ik kreeg vandaag van de vk de tip om yakult of zoiets te gaan drinken. Maar ja, bij mij kunnen het nog geen (voor)weeen zijn dus die tip zal voor jullie wel niet baten ben ik bang @zomaar, wat sneu voor je kleine mannetje, hopelijk gaat hij snel zelf goed drinken. Heb ook met jou te doen. Je wilt hem toch het liefst lekker thuis bij je hebben. Nog even geduld.....
@Hester: Jeetje zal je net zien dat je auto niet start, gelukkig ben je op de plaats van bestemming aangekomen. Hopelijk kan je vanavond een beetje slapen, en morgen de grote dag. Wel appart lijkt me dat je gewoon precies weet wanneer je kindje geboren gaat worden. @Judith: Nou bij mij kwam de kids steeds eerder, Thomas kwam met 40 weken en 5 dagen, Jasper met 37 weken en 6 dagen, en Lucas met 35 weken en 1 dag. Maar ja Lucas is natuurlijk een verhaal appart. @Kibbeling: Ik heb nog een paar pakjes maat 50 gekocht, maat 56 is nog veel te groot voor onze kleine man. Oei ook een rommelende buik, hopelijk blijft de kleine nog zitten tot na je sollicitatiegesprek. @Fire Rose: Balen dat het nog niet doorzet, hopelijk mag je lekker thuis slapen. @Super: Joepie wat fijn dat de 20 weken echo goed was. En een jongen, helemaal leuk. Een jongensgezin is ook superleuk, en ik kan het weten met drie zonen @Dinkie: Maak jij van die mooie taarten die je weleens voorbij ziet komen in het taartentopic? Ben benieuwd naar het resultaat van je taart. @Felicee: Ook een rommelende buik, zullen er dan toch een hoop baby's geboren worden vannacht (volle maan) @Odess: Ook aan de rommel, oehhhh vind het echt spannend hier. @Zomaar: Ineens hebben ze het drinken goed door, bij Lucas ging ook lang moeizaam, en ineens van de 1 op de andere dag dronk hij alles zelf. @Meta: Ohhhh dat is wel heel erg 1994 Toen was ik 15 jaar hahaha. Wel fijn dat je moeder toch is gekomen. En de kievit gaan we zeker doen, en tuurlijk worden jullie baby's net zo voorbeeldig als Lucas.
@Babyboom: Morgenavond om 20.30 op Nederland 1. Wij zijn 1 van de 100 stellen, we worden verder niet gevolgt hoor, maar we waren wel bij de studio opnames, en je ziet ons bij het beginfilmpje in waar alle 100 stellen samen staan. Op 3 juli gaan we nog 1 keer naar de studio met baby's, dus goed kijken of je ons ziet. Bij de massale zwangerschapstest was onze test trouwens nog negatief, die maand daarna was ik pas zwanger. Hier is onze blog, waar nog niets staat, maar waar ik binnenkort wel wat ga bloggen Sandra en Marvin | Babyboom Let niet op die afschuwelijke foto trouwens, ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg om altijd raar op foto's te staan
Zomaar wat vreselijk balen dat rowan zo slecht dronk vanavond. Hoop dat het snel beter gaat en ook dat je auto snel klaar is zodat je niet meer zo afhankelijk bent. Meta het was niet echt een slijmprop maar meer slijm met wat donkerbloed er doorheen. Het was ook niet veel maar denk wel dat het een begin is.. (sorry voor de anderen die dit vies vinden om te lezen). Wat lief van je vader dat hij toch tegen je mams heeft gezegd over e reactie. En wel lief dat ze toch gekomen is en die verpakking van 1994!!! Ohhhh slabben dat kan dan nog wel maar die datum!! Supermom wat leuk een zoontje!!! Senna ik verlies idd ook slijm en bedankt voor je succes wens voor donderdag hoop dat ik het ga redden met de kleine. Sandra maatje 50 is al zo klein, dan moet Lucas wel helemaal klein zijn wel super lief! Ik hoop ook echt dat de kleine blijft zitten tot na mn gesprek. We zullen zien Hier manlief ging langs mn zus iets ophalen en ik zei voor de gein neem een milkshake mee van mac. Ze hebben een nieuwe smaak. Komt ie gewoon thuis met 2 milkshakes framboos!! Zo lief van hem, nu weet ik weer waarom ik van hem houd!!!! Straks lekker naar bed en hopen dat ik kan slapen! Slaap lekker straks allemaal en hoop op allemaal goede nachten en wie weet hebben we morgen baby nieuws van iemand .
Ha wat leuk Sandra, dat jullie ook hebben meegedaan met babyboom. En ik vind het wel een leuke foto hoor. Nou, jullie stemmen me weer een beetje gerust wat betreft het eerder/later bevallen. Als alles maar goed is natuurlijk. Maar het was opvallend in dat topic dat bij bijna alle reacties juist later waren. Anyway, we zullen zien.
ow leuk, je hebt meegedaan!!! Wat een lang haar op de foto, had je je haar net geknipt voor onze meeting?